jette, ok omgekeerd ook he als jij de gouden tip hebt hope, mooi gedicht, en inderdaad die eerste warme zon, ik hoop dat die jouw enorm veel energie en nieuwe hoop geeft om er terug tegen aan te kunnen, verder raar nieuws gelezen, hier gebeurd in Belgie nu en voorheen al in buitenland blijkbaar: ik weet niet of ik hier links mag plakken,vandaar wat tekst geplakt: maar er is nog meer info over te lezen op internet. "DEINZE - Tessa Vallaeys (24) had haar pasgeboren baby nog maar juist liefdevol gekust en geknuffeld toen bleek dat ze haar zoontje ongewild besmet had met het herpesvirus. 'Een koortsblaas lijkt onschuldig, maar tien dagen later hebben we Xander begraven.' " beste iedereen ben zonet stad in geweest, heb mezelf verwend: twee handtassen gekocht hehe, één voor als ik ga werken en één voor in het weekend en ik ben terug voor model geweest dat je op schouder kan dragen en andere overlangs op je heup, vind ik meest praktisch nu met Merel liefs flyke
Bah Flyke, wat een naar bericht zeg over die koortslip... je moet er toch niet aan denken... Gelukkig wel lekker naar de stad geweest, soms moet je jezelf even verwennen, he! Helaas ben ik weer verkouden aan het worden en de keelpijn komt ook weer opzetten... grrrrrr.... was er net vanaf (mag nu gelukkig wel weer ibuprofen nemen, eerst niet ivm BV). Er Rick zijn neusje lijkt ook wel weer een beetje dicht te zitten, ik hoop niet dat wij weer ziek gaan worden... En normaal ben ik echt nooit ziek! O ja Minka, ik heb je een PB teruggestuurd, Jude-man kent de naam van Minka-zus, ha ha! Toevallig zeg! X Jude.
Nog geen nieuws van Amber.... Bedankt voor jullie reacties. De ongi is inderdaad gekomen en ook een vriendin is vandaag bevallen (heb het er wel moeilijk mee) Zit even in die negatieve flow, maar hoop binnenkort positiever te posten, als het allemaal weer achter de rug is. Liefs Franka p.s. Hope wederom een prachtig gedicht en mag de lentezon maar volop blijven schijnen.
Hey meiden, Ik heb heel erg goed nieuws: Amber is bevallen van een prachtige..... zoon! Ik weet niet goed of jullie wisten dat ze eigenlijk (echt waar!) een meisje verwachtten, maar het kleintje bleek hun voor de gek te hebben gehouden. Helemaal geweldig! Amber's internet ligt weer eens plat tot haar zeer grote frustratie, want ze wilde het jullie zo ontzettend graag laten weten, maar dat ging dus helaas niet. Mama en zoontje Sam maken het heel erg goed. De BV komt nu goed op gang, dus dat is ook heel erg fijn! Hopelijk is ze snel weer in de lucht. Leuk, he! Hoeraaaaaaah voor Amber en Sam. Lieve Miriam, ben allemaal zo ontzettend blij voor je! Dikke knuffel... Jette, nog heel hartelijk gefeliciteerd met Dominique!. Enne... ze heeft echt lekker veel haar. Op de laatste foto in je album lijkt ze wel wat op het dochtertje van mijn broer. Lieve Hope, inderdaad geeft de zon een positiever gevoel en voelen dingen soms minder zwaar aan. Fijn dat je je wat minder verdrietig vandaag hebt gevoeld! Pffff... meid, je hebt het echt voor je kiezen gekregen. Hey Flyke, wat een verschrikkelijk bericht over die koortslip! Toen Famke net geboren was, had ik er ook een. Je moet er toch niet aan denken... Ik heb er nu trouwens ook weer last van, verdorie. Lekker luxe: 2 handtassen! (ik heb er een over mijn schouder, maar die vliegt me de hele tijd om de oren als ik voorover buig naar Famke, hihi) Goh Jude, inderdaad is je weerstand echt wat lager met een kleine baby. Je slaapt minder, hebt het drukker, komt meer met ziektes in aanraking. Ik heb (ook vanwege de spruw) een maand na de bevalling een probioticakuur gedaan (van die zakjes die je bij de natuurwinkel kunt halen) om mijn weerstand te verhogen. Geloof het of niet, maar mijn hardnekkige spruw was daarna verdwenen. Rick ook al weer bijna 3 maanden! Wat gaat de tijd toch snel. Oooh nee, lieve Franka: ik had zo ontzettend graag gelezen dat je ongi weg was gebleven. Kan me voorstellen dat je immens verdrietig bent! Me2, hoe gaat het nu met je suiker? Het schiet echt op.... Nog even en we kunnen jou hier feliciteren. Neia, Minka en Neeke: hoe gaat het met jullie? Famke is inmiddels officieel een billenschuifster en schuift op haar kontje overal naartoe met een kaarsrechte rug. Heeeeel grappig en schattig om te zien, maar het is toch minder voor de ontwikkeling van haar beentjes en grove motoriek, dus ze loopt (nu al: op 1-jarige leeftijd) bij de fysiotherapeute. Inmiddels kan ze onder luid gemopper en gehuil wat tijgeren, maar haar hobby is nog steeds niet op haar buikje liggen. Verder kletst ze heel wat af; waar het over gaat mag Joost weten, maar het is wel heel gezellig. Met mijzelf gaat het o.k. Per 1 april heb ik een andere baan (het is maar 1 verdieping hoger, maar toch...) Ik geef Famke nog steeds borstvoeding: goh, dat had ik van te voren nooit kunnen bedenken. Dikke knuffel, Marla, die nog een watertje gaat drinken op onze nieuwe wereldburger van het mannelijk geslacht. Vanwege de BV blijft het water en kan het helaas niets met alcohol zijn.
Joehoe! 3x hoera voor SAM! Lieve Amber, van harte gefeliciteerd met jullie kleine jongen! Ook natuurlijk voor Amber-man en Lize Hoop dat alles goed is gegaan en dat we snel bericht van je mogen krijgen! Dikke kus MInka
Marla, leuk dat je er weer even was om ons het goede bericht door te geven! Pfff nog steeds BV, knap hoor, als Famke het maar goed doet, dat is het belangrijkst! Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe baan, en dat het iig iets rustiger voor je mag zijn! Jude, ik zal het aan mijn zus vragen (ze is nu op vakantie) of ze Jude-man kent, vast wel! Ik kan haar dan niet precies vertellen waar ik je van ken, ik zeg altijd tegen iedereen dat ik via de MSN contact heb met een paar hele lieve meiden, zo vinden ze me hier hopenlijk niet Ik had gisteren aansluitend aan mijn werk een bloemschik avondje. Op een gegeven moment keek ik op de klok, en dacht, als ik nu naar huis ga zie ik Eline nog even. Tja, toen was het snel gebeurt, heb nog 2 bloemetjes in de oase gestopt en wist niet hoe snel ik naar huis moest gaan! Dikke tranen! Nu eerst snel aan het werk, tot snel
Joepie Amber je bent bevallen! Van harte gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger! Wanneer eigenlijk?! Een jongen, wat een verrassing! Ik dacht een meisje, Amber dus blijkbaar ook ! Ben benieuwd of jullie van te voren dan wel een jongensnaam bedacht hadden voor de zekerheid, wij hadden namelijk geen meisjesnaam achter de hand, dus als het bij ons verkeerd gezien was, dan hadden we een klein probleempje gehad! Hopelijk is alles goed gegaan, en ben ook benieuwd of je nu het ziekenhuis wel gehaald hebt! Minka, ik hoor het wel van je zus of zij Jude-man ook kent van naam. Ik vind het wel erg grappig! Pfff Marla, nog steeds BV, ik vind het ook erg knap! Kom je nu weer eens wat vaker langs? Oeps, ik moet er vandoor, de kleine maakt geluid en daarnet rook ik al een doordringende geur... X Jude.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD Amber! Sam van harte welkom ventje!!! Wat gaaf zeg! Wij willen natuurlijk alles weten. Marla, weet jij wanneer ze is bevallen en hoe het is gegaan, en hoe groot hij is enzo. Ben zoooooooooo benieuwd!
Wat leuk, ben helemaal happy! Hier alles goed. neia is weer heerlijk terug in haar ritme en slaap perfect! (van half 8 tot half 8, en overdag 2 flinke slaapjes). Daardoor is ze ook heerlijk vrolijk. Ze is helemaal wel van het fietsen en heeft nu van de week bij mijn moeder ook op een driewieler gezeten, dat was helemaal top! Met mij ook alles goed, dat zonnetj doet me goed. 8) Vandaag moest ik eigenlijk naar de tandarts, maar hij is ziek, dus ik ga lekker shoppen. Jude, balen zeg dat het lijkt alsof de pijn weer erger wordt. Ik ben benieuwd wat de gyn de 31e zal zeggen. Ik duim echt voor je dat het niks ernstigs is. Hier heb ik echt nog veel te veel pijn om het te proberen. En Neia is alweer bijna 1. Minka, aaaaaaaaaah had je je meisje zo erg gemist. Ze zal ook wel blij zijn geweest dat jij naar huis kwam denk ik. Me2, hoe is het met je meisje. Is ze nog steeds zo eigenwijs? Flyke, wat een naar bericht zeg. Eng gewoon....... Heerlijk dat je voor jezelf geshopt hebt. Geeft altijd een goed gevoel he? Hope, ik ben zooooooo blij dat het zonnetje jou een beetje helpt. Het blijft voorlopig even goed weer. 8) Jette, wat geef je Dominique dat 's nachts in plaats van melk? Franka, logisch joh dat je nu niet positief bent. Hopelijk doet het zonnetje voor jou ook wonderen. Marla, heerlijk om te lezen dat je een andere baan hebt. Helpt deze baas wel een beetje mee? Zit je op je plaats? Wat knap zeg dat je Famke nog steeds bv geeft. Eet ze al beter vast voedsel? Neia heeft vandaag ook voor het eerst bewust op haar billetjes geschoven, vind het ook mega schattig. Waarom is dat niet goed? X Marieke
Even vlug want zit in de laatste 2 dagen voor mijn verlof.. VAN HARTE AMBER MET SAM (en wat een ongelofelijke verrassing dat het een jongen is ipv een meisje!!!! hahahaha) MArla: fijn te horen dat alles goed is! Vriendin van mij haar 3de kind is ook een billenschuiver en doet het nu erg goed op fysio! Ja baby nog steeds in een stuit...ben nu met moxatherapie bezig (odnerdeel van acupunctuur) en heb aanstaande woensdag een poging tot versie......hopelijk gaat het dus nog lukken met draaien.....
Amber: gefeliciteerd met jullie zoon SAM! Ik hoop, dat het allemaal voorspoedig is gegaan (net als de geboorte van Lize) Ik ben superblij voor jullie! Liefs Franka
Amber gefeliciteerd meis met de geboorte van Sam, het zal wel even "schrikken" geweest zijn als je er van uit gaat dat je een meisje krijgt en er komt ineens een jongetje om de hoek kijken! Pappa snel naar huis om alles blauw te schilderen? hi hi hi! Hey marla wat fijn om eindelijk weer wat van je te horen, kom je nu weer wat vaker langs, of lukt dit niet! Een andere baan? hoe komt dat zo? en is het een beetje wat je wilt? Marieke ik geef dominique s'nachts of een beetje roosvicee heel erg verdunt of het kant en klare friso drinken, daar is ze dol op, maar ik heb goed nieus vannacht heeft ze volledig doorgeslapen, van zeven uur tot half zeven vanmorgen, ik ben in schock dat is al maanden geleden, heb er zelf nog niet zo veel aangehad want ik was zelf wel een paar keer wakker, zo ben ik er al aan gewend dat ik er uit moet! Maar ik hoop dat ze dit doorzet wat zou dat heerlijk zijn! Ook heeft ze gisteren overdag drie uur geslapen, ongelofelijk zou haar slaapmutserigheid weer terug zijn, ze zit wel beter in haar vel vindt ik, begint ook weer wat minder aan mamma te hangen al wil ze wel in de zelfde ruimte zijn als waar ik ben. En ze is nog verkouden tjonge wat kan zo'n klein koppie veel snot produceren zeg! maar slapen kan ze er gelukkig wel om! Jette
ja me2 dat hoop ik ook, maar ja het kon ook een toevalstreffer zijn natuurlijk! hoe gaat het met jou me2? jette
Heey meiden lang hier niet geweest te veel aan mijn hoofd geen zin om achter de pc te kruipen en dus geen inlognaam maar gister keek ik via de laptop en zag dat amber opnieuw mama is geworden van Sam gefeliciteerd ja de naam is top echt een hele mooie naam zit ook in ons lijstje vind je toch niet erg? Het is een beetje roerig geweest bij ons vorige week de kweek uitslag gekregen na toen al uitlegd hoe en afgelopen maandag moest ik op gewone controle en toen hoorde ik ineens dat ik wel degelijk een bacterie in mijn lijf heb streptokock b bacterie. Dus helemaal van slag natuurlijk heb er een aantal dagen en nachten van wakker gelegen nu is het een beetje gezakt de angst maar ik ben verre van blij momenteel zie alleen maar doem senario's. Bart en ik waren behoorlijk boos ook over de communicatie die dus klaarblijkelijk bagger is hier in almelo ziekenhuis en ik heb een extra gesprek aangevraagd waar wij ons even goed in gaan uiten. Ik moet nog zo lang en als ik nu geen vertrouwen meer heb omdat de communicatie niet goed gaat hoe dan verder. Heb me dan ook bewust een beetje hier afgezonderd het is even allemaal zo veel en ik wil dat eerst zelf even allemaal op een rijtje hebben Maar heb wel zo nu en dan met jullie mee gelezen Hope jou gedicht mooi wederom de zon is er voor jou geniet ervan lieverd. franka hoe staat het momenteel bij jou? Me2 het wordt spannend nog even meid marla, jette, neeke jude, flyke meiden ook bij jullie alles verder goed? marieke hoe is het met je vader je moeder en vooral met jou? knuf miriam hoop iedereen gehad te hebben
hey mir, wat een k*t nieuws zeg en wat een stelletje oetlullen daar in het ziekenhuis, sorry van mijn taalgebruik. Maar nu even concreet wat betekent dit, wat is er aan te doen en wat kunnen de gevolgen zijn? wil je het me uitleggen please zodat ik het begrijp? jette
lieve allemaal, eindelijk, weer internet! Jullie hebben het al van Marla gehoord, ons lieve zoontje SAM is geboren! Dank voor jullie felicitaties Ik hou het even kort want het is hier hectisch (om mij heen niet erg maar wel in mijn hoofd). Ik kreeg in de nacht van zondag op maandag om 00.17 mijn eerst wee en om 02.48 uur hield ik ons zoontje in mijn armen! Hij is dus op 16 maart geboren. Het ging weer snel en het was heftig, maar gelukkig hebben we het ziekenhuis wel op tijd gehaald. En het is inderdaad waar dat we bij de 20weken echo te horen hadden gekregen dat we een meisje zouden krijgen. De verrassing was groot! naast het ongelooflijke geluksgevoel om dit mooie lieve jongetje zit ik ook een beetje ´minder´ in mijn vel vanwege mijn fysieke conditie. Ben erg vermoeid, door de bevalling maar ook door de maandenlang durende infectie aan mijn luchtwegen. Ik voel me nog steeds ziek en heb nog maar weinig slaap gehad omdat Sam veel huilt in de nacht. Ik ga nu een nieuwe ab-kuur krijgen. Dit alles heeft zijn weerslag op vele dingen, waaronder de BV en ik heb vandaag dan ook besloten, met pijn in mijn hart, om over te gaan op FV. We staan er allemaal achter, onze Sam zal hier ook groot op worden. ik hoop snel een mooi fotootje te laten zien maar duik nu mijn bedje even in. liefs van Amber ps: Miriam, wat ontzettend rot dat je te horen hebt gekregen over de bacterie... Sterkte!
hey amber, nogmaals van harte meis, en neem je rust je hebt het niet makkelijk gehad de laatste tijd, maar ja s'nachts is er weinig hulp he ja die van je man natuurlijk maar je wordt toch wakker van het gehuil. Hopen dat kleine Sam snel went aan zijn nieuwe omgeving en s'nachts ook een beetje rustig wordt. Hij is in dezelfde nacht geboren als ons veulen ook omstreeks de zelfde tijd, wel grappig! nou meis probeer rust in je hoofd te krijgen, en tja ik begrijp dat het een teleurstelling is dat je op FV over gaat maar je moet maar zo zien dan hoeft hij straks ook niet om te schakelen, dominique heeft ook van het begin af aan de fles gehad en ze doet het hardstikke goed, (ook haar mamma trouwens) liefs jette