tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Met neia gaat het helaas nog niet goed..........
    Uiteindelijk zijn we woensdagavond nog naar de huisartsenpost gegaan.
    Ze heeft het RS-virus en heeft een zware antibioticakuur gekregen voor 10 dagen.
    Het probleem is alleen dat ze die ab op geen enkele manier binnenhoudt, ze spuugt alles uit en de ha zegt dat ik het moet blijven proberen........
    Nu door een flesje gedaan en het is erin gebleven.
    Hopelijk merken we snel verschil, want dit is echt niks zo, verschrikkelijk verdrietig.....

Ik reageer snel op iedereen!
    Jette, voor jou een extra dikke knuffel!!!

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Neia, wat vreselijk dat Neia zo ziek is en het RS virus heeft.
    Ik hoop dat de AB snel aan mag slaan zodat ze er weer ietsjes beter van zal gaan voelen.

Lieve Jette, ik kan me voorstellen dat je in een dipje zit, na eerst alle ellende van je moeder nu je vader die zo ziek is. Ik hoop dat alles goed gaat komen met de operatie en dat hij in kan zien dat het beter voor hem is. En wat jullie vakantie betreft; doe wat je voelt dat je moet doen. Jullie hebben ook rust nodig, maar kan me voorstellen dat je ook bij je ouders wil zijn.Sterkte meid.

Lieve Franka, doe je het wel een beetje rustig aan? Zo te horen heb je het enorm druk. Fijn dat de echo weer goed was, alle vertrouwen voor de komende weken.

Lieve Miriam, ook jij weer een fantastische controle, komt goed meid! Je gaat de 40 weken echt wel halen zo.

Lieve Wuppie, ik vind het erg leuk dat je hier weer mee komt kletsen. Zo te horen loopt alles lekker bij jullie

Lieve Flyke, fijn dat alles zo lekker loopt bij jullie. Ga je al snel op vakantie?

Lieve Me2, Ik hoop dat je aan het genieten bent in NL. neem de rust en ga er lekker op uit.

Jude, Neeke alles goed gegaan deze week?

Meiden, ik heb even moeite om hier te komen. Al het verdriet, ziektes, Hope die ons heeft verlaten en waar ik me toch ook wat schuldig over voel om nu net te vertellen dat ik weer zwanger ben.
    Ikzelf zit ook niet lekker in mijn hummetje, heb bijna geen kwaaltjes en kan het nog maar niet beseffen dat we weer zwanger zijn. Soms denk ik wel eens; laat het nu maar meteen mis gaan dan kunnen we weer verder! Ik heb 8 juli mijn intake en de eerste echo bij 10 weken. Deze probeer ik nog te verzetten naar een ander tijdstip (11.10 u op donderdag waardoor ik de hele dag vrij zou moeten nemen) Ik heb het ook nog niemand verteld, wil eerst wat meer zekerheid hebben en Eline's 1e verjaardag vieren.
    Ik geniet zoveel van ons meisje dat ik me ook soms afvraag of ik hetzelfde gevoel bij een 2e zou kunnen hebben.
    Maar we zijn superblij en als alles goed mag gaan beval ik nog net met 40 jaar!

Meiden dikke kus voor allemaal.
    Fijn weekend
    Minka

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve Minka,

Natuurlijk moet je hier gewoon blijven komen, ook al zijn er op het moment veel verdrietige berichten. Juist de positieve berichten, zoals die van jou, beuren iedereen weer wat op!
    Ik begrijp al te goed, dat je je op het moment vreselijk onzeker voelt. Ook ik had totaal geen kwaaltjes en soms denk ik nog wel eens 'het gaat te goed, dat kan haast niet'. Ik ben niet misselijk e.d. geweest (alleen vreselijk moe) en dat maakte me enorm onzeker.
    Ik hoop, dat je de afspraak nog kunt verzetten. Bij 10 weken een echo.....dat zijn wel lange spannende wachtweken. Mag je niet al wat eerder?
    En het gevoel zal net zo bijzonder zijn als, dat bij Eline is, daar ben ik van overtuigd!
    Doe jij het ook rustig aan (hoor wie het zegt ;))

Lieve Jette,
    Hè bah wat een narigheid.
    Ik hoop, dat je vader snel vertrouwen krijgt in de operatie (en jullie ook) en ook snel kan herstellen.
    Wat jullie vakantie betreft, ben ik het met Minka eens. Jullie moeten beslissen waar jullie je op dit moment prettig bij voelen (thuis of op vakantie) Wel een moeilijke beslissing lijkt me. Veel sterkte.

Tja, ik weet dat ik het rustiger aan moet doen, maar het lukt me niet echt.
    Ik voel me goed (geen kwaaltjes) en ben geneigd dan weer veel hooi op mijn vork te nemen. Om 18.00 uur ben ik vervolgens wel uitgeput. Ik denk ook wel dat ik het doe om mezelf niet gek te laten maken, door allerlei andere gedachtes. Zoals ik al tegen Minka zei: "gaat het niet te goed en krijgen we staks niet weer een klap te verwerken". Ik wil er niet bij stilstaan bij dit idee (begin er nu alweer om te huilen) Soms lijkt het nog wel of ik in een soort van ontkenning zit en het andere moment (na een controle) kan ik er wel weer van genieten. Zal dit zo tot 40 weken blijven? Ik hoop het niet, want ik wil het later wel als een positieve tijd kunnen herinneren en niet als een periode vol verdriet en spanning.
    Weet nog niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Gelukkig heb ik wel een héél begripvolle verloskundige!

Zo, ga nu weer snel naar mijn strijkwas en we krijgen ook nog eters vanavond (heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin in) Ze komen al over twee uurtjes, misschien ga ik dan toch maar eens proberen een uurtje plat te gaan.

Fijne dag nog allemaal.
    Liefs Franka

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

Nog even 1 laatste reactie hier en dan ga ik er echt mee stoppen.
    Minka, je vroeg me al in de prive mail of jou bericht de bekende druppel was?
    Om heel eerlijk te zijn wel ( sorry)
    Ik was al een tijdje aan het denken wat ik zou doen.
    De dag na mijn vakantie ben ik toch weer begonnen met schrijven, omdat ik wel dacht dat het goed zo zitten.
    Tot ik jouw bericht las: toen was het voor mij duidelijk dat ik de knoop moest doorhakken.
    Maar lieverd, daar hoef jij je niet schuldig om te voelen. Jij persoonlijk kunt daar niks aan doen, het is de situatie.
    Dus blijf aub gewoon hier van je af praten, ik kies er zelf voor om te stoppen, omdat het voor MIJ goed is en niet omdat ik anderen iets verwijt.

Het was de laatste maanden al steeds moeilijker voor mij.
    En sorry, hoe erg jullie ook mee leven en je best doen om mij te begrijpen, ik denk dat jullie nog geen klein idee hebben van hoe ik me voel en waar ik doorheen moet. ( zonder medelijden te willen vragen, want dat hoeft niet)
    De gesprekken over wel of niet een 2e ( 3e), zijn voor mij heel pijnlijk.
    Wat niet wil zeggen dat ik dat jullie niet gun. En ik begrijp ook dat de wens voor een 2e ook heel groot kan zijn.
    En in Mariekes geval, als het dan ook nog eens op sexueel gebied niet lekker gaat, kan ik me de pijn wel voorstellen.
    Maar meiden, jullie zijn moeder, worden moeder en sommige worden al door 1 of meer kinderen al mama genoemd.....ik zit nog steeds in de fase dat ik me moet afvragen of dat ooit eens mij zal overkomen.:(
    Daarom denk ik vaak bij het lezen van jullie verhalen: ben blij dat je dat éne gezonde wonder hebt. ( terwijl ik natuurlijk ook weet dat ik me door mijn gevoelens laat meeslepen).

Ik dank jullie in ieder geval voor het begrip voor mijn keuze.
    Met sommige heb ik nog prive mail contact, wie weet laat ik via hun nog wel eens horen hoe het gaat.
    En wie weet ooit........kom ik alsnog het clubje hier sluiten, al zakt de moed me steeds verder in de schoenen.

Dag meiden, tot ziens.

Liefs Hope

5. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    #8405 Jude, 28 jun 2009
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
    Och meiden, wat is er weer veel geschreven en niet alleen leuke dingen...

Minka, van harte gefeliciteerd meid, ik ga heel hard duimen voor je dat het allemaal goed gaat!

Marieke, wat rot dat Neia nu weer ziek is, hopelijk knapt ze snel wat op. En dan dat andere probleem, we hebben het er al vaker over gehad, ik begrijp je wel, bij mij is het ook nog niet 100% zoals het was en dat is op zijn zachtst gezegd helemaal niet leuk... Ik zou toch nog eens naar de gyn gaan als ik jou was, er moet toch wel wat aan te doen zijn. Bij mij in elk geval wel, maar ik kies er voor om nog even te wachten, want het gaat hier wel weer een stuk beter steeds, dus komt goed denk ik.

Hope, ja meid, ik weet ook niet wat ik nog moet zeggen, had je al een mailtje gestuurd, maar ik weet niet of je me gaat antwoorden nu je deze reactie al hebt gegeven. Kijk maar of je er nog zin in hebt. Ik wens je in elk geval alle goeds toe voor de toekomst en hopelijk komt je grote wens toch nog uit.

Voor de rest wil ik Franka zeggen dat het erg herkenbaar is, die onzekerheid. Pas toen ik Rick elke dag voelde, kwam de overtuiging een beetje dat het wel goed zou gaan. Maar dan nog, ik ben tegelijk ook bang gebleven dat hij net als bij Miriam veel te vroeg zou komen of dat er met de bevalling iets mis zou gaan. Dus het blijft denk ik wel tot het einde toe ben ik bang. Maar dat gevoel is achteraf gezien bij mij niet overheersend, ik denk er toch vooral met veel mooie herinneringen aan terug. Zelfs aan de bevalling ;). Ik denk dat het jou ook zo zal vergaan.

Jette, jij veel sterkte met je vader! Hopelijk komt het allemaal goed.

Miriam, al weer 30 weken morgen :D!

Flyke, ha ha dat verhaal over dat fietsen naar je schoonouders, herkenbaar! Hier zijn ze dan ook zo bezorgd, maar ja, je moet ze inderdaad wat weerstand op laten bouwen, toch? En snel hoor, dat Merel nu al zo goed loopt!

Me2, ben je echt al weer aan het denken aan een 3e? Pfff...... het lijkt me al zo druk als je 2 kinderen vlug op elkaar hebt, dat hoor ik tenminste van anderen die dat hebben, maar drie.... Of ga je er nog een paar jaar mee wachten? En kriebelt het nu alleen maar en bied je daar weerstand tegen, ha ha!

Neeke, Amber, hoe gaat het bij jullie? Ik weet niet of je hier nog vaak leest, Amber, maar ik vroeg me af of je al weer aan het werk bent? Of heb je extra verlof ivm de situatie met Sam? Kan me voorstellen dat je echt nog niet aan werken toe bent nu!

Meiden, ik ben hier ook wat minder, dat hebben jullie al wel gemerkt. Ik kan het ook niet altijd meer opbrengen om te reageren. Misschien een writersblock of zo... Ik lees hier nog wel regelmatig bij, dus ik vergeet jullie niet, maar dan weten jullie waarom ik er minder ben. Verder gaat alles wel heel goed hier. Rick draait zich nu helemaal om en probeert steeds meer te zitten, alleen lukt hem dat nog niet hoor. Hij is nu al weer 8,5 kg en 70 cm, dus een big boy!
    En ik, ik ben weer aan de pijnstillers, want mijn rug speelt weer op, erg pijnlijk en ik kan Rick dus weer even niet te veel tillen. Hier baal ik wel van... Hoop dat het snel weer beter is...

Liefs,
    Jude.

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden wat is er veel geschreven eerst jette
    meid wat klote nieuws allemaal en wat een tweestrijd he wat is goed wat moet je doen.
    hoop dat je toch op vakantie kunt gaan dat het zo goed met je vader gaat.

marieke rs virus tjee heftig hoor gaat het nu al weer iets beter met neia knuf

minka niet schuldig voelen over dat je zwanger bent echt niet doen.
    Wij komen allemaal van ver ieder op zijn eigen manier en niemand is het zelfde, tuurlijk is het enorm zuur voor hope dat zei nog niet een keer zwanger is geweest met resultaat baby in d'r armen en sommige hier nu al of twee keer of zoals jij nu voor de tweede keer maar meid het leven gaat door bij anderen hoe graag sommige soms zouden willen dat het stil stond net als bij hun ( lees mij)

Ik heb zo vaak gedacht als bij iedereen het leven stil staat tot ik een kindje heb dan mag het weer verder gaan. tja we zijn nu ver op weg en hopelijk nu met een goed eind.

Hope lieverd nogmaals ik ga je missen maar begrijp het volkomen kies voor je zelf meid

franka je gaat de goede kant op hoor,durf je nu langzaam meer te gaan genieten?
    en heb je al een afspraak voor de 20 weken echo?

jude denk dat het logisch is dat het minder wordt hier op de site heb ik denk ik straks ook wel niet bewust maar denk dat het zo gaat.

flyke meid bij jou alles nog goed?
    is het in belgie ook zo warm anders kom ik naar jou toe om af te koelen hihi

vanmorgen heb ik weer een controle gehad en het is nog steeds stabiel begin het nu echt te vinden allemaal heb constant nog iets in mijn hoofd gehad dat dit niet voor ons weggelegd is begin nu gezonde spanning te krijgen denk ik kwa de zwangerschap
    ook een intake gehad op het ziekenhuis dat wanneer ik weeen krijg of bloedverlies of het vruchtwater knapt wat te doen.
    over borstvoeding wat ik wil proberen en volgende week rondleiding over de verloskamers dus echt de voorbereiding hihihi gaaf he dat we dit allemaal zo mogen meemaken.

Verder afgelopen zaterdag is het hier thuis even flink de mist in gegaan mijn ouders kwamen en konden alleen maar alles aangeven wat hier nog gedaan moet worden om een top huis en tuin te krijgen, dit viel volledig verkeerd bij mij omdat het toch allemaal zo gedaan is kan bart toch effe doen.
    nou ben dus geknapt en heb ze mijn huis uit gezet.
    later die dag kwam mijn moeder terug om te zeggen dat ze spijt had van wat er gebeurd was en dat ze zich niet zo met ons moest bemoeien ik blij natuurlijk want ik kreeg behoorlijke harde buiken, gister dan toch maar naar mijn ouders gegaan moest nog voor vaderdag. Denk je dat ze geleerd hebben van de zaterdag en dan zo aan het einde van de avond nog weer even iets zeggen en aanhalen grrrrr het stopt daar niet ze snappen het niet missen iets in de boven kamer.
    heel vervelend is dat. Mijn leven niet die van hun ik bepaal wat en wanneer er gebeurt maar ze snappen dat niet.

Zo hebben wij dus een zeer bewogen weekend gehad.
    meiden fijne dag nog liefs miriam

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    lieve miriam heel herkenbaar meis, ik zat gisteren op het terras bij mijn ouders en mijn moeder wist ook weer heel veel te vertellen over wat er niet goed gaat bij mij thuis, ze begint dan altijd met "nog even dit he..... je zult wel weer denken waar bemoeit ze zich mee........" en dan begint het.
    Ik neem me telkens voor het me niet aan te trekken maar dat doe je toch..... maar in jou situatie kun je dat er niet bij hebben, hoe vaak ik niet al met mijn moeder hier over gesproken heb, maar het helpt niet, ja even tijdelijk maar dan begint het weer van voren af aan, je kunt ze toch niet veranderen, het enigste wat je kunt veranderen is er zelf minder gevoelig voor te worden en niet de neiging te hebben in de verdediging te schieten.

Ik zeg ook altijd tegen haar, wij doen het op onze manier en niet op die van jou1!!!
    Maar het helpt weinig hoor!

Naast je neer leggen en verder gaan meis!

Wat ga je ook al goed he, heerlijk hoor, je gaat dit tot een goed einde brengen, wat er ook gebeurt !!

Minka minka minka wat voor gedachten heb jij nou weer, meis niet zo raar doen hoor, en hier lekker van je af blijven kletsen.

Hope ik begrijp je volledig, je moet echt doen wat voor jou het beste voelt, heel veel sterkte en ik blijf toch hopen dat het ook jou gegund is!

Mijn vader is erg verward, ik denk echt dat hij een kleine beroerte heeft gehad, zijn spraak is erg verward en bepaalde dingen weet hij gewoon niet meer.
    Eigenlijk een schade dat ze ditniet goed hebben onderzocht, maar goed donderdag hebben ze een gesprek met de huisarts, kijken wat zij zegt.

Jette

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Minka heel herkenbaar al die onzekerheden en de moeite om hier te komen.
    Hoe lang heeft het geduurd tot je zwanger was?
    Eline ook al weer bijna 1 waar blijft de tijd.

Jette heel veel sterkte met de operatie van je vader ik hoop dat jezelf daarna ook een beetje rust kan vinden .

Neia ojee dan is ze wel goed ziek zg arm meisje hoop dat de AB snel aanslaat.

Franka heb je al bijna vakantie de scholen lopen nu toch op zijn eind?
    Zo dachten wij hier ook over de toekomst dan stoppen met de pil dan zwanger en dan hebben we in de lente lekker verlof . De lente is gelukt alleen wel een jaar later.
    Mijn zwangerschap heb ik ook een beetje weggestop heb ook bijna geen foto’s .

Flyke Sophie heeft al even geen speen meer ze heeft hem nooit veel gehad en is er al een paar maanden helemaal klaar mee, ze valt alleen wel duimend in slaap.
    Die opvoedboeken die kan ik hier ook wel eens gaan aanschaffen , heb ook een leuk curcus op het oog voor na de zomer.

Jude wat balen van je rug toen Sophie op die leeftijd wa begon bij mij ook alles te kraken en te piepen door het vele en vaak verkeerd tillen.
    Rick groeit in ieder geval goed wanneer zou die Sophie inhalen ? die is maar 6 cm groter.

Miriam 30 weken wat goed het is nu echt aftellen.
    Ouders tja ik heb dit soort voorvallen nog wel eens met me vader gevolg dat ik niks meer trots laat zien als ik wat in huis gemaakt heb, krijg altijd een weerwoord.
    Werkt het niet om te zeggen oke kom je zaterdag helpen het lijstje afwerken en mijn geldboom bloeit op dit moment niet die bij jou wel?

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met zondag een badje in de tuin en een barbecue,gaat er wel in bij het vlees monstertje.
    We hebben eindelijk een autostoeltje gekocht en ze vind het helemaal geweldig ze zit de hele tijd die die ohhhhhh, heel gezellig auto rijden.

Groetjes,

Debbie

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Minka hier heb ik je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze:
    Lieverd, van Harte met deze zwangerschap

Speciaal in het rose voor jou, hihi.
    Ik wist het natuurlijk al een tijdje.
    Maar ik ben nog steeds mega blij voor jullie. Het is jullie echt gegund.
    Hopelijk kun je de echo nog iets verzetten zodat je eerder een kloppend hartje kunt zien.

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Met Neia gaat het nog niet geweldig.
    Gelukkig merk ik wel dat de ab aanslaat, want de koorts is zo goed als weg.
    Ze kan alleen geen vast voedsel naar binnen krijgen en wil ook niet veel drinken. Ik denk dat ze nog steeds veel last heeft van haar keeltje.
    Als het niet beter wordt ga ik donderdag weer terug naar de ha.
    Verschrikkelijk zielig dat ze zo ziek is......
    Vannacht was weer een groot drama, dan heeft ze echt last van de benauwdheid. En na een week weinig slapen begint het bij mij ook een beetje op te breken.
    Maar ik mag niet zeuren, voor neia is het veel erger.....

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, jaaaaaaaaa weer een goeie controle. Meid, je doet het super. Probeer dit vol te houden.
    Grrr erg vervelend als je ouders zich overal mee willen bemoeien. Ik had het idee dat mijn (schoon) ouders ook meer last van nesteldrang hadden in mijn zwangerschap als dat ik had, hihi. Blijf van je afbijten meid!

Amber, wat verschrikkelijk om te horen dat jullie er zo doorheen zitten. Logisch natuurlijk.
    Ik ben benieuwd wat er uit de slikfoto's gister is gekomen.

Jette, dat meen je niet, een kleine beroerte. Het lijkt me verschrikkelijk voor jou om je vader zo verward te zien. laten we duimen dat dit snel weer goed komt. Gelukkig staat er wel een operatie gepland, maar het zal zeker een spannende tijd worden.
    Wanneer zouden jullie op vakantie gaan? kun je niet eerst afwachten om te kijken hoe de operatie gaat?

Franka, super zeg dat alles goed was bij de vk. De onzekerheid is niet meer dan logisch lieverd. Maar ik vind het erg verdrietig om te horen....maar wel herkenbaar hoor. Helaas zul je altijd wel die onzekerheid blijven voelen ben ik bang. Maar straks als je de kleine voelt en je buik wordt dikker en dikker, zijn de momenten die je geniet ook erg aanwezig.
    En je bent alweer een dikke 15 weken zie ik. GEFELICITEERD!!
    Maar probeer het wel rustig aan te doen meid, hoe moeilijk dat soms is. Wanneer het kan, las dutjes is of ga vroeg naar bed, dat heb je nu echt nodig.

Minka, meis ik snap het goed dat je moeite hebt om hier te komen. Maar je moet je absoluut niet schuldig voelen hoor. Wij kunnen je misschien wel door deze moeilijke periode heen helpen.
    Dikke knuffel!

Wuppie, hihi is Sophie een vleesmonstertje, wat schattig zeg.
    Wat voor autostoeltje hebben jullie gekocht?
    En waar zat ze eerst in dan?
    Super dat ze het zo leuk vindt, dan gaat er weer een nieuwe wereld voor ze open.

Me2, waarschijnlijk ben je nu heerlijk aan het genieten van het nederlandse weer. Jullie hebben wel geluk hoor.
    Ik ben benieuwd hoe de kleintjes het doen.
    Die ks was inderdaad voor mij geen overbodige luxe geweest, maarja daar heb ik achteraf niks meer aan.

Flyke, wat lief van je dat je voor mij die verdovende spray hebt opgezocht. Echt super fijn dat jullie met mij mee denken. Ik heb het even nagekeken en in die spray zit precies hetzelfde als in de zalf die ik al heb, dus dat is minder....
    Hihi jouw schoonouders dus ook overbezorgd voor jullie meisje, laat ze maar kletsen.
    Heerlijk zo'n koppig meisje die lekker in de tuin wil spelen, haha, alleen wat minder voor mama.

Hope, je hebt gelijk dat wij geen idee hebben hoe jij je voelt. En dat maakt het ook extra moeilijk.
    Goed van je dat je nu voor jezelf kiest!

Jude, wat ben ik blij om te horen dat het bij jullie steeds iets beter gaat. Daar probeer ik me aan vast te houden.
    heerlijk dat je zo'n grote knul hebt, zo te horen doet hij het super.
    Verschrikkelijk balen alleen van je rug zeg. Ik hoop dat de pijnstillers een beetje helpen.

Neeke, hoe gaat het met jou?
    En met de jongens?

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb amber een sms gestuurd wachten tot ik wat terug krijg en hopelijk wat beter nieuws weer.

meiden ik heb het onwijs warm zit bijna de hele dag zo stil mogelijk.

kreeg net post van mijn werk dat ik moet langskomen om over mijn uren en werk te praten voor straks en dat ik per 18 november terug ga komen als ik voor 40 weken beval loop ik over tijd komen die dagen er bij
    niet dat ik dek dat we dit halen maar het is wel fijn te weten tot wanneer precies ik vrij ben haha
    gr miriam

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey mir, ja dit zal wel ontiegelijk zwaar zijn voor je nu, man man wat is het warm he, maar nog even volhouden hoor.

Okay dus toch bericht van je werk, ze kunnen ook niet zomaar van je af hoor, wanneer moet je daar naar toe?

jette

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    volgende week woensdag middag licht in de planning om er naar toe te gaan maar ik vind het zo bizar mijn beschikbaarheid zal het hier effe neerzetten.
    maandag niet
    dinsdag van 18.00 tot 24.00
    woensdag van 13.30 tot 24.00
    donderdag van 9.00 tot 24.00
    vrijdag van 13.30 tot 20.00
    zaterdag van 6.00 tot 18.00

volgens mij moet hier makkelijk een rooster uit kunnen van 24 uur per week
    maar ja we gaan om tafel
    ben wel teleurgesteld dat het op deze wijze moet.
    wij zijn 7 dagen in de week open van 6.00 smorgens tot 2 uur s'nachts dus mijn beschikbaarheid vind ik best ruim

en dan werk je er al bijna 7 jaar en dan zo moeilijk doen bah

vandaag heerlijk geshopt een klamboe lime groen en hang lamp ook lime groen gekocht luieremmer difrax flesjes gehaald washandjes had ik nog niet gekocht 9 stuks dus ook wel effe genoeg.
    gordijnen en rolgordijn gekocht. leuke slabber en truitje met papa tekst erop
    verder ook nog een lakenset een aankleedkussenhoes.
    dus echt veel geld uitgegeven maar dat voelde heerlijk
    mmorgen maar niet weer hahahaha

liefs miriam

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Lijkt mij dat ze daar best een rooster van kunnen maken mischien gaat het om iets kleins en komen jullie er snel uit. Klopt het dat je op deze manier 2.5 dag opvang nodig heb?

dat shoppen daar hou je nog wel even last van alles is namelijk leuk voor die kleintjes. Als zij/hij straks geboren is heb je verlof en heeeel veel tijd om te shoppen :) zelfs manlief vind het leuk om te doen.

Neia, Sophie zat nog steeds in de allereerste maxi cosi. wij hebben een drie deurs auto en ik zag er zo tegen op om haar achterin te wurmen. Uiteindelijk ben ik nu sneller dan met de maxi cosi.

Jette hoe gaat het nu met je vader weet je al wanneer de operatie is.

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee ik heb 1 dag alleen de donderdag als opvang dag en woensdag middag en vrijdag middag dan is mijn moeder de oppas en de rest is bart thuis

ik hoop dat ik het voor elkaar ga krijgen anders weet ik niethoe ik het moet doen.

liefs miriam

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    #8417 flyke, 2 jul 2009
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
    Mir, dikke proficiat met je 30 weken banner, eindelijk zo ver, al een lange weg afgelegd en nu het einde in zicht, kan me inbeelden dat het extra zwaar is nu met die hittegolf, toen ik 2weken te vroeg beviel waren er nog vele anderen te vroeg in het moederhuis en zei mijn gyn dat dit hoogstwaarschijnlijk door de drukkende warmte kwam, hoop dat je een regeling kan treffen met je werk! en eh bespaar je die verplaatsing maar naar hier, denk dat het hier even warm is als in NL

jude, blij nog es iets van je te horen, druk in het gezinnetje dus RIck doet het goed zeg, flinke jongen! nu duimen dat je rugpijn afneemt

minka, is het intussen gelukt om je echo te vervroegen? meid, je moet je heus niet schuldig voelen, Hope heeft het ook zelf gezegd hier,.
    Dit topic is ooit gestart omwille van verdriet en is nu een mix van geluk en verdriet , met ups en downs kennen we elkaar hier, dus ik zou het jammer vinden dat je je hier niet meer goed voelt! en ivm geen symptomen hebben, ik had ook haast geen symptomen bij mijn zwangerschap van Merel, precies minder of bij mijn MK, rond 8tal weken wat meer moe, krop in mijn keel soms savonds en dat was geloof ik alles, kop op meid, nog even en je ziet brusje voor Eline op de echo! ik duim voor je!

intussen al iets gehoord van amber? hoop dat het eindelijk es echt betert met Sam, zodat ze EINDELIJk met zijn viertjes kunnen genieten

marieke, ik las dat de AB is aangeslaan bij Neia, hopelijk zijn de nachten al beter voor Neia en jullie?

wuppie, zie het al helemaal voor me hoe je beschreef dat SOphie in haar autostoelke verwonderd zit rond te kijken.Iin mijn auto zit M. hoger, terwijl in hubbie zijn auto komt het koetswerk hoger en is het lastiger zien, ze gaat dus graag mee met mij

jette, vandaag gesprek met de arts zeker? toch wel raar dat hij inderdaad nog zo verward is, misschien aandringen om nog andere onderzoeken? tenslotte kennen jullie je vader het best he

hope, alle respect voor je keuze, onze zwangerschap, gesprekken over de kids enz.... kan me inbeelden dat het je heel veel pijn doet....ik heb het je al es gezegd, maar eigenlijk weet ik niet goed meer wat zeggen, ik heb soms schrik om de verkeerde dingen te zeggen enz. maar 1ding weet ik zeker, en je bent het misschien al beu gehoord maar je verdient het zo erg, en ik blijf super hard duimen voor je, het is je zo gegund!

franka helaas moet ik ook zeggen dat ik niet echt van mijn zwangerschap heb genoten, eerst die echo's, dan iets voelen, dan niets voelen, voortdurend onzeker , pas als ze uit de couveuse was en mee naar huis mocht was ik op mijn gemak dat alles goed met haar was, ik heb ook megalang gewacht om spulletjes te kopen, vreesde dat ik daarmee het lot zou tarten, maar je ziet, het is allemaal goed gekomen en eigenlijk herinner ik het me niet als negatief nadien maar als een te volgen weg om tot een goed einde te komen , knuffel!

deze morgen naar de stad geweest en bikini gekocht en wat kleertjes voor Merel
    zondag naar een babyborrel geweest en k zag het met eigen ogen dit maal, Merel gaat naar alle kindjes toe, groot of klein, maakt niet uit, wil hen vastnemen knuffelen maar graait nogal met haar handjes en kindjes zetten het op een huilen.....wel vervelend ik schaam me dan dat ouders zullen denken dat M. hun kindje iets aan deed of pijn deed, terwijl M het echt goed bedoelt (zoals KDV ook zei), hoop dat die drang van haar wat afneemt

zo, ik ga nog wat genieten van het weer,
    in de schaduw weliswaar of met de fiets,
    liefs
    flyke

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo meiden

Ik lees en schrijf vaker mee op het topic 'dood vruchtje'. Nu is het zo dat eigenlijk vooral Jette, Miriam en ik er schrijven en het topic een beetje uit is gebloeid.
    Miriam kwam met het idee om bij jullie mee te lezen en te schrijven. nu lijkt me dat heel gezellig maar ik wil graag weten hoe jullie er over denken. Jullie schrijven al zo lang met elkaar en dan een vreemde eend in de bijt.
    Hoe denken jullie er over?
    Ik ben Anette en heb een dochter, Sarah. Ze is nu bijna 17 maanden.

Liefs Anette

PS Miriam, gave banner....... 30 weken alweer, JEUJ

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey anoek,

als starter van dit topic wens ik je van harte welkom hihi

serieus nu, tuurlijk ben jij welkom!
    voor mij ben je alvast geen vreemde, heb ook nog komen piepen op jullie forum en dan hoeven jette en mir niet dubbel te schrijven ook!

welkom!
    liefs
    flyke

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wel potverd#$% Had bijna 25 minuten zitten typen en ja hoor alles weer weg!:(
    Poging 2 dan maar!

Meiden, daar ben ik weer. Voelde me even niet op de juiste plek na Hope’s reactie, maar ik ben er weer hoor. :)
    Alles gaat goed hier, heb wel erg last van de warmte, flink duizelig en weeiig (was geloof ik Marla’s uitdrukking!) Ik heb de echo 2 dagen naar voren kunnen zetten, maar dit was omdat de andere dag niet goed uitkwam. De echo is net na Eline’s verjaardag en dat wil ik ook zo houden. Het zullen nog 3 lange weken zijn en als ik het echt niet meer uithoud mocht ik bellen om eerder te komen.

Anette, natuurlijk ben je hier welkom, ik vind het wel gezellig hoor! Ik schreef eerder ook mee in “dood vruchtje” en lees nu ook nog steeds de verhalen tussen jou, Miriam en Jette

Flyke, een bikini gekocht! Dat is toch niet voor mij weggelegd, zelfs in badpak heb ik (al) een behoorlijke buik. Toch denk ik dat het nog zwangerschapsvetrollen van Eline zijn hoor !!!Ga je nog op vakantie? Merel is gewoon sociaal, is toch beter dan dat ze wegkruipt voor andere baby’s !Ze zal ze heus niks doen hoor!

Jette, hoe gaat het nu met je vader? Is morgen al de operatie of volgende week? Hoop dat hij zich erbij neer kan leggen dat het beter is.

Miriam, 30 WEKEN!!!!!! Joehoe, wie had dat gedacht en alles nog steeds in orde, goed zo meid! Niet druk maken over je werk, opties genoeg om er 24 uur voor te plannen dacht ik zo!

Marieke, slaat de AB nog goed aan en voelt Neia zich al weer wat beter? Gaan jullie nog weg dit weekend? Anders -> Veel plezier saampjes!

Wuppie, fijn dat Sohie in de stoel zit, kan ze inderdaad vast meer zien. Eline vind ik nog net te klein maar de stoel staat klaar.

Franka, hoop dat je niet al te veel last hebt van de hitte, rustig aan doen hoor!

Jude, Rick is ook een “groot” menneke! Tjeetje, Eline woog gisteren 8.1 Kg! Hoop dat de pijn in je rug al weer wat beter is.

Ik ga er mee stoppen, jammer dat mijn andere lange post weg was! Heb volgens mij veel minder geschreven nu. Ik ga het zwembadje opzetten en dan Eline ophalen, was eerder thuis omdat ik naar de mondhygiëniste was, maar ben niet meer terug naar het werk gegaan hihihi
    Tot snel allemaal!
    Kus Minka

Deel Deze Pagina