Voel me nu zo vreselijk voor Hope. We hebben het er laatst nog over gehad, mijn curretage en haar miskramen en wat we zouden doen als het weer mis zou gaan. Niet wetende dat ze zwanger was. Al die gevoelens van de MK komen weer boven en vooral het gevoel, dat Hope nu moet hebben. Ik hoop dat ze het een plekje kan geven, al is dat nu zo vreselijk moeilijk. Liefs Franka
ja het is zo verdomd moeilijk zo zwaar elke miskraam hoe ver je ook bent is het zwaar. De angst als je zwanger bent en als je zwanger wilt worden pfff het sloopt je ik ben er ook even stuk van voor hope maar ook voor jou franka. Ik rij weer jullie staan stil hope staat opnieuw stil ik ben blij dat jullie nog willen komen bij ons en met ons toch nog dingen willen delen. wil even zeggen dat ik erg op jullie gesteld ben knuf aan hope en franka en alle andere meiden
Tjeetje Hope, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend moeilijk voor je. Dit had ik even niet aan zien komen! Hele dikke knuffel van mij Minka
Hope, je zit in de verdrietige fase dat je de mk moet ´afwachten´... bah, wat een rottijd (ook ik herinner me dat als de dag van gisteren). Veel sterkte meis, je komt hier doorheen. Laat je horen als je er behoefte aan hebt he... en ik lees je andere topic mee. liefs Amber
Hey lieve Hope, Ik lees net, dat de pillen al wat beginnen te werken. Ik vind het zo naar, dat je vreselijke pijn hebt (niet alleen lichamelijk) en ik zou alles willen doen om het voor je weg te nemen. Ik hoop dat vannacht de paracetamol wat verlichting geeft. Heel veel sterkte lieverd en je weet me te vinden. Dikke knuffel Franka
Hey meiden, hope meis wat vreselijk voor, ben in gedachten bij je, ja en ook bij jou Franka, ik gun het jullie zo. Miriam bij jou alles goed? Jette
Lieve Hope, hoe gaat het nu met je? Ik ga zo even je topic lezen. Ik denk constant aan je, dit is verschrikkelijk! Dikke knuffel. Franka, ook een voor jou hoor! Kus Marieke
ja hoor jette hier gaat alles goed wel heel erg dubbel gevoel nu. Het gaat steeds eigenlijk iets beter lijkt wel de borsten doen nog echt pijn maar de misselijkheid neemt licht af jippie wel dan even weer zou dat wel goed zijn dat ik minder misselijkben maar wil gewoon vertrouwen hebben lief dat je er na vraat jette liefs miriam
hey mir, dat is echt geweldig hoor, tuurlijk vraag ik ernaar, ik denk elke dag aan je, en hoop en duim dat het goed mag gaan! hoe ver ben je nu precies! enne die misselijkheid gaat over hoor, ik weet nog toen het bij mij over ging, miste ik het bijna, het is zo'n overduidelijke bevestiging van zwanger zijn, maar ja het gaat gelukkig over ! jette
Hey meiden, lief van jullie reacties en ook op het andere topic. Konden woorden zoals deze mijn verdriet maar wegnemen, maar helaas.... dat kan niet. Ik heb al sinds gister 12:00 enorme weeeën. 2e deel van de nacht ging het wel een beetje en vanmorgen ook wel, maar nu zijn ze er weer volop. Ik bloed nog steeds niet echt hevig. Ik vnd het maar raar. Net of mijn lichaam nog niet alles wil afstoten. Ik hoop gewoon niet dat ik volgende week alsnog gecuretteerd moet worden. Ik heb me nu voor een paar dagen ziekgemeld. En mijn teamleidster....ach die was weer als vanouds begripvol ( not) Ze doet wel heel erg haar best hoor om te zeggen hoe erg ze het vind, maar maakt dan nog op het eind nog een opmerking van: tja beterschap dan maar, je bent dan wel niet lichamelijk ziek, maar toch. Ik zeg: niet lichamelijk ziek? weet je wat ik al voor een krampen heb van gister 12:00. Oja, is dan alles wat ik krijg te horen. Maar laat maar, ik heb er de kracht niet meer voor om me daar over op te f*cken. En meiden zo lief als jullie ok zijn, als ik eerlijk ben is het idd steeds moeilijker om hier te komen. Zo had ik echt niet gedacht dat dit topic zou lopen. Nooit gedacht dat ik bij de laatste 2 zou horen die nog steeds geen kindje heeft. Er zijn dagen bij dat ik de verhalen over zwangerschap en de kindjes kan lezen, mara er zij ook dagen dat het heel erg veel pijn doet. Dat ik me hier niet meer thuis voel ( zonder dat jullie daar iets aan kunnen doen) Dus, blijf gewoon jullie zelf, en prata waar julie over wilen prtaen, ik kies mijn momenten wel of ik wel of niet lees en reageer. En ik kan me voorstellen dat bovenstaande ook voor Franka geld. Met alle respect, maar als je de buiten de MKen om ook nog in de MMM zit, waar je kinderwens nog onzekerder is, is het steeds moeilijker om te passen in bepaalde "kletstopics". Zo houdt ik nog steeds mijn topic aan bij vruchtbaarheidsbehandelingen, maar eigenlijk hoor ik daar ook niet wan ik ben niet met behandelen bezig. Ik zou nu weer kunnen schrijven bij Miskraam, maar ik denk dat dat mijn algeheloe toestand niet ten goed komt. Dus "hang" ik overal een beetje tussen in. Maar nogmaals, ik vind het te gek dat jullie me blijven steunen. En ik hoop echt dat ik weer de vechtkracht terug krijg, om weer in de toekomst te durven kijken. Liefs Hope
Hope lieverd, ik ben net op je andere topic geweest, ik lees nu pas wat je weer is overkomen... wat erg weer voor je... net als de anderen zou ik willen dat ik iets voor je zou kunnen doen, maar helaas werkt het zo niet . Ik wil je wel een hele stevige virtuele knufffel geven... Ik kan me voorstellen dat je misschien liever niet meer wilt komen hier op bepaalde dagen, dat dat te veel pijn doet, maar kom wanneer jij er de behoefte toe voelt. En anders weet ik jou wel te vinden, hoor . En het klinkt misschien heel tegenstrijdig nu, maar tegelijkertijd wil ik natuurlijk wel Miriam feliciteren met de goede echo! Dat is echt geweldig mooi nieuws voor jou! Nu positief blijven dat het dit keer goed gaat! Hoe moeilijk het ook is. Eerlijk gezegd ben ik ook mijn hele zwangerschap bang gebleven dat het mis zou gaan en heb ik er toch niet 100% van kunnen genieten en dat vind ik achteraf gezien een beetje jammer, maar het is niet anders. Franka, wat jammer dat de IUI niet gelukt is... wanneer gaan jullie weer verder? Ik hoop dat 3 keer scheepsrecht is voor jou! Rest van de meiden, ik denk aan jullie, maar heb nu niet de tijd om te reageren, ik moet nog zo veel doen en moet ook nog naar de nagym toe vanavond, dus ik laat het hier bij. Zodra ik tijd kan vinden, dan kom ik weer eens wat uitgebreider posten, want ik mis het wel, alleen kom ik er nu nog niet zo goed aan toe! Liefs, Jude.
Hee lieve dames, Wat een twee uitersten: Hope nee niet weer... Heel veel sterkte meis.... En dan toch ook meteen, want dat moet ook gezegd worden: Miriam, gefeliciteerd met je mooie echo. Ben blij dat het goed gaat. Veel liefs en dikke knuffel voor allemaal, Neeke
jude en neeke thanks ik ga echt proberen te genieten maar vind het wel echt nog eng hoor over twee weken weer terug echo en dan daarna weer twee weken ertussen en dan wordt er een echo samen met een kweek genomen en tevens wordt er direct mijn baarmoedermond opgemeten om te kijken of er een cerlage aan te pas moet komen dus veel in het vooruitzicht en allemaal best eng maar ik ga ervoor. Hope hope lieverd, kan me heel goed voorstellen dat de verhalen van mij en van de dames met kindje niet fijn zijn te lezen jij had immers mee moeten praten nu en dat kan niet. Wel vind ik het jammer dat je hier niet meer thuis voelt ook al kunnen wij daar niks aan veranderen toch vind ik dit jammer. Zelf heb ik namelijk altijd jullie als forum vriendinnen gezien en ook al kon ik niet over al over mee praten en jullie niet met mij met danique en dat verlies toch voel ik mij juist hier het meest thuis. Ik hoop dan ook dat je strijd hope weer terug komt en dat je hier weer komt kletsen want we missen je wel hoor. Maar nu ga jij eerst maar even fijn voor jezelf kiezen echt voor je zelf niet half. Jij gaat nu eerst weer die strijdlustige hope terug vinden en de hope die gelukkig is samen met hope man. En ik hoop dat jullie dan samen weer naar de toekomst durven te kijken en dan blijven wij hier duimen voor jullie dat er toch een wonder mag komen bij jullie dikke knuf miriam
Hope, bedankt voor je berichtje hier! Helemaal logisch wat je schrijft, natuurlijk weet ik niet hoe het voelt waar jij nu door heen gaat. Steunen doe ik je zeker wel! Kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je nu overal tussenin valt, en dat klinkt zwaar klote.....Ik zou willen dat ik daar iets aan zou kunnen doen..... Ik kan jou niet missen, dat is 1 ding dat zeker is, jij hoort hierbij ons, vind ik. Maar snap heel goed dat het heel moeilijk is om hier dingen te lezen over kindjes e.d. Doe dus waar jij je goed bij voelt. Maar ik denk aan je!
Heeeeeeeeeeee Mir, inderdaad spannende weken meid. Maar je komt er wel doorheen. Wij slepen jou er wel doorheen, tot aan september. Ik ben trots op je!
Lieve Hope, (en natuurlijk ook Franka) Je (jullie) blijft hier altijd welkom meid, aan jou of je alles wilt lezen of niet. Het is nu eenmaal een hele moeilijke tijd en het laatste waar je op zit te wachten zijn verhalen over zwangerschap en baby's. Toch heeft het mij heel veel kracht en sterkte gegeven om juist te lezen over al jullie verhalen. positief of negatief. Verdriet, jaloers op degene die wel zwanger waren, zorgen om het niet zwanger kunnen worden, problemen met jezelf of de bab's, maar juist ook een lach (denk bv als eerste aan Marla met haar krulharen door in de regen te hebben gefietst!) Meid, ik wil jou en Franka zooooo graag hier zwanger zien en luisteren naar jullie verhalen over jullie misselijkheid, onzekerheid etc. Maar meer als een digitale knuffel kan ik jullie vanhieruit helaas niet geven. Hope, ook is nu het onbegrip zoooo erg moeilijk voor je. De reactie van je baas! wat een #$%^&^& Ik kan me mijn MA nog zo voor de geest halen. Ik heb er 2 weken op moeten wachten en ben ook ziek thuis gebleven. Natuurlijk ben je ook lichamelijk ziek. Een MK is niet zomaar wat! Miriam, ik zou graag willen dat je gewoon hier over je zorgen en ongemakken tijdens je zwangerschap blijft vertellen. Dit geluk moet ook voor Hope en Franka eens hier staan. Blijf lekker op je roze wolk zitten en val er niet vanaf! Het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben stap voor stap na de 30 week pas op het wolkje gestapt en voel dat toch wel als een gemis dat ik er zo weinig van heb kunnen genieten. Rest van de meiden, jullie snappen wel dat het even om Hope, Franka en Miriam draait nu, maar wil jullie ook allemaal een dikke knuffel geven. Jullie zijn schatten, stuk voor stuk! Nu snel naar bedje Slaap lekker allemaal Kus Minka
maar lieverds het draait niet alleen om mij hoor, en hope heeft me in een bericht gezegd dat ik gewoon door moet gaan met praten dat geld ook voor jullie klinkt heel hard maar is niet hard bedoelt er is niemand dood. enne hope knuf meiden vandaag op het werk heerlijk zitten beppen over mijn onzekerheden en angsten en iedereen begrijpt me en vind dat ik straal dus ik geniet toch ergens hihi vanmiddag gaat mijn vriendin mijn haren verven o ja ik heb een shirt gekocht voor mijn buurjongentje die is volgende week donderdag jarig nu mama en hij weer alleen zijn omdat papa er van tussen is. laat ik op het shirt drukken ja lees goed. mijn mama is vrijgezel wie wil mijn nieuwe papa worden De zaad papa wil niks met het kind van doen hebben nog nooit gewild ook niet. En wou het ook niet erkennen. Wat vinden jullie van de tekst kan het? (ze weet een klein beetje dat ik dat wil doen maar mischien denkt ze dat ik bluf) gr miriam
Ook alle andere meiden, hebben een plekje in mijn gedachten en ik ben enorm blij, dat jullie er zijn om me soms op te peppen, wanneer ik dat nodig heb. Hope heeft een bijzonder plekje, als laatste twee overgebleven op dit topic en in de MMM heb ik veel steun aan je. Ik kan je absoluut niet missen (maar dat weet je!) Ik probeer snel weer op iedereen te reageren, maar ga nu eerst snel naar huis (ben nog op school, net ouderavond gehad) en kruip mijn bedje in. Liefs Franka
lieve lieve hope, ik begrijp je gevoel van "er tussen hangen" volkomen hoor maar meis vergeet nooit dat je hier altijd welkom bent, ik begrijp dat je het moeilijk vindt om over onze beebjes te lezen ik maak me daar ook schuldig aan. Hoop niet dat je daarom weg blijft hier, ik weet uit ervaring hoeveel steun en troost je hier kunt vinden! Hoe gaat het nu met je? Hey miriam, vertel me nou eens hoe ver je bent, heb het al tig keer gevraagd maar weet het nog niet! Ja persoonlijk zou ik dat best aan durven van dat tshirt, maar ligt ook een beetje aan de betreffende mamma he! liefs jette