tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ja dan heb je dus wel wat gezien miriam, maar kan vanalles zijn toch, ik blijf hopen hoor, gaat bart mee?

jette

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Miriam is nu aan de beurt, even allemaal keihard duimen meiden!

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM!

zit vast goed meid, we horen het later van je..

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    JA HET IS NOG ALLEMAAL GOED ECHO DIRECT TOEN IK BINNEN WAS EN HARTJE KLOPT MOOI ZOALS HET HOORT DE TERMIJN IS OOK GOED.

IK BEN WEER EVEN TERUG OP MIJN WOLKJE HIHI

BEN ZO BLIJ

LIEFS MIRIAM
    ENNE THANKS VOOR HET DUIMEN MEIDEN

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    GEWELDIG MIRIAM! lekker even van dit moment genieten!

5. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Heerlijk miriam geweldig!

heb je nog gevraagd wat het kon zijn wat je hebt gezien bij het afvegen?

Super meis, wanneer is de volgende echo? en hoe ver ben je nu?

Jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee heb er over gezwegen dacht ik moet natuurlijk niet spoken gaan zien en als het hartje klopt dan hoef ik niet eens meer te weten waar het vandaan komt mischien maak ik me dan nog steeds heel ongerust dus geen idee maakt me ook niet uit meer.
    goed he ben zo blij blij blij
    had echt even een heel klein beetje de moed laten gaan maar het is weer terug en we blijve vechten dat dit goed gaat.

knuf miriam iedereen fijn weekend liefs

7. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    miriam wow!
    ben superblij voor je, kloppend hartje, mee met de termijn, kan niet beter!
    blijf nu maar lekker op je roze wolkje zitten!

ben vandaag eerder gestopt met werken, plots beseft dat ik morgenochtend moet werken

het verschrikkelijke nieuws al gehoord wat gebeurde in België, :cry: Dendermonde? een man is in een kinderdagverblijf binnengegaan, geschilderd wit gezicht, felrood haar, zwarte ogen, met rugzak , met mes in het wildeweg beginnen steken, er zijn drie doden waaronder twee babys en één begeleidster, tot nu toe en nog vele andere gewonden....ergste is dat ouders naar een opvangcentrum moeten, alle gewonde babys zijn naar ziekenhuizen vervoerd, worden digitale foto's genomen en daar moeten ouders kijken of ze hun kindje zien... ze mogen nog niet naar het ziekenhuis... stel je voor.... heb er echt kippevel van.....dader is gevlucht maar intussen opgepakt, psychiatrische patiënt...wat een verschrikking moet dat niet geweest zijn voor die babys die dat allemaal zagen gebeuren......

ben er triestig van.....hoor net dat er al een derde kindje overleden in het ziekenhuis...

liefs
    flyke

8. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaahhhhh
    Joepie Miriam, ik ben superblij met dit goede nieuws. En de termijn ook prima!
    Nu lekker op je wolkje blijven zitten!

Flyke, ja, ik heb het gehoord! Wat erg he! Ik kreeg er ook kippenvel van.
    Het zal maar op je KDV gebeuren. Voor jou is het natuurlijk nog dichterbij omdat het in België is!

Meiden, ik ga lekker van het weekend genieten. Ben al even lekker thuis met Eline en ben erg moe.
    Na de tandarts van woensdag een zere kaak te hebben gehad (best wel een beul ;) ) en gisteren een ingegroeide teennagel te hebben losgemaakt heb ik het even gehad.
    (Flyke, ik begrijp hoeveel pijn je steeds gehad moet hebben! echt geen lolletje!'

Allemaal fijn weekend
    Kus Minka

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    pfff flyke huh wat wat een bericht zeg
    pfff weet even niet goed wat te zeggen
    denk wel dat als ik een mama zou zijn niemand mij tegen houdt ik naar elk ziekenhuis zou willen gaan.

vreselijk gewoon
    brrrr

10. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    minka, oei zware week gehad dus, tandarts, losmaken teennagel...geniet nu maar van je weekend!

ja miriam, inderdaad, zou zot worden, niet bij je kleintje kunnen zijn, niet weten wat er aan de hand is, snap dat niet, is toch beter voor die kindjes dat een vertrouwd iemand bij hen is nu?...

soit.......we gaan je goede nieuws er niet door laten verpesten, ben echt blij voor je, geniet maar van de mooie roze wolk die minka tevoorshijn toverde

oja minka, heb gezien dat mijn teennagel blauw begint te worden, vraag me af of die nagel nu niet zal uitvallen, tenzij het is van gedeelte wegnemen nagelbed, geen idee....

liefs
    flyke

kga vlug de boven poetsen

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ja vreselijjk he daar op de KDV verschrikkelijk gewoon, man man man wat zijn er toch een idioten op deze wereld!

Mir hoe ver ben je nu?

jette

12. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Even spieken..... HOERAAAAAAAAAAAAAAAH! Miriam, wat geweldig dat je echo zo goed was! Ben zo blij dat je weer terug op je roze wolkje zit!
    Dat van die roze afscheiding herken ik helemaal: ik heb het in het begin meerdere malen gehad en ik werd er bloednerveus van, maar telkens bleek het bij mij niets te zijn. Ik heb het voor het laatst op vakantie gehad en ik was toen rond de 12 weken zwanger. Geniet ervan vandaag! Er groeit een mini-Miriam of Bartje in je!

Flyke, ik heb het ook gehoord op de radio: wat een afgrijselijke types lopen er toch rond: waarom doe je dit kinderen aan? waarom doe je zoiets uberhaupt!

Ga snel weer aan de slag....
    Marla

13. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Miriam: gefeliciteerd met je mooie echo!

Flyke: ik heb het nieuws vanmiddag ook gehoord en het is vreselijk. Ik moet er niet aan denken, dat je als ouder op je werk zo'n telefoontje krijgt. Als ik er al tranen van in mijn ogen heb, hoe dicht zal het dan wel niet bij jullie staan.

Ik probeer dit weekend uitgebreid te posten (ben het hele weekend achter de computer te vinden voor verslagen)
    Ga nu even Franka-man ophalen, want mijn auto moest gekeurd worden (ben benieuwd wat het me gaat kosten :( )

Liefs Franka

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve Miriam, van harte! Wat heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen...

Meiden, ik zag het nieuws op de tv en heb echt even een traan gelaten. Mijn god, dan breng je nietsvermoedend je kindje ´s ochtends naar het kdv, krijg je daarna heb bericht dat je kindje is vermoord door een gek of dat je op digitale foto´s moet kijken of je kindje verwond is. Mijn maag draaide om, ik vind het zoooo erg, ik moet de hele tijd aan de ouders denken, aan de kinderen die alles hebben gezien en natuurlijk heel bang zijn geworden en aan de leidsters, voor wie dit een ramp is. Bah, ik ben er echt een beetje overstuur van

15. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
  16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hope, heb ´t gelezen.... vind het zooooo klote voor je. Pfff....

:( :(

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ook ben er kapot van

18. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Lieve, lieve Hope: wat ontzettend oneerlijk en psychisch zwaar. Ik heb op je topic (ik zou willen dat je dat niet had hoeven openen!) gereageerd en wil jou en Hopeman heel erg veel sterkte toewensen. Ik ben ook helemaal verontwaardigd over dat domme mens in de wachtkamer.
    Ik wil je nog wel laten weten dat je prachtige gedichten zo veel van je gevoel laten zien. Telkens ben ik er weer onder de indruk van. Ze zeggen zo veel! Ze zitten vol met verlangen en verdriet en ik hoop werkelijk dat er een tijd komt dat je gedichten over de vreugde van het moederschap mogen gaan! Het is je zo vreselijk gegund!

Liefs,
    Marla

19. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Lieve Hope:

Ik kan vandaag alleen maar huilen, voor jullie, voor ons.
    Waarom telkens weer die tegenslag. Ik kan het niet meer bevatten.
    Het is vreselijk oneerlijk.
    Ben er even helemaal stuk van.

Heel veel sterkte lieverd, je weet dat ik enorm veel aan je denk.

Liefs Franka

20. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey lieve Franka, jij ook heel veel sterkte: waarom duurt het toch zo vreselijk lang! Het lijkt me ook zo moeilijk om keer op keer die tegenslag te moeten verwerken. Dikke knuffel, lieve Franka!

Marla

Share This Page