Lieve Miriam, wat ene mooi vgedicht en ja...het is al een jaar geleden morgen dat Danique kwam en ging...wat een verdriet....heel veel sterkte alvast morgen...ik denk aan jullie! Franka: wat balen zeg....bent niet heel veel wijzer en zit maar in onzekrheid over je ei...hoop dat bij de volgende fm er toch een paar joekels bijzitten! Ik ben nog even heel druk morgen en woensdag metw erk. Daarna hebben we vrij tot 5 jnauari. We gaan naar mijn ouders, dus lekker ook even uitrusten terwijl opa en oma met JP spelen
Lieve Miriam, Hope en Franka. Respect heb ik absoluut voor jullie alledrie. De mmm is ontzettend zwaar, echt, mijn petje af voor jullie. En Miriam wat jij hebt moeten meemaken is ook ontzettend zwaar. Miriam, Morgen zal een rotdag voor je worden, maar bedenk dat ik, en alle andere hier aan je denken. Ik hoop dat dat je kracht geeft. Hope is onze dichtster, maar bij jouw gedicht kreeg ik ook kippenvel. Franka, wat raar gezegd van de arts. Ik stuur nog even wat groei-poeder naar je toe zodat je eitjes mooi rijp zijn voor de kerstdagen. Ik hoop dat de andere gyna jullie beter zal stemmen. Heel veel succes. Hope, ook jij in deze tijd heel veel sterkte. Ik hoop ook dat jullie de kerstdagen goed door zullen komen. Het zal moeilijk zijn met je zusje. Rest van de meiden, hier laat ik het even bij. We zijn dankbaar voor onze wondertjes, en mijn wens voor 2009 is dan ook dat er 3 mooie wondertjes bij mogen komen voor deze kanjers! Kus Minka
*** voor Miriam en Bart*** 1 jaar geleden Vandaag is dan het moment, je hikte er al dagen tegen aan Het is nu 1 jaar geleden dat je afscheid moest nemen, haar moest laten gaan Een dag waarop er veel herinneringen boven komen drijven De mooie, maar ook verdrietige momenten zullen je altijd bijblijven Je familie, vrienden en de wereld om je heen lijken gewoon verder te gaan En jij voelt je soms helemaal alleen in je enorme verdriet staan Op zo`n dag ben je niet alleen als het verdriet je opnieuw raakt Kijk dan naar de hemel, waar zij altijd over je waakt Deze gedachten zullen je niet troosten in tijden van verdriet Maar wat ik wil zeggen: Op deze dag vergeten wij je niet! Knuffel van Hope
Lieve Miriam en Bart Ik sluit me helemaal bij het mooie gedicht van Hope aan. Sterkte vandaag. Knuf Minka
Hope bedankt voor je lieve berichtjes en je gedicht heel mooi en de anderen ook thanks voor de berichtjes het weer is hier tot op heden nog niet super mistig nog dus hoop dat het door kan gaan vanavond met de ballon laten we het hopen miriam
Lieve Miriam, nogamals sterkte vandaag...wat een rotdag......ik hoop ook dat de ballon lukt vanavond....
Meiden wat zijn jullie toch een schatten zeg, pff ik dacht dat ik het vandaag wel droog zou houden maar het is me nu al twee keer niet gelukt eerst een lieve kaart met bos bloemen van mijn vriendin (die ik toch altijd onderschat waarschijnlijk) en nu zo'n onwijs grote mooie bos bloemen van jullie echt veelste gek hoor. Waar hebben we dat aan verdiend Ik weet echt niet hoe ik jullie wederom voor de bloemen moet bedanken liefs miriam
Hey lieve Miriam, Heb al veel aan jou, Bart en vooral Danique gedacht vanochtend. Ons netwerk wordt omgezet naar glasvezelkabel (dat ligt er al wel, maar we moeten nog aangesloten worden) en ik ben nu bezig op de laptop van Marlaman. Ik kon niet langer wachten. Wat een moeilijke dagen zijn het voor jullie en je zult alles wel helemaal opnieuw beleven. Vooral het moment waarop het precies een jaar geleden was dat Danique geboren werd, lijkt me ontzettend zwaar. En dan die periode die volgde, zo donker allemaal! Net op deze dag is het ook nog eens zo mistig. Hoop echt dat die stomme mist snel wegtrekt en dat het oplaten van de ballon gewoon door kan gaan. Dat jullie hem een eind kunnen volgen. Danique zal het prachtig vinden....... Meid, ik wens jou en Bart alle kracht toe, die jullie vandaag maar kunnen gebruiken op deze ontzettend moeilijke dag. De hele dag door zijn jullie in mijn gedachten. Lieve Hope, wat een prachtig gedicht heb je gemaakt. Je kunt het altijd zo mooi en treffend omschrijven. Wat erg dat je 4 IVF pogingen achter de rug hebt en nog steeds met lege handen bent. Ik hoop ook voor jou dat het geluk eens een keer jullie kant op mag komen. Je geduld is al veel te lang op de proef gesteld. Lieve Jude, heel hartelijk gefeliciteerd met je zoontje Rick! Geniet er vooral van want het gaat zooo snel. Enne... wat ik echt heb geleerd is naar mijn gevoel te luisteren. In het begin liet ik me veel te veel beinvloeden door anderen. Ga er gewoon vanuit dat je baby's niet genoeg kan verwennen en dat het alleen maar goed is om hem op te pakken als hij huilt. Als jij dat graag doet, dan hoef je hem echt niet alleen te laten huilen. Maar als je het anders doet, dan is dat ook goed. Jij bent Rick's moeder en jij bepaalt hoe je het doet. Hopelijk herstel je gauw van de bevalling. Geniet ervan. Goh Franka, wat is het allemaal naar voor jou verlopen. Waarom doet je lichaam niet gewoon zoals je verwacht en dan ook nog die valse hoop die gecreeerd is. Had zo gehoopt dat het er na zo'n lange afwezigheid van mijn kant, wat beter voor je uitzag! Me2, nog van harte gefeliciteerd met JP: ook al weer 1 jaar. Enne... al weer 23 weken, wat gaat het toch snel. Was je 20 weken echo goed? Weet je al of je een jongetje of meisje krijgt? En Minka, je hebt een prachtige dame. Ze ziet er zooooo schattig uit. Hey Amber, ik mis je! Zal snel contact met je opnemen. Neeke, Guus ook al weer 1! Is het nog zo'n schatje? (is vast een rethorische vraag) Jette, hoe gaat het met jou? Marieke, ik hoop dat het met jou wat beter is! Hoe gaat het met de kleine Neia? Sorry meiden, ik heb veeeeeel te lang niets van me laten horen. Voelde me echt schuldig en heb jullie gemist! Jullie hebben me door zo'n moeilijke periode heen gesleept! Ik hoop echt dat jullie nog een plekje voor me open hebben. Met Famke gaat het heel goed. Ze is alweer 10 maanden en groeit als kool. Ze brabbelt heel vrolijk, wijst echt alles aan wat ze wil zien, met haar kleine garnalenvingertje en lijkt soms wel doelgericht papa en mama te zeggen, maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn. Ze weigert alleen nog steeds de fles en eet echt maar heel weinig vast voedsel, een half fruitje is veel voor haar. Ik voed haar dan ook nog steeds zelf 8 keer per dag, maar dat maakt me niets uit. Het is ook wel heel fijn zo'n kleintje aan de borst. Famke kruipt, rolt en tijgert nog niet en zit het liefste kaarsrecht. Ik realiseer me dat ik ontzettend veel van jullie gemist heb en ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Nogmaals ik hoop dat ik hier nog mag komen! Nogmaals lieve Miriam, heel erg veel sterkte op deze vreselijke dag! Danique zal zeker bij haar papa en mama zijn. Ook al is ze niet lijfelijk hier, ze is er wel degelijk. Alleen al in jullie gedachten leeft ze voort. Dikke knuffel voor alle ellende die je de afgelopen jaren over je heen hebt gekregen! Hope en Franka, dat laatste geldt ook voor jou. Liefs, Marla
Lieve lieve Miriam, Heb veel aan je gedacht gisteravond en vandaag. Het afgelopen jaar had zo anders moeten zijn voor jullie, het was jullie zo gegund na die moeilijke periode! Ik weet zeker dat het komende jaar heel veel goeds voor jullie zal brengen - als iemand het verdient, zijn jullie het wel. Je bent een schat en ongelofelijk sterk. Veel sterkte voor vandaag! Dikke knuf, Neeke
Meiden wederom sta ik met mijn mond vol tanden het netjes uit te drukken. Het is zo fijn dat er zoveel mensen aan me denken vandaag ga zo mijn manneke ophalen maar wou nog even hier melden voor de gene die daar behoefte aan heeft heb op danique d'r vlindersite foto's van vandaag neergezet jullie bloemen en van de anderen kaartjes en van haar plekje hoe het er nu bij ligt meiden denk niet dat ik vandaag nog terug kom ga zo nog een paar boodschappen doen en dan vanavond komen er zekers mensen mijn ouders bart zijn ouders dus die zeker en de rest afwachten mijn vriendin heeft me echt versteld doen staan heel mooi van d'r een stukje voor het grafje gekregen staat ook op de foto een beertje met een bijtring in de hand een vogeltje heel mooi nou dames doegie en marla welkom meid ben blij even iets van je te horen en kom wanneer je kunt en dat is voldoende liefs miriam
Hoi meiden, Weer even snel, als jullie foto's willen zien, vraag svp in een PB aan Marieke mijn website op (die heb ik je toch gegeven, Marieke, of niet), de naam van mijn website heb ik liever niet hier op de openbare site! Nu kom ik er niet aan toe om veel te internetten, ik type dit nu staand, ik kan nog niet goed zitten. Verder is met Rick alles goed, met mij wat minder, de bekende kraamtranen zijn op komen zetten en ik denk deze dag heel erg veel aan Miriam en nu ik dit typ komen ze weer, hoor. Ik besef me heel goed hoe bijzonder het allemaal is zo´n wondertje en hoe gelukkig ik me met hem voel en dat gun ik iedereen, nu vooral Miriam, Hope en Franka. Dus meiden, ik meld mij wel weer binnenkort, komt goed, maar dit wilde ik even kwijt aan jullie... X Jude.
Lieve Miriam, Ook ik denk al de hele dag aan jullie. Zo te horen, staan jullie samen sterk. Er zijn er veel mensen bij wie Danique een speciaal plekje heeft. Is het nog gelukt met de ballon, ondanks al die mist? 'Fijn' dat jullie je verdriet vandaag kunnen delen met jullie familie en je lieve vriendin. Veel sterkte! Liefs Franka Jude: laat de tranen maar komen hoor. Hier staan emmers klaar om die kraamtranen op te vangen. Ik hoop dat je je snel weer een beetje fitter voelt. Ik ga nog even de foto's bekijken op je site.
Lieve Miriam, vandaag was het een ´gekkenhuis´ op mijn werk en het lukte me niet om eerder op het internet te komen. Nu ben ik thuis en wil ik je graag laten weten dat ik veel aan je gedacht heb vandaag. En samen met mij alle meiden. lieve mama Miriam, jij zult altijd de mama van Danique zijn. Ze is jouw meisje... en ze wordt niet vergeten. Ik wens je nog veel sterkte, ook aan Bart en hoop dat ook deze dag de warmte en liefde heeft gebracht die jullie nodig hebben. De bloemen zijn jullie van harte gegund. veel liefs Amber
lieve Marla, je hoeft niet om een plekje te vragen hoor! Wat fijn om van je te horen... Lieve Jude, laat die kraamtranen inderdaad maar rollen, er gaat nu zoveel door je heen. Kijk naar Rick, verwonder je en huil maar lekker. (en dat ga je nog heel vaak doen ) lieve meiden, ik ben doodop. Vandaag laatste dag, nu vakantie en pas 12 jan. weer aan het werk. Heerlijk, maar ik heb me een slag in de rondte gewerkt en ga zo in mijn bedje ploppen. Buik protesteert, ik ben te druk geweest. iedereen een fijne avond gewenst... Amber
Miriam: het is je meer dan van harte gegund en wij hadden liever gehad dat we de bos voor iets vrolijks hadden kunnen sturen! Ik hoop zo dat dat in 2009 gaat gebeuren! Marla: goed van je te horen en wat fijn dat het met Famke goed gaat. wel jammer dat ze nog zo weinig vast voedsel eet, dat zou je wat meer werk uit handen geven denk ik! Trouwens wij hebben een goede 20 weken echo gehad en we krijgen dit keer een meisje Jude: kraamtranen op dag 4 is gebruikelijk! Hoort er allemaal bij en ze gaan weer net zo snel als ze zijn gekomen, gewoon je lekker laten verwennen en huilen wannneer je zin hebt! Ik had vanmorgen controle bij de gyn. Alles was goed, maar hij vond dat mijn suikespiegel wat te hoog was 2x en wil in januari uitgebreid onderzoek doen of ik geen zwangerschapsdiabetes heb/ontwikkel...ik baal daar goed van......ik hoop echt zo dat dit niet het geval is.....Ik heb verder geen symptomen zoals veel drinken en plassen, ook is de baby totaal niet (te) groot, gewoon gemiddeld....vorige zwangerschap enorme bloedarmoede en veel te hoge bloeddruk en nu dit weer, hoop echt dat het loos alarm is...maak me daar nl nest wel zorgen over.... Nou morgen nog 1 dagje werken en dan vrij tot 5 januari. heb het vreselijk druk gehad de afgelopen weken en morgen ook nog even, maar dan lekker even rust....
lieve miriam ben er uiteindelijk toch geraakt, wel wat te laat en misschien lees je pas morgen dit bericht, maar ik wou nog even laten weten dat jullie vandaag extra in mijn gedachten waren: jij en Bart en vooral kleine Danique,. Exra dikke knuffel! Ik wens je een goed 2009 toe met veel geluk want jullie verdienen het enorm ! liefs flyke
Als ik terug denk aan afgelopen jaar...... Vorig jaar rond deze tijd kregen we bericht van het ZH dat we waren uitgenodigd voor de info avond en ik wist al ongeveer wanner we zouden starten met IVF. Wat waren we benieuwd naar hoe alles zou lopen, we waren gespannen maar ook zo blij dat er eindelijk iets gebeurde. Dit zou ONS jaar worden, wat we symbolisch hebben ingeluid met een vuurpijl op 31 januari. De 1e behandeling startte in februari, die helaas vroegtijdig gestopt werd door overstimulatie. De 2e behandeling startte in april. Maar 1 eicel gevonden, het was een hele sterke, en had geen translokatie, maar helaas het mocht niet zo zijn. De 3e behandeling startte in juli. Wat een geweldige score, 12 eicellen bevrucht, 3 goede embryo`s zonder translokatie, 2 terug geplaatst, maar ook helaas........ De 4e en tevens laatste behandeling startte in september. 6 bevruchtingen mar helaas allemaal aangedaan met de translokatie..... Dit was het dan, het is over en uit. Alle hoop die we voor dit jaar hadden in één zucht afgelopen. En dan... Wat nu..... Een jaar met spanning, vreugde, verdriet, teleurstelling, en vooral heel veel pijn om datgene wat we zo graag willen maar nog steeds moeten missen... EEN KINDJE VAN ONS ZELF. Nu ik dit schrijf en terug denk, heb ik de tranen in mijn ogen. Wie had gedacht dat dit jaar zo zou gaan lopen. Ik weet niet wat ik van volgend jaar mag verwachten. Ik ben bang om hoop te hebben die uiteindelijk weer niet uit blijkt te komen, maar opgeven zal ik niet. We gaan door, maar hoelang en krijgen we ons kindje...uiteindelijk? Meiden bedankt voor jullie steun het afgelopen jaar, dat deed ons echt goed. Ik wil jullie allen een geweldige kerst wensen en alvast de allerbeste wensen voor 2009. Ik hoop dat al onze dromen werkelijklheid mogen worden. Maar vooral onze eigen droom Liefs Hope
O Hope kippevel bezorg je mij Het is zo waar zo'n verwachting hadden jij en ik en franka ook van 2008 maar niks niks niks is er van uitgekomen helemaal niks gewoon zo k*u*t En de angst om nog zo'n jaar te krijgen of meerde ja die zit er en gaat bij geen van ons nog weg. Ik ben me er echt goed van bewust dat het voor jou nog zwaarder moet zijn als voor mij hoor Daarom vind ik je ook een top wijf een kanjer en zo lief voor mij in moeilijke tijden lieve hope ik hoop dat jou wens samen met die van mij en franka uit mag komen in het aankomende jaar dikke knuf miriam iedereen fijne dagen en bedankt voor alles wat jullie gister hebben gedaan in welke manier dan ook top
lieve hope bij het lezen van je berichtje kwamen er bij mij ook tranen in de ogen, al die emoties in één jaar tijd: hoop, wachten, goed nieuws dat omslaat in slecht nieuws, verdriet, pijn..alleen één enkele emotie ontbrak: echt geluk, ik wens het je van harte toe in 2009! Lieve miriam, ben zonet gaan kijken naar Danique haar website, wat is ze mooi omringd door bloemen, een vogel, ....en een mooi warm bloemstuk het hart van jij en Bart waar zij voor eens en altijd in zit... dit jaar was helaas niet waar je op gehoopt had, net zoals aan Hope wens ik je een nieuw jaar toe met hopelijk veel geluk! Keek ook naar die balon op de site, vind het een heel mooi gebaar, had zoiets nog niet gezien, mooi! Lieve Franka, ook jij bent afgelopen jaar door een roetsjbaan van emoties gegaan, iedereen verwachtte en hoopte met je mee voor een vruchtbaar jaar, een wensjaar... helaas, ik las zonet ook dat je even kort hoop hebt gehad, die gyn had beter niets gezegd.. kan me voorstellen dat afgelopen weekend echt de hel was dat afwachten...ondanks alles wens ik jij en je hubbie een goede vakantie en hoop dat je toch wat van elkaar kan genieten en bovenal een 2009 met veel geluk wens ik je!
Me 2, ik hoop met je mee dat het geen zwangerschapsdiabetes is, ik vraag me af of het geen loos alarm is want je hebt toch niet echt symptomen? Ik wens je een gelukkig 2009 met naast een pracht van een zoon een wonder van een meisje! Amber, ook jou wens ik een pracht van een dochter toe in 2009 hihi das mijn voorgevoel, probeer toch ook wat aan jezelf te denken en gelukkig protesteert die buik af en toe , dan wil dit zeggen: amber rustiger aan meid! Jude, of iemand anders kan iemand mij die website bezorgen? ik ben razend benieuwd naar kleine Rickje! Jude ik herken je gevoel, ik neem nu ook vaak Merel heel dicht tegen me aan, kijk naar de kerstboom en denk: vorig jaar was jij er nog niet, zat je nog in mijn buik en dacht ik dat je een jongetje was, wat een wondertje heb ik toch gekregen en dat wens ik ook van allerharte hope, miriam en franka toe! Geniet van je gezinnetje jude! Neeke, wat vliegt de tijd, Guusje is al 1,1 jaar, ik wens je en je hubbie een leuk 2009 toe met veel ontdekkingen en geluksmomenten met je zoontjes! Marla, je maakt het einde van het jaar goed door hier nog eens te komen piepen, we hebben je gemist! een plaatsje vragen? je MOET gewoon , blij dat Famke het zo goed doet en petje af dat jij nog altijd zo fervent BV geeft, een gelukkig 2009 gewenst en misschien met broertje of zusje bij? minka, dit jaar was voor jou ook een jaar van geluk, de blijde geboorte van kleine Eline, de tijd gaat vlug, inmiddels is ze ook al 5 maanden, geniet van elkaar en een goed eindejaar en nieuwjaar gewenst! marieke, voor jou was het ook een jaar vol emoties, Neia, je papa, opnieuw operatie...ik wens je een 2009 waar alleen geluk overheerst! jette, ook jou wens ik een goed 2009 toe en een nieuw jaar vol geluk, ik herinner me nog je post waar de positiviteit en geluk zo van afstraalde, ga zo door meid! ammazonnetje, lang geleden dat we je hier nog es zagen, ik mis je korte leuke tussenkomstjes! een goed 2009 gewenst ook! zo ik denk dat ik iedereen gehad heb vandaag ben ik thuis tem volgende maandag, het wordt terug een hele eetboel, vanavond eten bij ouders, morgenmiddag eten bij schoonouders, oudejaarsavond met ouders en zus bij mij thuis, en nieuwjaar naar schoonouders terug...daar gaat mijn lijntje hihi, .(ps: ik heb er wel geen hoor) 5 januari ga ik naar dagziekenhuis voor kleine operatie onder lokale verdoving: ingroeiende teennagel, zal naar het schijnt minstens drie dagen thuiszijn en niet in auto kunnen en mogen rijden (later volgt andere voet)....en mag dan zeker 3weken niet meer gaan zwemmen...oei oei mijn lijntje gaat er helemaal aan zo en om af te sluiten, lieve meiden allemaal, we kennen elkaar nu toch al een geruime tijd, ik vind het leuk dat wij zo goed met elkaar overeenkomen, ik vind het soms raar, qua emoties innerlijk kennen we elkaar wel een beetje, maar als we elkaar zouden tegenkomen (zit bij mij niet veel kans in vanuit Belgie hehe) dan zou ik maar enkele meiden herkennen vrees ik. Ik merkte ook dat er tussen meiden onderling contacten en gesprekken plaatsvinden en ik vind het supertof dat dit komt door de topic die ik ooit startte, het slechte nieuws mijn MK en verdriet van anderen heeft uiteindelijk tot iets moois gegroeid, een kliek leuke toffe vriendinnen! Ik hoop dan ook dat we volgend jaar zo voortdoen en terug lief en leed met elkaar kunnen delen! En bovenal wens ik franka, hope en miriam een 2009 met veel geluk toe, want stuk voor stuk verdienen ze het allemaal! drie dikke zoenen liefs flyke