tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Meiden ik lees niet, alleen even een bericht dat het niet goed gaat.
    Zie mijn eigen topic.
    Sorry heb de kracht niet ( ga nu plat)

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hope: heb bij je eigen topic gereageerd....knuffffff, ik kan gewoon niet voorstellen dat jullie dit allemaal moet overkomen, het is zo oneerlijk.....

Flyke: jippie de eerste stappen! wat zal je trots zijn!!!! Lekker naar de kapper!! Veel plezier!!

Jette: zat nog te denken....betekent dit dat jullie nu officieel voor een 2de gaan???? Hoef je niet te zeggen als je niet wilt, maar dacht er zo opeens aan dat ik het niet had gevraagd.

JA van die spiraal wist ik wel, maar niet dat het dan echt een vruchtje werd, meer dat er wel bevruchting kan plaatsvinden en dat de spiraal dan zorgt dat het meteen wordt afgestoten...

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Miriam, "gelukkig" een schimmel en niks ernstigs! Nu al weer 23 weken en 3 dagen, dat gaat goed!

Flyke, ik denk niet dat ik morgen online kan komen (ik moet werken), dus bij deze: alvast van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Merel! Daarom gaat ze zeker vandaag naar de kapper toe! En wat leuk dat ze de eerste stapjes gezet heeft en er zo trots bij keek =D> ! Leuk he!

Maar jeetje, dat verhaal over die spiraal... ik ga er toch maar vanuit dat het heel betrouwbaar is. Nu zijn wij sowieso niet zo supervruchtbaar is gebleken, dus... Maar ja, wat is 100% betrouwbaar... Ik was vandaag toevallig op controle voor die spiraal, echo gehad en het ding zit in elk geval goed. Het mag 5 jaar blijven zitten zei de gyn, maar hij zei: ik denk niet dat dat gebeurt, of wel? Nee... geen 5 jaar... Maar voorlopig toch nog wel eventjes.

Hope, jeetje, las net je verhaal, dat is wel heel erg heftig! Misschien dat het er ook mee te maken heeft dat het vruchtje al verder was dan de vorige keren? Mijn vriendin had een MK met 15 weken (maar vruchtje was maar 8 weken geworden) en daar was ook heel veel bloed en stolsels bij. Heel erg veel sterkte gewenst, maar dat weet je wel.

Liefs,
    Jude.

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal,

Ik probeer snel weer op jullie allemaal te reageren, heb het erg druk maar alles gaat prima. maar wil eerst onze kleine Merel feliciteren.
    Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Ook voor papa en mama
    Kus Minka

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Mereltje: VAN HARTE MET JE EERSTE VERJAARDAG!!!!!!!

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Merel,

Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Miriam,

Hoe was de controle vandaag? Ik hoop dat het stabiel is gebleven!

Hope,

Ga nu even je topic lezen, begrijp dat het niet goed is... :( Knuffel!

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve merel van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en ook papa en mama natuurlijk

mijn meting was goed wederom 1,2 a 1,3 dus wel een beetje stabiel ze was zelf heel erg tevreden waardoor ik me er ook niet naar om maak gek he

volgende week zaterdag weer terug voor controle tussen de middag en vrijdag dan gewoon de injectie halen

maandag 24 weken hoera hoera zijn bijna bij de volgende mijlpaal vanaf dan ga ik per week verder kijken
    liefs miriam
    iedereen ook een heel fijn weekend

8. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam,

Ook hier nog een keer gefeliciteerd meid, je hebt reden om blij te zijn met het resultaat van de behandeling! Moet je nagaan hoe snel het even leek te gaan voor de behandeling met antibiotica en hormooninjecties, en hoe het nu gestabiliseerd is. Ik ben supertrots op je, en ik weet zeker dat Bart en Danique dat ook zijn!!!!!!!

Veel liefs voor alle dames,

Neeke

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden
    bedankt voor de felicitaties
    Merel vandaag wel nog niet veel aan haar Bday gehad, ik vandaag hele dag gaan werken,
    maar zondag wordt HAAR dag, bday feestje!

Miriam, wederom een goede echo, ben blij voor jullie,
    op naar volgende week nu!

liefs
    flyke

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn Miriam!!! Op naar de volgende mijlpaal!!!!

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey flyke nog van harte gefeliciteerd met merel haar eerste verjaardag, hebben jullie een leuk feestje gehad??

Nee Me 2 we gaan niet officieel voor een tweede, het lag / ligt niet in de planning ik vindt het een beetje te snel, maar dat is persoonlijk natuurlijk he, we hadden eigenlijk gezegd om het maar bij 1 te laten, je weet misschien nog dat ik nogal fanatiek paard rijd, en ik had mijn zinnen gezet op mijn twee jonge paarden, lijken nogal talentvol te zijn, en ik had zoiets van met 1 kindje kan nog heel veel, met twee wordt het toch wat anders, tja en wachten dat dominique vier of zo is, dan ben ik al weer te oud(voor mijn gevoel dan he!!!)
    We zijn zo gelukkig met onze vrolijke gezonde meid, dat we eigenlijk niet bezig waren met een tweede.
    We zijn erg gelukkig met ons kleine gezinnetje!

Maar ja, nu ......... wordt er natuurlijk veel over nagedacht, ik weet wel dat vlak na een ongi je niet echt vruchtbaar bent, maar en dat zal wel psychisch zijn maar ik krijg pijnlijke borsten, etc.
    Gisteren waren vrienden van ons op bezoek met hun vierjarige dochter en ja hoor hun 18 weken oude dochter, jetteman nam haar op de arm, en was op slag verliefd!!!!

ach, weet het niet soms denk ik wel van ach lijkt me erg leuk maar aan de andere kant is het ook heel goed zo!!!!

Miriam goed nieuws weer, fantastisch meid, ben ze blij dat het goed gaat!! volhouden nu!!!

jette

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette niet te druk om maken mocht je zwanger zijn komt het vast goed en liefde heb je te over dus ook dat komt wel goed.

ja meiden vandaag 24 weken weer een mijlpaal gehaald ben er heel erg blij mee dit had ik een x aantal weken niet durven dromen en dus ook echt niet verwacht nu hoop ik echt dat ik nog een maand mag blijven zitten vervelen zodat we op de teller 28 weken krijgen ik hoop echt dat dat haalbaar is
    tot op heden gaat het goed dus laten we alleen heel erg positief worden en ervan uit gaan dat het moet lukken.

het is hier best rustig de laatste tijd met berichtjes van iedereen
    hoop dat het inhoudt dat iedereen te druk is in positieve zin waardoor er minder geschreven wordt.

liefs miriam

13. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Flyke: nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Merel. Hoe was het feestje geweest?

Miriam: fijn te horen, dat het nog steeds stabiel is! Inderdaad alweer 24 weken :D Hoe voel je je?

Het is weer een drukke week geweest zo na de vakantie.
    Afgelopen weekend hebben we ook Franka-man zijn verjaardag gevierd en vandaag ben ik snotterig en vooral moe. Ik ben bang koorts te krijgen (was de vorige keer ook zo en dat was achteraf geen goed teken), dus ben weer superonzeker.
    Morgenavond om 20.15 uur hebben we weer een echo en woensdag hebben we een drie kwartier durend gesprek met de verloskundige (of we een combinatietest willen doen, ect)
    Ik ga nu alvast mijn bed in, dan ben ik hopelijk morgen wat fitter en uitgerust.

Hoe gaat het met de rest?
    Volgens mij heeft iedereen het weer druk.....

Liefs Franka

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Krijg vanmiddag een berichtje van amber dat sam morgen toch opgenomen gaat worden in het ziekenhuis ter observatie
    iets waar ze zo voor hebben geknokt hebben om sam thuis te kunnen houden nu toch naar het ziekenhuis

heb je ook een sms gestuurd meid sterkte
    dikke knuffel miriam

enne franka lieverd zo logisch dat je onzeker bent dat gaat niet weg kunnen wij ook niet voor jedoen helaas.

ik hoop en bid dat je morgen een top echo hebt echt ik hoop het zo enorm voor je
    en pas om kwart over acht pfff nog een hele lange dag morgen voor de boeg
    je kunt ook gewoon slecht te pas zijn hoor maar begrijp je angsten zo goed heb ik ook elke keer met de domste dingen denk ik ojee
    we gaan mekaar er door slepen knuf

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Och och Amber!! wat een rot nieuws!! Ik leef met jullie mee.....dikke kus!!!!

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: hopelijk heb je een super echo gehad!! Ben benieuwd naar je berichten!

Miriam: heb jij ook controle gehad?

17. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Amber, geen leuk bericht :( :( :( je lieve kleine ventje in zo'n groot ziekenhuis... Mag jij daar overnachten? Ik hoop dat ze snel vinden wat hem mankeert!

Franka, hoopte hier al wat te lezen over je echo, het is vast goed, laat je gauw wat horen?

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Amber: Oh wat een rot nieuws. Ik hoop, dat ze daar snel iets voor Sam kunnen betekenen en jullie hem héél rap weer mee naar huis mogen nemen. Veel sterkte!

Gisteravond weer een echo gehad en alles is nog steeds goed! We hebben hem/haar voor het eerst echt zien bewegen. Het voordeel was nu, dat ze er echt een half uur voor uittrok en alles goed heeft kunnen bekijken. Het kindje had/heeft een mooi gevuld maagje en krijgt dus al voldoende voeding binnen, een slanke nek, etc.
    Ben weer even enorm opgelucht (vooral omdat ik me de afgelopen paar dagen niet helemaal super voelde)
    Vanmiddag naar de verloskundige en dan waarschijnlijk pas weer met 12 weken een echo.
    Vanaf wanneer luisteren ze naar het hartje? Zal waarschijnlijk nog niet nu zijn.
    Nog 2 weken en dan hebben we de 12 weken grens bereikt. Nog even spannend.....

Tot snel.
    Liefs Franka

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé allemaal,

Sorry dat ik even een tijdje niet meer ben geweest. Ik heb een erg drukke periode (gehad) op het werk en had weinig puf om te reageren. Als ik dan even wat tijd had was de site zoooo traag en kon mijn geschreven berichtje niet geplaatst worden, zodat ik het er maar even bij gelaten heb. Ik mis jullie wel hoor!

Franka, wat een geweldig bericht! Ik hoop ook dat je je wat minder ziekjes voelt nu en met vol goede moed verder naar de 12 weken grens kunt kijken. Ziet er goed uit hoor!

Amber, meid, wat vervelend dat Sam toch opgenomen is. :( Ik hoop dat ze snel kunnen ontdekken wat er precies met hem aan de hand is. Het leek even wat beter te gaan, helaas dus niet. Ik kan me voorstellen dat je weinig puf hebt om hier langs te komen, maar hoe dan ook, we denken aan je. Heel veel sterkte

Neeke, is je mannetje al weer opgeknapt? En weten ze nu wat het was? Het zal wel erg druk voor je zijn geweest.

Miriam, vandaag weer een meting toch! Keep going on girl!
    Volgens mij gaat het helemaal goedkomen als je zo door blijft gaan. Kun je het nog wel een beetje volhouden thuis? Hoe reageerde ze trouwens van je werk?

Jette, komen de “spannende” dagen er al aan? Wie weet zet het jullie nu toch wel aan het denken of er ooit nog een brusje voor Dominique gaat komen. Als je het nu goed redelijke i.c.m. de paardjes gaat een 2e ook vast wel lukken toch?

Me2, wat super dat jullie ooit voor een 3e willen gaan. Mijn vriendin mocht ook na ½ jaar weer zwanger worden na een KS. Maar eerst nog even lekker genieten van jullie als 4-span!

Flyke, hoe was Merel’s 1e verjaardag? Wat heeft ze als cadeau gekregen?
    Ze heeft jullie dus haar eerste stapjes als cadeautje gegeven, wat geweldig!

Marieke, Neia ook bijna 1 jaar! Alles goed met je meid?

Jude, lukt het een beetje als werkende moeder? Nu ook vast weer een paar extra vrije dagen voor de boeg. Geniet ervan!

Hope, knuf meid! Hoop dat je niet veel last meer hebt van bloedverlies. Doe het rustig aan!

Hier alles wel goed, maar zoals ik al schreef erg druk gehad. Heb voor mezelf besloten een stapje terug te doen, zowel op het werk als thuis want anders gaat het helemaal mis. Ik wil graag alles perfect doen, maar zit mezelf dan zo op te fokken! De laatste tijd ben ik alleen maar moe, moe, en chagrijnig omdat ik de dingen niet zo kan doen zoals ik zou willen.
    Laatst maakte Minka-man ook een gewone opmerking dat de deksel niet op de pan had gestaan en ik begon er gewoon om te janken! Het was eventjes te veel!
    Ik voel me dan ook schuldig t.o.v. Minka-man dat ik minder aandacht aan hem besteed.
    Ik probeer het nu wat relaxter aan te doen en soms de boel de boel te laten.
    Schrijf nu ook vanaf mijn werk terwijl ik nodig andere dingen moet gaan doen, maar vind dit nu eerst even belangrijker!

Met Eline gaat alles super, ze is ontzettend lief, gaat supersnel in ontwikkeling en we genieten volop van haar.
    Lekker een lang weekend voor de boeg, even een beetje vakantiegevoel!
    Er stond in de Gamma krant een Moederfiets in de aanbieding. Ik fiets niet zoveel, maar op de fiets die ik nu heb kan niet eens het stoeltje voorop. Zit er toch aan te denken om deze proberen te kopen, maar zal wel snel uitverkocht zijn.
    Iedereen alvast fijne dagen met lekker zonnig weer.

Dikke kus voor jullie allemaal
    Minka

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Amber meis, wat een kl*ten toestand met Sam, het gaat dus nog steeds niet begrijp ik, ik snap dat je een ziekenhuisopname vreselijk vindt, maar wellicht is het nu wel het verstandigst, ze moeten er achter komen wat Sam mankeert, dit duurt nu al veel te lang!!
    Ik ga er van uit dat je gewoon in het ziekenhuis mag slapen als ouders zijnde of niet??

Miriam vandaag weer controle, hoe laat, dit is de laatste dag voor mij deze week hoop dat ik nog kan lezen hoe het is gegaan!!

Nou meiden geen broertje of zusje hoor voor Do deze keer, ben ongi geworden en ga nu weer aan de pil.
    Ben ergens wel een beetje opgelucht hoor, maar toch zet het je ook aan het denken he??

Verder gaat het hier erg goed, do is een heerlijke meid, zo vrolijk momenteel, ze loopt de hele dag te zingen hi hi hi ha ha ha(zag twee beren broodjes smeren)!
    Je lacht je dood echt waar, ze loopt ook de hele dag door het huis!

Wel s'morgens errrruuug vroeg wakker, al twee dagen achter elkaar om half zes pffff!!
    vanmorgen was ze nog doodmoe, ze lag er om zeven uur weer in!!

liefs
    jette

Deel Deze Pagina