hey goed nieuws hier zeg, Anoek, dikke proficiat met je nieuwe zwangerschap en brusje voor sarah! kan je het al een beetje geloven, al een echo gepland? hehe, vond het ook supergrappig je bericht ivm ELine en Neia minka, prachtig goede echo, en mooi mee of eigenlijk voor, qua termijn die jij aanhoudt, kan niet beter! inderdaad wel raar dubbel gevoel, zwanger van een tweeling geweest, één vruchtje die het opgegeven heeft, zit het in de familie of zo dan? Me2; welkom terug, leuk dat je zo genoten hebt, terug klaar met volle lading energie zo te lezen! franka, aftellen naar de 20 weken he nu, en eind goed al goed, toch nog gevonden wat je zocht jude, Rick en jij ziek geweest dus, hoop dat je ondertussen terug beter bent! mir, vandaag je groei echo, stel het goed he, ik duim met je mee voor een goede bevalling! wuppie, jij ook bijna in vakantie he, geniet ervan! ja hier idem, ben ook megabang dat ze ongezien in de zetel kruipt en voorwaarts op haar hoofd zal tuimelen, ik zie ook altijd het ergste gebeuren in gedachten he marieke, alles goed? je bent zo stillekes hier? vandaag thuis, morgen werken en morgennacht vertrekken op reis voor een week naar FR, westkust. hubbie zei het daarnet, eigenlijk is fout he, ik ga stressy het verlof in vandaag wat poetsen enz, valies maken, deze week sliep merel terug slecht, lang huilen, maar om 22u in slaap geraken, gisterenavond had ik ze wat bij me in bed genomen, kotst ze alles onder, matrasbeschermer, matrashoes, net niet op de mousse, en ik volledig. Vastgesteld dat niet alles in mijn wasmachine kan, dus ga ik vandaag naar een wassalon moeten gaan. Als gevolg was ze dus vannacht om 3u terug wakker van de honger, even afgewacht en dan toch een nieuwe fles gegeven, vanmorgen om 7u was ze terug wakker, opnieuw fles gegeven. Hubbie had haar gisteravond een potje zelfgemaakte pudding gegeven, at ze nog maar 2keer, potje was voor twee porties voorzien maar ze vond het zo lekker en kon en wou niet stoppen dat ik alles gaf zei hubbie, volgens mij was dit te zwaar voor haar. Nu soit, ze had geen koorts of zo dus komt wel goed, voor de rest al goed met haar, ongelofelijk hoe ze in een aantal weken evolueert, ze begint nu soms echt om te spelen van me weg te lopen als ik naar haar toe ga, als het haar niet aanstaat gaat ze op de grond liggen... mijn ouders hadden vorige week geen ogen genoeg, en tov van haar neefje vorige week, die twee jaar ouder is, ze laat zich echt niet doen, hij was er soms bang van, ze sprong boven op hem in het ballenbadje zo ik ga vlug verder doen, iedereen het beste en tot later! liefs flyke
Minka is goed hoor maar ik wet nog niet wanneer ben zo een twijfelaar. Flyke . Sophie is dus al eens voor over van de bank gekuekeld gelukkig had ze niks en was het meer de schrik. Toetje was vast te zwaar voor het kleine buikje wij hadden dat van de week met een milkshake ging ook niet helemaal goed. Fijna vakantie Me2 welkom terug lekker uitgerust Nog een halve dag dan heb ik vakantie, ga weer gauw verder
de groeiecho was goed kindje ligt op schema nu 2100 gram netjes dus voor de duur zwangerschap ben weer gerustgesteld en blij as maandag 34 wk hihi gr miriam
Hier alles goed meiden!! Lekker druk geweest, maar alles gaat z'n gangetje. neia is flink bezig met iedere dag een nieuw woordje leren, ongelofelijk hoe hard ze gaat. En ik geniet echt iedere dag!! Anette, van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap! Wat een geweldig nieuws dat het gelukt is! ik hoop dat de 1e paar weken snel voorbij gaan. Vanaf afgelopen dinsdag mag iedereen weten dat mijn schoonzus zwanger is. Ze heeft ook een goeie echo gehad, ondanks flink wat bloedverlies. Ze is een weekje verder als minka. Ik had het er in het begin wel moeilijk mee, slaat nergens op, het is hun gegund. Maar hopelijk begrijpen jullie mij..... Ze gaan ook trouwen, en al wel 29 augustus, dit jaar!!! We zijn dus flink bezig met de voorbereidingen. Meiden, ik moet gaan, neia wordt wakker. Maar ik geef jullie allemaal een dikke knuffel en hoop hier snel te kunnen reageren. X Marieke Jette, ik duim voor jullie dat alles goed gaat met je vader ( we hebben al zolang niks van je gehoord)
Miriam, prima groeiecho toch!, nu nog even wat groter groeien in mama's buik en nog een paar weekjes volhouden. Wuppie, joehoe, je hebt vakantie!!! Gaan jullie nog weg? Twijfel je over een 2e of over het tijdstip? Flyke, ook jij bijna vakantie, mocht ik je niet meer spreken: heel veel plezier! Het toetje zal inderdaad wel wat zwaar gevallen zijn, maar wel vervelend voor jou om alles weer te moeten (laten) wassen. Wat is een mousse? dit ken ik niet in het nederlands hihihi Me2, fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad, maar volgende week ook weer aan de slag! Zie je er tegenop of heb je er juist zin in. Voor ons wel gezellig hoor als je er weer wat vaker bent, het is aardig rustig hier! Jette, nog niet aan het werk hoop niet dat dat slecht nieuws betekent over je vader. Na alle emotie van afgelopen week; Eline's verjaardag, spanning voor de echo, supervermoeid hier eindelijk de beslissing genomen om even 2 dagen ziek thuis te blijven. Ik trek/trok het even niet meer, ben/was kapot! Kon alleen maar knorrig doen en jankte bij bijna alles. Vandaag dus lekker thuis gebleven en heb bijna de hele dag geslapen. ben er natuurlijk nog niet, maar morgen nog een dagje rust. Eline is naar het KDV, Minka-man aan het werk dus alle rust voor mezelf. Een tweeling zit niet in de familie maar komt wel vaker voor op "oudere" leeftijd. Het is inderdaad wel even dubbel, toch een leeg vruchtzakje, maar ook een spartelend kleintje. Om eerlijk te zijn, een tweeling was natuurlijk altijd welkom maar wel erg druk! De echoscopiste vroeg voor de cho om een eerlijk antwoord qua gevoel. Ik zei ja en nee, dit klopte dus ook, was even zo'n raar moment. We hebben de familie nog niks verteld, wel een aantal vrienden. over 1 1/2 week de 12 weken echo (combinatietest) als hier alles goed uit blijkt dan pas lichten we de familie in. Ik heb wel gelezen dat deze test niet betrouwbaar is omdat er nog DNA van het andere kleintje in mijn bloed kan zitten en dit afwijkend zou kunnen zijn voor de uitslag. Ik vraag het wel als we daar zijn hoe dat zit. Gisteren had Minka-man een hele grote Me-to-you beer voor me gekocht uit naam van Eline, kleintje, de poezen en papa. Ik heb nog nooit zo gehuild (nu weer) Er stond ook op het kaartje: als ik uit jouw buik ben mag ik dan ook met de beer knuffelen. Samen met 2 flesjes Kneipp douche schuim. Ik was niet zo "vriendelijk" tegen Minka-man geweest deze week, zat behoorlijk op hem te mopperen, puur door alle spanningen. Nu nog even rustig aan doen, dan gaat het vast weer beter. Kus Minka
Marieke, fijn dat je er weer bent . Geweldig dat Neia het zo goed doet! Ik snap je dus wel wat betreft je schoonzus... Flyke, fijne vakantie alvast! Ik vroeg me ook al af wat een mousse precies is? En kun je niet alles zelf wassen dan? Hmmm... dat is lastig ja. Vervelend ook als zo'n kleintje alles onder spuugt. Rick heeft dat nu ook al een paar keer gedaan toen hij ziek was en ik schrik er toch elke keer weer van. Het komt er met best veel kracht uit . De eerste keer dat hij dat had, zat zijn hele bed en de muur onder... Minka, goed dat je even thuis bent gebleven. Ik denk dat een beetje rust je meteen goed doet. Soms heb je het even nodig en moet je gewoon voor jezelf kiezen. Wat lief van je man dat hij dat kado gekocht had. Het klopt he, als je even niet zo lekker in je vel zit, dan geef je dat toch als eerste af op degene die het dichtste bij je staat... Maar mannen begrijpen dat toch wel... Ik vraag me ook af hoe het met Jette is. Niks voor haar om zo lang niet te komen. Ben ook een beetje bang dat er iets met haar vader is... Vandaag ben ik op kraamvisite geweest bij mijn nicht. Baby is 4 weken oud. Klein! Ik wist niet wat ik zag! Dat Rick ook zo klein was, ik kan het me gewoon niet meer herinneren! En licht, wauw, Rick is nu meer dan 8,5 kg, baby is nog geen 4 kg. Weegt niks vergeleken met Rick. We hebben foto's gemaakt samen liggend in de box, leuk! Moest Rick wel tegenhouden, want hij zat maar te lachen naar de baby en rats... meteen met zijn handje naar het gezichtje toe... . Liefs, Jude.
Heb een sms van jette gekregen en daarin verteld ze dat na de operatie het niet zo heel goed ging met haar vader het bloed was niet goed, nu een dialyse gehad en mag hoogstwaarschijnlijk deze week van de ic af. jette is nu op vakantie en had voor de tijd geen tijd meer om hier in te loggen en verslag te doen iedereen krijgt de groeten van haar miriam heb amber ook een sms gestuurd nog niks gehoord even afwachten
even snel, mijn internet doet het weer niet zo geweldig.... dinsdag krijgen we een nieuwe aansluiting en dan zou internet het goed moeten doen... Jette, pff, even schrikken dus maar wel heel erg fijn om te horen dat je vader weer vooruit gaat en dat hij van de ic af mag. Voor jullie een hele fijne vakantie, probeer er ondanks alle zorgen, van te genieten. Minka, wat ontzettend lief van minka-man om de beer kado te doen, ik zou ook mijn tranen hebben moeten laten gaan. En supergoed dat je even voor jezelf hebt gekozen. Als je je de volgende week nog zo volet, weer een dagje bed en leuke-dingen-doen dag inlassen hoor. Jij en je beebje zijn nu het belangrijkste (en je man en Eline natuurlijk). Miriam, ik kijk met een steeds bredere glimlach naar je banner. Wow wat ziet dat er goed uit! Nog even en je mag je ukkie in je handen houden.... Jude, gek he, dat alle kindjes ooit zo klein zijn geweest? Ik snap er ook nooit iets van als ik het zie, heel raar. Ik ga Sarah even halen, is bij mijn ouders, ze heeft keelontsteking en spruw (dacht dat alleen zuigelingen dat konden krijgen...). Ik heb gewerkt, net even gegeten. Mijn moeder heeft haar van het kdv gehaald en ik ben een uur eerder thuis gekomen, dus nu ben ik alsnog een half uur eerder bij mijn ouders. Zo zielig, ze kan niks eten. Voor de spruw heeft ze een gel gekregen maar voor de keel niet. Liefs Anette
Flyke: denk inderdaad dat Merel teveel van de pudding had gesnoept!! IS ze nu weer beter? Alvast hele goede vakantie en niet te gestresst raken op het laatste moment Miriam: fijn dat de groei echo goed was!! Je gaat echt gewedlig!!! Dank voor de update over Jette...jeetje da's niet niks... Marieke: kan me voorstellen dat er een schicht van jaloezie door je heen schiet tov je schoonzusje...ik heb het zelfs al als ik een vreemde dikke buik zie (en heb toch 2 geweldige kdienren rondlopen!!)...dat ver;angen kan je niet uitzetten...schaam je er dus niet voor!! Wel snel idd dat huwelijk, dus veel voorbereidingen voor het feest! Zijn jullie ook bruidspersoneel? Wat heerlijk dat Neia woordjes begint te zeggen! Het gaat dan allemaal zo hard he! Hoe is het met je vader? Jette: hoe staat het nu met je vader? Behoorlijk schrikken dat het niet zo goed ging na de operatie!! Hopelijk genieten jullie wel een beetje van je vakantie.....dikke knuf! Minka: heb wel weer zin om te werken, weer lekker onder de mensen! Maar heb de afgelopen 5 weken met beide kdienren thuis enorm genoten! Heerlijk echt. Dat het weer hier prachtig is helpt natuurlijk ook mee. JP was een winterbaby en dat is toch minder leuk kan ik nu zeggen, maar je hebt het natuurlijk nooit te kiezen, laat dat voorop staan! Spannend weer die combinatietest...ik vond het ook weer erg spannend bij Fee, ook omdat ik weer een jaartje ouder was en dat telt allemaal voor die test. Inderdaad goed dat ze zeiden dat door dat andeere vruchtzakje de uitslag afwijkend kan zijn! Ga je voor een punctie mocht de uitslag dat aangeven? Jude: ja grappig hoe snel je vergeet hoe klein je eigen kindje was bij de geboorte. Ik was ook al zoveel weer vergeten toen Fee kwam terwijl er maar 15 maanden tussenzit!! Ja JP is ook vliegensvlug met zijn handjes en het gezichtje van Fee.....het is dus continue oppassen geblazen. Ze kennen hun eigen krachten nog niet he! Annette: veel beterschap voor je meisje! Was naar dat ze nu niets kan eten! Op een ijsje zuigen kan ze wel of koude appelmoes (even in de vriezer zetten) misschien?! Ik dacht ook dat alleen zuigelingen spruw kregen! Hoe komt zij er aan?
Miriam, dank je wel voor de update van Jette. Jette, fijn dat jullie toch op vakantie zijn gegaan, nu maar hopen dat je vader snel opknapt. Maar ondanks dat je er niet bent: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Ik hoop dat jullie er ondanks alles toch een fijne dag van kunnen maken. Marieke, alles gaat dus ook prima bij je schoonzus. Ik begrijp je wel hoor! de klap is toch wel weer even aanwezig. neia die erop los kletst, super! het gaat inderdaad wel snel nu maar met echte woordjes moeten wij nog even geduld hebben. Me2, Kan me voorstellen dat je ook wel weer aan het werk wil, het blijft een dubbel gevoel, werken/thuis blijven. Maar een combinatie ervan is het beste. Mocht er uit de combinatietest slechte gegevens naar buiten komen gaan we wel door voor een VWP. hier speelt de leeftijd ook een grote rol natuurlijk. Anette, hoe voel je je? kun je al iets merken / beseffen? Ik wou je naam bij mijn vrienden toevoegen zodat je ook in mijn fotoalbum kunt kijken, maar zie in de lijst nergen anouk1 staan! Anders kun jij mij vragen "vriend" te worden, dan weet ik zeker dat ik de goede heb. Jude, Rick is volgens mijn ook een baby-reus hihihi maar inderdaad het verschil zie je meteen. Hoe is het afgelopen met jouw Mirena? al iets onderweg of gaat er iets fout (of juist goed) Ik ben nog niet echt boven water! Ben nog steeds erg moe, loom, zware benen, hoofdpijn en erg emo. Heb net ook nog even geslapen, en doe het rustig aan dit weekend. Ik heb een echo foto in mijn album gezet. Kus Minka
Nou, gelukkig gaat het dan toch naar omstandigheden redelijk goed met de vader van Jette. Ik was al bang omdat we niks hoorden, maar een vakantie is een goed excuus natuurlijk! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Och ja, Me2, jij hebt natuurlijk 2 van die kleintjes de hele dag samen. Kan me voorstellen dat het af en toe moeilijk is om JP in te houden. Ze kennen hun eigen kracht echt niet nee. Rick trekt soms heel wat haren bij mij uit, dat doet echt pijn dan! Of hij wil aan mijn gezicht zitten, maar dan moet ik uitkijken dat hij me niet een oog uitsteekt... Minka, nog maar even rust nemen, hoor. Er heerst wel griep. Ik heb ook een hele week hoofdpijn en koorts gehad, gelukkig nu wel over. Dus rustig aan! Had me trouwens woensdag vergist met de hoofdpijn. Kwam ineens weer opzetten, echt zo typisch weer. Niet bij nagedacht... was een ongi-hoofdpijn, zo bleek donderdag . Dus Minka, het is "goed" gegaan... Had ook niet anders verwacht, een Mirena is erg betrouwbaar en mijn cyclus is gewoon wat onregelmatig nu. Nee, voor mij nog geen tweede. Ben zo blij met mijn kleine mannetje en een tweede komt hopelijk over een tijdje nog een keer. Het heeft er wel ingehakt, het lange wachten, dus ik wil even een tijdje gewoon niks, rust in mijn kop. Het kriebelt hier dus niet op dit moment. Is erg fijn, want ik heb een paar zwangeren om me heen, en het doet me niks, ben gewoon alleen maar blij voor ze. Was voorheen wel anders... Miriam, van jouw banner moet ik de laatste tijd ook altijd glimlachen . Anette, moest Sarah eerder van het KDV gehaald worden? Rot he als ze dan bellen. We hebben het nu 1 keer met Rick gehad. Hoe gaat het nu met haar? Ik ben nu bezig met meer dan 100 foto's inplakken, wat een karwei, net op volgorde gelegd en nu kan ik aan de slag... Wish me luck! X Jude. PS Minka, mooie foto's van Eline en ook mooie echo. Goed te zien dat er een leeg zakje zit, maar gelukkig ook een mooi gevuld tweede zakje!
meiden ik geniet met jullie mee van mijn banner hihi morgen de laaste mijlpaal behaald die heel belangrijk is voor mij. dan wordt er niks meer gedaan indien de weeen komen dus zo ver hebben we het al geschopt en officieel uit de ziektewet en zwangerschapsverlof hihi ik heb gewoon het behaald tot zwangerschapsverlof haha geweldig ben ook echt zo trots op dit gegeven dat het zo goed gaat. Zei gister op de verjaardag hadden er twee dat mocht het gebeuren en goed gaan( waar we wel vanuit gaan nu) dat ik nadien mijn vaste gyn een bos bloemen doe ze is zo lief voor ons geweest en zo proffesioneel zo alles wat wij nodig hadden om toch telkens een boost vertrouwen te krijgen. dat heeft ze dan wel verdiend. o meiden ben dol blij dat ik hier sta hihi gister voor het laast onwijs laat gemaakt de tweede verjaardag was heel gezellig en daardoor werd het een behoorlijk latertje 3 uur daar weg even taxi spelen en 4 uur thuis in bed pfff hihi jette alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag knuf miriam marieke kan me zo goed voorstellen jou gedachten en zo logisch ik wou dat ik een glazenbol had en in de toekomst kon kijken zodat ik jullie goed mooi nieuws mocht komen brengen ik hoop zo dat er een oplossing komt en dat je toch voor een tweede kindje mag gaan. en itiem mag zijn. minka begin je al iets meer vertrouwen te krijgen. franka hoe gaat het met jou zwangerschap meid? flyke, me2,jude,anette,wuppie meiden kom de volgende keer op jullie verder terug dikke knuf aan iedereen en fijne zondag liefs miriam
Minka: even trustig aan doen he!!! Ja zou ook voor een vwp gaan denk ik bij een uitslag die dat zou noodzaken.....je wilt toch voorbereid zijn. Hopelijk voel je je gauw wat fitter! Prachtige echo foto hoor!!! Jette: nog van harte met je verjaardag!!! Jude: wat heerlijk dat het bij jou niet kriebelt nu...heerlijk lijkt me dat omdat ik dus wel (weer) gekriebel heb..ik word er gek van...ik heb 2 prachtige kinderen, ik mag nu sowieso een jaar niet zwanger worden en mijn man is er ook nog niet aan toe, maar jeetje....toch weer die kriebel....Ik denk dat ik een soort gevoel heb dat ik iets moet inhalen... Fijn hoor die rust in je hoofd! En geniet met volle teugen van je mannetje want die ontwikkeling gaat nu zo snel! Miriam: ja prachtig die mijl paal van je en nu officieel met zwschapsverlof hahahahaha Wat een prachtig resultaat! JA een bloemetje voor je gyn zou leuk zijn! Geniet nog even van die late uurtjes met vrienden want binnenkort is dat even voorbij hahahaha dan zit je op die uurtjes met een prachtige baby aan de borst
Joehoe, Miriam, je hebt ZWANGERSCHAPSVERLOF!!! Van harte met deze 34 weken mijlpaal meid! Blijf vertrouwen houden in de laatste weken, de laatste loodjes...... Ik ben weer op het werk, maar neem rustig de tijd voor alles, het is erg rustig omdat er veel op vakantie zijn dus even wat gas terug voor mij. Heb wel goed bijgetankt en gisteren voelde ik me ook weer wat beter in mijn koppie. Was echt even knap minnetjes! Voel me nog wel steeds onzeker hoor, het spookt vooral door mijn hoofd wat als deze tweede ook niet blijft zitten. Maar probeer het positief in te zien, ben flink misselijk af en toe en kleintje lag voor op groei. Maar meiden pffff wat een onzekerheid weer. Ik wou dat ik dat gevoel eens kon negeren!!! Kus Minka
Zo, ik heb even twee pagina's teruggelezen en ben nu weer helemaal op de hoogte. Jette: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik las, dat je nu op vakantie bent en hoop, dat jullie er volop van kunnen genieten. Miriam: ook jij gefeliciteerd met je zwangerschapsverlof. Ik zat helemaal te genieten bij je berichtje. Zo heerlijk om je zo blij te "horen". Geniet er maar lekker van! Oh en bedankt voor je up-date van Jette. Nu hopen, dat Amber ook snel wat laat horen. Minka: heb net je echo even bekeken en wat een mooie foto. Je kunt inderdaad goed twee vruchtzakjes zien met een heel mooi kindje. Goed, dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen, het is zo'n spannende tijd. Heb je je werkgever ingelicht, zodat ook hij/zij er een beetje rekening mee kan houden? Me2: je vakantie zit er helaas alweer op. Wat vliegt die tijd toch. Bij jou voorlopig nog geen stop m.b.t. de kriebels en dan nog maanden moeten wachten....Wie weet krijgen we dan onverwachts nog een keer goed nieuws Flyke: jullie zijn nu ook lekker een weekje weg. Balen, dat Merel op de valreep nog even voor extra was zorgde. Ik hoop, dat ze er verder geen last van heeft en jullie ook volop aan het genieten zijn. Anette: hoe gaat het bij jou? Al kwaaltjes? Neeke: hoe gata het bij jullie? Marieke: Kan me indenken, dat je dubbele gevoelens hebt bij je schoonzus. Het is toch iedere keer weer slikken als iemand met het nieuws komt, waar jullie ook zo graag op hopen. Hoe gaat het eigenlijk met jouw vader? Ik hoop niet, dat ik nu iemand vergeten ben en anders mijn excuses hiervoor. Veel liefs voor iedereen, Franka
Hier hebben we nu ook eindelijk vakantie! We zijn begonnen aan de grote opruiming (was erg hard nodig) 3 kratten oud papier weggebracht vandaag en 2 vuilniszakken kleding. We zijn er nog lang niet, maar het begin is gemaakt (waarschijnlijk is de nesteldrang nu in volle glorie aan het genieten in mij) De laatste school week is altijd heftig en dan nog de kleine nasleep van de griep erbij. Nu 6 weken vrij en dan nog 8 schoolweken te gaan..... Morgen gaan we alvast op pad naar diverse babyshops. Zelfs Franka-man heeft er zin in (het moet niet gekker worden) Ik ben alvast op internet aan het kijken wat een beetje de leuke winkels zijn en we hebben gisteren van vrienden ook al tips gekregen. We willen eerst een beetje rondkijken en ideetjes opdoen voor het kamertje en volgende week (na de 20 weken-echo) gaan bestellen, omdat we daarna vertrekken naar Frankrijk en bij terugkomst een begin willen maken met het schilderwerk. Oh, sinds afgelopen week kan ik Junior voelen. Waarschijnlijk kon ik dat al iets eerder, maar dacht ik dat mijn buik een beetje van streek was i.v.m. de griep. Ik merk, dat ik hierdoor iets minder onzeker ben geworden. Ook de controle van afgelopen woensdag bij de VK was prima, dus het vertrouwen begint net als mijn buik steeds een beetje te groeien Goed, dat jullie om buikfoto's vroegen, want die moet ik nu echt een keer gaan maken. Ik heb het al die tijd nog niet gedurfd (geen goden willen verzoeken....) maar nu moet ik het van mezelf toch maar eens gaan doen, anders heb ik straks spijt, dat ik er helemaal geen foto's van heb. Zo, ik ga nu weer even een boekje lezen (is al even geleden) en kom snel weer even terug. Liefs Franka
Hoi meiden, even een berichtje over Hope! Ze leest hier niet meer mee schreef ze, maar jullie moesten allemaal de groetjes hebben van haar! Het ging weer wat beter met haar, maar gisteren is haar zusje bevallen en dat is natuurlijk toch weer een terugslag voor haar... Ik hoop zo dat ze hier binnenkort toch met heel mooi nieuws terugkomt! Liefs, Jude.
ja jude had hope al gesproken en dat doet zo zeer voor d'r wel tante worden niet mama mijn ouders komen vandaag terug van vakantie daar ben ik wel heel erg blij mee hoor, ondanks dat ik mijn moeder veel achter het behang zou kunnen en willen plakken mis ik d'r wel en mijn vader en bart werken bij het zelfde bedrijf en als pa vakantie heeft kan bart niet krijgen dus nu staat die weg ook weer open dat mocht hier wat gebeuren pa kan werken en bart vakantie kan nemen. liefs miriam
het is rustig hier gaat het bij iedereen goed. heb van amber geen sms terug gehad ga dit weekend nog even een sms sturen wil niet te opdringerig zijn. gr miriam
Hé Miriam, inderdaad erg rustig, maar we gaan ervanuit dat geen bericht goed bericht is van iedereen. Franka, meid wat straal jij vanaf je roze wolk! Voel je het zelf ook zo? Erg lekker om je opgewekte berichtjes te lezen. Hier alles wel goed, probeer niet veel na te denken, wachten tot 10 augustus (had geschreven over 1 1/2 week de 12 weken echo, maar had me verkeken, is 2 1/2 week)(nu dus nog 1 / 2 week.) Neem morgen een lekker dagje vrij omdat Minka-man ook vrij heeft. Eline gaat gewoon lekker naar het KDV zodat wij saampjes op pad kunnen gaan. We hebben nog vanalles te kijken (schuttingen, info over badkamers, worteldoek+zand voor Eline's zandbak halen etc) Gisteravond zeiden we tegelijkertijd: en lekker samen ergens gaan lunchen! Nu snel weer aan het werk, loopt een beetje de spuigaten uit, maar nam even een rustpuntje hihihi Kus MInka