En we hebben wederom een mooi kloppend hartje mogen zien, wat een wonder is het toch en wat fijn dat het nog steeds goed gaat. We liggen op schema dus alles ziet er positief uit. De volgende afspraak is op 23 febr Dan wordt er tevens een kweek genomen om te kijken of er een infectie aanwezig is, en mocht dat zo zijn krijg ik er antibiotica voor,zodat het niet weer mis gaat zoals bij Danique* Maar we zijn weer opgelucht en blij miriam
Miriam: fijn! en goed dat ze je zo streng in de gaten houden! Flyke; Kan me voorstellen dat je nog steeds die pijn voelt om het kindje dat je nooit hebt gekend. Ik had dat laatst ook weer. Zo'n raar gevoel dat dat kindje nooit bij ons zal zijn...en dan kijk ik naar onze prachtige zoon en dan probeer ik me voor te stellen hoe dat kindje eruit zou hebben gezien......maar het lukt me niet. Ik troost me maar met de gedachte dat hij/zij bij mijn schoonvader is en dat zij over ons waken.
Hee Miriam, Dat ziet er supergoed uit dus! Gefeliciteerd met de goede echo! Ben zo blij voor je. Me2, Flyke, herken het wel. Van de andere kant vind ik het dan weer het meest bizarre om te bedenken dat, als het niet was misgegaan, Guus er nooit geweest was! Da's ook wel heel raar weer. Knuf, ook voor alle andere dames natuurlijk, Neeke
Miriam: gefeliciteerd met je mooie echo! Ik ben zo blij voor jullie en zo te horen, ondernemen ze wel actie en houden ze je in de gaten. Geniet er maar lekker van! Liefs Franka
hey miriam in de late voormiddag al vlug even gepiept op het werk, maar kon niet meteen posten, dikke proficiat! wist dat het goed ging zijn hihi, ben blij voor jullie, kan je blij het weekend in gaan! de rest vele groetjes en goed wekend straks komen de buren iets drinken, laat babybezoekje hehe kreeg al cadootje, gaf al doopsuiker maar ze zijn nog niet langsgeweest en Merel nog niet gezien neeke en me 2, inderdaad MK blijft je altijd bij, zal altijd speciaal plaatsje in mijn hart houden dat zieltje, dat zal iedereen van ons hier wel beamen denk ik liefs flyke
Heel even kort meiden: Miriam, gewoonweg GEWELDIG! Zo doorgaan meid en op naar de vele mooie kloppende hartjes die volgen Dominique, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik weet zeker dat papa en mama vanuit Den Bosch aan je denken! allemaal, tot snel en welterusten! Kus Minka
Miriam, ik zag je nieuws vers van de pers op hyves, maar hier ook een welgemeende VAN HARTE! superfijn dat alles er goed uit ziet! Voel je je ook goed? is Dominiqueje alweer 1 jaar? Wow! Van harte! Meiden, lief dat jullie naar me vragen en sorry dat ik weinig reageer. Mijn laatste werkweek is net achter de rug, verlof is begonnen, hoera! maar als ik eerlijk ben: voel me beroerd.. Veel buikpijn, kan weinig uitvoeren en slaap weer heel slecht. Lize heeft ma t/m do hoge koorts gehad (echt hoog ) en dat is best slopend, fysiek maar ook emotioneel (kan er nooit zo goed tegen als mijn meisje het zwaar heeft). Nu gaat het beter met haar. kinderkamer is geleverd, maar we verbouwen de zolder dus alle kamers staan bomvol met spullen, dus ik kan nog niet mijn ´nesteldrang´ kwijt. Ik vind het lastig om hierover te vertellen, omdat er velen een moord zouden doen voor een zwangerschap. Wil ook niet als een zeikerd overkomen. Maar ik zal ook niet zeggen dat het allemaal lekker loopt.. Zo kan ik me ook voorstellen dat Me2 het zwaar heeft... zwangerschapsdiabetes en ook nog ´n kleine uk waar voor gezorgd moet worden. jij ook sterkte meid. Amber
Lieve Amber: begrijp je volkomen....Lize ziek, jij die je niet goed voelt. Iig heb je nu verlof dus hopelijk kan je her en der een paar uurtjes meepikken.....Wil allemaal niet zeggen dat je niet dolgelukkig bent met het nieuwe wondertje dat gaat komen! Sterkte en knuf!
Hee Jette, Nog van harte gefeliciteerd met Dominique's eerste verjaardag! Sorry vrijdag nog gepost hier en haar verjaardag vergeten... Leuke dag gehad? Heeft je kleine dame genoten? En hoe was het in Den Bosch? Grts voor alle dames, Neeke
ja Jette ook van mij vanhieruit alsnog van harte voor de kleine dominique hebben jullie zaterdag een leuke verjaardag voor d'r gehad? O mensen ik ben zo blij blij blij en opgelucht gek he dat zo'n derde echo dan toch heel veel spanning mee neemt. denk dat dat komt omdat normaal bij de tweede echo bij onze miskramen dan ik telkens te horen kreeg dat het mis was en de tweede echo had ik al gehad en het was goed dus nu de derde is dan een breekpunt jaja ik ben echt super blij en heb er echt vertrouwen in gisteren van mijn vriendin een mooi foto lijsjte gekregen waar je een echo ik kunt doen heel appart maar wel mooi en een lief kaartje met lieve tekst ja echt ik wordt verwend door de mensen om ons heen vanacht uit geweest en ik ben niet echt een uitgaan type maar toch tot 3 uur volgehouden en dan alweer om 11 uur wakker hihi iedereen fijne zondag dikke knuffel miriam
Jette: Gefeliciteerd met de verjaardag van Dominique! Hoe vond je het in Den Bosch? Miriam: ik vind het enorm fijn om te horen, dat je vertrouwen met de dag aan het groeien is. Wat een lief en attent cadeautje van je vriendin. Amber: Ik hoop niet, dat je je schuldig voelt over het feit, dat je je moe, misselijk, etc voelt en het hier wilt posten. Je moet dat ook gewoon doen. Ik weet ook dat iedereen heel dankbaar is voor haar zwangerschap, maar dat het gepaard kan gaan met vreselijke ongemakken. Ik denk soms ook, was ik maar zwanger en al zou ik dan 3 maanden aan één stuk boven de wc-pot hangen, ik heb het er voor over. Realistisch is het waarschijnlijk niet. Ik denk dat ik er na een paar dagen, ook schoon genoeg van zou hebben en vurig zou hopen om een kwaalloze zwangerschap. Al met al, je mag best 'klagen' hoor! Wij hebben weer een druk weekend. Gisteren zijn mijn vader en zijn vrouw op de koffie geweest en kregen we 's avonds vrienden op bezoek, die kwamen eten. We zijn net naar de doop van het kidnje van vrienden geweest en zodadelijk staan mijn broer en zussen met aanhang en kindjes op de stoep voor een diamiddag. Vanavond zal het puin ruimen zijn en even voor school werken. Wat gaan weekenden toch altijd snel. Ga nu alvast koffie zetten en alle spullen aan de kant, anders blijft er niets van mijn huis heel Groetjes Franka
Hoi meiden, bedankt voor de felicitaties hardstikke lief, We hebben een erg leuke verjaardag achter de rug, we hadden de kamer versierd, ze vondt het hardstikke interessant. Ze heeft een hele mooie teletubbiestaart gehad, vondt ze heerlijk! Den Bosch was hardstikke leuk, we hebben het enorm naar ons zin gehad, allemaal bekenden, de hele dag paarden kijken s'avonds in het hotel met elkaar in de bar gezellig na zitten, ze moesten ons er "uit gooien" wel leuk een keer weer. Maar de volgende dag he, gebroken hi hi hi! Nu zo 'n last van mijn rug dat ik bijna niet kan lopen, ben wel op het werk, maar durf haast niet op te staan. Jetteman ligt met griep op bed dus gaat niet zo lekker hier! Vorige week Dominique enorm ziek geweest, elke keer als ze moest hoesten moest ze zo zielig huilen, kon niet slapen, koorts, man man man wat voel je je hulpeloos als zo'n kleintje zo ziek is, maar de volgende dag ging het al een stuk beter, koorts weg, alleen nog hoesten en snotneus en wat komt er een snot uit zo'n klein neusje. Ik weet niet of ze allergisch is voor andere kinderen maar we zijn gisteren met haar naar een speelpark geweest, ik ben bang dat ze weer ziek wordt, maar ja kan haar ook niet steeds thuishouden toch. Ze vondt het prachtig met andere kindertjes in de ballenbak, wat heeft ze genoten! Miriam gefeliciteerd meis met de goede echo, ik vindt het super voor je, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Jette
Jette, fijn dat jullie zo genoten hebben! Heeft Dominique veel cadeautjes gehad? Ik hoop niet dat ze weer ziek gaat worden, maar misschien steekt Jette-man haar wel weer aan. Gaat het al weer wat beter met hem? en met je rug? heb je iets verkeerds gedaan of kwam het spontaan? Franka, fijn dat je je goed voelt, en goed te horen dat je gewoon verder gaat. Het gaat lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Dikke knuf van mij Miriam, je klint vol vertrouwen, zo houden meid! Amber en Me2, jullie hebben het nu ook best moeilijk hoor, ik vind het erg knap dat jullie het zo goed doen en klagen mag van mij hier altijd! Het is gewoon lekker om het er eens lekker uit te gooien, we kunnen wel wat hebben hier hoor! Hier alles goed, Eline heeft nog steeds eczeem, is weer erger geworden. Maar de Pepti gaat goed, geen acute allergische reacties meer gehad. ze (CB, HA) zijn er nog niet uit wat het nu precies allemaal is en hebben een verwijzing voor een dietist gekregen. We zien wel of we er een afspraak mee maken, kan nooit kwaad denk ik. Ze blijft wel gewoon goed eten, slapen is supervrolijk, dus daar ben ik wel blij om. Misschien een rare vraag, maar even over de ongi's: duurde het bij jullie lang voordat er weer regelmaat in zat? Ik ben nu voor de derde keer in 8 weken ongi geworden, totaal onverwacht. Ben wel aan het temperaturen geweest om te kijken of ik er een regelmaat in kon ontdekken, maar die curves slaan werkelijk nergens op! Ach, ik geef het wel de tijd. Kus Minka
Miriam, sorry dat ik nu pas reageer, maar wat geweldig dat de echo weer helemaal goed was! Super! Dit gaat 'em worden, meis! Hope hoe gaat het nu met jou? En Franka, de 3e IUI al weer, ik duim heel hard mee dat 3 keer scheepsrecht is. Die Marieke toch, las ik op hyves dat ze met vakantie is geweest of nog steeds is.... en ons niks zeggen (of heb ik iets gemist ). Heerlijk meid, waar zijn jullie geweest en hoe was het? Amber, kan me voorstellen dat je het zwaar hebt, gelukkig nu verlof, hopelijk kun je even tot rust komen en je nesteldrang uitleven als alles op orde is! Geldt ook voor Me2, zal druk zijn zwanger en een klein kindje om je heen! Jij gelukkig ook nog maar even werken! En dan begint het harde werk thuis weer . Minka, wat een verhaal over Eline... dat zal wel schrikken zijn geweest! Gelukkig voelt ze zich verder wel goed. Ik zou ook naar een dietiste gaan, het kan idd geen kwaad. En je vraag over de ongi: ik weet het nog niet . Ik ben ook erg benieuwd wanneer het bij mij weer op gang komt. Ik geef van de 5 voedingen namelijk nog maar 2 borstvoeding ('s avonds laat en 's ochtends vroeg op bed liggend) en ik kolf ook niet meer af voor tussendoor, dus ik verwacht dat het toch niet heel lang uit gaat blijven op deze manier, maar we zullen het zien. Ik weet ook niet hoe lang de borstvoeding voldoende blijft, maar ja, het is niet anders. Ik voel me er nu veel beter bij in elk geval. Nu je het toch over de ongi hebt, ik heb een beetje een aanverwant onderwerp... anticonceptie... Ik kan het (nog) niet aan om de pil te gaan gebruiken. Ik heb er twee jaar over gedaan om zwanger te worden en ben in april 2006 met de pil gestopt. Emotioneel gezien vind ik het heel moeilijk om weer elke dag de pil te moeten slikken en er dan steeds mee geconfronteerd te worden dat ik nu even niet meer zwanger zal worden. Op de een of andere manier kan ik die knop nog niet omzetten, terwijl het echt nog niet de bedoeling is om nu al weer aan een tweede te beginnen. De gyn heeft me de optie gegeven voor een spiraaltje en ik denk er wel over. Dat is 1 keer inbrengen en dan geen omkijken meer. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Verder heeft Rick gisteren de eerste prikjes gekregen en hij heeft er geen last van gehad! Ik had verwacht van wel, maar het viel 100% mee gelukkig! Tot nu toe gaat het heel goed met hem, hij groeit goed, drinkt goed en slaapt de hele nacht door. Ik prijs me heel erg gelukkig met hem. Liefs voor iedereen, Jude.
O ja, Flyke wat je schreef over dat verdriet over het eerste wondertje, dat herken ik zelf ook heel goed. Ik denk er ook regelmatig aan, was het een jongetje of een meisje geweest etc... Ik heb een dagboek ook uit die periode en soms lees ik dan terug en ben ik blij dat ik alles op papier heb gezet, zodat ik het nooit hoef te vergeten. En Neeke, idd, gek idee dat Guus en niet was geweest als je geen MK had gehad. Heb ik ook met Rick... niet voor te stellen... Liefs, Jude.