Marla foei blijf van de mentos af (krijg er spontaan trek van ) Ik zou een weekje smeren met sudo creme en als het niet weg is naar de dokter dan is het een schimpie. Sophie had het ook en ze zeiden het op de crech. Wat die kleintjes ook eten of niet ze worden allemaal wel groot. Sophie was met 9 maanden compleet klaar met melk. Gelukkig eet zij wel vast voedsel en eet ze bijna alles mee,alleen gaat het met 4 en half tandje niet zo snel. Jette ene oor in andere oor uit hoor zet wel even een bordje bij het gras getrimd door jette betreden zonder schoenen Wat gaaf dat je straks 2 paarden kan gaan starten ik snap de sport motivatie helemaal goed hoor. ahh Dominique ziek gelukkig zijn ze er wel snel overheen kan mama ook weer een beetje bijkomen. Annete succes vanmiddag Minka ik had het ook zo koud de eerste helft van mijn zwangerschap en alle positie kleren zijn zo dun. nog een paar weekjes dan krijg je het wel weer warm. Zal van de week niewe foto's in het album zetten.
hey marla neem er nog maar 1 van mij hoor, geniet er van meis! zou ik ook doen ha hah a!!! ja weet je waar Do ook dol op is....... macaroni met kaas hmmmm daar kan ze toch zo lekker in smikkelen. Ik blijf er bij hoor, zo lang ze de fles nog leegdrinkt heeft ze hem schijnbaar ook nog nodig, ik maar er geen probleem van. Tuurlijk zou ik graag willen dat ze met de pot mee eet maar ja komt vanzelf!!! Fotos is mij nog niet helemaal gelukt moet ook zeggen dat ikme er nog niet in verdiept heb. Jij vroeg mij volgens mij marla of wij nog voor een 2de zouden willen gaan, tja gevoelsmatig wel maar ik vindt mezelf wel wat te oud worden (niet beledigend bedoeld hoor voor de oudere mamma's onder ons) maar ik ben ook wat egoistisch, nu kan ik alles nog doen wat ik voor de zwangerschap ook kon, tja nu moet in natuurlijk wat meer regelen, maar dat is heel goed te doen, als wij een tweede zouden hebben, wordt de druk voor mijn moeder te groot denk ik, al zou ik dan ook voor een creche kunnen kiezen........ wij zeiden gisteren nog tegen elkaar, als alles goed gaat zouden we het wel willen overwegen maar als ze dan zo ziek is als gisteren........... nou dan is 1 mij wel genoeg!!!! Best wel egoistisch of niet?>?? jette
He meiden, hier alles goed, we hebben een druk maar erg leuk weekend gehad. Mijn vader weet nog steeds geen datum voor de controle. Neia heeft gister haar eerste driftbui gehad. Jeetje wat vond ik dat moeilijk zeg. Maarja, dat hoort er ook bij......... Jette, helemaal niet egoistisch hoor. Je moet er zelf helemaal achter staan. En je moet er dan ook echt voor gaan. Ben benieuwd of jullie nog veranderen van gedachten........... Helemaal mee eens dat kindjes zelf aan geven of ze een fles nog wel of niet nodig hebben. Komt vanzelf........ Wuppie, hoe is het met jou zelf? Hihi Sophie ook pas 4,5 tandje, neia 4 en alles wat ze eet gaat daar tussendoor, wel grappig om te zien. Marla, hahaha moest zo lachen om jouw verhaal over koekjes en mentos. Geniet ervan meis! En lekker doen waar jij je goed bij voelt wat betreft de bv hoor. Ik weet zeker dat moederinstinct de beste regels kent. Ik heb inderdaad nog geen foto's geplaatst omdat ik geen idee heb hoe het moet. Een banner lukte me al niet.......... Anette, hoe is het gegaan gister? Ik heb voor je geduimd meis, hopelijk is alles goed. Minka, jaaaa koud hebben is helemaal herkenbaar. Maar dat heb ik nu ook met dit weer, bah. Fijn dat je controle weer helemaal goed was. Welke datum heb je de 20 wkn echo? (mijn sz vandaag) Miriam, hoe is het nu met je meis? En met Sem? Die huiluurtjes zijn verschrikkelijk. Vooral omdat ze nog te jong zijn om uit te leggen wat er is......Doe waar jij je goed bij voelt lieverd.
tja ik weet het soms ook niet de ene dag denk ik van ja ik zou nog wel een tweede willen aan de andere kant denk ik, zoals het nu gaat is het eigenlijk perfect, dan weer alles van voren af aan, ik ben dolgelukkig met mijn kleine meid, alles loopt hardstikke goed. ach we zien wel, heb nog wel even wat tijd om er over na te denken, maar momenteel zijn we heel happy met ons drietjes!!! liefs jette
Zo nieuwe foto van Sophie bij mijn berichtje heb er ook nog 2 in mijn album gezet. Neia met mijzelf gaat ook alles wel goe het leven gaat eindelijk weer eens zijn gangetje ook wel eens lekker na afgelopen 2 jaar. Druk maar tevreden zeg maar. Jette ik vind het niet egoistisch hier heeft het ook even geduurd voordat we een beslissing hebben genomen.ja Als je aan een tweede begint staat al het andere in je leven toch weer even stil en je bent zo oud als je je voelt he en volgens mij aan jouw ritme te zien voel je je nog heeeeeeel jong Marla zo te horen eet Famke vooral dingen waar veel smaak aan zit ik hoef ook echt niet meer met flauwe worteltjes aan te komen dat eet ze echt niet. Oja ook Sophie kan een eigen willetje hebben als ze iets niet mag dan zet ze het op een krijsen en als ze moe wordt pakt ze alles wat niet mag.Zet haar dan ergens neer en dan moet ze blijven zitten de ene keer gaat dat beter dan de andere keer ze ziet het ook vaak als een spelletje. Iemand nog tips
Anette, hoe is het gegaan gisteren? hoopr dat alles goed was. Wuppie, heb meteen je foto's bekeken, wat een dametje al! erg leuk! Ik kan je helaas geen tips geven, de ene keer zal beter gaan als de andere keer. Gewoon zo laten gaan denk ik. De kleine ja, betekend dat dat jullie weer een poging gaan nemen? Jette, Tuurlijk ben je niet egoïstisch. Het is jullie keuze en jullie moeten je daar goed bij voelen. Het is ook erg druk met 2 kleintjes en jullie hebben de paardjes natuurlijk ook nog. Als jullie er aan toe zouden zijn merk je het vanzelf wel, en die keuze hebben jullie volgens mij (nog) niet in de planning. Marieke, sorry, wat is SZ? Vervelend dat je vader nog geen datum heeft. Zo lijkt het zo ver weg. Als de datum er eenmaal is zitten jullie er steeds tegen aan te hikken, maar dan weet je ook wel waar je aan toe bent. hihihi Neia en een driftbui, het zal best wel een grappig gezicht zijn. Marla, foei, niet teveel mentos eten hoor! neem dan liever een stukje chocolade hihihi. Wat betreft de foto's, het plaatsen ervan is niet zo moeilijk, gewoon uploaden en de grootte word meteen aangepast. Ik heb ervoor gekozen dat alleen vrienden de foto's mogen zien en dan moet je wel je wel vragen om vriend te worden. Volgens mij hebben jullie dat allemaal al bij mij gedaan. Miriam, hoe is het met de kraamtranen? Alles goed verder? Me2, neeke, Jude, Flyke alles goed? Had net al een lang bericht geschreven en die is dus weer weg! Dus deze even wat beknopter. (leer het ook niet om het eerst in Word te schrijven) Eline heeft waarschijnlijk de zesde ziekte (gehad), afgelopen week had ze plots koorts en vanaf zondag helemaal onder de uitslag. Op zich geen erge kinderziekte, maar ze is zooooo handerig!!! pff, ben blij dat ze nu even in bedje ligt, even wat rust voor mama (en wil nog een aantal dingen doen zometeen). Ze voelt zich op zich best goed maar mama mag geen seconde uit de buurt zijn! Ik zit trouwens ook met een dilemma wat haar haartjes betreft. Ze heeft nu 1 of 2 staartjes, maar het groeit zo snel! Wanneer zijn jullie naar een kapper geweest of hebben het zelf gedaan ?(dat durf ik dus niet) en viel het mee het zitten bij de kapper? Van Flyke weet ik het, (zit nog steeds op fotó te wachten hihihi) en zoals ik bij krullebol Sophie zie, is het nog niet echt nodig. Eline heeft echt van het dunne rechte haar je kunt er bijna geen kant mee op. Zo, genoeg rust voor mezelf gehad, nu eerst aan de slag in het huis, dan heb ik misschien voordat ze wakker isnog een half uurtje over om even mijn oogjes dicht te doen! Kus Minka
huh, ik heb zeker een bericht hier neergezet maar zie hem nergens.... De echo was goed, nekplooi 1,2 mm en qua lengte 3 dagen verder. Er was alleen een cyste in mijn eierstok te zien. Als het goed is gaat deze vanzelf weg maar het moet wel in de gaten gehouden worden. Het kan ook groeien en in de weg gaan zitten. Ik las op internet dat ze daar zelfs voor opereren.....(iek, moet er niet aan denken dus doe ik dat maar niet). Volgende week krijg ik definitief de uitslag van de combinatietest. Jette, ben je gek, gras maaien omdat andere mensen dat vinden? Maar als jou dat een beter gevoel geeft gewoon doen. Oh en Dominique ziekjes? Vervelend is dat, niks is dan goed, veel wakker en het ergste is dat jij dan overdag met je oogleden op je schoenen zit en dat de kindjes dan wel weer wat vooruit kunnen. Is ze nu weer helemaal opgeknapt? En dat flesje in de avond, hier ook nog hoor, zelf nog opvolgmelk 2 (rest lust ze niet) en het gaat er met smaak in, prima toch. Vooral als ze wat slechter eten dan normaal. Marla, mentos, die met fruit kan ik zo een hele rol in mijn mond stoppen, lekkerrrrrrr. Daarom heb ik ze ook nooit in huis. EN frietjes, hier niet zo maar de majo die gaat er wel in, wordt gewoon als dipsaus gebruikt door Sarah, haha. Minka, ai, de zesde ziekte, kunnen ze flink beroerd van zijn. En de kapper, we gaan zaterdag weer voor de derde keer. Ik kan zelf echt niet knippen en Sarah vind het maar wat interessant. De vorige keer vond ik het tegenvallen maar het werd door iemand geknipt die niet heel vaak kindjes knipt dus daar zou het ook door kunnen komen. Ben jij handig met haartjes knippen? Wuppie, mooie foto's van Sophie, je avater is goed gelukt. Ik ga voor de tv hangen en even iets eten, dat is nu wel het nadeel, niks is lekker. Ik worstel echt om het weg te krijgen. Drinken smaakt me niet. Chocomel gaat wel. Bah, ik baal er wel van moet ik zeggen, was er maar iets dat lekker was.........
Hey meiden het gaat hier op zich prima wel heel erg wennen hoor vooral als sem huilt en ik weet niet meer wat te doen. maar het gaat steeds beter gister heeft sem een goede dag gehad telkens min 3 uur tussen de voedingen dus dat ging beter vanacht ook redelijk goed min 2,5 uur tussen de voedingen en vanmorgen na de voeding een uur gejammerd zeg maar dan weer huilen dan weer stil dan weer huilen enz enz enz en na een uur hebben we sem uit bed gehaald in dat eerste uur wel telkens de speen bij sem erin gedaan maar verder laten liggen. luier schoon bij ons in bed gelegd en ik vind dat een beetje eng maar toen bleef meneer stil dus of het is echt dat hij bij ons wil zijn of anders geen idee. we blijven rustig en proberen rust en regelmaat liefs miriam o ja ik heb nog veela contact met hope en aangezien marla naar d'r vroeg heb ik met haar gesproken over een update van haar en die mocht ik geven Het gaat momenteel niet heel erg goed met hope ze heeft veel verdriet van alles. En vind het moeilijk om de regelmaat weer te pakken te kunnen krijgen. grip is uit haar leven gr miriam
Jette, heerlijk om te horen dat jullie zo happy zijn met z'n 3tjes! Is goed toch, en wie weet veranderd het nog. Maar het klinkt alsof je lekker in je vel zit meis! Anette, oooh gelukkig dat alles goed was met de kleine. Heb ik soms ook wel eens gehad dat ik iets gepost had en dat ik het niet terug kon vinden, erg raar...... Hopelijk gaat de cyste vanzelf weg, gelukkig wordt het goed onder controle gehouden. Lastig dat je nergens zin in hebt, had ik ook een tijdje. Heeft de chips wel gesmaakt? Wuppie, aaaaaaaaaah wat is je meisje toch een schatje. Vooral die foto met het witte jurkje lijkt ze al een hele griet. Hihi dus bij jullie zijn de driftbuien herkenbaar? Minka, oh sorry, sz is schoonzus. De 20 wkn echo was helemaal goed, en ze krijgen een meisje, dus een nichtje voor neia. De 6e ziekte heeft neia laatst ook gehad, geluk was de uitslag net over, dus hopelijk bij eline ook. Hier nog niet naar de kapper geweest, maar neia begint eindelijk haar te krijgen hihi. Ik zou gewoon een keer gaan als je het zelf niet durft (zou ik zelf ook niet durven hoor). Miriam, fijn om te horen dat het bij jullie wat beter gaat. Je hoort echt heeeeel vaak dat kindjes alleen maar bij de mama willen zijn. Dus is echt logisch hoor als hij stil is bij jullie. Komt goed meid! Enorm klote dat Hope zich zo voelt. Had echt gehoopt op beter nieuws! Hier alles goed. Gister nieuwe schoentjes gekocht voor neia, want ze had vaak au aan de voetjes, bleken ze dus te klein te zijn. Ik voelde me dus een ontaarde moeder. Terwijl een verkoopster in een speciaalzaak hier in het dorp vorige week had gezegd dat ze nog wel even met deze schoentjes door kon. Ben blij dat ik nu nieuwe heb.
Haaaaai, Hier nog even snel een berichtje voor het slapen gaan: Wuppie, wat heb jij een mooi meisje, zeg! Echt een klein dametje in haar witte jurkje: ze heeft een prachtig gezichtje en haar. Knappe mini-Wuppie, hoor! Super handig, trouwens dat ze zo'n makkelijke eetster is. Nee joh, Jette, het is toch helemaal niet egoistisch als je het bij 1 kindje wil houden. Sowieso denk je al aan je moeder en daarnaast vind ook ik dat je het helemaal zelf moet weten. Ik begrijp je twijfel. Ook ik moet veel aan mijn leeftijd denken en ik vind het soms nu al zo druk. Anderzijds kriebelt het aan deze kant wel heel erg. Haha, Marieke, wat lief dat Neia nu pas haar eerste driftbui heeft. Famke kan soms gewoon schreeuwen van woede als madam haar zin niet krijgt. (en ze heeft een behoorlijke stem, dus die hoort mama-Marla luid en duidelijk!) Ik kreeg als tip van de fysiotherapeute dat het het beste is om pas echte schoenen te kopen als je kind 2 maanden goed loopt. Daarvoor zo veel mogelijk op blote voeten laten lopen, of van die (goedkope) schoentjes met hele slappe zool. Famke draagt nu van die schoentjes met slappe zool, maar ik kon het weer niet laten en heb van die mooie roze blitse stappers gekocht voor belachelijk veel geld! (was niet de bedoeling, maar ik kon het weer eens niet laten). Foei Marla! Ik mis je banner wel, hoor! Goh Minka, wat vervelend dat Eline de 6e ziekte heeft gehad! Het heerste hier laatst ook op de creche. Uhhhh, kapper??? Wat is dat? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar door die ultrakorte coup van Famke heb ik zelfs nog nooit een kam/borstel hoeven halen. Haar nichtjes hebben laatst voor het eerst dat kleine beetje haar gekamd. Het lijkt me wel heel eng, hoor, voor het eerst naar de kapper! Is bij mij vast over 20 jaar aan de orde, haha. Heee Anette, wat fijn dat je zo'n goede nekplooimeting had! Hopelijk is de uitslag van de combitest straks hartstikke goed! Haha, je klinkt goed zwanger, hoor: ik herinner me ook nog dat ik in het begin van mijn zwangerschap niets weg kreeg. Op een gegeven moment was ik gek op zuur: zelfs midden in de zomer aten we minimaal 1 keer per week zuurkool, ik dronk liters karnemelk, at het zuurste citroenijs dat ik kon vinden en daarna.... lustte ik weer praktisch alles. Komt goed! Hey lieve Miriam, moeilijk, he: als je net moeder bent en je baby veel huilt en je weet niet waarom. Ik herken het zo ontzettend! Famke was ook altijd alleen stil als ze bij mij was, maar dan moest ik wel bewegen, anders huilde ze weer, dus ik heb echt km's afgelegd. Ik had het boek Oei ik Groei en daarin vertelden ze dat een baby om de zoveel tijd een groeisprong heeft en een terug naar mama dag. Dan huilen ze veel en willen alleen bij mama zijn. Dat hielp mij echt om Famke te begrijpen. Sowieso heeft dat laatste tijd nodig. Oh ja, als je het idee hebt dat Sem best wel veel huilt of niet lekker in zijn vel zit, dan zou je eens naar de Osteopaat kunnen gaan: soms kan die wonderen verrichten. De eerste weken/maanden vond ik behoorlijk zwaar, maar daarna wordt het echt makkelijker: je kent dan je baby beter en de baby zit veel lekkerder in zijn/haar velletje. Ik vind het heel naar om te lezen dat het slecht gaat met Hope en dat ze zo'n verdriet heeft. Ik had het zo graag anders voor haar gezien en ik kan zo goed begrijpen hoe moeilijk het voor haar is om iedereen om je heen zwanger te zien worden en het zelf zo ontzettend ver weg voor je is. Fijn wel dat je nog vaak contact met haar hebt. Doe haar mijn hartelijke groeten en geef haar een dikke knuffel! Joehoeeeee: ik heb nu 2,5 weken vrij en we gaan volgende week maandag een week naar een Landal park in Vaals: vlakbij Aken en Maastricht, met een mooi kinder speelparadijs + zwembad, dus voor elk wat wils. Arme Famke: ze heeft een behoorlijke bult op haar hoofdje, omdat ze vanmiddag op de creche keihard met haar hoofd tegen een kast is aangevallen. Ik zag het meteen toen we haar op kwamen halen en ik schrok best wel, maar madam scheurde keihard voorbij op een fietsje, lachte hard en zag ons bijna niet staan, dus ze lijkt er zelf geen last van te hebben. Ach, dit zal nog wel vaker gaan gebeuren, maar als moeder voel je de pijn van je kind bijna, zucht.... Slaap lekker allemaal, Marla
hey miriam, heel herkenbaar hoor hoe jij e voelt, echt dit had ik ook, als Sem rustig is als hij bij jullie ligt, gewoon lekker doen hoor, je moet niet vergeten hij is negen maanden bij jou geweest, hoorde je hart kloppen, voelde je warmte, en nu moet ie tussen de "koude" lakens alleen liggen. Gewoon lekker bij je nemen en met zijn tweeen / drieen lekker ontspannen, gewoon genieten!!! Het boek waar Marla het over heeft Oei ik groei heeft mij ook heel veel geleerd over die kleine wezentjes, ook leren te begrijpen, en heel vaak ook gerustgesteld, dat het dus erg normaal is hoe die kleintjes zich gedragen. Ja meis, het zwanger worden en blijven was niet makkelijk, maar het ouders zijn is ook niet eenvoudig. al zul je merken dat het vanzelf makkelijker gaat, je moet een ritme zien te vinden wat jullie allen goed past, en dat heb je niet in een week te pakken, alles is nieuw en vreemd. Ik vindt het erg sneu voor hope dat ze haar leven voor haar gevoel niet meer op de rit krijgt, wens haar veel sterkte toe van mijn kant! Marla, qua leeftijd zitten wij toch op 1 lijn of niet? weet het niet meer precies, tja hier is het ook best druk al is het zo druk als ik het zelf maak hoor, maar ik denk soms wel eens als je twee hebt pffff wanneer heb je dan nog tijd voor jezelf??? Maar aan de andere kant, je krijgt er zo veel voor terug!! Dominique was vanmorgen om vijf uur klaar wakker, ja daaag dan wil ik nog niet op staan hoor, dus speen er in en deur dicht. Ik ben maar even op de bank gaan liggen, kan er niet zo goed tegen als ze zo huilt maar na 10 min. was mevrouwtje stil en heeft geslapen tot 10 over 7, toen moesten we ons nog haasten ook, want oma stond om 20 over 7 al voor de deur Herkent iemand dit, dominique is mega hangerig aan mamma, ze wil niks voor haar zelf doen, alles moet met mamma, tv. kijken, spelen, wandelen, als mamma kookt MOET ze op de arm,pfff erg vermoeiend hoor. ik dacht dat die fase al eerder was geweest maar het komt nu in alle hevigheid terug. Ook als ik ga werken is het een drama, vindt het wel moeilijk om zo afscheid te moeten nemen, soms moet ik gewoon wegsluipen en dat vindt ik eigenlijk ook niet eerlijk, maar als ik dat niet doe brult ze alles bij elkaar, ben de inrit nog niet uit en ze is me al vergeten hoor maar het afscheid zelf is erg moeilijk! hoort iemand nog wel eens iets van me2??? groetjes jette
Jette, ik herken dit aan mama hangen op het moment erg goed. Het is echt supervermoeiend! Bij Eline schuif ik het op of haar ziek zijn geweest of op haar 14 maanden sprongetje (Ja, ik lees ook oei, ik groei!) Normaal gesproken ken ik het ook niet zo van haar en ik verwacht dat het ook snel weer wat minder zal gaan worden. Maar het blijft wel moeilijk om weg te moeten sluipen! Ik denk dat Do vanmorgen met Eline aan het kletsen was, die was ook al om 05.30 u wakker en volop aan het kletsen. Gelukkig huilt ze dan niet, soms lig je er met een brede grijns op je gezicht naar te luisteren wat ze allemaal uit kan kramen! Marla, Lekker 1 weekje weg, heerlijk, onze vakantie is nog niet zo lang geleden, Maar mocht ik je niet meer spreken voor maandag, heel veel plezier, geniet ervan. Miriam, rust, regelmaat en reinheid waren de 3 belangrijkste woorden in het begin. Lekker bij je laten liggen en knuffelen, geef jezelf er maar helemaal aan over. Alle begin is moeilijk, maar je vind vanzelf een ritme wat bij jou/jullie past. Knuf meid! Marieke, fijn dat bij je schoonzus alles in orde was. Ik durf ook niet zelf te knippen hoor, misschien later als er iets model in zit, maar nu echt niet. Trouwens; foto, foto laat eens zien hoe Neia er nu uitziet, ben wel benieuwd (dit ook voor jullie allemaal trouwens) ben helemaal niet nieuwschierig hoor ! Anouk, 1.2 is een goede meting! Dan zal de totaal uitslag ook vast meevallen. Fijn voor jullie! Lekker aan de chips! Als je maar niet meer zo misselijk bent als laatst, dan mag je best een zak opeten hoor. Anders pak je maar een mentos (hihihi nu rent Marla al weer naar de snoeppot) Me2, heb je al een tijdje niet gezien hier, alles goed? Flyke, vandaag je vrije dag dus verwacht je hier wel vandaag! Eline is weer de oude hoor. Erg ziek is ze niet geweest gelukkig, nu op naar de 14 maanden prikken (volgende week)daar kan ze ook ziek van worden heb ik begrepen en we gaan het weekend daarna het hele weekend weg.! Gisteravond zelf erg veel buikpijn, steken en krampen gehad. Maakt me toch weer onzeker, maar ik heb de laatste tijd wel meer last van en zijn mijn darmen die na het eten opspelen. 1 uurtje later was ik weer boven water en niks meer aan de hand gelukkig. Als het vaker voor gaat komen toch eens een controle vragen denk ik. Meiden, snel aan het werk, nou ja, koffiepauze hihihi Kus Minka
Minka dat is inderdaad de betekenis van de ja Wil het alleen nog niet van de daken schreeuwen Wat een leuke staartjes heeft Eline en een mooi koppie. Ik heb geen ervaring met haartjes knippen is hier niet nodig, maar als ze de staartjes in laat kanje het dan niet beter nog even laten doorgroeien? Marla wat fijn een vakantie in het vooruitzicht en lekker met zwembad. Gelukkig heeft ze geen last van haar hoofd als je ze eenmaal auw leert zeggen ze het de hele dag. Neia driftbuien zijn best herkenbaar ze kan dan ook heel lang haar adem in houden tot een beetje blauw aantoe. Als ik thuis ben draai ik me om en laat haar lekker staan vind ze niet leuk maar houd ze wel op. Had haar laatst lopend mee in de Hema nou niet aan beginnen wat een ramp alles pakken en als ik nee zei gaan drammen oei het wordt tijd voor een peuter curcus Miriam Veel huilen hadden we hier geen last van maar af en toe was ze een beetje overstuur (vooral als ik weg ging) Het hielp ook goed om dan onder de douche te gaan staan vond ze heerlijk werd ze super rustig van daarna dronk ze een flesje en weg was ze. Probeer er ook aan toe te geven om lekker op de bank met je kleine mannetje te zitten al is het een uur jullie rusten lekker uit. Jette Ik denk dat een tweede in het begin weer heel veel werk is maar ik zie nu wat oudere kinderen om me heen en die zijn al zo zelfstandig ik zie de ouders ook helemaal relax worden na de tweede verjaardag. Wat vervelend dat ze zo aan je hangt mischien even heel strak de tijd voor haar indelen en voor bv koken. Sophie zit hier dan in de kinderstoel naar baby tv te kijken vind ze geweldig en ik heb me handen vrij. Madam wil echt dat ik met haar speel anders gaat ze etteren Anette hoe bevalt het leven op chips bij mij is me smaak wel veranderd naar de zwangerschap maar ik stopte ook met roken dus dat kan er ook wat mee te maken hebben. Patat met ben ik nog steeds verslaafd aan. Gister weer braaf hardgelopen gaat weer de goede kant op wil het tempo wat gaan verhogen dus dit weekend maar eens een interval traning gaan doen. ik heb nog steeds een paar kilo extra alleen veel minder motivatie dan voorheen om ze eraf te krijgen.
wuppie lees ik nou goed, ben jij zwanger??? of zit ik nou helemaal fout???? ach ja dat hangen het gaat vanzelf wel weer over denk ik, heb haar gisteren met het eten koken in de box gezet, was er eventjes klaar mee! in haar stoel klimt ze zelf uit als ze er zat van is, dus dat vindt ik een beetje te gevaarlijk! jette
dat meen je niet.... zit ik hier een hele post te typen, ik doe reactie versturen en krijg melding niet ingelogd... doe nog in alle hoop, 'vorige' in de hoop mijn tekst terug te vinden maar alles weg......... ik ga maar es zoals minka zei in word typen
Jette we hebben de beslissing genomen dat we een tweede willen was hier namelijk ook niet zo zeker we zeiden altijd eentje is genoeg. Ze zit met een tuig in haar kinderstoel anders klimt ze er ook uit de box is hier al even weg.
miriam, is inderdaad wel even wennen, ik vond het leuk toen er eindelijk wat ritme inkomt, en Semmeke bij jouw in bed nemen waarom niet, wij deden en doen het nu ook nog soms met Merel,ik weet nog dat ik soms midden in de nacht wakker schrok en riep, hubbie je ligt op Merel! maar ze lag uren terug in haar bedje jette, ja helaas herken ik ook dat hangen aan mama, zonet ook nog, maar probeer maar es aardappelen te schillen met een kind op je arm hehe teletubbies reageert Merel minder op, ze reageert meest op Bumba en kabouter plop ziet ze ook graag minka, goed zo, alles goed bij de VK, lees dat je terug wat onzeker voelt door die buikpijn, is dit niet door je baarmoeder die optrekt? ivm haartjes knippen, 1e maal tegen haar eerste verjaardag, wou het dan laten groeien, maar werd zo lang in haar nek en met dat warm weer, en haar frou frou die voor haar ogen hangde, ze trok alles uit, haarspeldje, haarrekker... dus maar geknipt voor de 2e keer. Mijn kapster raadde het zeker aan, dan zijn de allereerste dons en babyharen weg. Ze vergeleek het met een volwassenen, raden ze ook aan om af en toe de toppen. Bijna de 20weken echo, wil je weten of Eline zusje of broertje krijgt? Gelukkig is Eline al weer genezen want kan me voorstellen dat je nu wel nood hebt aan wat rust, als ik even tijd heb nog zoek ik es voor foto voor Hope, hoop dat ze snel terug op de sporen geraakt en haar eindstation mag halen, ze verdient het zo, wens ze veel sterkte toe! marla, hehe mm bonbons, mentos, en Famke weet ook al zo goed wat lekker is, frietjes, spinazie a l a creme, van wie zou ze dat nu weer mee hebben? hihi ps, wie zijn album is er leeg? de jouwe hehe, geniet van je verlof! Famke zal ook wel genieten, zwembad en extra aandacht! anoek, goed te lezen dat nekplooimeting goed was, ivm cyste, duim met je mee, ken een kennis die dat ook had en die cyste trok vanzelf weg bij haar wuppie, amai zo een sportfaneet, petje af hoor! ik geraak niet verder dan af en toe zumba doen thuis marieke, ai driftbuien, maak ik hier ook soms mee, ter plaatse stampen met de voetjes en dan gaat ze liggen op haar buik op de grond met haar hoofd op de koude vloer, afkoelen zeker probeer haar dan ook te negeren tot ze bijdraait, maar gelukkig nog niet meegemaakt in situatis zoals bv Hema, zou ook niet weten wat te doen zo vanmorgen vroeg op, veel gedaan, huisje gepoetst, was aan het drogen, en vanmiddag komt vriendin met haar zoontje op bezoek vannacht was mindere nacht, Merel was doodop maar kwam steeds wakker doordat ze moest hoesten en ik ook dus, haar op de arm genomen, wat water gegeven en vanmorgen wat hoestsiroop, hoop dat vannacht een betere nacht is en morgennacht, want dan gaat ze naar mijn ouders, wij gaan naar een b-day fuif van een collega van het werk liefs flyke