tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

dagje vrij en ik kom weer even piepen naar mijn dinnetjes ;)

jude, hoe is het met je verkoudheid, hopelijk vanaf en Rickje ook?

marla, hopelijk bevalt die nieuwe baan je beter!wow petje af hoor, hoe jij dat nog steeds kan opbrengen om BV te geven, is dit dan nog snachts ook? :confused:

minka, mijn teen ja die doet nu geen pijn meer hoor ;) staat al lang op mijn to-do lijstje dat ik moet bellen voor een afspraak om mijn geopereerde teen te tonen maar met merel die ziek was enz... nuja beetje excuus zie er beetje tegen op , vrees dat arts mij wil aanmoedigen voor mijn tweede teen, maar eigenlijk heb ik er nu niet echt last van, en die pijn voor operatie heb ik er nu niet voor over ;) moet je dan soort revalidatie oefeningen doen, zo met soft balletje of zo, voor je vinger? zo zie je maar, Eline is goed bijgekomen he!

marieke,hehe wist ik niet van de tandjes, voorlopig nog niets om me zorgen over te maken, merel heeft nog 0 tanden :D leuk lekker gefietst, ik kijk er ook naar uit, maar voorlopig nog niet gedaan, wil eerst dat ze ziekvrij is ;)

me2, wat balen dat die draaipoging niet gelukt is, als ik het zo lees was het inderdaad een lange dag en uitgebreider dan gedacht, in ieder geval ik hoop met je mee op een wonder dat je meisje nog draait (is nog best mogelijk he, zie maar naar je vriendin) en desnoods zoals je zegt toch ks, afwachten en duimen dus!

amber, toch raar en leuk he, hoe twee eigen wondertjes kunnen verschillen, en dat je dit nu al zo kan zien en merken, hoe anders kan of zal hun karaktertje dan niet zijn later ;) ik heb er al vaak aan gedacht, dat moet toch ff een schok geweest zijn, en kan je het nu al vatten? in de overtuiging dat je een meisje zou hebben en nu een zoon? eigenlijk had ik ook wat die schok en moest ik een knop omdraaien en er aan wennen dat ik een meisje had, omdat ik altijd geloofde dat ik een zoontje zou hebben ;) oja, ik wacht ongeduldig op je fotootje!

jette, ik heb te vroeg gejuichd :( zondagavond met mijn ouders iets kleins gaan eten, merel braaf, gelukkig hadden ze er een kinderstoel, ze heeft een kleine 2u haar kunnen bezighouden op die stoel, maar plots fleide ze zich tegen me aan en vond ik ze weer zo warm aanvoelen....39.9graden, :confused: terwjil ze er echt niet ziek uitzag. Ze is de hele week bij mijn schoonouders gewest (vandaag bij mij) en die koorts, ik begrijp het niet, is zomaar weggegaan, nu nog snotneus en hoest. En de vorige nachten bij mijn schoonouders is ze om 0.0u wakker geweest, ontroostbaar en na melk teruggeslapen.
    Vannacht thuis, om 0.00 hetzelfde, haar wat getroost, water wou ze niet hebben, melk wou ik niet geven en na halfuur sliep ze terug tot 8.30u vanmorgen :D . Ik moet wel zeggen dat ze gisteren een grote fles uitdronk 210cc met enkel schepjes 7granen poeder en pas om 22u sliep.
    Dus ik hoop dat dit opnieuw lukt

lieve miriam, ik hoop dat je duidelijke info krijgt in zh en ook de info van me2 je wat geruster kan stellen maar kan me inbeelden dat je nu terug een flinke klap van angst en onzekerheid kreeg. ga je het geslacht vragen bij de 22weken echo? ik herinner me ook nog hoe fier ik was als mensen zagen dat ik zwanger was

franka , een vriendin bevallen, terug megamoeilijk confronterend moment kan ik me voorstellen, tuurlijk duimen wij hier heel hard voor je! ik duim met je mee dat het in één dezer 2pogingen mag lukken! het moet gewoon want het mag ook niet lang meer duren hoor, want mijn duimen doen er pijn van ;)

hope, ook al ben je niet meer zo vaak aan het posten hier, ik denk vaak aan je en blijf stug voor je doorduimen!

liefs
    flyke

zo dan ga ik maar es vlug wat poetsen terwijl Merel slaapt
    toch raar he, bij mijn schoonouders kan ze uren spelen in het park
    en thuis zet ze het altijd op een huilen in het park...

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    oeps foutje

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey me2 kan me je teleurstelling voorstellen maar meis, zie niet op tegen een keizersnede, echt hoeft niet hoor, Je hebt een paar dagen last met recht op staan, dat gaat langzaam, maar je zult merken nadat de hechtingen er uit gaan en dat is na een dag of vier, heb je er geen last meer van, ik heb er erg goede ervaringen mee, zou er zo weer voor kiezen!
    Het enigste nadeel wat ik vondt is dat dominique tijdens de geboorte vruchtwater met poep heeft binnengekregen en daar dus een paar dagen misselijk van is geweest, ik geloof dat als ze natuurlijk geboren worden worden ze even samen geperst wanneer ze naar buiten komen en dan spugen ze het zelf uit.
    Wees niet bang dat de band met dit kindje anders zal zijn, je zult er evengoed van houden.
    Een voordeel is dat je "van onderen" niet beschadigd bent dus zitten na de bevalling is helemaal geen probleem!

Dus meis gewoon ondergaan, en je zult zien komt allemaal goed.

Flyke hoe gaat het met merel is ze nog ziek?
    Had je haar de hele week bij je schoonouders, ook slapen?

Hier weer een mega slechte nacht achter de rug, half 11 - 2 uur - 4 uur (poepluier) - 5 uur en twintig over zes!
    man man man niet normaal hoor, terwijl ze de nacht ervoor 1 x kwam om vier uur, zo zie je maar je weet van te voren niet wat er gebeurt.
    Overdag is ze echt weer het zonnetje hoor, vrolijk en lief maar s'nachts!

Miriam hoe is het met jou?

jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden heb jude ook een berichtje gestuurd op hvyes maar nog niet hier weer geweest
    nou ik heb bekken klachten het einde is nog lang niet in zicht als het goed is maar heb er nu best heel erg veel last van waardoor ik bijna niet achter de pc kan zitten rot stoel en niet handig de laptop wel maar daar weet ik het wachtwoord niet van hier dus dat werkt ook niet.

krijg maandag voor het eerst fisio voor de bekkenklachten ik krijg het niet gratig en voor niks moet er veel voor over hebben en soms breekt me dat wel even op bepaalde momenten op.
    mag en kan letterlijk niks in het huishouden alleen afstoffen op arm hoogte en iets daarboven
    alles wat laag bij de grond is en wasmanden en boodschappen strijken stofzuigen het lukt even niet hopelijk gaat dat nog wel weer goed komen voel me behoorlijk beperkt in mijn kunnen en doen nu.

zodra ik iets langer kan zitten meld ik me hier weer en dan ga ik foto's in danique haar fotoalbum zetten waar je haar vlinder op kunt zien is heel mooi geworden bij de begraafplaats
    maar dat komt later nu niet
    mensen fijn weekend liefs een zielige miriam ( ik vind me zelf zielig)

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he mir het zit je niet mee he, hoop dat jij je snel beter mag voelen enne HOU JE AAN DE DINGEN DIE JE WEL EN NIET MAG, ga niet forceren, gewoon rust nemen meis, is niet anders het is niet voor altijd!

sterkte meis

jette

6. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Miriam, je bent me net voorgeweest zie ik, zag daarnet pas je berichtje op hyves. Ben hier ook al een tijdje niet geweest, ben er niet aan toegekomen afgelopen week. Wat rottig dat het weer niet lekker met je gaat, nu weer je bekken, ik hoop zo dat het snel toch echt beter met je gaat en dat je er eindelijk eens van kunt gaan genieten, meid!
    Ben benieuwd naar je 20 weken echo! Willen jullie weten wat het is? Ik vond het heel erg leuk om te weten, het maakt het heel concreet zeker bij een eerste kindje, maar ik heb voor mezelf nu toch wel besloten dat als het ons nog een keer gegund is een tweede kindje, dat ik het dan niet wil weten. Lijkt me ook mooi om mee te maken hoe het is als het echt tot het einde toe een verrassing is!

Amber, jeetje, alles roze geverfd en nieuwe geboortekaartjes etc... Het is wat! Ik snap toch niet goed hoe ze het dan mis konden hebben! Als ze toch maar een beetje twijfelen, dan zeggen ze dat er toch wel bij?!
    Ben benieuwd hoe het nu gaat bij jullie! Rick sliep in het begin ook wel eens bij ons op de buik in bed, maar ik kon dan natuurlijk ook niet slapen, veel te eng. Gelukkig slaapt hij overdag wel beter, dan kun je misschien tussendoor nog een beetje bijkomen. Maar ik kan me voorstellen dat je het heel erg druk hebt en echt niet aan jezelf toekomt.
    En goed van je dat je toch gestopt bent met de BV, als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet, niet schuldig over voelen. Ik voel me zelf ook prettiger nu ik er mee gestopt ben, wat anderen er ook van zeggen.

Franka, al over IVF gehad... pffff... dat zal koud op je dak gekomen zijn. Ik duim nog steeds heel hard door dat het toch nog voor die tijd gaat lukken. Ik hoop dat dat circus je bespaard gaat blijven...

Me2, jammer dat de versie niet gelukt is. Wanneer gaat de KS plaatsvinden? En hoe gaat het nu met je zusje? Ze zal nu toch wel een beslissing genomen hebben neem ik aan.

Nou, zal ik jullie eens wat vertellen, afgelopen week heb ik zowaar weer eens een ovutest gedaan! Ik voelde ineens weer precies de eisprong en had nog een hoop testen liggen en dacht, waarom niet en ja hoor, twee dikke strepen! Ik was er natuurlijk totaal niet mee bezig en dacht niet dat ik het dus zou merken als het zover zou zijn, maar dus wel. Ben heel blij dat mijn lichaam blijkbaar weer op orde is! Zei nog voor de grap tegen Judeman, zullen wij eens Russisch roulette doen... Ha ha, nou dat vond hij toch niet zo´n goed plan, stel je voor dat het meteen raak is :confused: ... Zoals wij er nu over denken willen wij nog wel zeker twee jaar wachten vanaf nu voordat we weer eens gaan proberen of het nog een keer mag lukken. Eerst een hele tijd lekker genieten van onze Rick, die ik vanochtend weer om kwart over 9 wakker moest maken :D .

Prettig weekend iedereen.

Liefs,
    Jude.

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik heb de hele week wel meegelezen, maar had geen tijd gehad om te posten.

Jette, balen zeg dat de nachten weer als vanouds zijn. Hoe ging het vannacht? Raar dat ze 's nachts dan opeens zo vaak komt, terwijl ze overdag zo vrolijk is. Heeft ze overdag ook een vast ritme?
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om de tandjes. Maar zoals je al eerder zei, je moet de afweging maken........En het ene kindje heeft gevoeligere tandjes als de ander. Maar of je nu een druppeltje of een bodempje roosvise geeft, het blijft een zoetmoment op de tanden.
    Hopelijk is de fase snel over.
    Mijn operatie is in principe geslaagd omdat het niet meer ontstoken is, en het is een stuk verbeterd. Er zit alleen nog 1 plekje (net aan de buitenkant) dat niet heelt. Het kan zijn dat dit voor altijd zo blijft. Ik hoef nu niet meer terug te komen bij de gyn, behalve als ik meer pijn krijg.

Minka, hihi ik vind het ook eng op de fiets hoor. Maar het is zo prachtig hoe ze dan kletst en naar iedereen zwaait.
    Gelukkig komt de exceem van Eline niet echt van de voeding en gaat het een stuk beter. Ben blij om te horen dat je je energie weer terug hebt.

Amber, wat een prachtig geboortekaartje zeg, echt super leuk.
    Logisch dat je het druk hebt (in je hoofd). Hoe is het nu met je gezondheid? Hectisch maar leuk dat jullie nu het kamertje moeten schilderen en heeeeeeeeel veel kleertjes moeten kopen.

Miriam, logisch meid dat je soms kribbig bent. Dat komt door de onzekerheid maar ook door de hormonen hoor.
    Balen nu ook weer die bekken erbij. Het houdt niet op. Luisteren he meid, naar je lichaam, dat is echt heel belangrijk.
    Dinsdag weer controle, ben benieuwd.

Franka, jeetje wat schrok ik van je berichtje van de week. Kan me voorstellen dat het bij jou helemaal rauw op je dak kwam vallen. Eigenlijk is het logisch dat je moet nadenken voor de volgende stappen. Maar jij zit er midden in, en probeert hoop te houden voor deze pogingen.
    Hoe denkt Franka-man erover?
    Natuurlijk blijven hier de duimen draaien. Ik hoop zo voor jullie dat het nu echt raak mag zijn.

Me2, wat een enorme baalzooi zeg. Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. En dan ook nog, als hoog zwangere, zo'n lange dag in het ziekenhuis. Lijkt me verschrikkelijk. Knap dat je nog zo ontspannen was. Jij hebt er in ieder geval alles aan gedaan. En natuurlijk is een gezond kindje het allerbelangrijkste.
    Als het een ks wordt, ga je dan tegen iedereen vertellen wanneer die gepland staat? Ik duim zo voor je dat je meisje toch nog stiekum gaat draaien.

Flyke, fijn dat je geen pijn meer hebt aan je tenen, daarom inderdaad even afwachten. Is niet leuk om weer zoveel pijn te doorstaan als je er nu niet zoveel last van hebt. Nu maar hopen dat het niet terug komt.
    Ach jee, Merel alweer ziek. Het houdt echt niet op zeg. Wat zielig voor haar. Ik hoor het heel veel dat kindjes zien zijn, gelukkig heeft neia dat niet zo erg (ik klop af).

Jude, heerlijk als je cyclus weer op orde is. Dat is gewoon een fijn gevoel, ook al willen jullie graag eerst volop genieten van Rick.
    Ik vond het inderdaad ook speciaal om het geslacht als verrassing te laten blijven. Maar ik kan me de practische redenen ook wel voorstellen.

X Marieke

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier verder alles goed.
    Lekker een drukke week gehad, maar ons meisje doet het super.
    Woensdag wordt mijn vader geopereerd en daarna volgen er 2 spannende weken. Daar leven we allemaal nu wel naartoe. Mijn vader doet stoer, maar is flink van slag. En ook mijn moeder heeft de afgelopen week wat extra aandacht nodig gehad.
    Zometeen hebben we afgesproken met de meiden en de kindjes van de zwangerschapsgym, dus daar hebben we wel zin in.

X Marieke

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Girls,

daar ben ik weer.

Miriam, wat ontzettend erg dat je nu ook nog beperkt bent in doen en laten. Hoezo genieten? dat lukt toch zo niet.

Marieke, wat spannend dat vader geopereerd wordt. Wat gaan ze nu precies doen als ik vragen mag?
    Ik ga iig heel hard duimen dat het goed verloopt.

ME2, ik kan me voorstellen dat je baalt. Je zou toch liever willen dat jullie princesje zich zelf draait. Ben benieuwd wanneer je KS is.

Amber, hoe is het met jullie allemaal en met de kleine Sam?

Jette, beroerde nachten voor jou. Dat zal je soms ook wel opbreken denk ik?

Flyke, lief dat je nog steeds aan me denkt, da doet me goed.
    Wat vervelend dat merel zo uit haar doen is.

Jude, nog 1 dagje en dan ben je even net zo oud "jong" als ik.
    Ga je nog echt vieren?
    Je eerste verjaardag al mama ;) .

Minka, lijkt me best ingewikkeld dat je haar niet alles zomaar kunt geven van eten.
    Je moet natuurlijk steeds als je iets nieuws hebt uitgeprobeerd kijken hoe ze erop regaeerd. Andesr weet je natuurlijk nooit waar het van komt.

Franka, lieverd, ik hoop echt dat je IVF bespaard blijft. En als jet het wel moet doen, weet ik zeker dat jij je er doorheen slaat, want je bent sterk.
    Maar nu gaan we eerst duimen voor de komende poging.

Met mij gaat het best redelijk.
    Niet goed en niet slecht.
    Gewoon, heel gewoon.
    Ik doe mijn dagelijkse dingen en tja, zo vliegen de dagen om.
    Op het werk is het wat drukker. We hebben nu een terminale bewoonster en het klinkt raar, maar ik vind dat zo mooi om terminale zorg te mogen geven aan iemand die je al zo lang hebt verzorgd.

Mijn litteken van de ingreep is niet mooi. Hij zag er eerst prachtig uit, een heel mooi dun streepje, maar nu.......... :confused:
    Ik heb eens op google gezocht naar herstel van littekens en dat van mij lijkt nu hierop:
    http://www.huidinfo.nl/litteken.html
    Maandag ga ik naar de HA en dan 07 april naar de dermatoloog. Ik vertrouw het niet.

Verder ben ik weer bezig met een vlinder te maken.
    Om ons laatste kindje te herdenken.
    Ik heb één van de positieve testen in het lijfje verwerkt, daar ik niks anders tastbaars heb. :cry:
    Ik hoop op deze manier het een plaatsje te geven.

Verder ben ik met mezelf aan de slag om me beter te gaan voelen.
    Het valt niet mee, maar ik doe mijn best.
    Ik lees nu een boek: gebruik je innerlijke kracht.
    En alleen al één enkel stukje sprak me hele erg aan:
    Stel je gedachtes voor als druppels water.
    1 druppel water of 1 gedachte heeft weinig te zeggen.
    Als je 1 gedachte steeds herhaalt, zal je eerst een vlek op je kleed zien, dan ene plas, dan een vijver en als we met deze gedachte doorgaan wordt het een meer en uiteindelijk een oceaan.
    War voor oceaan ben jij bezig te creëren?
    1 die verontreinigd is en vergiftigd en waarin je niet kun zwemmen, of 1 met glashelder water die uitnodigd een frisse duik te nemen.
    Is het beter te drijven op de oceaan van het leven dan te verdrinken in een zee van negativiteit.

Oke, ik zal me niet iedere dag aan deze gedachte vast kunnen klampen, maar het feit dat het me aanspreekt zegt voor mij genoeg.

Zo genoeg serieus gepraat.
    Fijn weekend en tot gauw weer.

Liefs Hope

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0

Tweeeeeeeeeeeeeeee violen en een trommel en een fluit, want Jude die is jarig en de vlaggen hangen uit..... :({|=

Jude gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijne dag.

Liefs Hope

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

Hieperdepiep HOERA
    Jude is jarig!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Dikke verjaardagskus Minka

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Juud, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Veel plezier vandaag en laat je maar lekker verwennen door je mannen. ;)

X Marieke

13. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Daar ben ik eindelijk weer eens. Geniet van een kwartiertje voor mezelf totdat Guus wakker wordt, zodat ik nog even naar manlief en vriendin en kids kan, die zijn bij de paasveemarkt. Guus heeft weer een paar keer slecht geslapen deze week (woensdagochtend en zaterdagochtend om kwart over 4 wakker en daarna alleen nog maar op mama's buik willen slapen...) dus die is bekaf en ligt lekker even te pitten. Straks rijden we weer naar huis.

Ik heb tussendoor nog wel een en ander gevolgd, en nu even tijd voor een aantal reacties.

Amber, ik geloof dat ik je nog steeds niet gefeliciteerd heb: GEFELICITEERD MET SAM! Leuk, een jochie erbij! Guus sliep overdag ook nooit in zijn bedje ( wel in box, wieg, MaxiCosi noem maar op, maar 's nachts gelukkig wel in zijn bedje), heeft wel geduurd totdat hij 3-4 maanden was. Amberman is een toppertje! Geniet van jullie gezinnetje.

Me2, jammer dat de draaipoging niet geslaagd is! Maar inderdaad, het kan nog steeds. Ik kan me voorstellen dat je liever een natuurlijke bevalling hebt, maar goed, belangrijkste is inderdaad de gezondheid van je kindje! Weten jullie trouwens wel zeker dat het een meisje is? ;) ;) Denk ook nog vaak aan je zus - die moet inmiddels wel een beslissing hebben genomen of niet?

Marieke, spannend, veel succes alvast voor woensdag. Ik hoop dat je vader het goed doorstaat en snel herstelt. Ook sterkte voor je moeder!

Marla, druk met je baan, spannend om weer te veranderen! En nog steeds borstvoeding - petje af! Wil ze nog steeds niet aan de fles? Tuitbeker en rietje wil ze zeker ook niet?

Jette, he, net toen je aan de betere nachten wende weer onrustige nachten! Nou ja hier precies hetzelfde, alleen gelukkig niet elke nacht maar wel 1-2 keer per week. Gaat wel weer over... (ooit...)

Miriam, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het nieuws van de infectie. Een vriendin van ons heeft het ook, twee zoontjes gekregen en geen complicaties (inderdaad ook infuus met ab gehad tijdens bevalling). Komt helemaal goed meid! Succes voor dinsdag, ik duim voor je.

Jude, Flyke, bij jullie gaat ook alles zijn gangetje zo te zien.

Jude, schiet nou best op met je verlof, krijg je al zin om weer aan de slag te gaan? En Flyke, inderdaad, alles goed met je teen?

Flyke, vreselijk verhaal van die herpesbesmetting. Ik begrijp het alleen niet zo goed - in NL word je tijdens de zwangerschap hierover al goed voorgelicht over de risico's. Ben zo blij dat ik tot nu toe nog niet ermee besmet ben!

Hope, mooi dat je de positieve test in het lijfje hebt verwerkt. Ik wou alleen zo graag dat je alle reden had om een gat in de lucht te springen... Klinkt wel alsof je nu wat evenwicht gevonden heb, hou vast!

Franka, oei, IVF - da's weer een stapje verder... Kan me voorstellen dat dat rauw op je dak kwam vallen. Nou kon ik het niet terugvinden, maar volgens mij is er geen reden gevonden waarom het nog niet lukt, of wel? Frustrerend... Denk aan je meis.

Minka, toevallig die connectie van jouw zus met Jude man! Nog plannen om van 21-23 april naar München te gaan trouwens? Was Jude man daar ook niet vorig jaar? Ik ben dinsdag en woensdag op de beurs ;)

Gezellig weekend gehad tot nu toe, vrijdagavond promotiefeestje van mijn neefje in Maastricht (kids bij mijn ouders, die hadden babysit geregeld), gisteren lekker even de stad in met z'n tweetjes en rustig geluncht, daarna met vrienden en hun kids van 4 en 7 's avonds uiteten in een erg kindvriendelijk restaurant - ze kwamen nog net aan tafel om te eten, verder hebben we ze niet gezien, en Guus vond het ook allemaal erg interessant! Hij wou met de groten meedoen. Thijs en het dochtertje van die vrienden schelen maar twee maanden en zijn helemaal gek op elkaar, gingen ze samen ridder en prinses spelen, zo schattig!

Ga eens even kijken naar mijn kleine prinsje, hij slaapt nog steeds, nu al twee uur - nou ja, dan nog maar wat langer laten liggen, hij zal het wel nodig hebben! En door de zomertijd is de timing niet eens zo slecht.

Veel liefs voor allemaal!

Knuf Neeke

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    beetje laat toch nog een gelukkige verjaardag gewenst jude!
    hoop dat je een mooie dag had en genoot van je dag en je gezinnetje!

liefs
    en drie dikke kussen!
    flyke

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Jude ook nog een verlate felicitatie van mijn kant, maar ja beter laat dan nooit he?!

Marieke fijn dat de operatie toch goed geslaagd is bij jou, houdt dat nu ook in dat jij en je hubbie weer wat intimiteit kunnen hebben? :oops: als je het een vervelende vraag vindt moet je het maar zeggen hoor!

Hey miriam hoe gaat het met jou begint jou fysio vandaag niet, en heb je morgen weer controle?

Me2 weet je al meer wordt het een KS of is er toch nog wat gedraaid?

tja hier gaat alles zijn / haar gangetje, weken vliegen voor mij gevoel voorbij, nee het slapen is nog steeds niet je van het, ze wordt nu vaak s'avonds 2x wakker en s'nachts 1 keer, we hebben ons voorgenomen haar niet meer constant wat te drinken te geven, 2 van de 3 x accepteert ze dit, en neemt ze genoegen met haar speentje, s'nachts blijft ze huilen als ze geen drinken krijgt, dus dan geef ik haar wat.
    Ze is overdag heel goed te spreken, nog wel claimt ze mijn tijd heel erg, ik kan niet stil staan in de keuken want dan hangt ze aan mijn benen ;) en wil ze opgetild worden.
    Dus mamma blijft in beweging, verder zijn we dit weekend weer met haar naar een overdekte speelhal geweest (gaan we vaak in het weekend met haar naartoe) ze heeft weer heerlijk gespeelt met leeftijdsgenootjes, net als dinsdag in de mutter kind grouppe heerlijk om haar zo te zien spelen!

Nou meiden hier gaat het verder dus vrij goed, ja ik mis het paardrijden momenteel enorm, maar ja is niet anders, over twee weken brengen we twee driejarige paarden weg om aan te laten rijden en hun een test te laten lopen of ze een predikaat kunnen krijgen, nog twee maandjes en dan krijg ik ze weer, en kan ook weer lekker rijden daar verheug ik me echt op.
    Merk wel dat ik het rijden nodig ben als uitlaatklep, maar nog even volhouden!

Jette

16. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He Jude, was ik je gisteren toch nog vergeten te feliciteren! Sorry meid, alsnog proficiat!

Liefs Neeke

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jude, heb je een leuke verjaardag gehad, je eerste als mama?

Neeke, gaat lekker met jullie zo te horen! Ik ga niet naar de beurs, is niet mijn vakgebied :) Mijn zus laat een collega gaan, maar Jude-man gaat wel, kunnen jullie samen een bakje doen. :)

Jette, hoezo kun je nu niet rijden, hebben jullie op dit moment geen paarden om op te rijden? Ik kan me voorstellen dat het een uitlaatklep voor je is, even lekker weg van alles en samen met een paard, zonder de rest van de wereld, lijkt me ook heerlijk. Ik ben "vroeger" (hihi klinkt zo oud, maar bedoel voor mijn zwangerschap) veel op de skates weg geweest. Lekker langs het veluwemeer ook even lekker weg van alles Lijkt me heerlijk om weer te gaan doen, zal ze eens van zolder halen!

Hope, hoe was het bij de HA wat dacht hij van het lidteken? Ziet er inderdaad niet zo lekker uit, even naar laten kijken inderdaad.
    Laat je een foto zien van je vlinder als hij klaar is? Hoop dat het net zo mooi mag worden als je vorige, maar hoop dat het echt de laatste is die je maakt!

Me2, hoe is het ermee? gaat alles nog wel goed? Nog draai-gevoel gehad van de kleine? Ik hoop dat je lekker van je verlof kunt genieten. Nog even alleen samen met JP, strakjes moet hij jullie delen.
    Ik zag trouwens dat er 4 dagen verschil zit tussen je eerste uitgerekende datum en nu. Denk je er nog vaak aan?

Amber, leuk kaartje! erg vrolijk en toch leuker met een blauwe achtergrond. Hoe had hij geheten als het een meisje was geweest of ga je dat niet verklappen en houden jullie de naam nog even reserve ;)

Marieke, moeilijke dagen in aantocht. Ik denk er steeds aan. Zijn je ouders nog het weekendje weggeweest naar Valkenburg? Toi toi toi voor je papa.
    Je lidteken is dus genezen verklaard, nu nog wat minder gevoelig !
    Klinkt misschien raar als ik het zo neerschrijf, maar zijn er geen oefeningen voor, of creme waarmee je kunt maseren om het wat soepeler te maken (of zeg ik nu echt iets stoms :( )

Miriam, jeetje nu bekkenklachten, balen meid, maar luister er wel naar, niks forceren,. Heel veel succes met de controle, laat je even weten hoe het is gegaan?

Franka, ben je al van de schrik bekomen? Weet je al wat je gaat doen? Je mag toch nog 2x IUI proberen? Ik blijf duimen!

Flyke, kan me voorstellen dat je je 2e teen wilt uitstellen. Maar ja, als het eenmaal weer achter de rug is ben wel weer blij dat het gedaan is.
    Knapt Merel al weer wat op? Ik hoop dat ze voorlopig niet weer ziek gaat worden.

Hier alles prima, kan er echt naar uitkijken dat het mooier weer gaat worden. We hebben gisteren 1 1/2 uur gewandeld, heerlijk, zo lekker buiten zijn. Morgen lekker mijn vrije dag, hoop er van te gaan genieten en niet alleen maar met huishoudelijke dingen bezig te zijn :(
    Neem vrijdagmiddag ook vrij, wil nog naar de kapper en wil mijn was dit weekend helemaal bijgewerkt hebben. Na de operatie zal het een weekje wat lastiger worden.

Nu nog even lekker op de bank hangen met Minka-man en dan lekker het bedje in.
    Slaap lekker allemaal
    Minka

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

vlug es komen piepen of Me 2 nog geen nieuws had ivm draaiing meisje,

wanneer heb je terug echo?

de rest, sorry reageer ik later op

na hubbie die ook antibiotica krijgt sinds vorige vrijdag

ben ik ook helemaal geveld, vanavond naar HA gewest, ondraaglijke keelpijn: engine,

zit nu ook aan antibiotica voor klein weekje
    merel is zo goed als genezen, morgen terug naar creche

amber, al een beetje gewend aan je nieuw gezinnetje? vallen de nachten wat mee?

liefs

flyke

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Nou meiden gister bij de gyn geweest voor controle wederom echo gekregen baby is lekker druk aan het schoppen draaien weet ik veel wat allemaal.
    ziet er in iedergeval goed levendig uit.

De baarmoeder mond is weer opgemeten en daaruit kwam dat die wat korter is geworden ten opzichte van de laaste meting. Hierdoor willen ze me volgende week al weer zien om opnieuw een meting te doen.
    Dus wederom iets om me naar om te maken.

Ze houden dit zo goed in de gaten om dat bij danique het mis is gegaan en de baarmoedermond dus niet langer gesloten is geweest.
    Heb nu niet veel meer over dus best klote nieuws weer vind ik zelf.

Om kwart voor 6 gister avond werd ik gebeld door mijn gyn om ook nog even te praten over de bacterie en in combinatie met mijn voorgeschiedenis willen ze me toch een antibiotica kuur geven, dus ook weer schrikken.

Soms denk ik wel houd het nog een keer op en mogen ook wij gewoon even normaal genieten.

Meiden ben nu echt best bang we zitten nog maar op 17 weken en nu al is de baarmoeder mond zodusdanig dat er niet veel speling meer is.

heb dan ook als advies meegekregen dat ik het rustig aan moet doen geen grote schoonmaak en dergelijke moet doen.( kon ik ook niet meer ivm mijn bekken klachten) maar wordt er moedeloos van.

ik mag me gelukkig prijzen dat ik zwanger ben en ik prijs me nog gelukkiger als het er levend uit gaat komen.
    maar ben er heel bang voor.

me2 succes met de laatste loodjes liefs miriam

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He Miriam,

Wat een zorgen toch weer! Hebben ze echt gezegd dat de baarmoedermond al zover verstreken is dat er weinig speling meer is? Is het nog een mogelijkheid om zo'n bandje te plaatsen, daar hebben ze het in het begin toch ook over gehad (cerclage)?

Meid, in het ergste geval gewoon de komende (minstens 15!) weken maar plat gaan liggen hoor, het mag niet nog een keer fout gaan! Fijn dat ze je in elk geval goed in de gaten houden.

Liefs en houd de moed erin,

Neeke

Deel Deze Pagina