Ah nee... Hope... m'n maag kromp samen bij het lezen van je berichtje en tranen springen in mijn ogen....... Wat zul jij verdrietig zijn. Heel veel liefs en sterkte, Neeke
hope ik ben in shock meis wat k*t voor je, dit kun je niet menen!!!!!!!! ik snap heel goed dat het je allemaal te veel wordt nu, neem je tijd, ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!!! liefs jette
meiden kom net terug van controle en de meting was nu 1,3 dus 0,1 minder maar de gyn gaf aan dat het nog wel stabiel is ben wel iets geschrokken had toch verwacht dat het gewoon 1,4 zou blijven maar als het zo blijft ook prima. maandag 23 weken en dan hopen dat er nog een x aantal weken bij mogen komen. heb ook met bart bepaalde zaken doorgesproken en de inhoud van een evt geboorte kaartje besproken en voorkant alles hebben we nu. telnr mocht het toch komen de weeen dan weet ik nu waar ik heen moet bellen. De gyn nog gevraagd hoe nu als ik tot 32 weken vol kan houden dan mag ik in almelo zelf bevallen daarvoor als er nog voldoende tijd is wordt ik via ziekenwagen naar zwolle overgebracht en dan is daar de bevalling. het blijft nu echt afwachten wat mijn lichaam verder gaat doen. nu vind ik het toch ook weer eng worden en is het positieve even weer weg, want halen we het wel allemaal pfff soms denk ik ook veelste veel hoor. heb nu mijn rolstoel dus mag naar buiten maar vind het toch ook weer eng nu het heel iets minder is geworden . iedereen fijn weekend en hope knuffel
Wil steeds op iedereen reageren, maar dat "roept" een van de kinderen weer.... Mirima: blijf positief!! Het is redlijk stabiel!! je gaat het redden!! Goed dat je alle scenario's al hebt doorgenomen met gyn! Dat geeft rust denk ik dat je weet waar je aan toe bent in welk stadium van de zwangerschap!! Dikke knuffel en hou vol meid!!!! Even heel vlug ego berichtje....Hier gaat alles goed. Fee is heel zoet, maar kampt wel nu al weer met dezelfde problemen als JP ten aanzien van krampjes. Bij JP wging de darmkrampjes rond 8 weken over in hele erge constipatie. We blijven dus erg alert dat het niet erger wordt bij Fee, maar al met al mogen we zeker niet klagen! Borstvoeding loopt goed en vandaag voor eerst met Fee op controle geweest! keurig volgens het boekje 1 kilo boven geboorte gewicht!! Goed gegroeid en ontwikkeling ook keurig op schema...Met mij helaas wat minder, krijgt voldoende slaap en rust omdat Fee echt erg relaxed is (of ik ben dat omdat het mijn 2de is hahahaha), maar eergisteren is de wond van mijn keizersnee gaan ontsteken en moest naar ziekenhuis schoon laten spoelen. Heb zware antibiotica (waar ik ziek van word dus heb daartegen ook weer medicijnen.....) en hoop dat we het nu in de kiem hebben gesmoord, word echt gek als ik weer onder het mes zou moeten: dat kan ik niet aan..... Morgen weer op controle..... Nou hoop snel eens op jullie allemaal te kunnen reageren!! Lieve knuffel aan jullie allemaal!!!!
me2 bah bah bah meid dat gun je niemand dus ik ook jou niet balen meid dat het niet gewoon lekker heelt hopen dat het nu in iedergeval goed komt en je inderdaad niet weer onder het mes moet knuf
ik heb als ik het goed heb gedaan iedereen een pbtje gestuurd wil de gene die niks heeft mij dat even laten weten en dus kijk even of je een berichtje heb. fijn weekend meiden
Hee lieve dames, Me2, he nee, nu nog een ontsteking... Hoop dat de antibiotica goed aanslaat! Doe rustig aan. Miriam, enerzijds kun je denken dat het nu in een paar dagen 1 mm minder is, maar bekijk het zo, eigenlijk is het nu in 3 weken (toch?) maar 1 mm minder geworden. Als dat de komende 3 weken ook weer zo is zou je met bijna 26 weken op 1.2 zitten, met bijna 29 weken op 1.1 - dat zou toch hartstikke mooi zijn? Denk goed om jezelf en je beebje! Hope, heb veel aan je moeten denken, kan me je verdriet maar ten dele voorstellen... Dikke knuffel meid. Franka, houd jij het nog een beetje uit? Dinsdag geloof ik weer een echo of niet? Wel heel erg fijn natuurlijk... Amber, reflux en koemelkallergie voor jullie mannetje, hoe is het nou met jullie? Zijn de nachten al wat beter? Veel liefs voor allemaal, dikke knuffel, Neeke
Verschrikkelijk Hope, wat jullie nu weer moeten meemaken. Ik heb de afgelopen dagen veel aan jullie gedacht. Kan gewoon niet geloven dat dit gebeurd, weer. Het is ONEERLIJK!!!! Woorden schieten te kort.............
Ik kon dus na zondag niet meer op de site komen.......... Geen idee wat er was, kon wel meelezen maar niet inloggen. Grrrr was zo boos, vooral na het geweldige nieuws van Franka, ik wilde je zoooooooooo graag feliciteren met je mooie echo meid. En daarna het ongelofelijke nieuws van Hope. Ben er echt kapot van. Kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je nu voelen..... Me, wat eng zeg dat je wond ontstoken is. Heb je er veel last van? Kun je wel een beetje van je kraamtijd genieten? Hopelijk ben je niet al te ziek van de antibiotica. Miriam, pfff meid enorm klote dat het niet helemaal stabiel is gebleven. Maar je mag nog wel lekker naar buiten toch? Ik duim voor je dat het lekker weer wordt, kun je ook even genieten. Franka, heeeeeeel veel succes voor dinsdag (voor als ik niet meer op de site kan komen)!!! Hele dikke knuf voor de rest, moet nu echt gaan. X Marieke
marieke ik mag nog gewoon naar buiten hoor en jullie hebben gelijk als het zo doorgaat zit ik met 1,1 op 29 weken hihi dat zou toch al geweldig zijn. soms denk ik waarom groei ik niet knal hard nu zodat mijn kindje een voorsprong neemt en waarom mag bart nog niet via de buitenkant voelen hoe je schopt ben zo bang dat allemaal niet mee te mogen maken heb best wel een buikje hoor vind dat ik goed kan zien dat ik zwanger ben maar ben zelf best gezet dus een mooi rond buikje voor heb ik niet echt en hoop toch dat het nog iets meer komt maar ja dat is afwachten wil even zeggen dat ik jullie allen lief vind liefsmiriam
Me2: oei, dat klinkt niet fijn. Ik hoop, dat de kuur snel aanslaat en een operatie inderdaad achterwege blijft. Doe het maar lekker rustig aan. Miriam: kan me indenken, dat het gisteren even schrikken was. Gelukkig klink je positief en zitten jullie al bijna weer op 23 weken. Het is dagen sprokkelen, maar blijf moed houden en dat buikje komt nog wel Oh, en het gevoel is helemaal wederzijds! Hope: ik denk aan jullie! Neia: hoe gaat het bij jullie? Ik las, dat je ouders er lekker even samen tussenuit zijn geweest. Gaat het inmiddels ook weer beter tussen je schoonmoeder en jou? Soms bedoelen ze het goed ........... Alleen komt het er niet altijd zo uit. Amber: hoe gaat het nu met jullie? Heeft Sam al minder last van zijn allergieën? Ik hoop, dat jullie een beetje rust hebben gekregen en aan het genieten zijn. Dinsdag weer een echo en ik ben nu alweer superzenuwachtig. Ik moet me er nog drie dagen doorheen zien te slepen. De gyn wilde na deze echo (die van aankomende dinsdag) ons misschien al doorverwijzen naar de verloskundige, maar aangezien die geen echo-apparatuur hebben, lijkt het mij nog niet zo'n goed idee. Eerst die 12 weken doorkomen en daarna ga ik daar wel luisteren. Even kijken of we daar nog kunnen onderhandelen (als alles goed is) Liefs Franka p.s. natuurlijk ook de groetjes voor alle andere meiden.
Lieve meiden, ik ben helemaal ontroert. De bloemist stond net aan de deur met een bloemetje......van jullie. wat lief!!! Jullie zijn zo lief, ik voel me zo rot, omdat ik eigenlijk even geen behoefte heb om hier te praten, terwijl jullie zo attent zijn. Sorry, maar het is gewoon zwaar om als enige "niet zwangere" hier mee te praten. Misschien komt he wel weer, maar n is het gewoon te moeilijk voor me. Ik hoop nog steeds dat we dit topic ooit eens samen afsluiten, en dat iedereen, inclusief ik, mama is, maar voor nu zie ik dat nog niet zo rooskleurig in. Zeker omdat ik, als ik al zwanger zou raken, dit nog maanden zal duren ivm de laatste IVF met PGD behandeling en dan Miriam en Franka inmiddels ( bijna) bevallen zijn. Dus ik weet niet hoe dit voor de toekomst wordt, maar ik denk ook niet dat het nu verstandig is om daar iets over te zeggen in mijn situatie nu. Ik neem het maar met de dag. Maar nogmaals bedankt voor jullie hele lieve gebaar. ook namens mijn man. Liefs hope
O meiden, ik ben ook al een week hier niet geweest, ik ben zo druk geweest met de eerste werkweek, ik ben er gewoon niet toe gekomen... En ik lees heel mooi nieuws en ook heel verdrietig nieuws... Hope, wat een ellende... ik vond het zo mooi voor jullie en nu dit weer... ik hoop dat je de kracht vindt om de draad weer op te pakken en hopelijk straks weer positief de toekomst in kunt zien... Franka, jij natuurlijk geweldig een mooie echo! Ik denk dat het dinsdag ook nog wel goed zit, hoor. En ja, ik zou ook liever langer in het ziekenhuis blijven, onzeker blijf je toch wel, dus alleen maar fijn als je meer echo's kunt krijgen. Miriam, gelukkig toch nog wel stabiel gebleven, nog maar een paar weekjes volhouden (al zal het voor jou wel als een eeuwigheid voelen), maar hopelijk blijft die kleine nog veel meer weekjes zitten dan een paar. Hier druk gehad dus, een week gewerkt, de eerste dag dacht ik echt: pffff.... dit is niet leuk, er was weer gedoe en zo, maar ging de tweede dag al beter en gisteren heb ik echt goed gewerkt, ik had er ook weer heel veel zin in en het ging goed. Rick had het goed gedaan op het KDV en viel 's avonds direct in slaap van de moeheid. We hebben er geen kind aan gehad. Was wel een beetje bang dat ie van slag zou raken en dan thuis niet meer wilde slapen, maar dat was dus het tegenovergestelde. En ik had er gelukkig ook geen moeite mee dat hij daar was en ik aan het werk. Ik had gewoon geen tijd om me daar druk over te maken. Dus ik ben happy nu. En er staat al een moederdagkado klaar, Rick had geverfd op het KDV . Ik ben benieuwd wat het is, want ik mag het morgen natuurlijk pas uitpakken! Verder de groeten aan iedereen, ik krijg zo bezoek... X Jude.
Hier ook even een kort berichtje van mij. Hope, het bloemetje is het minste wat we voor je konden doen, ik begrijp het goed dat je hier bijna niet meer wilt komen, maar je weet dat we er voor je zijn. Me2, klinkt niet best meid, hoop dat de AB aanslaat zodat er geen operatie meer hoeft. Mag het wel met de BV? Franka, toitoitoi voor dinsdag, ik duim voor net zo'n mooi hartje als de laatste keer Miriam, 0.1 mm is nog niet zo slecht toch? Blijf het rustig aan doen, elke dag is er weer eentje en dit kun je best nog wat weken volhouden zo! Jude, fijn dat je je ritme bijna weer terughebt en dat het goed gegaan in op het KDV Marieke, ik miste je al hier! Alles goed? Neeke, was de chocolade lekker? Hoe is het met je mannetje? Amber, komt Sam al in een ritme dat het iets beter gaat? Dit was even kort, ik heb het erg druk, mannetje helpt verhuizen bij vrienden al 2 avonden en vandaag, erg druk + overwerk op mijn werk en ik moet morgen ook werken Daarbij komt nog dat ik veel pijn aan mijn geopereerde vinger heb, kan weinig met mijn hand. Komt vast door al het extra werk, waarbij ik veel met mijn handen moet doen. Ik heb hem al vastgetaped zodat de vinger niet kan buigen want dat kan hij slechts een klein stukje iets verder buigen doet dus enorm zeer. Voor allemaal een dikke knuf en alvast speciaal voor Amber morgen VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !:
ik wil even kort reageren op onze lieve hope die we echt blijven steunen en dat ook nooit zouden vergeten en ik wacht meid tot jij het topic mag sluiten. ben blij dat je thuis was en dat je het bloemetje hebt ontvangen fijn en dat je het lief van ons vind vind ik weer lief van jou ik lees nu met tranen in mijn ogen jou bericht weet je dat ik ook bang was dat ik zo'n bericht zou moeten schrijven ik geloof echt dat ik niet meer zou komen gewoon stoppen ik zou dat niet aankunnen jij komt niet veel nu maar je bent zo sterk dat je echt wel weer komt dat weet ik uit de grond van mijn hart. Ik wil nog even hier zeggen dat iedereen mee heeft gedaan mocht ik een naam vergeten zijn te schrijven dus iedereen gunt jou dat boeket als een stukje troost en wij zouden allemaal meer willen doen voor je ik kan niet zeggen het komt goed dat is ook niet wat je wilt horen ik luister en denk elke dag elk uur aan je lieverd. mocht je willen praten lezen wij je verhaal doe je ding geef je grens aan dat is nu prioriteit niks meer niks minder geef je man ook een knuffel namens mij en echt vind het zo erg voor je liefs miriam
amber van harte met je verjaardag geniet ervan volgens mij heb je mooi weer erbij liefs miriam rest fijne zondag
dank voor jullie felicitaties! Inderdaad een mooie dag geweest vandaag! ik zeg het heeel voorzichtig, maar Sam lijkt wat te herstellen van de 'schade' die de koemelkallergie heeft veroorzaakt. Zijn darmen zijn nog wel supergevoelig en hij worstelt na elke voeding nog heel lang, maar ik krijg steeds vaker lieve glimlachen en zie nu een jongetje dat niet meer zo in zichzelf gekeerd is van de pijn... De afgelopen 8 weken waren ronduit verschrikkelijk en ik kan ook niet zeggen dat we er allemaal fris en fruitig bijzitten, maar ik hoop heel erg dat de rust mag gaan terugkeren. Een ziekenhuisopname hebben we dus niet gedaan, gelukkig. We zijn er nog niet maar het zal goedkomen. Lief dat jullie er naar vroegen. Hope, ben blij dat het bloemetje goed is aangekomen. Het is zeker het minste wat we kunnen doen. Het is moeilijk dat we verder niets anders kunnen doen. Je bent een lief mens, ook als je boos bent op de hele wereld, ook als je hier niet meer wilt zijn en onze verhalen te pijnlijk vindt. Je mag hier komen klagen, huilen, boos zijn. Je mag hier je verhaal doen en je hoeft je niet te verontschuldigen als je hier niet wilt zijn. Wij wensen je allemaal het beste en leven met je mee, dat is een ding wat zeker is. veel liefs meiden, liefs aan allen Amber
Hope, het bloemetje is toch het minste wat we konden doen, gewoon laten weten dat we aan jullie denken en met jullie meeleven! Geeft toch niks dat je even geen behoefte hebt aan het forum meis je moet doen waar jij je goed bij voelt en heb je het gevoel je terug te willen trekken moet je dit zeker doen, in de praktijk is gebleken dat de meesten toch weer terug keren omdat ze het contact missen. Zoals miriam al schreef we blijven bij elkaar tot we allemaal het geluk hebben gevonden! En dit voelt absoluut niet als een verplichting het is toch fijn zo'n forumgroep te hebben die vanuit ellende bijeen is gekomen, die elkaar steunt in de slechte en in de goede tijden. We blijven je steunen meis!!!!!!!!!! Amber nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Miriam ik zat ook zo te rekenen net als minka geloof ik, per drie weken 0,1, zo slecht is dat nog niet dan kom je nog wat weken vooruit meis!!! Probeer weer je positieviteit terug te krijgen, enne wees een beetje lief voor Bart he, ik weet dat het makkelijk is je af te reageren op degene waar je het meest van houdt, maar voor hem is het ook zwaar!!! Me2, he wat vervelend, hoe gaat het nu met de ontsteking van je wond, ik hoop dat het gauw beter gaat. Franka duidelijk aangeven wat je wilt meis, als je liever nog bij de gyn wilt blijven omdat deze betere apparatuur heeft dit kan ik me goed voorstellen meis! Je wilt toch zelf zien dat het in orde is, heel begrijpelijk. Hier gaat alles goed meiden, dominique is druk in de weer, ze loopt de hele dag door het huis, prachtig om te zien, ook wil ze met mamma aan de hand lopen door het hele huis, das iets minder ha ha ha, verder doet ze het heel erg goed. S'nachts komt ze meestal nog 1x omdat zein haar slaap haar speen niet kan vinden, maar ach dat vindt ik niet zo dramatisch. Momenteel beetje spannend hier, had de pil niet gehaald van de apotheek, omdat ik vrij was is me het helemaal doorgeschoten, wel intiem geweest met mannetje dus......... er is een kleine kans dat ik............. nou ja ga er niet van uit, maar toen ik het tegen mijn man zei had hij zoiets van wel een beetje onverstandig maar een tweede is welkom! Ikzelf was er helemaal nog niet mee bezig of ik wel een tweede wilde, eigenlijk heel eerlijk ben ik supertrevreden met hoe het nu is (klinkt misschien beetje egoistisch maar zo is het niet bedoeld hoor). Maar goed afwachten of ik ongi wordt........ of niet!!! liefs' jette