Miriam, gelukkig dat je thuis mag blijven en dat het toch niet erger is geworden! Ga zo door! En veel succes vandaag met de 20-weken echo! Franka, gecondoleerd met je oom. Wat naar zeg... Een herseninfarct... Ik hoor het vaker om me heen, mijn vriendin heeft dat met haar broer en moeder gehad. Wel allebei erbovenop gekomen, maar niet zonder kleerscheuren helaas... zeker de broer niet. 6 mei al de echo... dat is een mooie datum, onze trouwdag... Brengt vast geluk! Ja Me2, idd hetzelfde kaartje. Dat had Amber trouwens ook met Lize en Sam! Grappig! Och Minka, klagen mag hier hoor... zal ik even met je meedoen... Ik ben vorige week enorm door mijn rug gegaan en kon vanaf zaterdag niet meer lopen, zitten, staan etc zonder veel pijn. Het straalde helemaal door naar mijn been. Rick kon ik niet eens meer tillen en heb alles aan man over moeten laten. Ik had zoveel pijn dat ik dinsdag meteen naar de HA geweest ben en aan de sterke pijnstillers mocht (de gewone hielpen totaal niet). Ook deze week ziekgemeld op werk (dus ik heb een extra vakantieweekje over voor later dit jaar, want hiermee kon ik echt geen vakantie vieren natuurlijk). Nu gaat het gelukkig een heel stuk beter, maar man, wat een ellende was dat! Ik heb echt gejankt van de pijn en ook gedacht: doe mij maar liever een bevalling dan deze pijn... En verder ben ik ook al weer bijna 2 weken ongi.... niet heel erg nog nu, maar het gaat toch niet helemaal weg, schijnt normaal te zijn in het begin als je een spiraaltje hebt. Hoop er snel vanaf te zijn... Verder heeft Rick gisteren voor de derde keer de prikjes gehad, ging goed. Hij is weer goed gegroeid, al weer 64 cm en hij weegt nu 6665 gram, dus helemaal gemiddeld. Fruithapjes zijn we nu ook mee begonnen en hij vindt het heerlijk! Gaat dus helemaal goed hier met de kleine man! Volgende week gaat hij oefenen op het KDV en dan in mei voor het echt! Ben benieuwd, maar heb er wel een goed gevoel over. En in werken, ja, eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in... Maar misschien denk ik daar na een week wel weer anders over . X Jude.
He Jude, je mag klagen hoor! heb je ook alle rteden toe zo te lezen. Bah wat vervelend, en moeilijk om Rick te tillen. Hoop dat het snel beter gaat worden zodat je wat mobieler bent. (en die extra vakantiedagjes kun je later dit jaar vast nog wel eens gebruiken) Lekker dat het goed gaat met Rick, nog eventjes en hij is Eline in gewicht voorbij! Ze woog deze week 7115 g. Volgens deze arts was ze prima zo, echt niet te dun of te mager, maar precies goed naar haar tengere bouw (hehe eindelijk iemand die niet alleen naar het gewicht kijkt) Succes met het oefenen op het KDV, zorg dat je zelf wat te doen hebt, dan denk je misschien niet steeds aan je mannetje. Miriam, hoe is het vandaag gegaan? Laat je het snel horen? Marieke, hoop dat je al uitslag over je papa hebt, wat er ook beslist gaat worden, heel veel sterkte Allemaal alvast fijn weekend. Kus Minka
Ik was benieuwd of er al nieuws van Miriam was. Kom straks nog even kijken. Alvast een fijn weekend allemaal. Liefs Franka
Heey meiden de baarmoedermond is weer kleiner geworden, helaas 1,4 cm het is nu echt afwachten en kijken of het goed komt. ze kunnen gewoon verder niks doen krijg maximale behandeling zoals ze zegt. zie het momenteel echt somber in en heb even geen vertrouwen meer inmijn eigen lichaam. voel me hopeloos en ik weet nietmeer hoe ik vertrouwen kan krijgen. de 20 weken echo zag er prima uit geen enge nare afwijkingen tot dusver gelukkig weten we niet wat het is. want bart begon toch wel nieuwschierig te worden maar door de zenuwen is het er niet van gekomen at we het gevraagd hebben. nou meiden geniet van het weekend ik ga proberen mezelf weer bijelkaar te rapen gr miriam
Lieve Miriam, Ik moet veel aan je denken op dit moment. Zoals ik je eerder al zei, ik wou dat ik iets voor je kon doen! Ik zie dat je een mooie banner hebt aangemaakt; goed zo meid, blijf vooruit kijken. Het is een moielijke, zware tijd voor je maar ik hoop dat je deze keer je zwangerschap mag uitdragen of iniedergeval de komende tig weken! Wel fijn te horen dat de 20 weken echo er goed uitzag. Jouw kereltje (denk ik ) is een vechtertje, hij heeft vast opdracht van Danique gekregen om ervoor te vechten strakjes in jullie armen te liggen. Dikke knuf meid. Marieke, hoe is het gegaan meid, durf je niet te sms-sen! Rest allemaal hele dikke knuf, fijn weekend (ik ben naar Belgie -> concert) denk aan jullie allemaal. Kus Minka
Hallo lieve dames, Tsja, waar zal ik beginnen... Franka, jij allereerst gecondoleerd met het verlies van Frankaman's oom. Niet leuk . Bij mijn beide (uitgedragen) zwangerschappen is mij ook een dierbare persoon ontvallen, eerst oma van vaders kant, en de tweede keer mijn oma van moeders kant. Ik heb dus ook zo geredeneerd, het ene leven gaat om het andere te laten komen, maar dat helpt niet om te voorkomen dat ik nog steeds wel eens verdrietig ben omdat ze de jongens nu niet kunnen zien. Sterkte, ook voor je mannetje. Fijn dat de echo "al" 6 mei is - het klinkt verder weg dan het is, nog minder dan drie weken. Succes! Marieke, hoe is het met jou? Hoop dat geen nieuws hier niet betekent dat het slechter is dan waar je op gerekend hebt... Denk aan je. Miriam, voor jou ook weer een klap, doe zo rustig mogelijk aan - meer kun je er ook niet aan doen. Je kindje moet echt nog een hele tijd blijven zitten! Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Meer dan een luisterend oor kan ik helaas niet bieden... Vorige week had je het erover dat je zou worden opgenomen als de baarmoedermond minder dan 1,5 cm zou zijn. Hoe denken ze daar nu over? Echt niks niks niks inspannends meer doen hoor, alleen rustig zitten op de bank, middagslaapjes en zo, laat je maar lekker verwennen - natuurlijk niet leuk maar als dat helpt dan weet ik zeker dat je dat doet! Veel sterkte meid, ik denk ook aan jou. Jude, fijn dat het weer snel wat beter met je rug ging. Heb jij trouwens Mirena? Ga ik ook maar eens mee beginnen... Mannetje moet nog moed verzamelen voor zijn "bijdrage" . Spannend, oefenen op het KDV, ik vond het de eerste keer moeilijk om Thijs achter te laten maar dat ging zo goed dat ik er daarna geen moeite mee heb gehad. En straks als je weer werkt is het leuk om weer eens over andere dingen na te denken! Komende week dus een paar dagen alleen - ik ben dinsdag en woensdag op de beurs. Grappig idee dat ik Judeman zomaar voorbij kan lopen . Succes voor de dagen alleen! Minka, awawaw litteken opengesprongen - klinkt niet fijn! En ook nog een ontstoken teen... Lijkt wel alsof het heerst, Thijs had het ook maar is nu eindelijk over. Erg hardnekkig, en Neekeman loopt er inmiddels ook alweer bijna twee weken mee! (of beter gezegd, strompelt... ). Fijn dat Eline het zo goed doet! Ik kan mijn jongens niet echt tenger noemen, Guus woog met 14 maanden ruim 12 kilo en was zo'n 82 cm... Jette, hoe is het nu met Jetteman? Niet verder afgevallen hoop ik? Hou 'm in de gaten he! Hoe is de relatie met je moeder nu? En hoe is haar lichamelijke conditie eigenlijk? Hoop dat alles goed is. Amber, geen berichtje van jou - ik hoop dat Sam niet opgenomen hoefde te worden in het ziekenhuis en dat de nachten inmiddels wat beter gaan. Anders moet je wel helemaal gesloopt zijn... Hoe is het met Lize? Me2, hoe gaat het met het herstel van je ks? Ben je aan het genieten van je twee prachtkindjes? Hou je je een beetje staande in de situatie met je zus? Hope, ik ga zo even op je eigen topic kijken, hoop dat je je ok voelt - kan me voorstellen dat je het lastig vindt hier. Hopelijk voel je je wel welkom hier. Flyke, met jou ook alles goed? Heb Marla ook al een tijd niet meer gezien... Wuppie, leuk om wat van je te horen! Hier alles naar wens, de jongens doen het heel goed, Guus geniet van de nieuwe uitdagingen in de peutergroep en Thijs is een spons voor kennis. Vanochtend vroeg hij aan ons: "Wanneer gaan we weer eens naar een museum? Van oudheden?" (mijn ouders hebben hem een keer meegenomen naar het natuurhistorisch museum, dat was het enige bezoek tot nu toe - wijsneus!). Opa en oma pasten vandaag op dus die zijn met de jongens naar het romeinse museum vlakbij gegaan, vond hij geweldig! Ik ga nog even op de bank hangen met een biertje, mannetje is biljarten, ik ga thuis nooit graag alleen naar bed, ongezellig . Veel liefs voor allemaal, en zorg goed voor jezelf en je dierbaren, Knuf, Neeke
Pffffffffff gister een spannende dag. Mijn ouders waren naar het amc voor de uitslag.......... En ik hoorde maar niks, pfff had er gewoon buikpijn van. In mijn pauze even gebeld, en mijn moeder wilde me na 1,5 uur terugbellen als ze thuis waren, maarja ik wilde het gelijk weten........ Toen kreeg ik een verdrietige vader aan de telefoon....... Het komt erop neer dat ze de operatie niet aanraden, omdat kans van overlijden enorm groot is. Ze moeten dan namelijk stukjes van de gal, darmen, blaas, lever en alvleesklier afhalen om bij die cyste te komen. De kans dat je overlijdt aan een ontsteking is enorm groot. Dat weegt niet op tegen de kans op een alvleesklierontsteking of kanker. Over een half jaar krijgt hij opnieuw zo'n operatie als 2 wkn geleden om te kijken hoe het er dan uit ziet. Mijn vader was enorm down, en had gehoopt dat dat ding eruit kon, maarja......... Ik was enorm verdrietig, vooral om hem zo te horen. Het leven is oneerlijk.................
meiden ik mag thuis blijven omdat ik maximale behandelingkrijg en dan is het lekkerder als je thuis kunt en mag blijven zo lang mogelijk. opname kan me niks meer bieden en ik heb zelf gekozen om naar huis te gaan dan. het is en blijft afwachten maar ziet er niet mooi uit. ben bang voor het ergste nog een keer mee te maken. marieke knuf voor jou en je pa en ma
Ow meiden, wat lees ik veel verdriet hier. Vreselijk. We zouden dit topic toch ooit eens mooi afsluiten, maar er komen steeds meer dingen bij. Ziekte, sterfgevallen, enz. Ik wil dan ook iedereen een hele dikke knuffel geven. Want iedereen kan hem op haar eigen manier wel gebruiken. Ik denk aan jullie lieverds. Liefs Hope
Even tijd nu voor wat reacties; Hope, je klinkt goed meid, ook op je topic. Ik ben zoooooo trots op je. Je krijgt een hele dikke knuffel terug!!! Miriam, fijn dat je nu maximale behandeling krijgt en thuis is natuurlijk altijd beter voor je. Maar wat ontzettend klote dat het nu nog minder is geworden. Onze duimen draaien overuren. Geweldig dat alles goed was op de 20-weken echo. Was hij/zij knap? Neeke, hihi heerlijk om je verhaal over jullie slimme Thijs te horen , wat een heerlijk ventje is het. En alles naar wens bij jullie, klinky helemaal geweldig! Minka, hoe was het concert? Was Eline uit logeren? Iew wat eng zeg dat je litteken open is gegaan. Doet het nu extra veel pijn? Mark heeft de zandbak in elkaar gezet en zometeen doen we er zand in. Als ons meisje zo wakker wordt kan ze er lekker in spelen. Jude, jeetje zeg wat balen dat je door je rug bent gegaan. Hoe is het nu? En dan die zware ongie erbij komt niet goed uit. Hoe is het met jouw pijn? (hier nog hetzelfde). Heeft Rick geen last meer gehad van zijn prikje? Heerlijk dat hij zo goed groeit. Franka, gecondoleerd met het verlies van jullie oom. Wat verschrikkelijk zeg, ook dat het zo snel is gegaan.......... Wanneer is de uitvaart? Fijn dat de echo is vervroegd. Hoe voel je je? Ik heb inderdaad 2 broers en een zusje, waar ik de zorg van mijn ouders mee zou kunnen delen. Maar helaas werkt dat niet zo.... Mijn zusje en broer hebben het phygisch enorm zwaar met alles wat er met papa gebeurd, en hebben dus meer als genoeg aan hun zelf. En mijn andere broer woont 2 uur hier vandaan. Maar ik vind het zelf ook erg fijn om er voor ze te zijn....... Jette, is het 's nachts nog steeds hetzelfde? En hoe is het met de verkoudheid van Jette-man? Wuppie, ja Sophie ook alweer bijna 1 jaar. Wat is de tijd voorbij gevlogen he? Leuk dat ze een 3wieler krijgt. Neia heeft er ook 1 met een duwstang. Echt ideaal, dat vindt ze helemaal geweldig. Me2, hoe gaat het nu 's nachts? Is Fee al een beetje aan thuis gewend? En hoe is het met jou? Flyke, Merel ook bijna 1 jaar. Ben je ook al met plannen bezig?
Miriam: positief en negatief nieuws tegelijk. De baarmoedermond is helaas weer kleiner geworden. Nu de maximale behandeling, die je gelukkig wel thuis kunt ondergaan. Het enige is rust en dat moet een vreselijk idee zijn, kon ik maar iets voor je doen. Wat valt er onder de maximale behandeling? Veel extra controles, medicijnen? Aan de andere kant het nieuws, dat de 20 weken-echo goed was en jullie kindje gezond is. Hoe dubbel kan zo'n dag dan wel niet zijn. Heel veel sterkte lieverd. Hope: ook een dikke knuffel voor jou terug! Marieke: wat zul je enorm geschrokken zijn van het nieuws van je vader. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is zo niet wat je ervan hoopte. Ik begrijp volkomen, dat je er wilt zijn voor je ouders en alles op alles zet. Ik vroeg naar je broers en zus, omdat je het misschien zou kunnen delen, maar zo te horen heeft ieder hierin zijn eigen verdriet. Heel veel sterkte! Jude: Oei, door je rug gegaan, dat klinkt niet best. Hoe gaat het nu met je? Deze week gaat Rick ook voor het eerst proefdraaien op het KDV las ik, spannend hoor. Wens hem maar vooral véél plezier en ik wens jou veel sterkte (lijkt me de eerste keer niet gemakkelijk) Minka: hoe gaat het nu met je had, na de gesprongen hechtingen? Hoop dat je het helemaal top hebt gehad bij het concert. Jette: Ik hoop, dat het weer een beetje rustiger bij jullie is geworden. Ook jij kreeg het behoorlijk voor je kiezen. Amber: hoe gaat het nu met Sam? Ik hoop, dat jullie inmiddels het tovermiddel hebben gevonden voor Sam. Veel sterkte in ieder geval. Me2: hoe gaat het bij jullie? Waarschijnlijk erg druk op het moment. Geniet er maar lekker van. Flyke: nog even en dan is Merel ook alweer een jaar. Zijn jullie al bezig met het organiseren van een feestje of houd je het lekker rustig? Hoe gaat het verder met je? Neeke: Ah, Thijs begint steeds bijdehanter te worden (wel leuk, toch?) Ik kan ook zo genieten van dat soort uitspraken. Waarschijnlijk één van de redenen, dat ik voor kleuteronderwijs heb gekozen de laatste 4 jaar. Hebben ze genoten van het museum en jij van je avondje alleen op de bank? Fijne zondag nog (gaat wel lukken met dit weer, denk ik)
De begrafenis is a.s. dinsdag. Een heftige dag en ze (de kerk) verwachten een heleboel mensen. Hij heeft diverse elftallen getraind (en deed dat nog steeds) en was een markant figuur bij de plaatselijke voetbalvereniging. Zelfs mijn directeur kende hem van het voetballen (heeft ook 3 jaar training van hem gehad) dus vrij krijgen, was geen probleem. Hoe enorm onverwacht het ook was, we weten inmiddels, dat het zo wel beter is. Er was anders een kasplantje over geweest en daar had hij zelf absoluut niet mee kunnen leven. Nog even een pitte dag dus. Wat kruipt de tijd. Het is hier wel echt aftellen. Nog 2 en een halve week. Ik zou willen, dat ik de tijd zo 15 weken verder kon zetten (is dat ook voldoende voor jou Miriam of zal ik er nog wat weekjes meer aan vastplakken?) Het enige wat we kunnen doen, is afwachten....... Liefs Franka
He jakkes dames....lees hier weer veel slechte berichten!!!! Marieke: wat een naar nieuws van je vader. Snap dat hij en ook jullie hier even door zijn teneergeslagen....niet wat jullie hoopte en waar je vader voor ging! heel evel sterkte voor jullie! Miriam: wat rot dat je bmm nu toch korter is geworden!! Wel heeeel fijn dat de baby ogenschijnlijk gezond is! Dan maar plat 15 weken!!!! He4t zal het waard zijn!! Krijg je ook medicijnen? Danique zal je kracht geven om deze zwangerschap tot een goed einde te brengen!!! Minka: wat eng iiiiieeeeuwwww dat die wond weer openging!! Doet het nog pijn?? En dan ook nog een ontstoken teen!!! Idd in Biotex eof Soda weken...dat helpt meestal wel....Je mag zeker klagen hoor!! Al die pijnlijke ledematen!!! Hoe was het concert? Ja kaartje van Fee is hetzelfde als dat van JP, alleen dan roze Zij is idd ook vernoemd naar onze moeders en de laatste naam is een familienaam. Zo ook haar voornaam. (JP zijn trouwens onze vaders ) Franka: ja de tijd kruipt die eerste weken, dan wil je echt de klok vooruit kijken!! Veel afleiding zoeken! Zal dinsdag wel heftig worden idd.... Jude: blij te horen dat je rug wat beter is. Dat kan idd zo vreselijk pijn doen!! En je bent meteen zo onthand met ene kleintje. Fijn dat het goed gaat met Rick! EWennen op het kdv...ik vond de eerste dag afgrijselijk, maar toen ik zag hoe JP het er naar zijn zin had was dat gevoel gauw voorbij. Nu brengen we hem ook gewoon naar de opppasmama ookal ben ik thuis omdat hij het daar te leuk vindt en het voor zijn dagelijks ritme beter is. Neeke: wat geweldig die Thijs!! lekker bijdehand!! JA je jongetjes worden ook grooter......snif.....gaat zo snel! En ook allemaal ontstoken tenene daar!! hahaahha als je niet beter wist zou je denken dat het besmettelijk was! Jette: bij jullie dus nog pet voor wat betreft slapen.......heb je er al eens met cb of zo over gehad? Loopt Dominique al? Bij ons scheelde dat dag en nacht qua slapen en humeur..... Hier alles goed. Fee is mega lief. Slaapt bijna de hele dag en komt snachts voor maar 1 voeding! Ze is dus lekker gewend aan haar eigen wiegje Met JP sliep ik veel minder. Voor mij ook goed want veel slapen bevordert het herstel van de ks.....Het gaat best goed moet ik zeggen alhoewel me ech door veel vrendinnen die een ks hebben gehad is afgeraden om te snel te veel te gaan doen. Ik mag bv ook echt 6 weken niet tillen meer dan 5 kilo en da's best lastig met een dreumes in huis dus daar heb ik nog wel veel hulp voor gelukkig.
Lieve Franka, Waarschijnlijk lukt het me morgen niet om hier te komen en daarna ben ik twee dagen weg voor het werk, dus ik wens je nu alvast heel veel sterkte voor dinsdag. Koester je man en jullie beebje. Miriam, Heb je je mooi rustig gehouden dit weekend? Wanneer is de volgende meting gepland - heb ik daar overheen gelezen of gaan ze niet meer meten? Sterkte meis, goed broeden hoor, nog zeker twee maanden en liefst veel langer! Voor alle andere dames moet ik het even bij een hele dikke **knuf** laten. Liefs, Neeke
neeke, morgen gaan ze weer meten en vrijdag wederom ik hoop dat het nu een keer stabiel blijft en niet verder gaat. maar ben bang voor ander nieuws dat het nog minder is geworden en watdan? geen idee maximale behandeling betekent op dit moment twee verschillende antibiotica kuren elke week een injectie en twee keer per week een meting toch blijft het in mijn hoofd spoken dat we op een punt gaan komen dat ze zeggen het gaat mis en het enige wat we nog kunnen proberen is een cerlage(zo'n bandje) maar dat doen ze dus alleen als het anders toch mis zou gaan. de kans dat het plaatsen goed gaat is minder dan 50 procent. daarom wordt het nu ook niet gedaan te groot infectie gevaar en dan is het afgelopen. dus dat zou en wordt evt een echt laatste redmiddel nu kunnen we alleen enorm hopen op een wonder dat ik nog minimaal 6 weken zwanger mag zijn, eer de bevalling op gang komt. echt vreselijk om zo zwanger te zijn. meiden fijne dag ga nog even liggen maar moest er wel uit voor de antibiotica en die blijft in mijn keel steken dus dacht niet direct gaan liggen dan ga ik overgeven dus eerst maar even hier langs knuf miriam
hey meiden, ik heb even veel terug moeten lezen maar wat weer een ellende! Waar blijven de goede tijden?? allereerst miriam meis wat moet jij wat doormaken ja en bart natuurlijk ook he maar probeer nog een sprankje hoop te houden het kindje is gezond tot zo ver, dat zegt toch veel. Jullie zullen wel leven van meting naar meting, elke dag is er 1 zo proberen per week te kijken meis maar het zal mega zwaar zijn kan ik me proberen voor te stellen. Ik tel met jullie mee, elke week, elke dag elk uur!!!!!! Volhouden hoor niet de moed opgeven!!! Marieke wat een waardeloos nieuws voor jullie, hoe gaat het nu mentaal met je vader?? Minka auuuuwww wat een lompe boeren om zo je hechtingen los te trekken, hoe gaat het nu?
NOu het slapen gaat hier een stuk beter, we geven geen drinken meer s'nachts [-X ik leg haar elke avond uit dat ze niks te drinken krijgt hoop maar dat ze het begrijpt. En zowaar zaterdagnacht heeft ze de hele nacht doorgeslapen afgelopen nacht twee keer wakker geweest maar na het geven van een speentje sliep ze direct weer verder YES@!!!! Verder is het een heerlijke meid, ze is druk aan het oefenen met lopen en dat gaat per dag beter! Ze brabbelt ook veel, heerlijk hoor! Jette
Marieke, Wat een rot nieuws dat de oreratie toch niet gedaan kan worden. Je papa had er volgens mij toch echt op gehoopt. Nu weer in een moeilijke periode of alles goed blijft gaaan. Dikke knuf meid. Miriam, rust, rust, rust, meer kun je nu niet doen en inderdaad leven van mneting naar meting. Nee, zo is zwanger zijn absoluut niet leuk. Ik blijf voor je duimen en hopen. Alvast sterkte voor morgen. Franka, jij ook sterkte morgen bij de begrafenis. Doe het rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf en je kleintje. Geef Franka-man maar extra veel steun, ik denk wel dat hij dat kan gebruiken. Jette, zou het dan toch aan het drinken liggen? Misschien inderdaad even wennen zonder, maar ik hoop dat ze nu door blijft slapen, is ook wel lekker voor mama Heerlijk dat ze zo brabbelt, ik heb hier ook een echte kletsmajoor, zal nog wat worden als ze echt gaat praten en haar kunnen verstaan! Is denk ik toch wel een eigenschap die ze van mama heeft Neeke, veel succes in Munchen., doe je de groetjes aan Jude-man! Me2, lekker dat het zo goed gaat met Fee, tja een meisje is in karakter al snel anders als een jongetje, leuk dan om die verschillen te zien. Inderdaad rustig aan doen, dan herstel je het snelst. Het is toch een behoorlijke operatie een KS. Jude, succes met het oefenen van Rick. Je rug al weer wat beter? Hope, je klinkt positief, gaat alles goed? Hier alles prima, moet zo echt aan de slag want is een bende in huis. Minka-man is vorige week ook door zijn rug gegaan (Jede heeft hem vast aangestoken). Zaterdag morgen kon hij niks meer, tja, en dan sta je op het punt om je eerste weekend alleen op pad te gaan In sneltreintempo allerlei spullen voor Minka-man en Eline gepakt en ze naar mijn schoonouders gebracht (die vonden dit maar al te leuk).Even een extra ritje van 75 km, dan snel door naar Belgie etc. Kortom ik heb dit weekend 850 km gereden !Was bijna bij Me2 geweest hihihi Het concert was SUPER!!!!! ik heb echt genoten. Het was wel vermoeiend, maar had het allemaal niet willen missen. Ik heb alleen geen stem meer, maar goed dat we hier niet live kletsen! Mijn hechting is redelijk, er staaat nog een stukje open, en dit groeit van binnenuit dicht. Het zal altijd wel een minder mooie hechting gaan worden, maar ja, dat zie je toch niet zo goed. Vandaag Eline naar de opvang gebracht en nu snel in huis aan de slag. Minka/man kan weer iets bewegen maar is ook thuis. Kom later nog wel eens spieken! Dikke kus allemaal Minka
Franka, heel veel stekte vandaag meid!!! Hopelijk komen jullie de dag samen een beetje door. Ik denk aan je!!! Jette, wow wat geweldig zeg!!! Misschien heeft het dan toch aan het drinken gelegen? Is natuurlijk altijd makkelijk achteraf, maar echt goed joh. Lijkt me ook echt een goeie methode om alles uit te leggen. Ze snappen al meer als dat wij denken. Minka, hihi je bent echt hees. Vond het wel grappig!! Leuk dat het concert zo super was. Was je met een club vriendinnen? Miriam, succes weer vandaag met meten. Nu moet het stabiel gebleven zijn hoor, een keer goed nieuws kun je wel gebruiken. Zet hem op meid! Ik denk aan je! Neeke, knuf terug!!! Me2, wat schattig hoe je over Fee praat. Je bent verliefd, ik hoor het!!! Heerlijk dat ze het zo goed doet. Inderdaad balen dat je niet mag tillen, maar dat is maar voor even. Heb je genoeg hulp? Is je familie al op kraambezoek geweest? Ik heb de afgelopen 2 dagen ontzettend hoofdpijn gehad, en eindelijk is het gezakt. Zal wel door alle stress komen. Het blijft door mijn hoofd spoken. Vandaag heb ik een leuke dag op de planning. En het is ook nog lekker weer, wat wil je nog meer! X marieke
Franka: heel veel sterkte vandaag! Denk aan jullie beeb en geef Frankaman een ferme arm en schouder! Heel evel sterkte voor jullie beide! Miriam: nee zo is zwanger zijn echt afgrijsselijk, maar je gaat die 6 weken halen! En ook nog wel 8 of 10. Wij gaan met je af te llen. Kijk inderdaad niet verder dan een week...ze doen er nu alles aan en het moet met rust gewoon goed komen! Hopelijk blijft het nu stabiel! Jette: wat een gewedlig nieuws over het slapen! Geen drinken meer geven zijn wij ook op een gegeven moment gaan doen. En uitleggen helpt want ze begrijpen inderdaad stukken meer dan wij denken! Ik sta elke dag versteld. Als ik vraag aan JP of hij bijv. mijn schoen wil aangeven oid dan doet hij dat! Minka: klinkt als een super weekend!! Wel balen voor je man dat hij net als Jude door zijn rug is gegaan! Hopelijk is het niet besmettelijk Wat zullen je schoonouders hebben genoeten! En als je de volgende keer zoveel rijdt en je komt in de buurt dan ben je natuurlijk altijd welkom!!! Wat ga jij vandaag doen Marieke?? Je klinkt heel geheimzinning Ja die hoofdpijn zal zeker door alle spanningen komen. Hoe staat je vader er nu in?