tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Marieke, veel succes en sterkte vandaag! Ik denk aan jullie! Wij horen het morgen wel, he?

Miriam, mooie foto's van Sem, ook op hyves, ik had ze al gezien! Lastig he, Ischias, zijn man heeft er ook soms last van en ik zelf ben ook al een paar keer met Rick door mijn rug gegaan, zo erg dat ik haast niet meer kon lopen van de pijn en Rick niet kon tillen, omdat het helemaal doorstraalde naar mijn been. Dus echt aan de bel blijven trekken bij de HA, want jij moet Sem verzorgen en dat moet wel kunnen natuurlijk!

Jeetje, wat een verhaal van Amber, dat lijkt me een hele heftige tijd geweest voor haar en haar gezin. Ben benieuwd wanneer ze hier weer eens terug komt.

Marla, lekker op vakantie geloof ik?

Flyke, hoe was de kraamvisite? Heb je geen gekke dingen gezegd :$? En hoe gaat het nu met Merel? Ik denk ook dat het een fase is. Mijn nichtje vond eerst poep ook heel interessant, alleen het woord al. Maar toen ze zindelijk moest worden, werd ze er bang van...

Minka, lekker naar de kermis geweest? Ik zag het al staan langs het station. Heb je wel rustig aan gedaan de afgelopen dagen? Het lijkt me inderdaad helemaal niet leuk dat je haast niet kan genieten van je zwangerschap. Het zal toch wel anders zijn als met de eerste, als je meer tijd hebt voor jezelf en zo.

Ja Jette, dat lijkt me wel lastig voor je man als Do zo'n dingen doet onder de douche. Het hoort er vast bij, maar stel je voor dat ze er iets tegen een ander over zegt die dan verkeerde dingen gaat denken? Goede oplossing zo!

Me2, wat, een 4e? En voor een 3e beginnen als Fee een jaar is? Of begrijp ik dat nu verkeerd? Dat is wel erg snel allemaal :D. Wij hebben niet echt een planning, hoor. Voorlopig nog even zo houden als het nu is. Eigenlijk wilden we pas weer gaan proberen als Rick 3 is, maar misschien toch wel eerder. Je weet natuurlijk niet of het weer 2 jaar gaat duren voordat het lukt. Maar wie weet, komt er ineens weer een bepaalde "drang" opzetten en gaan we volgend jaar weer beginnen, we zien het wel.

Hier gaat het nu snel, Rick trekt zich nu op, althans hij probeert dit. Nu hebben we maar zijn bed verlaagd, want ik vond het toch wat te link worden. Hij zat ineens op zijn knieen op zijn bed met zijn handen op de rand zich omhoog te duwen en mij aankijken met zo'n blik van: kijk eens wat ik kan!
    En gisteren zei hij toch echt iets dat heel erg op papa en mama leek :). Helemaal trots natuurlijk!

Liefs,
    Jude.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben er ook weer een keer, even ego over mij. De misselijkheid is weg maar ik grijp zoveel mogelijk momenten aan om te slapen, man wat ben ik moe. Maar ook dat wordt vast een keer minder erg en dan bruis ik weer van de energie, haha.
    Sarah vond de kermis geweldig, zo'n gelukkig kindje op de draaimolen, heerlijk gewoon.
    Morgen gaan we naar de Efteling, eens kijken hoe ze dat vindt.

Jude, ja, groot gelijk dat je het bedje naar beneden hebt gezet voor je het weet liggen ze op de grond. Oh, wat moest ik toch wennen toen het bedje naar beneden moest, dan zijn ze ineens een stuk groterm of je wilt of niet.

Amber, ik herken je verhaal wel een beetje, ik zal reageren op je bericht. En nee, het is zeker niet aangeleerd!

Franka, jee, wat heb je het druk zeg, wat voro cursus ben je aan het volgen? Probeer tussendoor ook nog aan jezelf en je ukkie te denken hoor

Flyke, geen idee wat je kunt doen, misschien bij het cb voorleggen? Op zich niks geks, idd andere doekjes proberen? Wie weet is ze gevoelig voor de doekjes.

Jude, hoe gaat het nu met het eten van brood? Ik moet zeggen dat Sarah soms ook ineens een tijd niet zo goed wilt eten, ik maak me er niet druk om, ineens is het weer over en gaat het eten er gewoon weer in.
    Ik maak wel eens een omeletje met champignons, heerlijk vind ze dat. Of een cracker?

Me2, lijkt me geweldig 3 kids, zit zelfs nu al te denken of ik het zou willen, haha, en ik ben pas 14 weken zwanger.
    Ik hoor mezelf nog roepen toen ik zo misselijk was.....nooit meer. Blijkbaar was ik niet misselijk genoeg of zo.
    Ik hoor wel eens van mensen om me heen dat de stap van 1-2 groter is dan van 2-3, geen idee of dat dat zo is.
    Ach, geniet nog van je 2 kids en wie weet.........

Miriam, als je merkt dat Sem moeite heeft met de ontlasting kun je vragen om lactulose, werkt goed. Niet teveel geven dan ;)

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha Wuppie, zo te lezen ben je niet zo haard meer nodig, mama ga maar naar huisl ik red me hier wel. Leuk toch!
    Hier ook eentje die me niet meer ziet staan als ze bij het kdv is, ze is meteen spelen.

Jette, hier dezelfde douche taferelen. Ik heb er niet zo'n moeite mee, op gegeven moment is het nieuwe ervan af en is het normaal dat papa daar iets heeft hangen. Maar mijn vriend voelt zich er een stuk minder gemakkelijk bij (en ik moet dan stiekem toch wel lachen, Sarah ligt dan helemaal in een deuk)

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: hoop dat alles goed is gegaan vandaag! Wacht met spanning je nieuws af.

Franka: doe rustig aan he! Ik herken het wel hoor, maar je lichaam geeft vanzelf aan wanneer het genoeg is. Luister daar maar naar!

Minka: hoop dat je weer wat bent opgeknapt na je "me-time" en vergeet niet af en toe te genieten. een 2de zwangerschap is idnerdaad anders omdat je al een kind hebt rondlopen die verzorging nodig heeft, dus niet alles draait meer de hele dag om de zwangerschap. Dat is voor mij ook heel herkenbaar. Geniet dus extra van die momentjes als je bijv. in bed ligt en je baby is wakker!

Miriam: wat een schatje zeg! Heel knap ventje! Hoe voel jij je nu?

Jette:Hier ook dezelfde douche dingen met JP. Wij besteden er geen aandacht aan, maar moeten er stiekem wel om lachen...het gaat vanzelf over die fase. Dan is het niet meer interessant!

Jude: ja bedje naar beneden is al weer een stapje dichter bij echt baby af zijn vond ik....JP kon ook ongeveer tegelijk kruipen, staan en de trap op kruipen. Dan gaat het idnerdaad heel snel. Dat komt ook omdat de maanden er voor relatief minder gebeurd qua motorische ontwikkeling heb ik gelezen.
    En uh, 4 kids gaat het hier denk ik niet worden hoor. Dat wil mijn man niet en ik werk ook full time dus zou niet weten hoe we dat moeten doen. Eerst maar eens kijken of er een derde wil komen,maar ook daar zijn we nog lang niet! Pas na april 2010 zal daaraan gedacht kunnen worden. Dan is Fee 1 en mag het weer van de gyn....
    Jude, inderdaad gewoon zien waneer die drang er is....gek genoeg hebben de meeste mensen in mijn omgeving die er de eerste keer lang over deden de 2de keer heel snel een zwangerschap...weet niet waarom, zou het wellicht toch iets zijn met dat de druk eraf is of zo omdat je er al 1 hebt?

Anoek: blij dat je je wat beter voelt. Die vermoeidheid had ik ook heel erg. Dat is ook omdat je er al 1 hebt rondlopen denk ik. Ik vond de eerste krijgen het heftigste omdat het gewoon heel veel impact op ons leven had (wij gingen heel veel uiteten, naar feesten en borrels en gewoon veel uit, dat doen we nu veel minder en bevalt ons goed, maar daar moesten we wel even aan wennen). Ik vond de overgang van 1 naar 2 echt reuze meevallen. Mijn man vond het echter wel erg heftig van 1 naar 2, dus hij is nog iets terughoudender met een 3de, maar volgens mij is die overgang dan ook te verwaarlozen als je er al 2 hebt...maar eerst nu maar eens van deze 2 boeven genieten!

Wuppie: ook die fase herken ik. JP lekker bij de oppasmama geen oog meer voor mij! Maar dat is ook wel lekker,. Je weet dan dus dat ze happy zijn.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke meid hoop dat het goed is gegaan heb aan jullie gister gedacht knuf

ik voel me leeg me2 en onzeker en baal dat ik niet alles kan wat ik zou willen en dat ik nog last heb van de wond en dat ik overal spierpijn krijg en die rot isias dus zit niet zo in mijn vel als zou moeten heb ook zoiets van wanneer ben en komt de miriam van drie jaar geleden weer om de hoek kijken het gaat te langzaam allemaal en dan denk tjee wat ben ik ondankbaar dus zit in een tweestrijd.

sem is mijn stoere bink ik ben er apetrots op hij krijgt nu gemiddeld 100 cc per fles voeding binnen en komt nog steeds om de drie uur dat is soms vermoeiend maar ach als ik knuffel met hem ben ik alles even vergeten dan ben ik echt dankbaar.

het is een heel ander leven ineens heb er heel lang over gedroomd en soms dan denk ik doen we het wel goed en geniet ik wel voldoende tja onzeker he

meot ook van mijn fisio een x aantal stappen terug doen ik wil teveel te snel en dat valt ook zwaar dus rust overdag ook weer
    en plan meer en meer zodat ik niet 1 dag heel druk ben en dan een dag niks te doen heb.

gr miriam

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: je moet idd ook echt rustig aan doen met die keizersnee. vriendinnen van mij die het ook hebben gehad hadden mij dat op het hart gedrukt en ik heb me er dan ook echt aangehouden en dan nog voel ik de wond nog als ik bijv. nies of me omdraai in bed...en Fee is volgende week al weer 6 maanden!
    Dat lege gevoel komt ook door de hormoonveranderingen hoor. Let er wel op..als je te down wordt even aan de bel trekken. Dat je niet alles weet en onzeker bent is heel herkenbaar; denk voor de meeste meiden hier. Dat had ik ook heel erg bij JP en zelfs bij Fee af en toe ook nog wel eens. Elk kind is nl anders......Tsja, over dat wel voldoende genieten....ik weet dat wij allemaal niets liever wilden dan een kindje krijgen, maar dat neemt niet weg dat je het ook wel eens zwaar, moeiljik en lastig mag vinden. Daarmee houd je niet minder van je kind. Mensen staan er vaak niet bij stil wat een impact het heeft op je leven...het wordt nooit meer hetzelfde als de baby er eenmaal is...dat mag dus best wel eens moeilijk zijn....Genieten hoeft ook niet continue te zijn hoor!
    Lieverd, hou je taai, je bent een topper hoor!

7. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Hey mir, je gevoelens zijn erg herkenbaar hoor, ik kan me nog herrinneren dat ik op een gegeven moment aan de keukentafel zat en in tranen uitbarste, en waarom........... tja zeg het maar, ik zag het allemaal niet meer zitten, alles was veranderd, we waren zomaar in eens ouders, komt dat allemaal wel goed, waar is het ritme, wat kan ik wel doen, wat kan ik niet meer doen, en dat laatste baarde me nogal wat zorgen!

Maar geloof me meid, het zijn allemaal hormonen, je moet niet denken dat het allemaal genieten is, er zullen ook momenten zijn dat je het niet ziet zitten, jij hebt het natuurlijk dubbel omdat je lichamelijk ook nog niet weer op de rit bent, maar het komt echt goed meis, en net zoals me2 zegt niet door dubben, maar als je het echt niet zit zitten dit gewoon bespreken met je huisarts.

Ik weet dat ik in het begin ook vreselijke angsten had, over dat Dominique ons weer werd afgenomen, hoefde maar een ziek kindje op de tv te zien en ik was in tranen.

En toch......... de mooie tijden zullen komen, het is het heerlijkste wat er is, als die mooie ogen je aankijken en straks als je wat verder bent in de tijd, die armpjes je vastklampen voor een knuffel of zo'n heerlijke kwijlkus, dan is alles maar dan ook alles vergeten!!!

Liefs
    jette

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even snel......eindelijk goed nieuws!!!!
    De cyste was niet gegroeid.
    Paps vond de operatie wel tegenvallen, hij heeft veel meegekregen, en heeft doodsangsten uitgestaan. Achteraf kwamen ze erachter dat zijn infuus niet goed doorgelopen had.
    Maar nadat het goeie nieuws doorgedrongen was, was de rest niet meer belangrijk. Hopelijk kunnen ze nu echt een half jaar genieten!
    Eind maart moet hij weer terugkomen. Hopelijk kunnen we voor die tijd met hun naar Tenrife!
    Hij heeft nu nog flink last van zijn keel, maar na een paar dagen moet dit wegtrekken.

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    marieke, blij dat jullie eindelijk es goed nieuws kregen te horen.
    Duim met je mee dat het nu echt de goede kant mag blijven op gaan!

Mir, zoals de anderen zeggen, emoties komen en gaan, kan je niet tegen houden, ik had ook dergelijke ups and downs, is echt even weer zoeken naar jezelf en een plaatsje voor alles en iedereen.

zo, ga vlug wat verder poetsen
    liefs
    flyke

groetjes aan de rest!

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke jes jes jes o wat fijn wat een super nieuws het beste wat even nu kon komen he meid.
    En nu goed doorsparen en dan heerlijk op vakantie met paps
    o wat ben ik blij dit hadden jullie allen nodig knuf knuf meid

meiden bedankt voor jullie visie hier over voel me al weer een stuk beter hihi
    knuf miriam

11. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Marieke meis wat een fantastisch nieuws, beter had in dit stadium eigenlijk niet gekund of wel??
    ja dat ie gekrompen was, maar dat was niet haalbaar of wel?

meis geniet ervan!!!!

liefs
    jette

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: kwam net gluren of er al nieuws van jou was! En gelukkig is het ook nog eens goed nieuws!! Wat fijn voor je paps en jullie! Nu lekker sparen voor Tenerife!!

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Marieke Gelukkig was de uitslag goed en nu op naar Tenerife.

Miriam ik denk dat iedereen last heeft gehad van wat jij nu voelt zelfs ik met me super makkelijke baby flesvoeding en normale bevalling.
    Hoor ook iedereen achteraf had ik het maar rustiger aan gedaan.
    luisteren naar de fysio en rustig aan je lichaam moet wel even bijkomen van drie jaar vol aan de bak.komt goed.
    Hoe is het nu met je mannetje ?

Anoek gelukkig is de misselijkheid minder en ooit voel je je weer fit :D hoe was de efteling?

Jude Sophie kon ook opeens alles tegelijk zorg maar dat je goed uitgerust ben in de startblokken nog even en hij komt overal bij :D

Me2 April 2010 duurt nog maar 6 maanden is zo voorbij :D

Vind het wel leuk hoor dat Sophie zo wijs is en het zo leuk vind op de crech maar af en toe gaat het allemaal een beetje snel.

Ze heeft maandag los gelopen in de supermakt en ze luisterde jeeeh.
    Ze mocht helpen door de boodschappen in het mandje te doen elke keer als er wat in zat ging ze juichen en rende ze voor me uit naar het volgende artikel.
    Zak konijnen voer redde ze echt net.:D

Er komen nu opeens 5 tanden en kiezen door en ze heeft er best last van koorts, wakker worden en het eten gaat niet zo super.
    buikje is ook een beetje van slag. Hoop dat het snel weer beter gaat.
    Ze slaapt vannacht bij oma hoop dat ze doorslaapt, ze is daar ook al eens ziek geworden naar een inenting.

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, fijn om te horen dat je je iets beter voelt. Luister naar je lichaam. Snap heel goed dat je nu echt wilt genieten, het leventje oppakken, maar lichamelijk kan dat echt nog wel even duren.
    En die onzekerheid, ja, moet eerlijk zijn, dat dat wel een beetje blijft. Maar die liefde die jij nu voelt, gaat nooit meer weg, heerlijk gewoon!

Flyke, hoe is het nu met het pruimpje van Merel?
    En hoe was het kraambezoek?

Wuppie, ben je maandag nog begonnen met Sonja Bakker? Bij mij gaat het nog steeds goed.
    Heerlijk je verhaaltje over de supermarkt, wat een knappe meid zeg!
    Jeetje 5 tanden, dat zit niet mee zeg. Zielig voor die kindjes.

Minka, meis wat verschrikkelijk dat je je zo voelt.
    Kan me voorstellen dat je wilt genieten, en dat het op deze manier niet lukt. Zorg voor jezelf meid, ik hoop dat je je al wat beter voelt. Dikke knuffel!

Jude, wat leuk zeg dat rick zich aan het optrekken is. Heerlijk om te zien he, dat ontwikkelen?
    Ja als het bedje omlaag staat ziet het er opeens anders uit, maar wel veilig.

Anette, och jeetje nog steeds zo moe? Duim echt voor je dat deze fase snel voorbij is. Dat kan je echt opbreken.
    Hoe was het in de efteling?

Me2, oh april is zo, hopelijk voor jullie. Kan me voorstellen dat je flink de kriebels hebt. Kan je gevoel goed indenken.

Jette, dit was inderdaad de beste uitslag die we zouden kunnen krijgen. De vreugde is dan ook enorm. Heerlijk hoor!
    Hoe is het met jou?

neia is flink ziek aan het worden.
    Gister opeens in 1 keer. Snot en slijm, verschrikkelijk zielig.
    Vannacht dus ook maar maximaal 2 uur geslapen, zit dus al de hele dag brak op het werk.
    Ik hoop dat het meisje zich snel beter voelt.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marieke, wat een supergoed nieuws, wat ben ik blij voor jullie. Dikke knuf hoor! Zo'n nieuws kan een mens goed gebruiken.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Bekijk bijlage 18947

De efteling was echt erg leuk, Sarah heeft genoten.
    Droomvlucht, 2 keer carnaval, sprookjesbos, de bootjes en de trein, de caroussel, erg leuk, wij hebben ook enorm genoten, doet een mens goed zo'n dagje.

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat een schatje Anoek! (hier trouwens ook krullen, hebben papa en mam allebei dus de kindjes ook :D)

Marieke: beterschap voor je kleine meid (en voor jou...) hoop dat iedereen vannacht beter slaapt!
    Hoe zit het met de vervulling van jullie kriebels? Hebben jullie al knopen doorgehakt (of ben ik nu te direct...sorry daarvoor)

18. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Anette, wat een lieve foto zie ik hier voorbij komen :)! Efteling zal dus zeker wel leuk geweest zijn zo te zien!

O Marieke, wat fijn dat het allemaal mee is gevallen, dat geeft weer wat hoop, he! Maar wat vervelend dat Neia nu weer ziek is. En voor jou ook, want dat is zo zwaar, brak op werk zitten vanwege slaaptekort. Dan duurt zo'n dag ineens erg lang... Heb het gelukkig niet zo heel vaak, Rick slaapt meestal wel goed door, maar ja, soms niet en ik ben al gebroken als ik er 1 keer uit moet, ik kan daar gewoon slecht tegen. Dus veel sterkte en hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Me2, over 6 maanden is het al weer april inderdaad :D. Betekent dit dan... Of bedoel je dat het dan weer mag, maar niet automatisch dat jullie er dan meteen weer voor gaan? Pfff, petje af hoor, want het lijkt me echt zwaar, 3 kleine kinderen. 2 kleintjes lijkt me al zwaar, vandaar dat ik er eigenlijk liever wat meer tijd tussen zou willen hebben. Maar goed, ben wel in twijfel over wanneer dan te beginnen, soms denk ik nu, toch maar volgend jaar beginnen, want stel dat het weer zo lang gaat duren, maar ja, het kan de volgende keer best heel snel lukken, dat weet je toch nooit. Dus ik vind het wel een moeilijke beslissing eigenlijk.

Miriam, ik sluit me bij de anderen aan, die gevoelens zijn zo herkenbaar. Ik voelde me ook zoals jij het beschrijft. Ik denk dat dit heel normaal is, alles is veranderd natuurlijk en daar moet je aan wennen. En soms is het gewoon ook heel zwaar, omdat je niet weet hoe alles moet en je bent dan moe en komt niet aan veel dingen toe op een dag. En dan voel je je weer gefrustreerd daardoor. Daarom vond ik het na een half jaar thuis te zijn geweest ook wel weer fijn om te gaan werken, want dat is wel een fijne afwisseling, hoe leuk het met de kleine ook is, je wereldje wordt wel erg klein. Komt allemaal wel goed meis!

Wuppie, hoe is het, zo zonder de kleine meid? Voelt ze zich al weer wat beter? Had ze dan een spuitje gehad? Of last van haar tandjes?

Flyke, lekker gepoetst :D?

Liefs,
    Jude.

19. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Marieke Sonja gaat goed tot en met het avond eten of we hebben haast of we zijn laat thuis of ik eet alleen, hoop volgende week wat meer ritme te hebben.wat balen dat neia ziek is hier kan snot en slijm ook uit het niets opkomen maar gelukkig ook weer zo weg zijn.

Sophie heeft heerlijk het klokje rond geslapen bij oma gelukkig maar.
    Ze slaapt daar elke woensdag. Ze gaat op woensdag naar oma 1 en door naar oma 2 en die gaat in de middag naar mijn huis,wandelt ze met de hondjes strijkt ze en kookt ze ben heeeeeeel blij met mijn mama:D

Jude het zijn de tandjes inenting was een paar maanden geleden toen heeft ze 'snacht's gespuugd bij oma.
    Ik vond het ook een hele moeilijke beslissing zat ook met dezelfde twijfels.

Anette wat een mooi meisje is sarah en ook al van die lieve krulletjes.

pffff ben een paar weken geleden van de trap gevallen /gesprongen en daardoor heb ik waarschijnlijk iets in me rug/bekken verschoven wordt gek van de hoofdpijn. mag dinsdag gelukkig naar de giropractor, ben daar 2 jaar geleden voor het laatst geweest het ging al zo lang goed.:(
    Slaap hierdoor heel slecht en rust niet uit heb vannacht zelfs geslaap wandelt. stond op zei tegen me vriend moet nog wat doen maar weet niet wat en hij heeft me weer naar bed gestuurd.
    dit is me echt nog nooit gebeurt.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: ja over 6 maanden zou het theoretisch weer mogen :D Maar of er daadwerkelijk dan aan gewerkt gaat worden weet ik nog niet. We zullen zien hoe het dan allemaal gaat met de kinderen! Het is inderdaad best druk zo 2 kleintjes (vindt mijn man vooral hahaha). En ook voor ons geldt dat je nooit weet hoe lang het duurt. Ik word over 2 weken 35. Niet dat dat oud is maar moet dan ook weer geen jaren gaan duren voordat je een beslissing neemt over nog wel of geen 3de.

Wuppie: gelukkig is alle goed gegaan vannacht bij oma! Is altijd zo vervelend als ze daar net helemaal van slag zijn...
    Pff klinkt niet best met jouw rug/bekken....gelukkig snel naar de giropractor!
    Wat een heerlijk mama heb jij....ja, dat missen wij wel heel erg hier (we wonen niet in NL dus hebben geen oduers of familie om de hoek).....MAar goed, als we er dan zijn dan gaan ze ook helemeel voor de klein kinderen hihihi

Deel Deze Pagina