tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    · Re: tussen realiteit en gedwongen positivisme

door Minka op 02 jun 2009 14:09
    Hé allemaal,

Ik hoop dat jullie goede pinksterdagen achter de rug hebben.
    Het was iniedergeval heeeerlijk weer!
    Wij hebben een erg leuk weekend gehad, het was best vermoeiend allemaal, vooral voor Eline, maar ze heeft zich super gedragen. Alleen met pannekoeken eten wou ze per se in haar bord met stukjes pannekoek graaien, toen ze dat niet mocht werd ze boos!
    Maar na 2 dagen op sjouw te zijn geweest vind ik dat ze dat wel vergeven mag worden.
    De dierentuin was erg leuk, (Dierenrijk bij Eindhoven), niet zo groot, maar erg leuk aangelegt en goed onderhouden. De heenweg hebben we wel veel file gehad zodat we bij Eindhoven maar zijn gaan zigzaggen door wat dorpjes in de buurt.
    Gisteren lekker rust gehad, thuis in de tuin (met badje
    ) en heerlijk genoten van het weer.

Lieve Amber, ik denk aan jullie meid! hoop dat kleine Sam nu eindelijk de goede richting in gaat.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Kus MInka

door miriam25 op 02 jun 2009 14:41
    jette ja we weten wat het wordt maar blijft geheim
    als ik me stil kan houden vind het heel moeilijk verlul me zo snel
    in praten vooral
    daarom weet niemand bijna dat we het weten hihi
    bart zei al je kunt de tubantia wel bellen en het daar op de voorpagina laten zetten
    ze weten het toch binnen een week allemaal en dat valt enorm mee hihi

amber heeft mij een hele lange mail gestuurd met veel dingen erin ga d'r zo een sms sturen en dan doe ik haar de groeten en wens d'r sterkte van ons allemaal
    en ik zal even vragen of ze iets meer duidelijkheid heeft over sam en mij dat wil mailen kan ik het hier neerzetten
    liefs miriam

Danique* voor altijd in mijn hart
    ·
    Re: tussen realiteit en gedwongen positivisme

door neia op 02 jun 2009 15:34
    Miriam, gefeliciteerd met je 26 weken meid (nu eroverheen 0
    Echt super dat je dit gehaald hebt, had je natuurlijk nooit durven dromen.
    Lekker dat je er nu ook af en toe tussenuit kan, lekker genieten.
    Je krijgt de groetjes van de mei-mama's.

Amber, heel veel sterkte meis.
    Ik ben blij om te horen dat het iets beter lijkt te gaan. Maar natuurlijk ben je nog helemaal kapot. ik heb zo met jullie te doen, denk veel aan jullie. Dikke knuffel!!!

Minka, wat goed zeg dat Eline zo lief is geweest.
    Echt knap en dat in een vreemde omgeving, erg leuk!

Franka, ik ben zooooooooo blij dat je gebeld hebt voor die extra echo, helemaal super dat jullie kindje compleet is en het zo goed doet. Hopelijk kan het genieten snel beginnen.

Hope, ik denk aan je!

jette, heerlijk je verhaal over het badje. Is ook lekker weer voor natuurlijk en daar moeten we van genieten voordat het voorbij is..........

Me2 is JP al een beetje gewend aan zijn zusje?
    En hoe is het nu met de darmen van JP?

Voor de rest allemaal een dikke knuffel

Na 2 sterretjes de trotse mama van Neia

door Me2 op 02 jun 2009 21:32
    MInka: klinkt als een druk, maar super leuk weekend! En bravo voor Eline dat ze zich zo goed heeft gedragen!

Miriam: knap dat je het voor je kan houden!! Ik ben heeeeel benieuwd! Ik denk nu een jongen
    Dank voor de update over Amber!
    En de 26 weken gepasseerd!!!! Jippie!!!

Neia: met JP's darmen is het goed. We zijn bij hem met 11 maanden gestopt met het laxeermiddel en sinds dien gaat het prima! We zijn bij Fee nu met hetzelfde middel begonnen als bij JP in overleg met de Nederlandse kinderarts, want wij weten zeker dat ze met hetzelfde probleem kampt en inderdaad gaat het nu al beter dus heb goede hoop dat we die ook snel op de rails hebben.
    Jp vindt zijn zusje best wel interessant maar knuffelt haar nog veel te hardhandig en moet oppassen dat hij haar niet ongewild pijn doet want hij gaat dan ook op haar leunen ed. Merk wel dat hij nu af en toe even wat jaloers is maar ik maak het dan snel goed met hem door even iets met hem alleen te gaan doen nadat ik klaar ben met Fee.
    Ook dikke knuffel voor jullie! Hoe is het met je vader?

2. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland

door miriam25 op 02 jun 2009 22:53
    heb vanavond een berichtje terug gehad van amber

de reflux is bevestigd maar ondanks medicijnen niet helemaal onder controle.
    zware med. of slikfoto wordt voorgesteld toch doet sam het iets beter.
    We gaan uitzoeken wat nu t best is voor hem.

dus meiden er is iets uitgekomen maar ze zijn er nog steeds niet.

marieke doe de meiden daar de groeten terug van mij en geef maar door dat ik niet op mijn eigen pc kom nu dus ook niet bij de mei mama's kan lezen krabbelen zit wel hier bij de mei mama's omdat dit via de laptop kan
    maar ben inderdaad dolblij dat ik hier al ben en hoop nog even door te mogen gaan al merk ik wel dat ik nu echt geen lontje meer heb. ben op geestelijk en lichaamelijk door het niks doen en het dom zitten
    denk niet dat mijn omgeving echt door heeft hoe klaar ik er mee ben.
    klinkt heel lelijk maar zo voelt het gewoon geen zin meer uit bed te komen geen zin om naar bed te gaan nergens geen zin meer in.
    De momenten dat ik geniet is als de kleine zich meld door te schoppen dat vind ik nog steeds heel bijzonder.
    dan verschijnt er ook ineens een glimlach op mijn gezicht.
    maar dat is alles.

zit mezelf ook gewoon in de weg.
    en dan heb ik eigenlijk nog geluk dat ik niet continu plat hoef te liggen in het ziekenhuis.
    maar gewoon in mijn eigen huis mag zitten en zo nu en dan even buiten de lucht in adem

toch heb ik vanavond tegen bart gezegd wou dat het nu ineens een maand verder was zo nu hopla ineens en dan laat het maar komen ben het zat.

hoop dat ik toch me ergens nog weer mee kan opladen hoor want het beste is gewoon nog veel weken vol te houden

sorry voor even deze ego praat. maar moest het kwijt
    liefs miriam

·

door Jette op 03 jun 2009 08:59
    lieve lieve miriam, ik schrik een beetje van je woorden, maar ik begrijp je ook hoor, echt wel, ik vindt het reuze knap hoe jij dat volhoudt, de dagen moeten voorbij kruipen voor je!

maar meis volhouden volhouden volhouden, je moet echt nog even doorzetten hoor, komop probeer je koppie er bij te houden, kij nou eens hoe de tijd voorbij is gevlogen nu je hier al bent!!
    Probeer toch met je omgeving te praten over je gevoel want je kunt het niet alleen oplossen, en steeds mooi weer spelen, uit je zodat je omgeving weet wat er in je om gaat!!!

kom op meissie volhouden nog hoor!!!!

liefs
    jette

door Me2 op 03 jun 2009 12:28
    Miriam: begrijpelijk dat je je zo voelt. De muren zullen wel op je afkomen...niets doen is echt vreselijk, maar zoals Jette zegt: praat er over met je omgeving!! Je ebnt nu al zo ver gekomen en het is echt beter dat de beeb nog een hele tijd blijft zitten!! Hoe langer hoe beter! Vraag of er mnsen je gezelschap komen houden ed...durf gewoon om hulp te vragen! want inderdaad zullen niet alle mensen zo maar aanvoelen hoe jij er doorheen zit! Lieve Miriam, heel veel kracht toegewenst! Het gaat je gewoon lukken!

door franka op 03 jun 2009 19:42
    Miriam: Ik kan me indenken, dat je het soms helemaal beu bent..... Gelukkig bestaan er laptops en kun je ons zo af en toe posten. Ik sluit me aan bij Me2 en Jette, praat er maar gewoon over met je omgeving. Vergeet niet, dat je het inmiddels al tot over de 26 weken hebt gehaald en straks weet je waar je het voor gedaan hebt (ook al valt dat nu niet altijd mee)

Amber: Jeetje wat heftig toch allemaal voor Sam en voor jullie. Ik hoop, dat er snel iets wordt gevonden voor de reflux bij Sam. Iets dat hem verlichting kan brengen. Zijn jullie nog in het ziekenhuis of alweer thuis en steeds pendelen? Veel sterkte!

Minka: Zo te lezen, heeft Eline het héél goed gedaan! Jullie hebben een heerlijk weekend gehad (en dan ook nog het mooie weer, wat willen we nog meer???)

Me2: Toen ik je verhaal las van JP en de omgang met Fee, was het erg herkenbaar met mijn twee neefjes (ook qua leeftijd schelen ze evenveel als jouw kleintjes) De oudste wilde hem vaak knuffelen, maar dan wel lomp en op een gegeven moment had hij niet in de gaten, dat zijn broertje er ook nog was en liep hij zowat over hem heen. Ook leuk als hij straks alles wil delen met zijn zusje, maar daar nog net te klein voor is (denk aan stiften, kan ik me nog goed herinneren
    )

Jette: Dominique heeft zo te horen ook lekker genoten van het goede weer. Het was natuurlijk ook prachtig weer voor mooie buitenritten (mijn schoonzus en zwager zijn haast niet van de paarden af geweest)

Neia: hoe gaat het bij jullie?

Hope: ik weet niet of je nog meeleest hier, maar hoe is het met je?

Het is de afgelopen dagen rustig geweest hier op het forum........
    Hier gaat het goed (waardoor ik toch stiekem een beetje ga twijfelen, want gaat het niet té goed?) Steeds meer mensen in onze omgeving weten het nu en de reacties zijn geweldig.
    Nog twee nachtjes slapen en dan hebben we de 12-weken echo en wordt er nog bloed afgenomen, daarna kunnen we gaan nadenken over wat er allemaal nog moet gebeuren

Ik hoop snel weer te posten met goed nieuws (heeft Miriam ook weer wat te lezen )

Liefs Franka

3. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    tussen realiteit en gedwongen positivisme

door franka op wo jun 03, 2009 7:43 pm
    Miriam: Ik kan me indenken, dat je het soms helemaal beu bent..... Gelukkig bestaan er laptops en kun je ons zo af en toe posten. Ik sluit me aan bij Me2 en Jette, praat er maar gewoon over met je omgeving. Vergeet niet, dat je het inmiddels al tot over de 26 weken hebt gehaald en straks weet je waar je het voor gedaan hebt (ook al valt dat nu niet altijd mee)

Amber: Jeetje wat heftig toch allemaal voor Sam en voor jullie. Ik hoop, dat er snel iets wordt gevonden voor de reflux bij Sam. Iets dat hem verlichting kan brengen. Zijn jullie nog in het ziekenhuis of alweer thuis en steeds pendelen? Veel sterkte!

Minka: Zo te lezen, heeft Eline het héél goed gedaan! Jullie hebben een heerlijk weekend gehad (en dan ook nog het mooie weer, wat willen we nog meer???)

Me2: Toen ik je verhaal las van JP en de omgang met Fee, was het erg herkenbaar met mijn twee neefjes (ook qua leeftijd schelen ze evenveel als jouw kleintjes) De oudste wilde hem vaak knuffelen, maar dan wel lomp en op een gegeven moment had hij niet in de gaten, dat zijn broertje er ook nog was en liep hij zowat over hem heen. Ook leuk als hij straks alles wil delen met zijn zusje, maar daar nog net te klein voor is (denk aan stiften, kan ik me nog goed herinneren )

Jette: Dominique heeft zo te horen ook lekker genoten van het goede weer. Het was natuurlijk ook prachtig weer voor mooie buitenritten (mijn schoonzus en zwager zijn haast niet van de paarden af geweest)

Neia: hoe gaat het bij jullie?

Hope: ik weet niet of je nog meeleest hier, maar hoe is het met je?

Het is de afgelopen dagen rustig geweest hier op het forum........
    Hier gaat het goed (waardoor ik toch stiekem een beetje ga twijfelen, want gaat het niet té goed?) Steeds meer mensen in onze omgeving weten het nu en de reacties zijn geweldig.
    Nog twee nachtjes slapen en dan hebben we de 12-weken echo en wordt er nog bloed afgenomen, daarna kunnen we gaan nadenken over wat er allemaal nog moet gebeuren

Ik hoop snel weer te posten met goed nieuws (heeft Miriam ook weer wat te lezen )

Liefs Franka

door franka op wo jun 03, 2009 7:44 pm
    Oei, weer dubbel gepost.

De site gaat weer verhuizen (dus alles opslaan meiden) en nu maar hopen, dat het beter gaat.

4. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland

door flyke op do jun 04, 2009 7:55 am
    hey meiden

uiteindelijk es tijd om bij te lezen en bij te reageren,
    merel net gedronken en ligt terug in bed om nog wat bij te slapen,

franka, nog 1 nachtje slapen en dan krijg je het bewijs dat alles toch goed is en blijft hoor meid! maar ik herken die twijfel van destijds ook wel, je durft het soms gewoon niet te geloven, maar nu is het echt zover hoor! Begin je KDV maar vast te leggen, moeten jullie dat trouwens ook zo heel vroeg doen om nog iets vrij te vinden?

Me2, als je intuitie zegt dat Fee met zelfde darmprobleem kampt als JP destijds, vind ik het wel goed dat je in overleg met die arts met dat middel begint. je ziet je ervaring van JP komt Fee ten goede, zo kan zij vlugger van dat probleem af zijn. Plaats je nog es een foto, zou graag Jp en zijn zusje es samen zien als het kan

jette, wat een waterrat is Dominique zeg, toen merel in haar zwembadje zat
    probeerde ze ook plots onder het water te gaan, was onbewust, want ze was aan het kijken door het water naar de bodem naar de tekeningen die eropstonden, en zo wou zo danig dicht kijken dat ze bijna onder water ging
    .. ik heb haar vlug rechtgetrokken, vertrouwde het niet goed en dacht, straks schriktze zich rot en is ze bang en is haar zwembadangst er ook terug...goed te horen dat je ook zo genoot van jullie weekend! wanneer is het volgende gepland, hehe

neeke , inderdaad wel een korte nacht van 1 tot half 6, Guus of Thijs onrustige nacht gehad of een stapje gezet?

iemand eigenlijk nog iets gehoord van Marla? hoop dat het verder goed met haar gaat en met Famke natuurlijk ook

marieke, oeps beetje veel te laat
    maar een welgemeend gelukkige verjaardag gewenst voor Neia! een mooie dag gehad hoop ik? of heb ik erover heen gelezen?

minka, wat een leuk gevuld weekend heb je gehad, je straalt van geluk door mijn scherm,
    wist trouwens niet dat mijn avator willy heet
    , had die gewoon gekozen: bij, soort vlieg, ... flyke moest wel lachen met je liedje maja de bij ken ik trouwens wel

amber, ben 'blij' is het juiste woord niet, maar vind het 'fijn' ook niet echt juiste woord dat er nu toch duidelijkheid is omtrent Sam zijn reflux, nu op naar een goed middel, moet echt zwaar voor jullie zijn, want op deze manier heb je nog niet echt kunnen genieten van jullie gezinnetje met zijn 4, hoop dat er snel beterschap is!

Hope, de bloemen zijn misschien verwelkt en in de vuilbak, maar ik blijf denken aan je en duimen voor je! ik hoop dat je goede ondersteuning hebt krijgt oa psycholoog las ik, maar ook je hubbie e.a. , knuffel!

miriam, 26 weken al, wat zeg ik 27weken is er al bijna
    ben blij dat de minimumtermijn behaald is voor jullie, zal wel ergens een opgelucht gevoel geven van yes, we zijn er geraakt, anderzijds 26weken is heus een lange termijn als je dat zo bekijkt, en op je eentje thuis zitten, niet alles mogen doen wat je wil, kan me voorstellen dat je op den duur echt even er niet meer tegen kunt, zoals jette en me 2 zeiden, misschien erover praten met je omgeving, es een extra bezoekje tussendoor zullen ze zeker wel willen doen voor je! ik wens je terug wat energie en goede moed toe zodat je nog even hard kan doorzetten, en ik vind het niet lelijk wat je zei of je voelt,wat telt is supermooi dat je kindje die op je gezicht kan laten toveren en je zo extra boost geeft om door te zetten, do zo voort mir!

zo, hoop dat ik niemand vergeten ben,
    vorige week naar Cb geweest maar kinderarts ziek, dus gisterenmorgen voor mijn werk geweest voor de twee prikjes die ze moest krijgen. Kreeg ze dit maal in haar bovenarmen, heeft fel geweend, was een superlieve dokteres sprak zoet tegen haar en dan plots die prik, hehe arts zei, ik ga de lange naald voor andere prik gebruiken doet minder pijn, maar daar ondervond Merel niets van denk ik, bloed stroomde uit het prikgaatje... zielig maar ja,is voor haar best wil he. Dokteres hoorde ook meteen hartgeruis (snap nog altijd niet hoe al die vorige keren kinderarts niets hoorde...), nu soit. VOor de rest doet ze het goed, zit onder gemiddelde voor alles, maar ze groeit goed mee in haar curve en dat telt.
    Nu maar hopen dat ze niet teveel last/koorts heeft van de prikjes, kan ze 10dagen last van hebben zei cb.
    Voorts een leuke periode nu vind ik, echt grappig hoe interactief ze nu wordt, ze is zot van schaapjes kijken, als ik nu vraag, M. wat zeggen de schaapjes, dan zegt ze trots : Mweeh

maar mama of papa zegt ze eigenlijk nog niet , ze roept je wel of ze spreekt je gelijk aan, maar niets verstaanbaars. IN kdv zeiden ze dat ze veel veranderd is sinds voor onze vakantie, en ze veel aanhankelijker geworden is (hehe hoe zou dat komen), en wat wel leuk is, ze wil voortdurend knuffelen (slaat beide handjes rond je nek en leunt tegen je aan), we hebben er van meegenoten zeiden ze in KDV

zo, twijfel of ik ook nog even terug in mijn bed nestel, of zou beginnen aan huishouden poetsen en. terwijl Merel slaapt, want als ze wakker is en ik ben uit haar oogbereik dan zit het erop ...

beste voor iedereen
    liefs
    flyke

11e ronde na MK zwanger geworden

door Neeke op do jun 04, 2009 10:33 pm
    Hee lieve dames,

Heb hier een erg drukke week achter de rug en wil nu alleen nog maar op bed, maar kwam toch nog eerst even bijlezen hier!

Miriam, houd vol meid, je bent al zo ver! Vanaf 30 weken mag je in Almelo bevallen, of niet? Betekent dat dan ook dat je vanaf 30 weken weer alles mag doen wat je wilt, of raden ze toch aan rust te houden tot het einde? 30 weken is nog maar ruim 3 weken te gaan, volhouden!! We denken aan je.

Franka, jij heel veel succes morgen, ik heb er alle vertrouwen in, die echo zal ook vast weer een stuk onzekerheid wegnemen. Verheug je maar alvast op het sjoppen!

Voor alle dames een dikke knuffel, ga me morgen voorbereiden op een druk weekend maar kom in elk geval nog even spieken voor nieuws van Franka!

Veel liefs voor allemaal en speciaal voor Hope een hele dikke we-denken-nog-steeds-aan-je-knuffel,

Neeke

door miriam25 op vr jun 05, 2009 7:54 am
    neeke 32 weken dan mag ik in almelo bevallen en vanaf 34 weken doen ze niks meer om het tegen te houden.
    en ergens denk ik dat ik dat toch niet haal allemaal al zou dat wel heel stoer zijn

gek idee he dat je nu elk moment mama kunt worden
    vandaag alleen de injectie ophalen proluton
    mijn wekelijkse shot zoals ik het noem

vanmorgen werden we wakker bart ging eruit om te werken en ik bleef liggen tot er ineens een spin over mij heen kroop ben dus al uit bed van af kwart voor 7 ga er ook echt niet weer in.
    gatver wat vreselijk.
    ga zo heerlijk onder de pomp staan effe moment voor mezelf en mijn vriendin komt vandaag.
    gister hoorde ik dat ze met de echo controle geen hartje konden vinden dus hun droom is van hun afgepakt.

meiden jullie alvast een fijn weekend liefs miriam

5. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland

door Jette op vr jun 05, 2009 8:18 am
    hey mirima, je doet het goed meis, volhouden hoor, we willen een gezond kindje op de wereld zetten he!

Mag je vanaf de 32ste week dan weer alles doen of moet je je tijd uitzitten?!

sterkte meis!

Gisteren een heerlijke dag gehad, dominique was super goed te spreken zo vrolijk, ze rent door het huis, loopt achteruit, is aan het dansen en zingen, heerlijk hoor!
    Ze was ook helemaal niet aan mamma's "rokken" aan het hangen ja alleen toen ze moe werd s'avonds, een fijne dag!!!

jette

door miriam25 op vr jun 05, 2009 8:22 am
    jette heb werkelijk geen idee denk dat ik zelf niks durf dan ook al zou het weer mogen
    iets in me zegt dat dankzij die injectie's en het niks doen ik hier nog zo zit.
    dus weet het niet we bespreken het ookper stap in het ziekenhuis
    en we zitten net in de volgende stap van 26 naar 28 weken dan wordt er weer verder gekeken
    ze wil niet te ver vooruit kijken

door Minka op vr jun 05, 2009 8:23 am
    Even kort, ben op het werk!

Franka, heel veel succes vandaag!
    Probeer je niet te zenuwachtig te maken. Strakjes zie je je mooi kleintje weer.
    Ik wed dat "ze" lekker naar je gaat zwaaien.
    Ik hoop dat je het ons laat weten hoe het gegaan is. (vandaag zou de site ook over gaan, dus ben benieuwd hoe alles gaat lopen)

Miriam, je kunt het best nog wel 12 weekjes volhouden, is zo voorbij meid

Wat een vervelend nieuws over je vriendin, hoe ver was ze?
    Lekker onder de douche en de kriebels van het spinnetje wegspoelen!

Neeke, ik weet waarom jij het zo druk hebt komend weekend

Flyke, brrr prikjes, ik vind het altijd zoooo zielig. Nu maar hopen dat Merel er niet ziek van gaat worden.
    Leuk, leuk, leuk om te lezen hoe ze snel al die dingetjes oppikt. Knuffelen is ook zoooo lief!
    Ik wil Eline leren kusjes geven, laatst zij ik : Kus (en gaf haar een dikke kus) toen zei ze : BAH!!! ik lag helemaal in een deuk!

Rest, ik kom vanavond wel terug, Minka-man heeft een feest van het werk, dus als Eline op bed ligt hoop ik alle tijd te hebben

Liefs Minka

door Jette op 05 jun 2009 10:44
    • ha ha ha minka, dan zoen jij zeker niet lekker hi hi hi!!!

ja wat kunnen die kleintjes toch ook heerlijk op dingen reageren he!
      Wij doen sinds een paar dagen een kusspelletje, pappa kus, mamma kus Do kus, en ja hoor dan zoent ze ons echt, ja met de mond open en heel veel kwijl maar ze kust ons echt, heel leuk hoor!!!

Miriam ik kan me voorstellen dat ze niet te ver vooruit willen kijken het heeft natuurlijk ook geen zin om in het voren te denken, go with the flow is een veel beter motto, ik bedoel je kunt je druk maken om b.v. week 30 maar je weet niet of je zo ver komt (ja ik wel hoor ik denk dat jij een heel eind gaat komen tot je uitgerekende datum)!!!

gewoon zo door gaan meis, al denk ik wel dat het vaak onderschat wordt hoe zwaar het voor je is, maar volhouden hoor!!!

jette

door miriam25 op 05 jun 2009 12:03
    haha ik hoop het jette dat je gelijk krijgt mijn vader zei je wordt ingeleid hihihi nou we zullen afwachten en zien wat mijn lichaam doet.

iedereen krijgt de groeten van jude ze is heel druk met van alles en nog wat leest nog wel eens mee maar posten is dan net te veel hoopt binnenkort wel verbetering.

hope bijna weg op vakantie he het is je gegunt al had je zo graag op een andere manier een keer op vakantie gegaan he meid.
    ik weet dat al je vakantie's altijd na een poging waren en dan is het zo moeilijk genieten probeer het meis
    denk elke dag nog aan je en blijf dat elke dag doen.

franka hoe gaat het bij jou vandaag echo?
    ben even de tel kwijt toi toi en hopelijk alles goed.

de rest fijn weekend

6. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland

door franka op 05 jun 2009 13:54
    Hoi meiden,

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, hebben we weer een goede echo gehad.
    Ik heb de banner op 12 weken gehouden (ook al zeggen 5 echo's nu dat het 12 weken en 3 tot 4 dagen is) Ik ga toch uit van de IUI-datum (waarschijnlijk een eerdere innesteling gehad, maar wij blijven zelf nog steeds op 18 december zitten)
    Het maken van de echo ging prima, maar daarna moest ik nog bloedprikken. Toen ging het even wat minder. Ik werd duizelig en moest overgeven
    (sorry voor deze toevoeging) De hele zwangerschap nog niet misselijk geweest en nu ineens..... Het was ook niet slim om van te voren niet te eten (ben direct uit school doorgegaan) en vannacht weer amper slaap gehad, dus dat hakte erin. Gelukkig ben ik vanmiddag vrij om bij te komen en hebben we voor vanavond niets gepland.

Miriam: hoe is het met jou shot gegaan?

Jette: een zoennertje die Do van jullie, dat beloofd wat voor later

Minka: Lekker een avondje voor jezelf voor de boeg, al wilde plannen?

Neeke: zo te lezen is het bij jullie nog steeds topdrukte. Zit jullie weekend ook alweer vol of gaan jullie even bijkomen van de week?

Hoe gaat het met de rest?
    Ik hoop, maar dat de berichten niet verdwijnen (en mijn nieuwe banner) met de verhuizing vandaag...we zullen zien.

Allemaal een fijn weekend
    Liefs Franka

door Jette op 05 jun 2009 14:18
    HEY FRANKA VAN HARTE MEIS alweer een goede echo, hardstikke goed meis, en wat heb je een coole banner leuk meis!!!

tja ik denk dat pappa wel op de uitkijk gaat hoor als Do groot is wordt er niet meer gezoend
    !!! hi hi hi!!!
    Ze gaat ook met pappa trouwen!!! hi hihi!

jette

door miriam25 op 05 jun 2009 19:59
    hoera hoera franka heeft wederom goed nieuws gehad ben heel erg blij voor je het is je zo enorm gegund wel eten en goed voor je zelf zorgen he

ik heb mijn spuit ook weer gehad hihi
    woensdag controle kan niet wachten
    voor mijn gevoel duurt dat nog heel erg lang

iedereen fijn weekend liefs miriam

door Minka op 05 jun 2009 20:17
    joehoe Franka, het eerste wat ik in vogelvlucht zag, was een nieuwe banner op onze pagina. Ik dacht meteen: JOEHOE de echo van Franka is goed gegaan!
    Meid, laat de banner lekker lopen tot de 40 weken en ga ervan genieten meid!
    Helemaal Top!
    Wel balen dat je misselijk werd en over moest geven, maar denk aan jezelf meid, je moet wel op goeden tijden eten, je lichaam vraagt nu heel wat meer!
    Enne, mijn wilde plannen voor vanavond: zal wel grotendeels aaan de binnenkant van mijn oogjes zijn, ik ben best moe

Miriam, vandaag weer een spuit gehad? Ik hoop dat het goed is gegaan. Was het bezoek van je vriendin niet Te heftig voor je?

Jette, hoe leer je kusjes geven hihihi, Eline draait dus echt haar hoofdje om als ik een kusje vraag! Minka-man heeft anders geen klachten over mijn zoen gedrag en ik hoorde vandaag nog op de radio: Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, die kunnen kussen dat is niet mis

Neeke, niet te druk maken voor dit weekend hoor. Laat het maar op je af komen.
    Ik hoop wel dat de site het morgenochtend doet, want wil je wel feliciteren hoor!

Flyke, ook weer een lekker lange post van jou. Ben je nog terug in bed gegaan of toch aan het huishouden geslagen?
    Tja, met een kleintje om je heen komt er vaak van de huishoudelijk taken ook snel wat minder. Wat ik vroeger in 2 uurtjes kon doen, doe ik n u wel een hele dag incl avond over. Maar ach, is ook voor het goede doel toch!

Me2, nog tijd gehad afgelopen weekend om een badje te zetten voor JP?
    Hoe lang heb je nog verlof? of plak je gelijk je zomervakantie er achteraan?

Amber, nog nieuws gehad over Sam? Ik hoop echt dat dit niet lang meer gaat duren zodat jullie eindelijk met zijn 4-tjes kunnen gaan genieten.

Jude, alles goed in het zuiden? Als je tijd hebt moet je met Rick ook maar eens naar Dierenrijk gaan, is voor jullie ook niet echt ver rijden. Alles nog onder controle met de combinatie KDV / werken?

Hope, kom er (helaas) niet vaak, maar zal nog eens op je topic gaan kijken hoe het met je is.

Marieke, aan het genieten van Neia?
    Hebben jullie al snel vakantie? en nog plannen?

Ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar iedereens vakantieplannen. Wij zelf willen wel een weekje weg, maar niet echt super ver weg. We boeken nog niks, even het weer afwachten.
    Waddeneilanden, Duitsland, Luxemburg? we weten het nog niet.

Ik heb zo net een copie gemaakt van de laatste 4 pagina's hier. Ik zou het erg jammer vinden als we 3 weken zouden missen van al onze berichten. Weet niet of het gaat lukken met banners en plaatjes, maar dat zullen we morgen wel zien. Als het trouwens wel gaat in 4x, want alle posts apart posten is toch iets teveel tijd ben ik bang.
    We zullen wel zien morgen, ben wel benieuwd hoe het er nu weer uit komt te zien en of het wat sneller gaat!

Voor iedereen welterusten alvast en tot morgen!
    Kus MInka

7. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    #8307 Minka, Jun 6, 2009
    Last edited: Jun 6, 2009
    Hallo allemaal,

Niet schrikken van alle posts van mij, maar heb net de ontbrekende posts geplaatst.
    Het lukte niet om foto's en banners mee te copieren, maar zo is onze tekst toch behouden ben kunnen we weer terug lezen!

Ik kon eerst niet inloggen maar heb nieuw wachtwoord aangevraag en weer veranderd, toen deed hij het wel. Schijnt bij veel mensen een probleem te zijn.

Terug naar vandaag :
    Lieve Neeke, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben blij dat we je vandaag toch nog kunnen feliciteren!
    Hoop dat het niet al te druk voor je gaat worden.

Gisteravond was Minka-man naar een feestje in Arnhem, hij belde om 23.30 u dat hij daar wegging. Even later zag ik op internet dat er een spookrijder reed, precies waar hij ongeveer zou moeten zijn.
    Heb hem gelijk gebeld, en hij reageerde vrij kalm, maar erg aangedaan: weet ik, de spookrijder is hier net tegen een andere auto aangereden (en overleden bleek later). pfff kon natuurlijk niet wachten tot hij weer veilig thuis was. Hij was er erg van geschrokken, natuurlijk ook omdat het net gebeurd was en er nog geen hulpdiensten ter plekke waren!
    Was echt blij dat ik hem weer in mijn armen had!

Zo ik ga stoppen voor vandaag! Heb mijn best gedaan

Allemaal fijn weekend
    Kus Minka

PS Plaatje voor Neeke doet het niet, Neeke, je houd hem van me tegoed!

8. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Grrrr... ik had net een bericht getypt, is het ineens weg... en ik wilde net eindelijk weer eens komen posten, had er de tijd niet voor de afgelopen weken... is de site weer veranderd... Gelukkig dat je de postst gekopieerd had, Minka. En wat een eng verhaal van die spookrijder, je moet er toch niet aan denken, gelukkig is hij weer veilig thuis...

Neeke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Miriam, geweldig dat het goed gaat allemaal, nu al weer bijna 27 weken! Nog even volhouden, meid, het gaat je lukken!

Franka, voor jou ook geweldig! En wat een mooie uitgerekende datum! Zo net voor de feestdagen, gezellig!

Voor de rest weet ik even niet meer wat iedereen de afgelopen tijd geschreven heeft, ik hoop dat het goed gaat met iedereen, ik kom binnenkort alles bijlezen.

Verder gaat het hier heel erg goed, Rick gaat snel, hij is al weer bijna 6 maanden oud! Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat. Werken bevalt ook weer goed, ik ben er nu wel aan gewend, en is ook erg leuk om na een werkdag weer thuis te komen. Die big smile van dat mannetje zodra hij mij weer ziet, onbetaalbaar! Maar dat zal jullie vast wel bekend voorkomen...

Liefs,
    Jude.

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    #8309 flyke, Jun 7, 2009
    Last edited: Jun 7, 2009
    Hey

inderdaad weer terug even zoeken en wennen aan nieuwe site.
    Jude, leuk te lezen dat combi werk -gezin je bevalt en dat alles verder goed gaat met Rick en jullie natuurlijk ook, inderdaad tijd gaat snel he, al bijna 6 maanden!

franka, een dikke proficiat met je goede echo en je mooie banner!

neeke, een gelukkige verjaardag maak er maar een mooie genotvolle dag van! x x x

minka, brr kreeg al kippenvel toen ik je bericht las dat je wist dat hubbie ook op de baan van die spookrijder moest zijn, gelukkig kon je hem meteen bereiken en horen dat alles goed was met hem!!! ik had het er gisteren ook nog over met hubbie, hoe kort je leven kan omkeren, iemand die we kennen 61 jaar, van trap gevallen, had eerst enkel wat last van schouderpijn, haar man gaat werken, ,komt savonds thuis: in coma, (waarschijnlijk inwendige bloeding of zo) paar dagen later de machine afgekoppeld....en een 5tal jaar geleden heeft ze gevochten tegen kanker en overwonnen en nu dit...kreeg zopas telefoon van mijn ma, iemand die ik ook goed kende en tijdens mijn stage nog begeleidde is omgekomen als copilote in een rally, 44 jr, drie kinderen. Op 1 week tijd verliest mijn grootvader zijn kapster (vrouw die van trap viel, waar ik vroeger ook nog ging) en zijn gezinsverzorgster (die ik ken van tijdens mijn stage in de thuiszorg)..

gisteren in onze regio een wagen op de snelweg door de middenberm gereden, op twee andere auto's gebotst (drie doden en 9 zwaargewonden), je moet je maar voorstellen dat je daar onschuldig naar huis rijdt met je kinderen en een auto van tegenkant op je afkomt..brr pas dan sta ik er weer bij stil, hoe ongeluk in een hoekje kan schuilen. Ik ben trouwens niet meer terug in mijn bed gekropen donderdag maar begonnen aan huishouden.

miriam, ik las een hihi in je bericht, ik hoop dat je je al wat beter voelt? woensdag terug controle, ik duim voor je, maar mijn gevoel zegt dat het goed zit,brr wat akelig van die spin, ik zou er ook niet meer indurven hoor!heb je ze intussen gevonden? trare is dat je dat soms nooit meer terug vindt:$... waar zouden die dan zitten.
    verdrietig voor je vriendin, was ze al ver?

zo, ik al vroeg wakker op een zondag morgen, normaal als Merel gedronken heeft kruip ik lekker terug in bed met Hubbie, maar hij moest nu tegen 7.30u in stembureau zijn, is aangesteld als bijzitter, dus tot 13u, Merel heeft donderdag koorts gehad, gisteren niet meer, heeft wel een snotneus en terug een hoest (na haar melk vrees ik er dan altijd voor dat ze zodanig hoest en haar melk zal overgeven maar tot nu toe nog niet gebeurd), vraag mij af of dit bijwerkselen zijn van de prikken of gewoon een verkoudheid toevallig..

zo nog een goed wekend iedereen,
    liefs
    flyke

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden weer wennen hoor nieuwe site pfff lastig vind ik het tot op heden, maar heb ook even niet veel geduld denk ik.
    kan niks meer hebben ben letterlijk op nog meer als vandeweek ben vanmiddag echt geknapt mischien door verschillende factoren weet het niet.
    in ieder geval was bart weer de klos zoals altijd moet hij het het meest ontgelden, hij is boven bezig op de baby kamer, iets wat we zolanghebben utigesteld niet aan durfden te beginnen.
    en ik ben weg gegaan in de auto naar mijn moeder de hele middag heb ik gehuild en nog prikken de rot tranen achter mijn ogen.
    voel me leeg en alleen het idee dat ik niet begrepen wordt.
    liefst zou ik nu opgenomen worden in het ziekenhuis weg van huis weg van alles wat voor mij gedaan moet worden weg gewoon weg rust in mijn hoofd.

maar dat gaat niet ik kan niet zomaar al vast ter voorbereiding opgenomen worden, en mischien denk ik er morgen ook wel weer anders over.

op het moment is het gewoon niet leuk meer.

wat wel leuk is dat we morgen 27 weken zijn nooit gedacht maar we zijn er wel
    op naar de 28 mijn mijlpaal die ik wil halen.

ik heb nu enorme hoofdpijn en heb een idee gevoel dat ik mij veelste druk heb gemaakt en mischien nog wel maak mijn buik voelt hard aan
    dus ga zo nog even proberen te ontspannen lukt het niet dan naar bed.
    morgen weer hopen op eenbetere dag

iedereen fijne avond nog liefs miriam

enne franka ik ben trots op je je had een super mooie banner op dit moment even weg maar die zet je er maar weer op.
    dit gaat goed bij je moet

en mijn vriendin belt morgen voor curretage wil niet langer wachten zit op 12 wk zwangerschap kindje in haar buik is gestopt met 9 weken

11. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam,
    Ik weet het is erg moeilijk voor je allemaal, zo'n zwangerschap had je nu ook weer niet verwacht. Het geeft niks om alles even lekker eruit te gooien en een jankdagje te hebben. Maar geef de moed niet op meid, en denk eraan dat Bart het ook ontzettend moeilijk heeft.
    28 weken is natuurlijk je streven tot nu toe, maar ga voor de 40 weken meid! Ik weet het, je denkt vast , ja ja jij hebt makkelijk praten, jij zit niet zo thuis, maar probeer de moed erin te houden meid. (Is goed bedoelt hoor!)
    Dikke knuf!

Flyke, tjee, dat zijn me ook verhalen die jij schrijft. Vreselijk bah!
    Je moet er gewoon niet aan denken dat zulke dingen kunnen gebeuren.
    Is de koorts bij Merel weggebleven?

Jude, fijn te horen dat alles goed gaat.

Tjeetje, is wel wennen de site. Alles werkt net even wat anders met de instellingen!
    Ik heb jullie uitgenodigd om "vriend" te worden. Wat ik hier het voordeel van vind is dat je een bv een privé foto album aan kunt maken die alleen je vrienden en de mod's kunnen zien.
    Ben eigenlijk wel benieuwd of dit ook zo is.
    Weet ook niet of jullie een melding kregen om vriend te worden. Voor degene die dit nog niet gedaan heeft of niet wil, wil je dan eens kijken of je in mijn fotoalbum kunt kijken? Heb er even 1 foto ingezet.
    Heb mijn banner gisteren ook geplaatst en deze doet het overal, behalve bij de berichten van gisteren!
    Nou ja, wennen dus!

Hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad

Kus Minka

12. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    he tjemig alweer een nieuw forum, ik wordt er gek van ik kon niet eens inloggen met mijn eigen in lognaam, heb geprobeerd om mijn wachtwoord te wijzigen maar dat lukt dus niet, zal het zo nog eens proberen!
    Heb nu even een nieuwe gebruiker aangemaakt maar ben dus dezelfde hi hi hi!!!

Miriam meisje je zit er even helemaal door begrijp ik, is erg logisch natuurlijk, je doet het ook zo goed en al die hormonen, ellende, spanning, etc. maakt dat je helemaal overstuur bent geworden!
    Ik snap dit wel, dit is natuurlijk ook een heel zwaar punt Bart met de kinderkamer bezig wat jullie zo lang mogelijk hebben uitgesteld omdat jullie er eigenlijk niet in geloofden dat het goed zou komen, maar meis het gaat goedkomen, echt waar!

En ik begrijp dat je reactie zou zijn : "jullie weten niet waar jullie het over hebben, probeer maar eens zo lang thuis te zitten" en daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik zou allang gillend gek geworden zijn, daarom doe jij het ook zo super meis!!

Hoe voel jij je nu!!!??

Probeer toch nog eventjes vol te houden he, en geef bart maar een dikke kus en knuffel!!!

liefs
    jette

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    voel me lusteloos en tranen blijven prikken achter die ogen van me, snap dat zelf niet eens waarom ik niet meer zo ben als twee weken terug .
    de lol is er letterlijk vanaf, het is ook zoveel en ik kan en mag niks. Gister wel nog een x aantal dingen op hema uitzetlijst besteld die mijn moeder dan kan gaan ophalen.
    dan heb ik toch ergens het gevoel dat ik zelf nog iets doe.
    verder hoop ik dat de komende tijd snel gaat en dat ik zo ineens denk tjee toch weer zoveel weken of dagen erbij.
    Want veel kan ik niet meer hebben, ben ook heel onrustig in mijn slaap geweest veel wakker en dromen over dat de kleine komtomdat ik niet meer wil en dat het niet goed gaat allemaal angsten mischien ook wel.

hoofdpijn heb ik al sinds gister en heb 1 paracetamol genomen maar helpt niet. wil niet te veel nemen.
    ga zo nog even proberen een uurtje plat te liggen mischien knap ik daar wel van op vanmiddag krijg ik bezoek.

meiden kan ook nog niet wennen aan het nieuwe forum
    minka heb je volgens mij geacepteerd
    liefs miriam

14. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Miriam ik schrik een beetje als ik je tekst lees waar is die motivatie gebleven kom op hoor je kan het.
    Kan je niet een masseur aan huis laten komen om je te laten ontspannen? mischien is een psycholoog zelfs wel wat.
    probeer iets te vinden wat je wel mag doen want ik snap heel goed dat je thuis in je eentje gillend gek word maar het is nu even niet anders (ja sorry klinkt hard)
    Die dromen die je heb zijn trouwens vrij normaal daar heeft bijna iedere zwangere last van rond die tijd.
    Dat Bart de babykamer in orde aan het maken is is ook een teken dat hij in jouw en de baby gelooft.

Franka over de 12 weken nu kan je een beetje ontspannen op na de 20 weken en wat een mooie uitgerekende datum. dat word een mooie kerst.

Jetta ik denk dat do dezelfde kusjes geeft als Sophie met de mond open. vind het zo schattig.

Hier is weer een nieuwe tijd aangebroken Sophie loopt als een kieviet. ze is overal zo snel zit de hele tijd in de starthouding.

Weet het even niet zo goed meer even terug lezen.

15. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Jeetje, het is weer een hele klus om op het forum terecht te komen (ik moest ook een nieuw wachtwoord aanmaken) Ik hoop, dat het dan nu weer gaat functioneren.
    Ik weet alleen nog niet hoe ik mijn banner hier kan krijgen (Minka, jij had het volgens mij snel door, kun je het even posten hoe we dit voor elkaar krijgen?)

Neeke: gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een enorm gezellige dag gehad, met veel cadeautjes :)

Miriam: ik vind het zo erg te lezen, dat je even niet lekker in je vel zit. Het valt ook allemaal niet mee, wat je moet doorstaan. Ik kan het me alleen maar indenken, laat staan hoe het echt voor jou is. We moeten echt nog een aantal weken volhouden en van het positieve uitgaan (valt niet altijd mee, zeker na zo'n bericht van je vriendin) Veel sterkte en kom op....naar die 40 weken (in ieder geval op naar a.s. woensdag) Ondertussen, huil het er maar lekker uit!!!

Oh, moet even stoppen. De toekomstige opa is gearriveerd.
    Ik hoop snel ook op de anderen te reageren.

Liefs Franka

16. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Hallo meiden,

Weer even wennen zo, hopelijk lukt het.
    Hier gaat het redelijk. Afgelopen weekend weer een enorme schrok gehad. Mijn vader had heel veel pijn aan zijn voet, in 1 keer, en gilde het uit van de pijn.
    Zondag heeft hij zijn arts thuis gebeld omdat hij het niet kon houden. Hij kreeg morfine en kon maandag om 11 uur op het zh zijn.
    Zondag deden mijn ouders een boekje open over de vorige keer dat zijn vader zo'n last van zijn voet had. Toen zat er vocht in zijn beenmerg en was het kantje boord of de medicijnen aan zouden slaan of dat zijn been geamputeerd moest worden. Wij dachten alleen maar dat hij ontstoken was.
    Dus het was zondag flink janken allemaal bij mijn ouders thuis, omdat mijn vader nu zeker wist dat hij zijn been zou verliezen. En ik probeerde maar rustig drinken in te schenken en toastjes neer te zetten.........ik ben altijd de rustigste thuis.
    Gister bleek dus na alle onderzoeken dat hij hetzelfde heeft als de vorige keer, alleen nu op een andere plaats.
    Er zit weer vocht en het is ontstoken. Hij heeft dezelfde medicijnen als de vorige keer, ontstekingsremmers en een brace, waardoor de pijn beter te houden is.
    Nu afwachten of het aanslaat, hij moet volgende week terug komen...........

17. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Franka, gefeliciteerd met je geweldige echo
    Ik ben zo blij voor jullie dat alles goed was!
    Wel goed eten he?!!!

Neeke, ook nog van harte met je verjaardag!!!
    Heb je een leuke dag gehad?

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    *breek even in*

Hoi allemaal, ik breek hier even in want ik wilde even kijken of Miriam iets had gepost hier.
    Meid, je doet het zo ontzettend goed, bijna 28 weken!! Heb echt heel veel bewondering voor je en ik snap dat je het thuis niet meer uit kunt houden (heb zelf een jaar thuis gezeten door schouderoperaties en kon niks doen, dit is wel iets anders natuurlijk maar de machteloosheid ken ik wel).
    Nodig van het weekend je vriendinnen allemaal uit en maak er een gezellige avond van en laat je goed verwennen door hun, even je hoofd naar iets anders.
    En anders praat er met iemand over, iemand professioneel.
    Een hele dikke knuffel en ik denk aan je.

Jette, alles goed met jou?

Liefs Anette

*breekt weer uit*

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hoi hoi,

weer een nieuw account aangemaakt want mijn vorige deed het niet meer, ook het wachtwoord wijzigen ging niet, dus dan maar zo!

NOTHING KEEPS ME AWAY!!

alleereerst neia, meis wat een ellende met je vader, tjonge jonge wat krijgen jullie wat te verduren meis!
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat, ik denk aan jullie!!!

Miriam meis hoe gaat het nu, zou het kunnen dat je negatieve gevoelens gekomen zijn door de uitjes die je gehad hebt? ik bedoel dan merk je pas echt dat je aan huis gekluisterd zit, kan me voorstellen dat er wel even inhakt!!!

Maar nog eventjes volhouden meis, kom op elke week is er 1 hoor!!!

Hier gaat het verder prima, tja do hang meer als ooit te voren aan mamma pfff soms wel vermoeiend hoor, kan niet eventjes voor het aanrecht staan of ze dwingt me haar op te pakken, jetteman zegt dat ik haar gewoon moet laten staan, maar dan is de gezelligheid ver te zoeken, ze brult dan alles bij elkaar.
    Ik wacht gewoon af dat ze mamma weer wat minder nodig is!!!

jette

20. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Welkom hier Jet72! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van dit forum. het is hier erg gezellig hoor!:)
    Wel even balen en wennen aan je nieuwe naam.
    Eline begint nu ook al met het "aan de rokken hangen" Mag niet meer weg en ze kruipt steeds tegen me op tot staan als ik ergen ben. met name in de keuken! Kan dus nog wel een tijdje duren ben ik bang

Miriam, vandaag weer controle. Ik hoop dat alles goed is en dat ze je weer voor een tijdje gerust kunnen stellen.

Marieke, tjeetje meid, blijft het zo doorgaan bij jullie?
    Meid wat een ellende weer, ik snap niet dat je zo rustig kon blijven. Nu maar hopen dat de medicijnen ook deze keer goed aan zullen slaan net als de vorige keer. Alles goed met Neia?

Franka, natuurlijk willen we je banner zo snel mogelijk weer zien hier. Ik heb er even een glimpje van mogen op vangen de laatste keer.
    Je moet bij je gebruikersinstellingen bij je handtekening eerst een geel plaatje (lijkt een berg erop te staan) aanklikken en dan de code van je banner ingeven als hij om je url vraagt. Deze is deze keer zonder [ ] tekens etc. dus puur alleen de code na http:/
    Als het niet lukt laat maar even weten, er staan ook een aantal tips en uitleg bij het "over het forum" topic (ik heb daar ook moeten kijken hoe het moest hoor!

Wuppie, fijn dat je meissie het zo goed doet en lopen zo goed gaat!

Anette, je mag hier altijd "inbreken" hoor! gezellig toch!

Hier niet veel nieuws, alles loopt prima, heb alleen mijn wasmachine stuk. Deze was van Minka-man en had 4 1/2 jaar op zolder gestaan toen we samen gingen wonen. Mijn eigen wasmachine heeft het een paar maanden geleden begeven!
    Deze keer moeten we dus een nieuwe aanschaffen. reparaties lonen tegenwoordig bijna niet meer. De levensverwachting van nieuwe wasmachines zijn +/- 5 jaar!
    :$ lekker hoor! dus dan maar een nieuwe!

Kus MInka

Share This Page