Goh Flyke, wat een toestand. Probeer niet meteen van het ergste uit te gaan, met een ruis op het hart kun je makkelijk 100 worden. Maar is snap je onrust wel hoor! dikke knuf voor jou en Merel Marieke, van harte gefeliciteerd op deze vrijdag de dertiende Ik hoop later op jullie allemaal terug te komen, heb nog 3 minuten voor mijn volgende vergadering Dikke kus Minka
Marieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een fijne dag van meid het is jullie onwijs gegunt flyke meid wat schrikken of niet pfff hopen dat het inderdaad meevalt knuf me2 en amber de laaste loodjes zwaar zal het vast nu zijn voor beide doe het maar rustig aan knuf jette is goed zal ik zeker doen rustig aan, heb ook direct al gezegd ik kom voor de koffie verder niet hihi dus dat zal vast goed komen marla hoe is het er mee knuf jude minka meiden hoe gaat het met jullie de kindjes hope lieverd denk nog veel aan je hoop dat je steeds iets strijdvaardiger kunt worden en franka en hope hoop dat wij hier binnenkort goed nieuws mogen horen en jullie me volgen Hier druk druk even een pauze ingelast nog wat stijkgoed stofzuigen nog paar dingen halen bij supermarkt en nog de dingen die ik ga strijken in koffer doen de rest is klaar vanvond dan nog de broodjes klaar maken voor onderweg en een kan koffie zetten maar dan zijn we er ook helemaal klaar voor heerlijk weg voel me goed op zich, licht beroerd nog maar heb er zin in, en weet neit meer wie het vroeg maar ga niet skieen hoor ikke nu niet meer wandelen goed voor de conditie in de sneeuw tegen de berg op hihi nou dames tot over ruim een week ga jullie vast wel missen maar voor we het weten post ik hier weer en dan hoef ik nog maar 1 nachtje te slapen want maandag ochtend weer echo hihi nou dames doegie doei liefs miriam
@ Marieke, idd mooie datum vrijdag de 13e! Van harte gefeliciteerd meid! En fijn dat de vakantie zo goed is bevallen. Ik hoor ook altijd een mooie familieband in je verhalen doorklinken, net zoals Amber zegt. Wat zou het mooi zijn als jullie dit nog lange tijd kunnen houden. Het zegt idd allemaal blijkbaar niks die voorspellingen... jouw vader is volgens mij gewoon heel sterk! @ Flyke, jeetje wat schrikken van Merel, zou ik zelf ook doen, hoor... Maar wie weet valt het allemaal erg mee en is het loos alarm. Gelukkig is het snel maandag, dan hoor je hopelijk meer! @ Hope... wat vervelend dat gedoe met je zusje... Je kan er zo weinig aan doen natuurlijk en het blijft toch je zusje, dus je blijft er mee geconfronteerd worden. Ik had dat met mijn schoonzusje ook toen die zwanger was van de tweede en het bij ons niet wilde lukken. Ik wilde haar toen ook niet meer zien... Ik kon haar zwangerschap niet verdragen. Alleen... toen de kleine er eenmaal was, was het voor mij op de een of andere manier toch makkelijker (en ik was toen nog niet zwanger op dat moment, dus dat had er niks mee te maken). Zij was niet meer zwanger en die kleine kon er ook niks aan doen dat ie er was (om het zo maar te zeggen). Dus ik hoop dat het voor jou ook wat makkelijker wordt tzt... Een hele dikke knuffel voor jou en ook voor Franka! @ Miriam, een hele fijne vakantie toegewenst! Rustig aan he! @ Amber: hopelijk kun je snel de kamers gaan inrichten! En dat van die zwangerschapsbroek waarin je zo ongeveer woont: die had ik ook, ha ha! En ik bewaar hem heel goed , je weet maar nooit, he! Heel veel sterkte met de laatste loodjes, het zal zwaar zijn. Ik herken het gevoel van "even naar de winkel" dat dat een heel andere betekenis had gekregen... Maar ja, dat is het nu nog steeds met Rick erbij . @ Me2, nog 2 keer reizen, jeetje, dat je dat nog vol kunt houden, zeg, ik vind het erg knap. Jij ook sterkte met de laatste loodjes. Ik ben een beetje moe de laatste tijd. Man is wat ziekjes en ik doe het meeste alleen. En Rick vraagt overdag nu ook meer aandacht, 's nachts slaapt hij goed door en 's ochtends ook, maar overdag en 's avonds is het soms een ander verhaal. En ja, ik heb niet de tijd om de hele dag met hem op de arm te zitten . Gelukkig slaapt hij nu wel weer even in de box. Ik denk dat ik zometeen nog even een stukje ga wandelen, kom ik ook nog even op de lucht . Ik had volgens mij vanochtend veel te weinig borstvoeding, helaas. Hij hield honger en ze voelden van te voren ook niet echt stevig aan (itt gisteravond) en ik heb nog kunstvoeding bij moeten geven. Hij heeft nog meer dan 100 ml gedronken. Ben benieuwd hoe het vanavond is, maar ben bang dat het toch wel op zijn eind loopt met die gedeeltelijke borstvoeding. Dat is wel jammer, maar het is niet anders, ik probeer het zo lang mogelijk nog vol te houden. Ben wel blij dat ik het gegeven heb vanaf het begin, maar ben er niet heel enthousiast over omdat ik het wel een hele belasting vond en het mij niet goed wilde lukken, weet nog niet of ik het nog eens zou doen... Verder nog een dom verhaal over mijn huisarts (voor de duidelijkheid: ik woon hier nog geen 2 jaar, dus hem had ik pas 1 keer gezien en zijn vrouw wat vaker). Ik kom daar voor het eerst na mijn bevalling voor wat dingetjes en het enige dat hij zegt is: wat kan ik voor je doen?! Ik dacht, wat krijgen we nu... dus ik zeg: nou, ik ben pas geleden bevallen. Hij zei: ja dat zie ik, 19 december toch? Ik: ja dat klopt. En toen zei hij niks meer . Dus niet eens gefeliciteerd of hoe het gegaan was en nu met Rick gaat oid... Zo, ik zat me daar op te vreten! Ik heb mijn verhaal maar gedaan en heb me moeten inhouden om er niks over te zeggen, maar had ik misschien wel moeten doen... In elk geval besloten voortaan niet meer bij hem te gaan maar bij zijn vrouw... Bah, sommige dokters... als ik dat vergelijk met de gyn die ik had, die is zo begaan met zijn patienten (ik ken er meer die bij hem zijn) en deze huisarts dan... een wereld van verschil. Bah, ik kan er nog boos om worden... Prettig weekend alvast iedereen! Liefs, Jude.
marieke, gelukkige verjaardag nog, geniet van je dag! drie dikke zoenen! miriam, geniet van je verlof! jude toch al flink hoor die bv die je gegeven hebt, en inderdaad maar weinig sympathieke arts, nuja laatste tijd heb ik met artsen ook wel rare ervaringen, precies of zij komen van een andere planeet de rest probeer ik later op te reageren, thx voor jullie reacties, gaat al wat beter, over het eerste verschot heen zeg maar, het kwam gewoon zo onverwachts aan, hou me voor dat het erfelijk is gelijk ik en ouders maar die onzekerheid knaagt toch, en maandag weten we het met zekerheid... dus nog even wachten, net haar van kdv gehaald, had ze koorts.. .nuja terug weer de ziekentoer op ofwel een 1e tandje, hoop dat het daarbij blijft, goe wekend iedereen liefs flyke
Marieke: Gefeliciteerd met je verjaardag! Miriam: Een fijne vakantie (waarschijnlijk lees je het niet meer en ben je al lekker onderweg) Geniet er maar van! Hope: hoe tegenstrijdig is dit..... we wachten nu al samen 2 jaar op die positieve test en dan nu wachten op een negatieve test. Het moet niet gekker worden Nee hoor, ik hoop dat de test negatief zal zijn, zodat je weer veder kunt kijken. Ik hoor het wel. Dikke knuf. Flyke: wat enorm schrikken, je was er ook totaal niet op voorbereid. Goed dat je meteen actie hebt ondernomen, dan kunnen ze je hopelijk snel wat duidelijkheid geven. Veel sterkte! Amber: oei, asbest erbij klinkt niet best en je wilde nog zoveel doen. Hopelijk is het probleem snel verholpen, zodat jullie aan de slag kunnen in de kamers. Doe je het wel rustig aan... Me2, Minka en Jette: ook een knuffel voor jullie! Iedereen een fijn weekend (hopelijk niet teveel ongeluk gehad op vrijdag de 13e) en een fijne Valentijnsdag morgen (hebben jullie verrassingen in petto?) Liefs Franka
ja, dank je Franka, dat asbest-probleem is ´not amusing´, maar we hopen het snel opgelost te hebben... Wat doe jij met valentijnsdag? ik ben echt erg, ik ben namelijk zo niet-mobiel (echt, je krijgt me de stad niet meer in) dat ik via bol.com wat leuke boekjes van Martin Bril heb besteld. Amberman houdt erg van zijn schrijfstijl, heeft veel van hem en leest ´s avonds altijd een stukje voor in bed (hihi, ik deel een bedgeheim!). Ik heb maar gewoon een titel uitgekozen waar de woorden ´liefde´ en ´sex´ in voorkwamen, dan zit ik hopelijk sowieso goed nou, na deze biecht wil ik er ook een paar van jullie horen! ohja, ook nog een boekje van Lize voor papa met daarin een heuse Lize-tekening! (ze kreeg heeeel even een stift in handen en ging als een razende tekeer, dus het is een soort Anton Heijboer geworden) Flyke, beterschap voor je meisje! Dit is gewoon koorts hoor, haal je geen gekke dingen in je hoofd!
Hee dames, Gezellig hier! Ik heb maar eventjes en ben in een heel slecht humeur omdat ik de hele avond al pijn aan m'n tanden heb... Marieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je het nog uitgebreid vieren? Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Miriam, fijne vakantie! Alle andere dames, jullie zijn de volgende keer aan de beurt, behalve de tandpijn was Guus vannacht zo onrustig dat ik maar 3.5 uur heb geslapen dus ik ga nu onderuit hangen op de bank (met mijn zere kies... ) Veel liefs voor allemaal en fijn weekend! Neeke
Hey meiden, Miriam, fijne vakantie, geniet ervan. Flyke, wat een nieuws, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Maar ik geloof ook wel in een stukje erfelijke oorzaak als ik jou verhaal zo lees. Neeke, oei das vervelend kiespijn. Is het je verstandskies? Veel sterkte. Marieke, gefeliciteerd. Amber, je vraagt naar bed geheimen..... Ik lig `s avond soms met mijn benen omhoog tegen de muur aan zo`n 10 min. op advies van de osteopaat. Dit ziet niet echt romantisch uit voor mijn man En om even in de valentijssfeer te blijven: Roses are red, violets are blue, but most off all I still love you ( mijn forumdinnetjes) Hier had ik vanmorgen een NEGATIEVE test. Ik zag nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht lijntje. Dus het HCG zal nu rond de 50 zijn en dus bijna uit mijn lichaam. Gister begon ik wat meer last te krijgen van slijm , dus ik hoop dat dit een teken is dat mijn cylcus zich herpakt. En Franka, de volgende test van ons allebei moet gewoon positief zijn. En het liefst samen in de zelfde maand toch? Nou fijn weekend iedereen. Liefs Hope
Lieve Hope, Dank je wel voor je lieve Valentijnswens aan ons. Speciaal voor jou deze terug Wat fijn dat je test negatief was, vanaf nu wil ik wel weer een positive test zien bij jou en Franka! Je advies van de osteopaat is nog niet zo'n verkeerde, maar dan wel na jullie "geknuffel", schijnt wel te helpen Wat ik al steeds wou zeggen maar steeds vergat, ik vind je onderschrift van de drie vlinders ontzettend mooi! Miriam, als je niet gaat skieen kun je vast wel even internetten hihihi geintje! Hoop dat je het leuk zult hebben. Flyke, ik duim dat maandag alles goed is met Merel, ik denk aan je! Laat je het snel horen hoe het is gegaan? Marieke, leuke verjaardag gehad? Komen je ouders vandaag weer terug? Geniet er maar weer lekker van om met z'n allen bij elkaar te zijn. Neeke, blehh, niet fijn om kiespijn te hebben. Hoop dat je lekker op de bank hebt kunnen hangen Amber, wel inlijsten he die eerste schilderijen van Lize! Doe je het rustig aan met de laatste loodjes? Nog even volhouden en jullie zijn met zijn viertjes! Jude, de meeste artsen vind ik ook erg bot. Het medeleven van een patient kennen ze vaak niet. Dat je moe bent is wel normaal vind ik, het kost nu eenmaal erg veel energie met je kleintje, huishouden, bv etc. Het liefts zou je dan inderdaad even wat rust willen hebben, maar dat komt er vaak niet van. Alle anderen, ga eerst even mijn meisje verschonen, ze is "keuteltjes" aan het maken en heeft daar best wel last van. Heb vandaag al wel 7 luiers verschoond met kleine brokjes Zometeen nog een Lief Valentijnsplaatje voor jullie allemaal! (mag er maar 1 per bericht toch ) Dikke kus Minka
Meiden, een beetje laat maar van mij ook valentijn knuffels voor mijn dinnetjes! Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb een fijne verjaardag gehad. Niet echt gevierd, alleen de familie is langsgeweest en wat vriendinnetjes. 28 Februari houden we een groot feest omdat mark 2 maart 30 wordt! Ik heb wel leuke cadeautjes gekregen, alleen het fietsstoeltje dat ik van mark en neia zou krijgen was er niet meer, dus dat was wel jammer. Gister zijn mijn ouders teruggekomen van vakantie. En ze kwamen hier gourmetten. Ongelofelijk mooi hoe blij en hyper neia was toen ze haar opa weer zag. Van mijn ouders mag ik een nieuwe huistelefoon uitzoeken, deze is bijna kapot. Daarnaast kreeg ik nog een prachtig jurkje voor neia uit tenerife, die ik zelf te duur vond. En het mooiste cadeau was een verftekening van neia die ze voor de vakantie bij opa en oma had gemaakt. Mijn moeder had hem ook ingelijst, en hij is prachtig! Met de verjaardagsdrukte en de visites was het toch wel erg druk de laatste dagen, en mijn hele huis hangt nog vol met was, dus zometeen maar weer aan de strijk. Flyke, fijn dat je realistischer kunt nadenken nu, hoe moeilijk dat ook is. Gelukkig heb je morgen meer zekerheid, ik denk aan jullie morgen! Hope, yes eindelijk een negatieve test, dat is in ieder geval iets. Ik duim echt voor je dat het nu snel weer normaal wordt. Ik weet nog dat het de 1e keer bij mij heel lang heeft geduurd. Amber, hihi bedgeheimen heb ik niet eens, saai zijn wij he? Gister wel een prachtige bos bloemen van mijn mannetje gehad, daar word ik blij van. Neia heeft allemaal kaartjes gehad, zooo leuk. Jude, die bv snap ik heel goed hoor. Achteraf is het me enorm tegengevallen en ik denk dat ik het ook nooit meer probeer als het nog ooit zover komt. Maar wie weet denk ik er dan wel anders over..... Kan me voorstellen dat je enorm kwaad was op je ha. Zo'n vent had ik dus eerst ook. Ik ben zooooooo blij dat ik nu overgestapt ben. Minka, jij hebt dus ook al zo'n keuteltjes poeper. Hier ook hoor, ik vind het nog steeds enorm zielig om aan te zien hoeveel moeite ze daarvoor moet doen. Bedankt voor je lieve kaart meid! Neeke, jeetje dat klinkt enorm pijnlijk zeg je kies. Ben je al naar de tandarts geweest? Franka, heb jij nog iets leuks gedaan gister? X Marieke
@ Marieke, wat mooi, dat Neia zo blij was dat ze haar opa weer zag! En idd druk zo'n verjaardag en visites... ik heb de laatste tijd natuurlijk ook veel visite gehad en dat hakt er ook wel in. Wel heel gezellig steeds, maar ook vermoeiend. Ik zorg wel steeds dat we samen thuis zijn, zodat we de "taken" wat kunnen verdelen. We hebben hier niks aan Valentijn gedaan... doen we eigenlijk nooit... veel te commercieel gedoe, ha ha! Ik heb al sinds gisteren het idee dat ik een dezer dagen weer voor de eerste keer ongesteld ga worden! Ik voel weer het bekende drukkende gevoel in mijn buik en ook roze afscheiding. Ik hoop wel dat het dan snel doorzet, want ik voel me nu niet 100% daardoor, lijkt wel PMS. Je kan het maar beter weer achter de rug hebben, denk ik dan maar. Maar misschien is het vals alarm, kan ook natuurlijk. X Jude.
Valentijnsdag was hier erg gezellig. We hebben vrienden te eten gehad (kunnen vanaf deze week gaan bevallen, dus ze wilden voor die tijd nog even afspreken) en ik heb een mooie bos rode rozen gekregen van Franka-man met een stetje kaarsen. Vandaag stond de dag echter in het teken van pijn. Ja, mijn ongi is vandaag begonnen. Ik had vanmiddag enorme buikpijn, omdat het nog niet helemaal wilde doorzetten, maar nu..... Ik ben eigenlijk weer vooral boos i.p.v. verdrietig. Alles was deze keer helemaal super. De Clomid had zijn werk gedaan, had op dag 14 een mooi eitje dat op springen stond, baarmoederslijm bestond uit 3 keurige laagjes en ook aan Franka-man zijn aandeel kon het niet liggen. WAAROM dan nog steeds niet :x Ik snap er niets van en dat maakt het zo moeilijk te verdragen, als alles zo perfect is? Weer een ronde in met een hoop gedoe aan je lijf en vreselijke onzekere wachttijden. Kan het even niet opbrengen (wellicht denk ik er morgen of overmorgen weer anders over) Het is allemaal zo oneerlijk
Ach Franka lieverd, was je aan de derde IUI bezig geweest? Wat enorm :-# Ja, wist je maar waarom... dat vroeg ik me ook elke keer af, waarom weer niet?! Ik kan je er geen antwoord op geven, maar jouw tijd komt echt nog wel, net zoals mijn tijd kwam...als je er maar in blijft geloven...Ik weet dat het makkelijk gezegd is van mij en van alle anderen hier, maar toch, probeer vertrouwen te houden dat het goed gaat komen! Een hele dikke knuffel, meid... X Jude.
Franka: dikke knuffel maar weer, wat kl()*&)*&te toch weer! Alle seinen op groen en dan nog niet...wisten we maar waarom.....wisten we maar hoelang..... dat het gaat komen is echt zeker, dat kan niet anders......Hoop dat je vandaag of morgen alle moet weer kan oppakken en vollop voor de volgende ronde gaat! Hier een gezellige Valentijn terwijl wij er NOOIT wat aaan doen! Hele gezellig (winkel)dag gehad (terwijl ik veel last had van mijn scchaambeen en bekken en de kleine mevrouw "zit" continue op mijn blaas) met mijn man en JP (die buitengewoon zoet was!), mooie tas van mijn man gekregen en daarna heerljk uit eten geweest met zijn tweeen! Echt fijn! Hope: jij ook een grote virtuele knuffel terug!
Tjeetje, Franka! Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen, zo oneerlijk, zo kl&^*% Ik had je een mooie test gegund op valentijnsdag. Heb er ook verdriet van, traantjes lopen even het is je ook zoooo gegund! Meid, ooit, zeker ooit ga ik je hier feliciteren en ik hoop dat het niet lang meer mag duren Dikke knuf meid Minka