tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey minka

wel leuk he, even tijd voor jezelf en voor ons (zijn we blij om ;) )
    wat leuk, eigen moestuintje! lekker veel vitamientjes heeft Eline dan binnen met spinazie, wordt ze lekker groot en sterk, moet altijd denken aan Popeye dan, ken je toch ook he?

ivm teennagel, die zat los en ik heb wat losgeprutst om eerlijk te zijn, was eerste dagen wel heel raar, zo gevoelig, had verbandje dan maar omgedaan, omdat ik bv laken niet kon verdragen daarop, zo gevoelig vel onder die nagel, er zit nu wel een dikke bobbel verharding onderaan, en volgens mij ma is dat een nieuwe nagel die onder oude nagel groeide, niet doorkon en zo wat opgegroeid is, verder afwachten nu.
    Ivm tandjes Merel, ik zie nog maar altijd 1tje, en das dan zo een drietal mm wit dat ik zie, maar ik voel het wel mega scherp.
    Lady's night, heb ik in vorige post wat over gezegd, om 2.30u was ik terug thuis.
    Alcohol ne lekker mochito gedronken, ne kir en witte wijn, voor de rest cola, zo kon ik met een goed geweten en zonder angst , ongv 30-tal km naar huis toe rijden en had ik geen kater sanderdaags zoals vorige keer hehe

hehe Elinetje heeft het dus ook mee van haar mama, ook een echt boefje in wording :D
    hehe vond het grappig, ik krijg BELGEN over de vloer :p

liefs
    flyke

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Leuk onderonsje zo smorgens vroeg :D
    Las het later van je lady's night, lekker bezig geweest dus! maar wel lekker om er even uit te zijn geweest.
    Je teennagel; zal inderdaad wel een nieuwe onderzitten, maar even geduld het duurt wel een tijdje voor die erdoor is!
    hihihi die kennen we hier in NL ook! Lekker veel ijzer en vitamientjes hihihi
    Ik ga Eline uit bedje halen, ze is wakker
    DOEI

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    heheh grappig
    onze trouwe minka met leuke plaatjes
    ja ik zag dat graag Popeye, ik herinner me nog goed dat ik de zondagmorgen heel vroeg opstond om naar tekenfilms enz te kijken terwijl ik anders een echte slaper was
    ik ga vlug nog es wat terugkruipen in bed, wat doezelen ;)

fijne dag iedereen!
    liefs
    flyke

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi meiden,

miriam yes yes yes, goedzo geweldig nieuws dit moet zo blijven!
    hardstikke goed, dit stimuleert tenminst ook om te blijven rusten al is het met dit weer wel een stuk moeilijker denk ik of niet??
    Morgen zou het al weer beter worden, de zon zijn boordnodige vitaminentjes voor positiviteit!!!!

we hebben nog steeds geen veulen pffff ik heb vannacht de wacht gehouden, dat betekent slapen op de bank, met een tv schermpje voor je en een tetterend alarm die wel vijf keer af ging vannacht :( van mij mag het veulen komen hoor, dit is behoorlijk vermoeiend.

Dominique is s'morgens weer iets later het is nu kwart over zes, nog even een half uurtje erbij zou fijn zijn, jetteman zei dat ze vannacht vaak wakker is geweest, gisterennacht niet een keer!
    Het is dus nog een beetje wisselend!!

Maar verder gaat het erg goed!

jette

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden wat zijn jullie er vroeg bij tjee ik doe er nog niet aan mee hihi blijf lekker in bed liggen want als ik nog geen honger heb dan kan ik net zo goed boven nog blijven liggen.

gister missers gezien op ned 1 wie heeft daar nog meer na gekeken was even helemaal van slag.
    er kwam een voorval in voor over een zwangere vrouw en haar man die bij de eerste zwangerschap een spoed keizersnee hebben gekregen dus een risico groep zijn bij de tweede zwangerschap, deze mevr voelde zich niet goed met 32 weken en ging bij het ziekenhuis aan de bloedwaarde en urine gaven te kennen zwangerschapsvergiftiging en de ctg was volgens de gyn goed. mevr moest blijven 1 nachtje en er zijn nog 2 ctg's gemaakt allemaal volgens de gyn goed. Mevr zelf gaf duidelijk aan dat het kindje bijna niet meer te voelen is en dat het niet goed voelde in het algemeen en vroeg een keizersnee dat deden ze niet niet nodig vonden ze.
    De volgende dag had een andere gyn dienst en die wou mevr zonder nog een ctg naar huis sturen mevr wou dit niet en kreeg alsnog een ctg maar het hartje was niet meer te vinden toen eindelijk een echo en kindje was overleden .

Ze moesten maar naar huis om dit allemaal te verwerken en hadden pech
    dit vond het medich panel echt een misser een fout van het ziekenhuis.
    Deze mensen hebben het er ook niet bij laten zitten en hebben de arts voor het tuchtcollege gegooit en hij heeft een berisping gekregen meer niet ( echt mijn woede knalde er toen al uit) maar dit is nog niet alles een jaar later is er bij dezefde gyn nog een kindje overleden in de buik ook door de ctg niet goed te hebben bekeken.
    onvoorstelbaar dat zo'n gyn mag blijven werken en maar twee berispingen heeft gehad.

Ze hebben deze gyn ook gebeld in het programma en hij vond het uitermate vervelend voor de ouders niet voor hem
    wat een lul
    pfff

o ik kan hier zo boos over worden
    nou een heel verhaal he
    voel me zelf trouwens goed hoor
    gr miriam

enne gaan jullie nog leuke dingen doen 30 april ?

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    foute login!

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi miriam,

ik heb het niet gezien maar kan er ook vreselijk kwaad om worden om de fouten die in een ziekenhuis gemaakt worden, kijk nu maar weer bij dat Schepersziekenhuis in Emmen!!!!
    Ook bij mijn moeder zijn destijds meerdere fouten gemaakt, we mogen blij zijn dat ze het heeft overleefd!@!!

Kom je de dagen een beetje door miriam?

liefs]
    jette

8. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Even een vlug berichtje (probeer later bij te lezen)

De test van MvM was positief (gelukkig)
    Gisteravond laat nog met Franka-man naar de huisartsenpost geweest. Hij had knallende hoofdpijn en kon niet meer staan, zitten of liggen. Hij kreeg een antibioticakuur en we konden weer naar huis (na ruim een uur in de wachtkamer te hebben gezeten)
    Ben nu ook wel moe.
    Voel de hele ochtend al kleine steekjes (soort speldenprikken) aan beide kanten en ben weer even erg onzeker hierdoor.
    Nog precies een week wachten (wat duurt het toch lang....)

Liefs Franka

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o lieverd die steekjes heb ik ook heel erg gevoeld en eigenlijk nog steeds
    soms dus niet te naar maken soms denk je ook dat je alleen maar meer voelt omdat je dat denkt.

hey dikke knuffel en het komt goed

ja jette erg is het hoor kan er nog niet over uit pfff echt onvoorstelbaar
    jammer dat we die ziekenhuizen nodig zijn.
    liefs mij

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey franka,

dat lijkt wel heel erg op wat jetteman een paar weken geleden ook had, knallende koppijn en niks meer kunnen, nu had jetteman ook nog een verdoofde mond erbij waardoor hij werd opgenomen in het ziekenhuis!

Sterkte met je man!

en jezelf natuurlijk he

jette

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
  12. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Whaaaaaa!!!! Hope! Ontzettend gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!!!! Joepie, nu zijn we allemaal aan de beurt!!! :D

(sorry voor de uitroeptekens, maar ik kom alleen even snel spieken voordat ik ga koken en nu lees ik dit..., heb geen tijd voor verdere reacties, maar moet hier natuurlijk even snel op reageren, dat begrijpen jullie wel :D ).

X
    Jude.

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ook!!!!!!!!!!
    Ben helemaal door het dolle heen.
    Van harte GEFELICITEERD meid!!!

Ik kom net helemaal schreeuwend en juigend beneden.
    Mark snapte erg niks van, whahahaha :)
    Maar nu dat het kwartje gevallen is, is hij ook mega blij voor jullie!!!!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    in tranen uitgebarsten lees ik het verhaal de laaste is aangesloten in de rij wat ben ik diep dankbaar voor dit wonder dat in jou buik groeit lieve lieve hope

en nu hopen dat jij ik en franka het er tot het eind goed vanaf brengen maar eerst genieten.
    een onwijs dikke knuffel en veel heel veel tranen van geluk voor jou lieverd

miriam

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

Joehoe HOPE, wat GEWELDIG!!!!!!
    Ik kreeg een tip per SMS van Miriam om snel op het forum te komen kijken ;)
    (dank je Miriam)
    Even alles aan de kant in huis en kijken natuurlijk!
    Oh wat geweldig meid, nu zijn jullie alle 3 zwanger
    Ik vond je al "verdacht" stil en had een vermoeden, klopt dus helemaal :D
    Dit moet goed gaan meid, je bent al 8 weken en een super mooie echo!

Franka, nu volgende week jouw echo supergroot op de site en positieve berichten van Miriam, dan kan alles niet meer stuk!

Geniet er maar van alle 3!

Kus Minka

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

Vond het vorige plaatje echt te klein, nu even wat groter!!! :D

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mijn hele avond is goed gemaakt de angsten zijn even weg en ik ben blij dat we met z'n drietjes het afsluiten al zullen hope en franka langer samen dit gaan meemaken
    echt samen tot 40 weken jullie kunnen het
    knuf

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Helemaal geweldig zeg! Hope, ook hier wil ik jou en je man van harte feliciteren, ik vind het super!
    Miriam, Franka en Hope, alle drie zwanger.. wat willen we nog meer?

(meiden, ik ben er weinig, het was hier erg tobben en we zijn ontzettend moe. Bedankt voor jullie lieve reacties en ik ben er hopelijk snel weer bij. Sam doet het iets beter maar ik durf nog niet zo goed te hopen door al die tegenslagen. Ik hou jullie op de hoogte)

19. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey Hope,

Eindelijk mag en kan ik je hier feliciteren!
    Nogmaals SUPERGEFELICITEERD!!!
    Wat een mooie echo.
    Na twee jaar leed kunnen delen, delen we hopelijk nu veel geluk samen.
    Over 7 maanden kunnen we het topic hier positief afsluiten met drie mooie kindjes erbij.
    Wie had dat gedacht, dat we tegelijk zouden zijn, mooier kon het gewoon niet!

Liefs Franka

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat een top nieuws Hope!!! Dit is fantastisch!!!!!!! VAN HARTE!!!!!!!!

Deel Deze Pagina