tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette, fijn dat je ons hier ook weet te vinden meid, miste je al, ja het andere topic is een beetje aan het doodbloeden he!
    Het scheelt een stuk als we de teksten in 1 x kunnen schrijven hi hihi!!

Minka ben blij dat je toch weer terug gekomen bent meis, ik kan me wel voorstellen dat jij je een beetje lullig voelde maar dat hoeft niet hoor hope heeft heel duidelijk aangegeven dat jij je dat niet moet aantrekken.

en wij willen alles van je blijven volgen hoor je misselijkheid, weeigheid erg vervelend en vooral met deze hitte!

gisteren gesprek met de huisarts mijn ouders zijn direct doorgestuurd naar het ziekenhuis voor nog meer onderzoeken en een gesprek met een deskundige op dit gebied.
    Nou de conclusie: mijn vader heeft dus in het ziekenhuis tijdens zijn catherisatie een herseninfarct gehad vandaar die verwardheid.
    Zijn ene halsslagader zit verstopt en de andere is ook niet 100%.
    Hij is dus eigenlijk een lopende tijdbom.
    Wel werd hem geadviseerd om de vernauwingen te laten opereren omdat zijn hart nu extra hard moet werken.
    Dus laten ze operatie wel doorgaan, maar hoe nu verder he, wetende dat je elk moment een herseninfarct of zoiets kunt krijgen, en dan zeggen van elke dag genieten dat is niet zo makkelijjk.

dus meiden niet echt leuk nieuws!!

jette

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden ben net van de trap gevallen vier treden heb een blauwe kont rechts en links bij de arm een blauw plekje
    ben zo bang dat ik nu de bevalling heb opgewekt met danique* ben ik toen ook s'middags buiten op de stoep gevallen en s'nachts werd ik opgenomen met weeen
    waarom moet dit mij nu weer overkomen vind het doodeng.
    Vanmiddag moet ik de injectie weer ophalen en denk dat ik even vraag of er een mogelijkheid is dat ze met de doptone even naar de hartslag gaan kijken
    voor mijn gerust stelling
    dom mens ben ik he

heb een mail naar amber gestuurd en een mail terug gekregen die ga ik hier zo plakken kunnen jullie zelf even alles lezen

anette welkom meid gaaf dat je hier mee gaat schrijven hier allemaal top meiden dus je zit er zo in hoor haha

liefs miriam

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    .ExternalClass .EC_hmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.EC_hmmessage{font-size:10pt;font-family:Verdana;}Heey,
    hoi Miriam

Ik was benieuwd of je de uitslag al binnen gekregen hebt van Sam
    hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van de slikfoto´s en de kweek.

De meiden leven allemaal erg mee met jullie en hopen dat Sam beter wordt dat jullie
    mogen genieten en vragen ook of Sam thuis is of in het ziekenhuis.
    erg lief dat de meiden meeleven... Sam is thuis, hij heeft alleen de onderzoeken en controles in het ziekenhuis maar hoeft er niet te blijven gelukkig. Sinds de nieuwe medicijnen lijkt het iets beter met hem te gaan, alleen durven we nu nergens meer op te hopen, omdat het voortdurend uitdraait op teleurstelllingen en terugvallen. Over de hele lijn genomen is hij wel vooruit gegaan, daar houden we ons aan vast.

Hoe gaat het met jou en je man trek je het nog?
    Tja, na bijna 4 maanden nonstop tobben beginnen onze reserves wel uitgeput te raken. Eerlijk gezegd zijn we gewoon oververmoeid en natuurlijk angstig. Niet precies weten wat er met je kind aan de hand is is vreselijk. Steven zit er vooral fysiek doorheen (hij heeft natuurlijk ook gewoon zijn drukke baan nog) en ik vooral emotioneel, naast het slaaptekort [​IMG] Ik kan het gewoon bijna niet meer aanzien. Gelukkig is de pijn en het ongemak stukken minder,maar als Sam nu begint te huilen heb ik na 1 minuut al hartkloppingen en kan ik wel janken. Dat komt gewoon door de stress die zo lang heeft geduurd. En natuurlijk zijn we bang dat we weeeeer er doorheen moeten.

Hope heeft afscheid genomen of het forum kan het niet meer opbrengen om te posten en te lezen
    voornamelijk omdat het gewoon niet lukt bij hun en de toekomst zo onzeker is of het ooit lukt.
    Dit is verschrikkelijk verdrietig voor Hope... Ze heeft het nog lang volgehouden maar ik denk dat wij haar niet voldoende meer konden troosten.

Minka is opnieuw in verwachting nu denk ik 8 a 9 weken ongeveer dus heel spannend HELEMAAL TE GEK! Wil je haar feliciteren met een dikke zoen en haar nog bedanken voor haar lieve kaartje...
    franka zit nu op goed 15 weken zwangerschap super super super! ben erg blij voor haar! krijgt onze juf al een buikje?
    en ik op bijna 31 weken JOEHOEEEEEE!! Ben ongelooflijk blij voor jullie Miriam. Dikke blijdschapsknuffel voor jou en Bart!

verder is het rustig op het forum
    marla wordt gemist weet niet of jij haar nog spreekt? we bellen heel soms, de laatste keer is alweer 2 maanden geleden geloof ik. Ik zal haar zeker de groeten doen als ik haar spreek
    doe haar anders mijn groetjes

en jij rustig aan blijven doen he en ik hoop echt een keer verbetering
    liefs miriam
    bedankt voor je steun Miriam, en jij ook rustig aan he. (oei, volgens mij word jij gek van het rustig aan doen...)

veel liefs aan alle meiden en als het weer wat beter gaat zal ik van me laten horen. En als laatste nog even dit: Sam is werkelijk het allerliefste schattigste mooiste heerlijkste jongetje dat er bestaat!

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey miriam wat doe je nu, onder aan de trap gaan liggenis niet verstandig meis, maar dat wist je zelf ook al!!!

he shit hoop maar dat er niks opgewekt wordt nu!!!!'
    De baby ligt natuurlijk goed beschermd maar goed van je dat je toch even laat kijken vanmiddag.

Sterkte meis

Jette

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Even een kort berichtje, want ik zit hier helemaal weg te smelten (de computer staat op zolder en het wordt hier bloedje heet)
    Het is de afgelopen dagen echt afzien geweest en dan te bedenken, dat we nu nog 3 weken te gaan hebben. De vakantie moet dus even nog even op zich laten wachten.
    Voor de kinderen is het zo ook niet leuk meer. Ik hoop, maar dat het snel weer een beetje draaglijker wordt.

Miriam: oei, wat zul jij geschrokken zijn van die val. Kan me indenken, dat je nu het zekere voor het onzekere wilt nemen en gewoon vragen hoor naar die doptone.
    Dank je wel voor de update van Amber en Sam, konden we maar wat meer voor haar doen.

Jette: hoe gaat het bij jou?

Op de andere meiden probeer ik snel te reageren (hopelijk is het van het weekend beter)
    Alvast een fijn weekend, mocht het niet meer lukken.

Liefs Franka

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja hoe gaat het, ja mijn vader zit op zijn stoel mijmerend voor zich uit te kijken, of hij ligt op bed, doet niet veel is constant moe.
    Praat niet veel soms denk ik wel eens dat hij bang is om wat te zeggen.

Hij ziet vreselijk tegen de operatie op, mijn moeder houdt zich sterk, maar zegt wel dat dit een vreselijke situatie is, dat er elk moment wat kan gebeuren.
    Ik probeer ze op te beuren en te zeggen dat het wanneer het een tijd goed gaat wel wat makkelijker zal worden dat je er niet dagelijks mee bezig moet zijn maar ja........... als het jezelf echt betreft dan is dat een dooddoener denk ik.

Ze willen dominique graag nu thuis hebben op te passen omdat zij zoveel vreugde en leven in hun huis brengt ook mijn vader kan om haar tenminste nog lachen en een stukje met haar wandelen.
    Toen mijn moeder ziek was was dominique het doel in haar leven en nu is dat voor mijn vader net zo, wat een taak voor zo'n kleine meid!!!
    maar goed zij merkt er niets van.

liefs
    jette

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik las het van je vader, dat is een flinke donderslag. Weten jullie intussen meer en gaan ze snel opereren?
    Die kleinkinderen doen echt wonderen bij de opa's en oma's. Woon je dicht bij je ouders?
    En het van je afzetten gaat niet denk ik, je bent er constant mee bezig tot je ziet dat het met je vader wat beter gaat.
    Dikke kus, ik moet wel zeggen dat jullie de afgelopen tijd wel heel veel mee hebben gemaakt. Pfff, zwaar hoor.

Miriam, het is niet de bedoeling dat je van de trap afrolt, lopen is ook een optie. Heb je er verder niks aan over gehouden?

Ik ga een beetje terug lezen hier, leuk dat jullie het goed vinden dat ik hier mee ga schrijven. Dank je hiervoor.
    Jullie zijn zo'n hecht groepje..

Zal ik even iets meer over mezelf vertellen.
    Ik ben dus Anette (Anoek was even omdat ik de indruk had dat er iemand mee aan het lezen was). 34 jaar jong ;)
    En moeder van Sarah. Mijn eerste zwangerschap was een ma, en daarna werd Sarah geboren. Een vrolijke meid met een moeilijke start, ze huilde het eerste half jaar zo'n 5 uur per dag, ze bleek verborgen reflux te hebben en na het krijgen van medicijnen werd ze snel een heel stuk vrolijker.
    Nu is het een heerlijke meid, vrolijk. Intussen alweer bijna 1,5 ajar oud.
    Sinds 7 maanden zijn we weer aan het proberen om zwanger te worden maar dat laat nog steeds op zich wachten.
    Ik vind het jammer maar geniet zo van Sarah dat ik ook zoiets heb van, we zien wel wat er gaat komen, we hebben een heerlijke dochter en dat maakt ons heel gelukkig.

Liefs Anette

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey jette heftig hoor hoop dat je vader toch eens zijn angsten op tafel legt dat kan zo helpen en je moeder tuurlijk is en wil ze sterk zijn maar meid heel heftig hoor. knuf voor jou
    en jij ook praten indien nodig wij luisteren.

anette meid 7 maand dat wist ik niet tjee heftig hoor maar ook goed dat je wel heel erg geniet van jullie kleine meid en hopelijk kom je ons hier snel goed nieuws vertellen

ik ben de nacht doorgekomen zonder harde buiken waar ik wel heel bang voor was omdat het met danique ook zo is gegaan eerst vallen dan controle niks aan de hand en s'nachts ik na het ziekenhuis dus was best een beetje bang.
    maar het is ochtend en ik zit er nog.

iedereen fijn weekend liefs miriam

9. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: hoe gaat het nu? Zo te lezen is de controle goed geweest, wel jammer dat het niet je onzekerheid heeft weggenomen, maar dat begrijp ik! Het is zo kostbaar en je doet er alles voor. We moeten nu maar denken, iedere dag is er één (al gaan de dagen zo langzaam) Dikke knuffel.

Jette: zo te lezen is het nog erg moeilijk bij jullie. Weet je vader eigenlijk al wanneer hij geopereerd wordt of moet hij nu nog een datum afwachten? Dat maakt het dan ook weer zo onzeker. Ondanks alles, is het fijn te lezen, dat Dominique zo'n positieve uitwerking op je ouders heeft. Ik weet nog dat het voor mijn vader ook een reden gaf om er voor te vechten.
    Heel veel sterkte!

Anouk: welkom hier!

Ik heb hier de hele zolder op z'n kop staan. Ben bezig met de laatste verslagen e.d. van het schooljaar (maandag en dinsdag weer ouderavond tot 22.00 uur :p, dat zijn dus lange dagen) maar goed. Nu ben ik dus al een uur opzoek naar dat ene papiertje, dat ik nog nodig had en te goed heb opgeborgen (herkenbaar?). Ik word er echt tureluurs van. Misschien moet ik het maar even opgeven en morgen verder zoeken. Wie weet schiet het me vanavond wel te binnen (ik hoop het zo)
    Ik laat jullie morgen weten of ik het gevonden heb.....

Liefs Franka

10. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Och Miriam, van de trap gevallen? Dat is niet zo mooi! Gelukkig zit de kleine nog lekker bij je binnen, al weer bijna 31 weken, meid! Tjongejonge, dat had je vast niet gedacht heel wat weken geleden! Geweldig! Wel heel rot met dit warme weer, dat is echt geen doen. Ik weet het wel van vorig jaar, ik had er ook heel veel last van. Nu ook wel hoor, maar dat is toch anders.

Minka, jammer dat je je niet op je plek voelde na de reactie van Hope. Eerlijk gezegd vond ik die opmerking waar je waarschijnlijk op doelt ook wel een beetje erg direct, ze zal het vast niet zo bedoeld hebben, maar ik snap hoe je je voelde.
    Hoe gaat het nu met je, heb je er vertrouwen in? Spannend, nog een paar weekjes tot de eerste echo...

Marieke, hoe gaat het nu met Neia? Heeft de AB geholpen? Rick zit ook aan de peniciline. Hij is de afgelopen week ook ziek geweest. Afgelopen zondag alles ondergekotst in bed, zelfs de muur zat onder. Echt zielig. Daarna een paar dagen niets of weinig willen eten en drinken en bijna 39 graden koort, dus we maakten ons wel een beetje zorgen met dit warme weer. Toch maar naar de huisarts geweest dus. Maar nu gaat het al weer veel beter met hem. Hij had een luchtweginfectie en veel vastzittend slijm (dat moet nu behandeld worden met zo'n pufapparaat), maar komt goed. Hij drinkt en eet weer bijna zoals normaal en kan nog steeds lachen. En ja, een beetje minder eten kan ook niet zo veel kwaad... hij heeft wat bij te zetten zullen we maar zeggen, onze dikkie dik! (Jeetje Minka, is Rick nog bijna een halve kilo zwaarder dan Eline :$?! Heb jij zo'n tenger maedje of heb ik zo'n grote beunes?!)

Anette, welkom hier, ik kwam ook wel eens op het andere topic, dus je komt me wel bekend voor.

En verder, niet zo veel te melden, zit hier te puffen achter de computer, niet leuk meer en verder erg veel last gehad van mijn rug de afgelopen week, gelukkig nu wat beter en hopelijk blijft dit zo, want man is vandaag weer naar Azie vertrokken voor een week en als ik niet kan tillen, dan zal ik hulptroepen moeten inschakelen.

Groetjes aan de rest en Franka, we horen het wel als je gevonden hebt wat je zocht :(...

X
    Jude.

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Zo, eventjes binnen zitten, de temperatuur loopt al weer aardig op buiten had gehoopt dat het vandaag al minder zou zijn.
    Binnen is het ook niet echt lekker hoor, maar net iets koeler.
    Ik kan niet goed tegen de warmte en nu al helemaal niet, ben vaak duizelig en misselijk, maar gelukkig hoef ik niet over te geven.
    Ben bezig met het beplakken van 30 bellenblaas-potjes met Hoera, Eline is 1 jaar erop hihihi, kan maar vast klaar zijn.

Jette, heavy hoor, maar toch knap dat ze Do willen zien en haar in huis willen hebben. Het zullen spannende dagen voor jullie worden.

Miriam, NEEEEEEE niet van de trap vallen meid! Gelukkig was de controle goed en blijft je kleintje nog wel even zitten hoop ik. Hoe is het afgelopen met de uren van je werk?
    Dank je wel voor de update van Amber.

Franka, ik hoop dat je hebt gevonden wat je zocht, op zo'n zolderkamertje moet je nu inderdaad even niet zijn. Vermoeiende week voor de boeg dus! Dat word geen vroeg-op-bed weekje voor je, dus probeer tussendoor maar wat te rusten.

Jude, balen dat je rug nog steeds niet beter is, nu je mannetje weer een week weg is is dat inderdaad erg lastig. Ik denk dat je voor allebei gelijk hebt; Rick is een "stevig" manneke en Eline een "slanke" dame!:)

Anette, Ik had al begrepen dat je weer probeerde zwanger te worden. Het lekkerste is toch wel dat je al een kleintje hebt waar je het erg druk mee hebt, hierdoor focus je je toch iets minder op een 2e zwangerschap. Maar nu mag het ook wel snel voor jullie weer gaan komen, 7 maanden is toch al een hele tijd. Hoe lang hebben jullie erover gedaan voor je MA en Sarah?

Rest, hoop dat jullie niet zijn weggesmolten!

Tot snel
    Kus MInka

12. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    GGGGGGrrrrrrrrrrrrrr :x nog steeds niet gevonden.
    We blijven stug volhouden. Morgen de klas maar eens overhoop halen.

Sorry voor het korte berichtje, maar mijn zusje is met het eten onderweg en helaas heb ik de komende week ook niet zoveel tijd. Ik hoop tussendoor wel mee te kunnen lezen op mijn werk.

Liefs Franka

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey franka hoop dat je het nog vind lastig als je iets zoekt wat je niet kunt vinden.

anette, ik dacht het zelfde als minka hoelang hebben jullie kwa zwangerschap er over gedaan hiervoor?

meiden het is broeiwarm hier bah bah bah
    morgen 31 weken jes jes jes

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej, even snel antwoord op jullie vraag.
    Ik ben toen in oktober gestopt met de pil en in december zwanger.
    Op 1 maart curetage en zwanger in mei. Stuk sneller dan nu in ieder geval.
    Ik ben nu al 3 maanden aan het temperaturen en telkens komt er netjes een stijging in temperatuur, dus wel een eisprong lijkt me.

Minka, zie nu pas je onderschrift bij je banner, ik dacht al, misselijk????? Gefeliciteerd!

Liefs Anette die weer terug gaat naar de tv.

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anette het lijkt me vreselijk als je dan nu ineens zo lang moet wachten op die mooie streep maar ik hoop dat het toch komt zo ineens

straks controle ziekenhuis wordt door mijn zusje opgehaald heb nu al een lek in mijn hoofd kwa het zweten hihi

nou meiden tot later met hopelijk goed nieuws wederom
    liefsmiriam

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey miriam hoe was je controle??

Franka heb je het papiertje al gevonden? ik ben soms ook een chaoot en kan dan niks weer vinden, een drama is dat!

hier gaat het zijn gangetje, we proberen ons leven gewoon door te leven ondanks de naderende datum van de operatie.
    Het blijkt dus dat mijn vader wel een herseninfarct gehad heeft.
    Hij is best wel wisselend, de ene dag vrij goed de andere dag komt er niks uit hem.
    Nu had hij gisteren nogal tegen mijn moeder geklaagd dat het te lawaaiig in huis was, dat hij geen bezoek meer wilde er mochten geen mensen meer langs komen.
    Maar toen heeft mijn moeder hem toch even duidelijk gemaakt dat zij ook nog een leven heeft, en dat zij veel steun heeft van de mensen die langs komen.
    Ik las op internet dat een infarct wel een persoonlijkheidsverandering teweeg kan brengen.

hij moet deze week naar de tandarts om te kijken of hij eventuele ontstekingen in zijn mond heeft, maar nou was hij gisteren verkouden als hij ziek is zal hij ook wel niet geopereerd worden, nou ja hij heeft nog een week om te herstellen.
    Wij zijn erg bang dat de narcose een slechte invloed zal hebben op zijn hersenen, weet iemand van jullie hier iets over?

Met dominique gaat het super, het is zo'n lieve vrolijke meid, echt een zonnetje momenteel.
    Heerlijk gewoon.

liefs
    jette

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Een narcose zorgt voor een aantal dingen, je slaapt (door een soort valium), je voelt geen pijn (door een soort morfine) en je krijgt een soort spierverslappers. Dit alles vormt de narcose, het zijn dus een aantal medicijnen door elkaar heen.
    Omdat er spierverslappers toegediend worden worden mensen meestal beademd dmv een tube.
    Na de operatie ga je naar de uitslaapkamer waar je weer bijkomt. De medicijnen kunnen bijwerkingen hebben, misselijk, hoofdpijn. Sommige mensen hebben het koud of juist heel warm.
    Je lichaam breekt de medicijnen zelf weer af, dat kan een tijd duren. Vandaar dat mensen zich de eerste tijd nog suffer voelen en vaker moe zijn. Dat is heel normaal. het vergt best wel wat energie van een lichaam om alles weer kwijt te raken.
    Verdere bijwerkingen heeft een narcose niet, ook niet op de hersenfunctie. Het kan zijn dat je vader een tijdje vergeetachtig is maar dat trekt weer weg, is eigenlijk een bijwerking van medicijnen.
    Als het goed is krijgt je vader een gesprek met de anesthesist en het is denk ik ook goed om deze vraag met hem/haar te bespreken, de anasthesist weet welke medicatie er gegeven gaat worden.
    Wat ik mensen altijd adviseer, schrijf vragen op een papier en neem het mee tijdens een gesprek. Je vergeet zo snel om iets te vragen.
    Ik weet niet of ik je zo iets geruster kan maken, ik hoop niet dat ik het erger heb gemaakt.
    Het is bij iedereen anders hoe hij reageert op een narcose, iedereen reageert ook weer anders op medicijnen.
    Ik weet van mezelf dat ik er flink ziek van wordt en als ik onder narcose moet geef ik dat ook altijd aan, ze kunnen dan een extra medicijn toevoegen om de misselijkheid tegen te gaan.

Liefs en veel sterkte.

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He lieve meiden,

Wij hebben een topweekend gehad!!!
    Neia was gelukkig weer helemaal beter, dus die heeft bij mijn ouders gelogeerd.
    En wij hebben volop genoten van het mooie weer in Scheveningen!!
    We hebben lekker geshopt, gewandeld, veel gekletst en heeeeeel veel op het terras gehangen. Het was perfect.
    Natuurlijk was het gister extra leuk om ons meisje weer te zien. En vandaag ben ik nog lekker vrij, dus dat is dubbel op genieten.

Miriam, GEFELICITEERD met de 31 weken!!! Goed zeg. Hoe was de controle?
    Eng zeg dat je van de trap af bent gevallen. wat zei de gyn ervan?

Jette, ai toch het nieuws waar je al bang voor was dat je vader toch een herseninfarct heeft gehad. Wat enorm naar zeg dat hij nu een tikkende tijdbom is. Ik weet hoe dat voor jou voelt helaas.......
    Spannend dat nu de operatie in zicht komt. Ik weet helemaal niks over die narcose, maar duim echt dat hij er goed uit komt.

Anette, welkom hier meid. Gezellig dat je hier komt kletsen.
    Wat jammer zeg dat het voor de 2e niet zo snel gaat met zwanger worden. Maar zo te horen heb je wel een eisprong. Heb je een beetje een regelmatige cyclus?

Amber, fijn om iets van je te horen. Wij denken veel aan jullie. Dikke kus voor jou!

Franka, je frustratie spat van het scherm af. Grrr wat enorm balen zeg als je iets zoekt en het niet kunt vinden. Is het al gelukt?
    Let op je bloeddruk he, hahaha.

Minka, doe het rustig aan meid. Vooral met dit weer, je lichaam geeft duidelijk signalen af dat je het rustiger aan moet doen hoor.
    Leuk zeg die bellenblazen voor Eline's verjaardag!!

Jude, ah wat zielig zeg dat Rick ook zo ziek was. Hoe is het nu?
    Pas op met tillen meis, als je alleen bent ga je al snel teveel doen, dan maar de hulptroepen inschakelen.

De rest van de meiden een dikke knuffel!! neia wordt volgens mij wakker.....

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, hoe was de controle?
    En ik ervaar het nog niet als lang hoor. Echt niet, als ik het opschrijf denk ik pas, goh, dat is alweer een tijdje.

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Miriam waar zit jij?????

dank je voor de uitleg anette, maar wat mij bevreemd is dat er in mijn omgeving mensen waren die een tia hadden gehad en die ze niet meer onder narcose wilden brengen met het gevaar dat de geestelijke toestand verergerd zou worden.
    Maar ja het is kiezen tussen twee slechten dus wat dat betreft hebben we geen keuze!

Do heeft koorts mijn moeder belde net, ze gloeide helemaal he gadver krijgen we dat er ook nog bij, voel me een beetje schuldig, ze heeft gister in nogal koud water gezwommen zou ze daar koorts van hebben gekregen, of zou het van de inenting van vorige week zijn kan dit??

jette

Deel Deze Pagina