tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och wat fijn Mir!!!!!!!!!!!!!!! Put daar hoop uit he!!!!!!!! We duimen keihard mee!!!!!!!!!

2. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Lieve Miriam: wat heerlijk, goed nieuws!! Ook hier blijven we keihard duimen!!!
    Willen jullie bij de 20-weken echo eigenlijk weten wat het is?

3. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam, goed gedaan meid! Nu houden zo, goed blijven rusten, niks doen en je kleintje blijft lekker zitten!
    Op naar vrijdag, alvast heel veel succes en we blijven hopen en duimen dat het dan nog hetzelde is.
    Kus Minka

4. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam,

Dat is goed nieuws!!!!! De rust heeft je goed gedaan. En nu volhouden met rustig aan doen he, wij slepen je er wel doorheen!

Knuf Neeke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee we willen het niet weten de zwangerschap is zo stress vol iets om naar uit te kijken dus want als ik het niet weet ben ik nieuwschierig tot de bevalling
    en dat is positieve nieuwschierigheid hihi

knuf miriam ga lekker slapen

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Het is hier rustig.
    ik begin me nu langzaam aan toch wel een beetje te vervelen dus ga iets zoekenop internet om me mee bezig te houden
    iedereen geniet van het mooie weer gr miriam

7. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam,

Zit je lekker in het zonnetje van je rust te genieten? :)

Grts Neeke

8. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hé meiden,

Even een berichtje van mij...
    De echo is een week vervroegd (6 mei) Ik heb gebeld, dat ik het met 8 en een halve week wel laat vond. Ruim 4 weken wachten nog is killing, nu zijn het er nog 3 (scheelt weer)

Hier gaat het met onze omgeving wat minder.
    De oom van Franka-man (waar hij veel mee optrok) heeft een herseninfarct gehad. Vanavond gaat Franka-man naar het ziekenhuis om afscheid te nemen. De artsen voorspellen niet veel goeds (meer dan 50% van zijn hersenen zijn afgestorven en hij heeft er een flinke longontsteking bij gekregen) Franka-man is erg van slag.
    Daarnaast gaat het ook met mijn schoonvader even wat minder. Vandaag weer bij de arts geweest en het moet a.s. vrijdag beter met hem gaan (heeft nu een heftige kuur gekregen) en anders toch weer naar het ziekenhuis.
    Naast onze eigen zorgen, nu dus ook zorgen voor anderen. Ik probeer wel rustiger aan te doen, maar het valt zo niet mee. We blijven er maar het beste van hopen.....

Liefs Franka

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey miriam,
    gisteren vlug gepiept op de site maar kon niet reageren,
    was echt blij dat baarmoedermond goedgebleven is, doe zo voort!
    ik duim alvast terug verder voor jullie!

franka, ai das minder nieuws allemaal, maar inderdaad jezelf niet vergeten he!
    en gelukkig heb je de echo kunnen vervroegen, een week scheelt inderdaad heel veel gevoelsmatig! maar het zal goed zijn, dat voel ik gewoon!

liefs
    flyke

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Goede morgen meiden,

Nou bij mij is er weer wat bij gekomen soms houdt het niet op.
    Ik heb gister tegen half 6 in de avond een telefoontje gekregen van mijn gyn.
    Ze hadden weer over mij gehad in de weekelijkse vergadering.
    Wat ze toch met me aan moesten? niemand wist er een antwoordt op te geven.
    Maar de menigen waren wel verdeeld in een paar dingen, ten eerste overbehandeling is onzin niet nodig en helpt niet.
    maar maakt het niet erger en als het wel kan helpen dan liever overbehandeling toch?

Dus ze hebben gekozen om mij elke week een injectie te geven proluton genaamd die kan ons ook helpen om wat langer zwanger te zijn.
    Daarnaast krijg ik ook een antibiotica kuur een andere als de afgelopen 10 dagen deze is 5dagen en dan 5 dagen van 4 pillen per dag.
    Dit is een andere die voor andere bacterieen beter zou werken om mocht het mis gaan het tegen te houden.
    dus we hopen dat dit alles ons helpt om langer zwanger te zijn.

vrijdag middag de 20 weken echo en ik ben er bij danique geen moment zenuwachtig geweest nu wel, ben dood zenuwachtig toch bang dat er iets niet goed is pfff

nou meiden rustig aan knuf miriam

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ik zou ook gaan voor overbehandeling mir, als dit geen kwaad kan, is mijn instelling, baad het niet schaad het niet!!

Maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke keuze!

Kan me je zenuwen erg goed voorstellen hoor, logisch, voel jij je beebje al bewegen?

jette

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja zo af en toe maar niet heel sterk nog dus ik hoop dat ik nu een keer langer zwanger mag zijn het lijkt me zo geweldig dat te mogen voelen.
    knuf miriam

13. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    moet nu gebeuren miriam, je gaat het uitdragen!! het moet gewoon!!!!

jette

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou dat vind ik nu ook het wordt eens tijd voor ons voor ons geluk we doen er dan ook alles aan.
    maar voel me zo machteloos
    en daarom ben ik zo blij dat ik hier even mijn ding soms neer kan zetten.
    en jullie zo lief en begripvol zijn top

me2 mooie geboorte kaartje lief dat je het met ons deelt knuf miriam

15. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hier verdrietig nieuws.
    Gisteravond nog op bezoek geweest bij onze oom en vannacht is hij helaas overleden :( Zijn er even helemaal stil van, zo onverwachts.

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ach lieve Franka wat vreselijk voor jullie heel erg veel sterkte met dit grote verdriet en verlies.
    Weet niet of ik goed doe dit te zeggen maar ik geloof in bepaalde dingen zo ook dat jullie oom het leven heeft gelaten om jullie kindje een toekomst te geven.
    als ik het zo goed uitleg.
    jullie kindje zal heel speciaal zijn juist hierdoor.

maar de pijn op dit moment maakt zoiets niet minder hoor.
    het lijkt me vreselijk en wens jullie dan ook echt sterkte en kracht om dit verlies een plekje te geven.
    liefs mriaim

17. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Lieve franka, gecondoleerd met het verlies!!!!

tja miriam die woorden die jij spreekt over het ene leven gaat en het andere komt, was bij ons ook zo, jetteman zijn vader overleed toen ik zwanger was, krijg er gewoon kippenvel van als ik er aan denk!

jette

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och Franka, wat een verdrietig nieuws!! Mijn reactie was ook meteen dat jullie kindje nu heel speciaal wordt.......
    Ongelofelijk hoe onverwachts zoiets kan komen.....hele dikke knuffel! PAs goed op jezelf! Fijn dat de echo eerder kon. Ik heb de afgelopen 2 zwangerschappen ook steed smet 7 weken al een echo gehad, dan is er genoeg te zien en kan je al een dudielijk beeld krijgen of hartje en termijn klopt.

Miriam: ja het geluk moet nu echt op jullie gaan schijnen! Je kan hier altijd je hart luchten!!! Fijn dat ze je zo srieus nemen inhet ziekenhuis! Ik zou ook voor overbehandeling gaan hoor! Ik begrijp dat je ons geboortekaartje al hebt gekegen? Ik heb het nl via mijn vaders kantoor in NL verzonden omdat het vanuit Zwitserland te lang ging duren dus wist niet wanneer het op de bus is gegaan.

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey me2, hoe gaat het met je meis??

20. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, gecondoleerd meid. Pff wat is dat nog snel gegaan. Wel fijn dat Franka-man gisteren nog afscheid van hem heeft kunnen nemen. Sterkte en denk aan jezelf meid!

Miriam, ik zou ook gaan voor overbehandeling. Dit kleintje moet bij jullie blijven, zeker nog wel 15 weken! Ik heb goede verhalen op internet gelezen over de hormooonbehandeling; gewoon doen meid, alles nu voor jullie kleintje. Schrijf het hier maar van je af, je weet het, we kunnen wel wat hebben ;)

Me2, ja hoor, je kaartje is ook hier aangekomen. Mooi hoor, hetzelfde als JP, maar dan een roze strikje. Mooi , Fedorine, wat een aparte naam. is Fee vernoemd, ook de andere namen, Josine, Maria en Albertine zijn deze naar familieleden?
    Hoop dat alles goed gaat met jou en jullie kleine meid.

Amber, hoe is het bij jullie?

Marieke, morgen de uitslag van het ZH! Ik duim en hoop! Ik denk aan jullie meid!

Flyke, ik moet vandaag erg aan jou denken :rolleyes: Ik zit nu nl in een bakje met biotex-groen (wasmiddel) omdat ik een ontstoken teen heb! Eergisteren ben ik naar de pedicure geweest en heb mijn teennagel weer iets moeten "inslijpen" om ingroeing te voorkomen, nu is hij dus ontstoken! Kon niet meer in mijn schoenen lopen! Hoop dat het snel wat beter gaat want anders kan ik van het weekend bij het concert "nie klappe nie en nie springe nie" :)

Dinsdag zijn mijn hechtingen eruit gehaald van mijn hand, maar was niet zo'n succes. 1 hechting kregen ze niet los en uiteindelijk wel losgetrokken en plop, het halve lidteken flink open. Nu met zwaluwstaaartjes weer vastgezet en even 1 dagje extra rust. Maar vandaag weer naar het werk geweest. Was op zich wel redelijk te doen heb veel computerwerk gedaan. Maar zit even half in de lappenmand, heb mijn klieren opgezet, keelpijn, oorpijn en ben mega ongi :evil: maar wil wel weg dit weekend! dus even niet zo vrolijk. Vanavond maar vroeg onder de wol denk ik.
    Sorry voor mijn geklaag

Kus Minka

Share This Page