Lieve allemaal, Dat 2009 maar de mooiste dromen voor iedereen mag geven! Hier een fijne wisseling gehad, het was erg rustig, zelf mooi vuurwerk afgestoken en rond 01.00 u weer op bedje. Eline heeft lekker doorgeslapen en niks gemerkt van de knallen en vanmorgen rond 06.30 u weer wakker. Maar net even 2 uurtjes geslapen, heerlijk even een extra dutje! Liefs Minka
hey meiden ik wil jullie vlug allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen, hoop dat het een jaar mag worden van geluk en dan vooral voor hope franka en miriam moet het gewoon een geluksjaar worden! voor de rest goed hier, genieten van vakantie, merel is in twee weken tijd enorm veranderd, ze gaat zelf rechtop zitten, valt niet meer omver en sinds drie dagen kruipt ze! wel nog traagjes maar ze heeft het echt wel al te pakken, als we speelgoedje twee meter voor haar uit houden, kruipt ze er naar toe, hehe , doe me altijd denken aan een ezel die men wortel voorhoudt... liefs flyke
hihihi Flyke, is zoiets misschien een oplossing? Hier lekker rustig aan doen. Wel balen; onze vaatwasser is stuk. Gisteren heb heb ik al de boel uit elkaar gesloopt, maar hij krijgt geen water meer en er is niks verstopt of bevroren. Nu maar wachten op de reparatiediens, maar dat zal wel volgende week worden! Liefs Minka
heey meiden hier ben ik ook weer even hihi leuk plaatje minka en flyke las je bericht en zag het ook echt zo staan hihihi Marieke was benieuwd hoe het met je gaat? is het al langzaamaan beter aan het worden? meiden allemaal fijn weekend liefs miriam even kort een deel weer uit mijn leven het leven dat nooit stil staat. Mijn vriendin waar ik vaak over geschreven heb, is twee jaar geleden getrouwd en heeft nu sinds september een kindje gister hoorden we via de telefoon omdat ik haar belde wanneer we een nieuwjaarsborrel konden halen dat ze uit elkaar gaan hij heeft geen gevoel meer voor d'r sinds november 2007 is dit gevoel gegroeit december 2007 is ze zwanger geraakt. mensen het is even heel erg hard slikken voor ons waarom toch een kind als je het al niet meer helemaal goed ziet zitten. maar voor mijn vriendin vind ik dit zo erg, ze heeft het niet zien aankomen. En is er helemaal kapot van. Hij is nu tijdelijk bij zijn ouders om nog 1 keer goed naar zijn gevoel te kijken. echt onvoorstelbaar. Dus denk niet dat ik de komende tijd veel online zal zijn, ik wil er voor d'r zijn, ze is er over het algemeen ook altijd voor mij nou meiden kort mijn leven wat zo even helemaal in de war gegooit wordt. liefs
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey lieve meiden, allemaal goed doorgekomen met oud en nieuw? Wij wel. We wensen jullie allemaal veel goeds in 2009 en vooral veel gezondheid. Voor miriam en Franka, wens ik een positieve test en veel geluk. Liefs Hope
Hee lieve dames, Ik doe zo Thijs op bed, maar even snel: De allerbeste wensen voor allemaal voor 2009! Speciale wensen natuurlijk voor Franka, Miriam en Hope. Grts Neeke
He lieve meiden, Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2009! dat dit jaar al jullie dromen uit mogen komen, en dat we allemaal gelukkig en gezond mogen zijn! Hope, Franka en Miriam jullie wens ik een prachtig wondertje toe! Hier hebben we een lekker oud en nieuw gehad. We zijn naar mijn ouders geweest en mijn zusje en haar vriend waren er ook. Mijn vader was erg ziek en ook de volgende dag was hij niet zichzelf. Dat bedrukte de sfeer natuurlijk wel iets, maar ik moet realistisch blijven, ik ben heeeeeeeeel blij dat hij er nog is! Om 5 over 12 ging ik bij Neia kijken, ze was wat rond aan het kijken, maar gaf geen kik. Dus ik heb haar opgepakt en mee naar beneden genomen, dat vond ik wel leuk. Zij dus ook, ze wilde pas om 3 uur weer gaan slapen...... 1 Januari was eigenlijk nog een leukere dag. We zijn bij mijn ouders blijven slapen, en zij wonen aan een meer, daar waren ze volop aan het schaatsen. Dat is zooooooooo'n mooi gezicht, en alle mooie herrinneringen van vroeger kwamen weer naar boven. Wij hebben met de kleine een rondje meer gelopen, terwijl de helft van de familie op de schaatst stond, dat was erg leuk. Aan het einde van de middag zijn we naar mijn schoonouders gegaan, dat was ook leuk, maar neia was natuurlijk uit haar doen, dus we zijn weer snel naar huis gegaan. Gister hebben we de grote schoonmaak van ons huis afgemaakt (wat een goeie voornemens he ), en nog een rondje om het meer gelopen. Het lopen gaat erg goed bij mij, en ik voelde me zoooooooooo gelukkig! Verder heb ik niet het idee dat er iets veranderd aan mijn onderkantje. Maar hier ben ik al erg blij mee. Vandaag gaan we weer een rondje lopen. Met Neia gaat alles goed. Het gaat allemaal hard opeens. Ze kan nog niet alleen zitten of kruipen net zoals Merel, maar ze gaat wel die kant op. En ze rolt de hele dag door. Verder slaapt en eet ze goed. Alleen sinds de antibioticakuur heeft ze een enorm droge huid. In ieder geval dat dacht ik. Normaal heeft ze dat nog nooit gehad. Dus we hebben van alles geprobeerd om te smeren, maar het wordt alleen maar erger. Eergister zag mijn moeder het en die denkt dat het exceem is, maandag dus maar de ha bellen. Meiden, hele dikke kus voor jullie allemaal. En geniet van het weekend! X Marieke
Hoi Meiden, Ik wilde iedereen het allerbeste wensen voor 2009! Wij zijn lekker naar Middelburg geweest en hebben flinke winterwandelingen gemaakt op het strand (reslutaat: ik ben nu snipverkouden) Het was wel enorm lekker om even 'uit te waaien'. Miriam: wat een heftig verhaal van je vriendin en dan al zo snel na hun huwelijk deze problemen. Tja en waarschijnlijk toch de gedachten gehad, dat het met een kindje erbij misschien nog wel goed zou komen. Wat een nare situatie (voor je vriendin, maar ook voor het kindje!) Veel sterkte en denk je ook aan jezelf Je bent voor iedereen een rots in de branding en ik hoop dan ook, dat je jezelf hierin niet voorbij loopt. Iedereen nog een fijn weekend. Liefs Franka
Marieke meid het houdt ook niet op voor jullie he, lijkt wel. hoop echt dat neia nu gaat opknappen en heel lang niks meer krijgt en jij ook opknappen en dan vol goede moed verder hoe is het met je? Franka lief dat je het zegt ik hoop ook echt dat ik de scheidingslijn weet te behouden maar voel me zo rot eronder ze is er altijd voor mij geweest en nu dit bij haar en ik kan niks doen kan niks er aan veranderen er alleen maar zijn. vanavond gaan we naar d'r toe en zorgen we voor wat afleiding denk dat ze dat wel kan gebruiken. liefs miriam
ja en dan nu ga ik even wat fijns vertellen hier op het forum het zat er aan te komen wanneer dat wisten we niet maar het is eindelijk weer zover Danique heeft ons het mooiste geschenk gegeven wat we ons in ons diepste hartje maar konden wensen WE ZIJN WEER ZWANGER ja heb gisteravond een test gedaan en de streepjes laten niks te wensen over het overduidelijk. we zitten nog maar in week 5 maar het is het begin. in de maand september mag ons wondertje gaan komen als deze zwangerschap wel goed gaat verlopen en laten we dit maar heel hard hopen Lieve Franka en Hope jullie berichtjes deden me goed. Maar ik weet dat het er niet makkelijker op is geworden voor jullie en dat zal ik ook niet vergeten. Ik hoop met heel mijn hart dat deze zwangerschap voor mij goed gaat uitpakken en dat we dan ook echt papa en mama mogen worden en voor jullie heb dezelfde wens dat dit jaar ook jullie jaar wordt knuf miriam
joehoe, onze Miriam is zwanger!!! Lieverd, ontzettend gefeliciteerd met deze knaller in het nieuwe jaar! Nu vol goede moed 2009 in! Danique heeft dit vast zo gepland om dit mooie moment uit te kiezen. Probeer ervan te genieten meid. Dikke knuf, ook voor Bart Minka
Lieve Franka en Hope, Niet de moed laten zakken nu, neem een positieve houding aan, jullie gaan Miriam vast snel opvolgen. Ik weet dat het even hard voor jullie aankomt, waarom zij wel en jullie niet, maar deze reactie zullen we allemaal wel snappen. Franka, hoe is alles gegaan afgelopen woensdag? Het zijn nu helemaal spannende dagen voor jou, dus laat het streepjes op je test van het scherm af knallen volgende week! Wel fijn dat je heerlijke dagen hebt gehad, ook al ben je nu verkouden. Marieke, wat fijn dat je zulke fijne dagen hebt gehad en dat je al weer een stuk kunt wandelen, dat geeft de burger moed zou ik zeggen Wel balen dat je papa weer wat minder was, ik hoop dat het snel beter met hem zal gaan. Eline heeft ook een erg droge huid. Ik stop haar nu in een badje van Balneum extra vettende olie. Het laat echt een mooi laagje op de huid na (ook in het badje helaas). Verder schijnt een zemelen bad ook erg goed te werken maar dit heb ik nog niet geprobeert. Is wel een stuk goedkoper Voor de rest allemaal een dikke kus. Ga er weer mee stoppen, zit al een tijdje achter de pC, maar ben er al 3x uitgevlogen (ben het typen dus even beu) Minka-man wil zo naar bedje want die is niet helemaal fit, dus ik zal Eline maar even van hem overnemen Liefs Minka PS een tijd geleden hoopten we dat we voor de 500e pagina allemaal zwanger zouden zijn. Dus Lieve Hope en Franka, ik ga super hard duimen dat dit zo mag zijn
wow miriam je zet het jaar goed in! dikke proficiat en ik duim en hoop met je mee voor een goed verloop! ben blij voor jullie! hope en franka, kan me voorstellen dat het even hard aankomt voor jullie, maar jullie moeten gewoon volgen! minka, inderdaad, herinner het me ook nog van die 500e pagina! dus kan nog alle kanten op he! liefs flyke
Lieve Miriam ook hier van harte GEFELICITEERD! Ben je al een beetje bijgekomen van de schok? Ik ben zooooooooooo ontzettend blij voor jullie, en Mark ook. Wij hebben gister voor jullie genoten. En zoals ik al eerder zei; nu MOET het goedkomen. Heb je het in jullie omgeving ook al verteld? Franka en Hope, begrip is het enige wat ik jullie nu kan geven. En natuurlijk heel veel hoop en hele goede wensen, dat jullie droom nu ook eens eindelijk werkelijkheid mag worden. Franka, de komende dagen worden weer spannend voor jullie. Ik duim weer hoor! Minka, ja zo'n badje maak ik niet ook om de dag, ik zie helaas nog geen verbetering. Ik heb wel het hele internet afgezocht en ik moet het vet houden, katoenen kleertjes aandoen en het kan ook door de tandjes komen, die ze nog steeds niet heeft. Morgen maar even de ha bellen, misschien heeft hij wel speciale zalf. Gelukkig heeft ze er geen last van. En weet je al wanneer de reparatiedienst kan komen? Gister hebben we weer heerlijk gewandeld, deze keer met mijn schoonmoeder. En gisteravond Titanic gekeken, was wel weer leuk. Vandaag gaan we weer naar mijn ouders. Ik heb besloten om me toch maar weer een keer op de schaats te wagen, ik ben benieuwd. Mijn moeder heeft voor na het schaatsen/wandelen erwtensoep gemaakt. Super dus! En dan morgen weer werken............ X Marieke
Lieve Miriam, Ontzettend gefeliciteerd! Wat een geweldige start van het nieuwe jaar! Ik heb er kippevel van. Hele dikke knuffel, ook voor Bart, Neeke
Hee lieve dames, Thijs is nog bij een vriendje spelen (komt zo thuis) en Guus ligt te slapen dus misschien heb ik nog een paar minuutjes! Franka, Hope, ook ik kan me enigszins voorstellen hoe jullie je nu voelen. Meestal raken de dames hier in "clubjes" zwanger, ik hoop van harte dat jullie je snel bij Miriam mogen aansluiten! Ik weet zeker dat ze haar hand al heeft uitgestoken om jullie naar de overkant te helpen. Franka, nog even geduld, ik duim alvast! Haha Marieke, ik lees dat Neia nog geen tandjes heeft - geen zorgen, Guus heeft er ook nog steeds maar 2! Eerste tandje kwam met 11 maanden, tweede tandje twee weken later. Nu wachten we op de boventandjes... Hier ook veel ijs trouwens . Guus heeft ook zo'n droge huid, ik smeer hem regelmatig (paar keer per week) in met Calendula zalf, helpt heel goed. Minka, vaatwasser alweer gefixt? Wel stoer hoor, dat je hem zelf uit elkaar haalt! Amber, Me2, het schiet al aardig op bij jullie - jaarwisseling goed doorgekomen? De familie zal wel genoten hebben van de kleintjes! Jude, alweer aardig op de been lees ik - voel je je nog steeds goed? Geniet van je verlof he, voor je het weet is het weer voorbij! Jette, met jou ook alles goed? Marla, lees je nog wel eens mee? Flyke, een snelle dame zo te lezen! Leuk he, als ze kruipen. Vergeet niet op tijd het huis te beveiligen, voor je het weet trekt ze zich op! Gisteren met de jongens naar een overdekte speeltuin geweest, ze hebben zich erg goed vermaakt! Guus heeft deze vakantie een stuk beter leren lopen. Wel nog met armen en benen wijd, zo schattig. Hij overbrugt nu zonder problemen 8-10 meter, en kruipt steeds minder. Thijs was deze vakantie wat uit zijn doen, vanochtend vroeg hij ook wanneer hij weer naar school mag (!). Hij mist zijn vriendjes, en ook wel het ritme denk ik. Verder hebben we een goeie vakantie gehad, al wil ik eigenlijk dit jaar wat anders verzinnen voor de kerstdagen want naar noorden én zuiden rijden is toch wel een aanslag op het humeur van de jongens... Veel liefs! Neeke
Meiden allemaal bedankt voor de lieve woorden Het is nog best onwerkelijk maar ik ga positief blijven althans dat ga ik proberen en wanneer dat iets wat weg zakt kom ik jullie vervelen met mijn angsten zodat jullie me er weer uit trekken en ik zal het vast wel eens nodig hebben. Neeke oplossing voor volgend jaar je laat ze beide naar jullie komen slim he van miriam iedereen fijne avond verder liefs miriam
Evene vlug, we zijn net terug, Miriam: van harte! wat een pracht begin van het njieuwe jaar! Wij duimen ook vollop mee! Hope en Franka: het kan gewoonniet anders dan dat het bij jullie ook niet lang op zich zal laten wachten. Houd de moed erin! Ik ga morgen bijlezen......was leuk bij mijn ouders maar ben nu nog moeier dan toen ik wegging en tel nu eigenlijk de weken af naar mijn verlof....volgend jaar hier dus ook een iets andere formule denk ik...
Hallo meiden, Nou ik ben bij de huisarts geweest hij was blij verast en na er over gesproken te hebben heeft hij besloten dat ik over 4 weken terug mag komen 2 febr dan gaat hij het eerste kweekje doen om te kijken of er een infectie zit Het wordt ineens wel weer heel eng hoor. Ben zo bang dat het weer niet goed gaat. ga zo naar het werk ook even praten met mijn leiding gevende iedereen fijne week liefs miriam