tjemig me2 wat een tegenslag meis, kan me voorstellen dat je down bent hierdoor, maar kop der veur (groningse uitspraak) Volhouden meis, moet goed komen! Miriam wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent maar goed wel een goed signaal dat er veel gebeurt in je lichaam. Marla, wat een l*l die baas van je, kun je zien je kunt het nooit goed doen, en hoe nu verder, ik zou er best wat moeite mee hebben om de eerste dagen hem weer onder ogen te komen en met hem samen te werken. Ik had laatst ook ineens onverwacht een gesprek met mijn baas, ik schijn al een aantal jaren op mijn maximale trede te zitten, en dan kun je door middel van een uitmuntende beoordeling van je baas en de directeur een schaal hoger te kunnen komen, je moet dan 5 punten uitmuntend hebben. Ik had 3 punten uitmuntend en de rest goed en zeer goed, nou ja had ook nergens op gerekend. Wel kreeg ik te horen dat ik de laatste tijd vaak een keer prive dingen deed, ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat ik de laatste tijd niet veel te doen had, hij weet hier van ik had dat al vaak genoeg aangegeven. Nou ja ik ben een stuk rustiger geworden hoor, ik wil graag werken maar ik weet dat mijn prioriteit thuis ligt. Ik ga mezelf niet meer helemaal uitelkaar stressen om mijn baas te pleasen! Jette
He meiden, daar ben ik weer even. (schrijf dit uit mijn hoofd in Word, zonder de pagina open te hebben, dus vergeef me als ik dingen verwissel hihihi) Marla en Jette, wat waardeloos dat jullie zo behandeld worden door jullie baas. Denk je dat je je best doet, word je zo behandeld! Hier wordt er ook zo over gedacht hoor! Als part-timer ben je lastig, ben vaker thuis met zieke kindjes en zit vaak met de gedachten bij thuis en niet bij het werk. Ik probeer het me niet meer aan te trekken, dat scheelt een heleboel ellende! Ik doe mijn best, meer kan ik niet en als dat niet geaccepteerd word, jammer dan! Neeke, ik ben vast te laat, maar als je dit nog leest: een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Me2, dus toch zwangerschapssuiker en weg bij je zieke mannetje, pff, dikke knuf meid, als je in de buurt was kwam ik een kopje koffie bij je drinken! Nog even doorzetten tot vrijdag, dan mag je weer lekker naar je mannetje toe) Zijn er nu nog dingen die je in acht moet nemen? Dieet of zo? Wel vaker op controle natuurlijk, maar is dit in NL of in Zwitserland? Miriam, dus toch weer misselijk! Hoop niet dat dit zo gaat als de vorige keer, maar een beetje misselijk voor het goede doel moet te doen zijn. Nog maar 2 dagen tot je 2e echo, aftellen meid! (Trouwens, reminder: je mag je banner 1 week erbij zetten ) Marieke, nog steeds niet echt een verbetering! Balen meid, ik had zo gehoopt dat er vooruitgang in zat, geef de moed niet op, dikke knuf van mij! Je bent dus in mijn geboorteplaats geweest dit weekend! Niet even snel langs Jude geweest, dat is vlakbij. Stom he dat je je gaat ergeren aan de opvoeding van anderen, ik kan me dat goed indenken. Gewoon proberen te negeren en je eigen gangetje gaan! Jude, alles goed met jou en je mannetje? Krijg je al wat eigen ritme? Leuk he om te zien hoe snel alles gaat. Flyke, hoe is het met je teen? Heb je al een afspraak gemaakt voor de andere of zie je er nu zo erg tegenop? Is Merel al weer wat beter? Franka, al weer een volgende behandeling aan het plannen? Deze maand gaat geluk brengen, daar ga ik voor! Wuppie, wat leuk dat je hier weer even komt spieken. Je bent altijd terug welkom hoor! Al weer 9 maanden! Ik weet nog dat ik best jaloers op je was toen je zwanger was hihihi Ben blij dat alles goed met jullie gaat. Hier alles redelijk, vandaag echt geen zin om te werken. Eline heeft nu toch wel veel eczeem. De crème werkt nog niet echt goed, soms gaat het ietsjes beter, dan weer wat slechter. Vanmiddag moeten we naar het CB. Ik moet eerst naar de tandarts voor een vulling te vervangen en ben al steeds aan het stressen of ik op tijd bij het CB kan zijn (minka-man gaat alvast met Eline) Heb gisteren al opgebeld of ik de verdoving niet wat eerder kon krijgen, maar ze verzekerden me dat ik na een half uurtje weg was! We zullen zien! Ben erg benieuwd wat deze arts ervan zegt. Denk dat we toch naar de hormoonzalf toe moeten. Nu maar hopen dat het een tijdelijke variant is en dat ze niet allergisch is voor het flesje wat ze 1x per dag krijg (Of voor de katten , dat is mijn grootste angst, maar dit weekend thuis ging het beter en na het KDV weer erger, dus verwacht ik het minder) Ze is wel vrolijk, maar savonds gaat het toch wel jeuken en krabt ze zichzelf erg vaak. Marieke, heeft de hormoonzalf bij Neia geholpen en heb je nog tips voor me? Was er een aanleiding bij Neia? Zal toch nog maar even doorzetten met werken en dan op tijd naar huis. Allemaal dikke kus Minka PS, zelfgemaakte worteltjes gaan steeds beter, gisteren zelf 4-5 lepeltjes naar binnen gekregen, op naar de witlof van vanavond J
neeke fijne vakantie ook ik ben vast te laat maar geniet er van en heb je kaartje binnen hihi wat een domper zeg maar wel lachen ook me2 zwangerschapssuiker bah hoop dat je snel weer bij man lief en jp bent knuf marieke ik was er al bang voor je schreef er niks over dat het beter ging dus had al zo'n vermoeden dat het niet beter is. Kunnen ze in het ziekenhuis aangeven of dit nu blijvend zal zijn of dat het toch verbeterd kan worden. Hoe is op dit moment de toekomst van jullie? als je er niet over wilt praten prima he meid jette en marla als ik toch in jullie schoenen stond had ik geloof ik allang gezegd geef mijn ontslag maar zo wat een eikel flyke hoe is het met je teen? minka potjes eten hahaha dat was bij mij vroeger ook een strijd en nu nog hhihihi jude meid wanneer ga jij weer beginnen met werken? franka lieverd o ik wou dat ik je zwanger kon kijken dan kwam ik naar je toe en bleef net zolang kijken tot je zwanger zou zijn. hope voor jou geldt het zelfde Ik had soms best moeite om hier gezellig mee te beppen het gaat hoe je het wendt of keert veel over baby's en over zwangeren dat is soms niet makkelijk. Nu ben ik zelf zo'n zwangere ik hoop nog voor heel lang maar vind het zo moeilijk voor jullie laat zo nu en dan even iets van je horen dat je er nog bent meelezen hoeft neit knuf miriam Ja bijna vrijdag de tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu wel iets zenuwenen hoor. lag vanmorgen in bed en dacht ineens straks denk ik dat ik zwanger ben en ben ikhet niet eens meer o meiden ga mezelf weer een beetje gek maken ga nu in een korte winterslaap en vrijdag wordt ik wakker o kon dat maar
hey mir ik snap het heel goed hoor dat het soms heel moeilijk is om de baby perikelen te lezen als je zelf nog niet zwanger bent, of zelf een beebje hebt, ik probeer ook zo weinig mogelijk uit mezelf te schrijven over hoe het met dominique gaat, maar soms is dat ook heel moeilijk! Meid ik hoop dat de dagen voorbij vliegen tot vrijdag. Ik vondt het niet zo dramatisch dat ik geen 5 uitmuntends had, en dat ik prive dingen doe heb ik zelf al aangegeven omdat het hier gewoon megarustig is, heb me er zelf een beetje uitgeautomatiseerd. Ik kan me de drie dagen nog wel vermaken, maar heb duidelijk gezegd tegen mijn baas dat ik niks te doen had, als hij dan geen actie onderneemd moet hij het zelf maar weten! jette
nee maar lieve jette het is niet zo dat je alles mag en gaat schrijven behalve over je eigen vlees en bloed je kind dat wat wij ook graag willen hebben en waar ik mooi een eindje voor op weg ben het is alleen niet meer zo makkelijk om soms even je verdriet neer te zetten nu ben ik iemand die het wel doet maar kan me heel goed voorstellen dat franka en hope even geen zin hebben en ik wil ze daarmee alleen maar zeggen niet weg blijven we missen jullie niet naar naar iemand toe hoor allemaal even goede vrienden toch ja meiden het is een smet patat blijft erin heb alles tot op heden er uit gespuugd echt alles crackers beschuit brood aardappels rijst en patat blijft er in hahahahaha heerlijk was het trouwens maar dat is toch gek nou ik voel me direct een stukje beter haha heerlijk Denk wel dat ik ook de griep heb ben zeer verkouden en heb een zere keel en moet redelijk veel hoesten ach ja miriam die niks heeft kan ook bijna niet (zegt bart) verder iedereen een fijne avond liefs miriam
He meiden, Miriam, nog maar 1 nachtjes slapen. Spannend, maar ik verwacht dat je een prachtige echo te zien krijgt hoor. Hoelaat moet je? Lekker dat patat erin blijft, als je maar iets binnen hebt toch! Hoe de toekomst er voor ons uit gaat zien, weten we zelf ook nog niet. Als de pijn over 2 maanden nog niet weg is (ik moest het tot maart de tijd geven), dan blijft het zo. Ze kunnen er verder niks meer aan doen...... Afwachten maar. Minka, ach wat zielig zeg voor Eline. Bij Neia was het ook heel erg. Ze krapt nu alleen nog als we het inwrijven en als ze bloot is, verder niet meer. Het ziet er ook veel beter uit. Omdat het bij ons in de familie zit dacht de ha dat ze er gevoelig voor is en dat het weer ook meespeelt. Ze heeft nu een hormoonzalf die ze mag blijven gebruiken, 4 dgn achter elkaar, en dan 3 dgn een vette zalf (ook op recept), en dan weer 4 dgn die hormoonzalf. En dat gaat nu heel goed. Ben benieuwd of het je gelukt is om op tijd op het cb te zijn. Succes! Jette, jammer dat je het niet zo druk hebt op je werk. Natuurlijk ga je daarnaast dan iets anders verzinnen. Ik vind de drukte heerlijk! Me2, voor jou ook nog maar 1 nachtje en dan mag je lekker naar huis. Hoe is het nu met JP? Ik heb geen afspraak staan, ik moest het eerst 3 maanden de tijd geven. Neia is flink verkouden. Gisternacht was een drama, echt zielig als ze zo vol met snot zit. En nu vannacht............heeft ze de hele nacht in haar bedje doorgeslapen. Ikke helemaal blij, want ik was echt gebroken. Maar voornamelijk voor haar, nu loopt het snot weer uit haar neus........ Verder gister voor het eerst 6 uur gewerkt, het viel mee en was mega druk. 's Avonds voelde ik het natuurlijk wel, maar ging goed. Vandaag een rustig dagje! X Marieke
Hoi Allemaal . Minka ik was ook jarloers op iedereen die verder was hormonen zucht. Wat balen van de eczeem die Eline heeft.Sophie heeft een paar keer allemaal bultjes in haar gezicht gehad, ik heb het toen ingesmeerd met billen zalf en naar haar slaapje was het weg. Denk niet dat het de katten zijn dan moet ze het constant hebben. Miriam nog een nachtje en dan is de echo je bent er bijna. Ik was niet echt misselijk tijdens de zwangerschap af en toe een vlaag. Maar patat en majo dat was echt mijn favoriet daar bleef ik van eten (is nog te zien trouwens) Me2 Balen dat deze zwangerschap ook niet onbezorgd is, ik heb me zo zenuw achtig gemaakt dat als ik nu terugkijk ik zeg jammer datik niet meer heb genoten. Ik hoop mocht er een volgende komen ik wat rustiger ben. Marieke wat erg dat het allemaal nog steeds niet beter gaat ,zit er nog wel schot in kwa genezen? Zal nog even bijpraten over Sophie ze is een heel actief meisje op dit moment is haar nieuwste bezigheid overal staan ,gelukkig weet ze nu ook hoe ze moet zitten . Ze is zo makkelijk dat onze mening met een kindje is genoeg aan het bijdraaien is. En al weer 9 maanden de tijd gaat zo hard helemaal vergeleken met de maanden ervoor. In mijn verlof zijn we ook verhuisd (was wel druk) we hadden 2 jaar geleden een nieuwbouw woning gekocht, en daar wonen we nu ook eindelijk. We wonen in een hele jonge wijk in het blok zijn al 2 kindjes na Sophie geboren. Groetjes, Debbie
hey meiden ik heb heeel vlug bijgelezen miriam, als ik goed gelezen heb je tweede echo morgen, hoe laat mag je gaan? ik ga alvast erg voor je duimen en ik heb er echt een goed gevoel bij, gelukkig kan je af en toe wat petat binnenhouden wuppie, hehe ik herken je actief meisje in Merel en dat de tijd voorbijvliegt ook, ik kan er soms echt niet bij dat ze al acht maanden is marieke, gelukkig helpt de zalf voor Neia wel, hoop dat je pijn afneemt! en ivm cb, niet naar luisteren zou ik ook zeggen, als ze tevreden is en goed eet, en voor is op bepaalde dingen, waar zou je je in godsnaam zorgen moeten over maken.. jette en marla, blijbkaar rare kronkels in die bazen van jullie hun hoofd, maar goed zo , jullie laten jullie niet kennen tov hem, doe zo voort! Jette, hoop dat het inmiddels beter gaat met Dominique? minka, ai, die zalft is dus niet wat je verwacht had, ivm allergie katten, volgens mij zou ze dat dan ook constant moeten hebben zeker? en als eerste diagnose eczema was, arts ziet toch verschil eczema en allergie dacht ik? en jij een goede ervaring gehad met het cb? hehe wij moeten acht februari dacht ik neeke, ook te laat denk ik, geniet van je skivakantie! me 2, zwangerschapsdiabetes, kan me inbeelden dat je geschrokken bent, een cliënte van mij had dit ook, maar al bij al zei ze zelf dat het meeviel, moest vaker onder controle enz maar geloof niet dat ze prikken moest krijgen. Mijn moeder heeft ook diabetes en ik maak dus verhoogde kans om dit ook ooit te krijgen, kan je testen voor doen maar wil ik liever niet weten....toen ik las over JP, gelukkig viel het al bij al nog mee, kroep hoor je wel vaker hier bij ons, maar dacht dat ze daarvoor ook inenting krijgen? geen idee amber, kan je al wat meer doorslapen snachts? hope, kan me inbeelden dat heel moeilijk is te zien dat je zusje haar zwangerschap goed verloopt, waarom zij en waarom ik niet, ik hoop echt dat jouw beurt er heel snel komt! franka, helaas zoals ik dacht, geen nieuws, slecht nieuws,zoals je zegt, gelukkig toch wat kunnen genieten van je verjaardag, intussen al wat nieuwe moed gevonden hoop ik? zo, hoop dat ik iedereen gehad heb, ben vandaag thuis, Merel is er weer door, alleen nog lichte snotneus en hoest, maar gelukkig slaapt ze de laatste week voortreffelijk, 20-6u, (vlgs mij ook doordat ze nu veel actiever is) hubbie voerde ons naar creche en naar mijn werk en zo was ik al om 7.30u op mijn werk hehe, komt goed uit want ik heb megaaawerk, en als je 4/5 werkt maar werk blijft gelijk of vermeerdert zelfs nog... jette en marla...herkennen jullie vast en zeker, baas al gemerkt dat ik op toppen van min tenen loop, maar momenteel niets aan te doen, als blijkt dat er werk teveel blijft, bijkomend personeel aanwerven maar eerst geld daarvoor zoeken... dus soit we zien wel, gelukkig kan ik het redelijk goed van me afzetten als ik thuis kom met mijn teen goed, kan sinds gisteren terug in zachte schoen, en vanaf morgen ga ik terug zelf auto rijden, wonde herstelt goed, tweede voet nog geen idee of ik die zal laten doen en wanneer, eerst nog ff bekomen en deze voet volledig laten herstellen zo, dagje thuis, wat huishouden doen, hoor dat Merel wakker is, dus moet ervandoor beste voor iedereen! liefs flyke
meiden morgen middag om kwart voor 2 ben ik aan de beurt. begin nu echt zenuwachtig te worden hoor. gek he maar heb liever geen echo's dan is het gewoon nog goed. een echo kan zo ineens al je hoop doen omslaan. nee ik hoef niet iedere twee weken een echo wat ik wel graag wou, maar volgens mij krijg ik het wel zon ongeveer elke twee weken. gister laat om 11 uur is de patat er uit gekomen hoor tjemig vandaag tot op heden alles er nog in twee lu crackers en een halve koek 2 koppen koffie dus op zich al een hele prestatie maar het voelt alsof het omhoog komt hopen dat het blijft zitten vanavond ga ik wat aardappelpuree maken mischien dat dat er in blijft. met heerlijke verse worst nou meiden alweer een stelletje om ons heen wat uit elkaar gaat bij ons de buren de buuf heeft de buurman er afglopen weekend uit gezet. vind het zo raar zoveel om ons heen. in 1 jaar tijd het vierde stel nou ja iedereen mag van elkaar af zolang bart en ik maar bij elkaar blijven en we nu ons kindje mogen gaan zien opgroeien bart krijgt er ook iets meer vertrouwen in juist door dat ik zo misselijk ben. We hebben het heel even al over na de geboorte gehad. Dat bart er s'nachts uit mag en dan ik om de beurt en over oud en nieuw voor het eerst hier thuis te vieren. Dus het begin van het geloof dat het dit keer goed gaat komt. marieke ik vind het zo erg voor je dat je grootste wens die jij en je man hadden nu ook voor heel veel verdriet zorgt indirect. Zo'n groot verlangen naar een kindje en door de geboorte blijft het mischien bij dat ene kindje en zal het intiem als voor de tijd niet terug komen echt heb zoveel respect voor je dat je er zo rustig onder bent althans over doet komen. vind je een heel bijzondere vrouw en ga dan ook blijven hopen op een wonder dat het toch nog goed komt. knuf flyke heerlijk dat de teen goed herstelt en dat je weer een heerlijke schoen aankan. Ik zal ook eerst hier van willen bijkomen eer de andere zal laten doen.groot gelijk. debbie sophie is trouwens een mooie naam meid, bart en ik hebben die ook in de top 10 staan hihi fijn dat je in zo'n jonge buurt woont ik merk soms wel dat dat mij spijt. Wij hebben een huis gekocht in een iets oudere wijk zijn ongeveer het jongste stel maar verhuizen doen we niet hoor meiden ga kappen even plat mischien dat het gevoel van spugen dan weer weg gaat. knuf aan iedereen
oei de patat ook al niet binnengehouden dus hopelijk lukt de puree! kwart voor twee, kan me inbeelden dat je al zenuwachtig wordt, maar morgen deze tijd zal hier een positief bericht staan van miriam! zal hard voor je duimen en hopelijk kan ik even spieken op de site pfiew alweer een stel uit elkaar, stopt dat daar eigenlijk ooit? inderdaad belangrijkste is dat jullie samen blijven en samen kindje zien opgroeien goed te lezen dat Bart er meer vertrouwen in heeft en jullie toch al vooruit durven te blikken! i like the spirit! zo, intussen beneden gepoetst, Merel doet haar middagdutje en straks fruitpapje maken, hubbie heeft nieuwjaarsdrink vanavond dus zal avondje tv kijken zijn, liefs flyke
hoop doet leven miriam, daar moet je aan denken, maar ik begrijp je volledig hoor dat er bij jullie extra veel spanning is, we kunnen niks anders doen dan hopen en duimen dat het goed mag gaan. He was het maar vast vanmiddag he, laat je het vanmiddag weten hoe het was! Hey hoi debbie / wuppie01, leuk je hier te lezen, we hebben een tijdje geleden al wat contact gehad over de kids weet je nog? ja ik kon ook allen papat binnen houden, al het andere kwam er weer uit, zelfs hier op het werk tjonge dat was een vervelende tijd hoor, ik bracht meer tijd door boven de wcpot dan bij andere dingen. Maar maak je geen zorgen miriam het schaadt het kindje niet, moet je kijken hoe zo'n gezonden grote en zware meid ik op de wereld heb gezet. Minka wat vervelend dat eline last heeft van exceem, nee ik denk ook niet dat het aan je katten ligt, dan zou ze toch aldoor erge last moeten hebben. Me2 hoe voel jij je nu meis, vandaag weer terug naar je kerels of niet? Flyke gelukkig is de verkoudheid van merel al weer wat verbeterd, vervelend he als die kleintjes ziek zijn! hey marieke wat vervelend zeg dat neia ziek is, wel is het een voordeel als het snot loopt zal ik maar zeggen, beter als dat ze het vast heeft zitten. Hier gaat het weer helemaal goed, we zijn weer bij ons oude ritme, 1x per nacht er even uit om een speentje of wat te drinken te geven, ze slaapt binnen 10 minuten nu weer als we haar s'avonds op bed leggen. Heerlijk hoor, zag het even zwaar in na 3 van die moeilijke avonden. Gisteren een heerlijke dag met haar gehad, ze was zo met mij aan het spelen en lachen, ze had gewoon de slappe lach, heerlijk gewoon! Jette
Hallo, ik piep hier even binnen om Miriam vandaag heel erg veel succes toe te wensen bij de echo! Echt mega spannend en eng en ik duim mijn beide duimen blauw dat er een heel mooi gegroeid kleintje op de echo te zien is! Alle anderen: ik zit nu op mijn werk en kan even niet reageren: ik hoop er gauw weer te zijn! Liefs, Marla
Miriam, heeeel veel succes vanmiddag! Ik zal speciaal aan jullie denken om kwart voor 2! Me2, wat een rotbericht, zwangerschapsdiabetes Echt rot voor je.. sterkte.. Minka, extra kusje aan Eline... Marieke, Neia nu ook al ziek Hier is ´t ook een ziekenboeg. Ik herinner me nog van de zwangerschap van Lize dat ik steeds zo snel ziek werd, en nu weer! Dus Huize Amber snottert en griept er op los, zucht.. (op zich geen wereldramp, maar ik heb zelfs gisteren mijn plaatsje voor de voorstelling van Theo Maassen af moeten staan :thumbdown: Echt helemaal niet leuk... maar ik heb er wel een collega van Amberman blij mee kunnen maken... En het ging vooral over zijn 3 maanden oude dochtertje...snik) Beterschap voor Neia. meiden, onze Lize begint Officieel Woedeaanvallen te krijgen! Laatst was ze zo kwaad dat ze niet in de laatjes in de keuken mocht rommelen, dat ze zich huilend tegen de deurpost op de grond liet zakken en ging ´huilen zonder geluid´ (het huilen waar ik altijd erg door geraakt word, dat ze zo overstuur is dat ze geen geluid meer maakt. Zien jullie het voor je?) Vond het eigenlijk heel zielig en stiekem ook grappig. En ik weet nu dus dat ze bij woede niet gaat smijten en schreeuwen, maar gaat huilen. Ze lijkt op mama En ze is geweldig lief.... Ik zal een recent fotootje in mijn album plaatsen (ben wel wat spaarzamer met foto´s plaatsen) iedereen een fijne dag, ik duik zo mijn bedje in,even meeslapen met mijn meisje.
Hier ook even vlug vanaf het werk: Miriam, succes vanmiddag. Ik duim voor je! Me2, lekker weer naar je mannetjes terug vandaag! geniet ervan Neem vanmiddag lekker middagje vrij! heb ik verdiend (vind ikzelf ) Rest tot later! Kus Minka
meiden ben niet gerust gister toen ik in bed lag ging ik nog even plassen en op het wc papier heel iets roze echt niet meer gehad en dan weer vlak voor de echo bah vanmorgen niks he niet een veegje niks nada hoe kan dat toch? wordt er niet vrolijker op en dan duurt het zo lang voor het middag is heb de hele ochtend in bed gelegen had er geen zin om uit te komen en nu zit ik al klaar te wachten bah volgende afspraak in de ochtend beter als die er nog komt
Miriam heb je niet van dat zelfde toiletpapier als marla toendertijd, zij dacht toen ook dat ze iets gezien had! Probeer rustig te blijven, het gaat altijd spoken in je hoofd voordat je naar de echo moet, maar wacht het zo rustig mogelijk af, nog 2uur wachten, ik duim voor je! laat je het ons zo snel mogelijk weten? jette
nee jette heb wit met blauwe vlinders erop van de aldi ik weet zeker dat ik wat gezien heb. nog een uur dan zit ik in de auto mensen krijg er een zere buik van liefs mij
Miriam: succes straks! Het moet gewoon goed gaan! Amber: hier ook de hele tijd ziek....bij de zwangerschap van JP geen dag ziek geweest.....Beterschap voor jullie! Ik zie het al helemaal voor me hoe Lize zich langs de deur laat zakken......JP wordt heel driftig als hij iets niet mag en gaat dan op de grond liggen gillen en met zijn hoofd op de vloer bonken....