tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Wat vinden jullie zo van mijn onderschrift een tweede banner lukt niet en danique* blijft dus doe ik het met onderschrift
    of vinden jullie dat gek

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    ******Inbraak*********

Hoi meiden ik heb vorig jaar een tijdje met jullie meegeschreven,en lees af en toe nog wel eens mee.
    En wat zie ik miriam zwanger daar moest ik even op reageren.
    Deze keer gaat alles goed meid ik duim ook met jullie mee.
    Goed dat je het al bekend heb gemaakt en van de medenkende Arbo arts.

*********uitbraak*****

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, ik vind je onderschrift mooi zo hoor.
    En natuurlijk blijft Danique staan!
    Jammer dat je hier niet 2 banners kunt gebruiken, want die op de andere site is ook echt prachtig!
    Fijn dat de arbo arts zo meeleeft.

Jette, hoe heeft Dominique het vannacht gedaan?
    Ik denk dat het fases zijn hoor, gaat wel weer over. Ik snap dat jet niet wil aanleren, maarja als ze echt wakker is wil ze misschien niet meer slapen, dus ik zou het ook op deze manier oplossen hoor.

Me2, misschien toch proberen om eerder naar boven te gaan? ;)
    Ik geef neia's fles om 7 uur bij ons in bed, en meestal ben ik zo lamlendig dat ik nog net de vaatwasser aan kan zetten en dan toch weer mijn bedje in duik. :confused: Erg he?
    Ja met die speen weet ik ook echt niet wat ik moet doen.
    Ze heeft namelijk de I love mama speen van de prenatal (zat in de doos). En na 3 maanden hebben we dezelfde speen gegeven, en dat was goed (mijn moeder had ook zo'n doos). Maar nu na 6 mnd waren er andere spenen en die wil ze niet. Maar eigenlijk moet ik wel een nieuwe geven want deze is echt aan vervanging toe.
    Dus ik ga vandaag in de stad even op zoek naar zo'n zelfde speen, en dan maar duimen dat ze hem neemt..... :rolleyes:

Franka, heb je al nieuws?

Flyke, wat fijn zeg dat het meeviel om de draadjes eruit te halen. Het klinkt erg eng hoor. :(
    Inderdaad geen vernieuwde site volgens mij.....

Jude, ritme krijg je echt niet snel hoor. Maar in ieder geval super fijn dat hij nu 's nachts nog maar 1 keer komt. Echt super, dat scheelt al. Hoe gaat het nu met de bv?
    Die dromen kan ik me nog vers herinneren hoor. Verschrikkelijk zijn ze, maar ik heb ze lang gehad.
    Totdat neia 6 mnd was (dus nog niet zo lang geleden :oops: ) ben ik iedere dag een paar keer gaan kijken als neia sliep, want ik was zo bang dat er iets gebeurd was. Gelukkig is het nu over.

Marla, ja zielig he voor die kleintjes, zijn ze zo lekker aan het spelen krijgen ze opeens prikjes. Verschrikkelijk vind ik dat.
    Hoe gaat het nu met Famke?
    Fijn dat het cb meedenkt wat betreft het eten van Famke, maarja makkelijker gezegd dan gedaan of niet? :rolleyes:

X Marieke

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

miriam, misschien moet je eens kijken op de site waar ik mijn banner heb gemaakt, daar kun je meer gegevens onder 1 banner plaatsen!

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

gewoon even dubbelklikken op mijn banner...

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

franka, nog altijd niets van je gehoord, ik veronderstel dat geen nieuws geen goed nieuws is bij je....hoewel ik toch blijf hopen en duimen voor je!

miriam, jouw banner ziet er goed uit hoor, en tuurlijk blijft Danique staan! maar anders even proberen zoals Amber aangeeft, es zien wat dat geeft, hehe ben blij voor je hoewel jij minder waarschijnlijk dat je misselijk bent, lekker goed zwanger toch!

marieke, hier ook al enkele spenen gehad,van dodie geloof ik heeft merel het liefst, ik heb namelijk een roze speen met rondje op met erin een sterretje en savonds (als die ervoor in het licht heeft gelegen)geeft hij lichtjes licht en kan ze hem zo terugvinden in bed (maar denk niet dat het lang licht blijft geven, te zien hoelang licht opgenomen zeker, is zoals sterretjes dat je aan je plafond kan kleven en ziet hangen), en het is en blijft haar lievelingspeen, maar gezien ze er nu op begint te bijten zal ik best ook al een andere zoeken...

wuppie, had er eigenijk niet op gelet dat jouw meid al ouder is of merel, alles goed met jullie?

neeke: kan me inbeelden dat het wel raar is nu Guusje ook al rondloopt, lopen hij dan Thijs achterna ook?

me2: hehe nieuwe meid op het forum: Mitrima:moest er even mee lachen ;)

jude, helemaal herkenbaar, blijkbaar heb ik ook ooit hubbie geaaid, dachten we dat Merel tussen ons in lag en zei ik: neeeeeeeee niet draaien merel ligt hier... maar ze lag allang terug in bed, het gaat over troost je ;) en dat ritme, bij mij was het er ook niet hoor, komt heus wel goed!

jette en marla, ja prikjes, vreselijkst vind ik het als het prik is in elk beentje één, heeft Merel gelukkig nog maar één keer gehad maar als ze een jaar is moeten we terug voor prikje en denk dan terug twee ook. Ja, kan me voorstellen dat het echt schrikken is, lekker zitten spelen en dan ...maar mama's zijn er om te troosten nadien ook he ;) , dus het is ons vergeven

minka, ai moeder en dochter verkouden, denk ook aan jezelf he!

zo, ben er terug mee weg,Merel slaapt nog even dus de kans om wat op te ruimen in huis

liefs
    flyke

7. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hm dacht dat ik de dans ontsprong maar zit nu toch zwaar snuffend, niezend, met brandende oogjes en met twee wollen truien aan achter de computer... :( Ach ja beter nu dan volgende week tijdens de vakantie. Hoop alleen dat mijn ouders dan niet met twee zieke kindjes zitten...

Miriam, oei weer fors misselijk dus - enerzijds geruststellend maar hou het goed in de gaten he! Hopelijk komt het niet weer zo ver dat je bloed gaat spugen. Je kindje neemt wel wat het nodig heeft, maar zelf moet je ook in goede conditie blijven. Er zit trouwens bijna alweer een dag op!

Franka, hoe is het met jou?

Vanavond of morgen verder, nu nog even proberen te werken!

Grts Neeke

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Wuppie wat lief dat je even langs komt enne je bent altijd welkom om iets te schrijven hoor het is voor jou geen inbreken meid.

Ja weer een dag voorbij hihi
    de tijd gaat eigenlijk best snel en ik ben ook ineens weer positief goed he wat misselijkheid wel niet met je kan doen hihihi

Op het werk is het nu echt overduidelijk kan het niet meer verborgen houden dus echt vandaag iedereen wat gaaf super hopen we gaan duimen allemaal zulke lieve woorden de wc is ook gek met me
    ze zeiden al voor de gein dat ze 1 wc voor me vrij wouden houden hihi
    Heb zelf extra kleding in mijn locker voor het geval
    je weet maar nooit hihi

En vandaag onder een tel gesprek ik ineens weg de cl wist niet wat er gebeurde durfde niet op te hangen en heeft gewacht tot ik terug was

dus moest heel wat uitleggen
    na mijn verhaal zei die mevr o gelukkig wat fijn voor je dat je in verwachting bent jammer van de misselijkheid maar ze dacht dat ik een beroerte of zo had gekregen

ja je maakt wat mee zo hihih

marieke ik vond het ook jammer dat die banner niet mee kon.
    Amber lief van je maar twee plaatjes worden niet geacepteerd gister al geprobeerd ik laat het zo
    danique blijft en pas elke week mijn onderschrift aan helpen jullie onthouden elke dinsdag
    hihi

nou toedels liefs miriam
    heey kijkt er iemand wie is de mol?
    Ben er aan verslaafd vanavond tweede aflevering zo leuk

9. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam,

Je klinkt positief, volhouden meid! Die misselijkheid is niet fijn natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat het je gerust stelt.

En ik was nog vergeten te zeggen dat ik het mooi vind staan met het onderschrift. Wel jammer dat het niet in één banner lukt met twee plaatjes.

Nog maar 8 nachtjes en dan weer een echo - en zeker als je dan ziet dat het beebje precies gegroeid is zoals zou moeten zul je je vast al heel wat geruster voelen.

Ik denk veel aan jullie!

Veel liefs, ook voor de andere dames natuurlijk,

Neeke (die nog steeds niet fit is en zo dus maar op de bank gaat liggen...)

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hé meiden,

Dank jullie wel voor jullie felicitaties. De 30 staat er nu echt hiernaast (al voel ik er niets meer of minder van)

Geen nieuws, was inderdaad geen goed nieuws.
    Vandaag zijn de :evil: toch gekomen.
    Ben ondanks, dat ik het had verwacht toch erg verdrietig, maar vooral enorm boos. Waarom nou niet?

Gelukkig heb ik woensdag nog een leuke verjaardag gehad. 's Middags nog wat bezoek en daarna samen uit eten.
    Vandaag weer even terug bij af. Hopelijk kan ik het positieve gevoel snel weer een beetje hervatten, maar vandaag is het bar en boos.

Tot morgen.
    Liefs Franka

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey jude, ja die dromen zijn erg vervelend, ik heb ook lang van die angstige gedachten gehad na de bevalling, dat ik dominique kwijt zou raken, series op tv met kindjes die ziek zijn kon ik ook niet goed zien.
    Maar het is tijdelijk hoor, ja ben wel emotioneler op kinder gebied geworden.
    niet voor niets noemen ze de periode na je bevalling ontzwangeren, ik heb ook lang "last" gehad van zo'n donzig gevoel in mijn hoofd, net of ik er zelf niet helemaal bij was, erg vergeetachtig ook, maar gaat allemaal weg.

Mir, ik lees dat je misselijkheid ook weer actief wordt, had ik ook in die fase zo tot aan de 14de week, maar hou het in de gaten he, als het weer zo extreem wordt aan de bel trekken he, het liefst eerder natuurlijk.

Nou zijn gisteren naar het CB geweest, prikjes gehad, in elk been 1 eerste prikje was dominique hardstikke stoer maar bij het tweede prikje toch even gehuild hoor.
    Moet zeggen dat ze wel een hele slechte nacht heeft gehad, elke 2 uur wakker, pffffff mijn ogen hangen nu op half zeven.
    Ik had op een gegeven moment het idee dat ze ook behoorlijk warm was, maar de volgende 2 uur was ze weer normaal qua temperatuur.
    Ik hoop maar dat ze straks weer goed slaapt.

Dit was de laatste keer dat ik bij het CB in nederland terecht kon, de volgende keer dus in duitsland.
    Ze was nu 12 kilo en 79 cm. in de curve bovenin, een groot kind als er 10 op een rij zouden staan zou zij op nummer negen staan qua grootte, maar wel alles in juiste proportie.

Jette

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

ik lees dat er veel zieken zijn hierzo.
    Wat vervelend, zeker als de kleintjes ook ziek zijn.
    Iig allemaal veel beterschap.

Ik lees nog steeds mee, maar Marla: je schreef dat je mijn lange posts mist, maar ik kan het echt even niet opbrengen.
    Er gebeurd te veel in mijn hoofd en in mijn familie.
    Het is gewon heel frustrerend te bedenken dat 2008 voorbij is gegaan aan IVF en dat ik nog met lege handen sta.
    Sorry, als ik daarover blijf zeuren, maar ons leven staat echt stil, tov dat van jullie die al kindjes hebben of zwanger zijn. ( niet vervelend bedoeld hoor ;) )

Ik het b.v. laatst ook echt te kwaad toen ik bij mijn vriendin op bezoek was. De kleine van haar ging naar bed ( is nu 1 jaar en 5 maanden)
    En hij gaf iedereen kusjes en mij nog een kushandje.
    Maar er sprongen spontaan tranen in mijn ogen.
    Ik wil dat ook: een kindje dat zich helemaal geborgen bij mij voelt, waar ik voor kan zorgen, een gezin, dat wil ik ook.
    Het deed zo`n pijn.
    ( bah zit nu weer te janken :cry: )
    En nogmaals ik gun het iedereen, maar nu wordt het oook wel eens tijd voor mij? ( en franka)

Verder gaat het niet goed met mijn neefje.
    Ik heb het verhaal al deels opgeschreven in mijn eigen topic.
    Het zoontje van mijn zus heeft cystes in zijn hoofd en die moeten eruit, maar de artsen durven het nog niet aan, want het is zo zeldzaam wat hij heeft.
    Hij heeft vorige week een paar dagen in het ZH gelegen, maar is nu weer thuis in afwachting van meer onderzoeken.
    Verder gaat de zwangerschap van mijn andere zusje goed. En dat moet ik nu maar gewoon accepteren, al is dat moeilijk. :rolleyes:
    Omdat ik me steeds afvraag: waarom wel bij haar en niet bij ons.
    En wederom vraag ik me dan af wat ik fout doe?

Kortom een hoop verdriet, ellende en frustraties wat ik nu voel.
    Wat ik al eens eerder schreef in een gedicht: ik leef het leven, maar niet bewust.
    Dan heb ik het nog niet over de honderden goedbedoelde adviezen die ik dagelijks krijg ( zie mijn topic, de teamleidster heeft haar punten weer gescoord :confused: )

Sorry, nu heb ik nog een heel groot deel geschreven over :oops: mezelf :oops: .

Even nog voor Miriam, lieverd ik ben blij, dat jou het geluk, nu eindelijk wel toelacht.
    Ik weet, je bent er nog niet, maar voor nu klinkt het alvast goed.

En franka, lieverd je was er al bang voor.
    En ik kan wel zeggen dat het de volgende keer wel goed komt en dat de volgende keer jou beurt is.
    Maar helaas ik ben niet helderziend, dus ik mag alleen maar hopen dat het zo is, maar weten, dat doet helaas niemand.

Jude ik had je laatst op MSN aangesproken, maar je was er niet. ( stond wel op online) Ik hoop dat je die berichtjes wel hebt gehad?

De rest, ik lees jullie verhalen zeker over jullie en de kindjes.
    En af en toe kijk ik ook eens naar de mooie foto`s van jullie spruiten en ik verwonder me over het feit hoe snel het gaat, hoe oud sommige al zijn.

Zo, ik laat het hierbij.

Liefs Hope

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hope, ik begrijp het volkomen dat je het niet kunt opbrengen om veel te schrijven, al is je laatste bericht niet bepaald kort, alleen jammer dat het leven van jullie momenteel zo ellendig is!

Meis je zeurt absoluut niet, we zijn er voor je, dus schrijf het van je af, wellicht voelt het goed voor je om er over te schrijven.
    En voel je niet schuldig, we zijn er echt voor je!

dikke knuff

jette

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hope, ik voel zoooo met je mee, ik snap zooooo goed dat het je teveel werd bij de handkusjes en dat je zo graag wilt dat een kindje zich ook bij jou zo geborgen voelt. En je verdient het zo! Ik vind helemaal niet dat je te lang over jezelf praat, ik ben blij dat je hier nog komt en dit met ons deelt. Maar alle begrip als het je teveel wordt, ik snap dat zo goed.

Franka, wat ontzettend balen... :cry: Bah...

Neeke, beterschap!

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: vind je onderschrift heel lief hoor zo! Danique mag niet weg!
    Klinkt echt goed weer die misselijkheid van jou (is misschien raar om dat zo te schrijven als iemand zich zo beroerd voelt maar je begrijpt wat ik bedoel!) Trek wel op tijd aan de bel als het weer zo erg wordt als bij Danique!
    Vond het wel lachwekkend dat verhaal van dat telefoongesprek....de klant waarschijnlijk wat minder hahahaha

Franka: :cry: :cry: hele dikke knuffel. gelukkig heb je nog wel een leuke verjaardag gehad. Ik hoop dat je snel weer de moed bij elkaar kan rapen en positief bent over de volgende keer!

Marieke: JP heeft ook altijd die speen van I love mama uit de doos. Die bestaat ook in grotere maten en die wil hij wel! Andere spenen vindt hij ook niet zo! Ik hoop dat je er een kan vinden!

Flyke: ja stom he dan type ik zo snel en maak ik alleen maar fouten....Hoop dat Miriam het me vergeeft ;)

Neeke: beterschap! Hoe voel je je vandaag?

Jette: ik kan nog steeds heel slecht tegen programma's waar er iets met een kindje is. Word ik helemaal naar van..
    Jij dus vroeg naar bed vanavond. Bah, vervelend zo'n nacht...Hopelijk is Dominique weer de oude vandag.
    Hahahah wat een reus die Dominique van jou, maar wel mooi in propertie inderdaad! JP was bij 12 maanden net aan 9 kilo en 77 cm......

Hope: het gatsie zeg....wat naar van je neefje, zal wel heel veel verdriet opleveren...
    en dan dat de zwangerschap van je zusje wel goed gaat...het is toch ongelofelijk...waarom idd niet bij jullie....echt zo goed te begrijepen die gedacht...
    Dat handkusje zou mij ook te kwaad worden hoor! Het is jullie ok zo gegund, maar dat weet je natuurlijk ook wel...
    Blijf hier vooral veel schrijven over jezelf! Je zeurt helemaal niet!

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    een reus :D :D ja zou je wel zeggen he, maar alles is in goede proportie hoor! hi hi hi, ze is nooit klein geweest, jetteman moest gisteren bij mensen aan het werk, die hadden een meisje van negen maanden en zo piepklein, daar was dominique echt een reus bij ha haha!

Ik vindt het niet erg hoor als ze zo piep zijn lijken ze zo breekbaar!

jette

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ja is fijner als ze groter zijn, allemaal niet meer zo fragiel.....

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve hope als ik je verhaal lees gaat het door merg en been en voel ik me zeer rot. om jou
    jou gevoel jou hart je bent zo'n lieve vrouw voor ons zoveel lieve woorden heb je hier al geschreven en je zit zo in de knup zoals ik dat altijd zeg.
    zo klote dat ik niks kan doen om je hier mee te helpen. Voel je pijn al zou het vast niet zoveel zijn als wat jij voelt.

Nee ik ben er nog niet maar ben al een heel eind meid en daar ben ik me zeker van bewust.

Echt ik wou dat ik iets voor je kon doen om het lichter te maken dat je meer en meer ontspant maar zou echt niet weten hoe.

woonde je maar in almelo dan kwam ik naar je toe en gaf je een dikke knuffel en nam je mee de stad in om ergens te gaan koffiedrinken met een groot stuk gebak.

lieverd denk aan jezelf en doe waar jij je goed bij voelt.
    Maar ik mis je natuurlijk wel
    Nu niet schuldig voelen he

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Meiden het weekend staat voor de deur de misselijkheid neemt iets af is er wel maar braken hoef ik niet echt meer elke keer denk ja maar nee dus op zich wel iets beter hoor.

Heb een druk schema voor de boeg vanavond op bezoek morgen krijg ik bezoek en zondag ook bezoek
    dus druk druk druk
    maar ja ook wel gezellig

meiden iedereen hier een onwijs fijn weekend en voor hope en franka een super knuffel voelen jullie hem

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    fijn weekend iedereen!

hoop dat je niet te misselijke wordt mir!

jette

Deel Deze Pagina