tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mooi nieuws Miriam en goed te horen dat je al hebt genoten van je eerste supermarktripje!!!

Jette: wat schattig dat Do al net zo'n paardengek is als jij!!
    Hier kwamen de kiezen ook opeens allemaal tegelijk toen Jeep een maand of 16 was, maar hij heeft gelukkig nooit veel last gehad van tandjes krijgen....dan zal Fee dus vast wel last hebben.... :((

Neia: schattig dat ze worm zegt! Lekker om even te shoppen met je moeder! JP zegt ook bij de meeste dieren trouwens Woef hahahahah

2. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, schitterend dat Dominique steeds paadje zegt:) Ze is er natuurlijk ook mee opgegroeid dus vind ze het vast leuk. Heeft ze al wel eens op een paard gezeten (samen met jou)?
    Eline is dol op de poezen, de jongste laat iets meer toe en daar kruipt ze soms bovenop om te knuffelen. Deze ligt ook vaak in haar stoeltje en vorvolgens schijft ze de hele kamer door met stoel + kat, is ook een erg leuk gezicht.

Marieke, dan zijn jullie vast naar de action geweest hihihi daar heb ik de wiebelende worm-boekjes zien liggen.
    Hoe is het met de tandjes van Neia?
    Eline heeft al een tijdje 6 tandjes (2 onder en 4 boven) maar voor de rest niks in aantocht volgens mij.

Me2, ik voel nog niks, heb de placenta nu ook als stootkussentje aan de voorkant liggen en bij Eline niet, dus het zal nog wel eventjes duren. (17 weken bij Eline)

Miriam, fijn dat je weer iets mag doen. Wie weet daalt je kleintje dan ook sneller in.

De uitslag van de combinatietest was erg goed; 1 : 2600 Bij Eline was het 1 : 2334 (kon het thuis nergens meer vinden maar heb het teruggezocht hier op de site ;) erg handig hoor zo'n digitale reserve agenda!!!)
    Mijn moeder en zus reageerde erg leuk, maar ze hadden het beide wel verwacht, alleen niet wanneer. Ze konden wel begrijpen dat ik de eerste weken wou wachten met vertellen.
    Ben nu bezig met het afronden van wat kleine laatsate werkzaamheden en dan om 15.00 u lekker vakantie. Vanavond controle bij de VK. De vorige keer is alles zo rommelig gegaan met invalkrachten etc, dat ik voor vanavond op een fatsoenlijk bezoekje
    hoop. Ben ook erg benieuwd wat ze met de termijn gaan doen, deze is 2x gemeten maar niet als termijnecho en scheelt 4 dagen met de berekening.

Liefs aan allemaal
    Minka

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Minka: leuk dat je moeer en zus het wel verwachtten hahahah. Anderen weten vaak meer dan jezelf denkt! Mooie uitslag van nekplooimeting! Hoop dat je een goed bezoekje aan de vk hebt vanavond! Heb je het al op je werk verteld?
    Ik had placenta aan de achterkant bij Fee dus voelde haar daardoor heel snel. Bij Jeep aan de voorkant en dat was toen met 18 weken. Hoop dat jij niet heel lang hoeft te wachten! Het gaf mij wel snel vertrouwen dat ik haar zo snel kon voelen.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka wat een geweldig nieuws en inderdaad handig zo'n digitaal agenda hihi

gr miriam

5. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Minka, jaaaaaaa wat een goede uitslag zeg! Heerlijk! Hoe gaat het met genieten?
    Hoe was het gister bij de vk? kan me voorstellen dat je wilt dat ze even tijd voor je nemen ipv die bliksembezoekjes.
    Yoehoe eindelijk vakantie voor jou!!!
    Was inderdaad bij de action dat boekje.
    Heerlijk dat je moeder en zus zo blij waren.

Me2, lachen dat JP ook alles woef noemt.
    Kletst hij ook al volop? Is hij nu helemaal gewend aan zijn zusje?

Miriam, lekker dat je genoten hebt van je uitje. Kan me voorstellen dat je blij bent om iets te doen.
    En dan gaat de tijd ook wat sneller!

Het wordt weer wat rustiger met neia's tandjes, maar er is nog niks doorgekomen......vreemd hoor.....misschien is de druk er nu even af.
    Morgen gaan we naar de efteling, heb er wel zin in.
    En zondag het vrijgezellefeestje van mijn sz.
    Druk weekend dus!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Minka, wat een mooie uitslag, heerlijk. Nu echt gaan genieten hoor. Grappig he dat je omgeving het wel verwacht. Raar idee ook

Tandjes, zo zielig vind ik dat, komen ze door hebben ze er last van en dan moeten de tandjes er nog een keer uit, bleh.
    Krijg al kriebels als ik denk aan de wiebeltanden, brrrrr

Jette, leuk, paadjes kijken. Dominique moet het ook wel leuk vinden met zo'n paardengek als moeder. Vind ze ze niet eng? Zijn toch wel hele grote dieren (jaja, ik zeg het goed ;) )
    Ik heb het er nooit op, ben er een paar keer afgegooid en de laatste keer bijna geplet, nou toen was de paardenliefde wel over.. (is al lang geleden hoor)

Neia, veel plezier in de Efteling, leuk leuk leuk.. Vol weekend zo te zien, met leuke dingen om te doen.

Hier gaat het redelijk, ben flink beroerd en heb medicijnen van de huisarts gekregen maar ik lig veel in bed. Toch de beste plek.
    AS donderdag de eerste echo, hopen dat de misselijkheid en het beroerd zijn iet voor niks is.

Welterusten allemaal

Liefs Anette

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Neia, er zijn ook 'kleine' zwembandjes, tot 2 jaar, die zijn wat smaller en kleiner, passen heel goed om de armpjes.

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke druk druk hoop dat je genoten hebt

hier nog alles rustig vanmiddag naar danique geweest eindelijk weer.
    even lekker alleen vind ik dan het fijnst
    miriam

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Miriam: morgen 37 weken!!! wat een wonder he!!!! En eindeljk weer wat meer mogen doen! Geniet ervan!

10. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    hey miriam 37 weken he super meis.

Nee dominique vindt de paarden niet eng ze wil ze steeds aaien, hardstikke lief is dat.

laatst heeft ze op een pony van vrienden gezeten, ja pappa hield haar natuurlijk vast, maar ze vondt het prachtig.

Verder gaat het hier allemaal goed, mijn vader hersteld van zijn operatie de bedoeling is dat hij deze week in kuur gaat, hij wilde eerst zelf niet maar heeft zich toch bedacht na advies van de huisarts.

Daar kunnen ze hem nog wat meer helpen met revalidatie en hersentraining.
    hoop dat het hem veel goeds brengt.

Jette

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette fijn nieuws he en fijn dat je vader naar de ha luistert

ja vandaag 37 wk toppie is dit toch he niemand had dit verwacht en gedacht heb onwijs last van vocht vanmorgen dus toch maar even gebeld wat er mee te doen of hoe er mee om te gaan. Mijn schoonmoeder vond het te veel wordt terug gebeld ze gaan overleggen waarvoor geen idee.

kan schoenen niet meer aan slippers niet meer heb bart zijn slippers aan twee maten groter en kan net hou geen ruimte meer over.

verder hier nog steeds alles heel rustig te rustig hihi we zijn zo benieuwd dat wachten nu wel heel heel heeeeeel lang duurt hoor

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Miriam: goed dat je evn belt voor dat vocht! Laat je even weten wat ze adviseren?

Jette: fijn dat je vader aan de beterende hand is en ook nog eens het advies van de ha opvolgt!
    JP vindt paarden oko erg leuk enwil ze steeds aaien! Mijn man en ik reden natuurlijk ook veel paard voordat hij er was en heb met hem in de buik tot 16 weken gereden, dus hij herkent het gevoel van de rug van een paard waarschijnlijk net als Do

13. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Anette, wat vervelend dat je zo vaak het bed in moet duiken. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat je een mooie echo mag hebben donderdag, ik duim voor je!

Marieke, leuk weekend gehad? Was het niet erg druk in de Efteling?
    Ik ontwijk dit soort attracties in de zomer, strakjes in het najaar nog naar het Dolfinarium (thuiswedstrijdje hihihi) dan is het niet zo druk.

Jette, klinkt allemaal goed meid! lekker zo doorgaan. Fijn om te lezen.

Miriam, absoluut even contact opnemen met je VK, wil je niet ongerust maken maar een zwangerschapsvergiftiging begint ook met het teveel vocht vasthouden. Maar wat geweldig 37 weken!

Hier eindelijk vakantie, vandaag lekker thuis (auto is naar de garage) en morgen naar een klein dierentuintje in de buurt.
    Afgelopen weekend ging het niet echt goed met me, ben erg duizelig en beroerd en sta te tollen/trillen op mijn benen. Effe rustig aan doen en af en toe een zout dropje pakken!

Tot snel allemaal
    Kus Minka

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat zei mijn schoonmoeder ook daarom ook netjes gebeld.

voel me prima verder hoor maar het is wel heel veel ineens ben nog niet terug gebeld denk dat ze in de lunch overleggen hihi

mischien zeggen ze wel kom maar inleiden die hap o hoop het zo hihi
    vast niet

ben ook benieuwd wat ze er over zeggen.
    ze vroeg aan de tel al wel of het mijn huid rood glimmend is en dat is niet zo waarom geen idee
    we wachten af

gr miriam

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Miriam, goed dat je hebt gebeld. Maar evengoed al 37 weken!!!!!! Laat je even weten als ze terug hebben gebeld?

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heb antwoord terug hoef niks te doen voeten hoog leggen in water doen koud wisselen met warm eindigen met koud en zolang ik geen koorts krijg hoofdpijn duizelingen is het gewoon een zwangerschapskwaal
    wordt het erger vertrouw ik het niet enz dan bellen langskomen urine na laten kijken en bloeddruk meten.

maar heb vertrouwen in mijn gynen het zal goed zijn.

vervelend is het verder niet.

het blijft hier nog steeds rustig gek he nu mag het komen en komt het niet hihi

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mijn oma is gister onder fietsen gevallen knie verbrijzeld word donderdag geopereerd ben er best van geschrokken ga morgen naar d'r toe.

ze heeft zoveel voor mij gedaan kwa baby kamer en dingen
    pfff nu ligt ze in het ziekenhuis heeft enorm veel pijn en of het helemaal goed komt is de vraag nog maar
    verder hier bij mij alles nog rustig helaas hihi

18. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Miriam, zo he al over de 37 weken. En nu is het wachten inderdaad begonnen, maarja kan ook nog even duren natuurlijk..............hoop echt voor je dat het niet te lang duurt.
    Ben je klaar voor de bevalling?
    Jeetje wat erg zeg van je oma, hopelijk heeft ze snel minder pijn.

Minka, ik denk weer aan je meid, met dit hete weer. Wordt weer 2 daagjes afzien voor jou.
    Jeetje schrik er wel een beetje van dat je duizelig was etc. Maar nu vakantie en rustig aan doen hoor!!!

Me2, ah wat leuk zeg dat JP ook zo'n paardengek is. Mooi idee dat hij dat vanuit je buik heeft meegekregen.

Jette, klinkt allemaal positief zeg met je vader.
    Fijn dat hij eraan toegegeven heeft om wel te gaan revalideren, wie weet zal het hem heel veel goed doen.

Anette, jeetje meis, en dan zeg je dat het redelijk gaat maar zo te horen heb je het erg zwaar. En dan met dit weer in bed liggen lijkt me ook niks.
    Heeeeel veel succes morgen, ik zal aan je denken!

19. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Hier alles goed.
    We hebben een heerlijk maar druk weekend gehad.
    De efteling was super leuk, alleen mega druk natuurlijk. De kids hebben het allemaal super gedaan.
    En ik ben mega trots op mijn vader dat hij het heeft volgehouden.
    Er kwamen weer mooie herinneringen van vroeger terug toen ik mijn ouders zo met de kinderen bezig zag. Erg leuk!
    Het vrijgezellefeest zondag was ook een succes. lekker rustig omdat mijn sz nog niet veel kan hebben vanwege haar zwangerschap.
    Maar zij vond het helemaal geweldig, en daar gaat het om.
    Maandag zat ik dus helemaal brak op kantoor. Maar gister ben ik lekker bijgekomen.
    Vandaag is mijn laatste dagje werken en dan...........vakantie!!
    Morgen inpakken en dan vertrekken we vrijdagochtend naar zandvoort. Ik kan echt niet wachten!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o marieke heerlijk zeg meid lekker weg vakantie mijn schoonouders gaan ook dit weekeind weg twee weken naar fledder klein uurtje rijden dus mocht kleine beeb zich aandienen kunnen ze zo terug komen om het te bewonderen

moet gaan ma staat voor met auto gaan naar oma op bezoek

Share This Page