tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey meiden, i am back, eindelijk maar toch gelukt een nieuw wachtwoord voor mjin gebruiker te krijgen.

Ik heb niet alles bijgelezen, maar zal eerst even eenupdate geven van mezelf.

mijn vader is geopereerd, operatie is geslaagd, doordat hij nu betere doorbloeding krijgt in de hersenen is hij ook weer veel helderder.
    Hij moet eigenlijk nog in reha, maar dat wil hij liever niet, hij is nu weer thuis.

Vakantie was hardstikke leuk, wel druk met zo'n kleine meid hoor, je moet er constant op letten en achteraan, de camping was niet echt kindvriendlijk, peuterbad grensde aan het grote bad, dus dat was wel oppassen, maar verder overal waar ik tegenaangezien had was ongegrond.

Dominique is een heerlijke meid, ze brabbelt er vrolijk op los, 1 nadeeltje ze is s; morgens mega vroeg wakker maar ja dat is dan niet anders he!

ik ben vandaag weer begonnen met werken even wennen hoor, het zit er al weer op.
    al vindt ik de regelmaat ook wel weer heel lekker!

Minka super dat het zo goed gaat met je, zo doorgaan hoor!!

Miriam logisch dat het zo zwaar wordt voor je, ik bedoel bij een "normale" zwangerschap zijn de laatste loodjes al het zwaarst maar bij jou moet het echt wel een strijd zijn.
    Hoop maar dat de komende weken nog een beetje snel voor je gaan, volhouden meis!!!!!

liefs
    jette

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Minka, JOEPIE, een goede echo weer, leuk leuk leuk.... En wat leuk dat je 3d foto's hebt gekregen. Ik zla je album in de gaten houden

Franka, fijne vakantie, geniet ervan!

Jette, welkom terug. Goed nieuws over je vader. Een hele opluchting zal dat zijn. Dat hij maar goed opknapt van alles.
    Zo te lezen een leuke vakantie, tja, het is echt heel anders met een kindje, je moet ze nog zo in de gaten houden, ze zijn ook zo weg.

Miriam, 36 weken, wat een mijlpaal zeg. Ik snap zo goed dat je het beu bent. Knuf

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jippie 36 wk vandaag hahah onwijs gaaf
    jette welkom terug hihi
    franka een hele fijne vakantie geniet ervan en mischien zit ik nog steeds op de wachtbank als jij terug bent van vakantie we zullen afwachten.

verder met iedereen alles goed?
    marieke lang al niks meer van jou gehoord

gr miriam

4. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    yes i am realy back al had ik met jou contact gehad mir, ik heb iedereen best wel gemist!!

36 weken miriam, wie had dat gedacht in het begin IKKE!!!!!!!!!!!!!!!

meis wat ga je goed, je bent er echt zo, al is het wel een uitputtingsslag natuurlijk zo!
    Als het maar goed komt, en dat komt het!!!!!

anette hoe is het bij jullie?

liefs
    jette

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Even snel een berichtje vanaf mijn werk.
    Hier alles goed maar ontzettend druk druk druk.
    De afgelopen weken waren mijn collega's op vakantie, waardoor ik veel extra moest werken. Gelukkig heb ik het gered.
    Met Neia alles goed, ze is een schatje, en ze leert letterlijk iedere dag weer een nieuw woordje. Ongelofelijk wat haar woordenschat is. Lopen doet ze nog steeds aan 2 handen, want ze is erg onzeker. Maarja, komt vanzelf! De laatste paar dagen heeft ze weer flink last van de tandjes, dat kun je echt merken aan haar gedrag, het hoort erbij, en hopelijk zijn ze snel door.

Met mijn vader gaat het wel goed. Ze hebben samen wederom genoten van een vakantie. De laatste week hebben ze met mijn neefje gekampeerd in Nederland. Want die kreeg te horen dat zijn andere opa ook kanker heeft en dat kwam erg hard aan bij het 12-jarige jongetje. Gelukkig hebben mijn ouders hem nog een geweldige vakantie gegeven.
    Wij hebben mijn ouders volop gemist, maar die tijd zijn we nu dubbelop aan het inhalen.
    Mijn vader moet in september weer geopereerd worden om te kijken hoe het met de alvleeskliertumor gaat. Ze zijn enorm bang dat hij al tot 3 cm gegroeid is en dat hij dan de levensbedreigende operatie moet ondergaan. Tot die tijd proberen we er niet aan te denken.
    Mark en ik zijn stiekum begonnen met sparen voor een vakantie naar Tenerife in februari, samen met mijn ouders. Als we dat nog mogen meemaken...........
    Als we maar iets hebben om naar toe te leven!!!

X Marieke

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, jaaaaaaaaaaaaaaaa 36 weken!! GEFELICITEERD meis!
    En nu is het bijna genoeg, haha. Logisch dat de laatste weken het zwaarst zijn, maar voor jou wel extra zwaar omdat je niks kunt. Maar voordat je het weet is de kleine er en dan wordt het genieten!!!
    Ben zooooooooo benieuwd!!

Minka, ook hier nog een keer: GEFELICITEERD met de geweldige echo!
    Ben zo blij voor jullie. Hoop echt dat je nu eerder als bij Eline kunt gaan genieten, Want het is zoiets moois!

Jette, enorm fijn om iets van je te horen. En gelukkig ook nog met goed nieuws.
    Zo te horen heb je een eigenwijze papa haha, maar wel super fijn dat de operatie uiteindelijk geslaagd is. Vond hij het ook meevallen?
    Jullie vakantie klinkt heerlijk, en dan met zo'n ondernemende dame erbij. Ze wordt al echt een meid he?

Franka, heeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! Geniet er nog maar lekker van. De laatste keer met z'n 2tjes!

Anette, jij hebt volop last van de kwaaltjes of niet?
    Wat gaaf zeg dat Sarah al kan zwemmen met bandjes!
    Dat heb ik bij neia nog niet gedurfd, want die heeft zulke dunne armpjes.

Voor de rest weet ik het even niet meer uit mijn hoofd.
    Wij gaan 21 augustus voor een week met mijn schoonouders naar Zandvoort. Ben er nu wel aan toe hoor. Heerlijk de hele week met Neia knuffelen!

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Flyke, ook alweer terug van vakantie zo te lezen.
    Heerlijk genieten om jouw verhalen te horen.
    Is Merel alweer naar het kdv geweest?
    Ik ben nog niet naar de ha/gyn geweest. En die zalfjes en sprays heb ik in huis, maar helpen niks.
    We hebben besloten om het allemaal even te laten rusten.

Me2 jij bent echt wel een super mom hoor, knap dat het zo goed geregeld hebt. En zo te horen heb je een erg lieve man.
    Zijn jullie van plan om voor altijd in Zwitserland te blijven?

Jude, hoe is het met je mannetje?
    Gaan jullie ook nog op vakantie?

Neeke, jij hebt nu ook vakantie volgens mij. Gingen jullie nog weg?
    En hoe is het nu met je maag?
    Lijkt me erg akelig als je daar last van hebt.

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden bericht van amber

het gaat hier sinds een paar dagen goed! na 5 maandenlijkt sam wat rust te krijgen. Hij verdraagt z'n melk beter en slaapt beter. Ben erg blij maar voel me alsof n vrachtwagen 4x over me heen gereden is!

We hebben bericht gekregen daar was ik wel heel erg blij mee, zat me niet lekker dat ik de vorige keer niks hoorde al begrijp ik wel dat je niet altijd tijd hebt om terug te smsén en later vergeet je het althans ik wel

maar heb amber van ons allen de groeten gedaan en heb gezegd dat ik hoop dat het nu een keer echt doorzet en dat het beter en beter gaat.

gr miriam

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat fijn zeg dat het nu eindelijk beter met Sam lijkt te gaan!
    Kan me helemaal voorstellen dat Amber letterlijk helemaal op is.
    Er is niks ergers als het leed van je kind aan te zien en niks kunnen doen.
    Ik hoop zo voor jullie dat het nu ook echt doorzet en dat jullie ook tijd voor jezelf krijgen.
    Dikke knuffel!

Miriam, bedankt voor de update!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka super goed nieuws!!! Fijn hoor hele opluchting weer!!

Miriam: van harte met je 36 weken!! Nog 1 weekje! En dan kan je weer wat zelf gaan doen (voor het laatst want als de baby er is is dat ook even voorbij :))
    Bedankty voor de updat evan Amber! Blij te horen dat het echt beter gaat nu!

Franka: hele fijne vaknatie!!

Jette: wat een goed nieuws van je vader!! Fijn dat je weer terug bent en dat de vakantie geslaagd was! Heb je wel gemist hoor!

Neia: goed van je te horen en blij dat alles goed is bij jullie!
    Wat lief van je ouders dat ze je neefje zo meenamen.....En gewedlig dat ze zo kunnen genieten! En ergens naar toeleven doet wonderen!! En jullie gaan al weer snel een week naar Zandvoort, heerlijk hoor! Wij vinden dat ook zo fijn met de kids op vakantie en de hele dag van ze genieten!
    We blijven voor onbepaalde tijd in Zwitserland maar voor altijd durf ik niet te zeggen...Als mijn man is uitgekeken op zijn baan hier dan gaan we misschien wel weer terug, maar dat is voorlopig nog niet!

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

vlug voor slapen gaan nog es komen piepen, of we MIr nog niet mogen 'proficiateren'
    36weken, mooie banner, wie had dat ooit kunnen denken Mir, ben zo blij voor jullie dat je zover geraakt bent en brusje voor Danique binnen hier en enkele weken maximum er zal zijn, al die maanden wachten stil zitten, piekeren, onzeker zijn,...petje af hoor, nu nog heeel even volhouden, je bent er bijna meid!

minka, proficiat met je goede echo, ben ook blij voor jullie!

anoek en jette, welkom terug!

marieke, hier vrees ik ook terug tanden, voorbije nachten merel snachts paar keer wakker geworden, wow Tenerife, ik word al jaloers!!

amber, eindelijk es wat goed nieuws, houden zo!

de rest reageer ik later op, sorry

slaapwel en beste voor iedereen
    liefs
    flyke

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, fijn dat je er weer bent, we hebben jou ook gemist hoor.Ik ben blij te horen dat het met je vader goed is gegaan en dat je toch een fijne vakantie hebt gehad. Heb je ook nog een leuke verjaardag gehad?

Marieke, niet te hard werken hoor, we missen je hier wel! Toch wel weer moeilijke vooruitzichten voor je vader maar erg fijn dat ze toch steeds lekker weg gaan en genieten van alle momenten. Jullie dus lekker naar Zandvoort, enne…nog even doorsparen want dat reisje moet er wel komen in februari.

Annet, hoe loopt het bij jou? Heb je al snel een echo?

Franka, fijne vakantie, hoop dat je reis goed is verlopen.

Miriam, dank je voor je update van Amber. Nog even volhouden meid, wacht nog maar tot de 30e J

Me2, volgens mij bevalt het jullie wel in Zwitserland. Voor jou wel veel reizen, maar vast een mooie omgeving. Heb je er ook vrienden wonen of leren kennen?

Flyke, bijna nachtbrakertje! Je hebt toch nog even vakantie? Geniet er maar lekker van.

Nog 2 dagen werken en dan ook eindelijk vakantie hier. We gaan een midweekje naar Zeeland, en voor de rest lekker vanalles en niks doen. Vandaag komt mijn moeder en ga het eindelijk vertellen, mijn zus zal dan helaas via de mail een berichtje krijgen.
    Ga er weer mee stoppen, ga op het vriendje van Eline passen hihihi ze schelen 6 dagen en erg leuk om ze samen te zien!
    Tot snel allemaal

Kus Minka
    PS heb 2 foto’s in het album staan

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flkyke: hoop dat M weer lekker heeft geslapen afgelopen nacht!

Minka: mooi hoor die 3d echo's!!! Voel je al leven? Bij Fee voelde ik haar al met 11/12 weken! Echt te gaaf want je krijgt zo veel sneller vertrouwen...

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    morgenvroeg weer controle ben benieuwd wat daarna hoelang er dan tussen zit.
    het is weer even gezellig druk hier geweest veel gebabbelt heerlijk
    meiden fijne dag verder nog

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Flyke, hoeveel tandjes heeft Merel nu? Neia nog maar 4, dus ben er bang voor........
    Maar de slapeloze nachten zijn er nog niet, die komen pas als ze echt op doorbreken staan. Nu is het nog met dentinox te redden.

Minka, en en? Hoe reageerde je moeder? Ben erg benieuwd.....
    Heerlijk dat je nu ook bijna vakantie hebt.
    Gaan jullie in een huisje of op een camping in zeeland?

Me2, inderdaad zolang het zo lekker gaat daar in Zwitserland, heerlijk van genieten. Ja vakantie is echt heerlijk als gezinnetje.
    Jeetje wat voelde jij Fee vroeg zeg, dat lijkt me echt fijn tegen de onzekerheid.

Miriam, veel succes morgen weer met de controle. Ben benieuwd wat de vk zegt. Die zal elke keer vanaf nu ook wel versteld staan om jou te zien op het spreekuur.

Wij hebben vanmiddag geshopt met mijn moeder.
    Neia heeft een boekje gekregen met een vingerpopje erin. Zei ze: woef woef. Dus ik zeg: nee joh dat is geen hondje dat is een worm.
    Als ze nu dat boekje ziet zegt ze: Hai worm!! Aaaaah zo schattig!

16. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hoi meiden,

miriam wat ga jij goed he, nog eventjes, je kunt nu aftellen hoor!!

Minka geniet er van meis je midweek in zeeland, hoop dat je mooi weer hebt.

Hier heeft dominique voor de vakantie 3 kiezen in 1 keer gekregen, ongelofelijk hoor, ze heeft er best wel veel last van gehad, maar nu is het rustig.

Dominique zegt de hele dag paadje paadje paadje (is paard) ze is stapelgek op paarden.

Mijn verjaardag op vakantie is er een beetje bij door gegaan, niks speciaals gedaan eigenlijk, heb van mijn ouders een tweedehands fiets gekregen met kinderzitje, dus nu gaanwe regelmatig een eind fietsen heerlijk hoor!
    Van jetteman moet ik nog wat krijgen maar wat in het vat zit verzuurd niet he ha haha!

marieke heel goed meis, sparen voor de vakantie met je ouders, pak alles wat je pakken kunt en geniet zo veel mogelijk.

liefs
    jette

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ben terug van controle en alles zag er prima uit volgende controle is 26 aug en voor het eerst in het ziekenhuis bij de vk niet bij de gyn heel speciaal hoor, maar mijn gyn is met vakantie dus dan mag ik naar de vk. Ik baal dat ze weg gaat met vakantie ze heeft ons zo goed door deze tijd heen geholpen en het eind is ze er niet dat vind ik heel jammer.

kindje is begonnen met indalen is er nog niet helemaal maar is er wel mee begonnen.
    Omdat het zo zwaar wordt voor mij heb ik overlegd met mijn gyn dat ik vanaf vandaag 1x per dag iets mag doen of een kleine boodschap met auto halen of een klein stukje wandelen met de hond. En dan volgende week uitbreiden langzaam schoonmaken moest ik toch nog maar even niet doen.

maar moet niet meer verplicht stil zitten hele dag heerlijk

Belde bart net en hij zegt met je verjaardag mag je nog wel oppassen tja dat risico zit er in he de 30ste jarig hihi
    we zullen zien afwachten

18. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey mir wat een goed nieuws zeg, he he eindelijk weer een beetje in beweging, geniet er van meis!

Op naar de bevalling!!! super hoor!!

jette

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, jeetje 3 kiezen in 1 keer!!
    Zielig hoor, maarja dan is ze er ook echt vanaf.
    Bij neia wordt het steeds erger, ben benieuwd hoe het zo is als ik thuis kom.
    Heerlijk dat ze ook zo kletst. Zo te horen is ze net zo weg van de paardjes als haar mama!

Miriam, yoehoe weer een goede controle en nu langzaam aan in je gewone doen. Al zou de buik dan ook wel in de weg zitten denk ik.
    Hopelijk kun je op deze manier toch nog een beetje genieten van de laatste paar weken/dagen.

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    haha ik heb boodschappen gedaan net niet veel dat mag niet van bart wordt gecontroleerd bij thuis komst dat ik niet te veel heb meegenomen maar ben heerlijk alleen gegaan hihi gelukkig niet veel veranderd in de winkel alles kon ik nog vinden haha

lijk wel een klein kind maar ja het was ook zo lang geleden.
    de buik zit s'nachts in de weg met draaien en liggen op zich verder valt het mee s'avonds heb ik last dat de broek strak zit en irriteert maar verder we blijven knokken en volhouden.

gr miriam

Deel Deze Pagina