tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Marieke, fijn dat het beter gaat met de vader van Mark, het is toch schrikken. Weet je al wat meer over jouw vader?
    En goh, je hebt het feest overleefd! Pfff...daar zie ik altijd zo tegenop, zo veel mensen over de vloer, maar het komt altijd wel goed. Volgend jaar weer ;) ?
    En Neia ligt 4 maanden voor motorisch? Wauw, dat gaat wel hard dan, straks loopt ze al bijna!

En...die hechtingen, hoe bedoel je, het blijft hetzelfde. Bedoel je dat het niet beter wordt of is het toch beter tov voor de operatie? Dat zou enorm :c: zijn! Bij mij gaat het ook nog steeds hetzelfde eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat dit een stuk beter is dan bij jou het geval is. Ik hou me er maar aan vast dat het er bij hoort en vast nog wel beter wordt. En anders, ja, dat zien we dan wel weer...

Pfff... ik heb het wel zwaar nu. Man is een week voor zijn werk naar Azie en ik moet nu dus alles alleen doen. 's Nachts is geen probleem, Rick slaapt door, maar overdag... hij wil de laatste tijd niet veel slapen, is ook heel wakker dan en als ik hem in de wieg leg, dan gaat hij huilen (nu ook dus). Net wel nog een hele tijd kunnen strijken, hij zat in zijn wipstoeltje bij mij en is dan heel rustig bezig zijn handjes aan het bekijken. Geen probleem, maar zodra ik hem in de wieg leg dan wil hij dat niet. Ik weet ook niet of dat normaal is?! Misschien is hij gewoon echt niet moe... 't Is heel leuk om met hem bezig te zijn, maar ik kan hem natuurlijk niet de hele dag onderhouden, ha ha! Er moet hier ook nog wat in huis gedaan worden...

X
    Jude

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    pfff, Jude, zal niet makkelijk voor je zijn nu je mannetje weg is.
    Ik vind het echt knap van alleenstaande moeders, ik zou het zonder extra hulp niet volhouden denk ik.
    Soms ben je gewoon even blij dat je je kleintje af kunt staan om even wat te gaan doen.
    Heb je wel hulp in de buurt die bij kunnen springen?

Ik ben vandaag bij de arts geweest om een verwijsbrief te vragen voor een chirurg.
    Ik heb al tijden last van een peesschedevernauwing in mijn (ring) vinger en heb nu doorgezet dat ik het laat opereren.
    De vinger kan ik niet meer buigen, en als het per ongeluk toch gebeurt krijg ik hem niet meer recht zonder grof geweld te moeten gebruiken.
    Ik heb er best veel pijn aan en ben beperkt in alles omdat ik deze +de pink niet meer kan gebruiken en pak vaak mis of laat dingen vallen.
    Het is geen grote ingreep, maar wel tijdelijk even lastig. Het gaat mijn 3e vinger die geopereerd gaat worden en ga alvast een strippenkaart aanvragen voor de volgende :)

Rustig hier vandaag!
    Liefs Minka

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey jude, ja dat valt niet mee om alles alleen te doen, ik ben ook altijd blij op mijn vrije dagen dat mijn man thuis komt om haar even over te nemen, ze is nu in zo'n fase dat ze me constant na komt, en zich aan mijn broek omhoog trekt, en dan het liefst op de arm wil, maar ja dat kan natuurlijk niet altijd.

Minka vervelend dat je geopereerd moet worden, maar daarna wordt het hoogstwaarschijnlijk wel weer een stuk makkelijker met je vinger!

Hier gaat het een beetje beter s'nachts, gisteren moest ze om 23.00 uur hoesten maar niet huilen dus ben niet heen gegaan en ze is weer zelfstandig in slaap gevallen.
    Om half drie huilde ze wel, heb haar een beetje drinken gegeven, en toen sliep ze ook zo weer.
    Om zes uur vanmorgen werd ze wakker van jetteman zijn wekker, maar heb haar weer drinken gegeven en toen sliep ze ook weer verder, om 7.20 toen ik naar mijn werk ging hoorde ik haar voor het eerst weer :confused: hopen dat ze dit volhoudt, dit is een stuk beter dan 6.00 uur!

groetjes
    jette

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ***egobericht***

Hey Meiden,

hier weer eens en update van mij.
    Mijn ongi is weer op z`n retour en het klusfeest kan weer beginnen ;) .
    Het lijkt ook alsof mijn hormonen weer wat meer onder controle zijn.
    Van de week was ik echt over emotioneel. :cry: Ik kon niet meer rationeel denken.
    Wil niet zeggen dat ik dat nu wel doe, maar er zijn weer wat lichtpuntjes.
    Ik ben bezig met een brief aan mijn zusje.
    Het blijft door mijn hoofd spoken en het laat me niet met rust.
    Ik had vrede met de situatie zoals die was, dat ik gewoon even aftsand nam.
    Maar dat lukt niet als ze mij steeds blijft mailen en sms-en.
    Dus nog 1 poging om uit te leggen wat mijn gevoel is en begrip en respect voor mijn manier van verwerken te vragen.
    Als ze het hierna nog niet snapt, dan leg ik me er bij neer.
    Al zal dat niet makkelijk zijn als ze blijft mailen.

Verder ben ik ook een mail naar de gyn aan het maken om te vragen of ze ons in een bepaalde week kunnen inplannen voor de IVF met PGD.
    Het is wel nog ver weg, maar dan staat het vast en hebben we iets om naar toe te leven.
    In de tussentijd hoop ik op een spontaan wonder. ( met de geneesmiddelen van de natuurarts)

Ik zal het forummen weer een beetje gaan afbouwen.
    Sorry als ik niet regelmatig op anderen reageer.
    Maar ik merk dat ik me weer erg alle verhalen aan trek en dat kan ik er nu niet bijgebruiken.
    Ik wil ook rust in mijn eigen hoofd.
    Het is niet zo dat ik niet meer kom, maar in plaats van dagelijks :) , zal ik het nu gaan reduceren naar 2 a 3 keer per week. ;) Als dat lukt.

Liefs Hope

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hope lieve schat, we zullen je missen hier maar je moet doen wat goed voor jou is, en niet wat anderen willen!

Ik hoop ook op een wonder en anders op de volgende IFV behandeling!
    Sterkte meis!

jette

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: balen van die vinger, maar niets doen lijkt me ook geen optie!

Jude: heel herkenbaar. JP heeft altijd weinig geslapen overdag en moet hem echt de hele tijd entertainen. Dan was ik echt bekaf aan het einde van de dag en wist ik niet hoe snel ik hem aan mijn man moest geven...voordeel is wel dat hij, dus net als Rick, altijd een goede slaper is geweest snachts........alhoewel we zo rond 1 jaar wel een heftige periode hebben gehad met snachts wakker en gillen om een flesje....

Jette: klinkt alsof jullie een super geslaagd tripje naar Scandinavie heben gehad! wel erg jammer van de terugkomst! Het feit dat ze niet goed heeft geslapen komt zeker doordat ze niet gewend is of niet? JP heeft met kerst echt een week slecht geslapen bij mijn ouders soms 2/3 keer per nacht gillend wakker en weing aan te doen terwijl hij dat bij ons voordien eigenlijk nooit had (we hebben na kerst wel een slechte periode achter de rug met 1x per nacht gillen om een flesje....) Het enige is misschien eens proberen als je ook bij je ouders slaapt en gewoon je moeder laten aangeven wanneer ze er weer aan toe is. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze de nachten "niet doet" uit principe en eigenlijk geef ik haar groot gelijk (ze wonen niet in NL dus is ook makkelijk gezegd). Zo 1 a 2 keer per jaar doet ze het zeker wel maar niet op reguliere basis...zij vindt dus alle s wat JP doet nog steeds gewedlig :)......
    Super fijn dat het slapen beter wordt bij Dominique. Wij zagen echt verandering weer toen JP kon lopen. Zijn humeur was toen ook stukken beter!

Hope: het moet nu gewoon echt goed komen!
    Goed dat je en brief aan je zus aan het schrijven bent. Ben benieuwd naar het resultaat.

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey me2 dus je vindt het wel herkenbaar wat dominque doet? gaf jij dan s'nachts jp ook gewoon te drinken, ikhoor van allerlei kanten dat ik haar daar dan aan wen?

maar ja laten schreeuwen in het holst van de nacht is ook wat!

jette

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: wij gaven hem dan wel wat te drinken en dan sliep hij daarna meteen weer....wij hebben ook onze nachtrust nodig....hij is er nu weer doorheen maar heeft een maand of 2/3 geduurd.....

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: fijn dat Neia het zo goed doet! Zal ze wel bijna lopen las ze 4 maanden voorligt motorisch!

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ben blij dat jij dat ook deed me2, ik voelde me soms mezelf er te makkelijk van af maken, maar dominique slaapt ook direct verder na een beetje drinken, dus dan denk ik ook waarom een strijd voeren terwijl het makkelijk kan!

hoop dat het vor ons ook snel voorbij gaat, al was het afgelopen nacht al een stuk beter!

jette

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Hope, je weet het, neem je rust en kom wanneer je wilt komen.
    We denken hier echt wel aan je, ook al laat je je een tijdje niet zien.
    Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen voor de komende tijd, erg fijn dat je weer een datum gaat prikken waar je naar toe kunt leven. Wie weet gebeurt er dan toch een wondertje tussendoor.

Jette, Me2, Ik hoop niet dat ik ook nog onrustige nachten ga krijgen :)
    Ben echt verwend qua slapen van Eline, ik geloof dat ze nu 2x s nachts wakker is geworden. Maar de fases veranderen maar al te goed, dus wie weet kan ik er strakjes ook elke nacht uit.

Gisteren naar het CB geweest. Eline was 180 g en 0 cm gegroeid in 1 1/2 maand :(
    Niet dat ik me er erg druk om moest maken, maar toch even wat wegingen tussendoor gaan doen en bespreken met de dietiste.
    In mijn ogen is ze wel wat dikker en langer geworden, maar ja, de cm + weegschaal van het CB zijn leidend!
    We hebben het al eens eerder gehad, toen was ze 2 weken later dubbel zo veel aangekomen.
    Ze is erg actief, vrolijk etc dus ik maak me er nog maar niet te druk om, eerst maar eens afwachten hoe het de volgende keer is.

Ik ga eens aan het werk, heb de PC scheef neergezet zodat de collegas niet op mijn scherm kunnen kijken en ik hier toch af en toe durf te komen spieken.

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hihi had ik net een heel verhaal getypt. haalt neia dat weg.
    Nu ligt ze op bed en kan dat niet meer gebeuren, dus nog een poging. ;)

Miriam, hoe is het met je meid? Ik heb al zolang niks meer van je gehoord.....

Jude, pfff zwaar zeg zo zonder je mannetje.
    Ik denk dat hij in een sprongetje zit, neia heeft dat slechte slapen overdag ook gehad. Nu slaapt ze overdag 2 goede slaapjes, dus komt goed!
    Ik ga ervan uit dat het bij jou allemaal goed komt hoor, volgens mij blijf je altijd wel een paar maanden iets van die hechtingen voelen. Eind maart ging je toch naar de gyn?
    Bij mij is het wel beter als voor de operatie hoor. De ontsteking is in ieder geval weg.

Jette, wat fijn zeg dat Domique zo goed heeft geslapen! Misschien komt het vanzelf wel goed.
    En je niks aantrekken van die goedbedoelde adviezen, die maken het vaak alleen maar zwaarder.

Hope, fijn om te horen dat er af en toe wat lichtpuntjes zijn.
    Ik hoop dat jullie snel naar een datum toe kunnen leven en dat er ondertussen een wondertje mag gebeuren.
    Goed van je dat je een brief schrijft aan je zus. Hopelijk snapt ze het dan en geeft ze je wat tijd voor jezelf.
    Sterkte meid!

Minka, je geen zorgen maken over Eline hoor. Ik had ook vanaf 6 maanden dat Neia's gewicht stagneerde. Ik werd helemaal onzeker van het cb. Maar dat hoeft echt niet. Zolang onze meisje het zo goed doen, mogen we in onze handjes klappen.
    Wat eng zeg van je vinger. Hopelijk ben je er snel vanaf. Maar vervelend zal het zeker worden denk ik......

Me2, hihi lopen kan ze nog niet hoor. Maar ze staat wel, en als ze dan een stapje zet gaat ze heel hard klappen voor zichzelf.
    Ze speelt de hele dag met poppen, doet dan klappen in de handjes met die poppen en geeft ze koekjes uit de koekjestrommel (van fisher price ;) ). En met 2 poppen geeft ze elkaar kusjes en maakt dan zo'n kusjesgeluid. Is echt schattig. Ik denk dat ik wel uren door kan gaan.....
    Hoe is het met JP? En met het kleine meisje? ;)

Amber waar ben je?

Franka, red je het een beetje?

X Marieke

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    gr
    had ik hier net een heel tekst getypt, ik klik ergens verkeerd en alles kwijt,opnieuw:

miriam, bijna een nacht ziekenhuis gehad lees ik, misschien wel goed die onderzoeken, zo is er geen risico van uitdroging bv, hoe is het met de nieuwe medicatie? beter hoop ik?

hope, je gedichten zijn altijd zo puur, emotioneel, oprecht, als je dan een brief zal schrijven of mail naar je zus dan moet dit toch gewoon bij haar aankomen, tenzij zij een ijsbeer is qua emoties, of hoe zeg je dat. in ieder geval alle respect als je afbouwt hier, jemoet nu even aan jezelf denken, ik blijf mega duimen voor je!

franka, zit jij niet allicht terug in die vreselijk wachtende nod-fase? ook voor jou duim ik megahard

minka ivm cb, belangrijkste is toch dat ze niet in dalende curve gaat? merel haar curve buigt nu ook af, ipv vroeger strak naar omhoog en inderdaad Eline is actief en vrolijk dus dat is belangrijkste toch!

jette, Dominique doet me denken aan mijn hubbie, volgens mijn schoonmoeder had hij ook zo een fase, snachts om 12u kwam hij wakker en weende hij, zij gaf dan een kopje melk en een koekje en hij sliep terug, iedereen zei haar ook altijd dat ze het hem gewoon maakte maar ze zei ook liever zo dan iedereen wakker maken snachts want mijn schoonvader moest sandersdaags vroeg werken enz...en ik geloof dat het uiteindelijk vanzelf overging die fase

me2 en amber, hoe gaat het met jullie en de laadste loodjes, nog niet te zwaar aan het worden?

jude kan me inbeelden dat het zwaar is zonder je man, vooal ook emotioneel zou ik het moeilijk hebben, savonds alleen in bed liggen , hate it, dan begin ik over vanalles en nog wat te piekeren en te denken, vat de slaap niet..nog even volhouden jude! en wellicht krijgt rick wat ritme hoop ik.

neia, wat leuk alles goed in cb, 4maanden voorstand? begint ze al te lopen dan of zo? volgende cb in mei krijgt merel terug twee prikjes, ze realiseert zich nu vanalles meer, ziet meer, beseft precies meer, zal een krijsmoment zijn vrees ik ;) schaamlipjes die dicht zitten? nog nooit gehoord of op gelet eigenlijk, al naar HA geweest intussen? gelukkig al weer beter met je schoonvader en met je vader nu?

oja, mijn collega die 1e kindje uitgerekend, enkele dagen verschil met mijn Mk, bevallen van een zoontje (had een meisje), ze is van de twee supermisselijk geweest ook tot rond 18 weken en ik dacht terug een meisje, niet dus :D ze droeg wel anders, meisje meer rond, jongen meer bolletje naar voor, we zijn haar gaan bezoeken in het kraamziekenhuis en raar maar waar, ik had het terug een kort moment moeilijk, ik zag die film terug afspelen dat ik haar toen bezocht van haar eerste kindje en ik daar dan begon te wenen beseffende dat ik met paar dagen verschil ook kindje zou hebben enz.... en nu had ik ook gevoel van wat mis ik toch dat eerste wondertje... maar soit heb dan mezelf kunnen overmannen met gedachte dat ik een gezonde meid merel heb

zo ik ga jullie laten, ik hoor merel met haar speentje tegen bed slaan, ze is wakker dus :D

liefs
    flyke

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hai meiden,

bij deze meld ik mij...
    sorry, ben een dweil, niks waard.. :( Weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ben weer ziek. Hoest mijn longen uit mijn lijf en lig ´s nachts uuuuren wakker, o.a. van het hoesten. Stemming: onder nul....
    Morgen gaat Lize voor het eerst een extra dagje naar het kdv -onder dwang van Amberman- om mij een beetje te ontlasten. Eerlijk gezegd is dat wel het beste, maar ik voel me ZO schuldig :cry: Ik weet 't, 't slaat allemaal nergens op, maar ik ben zo emotioneel als de pest...
    Gisteren dagje met Lize. Ze was superlief.. Op een gegeven moment komt ze naar me toe -ik zat op de bank- , legde haar hoofd tegen mijn buik en zei heel lief en zacht 'mama..'. Pfff, mama jankt op dit moment om alles!
    Morgen gaan we trouwens ook naar het ziekenhuis waar ik waarschijnlijk ga bevallen. Alvast even de kraamsuites bekijken. De rondleiding zal een uur duren en ik kan alleen maar denken: dat red ik niet!
    Jullie merken het, Amber is even verdwenen in een andere cocon. De verloskundige noemt het 'je vierkante meter'. Ze heeft gelijk, ik kan niet verder kijken dan dat....

ik stop nu anders blijf ik klagen, bah

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: JP had dat ook rond die leeftijd. Kwam nauwelijks aan...dat komt doordat ze idd zo bewegelijk zijn opeens! Zolang ze goed eet ed zou ik me totaal geen zorgen maken!

Marieke: klein boefje is Neia dat ze zo al jouw tekst delete!

Flyke: ook al problemen met de tekst! hahahaha, is Neia ook langs geweest bij jou?!
    Begrijpelijk dat de bij het bezoek aan je collega even terugdacht aan het bezoek na haar eerste kind....het zal altijd bij ons blijven denk ik.....
    Doet JP trouwens ook met zijn speentje tegen het bed slaan :)

Amber: heeeeel verstandig om Lize een extra dag weg te bregen...is helemaal niets om je schuldig over te voelen..zij heeft ook niets aan een uitgeputte zieke mama...lekker even uitrusten op je eigen "vierkante meter" :)
    Hele dikke knuf!

KLeine meid ligt nog steeds in een stuit...ben erg heel erg sip van...kijk zo uit naar de bevalling.......ik vond dat echt een geweldige ervaring bij JP en wil dat graag weer meemaken, maar goed, als ze niet draait dan ga ik wel een draaipoging proberen en anders wordt het toch een keizersnee...daar heb ik echt geen zin in en moet er zelfs van huilen als ik er aan denk....heb met dit scenario nooit rekening gehouden.... ook omdat de bevalling zo goed ging bij JP. Het herstel van een ks is gewoon vele malen langer en ik ben doodsbang voor operaties...Ik hoop en bid dat ons meisje nu snel gaat draaien....
    Voel me verder heel goed. Nog 2 weken werken en dan verlof...dan ga ik lekker de hele dag luieren :)

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi Me2, Ik had al getypt of Neia op bezoek was bij Flyke i.v.m. de verdwenen tekst, maar jij was me voor :) :) :)

Amber, het geeft niks hoor om in je eigen vierkante meter te zitten. Het zijn nu eenmaal even zware dagen voor je, neem je rust, Lize vind het vast niet erg hoor om een dagje extra te gaan.
    (he, dit schreef Me2 eigenlijk ook al, maar haal het niet meer weg hoor :D )

Flyke, gedachten aan hoe het zou zijn geweest met je eerste etc, zal inderdaad altijd de vraag zijn, denken doen we er absoluut aan, vergeten doen we het nooit.

Me2, heb je al verlof of nog 1x naar NL?
    Trek je het nog een beetje?

Marieke, dank zij je post heb ik nu in mijn hoofd:
    Wil je soms een koekje, ik heb ze allemaal
    vijf verschillende kleuren stop ze in de pot.
    Ze kunnen erin, ze kunnen eruit.
    Vijf lekkere koekjes, jam jam jam!
    :) :) :) :) :)

en bedankt hoor! Hoop dat ik het er snel uit krijg, zoals je wel zult snappen hebben we deze thuis ook!

Dank voor jullie geruststellingen over het gewicht, ik probeer het me niet aan te trekken maar ergens op de achtergrond doe je dat toch!

Hihihi werkt goed mijn PC schuin!

Liefs MInka

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

hehe ja ik had net mijn post geposted en zag dan de post van marieke dat neia tekst weg deed, toevallig ;)

merel zit nu op mijn schoot dus hoop dat het even lukt,
    amber, blij je te horen, ja ik ga de anderen beamen ook al hoor je het misschien niet graag maar een dagje extra kdv dat komt zowel jij als liezeke als klein zusje of broertje tegoed, en nu begin ik te denken dat je een jongetje verwacht hehe

me2, in stuit nog, ik herinner me dat merel ook lang niet goed lag maar de gyn zei me altijd dat er nog tijd genoeg was en het nog kon draaien, dus hoop ik voor jou ook, merel is alleszins gedraaid zelfs aan 38 weken toen ze geboren werd

ja minka, ook al geven wij onze mening ivm gewicht kan me inbeelden dat het toch nog in je achterhoofd spookt, dus kan geen kwaad extra wegingen op korte termijn zal je wel zien dat ze toeneemt, hihi lekker geniepige minka op je werk daar

zo de beneden is gepoetst, ook al zat merel in haar park te huilen omdat ze even geen aandacht kreeg, het moest, na haar middagslaapje misschien even gaan wandelen is 13graden hier en zonnetje zit uit,
    momenteel is merel braaf en blijft ze van het toetsenbord ze heeft zich het muismatje toegemachtigd en daarmee aan het spelen

liefs
    flyke

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: nog 1x naar Nl volgende week! Heb ik niet zoveel zin in,maar goed...daarna ga ik ook mijn cocon in :)

Trek het allemaal nog prima, voel me keigoed, ben me alleen vreselijka an het drukmaken over die stuit.....Flyke: dank voor de bemoedgende woorden dat Merel ook pas heel laat draaide! Volgens mij heeft deze kleine meid nog genoeg ruimte dus hopelijk gaat ze snel een salto maken!

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bedankt lieve meiden! Jullie hebben gelijk, dat extra dagje kan echt geen kwaad.. en zal mij goed doen. Het is zo raar en misschien herken jij dit wel, Me2, maar naarmate ik me meer terugtrek in mezelf, wordt mijn gevoel voor Lize alleen maar sterker...(alsof dat kan). Ik mis haar al als ze slaapt, bij wijze van spreken.. Ik begin weer allemaal babyfoto´s van haar tevoorschijn te halen, ik ruim kleertjes van haar op (ja, jankend uiteraard) en alles komt zo ´binnen´. De bevalling komt weer ´terug´, net als rond haar 1e verjaardag..
    Dit is dus wat de natuur met je doet... prachtig maar ook overweldigend..

Me2, ik kan je alles over de versie vertellen, mocht het zover komen. Het heeft mij een prachtige natuurlijke bevalling opgeleverd.... geen paniek, je hebt de 37 wkn nog niet bereikt, er is nog tijd, echt waar!

dag lieve meiden
    Amber

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2, ik snap je gevoel goed meid. Ik heb me ook enorm zorgen gemaakt over neia's stuit ligging. Uiteindelijk is ze rond de 35/36 weken gedraaid. En zoals je weet de avond van te horen ook gedraaid zodat ze de sterretjes kon zien..... ;)
    Er kan dus van alles gebeuren, maar ik snap goed dat je er de hele tijd aan moet denken.

Amber, ik was al bang dat je niet lekker was. :(
    Wat enorm balen zeg dat je je zo rot voelt.
    Ik hoop maar dat het snel overgaat, zodat je nog van de laatste daagjes kan genieten.
    Soms heb ik dat gevoel ook (nog steeds) dat als neia slaapt of even bij opa en oma is, dat ik haar enorm mis. Echt te erg!
    Kan me voorstellen dat als je een bom vol hormonen bent, het nog erger is. ;)
    Goed van je dat Lize even extra naar het kdv gaat. Komt goed meid!

Minka, herken jouw gevoel helemaal over dat toch druk maken. Dat heb ik nu ook met neia's schaamlipjes. De ha en het cb zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat doe je toch.
    Hihi jij dus ook al zo'n koekjestrommel. Neia is er helemaal weg van.
    Hard aan het werk zo te horen? ;)

Flyke, hihi neia dus stiekum in haar slaap bij jou langs geweest om alles te deleten, haha.
    Je hebt al veel gedaan vandaag zo te horen. Schouderklopje hoor.
    Vervelend dat je dat gevoel in het zh weer terug kreeg, maarja het zit toch in ons en zal altijd bij ons blijven. Erg naar!
    Neia moet trouwens ook 18 mei weer terug naar het cb voor de prikjes. :cry:

Ik heb ook al veel gedaan op mijn vrije dag; alle was gestreken en was opgevouwen. Ben blij dat het erop zit.
    Vanmiddag nog even relaxen, want ik heb van 5 tot half 10 cursus.

X Marieke

Deel Deze Pagina