Lieve Amber, Wat een enrom rotbericht.....Je zus zegt het al...ik was na een week gillen van de buikpijn van JP al helemaal dwarsaf....wat moet 4 weken zijn......Reflux is echt vreselijk voor die kleintjes. Ik hoop echt van harte dat het bedje langzaam maar zeker verlichting gaat brengen....Gelukkig zijn zijn bekken en nekje nog ontspannen. Lieverd ik denk heel erg aan jullie....Heb je weer geen onbezorgde kraamtijd was ook het eerste waar ik aan dacht.....ook dit is inderdaad enorm oneerlijk!!!!!!!!! Hele dikke knuffel!!!!
He meiden, even een kort berichtje voor de paashaas langskomt Lieve Amber, wat voel ik jouw pijn in je berichtje! Het is ook heel erg moeilijk en een moeilijke beslissing om verdere onderzoeken te doen, maar als het Sam helpt zich beter te gaan voelen is het voor jullie ook een stuk beter. Heel veel sterkte meid, dikke knuf. Miriam, hoop dat je nog een beetje van de verjaardag hebt kunnen genieten. Dikke knuf meid en keep believing! Franka, kun je het al bevatten? Flyke, was je maar vaker jarig! hoop dat je een leuke dag had. Me2 alles goed? weer thuis? hier komt hij nog een keer: Marieke, fijn dat het weer wat beter gaat met Neia Hier alles goed, gisteren voor het eerst gefietst met Eline, vooral de bel vond ze leuk Fijne dag allemaal, moet nodig een luier verschonen, het ruikt hier een beetje kus Minka
Leuk dat jullie hebben gefiets Minka!! trouwens hoorde ik van mijn man dat jullie kaartje gisteren is ontvangen!! Heel veel dank!! Neia: nog even reageren op jouw bericht, want jullie hebben toch ook weer erge zorgen met jouw ouders he....gaat het met je moeder nu echt weer beter? Hopelijk wel want wat zullen toch weer geschrokken zijn....En dan die spanning voor vrijdag...echt dagen wegkijken lijkt me...heel veel sterkte! Gelukkig doet Neia het weer lekker en is dat weer een zorg minder! Leuk hoor die zandbak!! Ik mag vandaag naar huis...Alles goed met Fee. De borstvoeding is lekker op gang gekomen en heb vanacht redelijk goed kunnen slapen dus mijn herstel vordert. Heb nu bijna een week in het ziekenhuis gelegen (werds maandag al opgenomen voor de keizersnee dinsdag, zo gaat dat hier in Zwitserland) dus kijk er wel naar uit. Word hier trouwens prima verzorgd, daar niet van: lig op een kamer alleen met Fee, er is 20 man personeel op 8 babies, allemaal voordelen van de zorg in Zwitserland, maar wil nu gewoon lekker naar mijn vertrouwde stek en mijn mannen.
wat zit geluk en verdriet toch dicht bij elkaar als je hier verhalen leest van alle meiden dan zit er de helft die mooie fijne dingen heeft te posten en de helft heeft verdriet nare dingen. Ik wil de mooie dingen niet uit het oog verliezen want zoals altijd krijgen de nare dingen veel leesaandacht. dus ik begin met de goede dingen. nogmaals Lieve Franka wat ben ik blij voor je en ik weet dat iedereen het je zo enorm gunt dus geniet meid. en wordt bewust van het feit dat je een beebje in je buik hebt groeien zorg dat je meer geniet dan ik tot op heden gedaan heb. dit is jou jaar knuf me2 fee ondertussen ook al weer een paar dagen oud hoe doet ze het? en hoe vind jp het? en bovenal hoe is het met jou na de keizersnee? had gister nog over de naam fee mijn nichtje is helemaal gek van zulk soort namen dus volgens haar had je het niet beter kunnen doen. En ik vind het ook een mooie naam meid. Marieke ja je zult wel geschrokken zijn na mijn sms ik had je gister willen bellen maar dat is er bij ingeschoten bel je volgende week overdag wel een keer als ik weet wanneer ik mag en kan bellen. je vader probeert sterk te zijn maar het zal heftig zijn allemaal kan niet anders hoop op goed nieuws vrijdag. knuf aan jou amber meid wat een ellende bij jou allemaal pfff ik weet niet goed wat ik moet zeggen geef je een dikke knuffel amazonnetje leuk je hier even weer te hebben gehoord hoe is het met jou? flyke jette minka jullie ook knuf hope mijn gedachten zijn nog heel erg veel bij je kan niet weten hoe jij je moet voelen, heb ook echt geen idee hoe zwaar het voor je is en moet zijn. Het is denk vreselijk als je als laatste overblijft op het forum van de meiden die lief en leed delen en je als enige nog niet zwanger bent of een kindje hebt vreselijk. Ik weet niet hoe jou toekomst er op dit moment uitziet kwa behandelingen maar kan je alleen maar zeggen dat ik hoop op een wonder bij jou knuf meid. Hier voel ik me nog steeds het zelfde, weet niet goed wat te denken. we gaan afwachten en dinsdag zien we wel weer verder gr miriam
Hee lieve dames, Wat is er weer veel gebeurd hier dames, vandaag even vanaf de pc van mijn schoonouders (die denken vast dat we misschien tóch nog een derde willen als ze straks de history zien... ). Kan dus niet zo lang maar toch even wat reacties. Allereerst: Franka, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!! Helemaal super, wat een geweldig bericht! Klim op je roze wolk en blijf er maar lekker nog bijna 9 maanden op zitten. Hoe spannend het ook allemaal is, de kans dat het goed gaat is veel en veel groter dan niet. De vk vertelde mij ook dat mijn ontkenning ook eigenlijk helemaal geen zin heeft omdat je je toch niet kunt wapenen tegen verdriet in het geval dat... Maar daar heb ik het niet eens over, dit gaat helemaal goed komen. Geniet ervan! Miriam, niet leuk... Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Goed idee om dinsdag alvast te gaan in plaats van vrijdag pas. Laat je goed begeleiden en geef je over aan de gynaecoloog, je bent in goede handen! Hope, voor jou speciaal een hele dikke knuffel - ik weet zeker dat het voor jou ook weggelegd is, wist je alleen maar wanneer... Amber, heftig allemaal, zo'n kleintje in het ziekenhuis, ik zou er ook niet aan moeten denken!! Mag Sam al in een draagzak? Ik hoop dat het gauw beter gaat met hem, en met jullie. Al zo lang slechte nachtrust, dat duurt wel even om ervan te herstellen... Sterkte! Hier laat ik het even bij, wij genieten van een lang weekend met lekker weer, morgen weer thuis, dan kom ik nog terug op de rest. Dikke knuffel voor allemaal! Neeke
Lieve Miriam: het gaat niet alleen mijn jaar worden, ook die van de jouwe en ik hoop enorm, dat het ook het jaar van Hope gaat worden! Hoe laat moet je dinsdag? Ik denk aan je! Amber: Marieke was me voor. Ik zat ook te denken aan het KISS-syndroom. Door de enorme snelheid en kracht tijdens de bevalling komt er veel druk op de hersenen (en nek) van je kleintje. Ze kunnen hierdoor continue hoofdpijn hebben. Ik geloof, dat het kindje dat ik ken (die dit heeft gehad) ook veel baat bij fysiotherapie heeft gehad. Wat betreft de onderzoeken, moeten jullie zelf beslissen wat Sam hierin aankan en wat niet. Een moeilijke keuze (maar volgens mij hebben jullie die al gemaakt) Ik kan me indenken, dat je op bent. Ik vind het ook zo erg, dat jullie nog niet met z'n viertjes lekker kunnen genieten. Heel veel sterkte! Marieke: jeetje wat een heftig nieuws van je moeder. Hoe gaat het inmiddels met haar. Jullie beleven weer heftige tijden met je ouders. Heb je eigenlijk broers en/of zussen, waarmee je de zorg een beetje kunt delen? Ik ben wel blij te horen, dat Neia weer wat is opgeknapt. Me2: bijna naar huis!!! De zorg in Zwitserland is zo te lezen beter geregeld, dan hier. Natuurlijk is het fijn om daar alle aandacht van verpleegkundigen te hebben, maar er gaat toch niets boven je eigen huis! Minka: al paaseitjes kunnen rapen met je hand? Neeke: leuk weer eens van je te horen. Bij jou zal de paashaas ook wel langs zijn geweest voor Thijs en Guus. Veel plezier nog bij je schoonouders. Flyke: hoe was je verjaardag? Heb je het flink gevierd en veel cadeautjes mogen ontvangen Hope: dikke knuffel Jette: hoe gaat het bij jou? Jude: bij jullie ook alles goed?
Lieve Miriam: het gaat niet alleen mijn jaar worden, ook die van de jouwe en ik hoop enorm, dat het ook het jaar van Hope gaat worden! Hoe laat moet je dinsdag? Ik denk aan je! Amber: Marieke was me voor. Ik zat ook te denken aan het KISS-syndroom. Door de enorme snelheid en kracht tijdens de bevalling komt er veel druk op de hersenen (en nek) van je kleintje. Ze kunnen hierdoor continue hoofdpijn hebben. Ik geloof, dat het kindje dat ik ken (die dit heeft gehad) ook veel baat bij fysiotherapie heeft gehad. Wat betreft de onderzoeken, moeten jullie zelf beslissen wat Sam hierin aankan en wat niet. Een moeilijke keuze (maar volgens mij hebben jullie die al gemaakt) Ik kan me indenken, dat je op bent. Ik vind het ook zo erg, dat jullie nog niet met z'n viertjes lekker kunnen genieten. Heel veel sterkte! Marieke: jeetje wat een heftig nieuws van je moeder. Hoe gaat het inmiddels met haar. Jullie beleven weer heftige tijden met je ouders. Heb je eigenlijk broers en/of zussen, waarmee je de zorg een beetje kunt delen? Ik ben wel blij te horen, dat Neia weer wat is opgeknapt. Me2: bijna naar huis!!! De zorg in Zwitserland is zo te lezen beter geregeld, dan hier. Natuurlijk is het fijn om daar alle aandacht van verpleegkundigen te hebben, maar er gaat toch niets boven je eigen huis! Minka: al paaseitjes kunnen rapen met je hand? Neeke: leuk weer eens van je te horen. Bij jou zal de paashaas ook wel langs zijn geweest voor Thijs en Guus. Veel plezier nog bij je schoonouders. Flyke: hoe was je verjaardag? Heb je het flink gevierd en veel cadeautjes mogen ontvangen Hope: dikke knuffel Jette: hoe gaat het bij jou? Jude: bij jullie ook alles goed?
Hé dubbel gepost. Het loopt nog niet helemaal lekker op de nieuwe site (of ligt het gewoon aan mij?) Hier gaat het oké. Hebben vanochtend en vanmiddag met een groepje vrienden gebruncht en gewandeld. Mijn vriendin vroeg héél direct waar we nu stonden. Het was moeilijk om het stil te houden, maar ik heb me eruit weten te kletsen 'Oh, we wachten weer af...' en 'We hebben de 5e poging gehad' (zonder er bij te zeggen, dat deze gelukt is) Heb toch het gevoel te moeten liegen en dat haat ik. Ik wil absoluut nog niet, dat anderen het weten. Moet eerst zelf vertrouwen hebben en weten of het goed zit. Kan het nog niet bevatten. We hebben nog een lange weg te gaan met hobbels, die we moeten overwinnen. Fijne zondag nog! Liefs Franka
meiden morgen vroeg mag en ga ik bellen om een extra meting te laten doen, mijn gevoel zegt dat ik dan moet blijven. hou jullie op de hoogte voorzover mogelijk en anders marieke en minka doen het dan wel voor me heb jullie nummers geniet nog van deze tweede paasdag liefs miriam
Succes morgen Miriam! Wacht je bericht met spanning af en hoop en duim op goed! Franka: kan me voorsteleln dat je niet wilt liegen maar dat je het ook nog niet wilt vertellen (ik had dat ook uit angst dat ik de Goden zou verzoekena nls ik het aan iemand vertelede). Maak je nu dus maar niet te druk over dat liegen.....je kan ze vanzelf het goede nieuws brengen!! Hoe voel je je eigenljik? Al ergens last van? Zo niet is ook geen man over boord; bij de meesten begint dat pas na 6 weken.... Neeke: lekker weekend hopelijk en hahahahah voor je schoonouders als ze uit hun history opmaken dat jullie nog wel een 3de willen Hier de eerste nacht thuis gehad......Fee heeft in het ziekenhuis de afgelopen 5 dagen geen minuut gehuild...vannacht is ze tot 4.30 uur bezig geweest met huien voordat zij en wij eindelijk sliepen......
Goedemorgen allemaal, Ik probeerde gisteren tot 3x toe te posten, maar mijn bericht werd niet geplaatst Hoop deze wel! Allemaal fijne zonnige paasdagen gehad? Lieve Miriam, pak de telefoon maar snel en laat alles controleren. Probeer niet van het ergste uit te gaan dat je moet blijven, maar als dat zo is, wil ik je heel veel kracht en sterkte zeggen. Je kleintje moet blijven zitten voor toch nog zeker 15 weken. Je hebt er de kracht voor meid, ook al voel je die nog niet! Sterkte meid, en we horen hopenlijk snel hoe het is gegaan. Franka, een leugentje om bestwil moet kunnen toch! Ik ben blij dat je het wel met ons wilt delen. Je vrienden leven vast enorm met jullie mee en je zult deze vragen nog wel vaker krijgen. Hoe voel je je? Me2, fijn dat je weer thuis bij je mannetjes bent, maar erg jammer dat Fee niet wou slapen. Het is voor haar natuurlijk ook even wennen om in een andere omgeving te zijn. Snapt JP het allemaal een beetje? Gaat het goed met je herstel en heb je wel hulp thuis? Neeke, why not!!!!Misschien willen je kereltjes ook nog wel een zusje Marieke, wat schrikken van je moeder! Ben je helemaal op je papa gericht, wachten op de uitslag, gaat je moeder ineens rare dingen doen! Hoop dat alles weer goed is gekomen, maar zou ook best van de spanning kunnen zijn. Ze heeft het natuurlijk ook niet makkelijk de laatste tijd. Heb je de zandbak al voor Neia neergezet of moet ze wachten tot haar verjaardag? Ze zal het vast leuk vinden! Fijn dat ze weer beter is. Jette, ben je vandaag weer aan het werk? Is wel weer even bijlezen voor je, al wat er is gebeurd deze week! Is de bloembak mooi geworden? Amber, hoe is het meid! gaat het al weer iets beter? Wat voor onderzoeken zouden ze willen gaan doen bij Sam? Hope, hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat je positief blijft, je bent sterk meid! Dikke knuf voor jou. Flyke, de paasdagen goed doorgekomen? Wanneer verjaar je weer, we kunnen goed nieuws altijd gebruiken. Wel speciaal dat het 2x op je verjaardag zo positief uitviel. Jude,, alles goed? Nog even verlof en dan weer aan het werk toch! Vandaag gaan mijn hechtingen eruit. Ik hoop zonder al te veel pijn. Het gaat redelijk en doe al weer veels te veel. Mijn moeder is gisteren en vandaag hier, die mag straks even wat strijken Eline eet weer een beetje beter. Ik denk toch dat het de tandjes waren. Vorige week dus het eerste streepje, maar 2 dagen later was het tweede streepje ook door! Zeg maar nee, dan krijg je er 2!!! Morgen moet ik eigenlijk weer aan het werk, schakelen met autorijden is nog erg lastig, dus misschien nog maar even 1 dagje extra rust nemen! maar wil komend weekend naar het concert van Simply Red in Antwerpen, dus even doorbijten! Zal niet echt hard mee kunnen klappen denk ik! Liefs Minka
Hey meiden, eindelijk weer aan het werk............ alleen om bij te lezen hoor!!! Wat is er veel geschreven veel verschillende nieuwtjes ik begin bij het goede nieuws, FRANKA MEISSIE van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geweldig hoor!!! Wat ben ik blij voor jullie, ik begrijp dat je het nog naar buiten wil brengen, kan ik me voorstellen hoor, maar meis, geweldig eindelijk maar toch!! Miriam meis ik kan me niet indenken hoe jij je voelt, ik heb er geen woorden voor, maar probeer toch nog een beetje hoop te houden, het is toch nog niet verloren, het mag niet fout gaan, verstandig meis dat je vandaag weer gaat, en mocht het zo zijn dat je opgenomen moet worden................ zou vreselijk zijn, maar wat moet dat moet, daar wordt je goed in de gaten gehouden, ook dat je voldoende rust neemt, thuis is dat toch altijd moeilijker! Meis ik wens je heel veel sterkte!!!! hou ons alsjeblieft op de hoogte. Me2 bijna weer naar huis, zijn je hechtingen er al uit, hoe gaat het nu met jullie?? Marieke tjemig nu je moeder ook nog in de lappenmand, misschien ook een stukje spanning, van de dingen die komen gaan!!! Amber hoe gaat het met jullie?? jette
Hier gaat alles redelijk, jetteman gaat langzaamaan weer wat vooruit, maar is heel veel afgevallen, beroerdheid en hoofdpijnen zijn weg maar hij is alweer hardstikke verkouden. Dominique gaat overdag erg goed maar s'n nachts ............. weer drama's, ze wordt megavaak wakker, wil niet gaan slapen, is soms 2 uur wakker als ik haar op bed leg, niet altijd huilen hoor soms heeft ze de grootste lol. Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Vannacht kregen jetteman en ik er zelfs woorden over, hij vondt dat ik haar al "bedorven" had door haar telkens wat te drinken te geven. maar ik weet het gewoon soms niet meer, doe ik het nou echt verkeerd?? Vannacht om 12 uur huilde ze weer behoorlijk, heb haar even uit bed genomen, ze liet een dikke boer, en ging tegen me aan liggen te slapen. Maar toen ik haar weer in bed legde krijste ze alles bij elkaar om half 1 heb ik haar weer uit bed genomen, ze was overstuur, heb haar getroost, heb haar een schone luier gegeven, en toen heb ik haar weer in bed gelegd, toen is ze weer in slaap gevallen, ik was boos op jetteman ben op de bank gaan liggen, hij heeft haar om 2 uur gewoon laten huilen en na ongeveer een kwartiertje was ze weer stil en heeft geslapen tot kwart over zeven. Zou hij dan toch gelijk hebben, ga ik er te snel naar toe???? jette
Jeetje hoop gebeurd hier zeg. Franka als eerste gefeliciteerd en probeer er van te genieten voor je het weet is je kindje er.Ik snap heel goed dat je het nog niet wil vertellen, ik tel met je af naar de eerste echo. Miriam ik duim voor je dat alles goed komt Amber arme Sam zo ziek ik hoop echt dat ze snel wat vinden want dit is niet vol te houden. Me2 eerste nachtje thuis is voor fee ook wennen de zorg in Zwitserland is wel goed zeg. Marieke jeetje nu je moeder ook nog hoop dat de pretnison een beetje aanslaat. sterkte met je vader. Jette moeilijk hoor dat wakker worden ik heb er ook geen ervaring mee. mischien kan je je avond ritueel eens aanpassen, merk bij Sophie dat ze makkelijker in slaap komt met een bepaalde knuffel. Hier gaat alles goed Sophie is bijna jarig wat gaat de tijd toch hard. Ze krijgt van mijn ouders een driewieler (we hebben hem al ) ze vind het helemaal geweldig ze ziet veel meer buiten en is vrijer. het is er een vanaf 10 maanden een aanrader.
hey wuppie lang niet gezien hier, fijn dat alles goed gaat bij jullie, jaaaaah zo'n driewieler lijkt me ook mega leuk, ga van de week eens kijken! ik heb een ritueel, fles, tandenpoetsen, neerleggen, zeggen dat iedereen gaat slapen, liedje zingen en afscheid nemen, dan gaat ze ook meestal direct wel slapen maar ze wordt s'nachts vaak wakker, dat is het grootste probleem!!!! jette
meiden om half 5 vanmiddag mag ik langskomen dus nu nog even rustig in huis op de bank, denken of er zoveel mogelijk telefonische geregeld al is mocht ik moeten blijven. pffff mijn schoonevader is vandaag ook jarig en ik hoop toch nog even bij hem langs te mogen en kunnen komen. afwachten blijft het of ik kom zelf online om te melden hoe het ging of marieke of minka doet het voor me franka wil jou nog even wat zeggen ga samen met je partner genieten van het wonder dat groeit in je buik, echt genieten zo belangrijk hebben bart en ik totaal niet samen gedaan en dat vind ik nu heel erg hoop dat voor jou heel veel nare dingen bespaart blijft ben wel echt blij voor je en hope. woorden zijn nog steeds niet te vinden, het is zo hard en kan me voorstellen datjegeenzinmeer hebt om hier te komen posten vertelllen hoe je je voelt en te moeten lezen hoe het is bij alle mama's dat doet pijn heel veel pijn. ook al kan ik niet meer met je teuten hier omdat ik op het ziekenhuis lig je bent elke dag in mijn gedachten vergeet dat nooit knuf hope aan jou liefs meiden hopelijk tot later hihi
Mir, meis succes vanmiddag, ik hoop natuurlijk dat jij weer naar huis mag, maar dat kleine wonder in je buik is nu het allerbelangrijkste!!!! Denk aan je!! SUCCESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIKKE KNUFFFFFFFF!!!!!!!!!!!! jette
Lieve Miriam, Op dit moment zit je waarschijnlijk nerveus in de wachtkamer... Ik hoop dat je snel aan de beurt bent en goed bericht krijgt. Denk aan het wondertje in je buik, en aan jezelf! En ik hoop dat je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd hebt om te genieten van je zwangerschap - want vergeet niet, het is nog niet te laat om met genieten te beginnen, zelfs niet als het niet zorgeloos kan. Dikke knuffel! Neeke
meiden ik ben gewoon weer thuis. de baarmoedermond is niet minder geworden dus stabiel zegt nog niet veel maar het is een goed begin om weer wat hoop bij elkaar te pakken en er weer voor te gaan. ik ben nu even opgelucht en wacht vrijdag de 20 weken echo en de baarmoedermond meting af voor nu even rust liefs miriam