oeps, ben Neeke vergeten een gelukkige verjaardag te wensen vrees ik, Neeke, een late dikke proficiat en hoop dat je hebt kunnen genieten van je dag Hope, dit zal je nu niet meer lezen, maar ook een 'gelukkige'verjaardag gewenst, is inderdaad dubbel, hoop dat je toch wat kan genieten van je verjaardag en je vakantie, en je volgend jaar een echt gelukkige verjaardag mag beleven met een kleintje aan je zij of in de buik! me 2, je had echt gelijk, ongelofelijk, Merel loopt inderdaad al rond tiental stappen, kruipt sinds dit weekend de trap op, de zetel in, ik krijg ogen te kort! de rest goede week gewenst! liefs flyke
de echo vandaag was goed kindje ligt op groei schema dus dat was fijn te zien en van d'r te horen dat het goed gaat. druk weekend gehad straks komt de intake kraamzorg. meiden fijne dag
Hey Miriam, Geweldig nieuws! Ik ben superblij voor jullie! Ben benieuwd naar je intake (wat ze allemaal willen weten) Ik heb vandaag bericht gehad, dat ik vanavond al kon beginnen met de zwangerschapsyoga Ik vond het wel verrassend, dat het zo snel al kon beginnen. Voor vanavond heb ik me nog maar even afgemeld (waren er meer die vanavond niet konden, vanwege het korte termijn) Maar volgende week is de kennismaking....... Hier was ik nog niet helemaal op bedacht, maar er gaan dus echt dingen in werking gesteld worden (heel bizar nog) Fijne avond nog allemaal. Liefs Franka
Fijn MIr!! Super!! Op naar de 40 weken hahahahaha Granka: idd snel, maar wel leuk joph!! gewoon lekker alles op je af laten komen!! Nou, ik ben benieuwd...Heb eindelijk mijn banner en onderschrift kunnen opslaan...nu hopen dat het is gelukt....
Hé Me2, ik zie je vertrouwde avator en mooie banner hoor! Alles goed? Franka, ja, nu gaat alles echt worden hoor. Geniet er maar van. Zwangerschapsyoga leek me erg leuk, maar ik heb via de fysiotherapeut mijn cursus gedaan. Leuk he al die reacties! Miriam, hoe is de intake gegaan? Super dat alles er zo goed uitziet meid! Mooi buikje hoor! maar het moet nog veel groter worden Flyke, je komt dus handen tekort met je kleine meid! Nee, even weglopen zit er niet meer in ben ik bang. Heb je in huis al alles beveiligd? Traphekjes etc? Eline klom gisteren ook zo de eerste tree van de trap op (nog geen hekjes, heeft nu wel haast!) overal probeert ze haar knietje op te zetten om te gaan klimmen! Marieke, slaan de medicijnen van je vader aan? Ik hoop dat het goed gaat met je, laat je snel wat van je horen? Jette, heb je vrij gehad gisteren? Normaal altijd wel een weekend update van je te lezen Hope, hele dikke knuf en fijne vakantie. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen. Neeke, je mannetje weer op pad om te werken? Is hij al helemaal opgeknapt van het ziek zijn? Weten jullie nu wat het is geweest? Jude, jammer dat we zo dicht bij elkaar waren en elkaar niet hebben getroffen. Was het ook een leuke dierentuin? Lijkt me wel gek, zit je naast elkaar koffie te drinken en herken je de baby's hihihi Ik heb dat laatst in de supermarkt met iemand van het forum gehad. Ik herkende haar kleine meid en begon heel voorzichtig vragen te stellen. Natuurlijk met grote ogen van hoe weet jij dat nou, maar toen verteld wie ik was. Erg leuk! Amber, ik denk aan jullie! Hoop dat Sam ondertussen weer thuis is en dat het beter gaat. Dikke knuf Hier alles goed, ben flink verkouden geweest en stond echt te trillen op mijn benen, verder erg veel niezen en snotteren! Vandaag ga ik samen met de buurvrouw een knutsel maken voor vaderdag. We hebben schilderijtjes gekocht en vingerverf en dan versieren met handjes en voetjes van Eline en het buurjongetje. Ik probeer er gelijk 3 te maken, ook voor de oma's! Knuf Minka
nou meiden de intake gehad en niks verrassend eigenlijk heb aangegeven dat mocht het zover komen en we toch krijgen dus baby moet dan nog heel lang blijven zitten in mijn buik ik wel een leerling erbij wil hebben dat maakt me niks uit. Verder krijgen we de standaart 49 uur omdat we borstvoedingwillen proberen maar als het kindje te vroeg geboren wordt en ik dus in het ziekenhuis beval is het zo dat mocht ik binnen tien dagen wel weer thuis zijn dan wordt er telefonische besproken wat ik nog nodig heb zelf en dan als ons kindje thuis komt is het voorbij dan krigjen we dus niks meer. had ik hoger pakket van menzis gehad dan wel maar nu niet we moeten het dan zelf gaan doen. Het ziekenhuis stoomt je dan klaar zover het kan. dus tja weet niet of het een gesprek waardig vond dit wist ik zelf natuurlijk al wel heb een buikfoto in album gezet meiden minka heeft het al gezien mooi he durfde eerst niet goed die stap te zetten nu toch maar gedaan hihi franka meid leuk joh volgende week heen gaan en genieten he het is je zo gegunt hope als je het nog leest fijne vakantie
Miriam, mooie buik hoor, groeit goed zo te zien, heerlijk. Fijn dat de echo goed was. Gesprek met kraamzorg stelt inderdaad niks voor. Ik vond het lijstje wat ik in huis moest hebben wel fijn. Hope, geen sorry hoor, nu genieten van je vakantie in Tunesie. Dikke knuffel!!! Minka, balen dat je zo grieperig was. is alles nu over? Hihi Eline ook al zo ondernemend meisje, wist ik al toen ik haar zag, schatje. Jude, lekker dat de periode van het brabbelen nu begint. Let goed op je mannetje, want hij veranderd en leert nu echt met de dag. Ongelofelijk maar waar. Franka, jeetje nu al beginnen met de yoga, hihi kan me voorstellen dat je even moest slikken. Maar wel fijn hoor. Hoeveel lessen zijn dat dan? Neeke, balen dat je de komende dagen veel alleen bent. Maar gelukkig heb je dan wel weer meer tijd voor het forum hihi. Flyke, zo he Merel al flink aan de wandel? Wat leuk zeg, wat gaat de tijd toch hard. Me2, zijn jullie al bij de kinderarts geweest voor Fee's darmpjes, gaat het al beter? Amber, als je nog meeleest een hele dikke knuffel meid, ik denk veel aan je en hoop echt dat het een stuk beter met jullie gaat.
Met mijn paps gaat het gelukkig een stuk beter, we weten nog niet of de medicijnen aan slaan, maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Hier alles goed, wel druk druk druk, maar komt goed. Neia is flink aan het kletsen nu. Het lijkt alsof ze iedere dag weer 2 of 3 nieuwe dingen leert, ongelofelijk. Ze weet heel goed waar ze niet aan mag komen en als ze erheen kruipt zegt ze neeneenee en beweegt ze met haar vingertje en haar hoofdje haha Sinds vorige week weet ze wat het poesje, het paardje en het hondje doet. En nu sinds zondag kan ze ook handkusjes geven. haha net kreeg de slager en het meisje achter de kassa bij de kruidvat er ook 1. Echt leuk hoor! We genieten volop!
o marieke wat fijn te lezen dat het zo gaat met neia en dat je een goed gevoel hebt bij je paps jullie zijn ook knokkers en dat loont hoor meid, maar het is wel heftig allemaal. maar positieve berichtjes heerlijk geniet van deze positieve boost die je hebt meid. knuf miriam ps heb een hele intieme vraag aan je kunnen jullie weer intiem zijn zoals behoort en evt met een toekomst naar een tweede kindje of hoe staat het er momenteel voor liefs miriam
Hey Marieke, wat een supernieuws. Ik ben blij te horen, dat je weer positiever bent. Gezellig dat Neia er zo lekker op los kletst en wat schattig van die handkusjes. Miriam: de intake weer achter de rug. Och, het is altijd wel leuk om er met iemand over te praten, die je verhaal nog niet gehoord heeft (niet dat je er dus veel bij opgestoken hebt) Oh, hoe kom ik eigenlijk in je album? Ben een beetje blond en heb het zo snel nog niet kunnen vinden. Moet echt eens de nieuwe site uitgebreid gaan bekijken. Me2: je banner doet het! Langzaamaaan komt alles bij iedereen weer op de juiste plek. Minka: oei een stevige verkoudheid gehad (wat wil je ook met dit rare weer van de afgelopen tijd) Ben benieuwd wat Minka-man van het cadeautje gaat vinden. Hoe vond Eline het verven? Vandaag bericht gehad van het kinderdagverblijf en ons kindje kan pas per 1 juli geplaatst worden. Aangezien ik in de eerste week van maart weer moet werken, wordt dat een groot probleem. Hadden jullie dit ook en hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost? Met opa's en oma's kunnen we niet veel (mijn ouders wonen te ver weg en mijn schoonouders zijn al op leeftijd 74 jaar, die willen we het niet meer aandoen, ook gezien hun gezondheid) Weet nog niet hoe we dit moet oplossen Geniet allemaal van het lekkere weer en tot snel. Liefs Franka
franka dan kun je volgens mij op mijn naam klikken en dan naar foto album gaan mischien is een oppas ouder aan huis even een oplossing. ik heb heel veel geluk gehad dat er op donderdag nog een plekje vrij was dus voor ons was het geregeld maar het zit ook wel enorm vol hoor pfff mischien een ouder waar je nu mee gaat lessen die ook met het probleem zit dat je elkaar kunt aflossen succes met een oplossing zoeken meid komt vast goed in ergste geval ouderschapsverlof opnemen eerst knuf miriam
Hoi meiden, sorry ben eventjes wat te druk geweest om wat te posten, maar heb wel meegelezen hoor! Marieke wat fijn voor je dat je pappa zich weer wat beter voelt, ik duim voor jullie dat de medicijnen aanslaan! Miriam, meid wat gaat het goed he heerlijk hoor, ja dat gesprek stelt niet veel voor he, ik heb het zelfs telefonisch gedaan ha ha ha! Ja het voorbereiden begint nu echte vormen aan te nemen he!!! Nog even zo door gaan meis!!! je doet het super. Hier wat minder leuke dingen, dominique is vorige week vrijdag gebeten door de hond van de buren, ze was met mijn moeder aan het wandelen, en toen kwam de hond er aan lopen mijn moeder had de hond al vaker geaaid maar toen zat dominique in de buggy nu liep ze aan omas hand, toen ze verder wilden lopen stak Do haar hand uit, en ja hoor toen hapte hij en had haar vinger te pakken, het heeft gebloed, en werd ook wat dik. Dus mijn moeder natuurlijk in paniek, we hebben de arts gebeld en gelukkig dat de hond ingeent was en Do natuurlijk ook, moesten we het goed schoonhouden en in de gaten houden gelukkig niks nadeligs vanover gehouden. Nu ligt mijn vader in het ziekenhuis, heeft een catherisatie gehad, gisteren, maar nu heeft hij allerlei rare dingen, kan zijn urine niet ophouden, ziet in eens slecht, voelt zich erg raar, wil zo even kijken op google wat ik daarover kan vinden, we horen vandaag meer van het onderzoek. Liefs jette
Hey mir, blij dat alles verder goed blijft gaan, op naar de 3 in je banner he nu (30 weken) franka,hehe moest ook even opkijken, nu al zwangerschapsyoga? maar beter te vroeg dan te laat he! ik heb ook heel wat kdv's opgebeld vanaf ik wist dat ik zwanger was, waren ook pas veel te laat vrij, heb dan een beetje buiten mijn regio die ik vooropgesteld had gezocht en geluk gehad, er was een plaatsje vrij. Heb toen wel verlof achter mijn zw.verlof geplakt, of ik ging er ook niet geraken. Moet wel zeggen dat die plaats er was, doordat iemand anders voor mij een miskraam had gehad en afbelde...haar ongeluk mijn geluk, raar he. me2, ja hoor je banner is gelukt! alles goe met kleine Fee en JP? minka, nee traphekjes nog niet geplaatst, als alle deuren dicht zijn kan ze niet naar de trap gaan om naar boven te gaan, we zouden wel een hekje boven doen, want daar zijn slaapkamer deur enz. meestal open en dan kan ze niet van boven naar beneden, leuk knutseluurtje gehad? marieke, hehe grappig en zo lief dat Neia overal handkusjes uitdeelt!gelukkig gaat het al beter, misschien teken dat de medicijnen aanslaan? hoop het! jette, dat zal best schrikken geweest zijn toen DO gebeten werd! gelukkig al ingeent voor de klem. ik had vroeger geen schrik van honden, maar paar jaar geleden gebeten geweest, en nu heb ik ze liever niet meer in mijn buurt. Ai, inderdaad rare dingen van je vader, hoop dat er een onschuldige oorzaak is, niet te veel googlen he, want daar vind je meestal dingen die je niet moet zien, hoop dat onderzoek vlug duidelijkheid biedt! zo ik ga vlug wat poetsen, de zon schijnt hier, vanmiddag es gaan fietsen met M liefs flyke
Jette, jeetje wat schrikken zeg van je vader. Verschrikkelijk hoor. Had hij het gister zo opeens aan zijn hart dan dat hij gecatheteriseerd is? ik duim voor jullie dat er niks ernstigs uitkomt. Flyke, hier ook mooi weer, daar moeten we maar van gaan genieten denk ik. Hier ook geen traphekjes maar wel plannen, vooral voor boven. Moeten we binnekort maar gaan halen. Franka, jeetje wat balen zeg dat het kdv al vol zit. heb je er meerdere geprobeerd? je kunt ook voor de overkoepelende periode een gastouder nemen. op internet is er heel veel aanbod. Succes met zoeken! Miriam, gaat goed zo te lezen! Hier inderdaad nog niet intiem geweest............. De wens is er wel voor de 2e, maar op deze manier gaat het niet lukken. Als we eraan toe zijn kunnen we altijd nog naar een gyn gaan.
Neia is het dan nog niet hersteld dat jullie nog niet intiem zijn geweest? als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat hoor~!!! Mijn vader is vroeger al eens geopereerd 4 omleidingen gehad, nu voelde hij zich de laatste tijd niet zo goed, dus heeft de huisarts hem doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze een catherisatie konden doen, dus vandaar !! jette
marieke meid wat heftig allemaal zeg lijkt me zo moeilijk bart en ik zijn ook vanaf de zwangerschapstest niet meer intiem geweest beide zulke angsten en horror beelden maar als alles goed gaat na de zwangerschap wel weer. en jullie pfff hoop echt dat dat goed mag gaan komen en dat we mogen gaan lezen dat het ineens raak is dat je weer zwanger bent van een tweede. vandaag een dag dat ik nergens geen zin in heb. bah morgen controle hopen dat het toch weer goed is ik wil er voor gaan. liefs miriam
hey mir, even een vraagje misschien wel dom, maar ben nu ook supppeeerrrrr blond hi hi hi, maar als neia en haar hubbie niet intiem kunnen zijn, hoe moet ze dan zwanger worden??? grapje!!!!!!!!!!!!!!!
jet jet jij ook altijd met je oplettendheid grrrr morgen controle meiden bijna 29 weken dan alweer. toppiejoppie al heb ik nu wel vaker lichte steken in mijn onderbuik dus of iknog langer zo kan en mag blijven wachten geen idee hoop het gr miriam
ja flauw he miriam sorry maar kon het niet laten !! oei lichte steken, zou het dan toch zo langzamerhand op gang komen, zou er wel even naar vragen!!! vandaag controle, ben benieuwd.. Nou mijn vader heeft te horen gekregen dat hij geopereerd moet worden, maar het was een hele botte arts die verder geen uitleg heeft gegeven, niet of hij omleidingen nodig heeft of misschien wel stants niks, alleen werd er gezegd dat hij eerst nog even naar huis zou mogen. Mijn vader wil pertinent niet geopereerd worden, tja de angst zit er goed in natuurlijk hij heeft gezien wat er allemaal mis kan gaan zoasl bij mijn moeder is gebeurd. Maar ja zoals het nu ging kan eigenlijk ook niet, hij sliep veel was aldoor moe, dan ben je met 73 eigenlijk nog iets te jong he!! Maar goed, mijn moeder gaat vanmiddag naar het ziekenhuis, en dan zullen we horen wat er nou precies staat te gebeuren. Ik zelf heb vanmorgen even gebeld en ze waren nog met vooronderzoeken bezig voor de operatie, dus hij mag hoogstwaarschijnlijk vandaag nog niet naar huis. Best balen meiden, alles liep eindelijk een keer lekker en dan dit weer, mijn moeder is er wel erg sterk onder hoor, dus dat valt alweer mee! fijn weekend allemaal jette
nou heb controle gehad en alles was nog goed stabiel dus op zich beter kan niet. heb gevraagd maar moest me er niet te veel zorgen over maken. kon allemaal bij duur en groei en alles horen dus laat het dan ook maar zo zijn. fijn weekend meiden en jette succes met je vader gr miriam