tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette spannend is het dan toch wel he nou we wachten af en jij vast helemaal hihi

ik zal aan je wijze woorden proberen te denken mocht mijn humeur weer even ver te zoeken is hihi

amber fijn dat het in ieder geval nu iets beter gaat hopen dat het zich snel vordert tot helemaal top
    knuf miriam

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Amber, ik bespeur iets van positiviteit in je berichtje. Ik ben blij dat het ietsjes beter gaat met Sam, in vergelijking met Sam stelt Eline's koemelkallergie niks voor. Ik hoop dat het vanaf nu steeds beter gaat en dat jullie rustigere tijden krijgen.

Jette, oehoe, wel spannend hoor (en leuk ;) ) Moet je nog lang wachten tot je iets weet ?
    Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hihihi

Miriam, morgen weer een meting? Succes!

Franka, jij ook succes voor morgen, laat je het snel weten?

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja ja ja meiden, erg leuk, tuurlijk het klinkt nu een beetje negatief maar zo is het niet bedoeld, maar het lag niet in de planning, ben gewoon een beetje dom geweest, maar het kan haast niet, ik bedoel je bent toch niet direct vruchtbaar na je ongi??? TOCH????

Het kan haast niet, raar gevoel, ik had me er eigenlijk al een beetje bij neergelegd dat dominique ons enige kindje zou zijn, we zijn zo heerlijk gelukkig met haar.
    Dat het voor mij niet nodig was een tweede, ook mijn leeftijd zat me voor mijn gevoel tegen.
    Maar nu denk ik stel je voor als............. hi hi hi!!!

ik denk zo'n twee weekjes afwachten dan zou ik toch wel ongi moeten zijn!!!

Miriam succes morgen meis!!!

jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette mag morgen niet vrijdag pas omdat het stabiel is is het niet nodig dinsdag er nog bij te doen dus 1 keer per week tot op heden

en ergens prima hoor maar wel raar.

laat het maar over je heenkomen je weet nooit

deze week drukke week jaja ikke hihi
    veel bezoek staat op de planning eindelijk lijken mensen de weg hier naartoe te vinden

liefs miriam

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Hope, dat is toch het minste wat we konden doen... (met alle egards voor Amber en Miriam overigens) Zo kun je ook nog elke dag zien dat we aan je denken. Dikke knuffel voor jou!

Miriam, Franka,

Voor jullie allebei veel succes voor morgen. Duimen draaien! En Miriam, zelfs als er weer een mm af zou zijn gegaan (jaja ik ben degene van de rekensommetjes, een echt beta...), met 13 mm heb je dan alsnog genoeg voor meer dan 6 weken en dan zit je al aan bijna 30 weken! Maar ik weet zeker dat het bij 13 mm is gebleven.

en...

Jette, tsja, zo zie je maar weer, misschien dat het nu toch hoe dan ook gaat kriebelen voor een tweede??? Vrienden hebben hun eerste kindje gekregen toen zij 37, en tweede toen zij bijna 39 was. Ben benieuwd!

Nou, net gehoord dat schoonmoeder Pfeiffer heeft. Neekeman heeft veel dezelfde symptomen, maar geen dikke klieren. Ben benieuwd of hij dan ook Pfeiffer heeft! Dat zullen we deze week wel horen. Hopelijk krijgen de jongens en ik het niet, maar het is niet extreem besmettelijk dus ik hoop dat het meevalt... Voorlopig maar even goed fruit, groente en vitamines eten om de weerstand hoog te houden, dan schijn je het niet te krijgen.

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    oeps :oops: amber een te late gelukkige verjaardag gewenst, hoop dat je van je dag hebt kunnen genieten en vooral ook van je gezinnetje, gelukkig gaat het nu de betere kant op met sam!

franka een heel goede echo gewenst morgen!

mir, jij morgen ook controle toch he? ik duim ook voor jou!

hope, misschien lees je dit niet, maar ik duim en denk ook aan jou!

de rest groetjes
    liefs
    flyke

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Franka, heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!
    Je zult wel weer stik zenuwachtig zijn, maar ik hoop op een prachtig echo.

Amber, alsnog GEFELICITEERD meid. Ik hoop dat je hebt kunnen genieten.
    Fijn om eindelijk iets positiefs van je te horen. Verschrikkelijk, en jullie zijn er nog niet natuurlijk, maar hopelijk nu de goeie kant op.

Jette, spannend hoor. Succes met wachten. ;)

Miriam, geniet van al het bezoek, dat deze week ook maar weer snel om mag vliegen.

Hope, een bloemetje.....is meer een gebaar dat we aan jullie denken......meer kunnen we helaas niet doen, al zou ik zo graag willen............
    hele dikke knuffel.

X marieke

8. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

De echo was goed!!!!!
    We zijn weer even opgelucht.
    Kindje is goed gegroeid, hartje klopte, mijn bloeddruk, gewicht was ook prima.
    Volgende week een uitgebreid gesprek bij de verloskundige (gyn deed dit, omdat zij er 24 uur zijn voor vragen, ter kennismaking, etc) Voor de 12 weken volgt er nog een echo (we weten nu nog niet wanneer i.v.m. Hemelvaart)

Met moederdag mijn zussen en moeder ingelicht (als moederdagcadeau)
    Er werd flink gejuicht en gehuild. Ben nu toch wel blij, dat ik het verteld heb. Kan ik mijn onzekerheden ook met hun delen, dan alleen de gyn.

Hoe was het bij jou Miriam?

Ga nu snel een boterham eten en weer na mijn 30 kleuters.

Liefs Franka

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Kijk Franka, daar zitten we nu op te wachten!!!!!
    Joepie, wat een heerlijk bericht!
    Het is inderdaad fijn dat je het nu kunt delen met je familie, geniet ervan meid!

Kus MInka

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaa Franka, helemaal geweldig!!!
    Klinkt heerlijk meid.
    Erg leuk dat je je familie hebt ingelicht, kun je inderdaad alles delen, dat scheelt al veel.
    Oooooooooh ben zo blij voor je meid.
    Wanneer komt je banner? Of wacht je daar nog even mee tot je 12 wkn.?

X Marieke

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Jippie Franka, dat klinkt goed :D ! Ja, idd, waar blijft nu die banner? Die heb je nu eindelijk wel verdiend!

Amber, ook nog alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig dat het nu weer wat beter lijkt te gaan bij jullie. Je gaat toch niet binnenkort al werken, he [-X ?

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    wow franka goed zo!
    en nu die banner aanmaken he =D>
    wat een mooi moederdagcado voor je ma en jij eigenlijk ook al he ;)

liefs
    flyke

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey franka fijn he dat je het kunt delen je geluk angst
    ik kon daarom ook echt het niet voor me houden.

en bart twijfelde met de 20 weken echo of hij wou weten wat het zou worden en ik dacht o nee want dan wil ik het ook weten niet bart wel en ik niet maar als ik het weet weet iedereen het en dat wil ik niet.
    gelukkig net van te voren zei die toch niet en het blijft dus echt een verassing
    wel als het een meisje wordt hebben we overleg gehad met zijn broertje en vader dat we de tweede naam van zijn moeder willen gebruiken als ook tweede naam
    ( bart z'n moeder is overleden ) en dat is gelukkig prima

dus nu heb ik al klaar namen kaartje voorkant en inhoudelijk is mijn neef aan het mooi maken de teksten heb ik hem gegeven.
    ga binnenkort het adres boek er bij pakken en de adressen aanvinken die een kaartje moeten krijgen.
    En dan als het ineens zover is kan mijn ma de enveloppen mooi schrijven haar schrijven is beter dan die van mij.
    Moet het wel goed gaan he
    maar ja we zijn er allemaal maar iets vroeger mee eerder want ik weet niet hoelang ik nog mag zitten thuis.

kreeg gister twee verhalen te horen tegenpolen eentje die ik liever niet zou horen en eentje die ik mij ook wel gun dan zeg maar.

een kindje van 29 weken is na 4 dagen toch plost overleden.

maar een kindje van ee tweeling is met 26 wk geboren en is er goed doorgekomen

dus vanaf week 26 is het echt volledig afwachten en hoop houden
    nu nog 2 en een halve week daarvoor te gaan

op hyves lags ik van de week ook een verhaal van een vrouw die een open baarmoedermond had en tot 36 weken door heeft kunnen lopen
    en dan krijg ik weer iets hoop

maar trek me nu vooral op aan positieve verhalen

vanmiddag zou ik weg gaan in de rolstoel voor het eerst maar heb afgebeld ben bang dat ik nu ineens te veel te snel doe..

zaterdag avond verjaardag gehad
    zondag moederdag dus naar mijn ma en irene de vriendin van bart zijn vader
    maandag naar vriend op bezoek geweest
    dinsdag mijn zusje jarig en daar geweest dus toch maar thuis vanmiddag volgende week lekker weg

nou meiden een heel lang verhaal liefs en hening an
    miriam

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    zo moet dat ook miriam je proberen op te trekken aan positieve verhalen, goed zo meis!!!

ga je volgende week weg, waar ga je naar toe dan.

Wij gaan ook het hemelvaartsweekend weg naar Hellendoorn een park van Zilverberk parken zag er op internet echt super uit! kan me er enorm op verheugen.

Net ook een stunt mijn moeder belde ze had zich buitengesloten, ze was met de voordeur bezig, viel die niet in het slot, sleutel lag binnen, nog veel erger dominique ook, ze lag gelukkig op bed, ben hals over kop naar huis gevlogen, tis ook wat met die oudjes :D

jette

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje dat is schrikken zeg moeders nu weer binnen

ik ga straks extra naar het ziekenhuis
    heb een aantal dagen jeuk bij de schaamlippen en ben bang dat er toch weer een infectie zit of zo durfde eerst niet goed te bellen omdat het zo prive is maar ben bang dat als ik het langer negeer het mis gaat en ik mezelf dat mijn leven lang kwalijk neem dus toch gebeld en mag er tussen door komen.

meiden ben ineens weer bang nu ik het in gang heb gezet straks ben ik alsnog te laat geweest om aan de bel te trekken.
    stom he dat je je voor zoiets schaamt

nou hopen dat het allemaal meevalt heb vroeger eens een herpes virus gehad dus mischien is dat het wel
    wordt wel gek van de jeuk
    ga maar weer duimen draaien op goede afloop
    moet er om kwart voor drie zijn en alleen mijn buuf is thuis dus die gaat mee is ook niet iets waar ik heel blij mee ben wel dat ze mee gaat en kan maar had liever mijn mama mee gehad.

nu ga ik dus alleen de behandelkamer in en dat is ook wel weer eng
    nou ja je hoort vanme

miriam

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: da's schrikken!!!! Gelukkig goed afgelopen!!
    Trouwens spannend van die pil!!!!!! Is jouw trouwens ook aangeraden om na de keizersnee minimaal een jaar niet in verwahting te raken?

Neeke: ai, da's naar Pfeiffer!! Inderdaad even goed vitaminen nemen want dat wil je echt niet krijgen! Hopelijk weet je man nu al wat meer over zijn kwalen....

Franka: top nieuws!! Gewedlig moederdag cadeau trouwens...Hier was iedereen het door de drukte vergeten :)

Miriam: denk aan een schimmelinfectie als ik het zo hoor. IS redelijk onschuldig. BAlen dat je buuf mee moet......Ik denk aan je!

Amber: ben zo blij iets positiefs te horen!! Gebruik je nu Nutramigen voor Sam? Dats pul stinkt zo ontzettend!! Gel;ukkig hebben ze hier in Zwitserland ook iets dat niet zo stinkt/. DAt hebben we toen aan JP gegeven.

JP ziet er uit als een ontplofte krentenbol want die heeft waterpokken en is er goed ziek avn terwijl hij nog zo klein is.....Fee gaat goed, behalve dat ze nog erg veel krampjes heeft en volgens mij net als JP ook last van verstoppng af en toe...goed in de gaten houden dus....Ze slaapt goed dus wij zijn zeer tevreden en voel me zo vreselij gezegd met mijn 2 deugnieten! Heb vandaag stiekem wat gewerkt (handig als je thuia werkt)...nu doe ik niets meer tot het einde van mijn verlof (eind juli)!! Wilde dit stuk perse zelf doen, maar ben blij dat het nu af is :)
    Met de ontsteking gaat het al een stuk beter. Vrijdag weer controle...

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Nee me2 ze hebben mij een half jaar geadviseerd!

ben blij dat de ontsteking verbeterd, gelukkig maar, ik weet nog dat ik in mijn litteken een heel klein gaatje had zitten, dat heeft ook eventjes ge-etterd maar was gelukkig snel beter!
    Wel druk zeker he met 2 kleintjes.

Franka ik wilde je nog even feliciteren met een goede echo, fijn meis!!!

Ja miriam klinkt als een schimmeltje, ik hoop maar dat het iets onschuldigs is!!!
    goed van je dat je aan de bel hebt getrokken hoor!!

liefs
    jette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja meiden een schimmel infectie goddank niks ernstigs dom he dat je je daar zo naar over kunt maken en kunt schamen
    blijkt heel veel voor tekomen vooral bij zwangere vrouwen

gr miriam

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: gelukkig niets ernstigs, dacht het al een schimmelinfecie; ja komt heel veel voor tijdens zwangerschap net als blaasontsteking. Ik heb tijdens de zwangerschappen nooit last gehad van schimmelinfectie, na de bevalling wel een paar keer. Komt doordat de flora door de hormonen verandert/verstoord wordt tijdens en na zwangerschap.

Jette: een half jaar!! Jeetje, hier wordt echt een jaar geadviseerd en ze deden (verlos en gyn) zelfs voorkomen dat het eigenlijk 2 jaar is tot een volgende bevalling anders mag je sowieso niet natuurlijk bevallen!....Ik zou graag namelijk nog wel een derde willen als het ons wordt gegeven, maar niet zo snel hoor!! Is meer voor het idee wanneer ik er weer aan mag gaan denken :)

20. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey mir

ben mee blij met je dat het maar een onschuldige infectie is! Die positieve verhalen zijn inderdaad belangrijk voor je. Maar best nu niet meer teveel googlen he want slecht nieuws vind je helaas altijd, en die moed en hoop moet je nu behouden he, stap voor stap vooruit tot eindmeet! en volgende stap alvast terug een goede meting morgen!

Hope,
    het zal wel heel moeilijk zijn voor je om dit allemaal een plaats te geven, die emotie van onzekerheid, dan twee goede echo's en terug ontgoocheling, waarom....een bloemetje is het minste wat we konden doen, konden we maar iets meer doen voor je, zoals iemand zei, ik blijf stug doorduimen voor je, het moet en het zal gewoon!

jette, hehe, spannend, maar net na je ongi, ben je nog niet zo vruchtbaar dacht ik? tenzij je een vroege eisprong hebt of de zaadcel drietal dagen blijft overleven tot je eisprong komt, spannend :D

amber, ben blij dat het beter gaat, dit bericht is voor het eerst wat meer rustgevend, ik hoop dat jullie met je gezinnetje wat meer rust kunnen vinden en wat gewoonte inbouwen zodat je zelf terug wat op je plooi kan komen

me2, hehe moest lachen een ontplofte krentebol, kan Feetje dat dan ook niet krijgen als ze zo samen zijn? Nu al werken? Foei :D nee, je voelt jezelf he, maar niet koppig zijn he en als je lichaam het aangeeft even stoppen he, gelukkig betert je wonde, nu op naar de controle

wat ik dus niet wist, is dat je met een spiraal zwanger kan geraken?!
    een collega heeft twee kindjes, had spiraal (was vorige keer door BV en de pil zwanger geraakt, 1e en 2e kindje verschillen 13 maanden), ze is dus super vruchtbaar. Ze voelde zich laatste tijd raar en zwanger, zw.test gedaan en HA zei, dit kan zijn door je eisprong dat die pos.test?! uiteindelijk een echo, en vruchtje was te zien, maar gestorven. Misschien dat spriaaltje dan toch zijn werk deed, door te zorgen dat vruchtje niet verder kan groeien... geen idee.

Nu over naar het goede nieuws, ik ging gisteren naar KDV en ze zeiden dat Merel er gestapt had, ik zei ah ja aan 1 ipv aan 2 handjes? neen, helemaal alleen :confused: toen nog es geprobeerd en inderdaad, ze stapte 3-4 stappen helemaal alleen naar me toe! En savonds demonstreerde ze het terug fier als een gieter aan hubbie :D Raar toch he, vorig jaar zat ze nog in mijn buik en nu kan ze bijna gaan en staan waar ze wil...
    Zo ik ga me klaarmaken, straks naar de kapster voor merel haar eerste echte kapsterbeurt :D benieuwd wat dat gaat geven,

beste voor iedereen!

liefs
    flyke

Deel Deze Pagina