tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Hope,

Fijn dat je weer wat van je laat horen hier. Zoals de andere dames al zeiden: als je wilt kun je je verhaal hier altijd kwijt! Ik geloof niet dat er iemand hier is die vindt dat je het teveel over jezelf hebt. Ik zou alleen zo graag willen dat jij ook een kindje verwachtte, het is je zo gegund. Kon je af en toe maar in de toekomst kijken - de onzekerheid is misschien nog wel het ergste, na het gemis. En dan ook nog die narigheid voor je neefje, moet er niet aan denken... Kun je je zus (van het neefje) wel tot steun zijn in deze voor jou moeilijke tijd? Weet zeker dat ze er anders alle begrip voor heeft. Dikke knuffel!

Franka, :( :( :( ik had nog wel zo'n goede hoop! Wat een pech... Hebben jullie trouwens een soort planning voor het verloop van de vruchtbaarheidsbehandelingen? Iets om naar toe te leven? He echt niet leuk.

Miriam, doe rustig aan he en denk goed om jezelf! Zo'n druk weekend vliegt vast voorbij, voordat je het weet is het alweer maandag en ben je al bijna een week verder dan de vorige echo. Ik ben bijna net zo benieuwd als jij! De Mol kijk ik trouwens niet, ben wel verslingerd aan House op het moment, volg ik al een paar jaar.

Jette, dan is Dominique ongeveer net zo groot als Guus was. Een struise dame! :) Mooi dat het goed met haar gaat.

Me2, Amber, dank voor jullie beterschapswensen, lijkt erop dat het helpt! Het gaat vandaag weer wat beter en meestal betekent dat dat het niet doorzet. Nu maar hopen dat de jongens niet ziek zijn volgende week bij mijn ouders...

Poeh moet nog zoveel regelen voor de vakantie en zaterdag naar mijn schoonzus. Op zich wel gezelllig maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor en ik zou het ook fijn vinden om Guus een keertje niet de auto in te slepen, we hebben de laatste maand zoveel gereisd met hem, volgens mij is hij het autorijden een beetje zat. Woensdag moet hij ook al naar Maastricht met ons... Maar even met Neeke-man overleggen. Als hij ons mee wil hebben moet hij zondag maar even met de jongens op pad anders lukt het me nooit om alle spullen op tijd in te pakken.

Andere dames, ik denk ook aan jullie! Volgende keer meer...

Dikke knuf,

Neeke

2. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Neeke, waar ga je naar toe op vakantie? wintersport?
    Fijn dat je wat minder ziek bent

Franka, ik had er zo'n goed gevoel over deze keer! Balen meid, ga je nu weer verder met IUI? Hoop dat het nu toch eens snel raak is voor jullie.

Hope, je mag altijd "zeuren" hier. Als je je ei kwijt wilt dan zijn we er voor je.

Miriam, sterkte met je drukke weekend. Geen kans dus om te piekeren, hoop dat je niet echt veel misselijk bent. Nog maar 6 dagen, dan zie je je kleintje, mooi gegroeid en met een kloppend hartje van vreugde

Jude, nog dromen gehad? Ik heb ze ook nog wel regelmatig hoor, dan ligt ze lekker in haar eigen bedje maar ben ik haar aan het zoeken.

Jette, Me2, wat een reuze kinderen hihihi. Eline blijft klein, maar volgt haar lijn prima (net boven de onderste)

Rest van de meiden, dikke knuf, kom later wel op jullie terug.
    Ben eigenlijk alleen dinsdag wat beroerd geweest. Wel snip verkouden, lekker niezen en hoesten, maar voelde me redelijk. Heb een drukke week gehad op het werk, maar heb het overleefd :)
    Gisteren op tijd naar bed, maar wil toch nog wel iets bijslapen dit weekend, was er al weer om 06.00 u uit vanmorgen.

Morgen is Eline 1/2 jaar! tjeetje, wat gaat de tijd snel!

Dikke kus
    Minka

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    MInka: mijnzoon is geen reus hoor! Is echt bijna te licht zelfs maar zijn lengte is precies goed.
    Blij te horen dat je je al beter voelt en hoop dat je hebt bij kunnen slapen!

Ik heb vanmiddag gelukkig weer lekker 1,5 uur geslapen toen JP ook sliep!

4. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Het is rustig hier! Allemaal aan het genieten van het weekend?

Goh Minka, alweer 1/2 jaar - wat gaat dat hard he!

Liefs voor allemaal,

Neeke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat viel mij ook op neeke dat het rustig is.
    Iedereen is druk in de weer lijkt

Ik ook wacht op ons bezoek alles heb ik al klaar staan maar ze zijn aan de late kant dus dacht toch effe hier spieken hihi hoezo verslaafd

nou toedels liefs miriam

6. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    He, wat is het rustig hier ;)

Hier alles prima. Afgelopen weekend heeft Eline haar eerste potje (wortels, gekregen in de mama-doos) gehad. Wat denk je.....die oranje blerrie hoef ik niet hoor mama! hihihi :)
    Vanavond eten we verse wortels, kijken of dat beter wil.
    Trouwens de kat vond het potje HEERLIJK :) :) :)

Allemaal liefs van Minka

7. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey minka, dominique lust ook geen wortels, ze moet er van kokhalzen.

Pfff meiden een aantal vermoeiende avonden achter de rug, dominique wordt na ongeveer 2 uur slapen s'avonds wakker en huilt dan behoorlijk, dus ik speentje, beetje drinken, maar nee hoor, mamma moet bij het bed blijven :( dan is ze stil, zodra ik weg ga begint ze me toch te krijsen.
    Dus heb haar een half uurtje laten krijsen maar ze houdt niet meer op, nu doe ik naast haar bed zitten, en als ze wil gaan huilen zeg ik ssssst. steeds ga ik een beetje verder van haar af zitten totdat ze me niet meer ziet en op mijn ssssttt wel rustig blijft, maar ja dan ben je zo een uur verder, de eerste nacht werd ze om de twee uur wakker.
    ppfffff, ik durfde haar niet naar mijn moeder te doen gisterenavond maar ze is maar 1x 2 uur in de weer geweest, om zeven uur naar bed en tot 9 uur gek gedaan toen als een blok in slaap gevevallen en vanmorgen om 8 uur wakker geworden, nou gelukkig maar!
    stel je voor dat ze mijn moeder elke 2 uur wakker maakt.
    Leuk vindt ze het om in bed nu te gaan zitten en haar knuffel in de rondte te gaan gooien!
    Hoop dat het vanavond weer wat makkelijker gaat!

Jette

8. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey lieve Hope, pffff....... ik kan me ZO ontzettend indenken dat het enorm zwaar valt allemaal: dat kushandje dat je nog meer naar een kindje doet verlangen dan je al deed, 2008 dat op dat gebied niets voor je heeft gebracht: ik kan me je hoop voor dat jaar nog zo goed herinneren!
    En echt afschuwelijk wat er met je neefje aan de hand is! Zijn die cystes gevaarlijk? Heeft hij last van uitvalsverschijnselen e.d.? Het telt allemaal wel enorm bij elkaar op, he! Ik sluit me bij Amber aan: juist heel fijn dat je hier nog langskomt en je verhaal doet.
    Het tij moet toch een keer keren: het is je zo gegund!

Franka, wat akelig dat je weer ongesteld bent geworden: laat het dan alsjeblieft de volgende rond raak zijn: je wacht al zoooo lang, net als Hope. Het moet toch een keer raak zijn: ik duim dat deze ronde je geluksronde wordt!

Hey Jette, Famke heeft inderdaad 2 vaccinaties gehad: DKTP en Pneu. Ze heeft woensdag enorm veel geslapen voor haar doen, maar donderdag was ze weer de oude. Gaat het nu weer 's nachts beter met Dominique? Jouw dochtertje doet het goed en is Holland's welvaren (en dat in Duitsland ;)) Famke was bij bijna 11 maanden: 73,5 cm (precies op de middellijn) en 9,6 kg (ruim boven de middellijn). Haar hoofdomtrek weet ik niet meer, maar dat lag een stukje onder de middellijn, maar dat is eigenlijk al zo vanaf het begin: ze heeft niet zo'n groot hoofdje.

Hey Jude, je bent absoluut niet raar, hoor! Marlaman en ik dachten in het begin meerdere keren dat Famke 's nachts nog in ons bed lag, terwijl wij in slaap waren gevallen. Ik ben een keer midden in de nacht opgesprongen, stond naast mijn bed, deed het licht aan en riep in paniek dat we helemaal een voeding waren vergeten (en in het begin mocht je niet meer dan 3 uur tussen de voedingen laten zitten). Ach, zei Marlaman, ze is allang gevoed. Kun je nagaan!

Hihi, Miriam, je klinkt wel weer zwanger, hoor! Maarrehh... ik hoop echt heel erg dat je niet weer zo ziek-makend misselijk wordt. Brrr.... deze week de 2e echo. Ben je er erg bang voor, of is je vertrouwen door de misselijkheid iets teruggekomen? Gelukkig dat iedereen zo met je meeleeft, incl. de arboarts, EN TERECHT! Hoe gaat het nu met je?

Me2, haha nog een kleertjes.com junk. Ik kijk meer bij de meidenmerken: zoals cakewalk en babybarb. Ah, nu snap ik waarom wij Famke altijd "de baby" noemen: naar haar favomerk vernoemd. ;)
    Grappig dat jullie JP Jeep noemen!

Flyke, fijn dat je teen weer helemaal heel is. Nu maar hopen dat Mereltje ook weer helemaal de oude is. Hoe gaat het nou met haar?

Wuppie, onder het mom van beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met Sophie! Grappig dat je nog eens langskomt.

Hey Marieke, is het nog gelukt om een nieuw exemplaar van Neia's lievelingsspeentje te kopen? en, en..... trapte ze erin? Ik zie het al helemaal voor me: Neia met een versleten speentje in haar mond en een vastberaden blik, zo van "wie aan mijn speentje komt, die komt aan mij". :)

Amber, ik was nog vergeten te vragen hoe je jurk heeft gestaan... ik ben erg nieuwsgierig, hoor!
    Hoe gaat het nou met slapen 's nachts: lukt dat nog wel met je dikke buik? Kun je wel goed op je zij slapen?

Neeke, sorry dat Famke's virusje je heeft bereikt via de electronische snelweg!
    Het klinkt alsof je het erg (toch wel lekker?) druk hebt op het moment. Ik ben net als Minka erg nieuwsgierig waar je naartoe gaat op vakantie? En wanneer?

Hey Minka, Eline alweer een half jaar: wel een mijlpaal, vind je niet? En ik kan me heeel goed voorstellen dat Eline die vieze wortelsmurrie uit een potje niet lust. Toevallig vroeg ik Marlaman gisteren waar ze dat smaakje toch in hemelsnaam vandaan hadden gehaald: ik vind het totaal niet naar wortel smaken. Vindt Eline fruit wel lekker, of begin je met groente? Ik hoop maar dat ze niet zo'n moeilijke eter wordt als Famke.

Mama is boos!: Ik ben erachter gekomen dat ik de "slechtste" secretaresse op papier ben van de secretaresses in mijn sector (6 stuks). (ik heb een g en de rest een zg). Alle andere jaren had ik een zg, die aan de u kant zat en nu ben ik opeens behoorlijk gekelderd, terwijl ik me een slag in de rondte werk: ik werkte 5 dagen en moet hetzelfde werk nu in 3 dagen doen en het voelt echt als stank voor dank. Mijn motivatie is als sneeuw voor de zon verdwenen en daarom ben ik hier lekker gaan kijken.
    Natuurlijk ben ik erg benieuwd naar de motivatie: misschien mijn moederschap? Mijn baas is er nu niet en morgen zal ik hem wel confronteren. :x

Liefs,
    chaggie Marla :evil:

9. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    daar heb je gelijk in marla, dat zou ik ook doen!

succes morgen!

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Hoi ben ik dan weer even.

Ten eerste wat leuk dat jullie nog steeds met mekaar schrijven.
    En bijna iedereen toch echt mama.

Franka,Hope Jullie tijd komt ook daar heb ik vertrouwen in.ik blijf voor jullie duimen.

Miriam deze keer komt alles goed ik hoop inderdaad niet dat je net zo misselijk word.

Flyke ja Sophie is net iets ouder dan merel we scheelden volgens mij een maand.

Marla zohe jouw baas durft om je nu opeens een lagere beoordeling te geven ben benieuwd naar zijn motivatie. die is hier trouwens heel ver te zoeken,net als me concentratie die is compleet verdwenen.

Amber en Me2 alweer voor de tweede keer zwanger,hoe vinden jullie deze zwangerschap ten opzichte van de eerste?
    Was mijn hele zwangerschap eigenlijk zo zenuwachtig dat ik er niet erg veel van heb genoten.

Hier gaat alles goed Sophie word morgen alweer negen maanden,de tijd gaat zo hard.Ze is ook wel heel erg makkelijk.
    Zal proberen weer wat vaker hier te komen. ga eerst even bijlezen :rolleyes:

Groetjes

Debbie

11. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Weer even een kort berichtje van mij...

Marla, lekker lange post! :) Ben benieuwd wat je baas te zeggen heeft. Je brengt ons toch wel op de hoogte?

Jette, oei, onrustige nacht! Maar ja, er komt natuurlijk ook een sprongetje aan :) :) :). Fijn dat ze bij je moeder wel goed sliep.

Me2 heerlijk zo'n middagslaapje! Geniet ervan, mijn ervaring is dat 2 kindjes zelden tegelijk slapen... ;)

Miriam, goed weekend gehad? Alweer een dag voorbij! Hoop dat het meevalt met de misselijkheid.

Marieke, hoe is het met Neia? Heeft ze het nieuwe speentje geaccepteerd? Als ze tandjes krijgen schijn je echt die voor 6 mnd+ te moeten gebruiken, die zijn wat stugger, maar ja, dat zal ze natuurlijk net niet fijn vinden... Thijs wou alleen die van Dodi mam, krengig duur, gelukkig is Guus minder kritisch :D.

Amber, nog even en je verlof begint, ongelofelijk wat snel!

Hope, Franka, hoe is het met jullie? Franka, hebben jullie plannen voor de volgende IUI? Hope voor de volgende IVF? Kan me voorstellen dat je je tussen de behandelingen door een beetje stuurloos voelt...

Hier bijna alle spullen gepakt, heb een stapel strijk liggen waar je moedeloos van wordt. Zo maar even het hoognodige strijken (broeken voor de jongens...) en dan heb ik geloof ik alles wel. Ach ja, eigenlijk heb je ook alleen een credit card en je paspoort nodig! We gaan naar Sankt Anton (Vorarlberg in Oostenrijk). Heb er veel zin in maar zal de jongens wel missen! Vandaag zelfs een skihelm gekocht. Vind het enerzijds een beetje overdreven, alsof ik zo enorm goed kan skien (ben geen beginner maar toch) maar van de andere kant zou ik Thijs ook een helm opzetten. Je weet maar nooit!

Veel liefs voor allemaal, misschien tot morgen en anders

Miriam, veel succes en plezier voor vrijdag!

Grts Neeke

12. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Wij zijn het afgelopen weekend naar Weerterbergen geweest.
    Dat was erg gezellig, maar we hadden wel irritaties met onze vrienden, vooral over de manier waarop ze haar zoontje aansprak. Dus het was ook weer lekker om thuis te zijn.
    We hebben lekker gezwommen, en dat vond Neia weer een succes. Ze is een echte waterrat gweest.

Donderdag hebben we trouwens nog de halve stad leeggekocht. ;) Ik kon echt nog hele leuke jurkjes in de uitverkoop voor neia kopen.
    En ja hoor, we hebben zo'n zelfde speen maar dan voor 6 maanden gekocht. In het begin gooide ze hem constant uit. Maar nu pakt ze hem goed. Pffffffff wat ben ik blij zeg.
    Binnekort dus nog een keer naar de stad om wat reserve spenen te halen. ;)

Gister hadden we een afspraak op het cb. Alles was goed, en ze liep op een aantal dingen echt voor. Dus ik was weer een trotse mama. Ze was alleen niet zoveel aangekomen. Haar curve buigt nu dus af. Dus de verpleegkundige wilde dat ik extra kwam wegen. Ik vind het eerlijk gezegd grote onzin, ze eet goed en is tevreden. Ik denk zelf dat het komt doordat ze zo ziek is geweest, had ook echt het idee dat ze toen zoveel was afgevallen. Maarja, komt goed...........

Minka, nog GEFELICITEERD met de halfjaardag ;) van Eline!
    Fijn dat je weer beter bent.
    Neia vond die (gratis) potjes worteltjes ook niks. Maar alles waar nu worteltjes inzit vindt ze heerlijk. De potjes vanaf 6 mnd zitten ook meer smaak in als die van 4 mnd.

Jette, pffffffff ik zie je wallen bijna op het beeldscherm. ;)
    Wat vermoeiend zeg.
    Typisch dat ze dan bij je moeder wel goed heeft geslapen. Wel fijn in ieder geval.

Hope, ik vind het fijn om van je te horen. En als je geen behoefte hebt om hier te komen, ook goed, ik weet je wel te vinden. ;)
    2008 is een klotejaar geweest en dat voel je nu natuurlijk nog steeds. Sterkte meid!

Miriam, hihi jouw verhaal aan de telefoon met de klant vond ik wel grappig. Ik ben alleen blij dat ik die klant niet was. ;)
    Vrijdag komt nu echt dichterbij, spannend hoor.

Neeke, heerlijk zeg dat je op wintersport gaat. Natuurlijk ga je je mannetjes missen, maar het is wel heerlijk om er tussenuit te gaan. Wanneer ga je?

Me2, heerlijk dat je af en toe kan slapen als JP ook slaapt. Werk je dan 's avonds wat uurtjes bij?
    Wel lekker hoor om zo van huis uit te werken.
    Moet je voor je bevalling nog een keer naar nederland?

Marla, grrrrrrrrrrr wat een klote baas zeg. :evil:
    Ik ben echt benieuwd wat hij te zeggen had.
    Kan me voorstellen dat je ontzettend chaggie bent en boos natuurlijk. Hij moest eens weten hoeveel moeite jij moet doen om het allemaal zo geregeld te krijgen.

Jude, hoe is het met kleine Rick?

Amber, hoe gaat het?

Franka, bah die stomme ongie! :cry:
    Wel fijn dat hij niet op je verjaardag kwam, maarja wat heb je eraan.....
    Die week dat ik altijd ongie werd was ik zo boos en verdrietig. Hopelijk kun je snel de positieve energie weer oppakken. Dikke knuffel meid!

Wuppie, GEFELICITEERD Sophie alweer 9 maanden! De tijd vliegt!

Flyke, hoe is het nu met Merel?

13. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Wuppie, gefeliciteerd met Sophie: 9 maanden alweer vandaag. Rolt of kruipt ze al? Famke is nog niet zo actief op dat gebied, maar dat komt vanzelf wel. Het is wel een gezellige kletskont.

Heeey Neeke, dat klinkt goed, zeg: lekker op wintersport in Oostenrijk. Ik las ergens dat die helmen toch zeker hun nut hebben en dat ze doden kunnen voorkomen, dus opzetten maar, die helm.
    Heel erg veel plezier toegewenst! Ik begrijp dat je de jongens zult missen, maar het is maar voor korte tijd, toch?

Ach, Marieke, vergeet niet dat de bijnaam voor het CB het Consternatiebureau is! Neia kan niet alles tegelijk: ze is ziek geweest en ligt op veel dingen voor: waarschijnlijk beweegt ze veel meer als in het begin en dat schijnt ook veel te schelen. Het is wat je zegt: zolang Neia een tevreden meisje is, is er niets aan de hand. Laat je niet gek maken door het CB, maar volg je eigen gevoel.

Miriam, is alles nog goed?

En hoe gaat het hier? Hier zit een ziedende Marla: de kritiek die ik krijg komt er eigenlijk op neer dat ik te betrokken ben. Ik moet dus nu het werk voor 5 dagen in 3 dagen proppen en omdat ik dat rot vind voor mijn baas, probeer ik het zo goed mogelijk te doen en zo veel mogelijk van wat ik eerst deed. Nou, dat moest ik dus niet doen, want daardoor was ik niet relaxed en kwam ik gestresst over. Hij wilde een signaal afgeven. Grrrrrrr.....
    Ik antwoordde vanzelfsprekend: dus ik word gestrafd voor het feit dat hier geen duopartner wordt aangenomen en ik alles alleen moet doen. Nee, dat moest ik niet zo zien. Tja, hoe dan?
    Oeps en toen versprak hij zich: ik was toch ook 7 maanden weggeweest? a: dat waren 6 maanden en b: dat was mijn wettelijk vastgelegde bevallingsverlof en mijn vakantie. Weet je, ik word zoooo moe van het feit dat je kennelijk moet compenseren dat je moeder bent. Een collega van mij kreeg te horen dat ze niet betrokken genoeg was sinds ze een kind had gekregen en ik wil het juist te goed doen en dat kan niet?
    Ik had echt zin om het werk neer te gooien en naar huis te gaan, maar ach, dat doe je dan ook weer niet. Te betrokken, zullen we maar zeggen, hihi.

Marla

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marla tjee zeg wat een eikel je baas, en jij wilt het nog wel zo goed doen ik snap die bazen niet hoor.
    Adem in en uit diep in ademen en diep uit blazen
    helpt het?

Hier gaat het goed lig al voor de tweede dag op bed dacht ga nu eerst effe beneden kop thee maken en pc opstarten om hier berichtje neer te zetten

ben echt misselijk en al het eten komt er uit drinken niet eten wel

daarnaast heb ik het koud en een zere keel dus volgens mij heb ik ook gewoon de griep erbij te pakken

de dagen gaan snel voor je het weet is het vrijdag begin nu weer iets zenuwachtiger te worden.
    maar hou moed.

marieke gek he dat je dan ineens zo kunt irreteren aan een bepaalde manier van opvoeden gelukkig was het 1 weekend en ben je nu weer lekker thuis met elkaar hoe is het nu met jou? is er verbetering gekomen?

franka meid hoe is het met jou?

alle andere meiden heb even niet de kracht om te reageren maar allemaal een dikke knuf miriam

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Marla: kan me voorstellen dat je ziedend bent...wat verwacht hij dan? Zorg iig dat je idd rustig blijft ;)

Miriam: wat vervelend van die misselijkheid, maar wel goed teken toch? Vrijdag komt snel dichterbij en je zal een goede echo hebben dat kan niet anders met die symptomen toch?

Marieke: ben blij dat Neia de 6 mnd speen pakt! JP had moeite met de 12 maanden speen van datzelfde merk, maar na ee par uurtjes pakte hij die toch ook!
    Denk dat ik voor de 2de ook weer voor die speen ga :)

Minka: JP heeft worteltjes wel altijd lekker gevonden, maar ik maakte alles zelf in het begin, dus geen postjes...(nu wel eens hoor,want soms kanhet gewoon niet anders :)
    Heeft ze al andere smaken geproeft?

Jette: zouden het tandjes of kiesjes zijn dat Dominique zo onrustig is? Hoop dat jullie snle weer rustigere nachten krijgen!

Neeke: heel veel plezier! Ik kan me voorstellen dat je en helm op zet. Is tegenwoordig zo gevaarlijk op die drukken pistes!

Amber: hoe was de jurk?

wuppie: ook deze zwangerschap maak ik me weer zorgen of alles goed gaat...helaas is door die mk de zwangerschap (zeker de eerste 20 weken) niet emer onbevangen en onbezorged. Na 20 weken komt weer de angst voor vroeggeboorte etc....Vorige zwangerschap had ik na 30 weken ook veel te hoge bloeddruk die goed in de gaten moest worden gehouden...ook nie onbezorgd dus....

Ik heb helaas toch zwangerschapsdiabetes.....werd van morgen gebeld. Ben ook erg emotioneel op het moment en kan weinig hebben (ook niet op mijn werk...), dus moest er van huilen....pfff zal onder strenge controle moeten voor de baby en op een streng dieet....helpt dat niet dan moet ik insuline spuiten. Ik lees maar niet teveel wat de complicaties kunnen zijn.....vorige zwangerschap veel te hoge bloeddruk die moest worden behandeld en strenge controle en nu dit weer....tot op heden dus nog niet echt een onbezorgede zwangerschap gehad.....
    Verder ben ik sinds gisteren weer in NL. JP is bij papa in Zwiterland gebleven. en blijkt JP erg ziek te zijn en moet mijn man vrij nemen....dat vind ik ook zo akelig....JP hoest als een hond en heeft hoge koorts....Mijn man gaat zo met hem naar de kinderarts, dus hopelijk is JP snel de oude....

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Oh Miriam, wat naar dat je eten niet binnen blijft! Helpt het ook niet als je veel kleine beetjes eet? Ik moest niet te weinig in mijn maag hebben, anders moest ik overgeven. Maar goed, ik kan me nog herinneren dat je de vorige keer ook niets binnenhield. (net als Jette) Volgens ij kon Jette alleen friet binnenhouden. Jette, klopt dat?

Neeeee, Me2: pfffff... ik kan ZO goed begrijpen dat je erg emotioneel bent van het bericht dat je zwangerschapsdiabetes hebt! En dat je je zorgen maakt: ik weet te weinig af van de complicaties van zwangerschapsdiabetes. Echt super balen, meid! Wel een geruststelling dat je onder goede controle staat: ze nemen echt geen enkel risico. Een collega van mij, die gewone diabetes had, kreeg wel bij elke controle een echo, dat is dan wel weer prettig.

En wat erg voor JP: je wil natuurlijk heel graag nu bij hem zijn: jouw zoontje ziek en jij ver weg, dat is ook totaal niet fijn en doet een moederhart pijn.
    Ga je nu weer terug naar Zwitserland? Is het een griep of heeft hij oorontsteking? Weten ze wat er aan de hand is?

Hey meissie, ik hoop dat het snel weer beter met jullie gaat!

Dikke knuffel,
    Marla

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mijn man is naar de kinderarts geweest met Jp en hij heeft een keel en stembanden infectie (croup). Heeft medicijnen gekregen. Hij mocht van de kinderarts gewoon weer naar de oppas morgen, dus hij was totaal niet bezorgd. Mijn kleine mannetje scheen gisterenavond en vanmorgen zo zielig te zijn, maar mijn man vertelde dat hij nu al weer een stuk vrolijker was en dat hij goed had gegeten en gedronken. Hopelijk hebben ze beide een betere nacht vannacht.....Ik kan pas vrijdagavond terug naar Zwitserland ivm niet af te zeggen afspraken hier.....met dat bericht van de zwangerschapsdiabetes erbij voel ik me een beetje zielig en down.....als alles maar goed blijft gaan met het kleine meisje in mijn buik.....gelukkig wordt ik idd goed gecontrolleerd en zijn ze er vroeg bij.

18. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Me2, oh wat erg zeg...... :cry:
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. En die hormonen werken dan natuurlijk ook niet mee. ;)
    En dan ook nog JP ziek. Gelukkig gaat het nu al iets beter. Hopelijk slaapt hij vannacht goed. Maar natuurlijk wil je het allerliefste naar huis.
    Waar slaap je nu in nederland?

Marla, bedankt voor je steun!
    Jeetje wat een *** :evil: zeg.
    De redenen vind ik een beetje achterbaks. En dan ook nog je verlof gebruiken (daar was ik al bang voor) is echt belachelijk.
    Jij bent te goed voor je baas hoor!

Miriam, jeetje dat is wel gelijk erg misselijk zeg.
    Bah, ik herriner me het als de dag van gister. :(
    Gelukkig is het wel een bevestiging.
    Hopelijk word je er niet ziek bij.
    Ik zelf merk weinig verbetering. Ik zou willen dat alles weer normaal zou zijn. Lang zitten doet nog erg pijn.

X marieke

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    He jakkes Marieke, je bent dus nog steeds niet de oude....wanneer heb je weer conrole?

20. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Marieke,

Da's ook niks, nog steeds niet de oude! Heb je nog een controle afspraak staan?

Me2, JP ziek, gelukkig gaat het weer wat beter met hem... Voor je het weet is het alweer vrijdag, al lijkt het nu nog zo lang. Denk goed om jezelf, en fijn dat ze je in de gaten houden voor de diabetes (had je bij je vorige zwangerschap niet ook dat suiker een keer wat hoger was?). Komt goed!

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

Share This Page