Miriam, fijn dat het niet iets ernstigs was. Lekker hoor, je voetjes in een bak met koud water hihihi zou ik ook wel willen nu! Marieke, nog een paar uurtjes meid! Geniet van Zandvoort, ik zal aan je denken. Wij vertrekken maandag, dan zou het ook nog best goed weer zijn. pfff wat is het warm. Zit binnen achter de ventilator. Lekker rustig aan doen nu. Strakjes in de schaduw nog eventjes met Eline in het badje spelen. Tjeetje, wat een smeerpoetsje is het! Gisteren had ze de drinkbak van de achterbuurhond te pakken en kroop daarna het zwarte zand in. Helaas had ze een wit broekje aan, dat gaat dus maar de prullenbak in. Kom dit wel steeds vaker tegen nu dat de kleertjes niet meer schoon worden, ook niet na voor/inweek, vanisch of chloor. Ach, ik ben niet het type van Oylilly, maar meer van de zeeman, dus weggooien is dan niet zo erg. Rest, hoop dat jullie het een beetje volhouden met dit weer. Allemaal dikke kus Minka
hey Mir, 37w3dagen! kan me heel goed voorstellen dat het lastig is met die warmte en je opzwelt! Op het einde van mijn zwangerschap was ik ook zo opgezwollen, vooral mijn voeten en benen, en ook in ijskoude emmertjes in de schaduw gezeten met mijn voeten wie weet helpt die warmte je wel sneller bevallen, was bij mij zo, vele bevallingen eerder of gepland toen ik in kraamkliniek lag, door het drukkende weer vermoedde de gyn heel veel succes denk en duim voor je! de rest, probeer later of deze middag te reageren, straks naar de kapper merel haar haartjes wat bijknippen! beste voor iedereen! liefs flyke
lieve meiden alles goed, een mooi kloppend hartje. Op 26 maart uitgerekend. Ben aan het koken en dan met de echo naar de opa's en oma''s. Liefs Anette sorry, verder nog niet terug gelezen, ben aan het koken..
Joehoe, Anette, van harte meid! Vast weer een supergevoel om zo'n mooi plaatje te zien. Ga het maar snel vertellen aan opa's & oma's ! Flyke, maak je wel voor en na foto's van Merel? Ben zeer benieuwd! Ben aan het koken (bleehh) maar zag Anette's mailtje even staan dus een kort berichtje. Kus Minka PS Ik heb vandaag ook het hartje mogen horen. Gisteren kreeg ik het even te kwaad en was zo ontzettend onzeker. Heb vandaag even gebeld en mocht langskomen. Ik hoorde meteen het hartje en daar kwamen ook van alle spanning en ontroering de waterlanders, tjeetje heb me even goed staan janken daar. Maar nu weer superblij, had het echt even nodig denk ik.
Minka, altijd even bellen als je je onzeker voelt. Fijn he, om het hartje dan te horen, geeft een goed gevoel. Super!
Minka, jeetje meis krijg ook gewoon tranen van je verhaal. Verschrikkelijk dat gevoel. Misschien komt nu ook alles er weer een keer goed uit. Het is gewoon moeilijk om te genieten als je al eerder een mk hebt gehad. Gelukkig heb je een geweldige vk waar je van langs mocht komen. Ik hoop zo voor je dat je de kleine snel kan voelen, zodat de onzekerheid was minder wordt. Dikke knuffel!!! Annette, jaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD. Helemaal gaaf dat alles goed was. En nu het prachtige nieuws aan de opa's en oma's vertellen. Wat zullen die ook blij zijn. Geniet van het mooie moment. Miriam, hoe is het vandaag gegaan met je? Kan me voorstellen dat je alleen maar met je pootjes omhoog hebt gezeten. Hoe is het met je oma? Flyke hoe is het bij de kapper gegaan? Bleef Merel goed stilzitten? Ik kom afscheid nemen. Wij vertrekken morgenvroeg voor een weekje naar zandvoort. En daarna de bruiloft van mijn schoonzus. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Kus Marieke p.s. Miriam, stuur je me een smsje als er deze week iets gebeurd bij je?
marieke tuurlijk je krijgt een sms mocht het zover zijn geniet meid jullie verdienen het zo ontspan ook goedhe hier gek van de hitte vandaag minder warm maar nog te warm bah bah bah dikke olifantenpoten vreselijk heb een naar voorgevoel dat ik overtijd ga lopen bleh as zondag als ikme zo voel als nu en afgelopen dagen gaan we naar vledder waar mijn schoonouders zijn op vakantie schoonmoeder jarig heb gevraagd aan gyn of ik heen kon gaan is anderhalf uur rijden maar ze vond het geen belemmering dus gaan gewoon. kan me er nu al op verheugen lekker daar even in bad dat moet ik altijd doen hoor als we op vakantie gaan een huisje waar een bad is want dan kan ik er in hihi verder hier voornamelijk moe moe kan slecht slapen, ben heel veel wakker al twee weken lang slaap ik niet langer dan een uur dan wakker en echt wakker wc bezoek drup meer is het niet en weer liggen pfff anette gaaf meid ben heel blij voor je kun je een beetje wennen aan het idee? minka meid kan me het zo voorstellen ik had gelukkig onwijs veel controle's en ik had het soms al moeilijk als je dan het hartje even weer mag horen zo fijn he rest meiden hoe is het ? liefs miriam
Miriam, ik kwam even spieken of je al nieuws had. OVertijd? Zul je ook nog zien ja, pfff. Laat die kleine nu maar komen hoor, jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. Kleintje, alles is klaar en je mama en papa willen je heeeeeeeeeeel graag zien en knuffelen.............. (misschien helpt het, weet ook niet, meestal zijn ze vrij eigenwijs helaas) Knuf
Miriam, geniet er maar lekker van, even eruit en heerlijk in bad! Maar niet te lang weken hoor, dan komt je kleintje eruitgezwommen Neeke, ik denk dat je op vakantie bent, maar... Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thijs! Volgens mij zijn er veel mensen lekker weg. Ik heb net een lijstje gemaakt, morgen spullen klaarleggen en maandag ook lekker weg. Heb er enorm veel zin in. Net als Miriam een heerlijk bad erbij, heb mijn candleleight boekjes en badolie al klaarstaan! Kus Minka
minka jij ook weg zie ik veel plezier je krijgt een sms mocht het hier zover zijn hoor net als marieke hier nog alles rustig gek idee hoor. slaap enorm slecht om de drie kwartier naar het toilet en de druk blijft constant vreselijk maar ja je kunt niet alles hebben he verder een rustige dag hier gr miriam
.... pffff miriam wat spannend meis wat zul je er zat van zijn, en wat heb je die tijd goed doorstaan!!!! Nu de bevalling nog en dan hou je je beebje in je armen, ongelofelijk en mag je weer in de benen, dat zal ook wel even wennen zijn.....!!! Anette fantastisch meis het hartje horen kloppen wat een heerlijkheid. Minka hoe gaat ie??? hier gaat het erg goed, afgelopen vrijdag naar de Nationale Merrie Keuring geweest in Ermelo met onze driejarige merrie. Zij had een uitnodiging om hier te verschijnen samen met nog 33 andere merries geselecteerd uit nederland, hier komt de creme de la creme en daar liepen wij tussen........!! Vanuit deze merries werd een kampioensgroep geselecteerd en wat denk je........... wij hoorden daar ook bij, niet te geloven. Onze merrie is op de 6e plek geeindigd, moet je nagaan 6de van nederland ongelofelijk wat een feest!!! Mijn vader is weer thuis, hij wil niet terug in de reha, maar het gaat niet zo met hem, hij heeft vanmorgen zo maar aftershave opgedronken en als je hem vraagt waarom kan hij je geen antwoord geven. Ik hoop dat wanneer hij nu rustig weer in zijn thuisritme komt dit verbeterd, anders moeten we toch andere stappen ondernemen. Heeft iemand van jullie ervaring met mensen die een herseninfarct hebben gehad, komt dit soort gedrag dan vaker voor?? Liefs jette
Joehoe ben ik ook weer ben alweer een weekje aan het werk en begin weer een beetje bij te lopen. De vakantie was heerlijk en veelste snel voorbij gegaan. Heerlijk drie weekjes mijn kleine meisje om me heen Heb wel het een en ander terug gelezen maar of ik nog alles weet....... Miriam wie had dit gedacht dat je zover mag komen het is nu echt aftellen geblazen het einde van een nieuw begin is in zicht. heel herkenbaar dat constant naar de wc moeten om gek van te worden. Minka bij jou ook alles goed en alweer 14 weken dat gaat echt hard. en nu heerlijk even ontspannen op vakatie. Annette Gefeliciteerd met de goede echo leuk dat vertellen aan de opa's en oma's denk je dat ze het verwachten? Neia ook een hele fijne vakantie geniet ervan Flyke merel naar de kapper ik ben benieuwd hoe dat gegaan is Sophie heeft een bos met krullen dus dat mag nog wel even groeien. Jette gelukkig gaat het beter met je vader het eerste stapje is gezet. Wat leuk dat Dominique al op een pony heeft gereden Ik heb zelf ook altijd veel gereden en zou het stiekem wel leuk vinden als Sophie het ook leuk vind (droom ooit nog van een eigen paard). Tandje schieten hier ook niet echt op ze heb er nu 4 en half. Cb had al gezegd dat er nu ook opeens kiezen door kunnen komen nou die zijn onderweg een streep en twee bulten. Sophie heeft er over het algemeen een korte tijd paar uur last van en dan is het weer over.
jette wat een naar idee weet niet waarom maar hoop dat het verder niet erger wordt en dat het eenmalig is. ik ben heel moe kan een voorteken zijn geen idee morgen controle ik hoop dat ze dan kunnen zeggen of er al iets veranderd is en er ontsluiting aanwezig is of zo heb het wel gehad nu ben op, moe overal pijn en kan het niet normaal thuis brengen de pijntjes die ik heb. iedereen fijne avond liefs miriam
Jette: prachtig nieuws van jullie merrie! Maar jeetje,met je vader klinkt wal zorgelijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wat zegt de HA hiervan? Toch weer niet terug naar reha? Lijkt me een betere plek voor hem op het moment. Miriam: het is ongelofelijk! Mijn kleine meidje werd met 38,2 weken geboren! Wat heb jij het ver gebracht zeg!! Ben heel benieuwd hoe de controle gaat! Anette: super een mooie echo!! NU iets meer gaan genieten! Was iedereen verrast? Minka: jij gaat ook al weer hard zeg!! Hele fijne vakantie!! Neia: hoop dat je en lekker weekje weg hebt! Wuppie: hier ook een bos et krullen voor JP. Ben benieuwd of Fee ze ook krijgt. Wij hebben allebei namelijk krullen dus zou raar zijn als zij stijl haar zou hebben hahahahaha Hoorde van de kinderarts dat ze dan vaak alle tanden opeens achter elkaar krijgen als ze er zo lang geen hebben. Gelukkig heeft zij er niet teveel last van. Bij ons merkte we er soms helemala niets van alleen veel poepluiers...hopelijk gaat het bij Fee ook zo! Flyke: lekker naar de kapper geweest? Neeke; nog gefeli met Thijs! Al weer zo'n grote jongen! Hebben jullie het nog gevierd oif waren julie te druk met klussen Hier alles goed! Iedereen is tevreden en op werk is het druk, maar geniet met volle teugen van de kinderen. hebben weer een drukke tijd voor de boeg met bezoek hier en wij gaan ook begin september naar Nederland met z'n 4-en voor een korte vakantie! Nou ja, wat je vakantie noemt, want we hebben zoveel afspraken dat we alleen maar door Nederland aan het racen zijn volgens mij
meiden zo controle en ik weet het zo net nog niet heb voor mijn gevoel toch vruchtwater verloren met plassen maar niet veel ik weet het niet zeker met danique was het toen ineens ook weg en ik heb een voorgevoel dat ik het hier ook langzaam aan verlies afwachten wat vanmiddag gezegt wordt hihi liefs miriam
nou terug van controle en helaas nog geen zichtbaar vruchtwater wat loopt wel in de gaten alles houden nu maar ze denken vals alarm shit hihi volgende week donderdag pas weer terug en dan verder kijken hihi nou we lopen gewoon door blijkt wel haha gr miriam
Bonjour mademoiselles, Zo, wij zijn weer in het kikkerlandje gearriveerd. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om de verhalen van iedereen te lezen. Er liggen hier twee koffers met was bij de wasmachine en alles moet weer even zijn plek vinden. Met Junior gaat alles ook goed. We hebben net direct controle gehad bij de VK en alles was prima. Wel erg warm hoor, die 38 graden steeds. Toch voelt het daar anders aan, dan hier. Morgen gaan we druk aan de klus voor de babykamer, want we hebben nog één weekje vrij en dan is het fijn, dat de grote klussen gedaan zijn. Au revoir en tot snel Liefs Franka p.s. ik had al wel een geboortekaartje van je verwacht Miriam, maar hij/zij heeft besloten om toch even te wachten tot ik weer terug zou zijn!
Frabka: fijn dat alles goed was! Hoop dat jullie ene heerlijke vakantie hebben gehad met z'n 2-en voor de laatste keer hihihihi Miriam: houd het in de gaten he en als je het niet vertrouwd meteen bellen!!!!
hey meiden had deze week savonds es vlug komen piepen of Mir nog geen trotse mama was, maar tevergeefs , ons geduld wordt verder op de proef gesteld, ik lees eerst even bij flyke
Hier gaan we : Mir, doet me denken aan mijn bevalling, ik verloor ook plasjes, dacht urine, mijn moeder zei vruchtwater en ik lachte haar uit, twee weken te vroeg kan niet zijn zei ik, en ik voel anders geen pijn of weeën en het bleek inderdaad vruchtwater te zijn, een hele goeie bevalling gewenst en inderdaad zoals Me 2 zegt, als je twijfelt, vragen om langs te gaan he! Me 2: alles goed daar zo te lezen, en terug lekker druk Franka, welkom terug, goed te lezen dat je goede vakantie had, nu op naar de afgewerkte babykamer, voel je junior veel? wuppie, kapper viel mee, Merel zat in zo een eet/kinderstoel (zoals we thuis hebben), vorige keer zat ze op mijn schoot.Ze kreeg een puzzel en als je puzzeldiertje juist steekt, hoor je bv. de koe , had ik nog nooit gezien, wel tof. Het viel goe mee, heeft wel haar haar niet gewassen (dat zou pas een ramp zijn) maar nat gespoten. Gelukkig heeft Sophie slechts korte tijd last van haar tandjes, op naar 5 dus. jette, proficiat met jullie Merrie he, 6e plaats! Wel minder van je vader ivm die aftershave opdrinken en zo, hopelijk heet het even tijd nodig en vindt hij zijn oude thuisritme terug. mInka, wat goed dat je het hartje nog es mocht horen net voor jullie vertrek, geniet van jullie vakantie! anoek,proficiat met je goede echo! krijg je er al wat vertrouwen in? Marieke, ook een goede vakantie en een leuk trouwfeest toegewenst! neeke, een late maar gelukkige verjaardag voor THijs, drie dikke zoenen! voor de rest hier goed, al weer helemaal in oude werkritme, druk druk op het werk. Ze zeiden deze week in KDV dat Merel zo geschrokken was, ik vroeg waarom. Ze had een kindje een lichte mep verkocht, en dat kindje had haar een heuse mep terug verkocht. Merel was zo geschrokken, wenen en tieren enz...: misschien is dit de beste manier om het af te leren zo ga me dan es douchen heb de beneden al gepoetst courgettesoep gemaakt voordeel van vroeg wakker te zijn met Merel he liefs flyke