tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Jude en man, gefeliciteerd met jullie Rick.
    Geniet ervan.

Franka, lieverd, wat vreselijk dit.
    Heb je inmiddels wat gehoord?
    Wat een rare situatie.

Knuffel van mij.

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Franka, stiekem zat ik hier ook te hopen, dat je toch goed nieuws zou krijgen.
    Nu is het dus het weekend doorkomen. Wat spannend zeg.

Ik heb nog een smsje van Jude gehad;

Ja, alles is wel goed gegaan uiteindelijk, maar wel met een vacuumpomp en knip, had ook een sterrekijkertje! Ben nu echt beurs! Denk morgen naar huis.

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey lieverds,

Ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen voor de een wordt het makkelijker dan voor een ander maar toch geldt dit voor iedereen

Marla heb ik nog gesproken via mail pb ze bedankte me voor mijn kaartje en gaf te kennen dat ze ons toch wel mist maar gewoon domweg de tijd niet echt kan vinden om te posten maar ze wil echt proberen om dit weekend nog wat te posten dus laten we hopen dat het haar lukt

verder kreeg ik vandaag een pakketje, wist niet waarvan of waarom van wie ect ect
    toen ik het pakketje opende zat er een bergkristal steen in uigehold met een baby er binnenin gekregen van een meisje die ik via hyves heb leren kennen.
    Ze had het moeilijk met een miskraam en niemand begreep haar en ik heb met haar gemaild. Omdat het inderdaad lastig is en niemand je voor je eigen gevoel ook begrijpt nu bedankt ze me voor mijn steun
    ben er even stil van vind het zo bijzonder dat iemand die me helemaal niet kent dat voor mij doet.

zo lief

nou dat wou ik toch even zeggen vond het heel speciaal

nou toedels miriam

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    wat mooi MIriam dat je zoiets krijgt van iemand die je niet kent!

Franka: wat een rollercoaster zeg.....had stiekem toch een beetje hoop...hopelijk maandag uitsluitsel wat het wel is....

Jude: wat is dat nou toch met al die sterrenkijkertje he! Ben blij te horen dat het allemaal goed is gegaan!

5. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

Jaaaaaahhhhh!

Lieve Jude en man,
    Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Rick!
    Ik hoop dat je je snel wat minder beurs zal gaan voelen en dat jullie gaan genieten van jullie mannetje.

Dikke kus van Minka
    ook gefeliciteerd van Minka/man
    en een dikke slobberkus van Eline

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Franka,

Tjeetje meid, wat een toestand!
    Ik kan me voorstellen dat het een hele kermis was in je hoofd, maar wat balen dat het sprankje hoop helaas niet zo mocht zijn.
    Nu vol spanning naar maandag, en hopen dat ze wel kunnen ontdekken wat het ´plekje` nu is.
    Op naar de volgende behandeling, en dan met een knallende positieve test het nieuwe jaar in!

Kus Minka

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden,

Had even een storing met de computer. Heb vluchtig alles kunnen lezen op het werk, maar niet kunnen posten!
    Bah, wat is dat irritant, maar ik ben er weer!

Miriam, wat een mooi gebaar. Ik kan me voorstellen dat je ontroerd bent.
    Superlief!

Marieke, hoe is het nu met jou en Neia. Ik hoop dat het al weer wat beter gaat. Neia moest toch niet in het ziekenhuis blijven, of heb ik wat gemist!

Hope, wat een moeilijke periode na die mail van je zus. Hoe sta je er nu tegenover? Het vetrouwen is natuurlijk wel ver te zoeken als iemand die zo dichtbij staat, zo reageerd.

Amber, nu ben jij weer aan de beurt voor de volgende spannende tijd rond een bevalling.
    Ben je er al klaar voor?

Me2, Ook voor jou gaat het al weer tellen. Hoe is het met de sneeuw bij jullie? Kom je met de feestdagen nog naar NL?

Jette, Heerlijk he, die behandelingen bij de tandarts, jij bent er vanaf, ik moet in januari terugkomen voor een vervanging van een vulling doe erg verkeerd zit en vol op de zenuw! de tandarts adviseerde me nu al een verdoving, dus dat gaat wat worden!

Flyke, heb je nog vakantie of moet je nog werken met de kerstdagen?
    Jullie hebben toch geen 2e kerstdag, mijn zus helaas ook niet, altijd lastig met het plannen van etentjes en zo

Marla, Ik hoop een berichtje van jou te lezen dit weekend.

Hier even wat drukke dagen gehad, maar nu 2 weken VAKANTIE
    Hihihi ben pas net aan het werk en nu al weer thuis.
    We gaan 1e kerstdag naar limburg, 2e kerstdag naar de Polder (schoonouders) en voor de rest heerlijk thuis.
    Vind het wel heel wat gesjouw voor Eline, maar ze is erg makkelijk, dus ga er vanuit dat het wel goed zal gaan.
    Vandaag nog wat laatste cadeautjes kopen, boodschappen doen en voor de rest niet veel. Even een beetje bijtanken, heb 2 nachten van 3 en 4 uur slaap gehad, dus dat hakt er wel in. Kon gewoon niet slapen.

Allemaal dikke kus
    Minka

8. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Jude gefeliciteerd met de geboorte van Rick!

Alle dames veel liefs en tot gauw,

Neeke

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden, ik heb nog een paar smsjes gehad van Jude.

De hechtingen zijn erg vervelend. Gyn, was nog langs geweest gister en die zei dat het bijna een ks zou zijn geworden.
    Rick weegt 3665 gram en is 50 cm lang. ;)
    Verder heeft ze vannacht een beetje geslapen. waarschijnlijk mochten ze vanmorgen naar huis. Foto's volgen zsm.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jude meid balen van die hechtingen hopelijk gaat dat ook snel beter

ben zo benieuwd naar een foto
    maar ik wacht geduldig af hoor
    gr miriam
    iedereen fijne zondag

11. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Franka,

Kom je nog even succes wensen voor morgen. Hopelijk kunnen ze dan wat meer zeggen! Hoop ook op wat mooie follikels ;).

Alle dames, fijne avond nog!

Hier officieel vakantie maar zal morgen nog wat dingen moeten afronden - doe tenslotte verkoop en voor het eerste kwartaal moet ik nog wat contracten binnenslepen dus... Merk wel dat het wat minder gaat, vooral in bouw en automobiel.

Minka, gaat bij jullie goed volgens mij he ;) ten koste van de A labels of niet?

Veel liefs voor allemaal,

Knuf

Neeke

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: succes morgen!

Jude: ben benieuwd naar de foto's!

13. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hoi meiden, ik ben heel even online, maar ik doe dit vanuit bed. Ik probeer binnenkort wat foto's te plaatsen. Ik heb het erg zwaar gehad, het hele verhaal volgt dus nog, maar als ik naar ons mooie mannetje kijk is het het allemaal wel dubbel en dwars waard geweest!

Tot snel!

X
    Jude.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Schrijf het lekker van je af Jude. Dat helpt om de bevalling te verwerken!
    Hou je taai!
    Wacht met smart op de foto's!

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk Jude, al is de bevalling zwaar geweest, je klinkt superverliefd op jullie mannetje!

Ik kan niet wachten om je foto's te zien.

Rest van de meiden, hebben jullie vakantie?
    Hier nog heel wat plannen, maar vooral lekker luieren.

Neeke, we doen het inderdaad niet slecht ;) maar veel wensen van klanten voor komend jaar en de daarbij behorende nieuwe innovaties :(

Kus Minka

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey minka,

Ja ik heb vakantie moet volgende week maandag weer werken en met een beetje pech 1 jan ook s'morgens om 7 uur
    maar daar probeer ik nog van af te komen

jude ik ben ook wel nieuwschierig hoor naar de foto's

marieke hoe is het bij je thuis met kleine neia?

franka hoe ist met jou gegaan vandaag en bovenal hoe voel jij je meid

hier vakantie en dan zwaar een astma aanval blehh
    heb pretnisolon wederom voorgeschreven gekregen en inhalers en dan maar weer wachten tot het beter wordt

nou meiden fijne avond liefs miriam

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Als ik naar de hemel kijk
    En de wolken zo zie jagen
    Denk ik met liefde terug aan jou
    Al heb ik vele vragen
    Ik mis je, hier op aarde
    Ik mis je ,het doet pijn
    Ik zou nog heel graag even je mama willen zijn

Twee jaar geleden zou ik rond deze tijd uitgerekend zijn van ons wondertje wat binnnen in mij groeide mijn allereerste zwangerschap nog precies 3 dagen tot de uitgerende data
    voor twee jaar terug had ik een miskraam gekregen in juni en gelukkig kort erna weer zwanger dit ging mis op de 22 dec vandaag dus precies twee jaar terug ik kan het me nog herinneren als de dag van gister zat om kwart voor twaalf op het ziekenhuis om half 1 op weg naar huis weer een hartje wat gestopt was met kloppen hoe kon dit toch nee geen curretage en nog geen 2 uur erna alweer in het ziekenhuis toch maar curreteren met die kerstdagen in het verschiet leek het toch beter.

vorig jaar deze tijd voor het laast danique in mijn buik voelen bewegen nog goede hoop om 10 uur s'avonds nog hartje geluisterd samen met bart

en dan morgen vroeg om half 6 vanaf dat moment wist ik dit gaat niet goed.
    en morgen is het alweer een jaar geleden dat mijn meisje kwam en ging.

Meiden op dit moment denk ik even niks meer ben echt geheel leeg.
    weet ook niet of ik morgen kom op het forum of mischien juist wel heel veel
    in iedergeval voor jullie fijne dagen
    knuf miriam

en al mijn wondertjes in mijn hart voor altijd
    en danique mijn princcesje

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve Miriam,

Wat een prachtig gedicht.
    Danique heeft voor altijd een plaatsje in jullie en in mijn hart.
    Heel veel sterkte morgen en de komende dagen.
    ik denk aan jullie.

Dikke knuffel
    Franka

19. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Het is vandaag niet zo heel goed gegaan.
    Het was waarschijnlijk een drogbeeld, zoals ze dat noemen.
    Waarschijnlijk helemaal niets en hij had er spijt van dat hij er iets over gezegd had :confused: Ik heb toch tegen hem gezegd, dat ik er het hele weekend onrustig van ben geweest en het me zeker dwars heeft gezeten.

Helaas blijk ik over eicellen te beschikken, die maar traag op gang komen. De Clomid doet niet voldoende zijn werk en als woensdag de eitjes nog niet op springen staan, moet er een ander behandelplan gemaakt worden. Wat heeft hij niet gezegd, omdat hij niet op de zaken vooruit wil lopen en de vorige keer vanaf dag 16 toch iets op gang kwam (alleen hebben de toegediende hormonen dan geen effect meer)
    We moeten dus weer afwachten tot woensdag........
    Dit is echt slopend en nog steeds geen antwoorden. Wat moet ik hier nu mee? Gelukkig heb ik woensdag wel een andere gyn, die iets meer van aanpakken is, dus ik hoop dat hij ons wel wat verder wil helpen.

Gelukkig hebben wij nu ook twee weken vakantie, maar echt iets plannen kunnen we zo ook niet. Het beheerst toch wel een enorm groot deel van je leven. Meer dan we van tevoren hadden kunnen bedenken.

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o franka wat gek zeg, als ik vrij uit mag praten vind ik het raar dat hij vrijdag wel iets zag en er over noemde en nu niks meer en spijt heeft van het genoemde. ik kan er met de pet niet bij dat je iets ziet wat dan ineens weg is.
    vreemd hoor. en jij bent niks niet verder en hebt een k.u.t weekend gehad.

Enne niet voldoende opgang de eitjes dat verklaart natuurlijk ook dat je spontaan niet zwanger bent geraakt denk ik of ben ik nu heel dom aan het praten.
    In welke richting denk je dat je moet gaan denken of heb je zelf echt geen idee

het lijkt me zo zwaar kijk ik weet ergens heel diep van binnen dat ik mijn handen dicht mag knijpen bij de vorige keren want zo heel lang duurde het nooit deze keer is al het langst nu dan
    dus ik als ik heel eerlijk moet zijn moet tevreden zijn want het komt wel (als het net zo is als de andere keren) maar jij en hope als je in die mm zit het lijkt me zo zwaar daarom wil ik echt en dat meen ik diep diep diep respect aan jullie beide geven

knuf miriam

Deel Deze Pagina