Hé meiden, daar ben ik weer. Even een weekje niet geweest! Ik ben weer redelijk bij getankt, maar ben me ervan bewust dat ik een stapje terug moet doen. Gisteren ineens roestbruine urnine en branderig gevoel, dus vandaag maar even urine weggebracht voor controle op blaasontsteking. Ook heerlijk weekendje gehad op de kermis, Eline vond het helemaal geweldig! Even korte reactie's: Marieke, wauw meid, wat een fijne uitslag. Nu op naar Tenerife! Ik donneer een kopje koffie met taart op een terrasje voor jullie allemaal. Je weet me te vinden voor de rekening (geen grapje hoor!) Is Neia al iets beter of juist meer ziek geworden? Me2, Heerlijk toch dat je graag nog 1 (of meer) kindjes probeert te krijgen, en de tijd....ach die vliegt!!! Wuppie, wat vervelend! had je al eerder last van je rug/bekken tijdens je zwangerschap? Of heb je bij je volgende zwangerschap meer kans op BI? (al druk aan het klussen trouwens?, spannend hoor!) Anette, wat een heerlijke foto! Fijn dat het dagje uit je zo goed gedaan heeft. Ik hoop dat je snel wat minder vermoeid zult zijn. Miriam, na al die mooie woorden van Jette (En toch......... de mooie tijden zullen komen, het is het heerlijkste wat er is, als die mooie ogen je aankijken en straks als je wat verder bent in de tijd, die armpjes je vastklampen voor een knuffel of zo'n heerlijke kwijlkus, dan is alles maar dan ook alles vergeten!!! hoop ik dat je snel jezelf weer terug zult vinden. Ik kreeg er kippevel van en zag het zo voor me! (Ik kom snel op de rest terug, pauze gaat iets sneller dan verwacht, en heb nu vergadering.) Kus Minka
O jee Minka, dat klinkt niet best, toch te veel hooi op je vork genomen? Weet je inmiddels al wat er aan de hand is? Jullie hebben het over al die krulletjes, weet iemand misschien hoe dit zit? Ik dacht dat krullen dominant zijn qua erfelijkheid?! Nou, hier lijkt het er niet op, man heeft krullen (maar hij heeft erg kort haar en je ziet het alleen als hij het wat langer laat), ik niet en Rick heeft veel en superstijl haar. Normaal is het volgens mij als kindjes krullen krijgen dat ze lang kaal zijn en later komen dan de krullen (is bij mijn nichtje en neefje gebeurd). Ik had gehoopt dat Rick ook krullen zou krijgen, maar ik vraag het me nu af... Hoewel ik gehoord heb dat man in het begin ook stijl haar had, dus wie weet ... En hij eet trouwens nog steeds geen brood, hij spuugt het gewoon uit. Nu geef ik hem maar pap bij de lunch. Hopelijk bedenkt hij zich binnenkort en wil hij het wel weer .
Jude hier kwamen de krulletjes ook later met haar verjaardag zat er alleen een krulletje achter haar oor de rest was stijl. bij vrend zit er veel krul in de familie bij mij maar een beetje.had als kind zelf pijpen krullen maar die zijn verdwenen. Ben allang blij dat ze mijn huidskleur niet heeft (spierwit) maar papa's snel bruin wordende huidje Minka ojee even stapje terug rustig aan je moet nog even. Ik heb al heel lang last van me rug in mijn jeugd opgedaan door verkeerde houdingen. Als alles goed staat kan ik alles maar verstap ik me of heb ik stress dan begint het weer. Ik krijg zelf de spanning niet van me spieren. Heb wel Bi gehad en zal dat ook wel weer krijgen met een volgende zwangerschap maar het was niet heel erg. Lekker vrij vandaag Sophie slaapt alweer die was shagie 8) Ga zo kadootjes kopen en even naar een kleding outlet kijken of we nog wat leuks kunnen shoppen.
o daar kun je eigenlijk heel weinig van op aan nog jude krullen kunnen gewoon nog komen gewoon afwachten wie weet minka lief je berichtje en ik weet ook wel dat ik veelste veel veelste snel wil maar ja dat heb ik alitjd al gehad hier gaat een alarm af sem zat net nog rustig te poepen dat kun je heel goed horen en hij zal wel klaar zijn ga hem maar even verschonen meiden fijn weekend allemaal liefs miriam
Hi hi Miriam, ik moest even denken over dat alarm, ik vind het wel leuk bedacht! Ja en dat poepen, dat kun je goed horen, maar je kunt het vooral ook erg goed zien . Rick doet dat vaak als hij avondeten krijgt in zijn stoel en dan trekt hij een heel apart gezicht . Dan zie je hem gewoon drukken, zeg maar, en loopt hij ook rood aan en maakt soms een zuchtend geluid daarbij. Ik moet dan altijd zo lachen! Gek mannetje denk ik dan! En daarna gaat hij weer rustig verder eten, dat vind ik dan het mooiste!
Minka: hoe is het nu? Jude: JP kreeg vrij snel krullen (eigenlijk meteen toen zijn haar goed ging groeien dus na 7 maanden ongeveer). Hij had altijd haar. Fee is echter nog helemaal kaal.....IK had meteen na mijn geboorte al krullen en mijn man was lang kaal en kreeg eerst stijlhaar en pas trond 14 jaar krullen. Dus geen peil op te trekken..... Wuppie: lekker geshopt?
Wat is het hier rustig hoop dat het inhoudt dat iedereen lekker druk is met eigen en niks naars aan de hand is. heb ook weinig nieuws hoor maar wilde even kijken of er al weer gepost was volgende week komen ze van mijn werk eindelijk op kraambezoek deze week ook nog twee bezoeken staan. en dan zitten we denk ik behoorijk aan het eind gelukkig ben het ook wel enorm zat. O ja toch nog nieuws bart zijn nicht is zaterdag avond bevallen van een dochter 6 weken te vroeg silke genaamd alles is gelukkig goed na omstandigheden en ze is nog een 5 ponder dus maar iets lichter dan sem scheelt niet veel
Hier alles weer een beetje op de rit. Ik had geen blaasontsteking, waarschijnlijk een restje met afvalstoffen wat uit de nieren is gekomen. Moest het wel goed in de gaten houden. Ben nog steeds wel erg moe en heb het vandaag steenkoud! Maar....ook een warm gevoel want de 20 weken echo was goed! De verloskundige die we bij Eline hadden (en wat haar 1e zelf ter werled geholpen baby was) doet een opleiding voor echoscopiste en moest bij mij proef examen doen. Erg leuk en extra veel aandacht en uitleg. Onze kleine lag helemaal dwars en was erg moeilijk om bepaalde organen goed in beeld te kunnen brengen, vandaar dat ik ruim 3 kwartier heb mogen gluren. Op een gegeven moment zaten ze volgens mij aan de onderkant en ik zag niks extra's, ik keek minka-man aan en zei ik zie niks en hij had hetzelfde. Even later was het allemaal goed duidelijk, het staat zelfs op de foto afgedrukt....Eline krijgt dus een zusje! Ik zal proberen een nieuwe banner te maken, de oude werkte niet meer en heb maar even tot vandaag gewacht. Meiden, ik ben superblij dat alles goed was en ga proberen ervan te genieten!!! Dikke kus Minka
Hey meiden, De wereld staat hier even op zijn kop. We hebben dit weekend te horen gekregen, dat mijn 4-jarig neefje (zoontje van mijn broer) leukemie heeft. Vandaag is hij al geopereerd en verblijft momenteel in Nijmegen. We proberen zo goed en kwaad als het kan zoveel mogelijk te helpen (met mijn andere neefje, hun hondje, huishouden, etc) Nog 3 weken en dan heb ik even een week vakantie (en dan nog één weekje tot verlof) ben er echt helemaal aan toe! Ik hoop snel positief te kunnen posten, maar heb er even de puf niet voor. Liefs Franka
eerst minka meid wat geweldig leuk super nieuws echt toppie gefeliciteerd een meisje hihi en dan franka meid wat schrikken zeg leukemie als iets een nare ziekte voor kinderen is dan is dat het wel vind ik. En ik heb ook iemand gekend die dat had vreseijk lief dat jullie ze helpen dat hebben ze nodig en jij nog een maand en dan verlof o meid wat is het hard gegaan zeg en heb je een mooie buik geniet je nu volop? liefs miriam
Minka, nog een meisje, lees ik! Dat zal Eline wel erg leuk vinden, een zusje! En fijn dat alles er goed uit zag! O Franka, dat is wel erg vervelend nieuws, hopelijk komt alles goed. Is het je broer en schoonzusje dat nu weer zwanger is, met die twee drukke jongetjes waar je eens over schreef, of ben ik nu in de war met iemand anders? Veel sterkte toegewenst, en nog even doorzetten tot aan je verlof, het is zwaar, de laatste loodjes. Liefs, Jude.
Franka: oh wat een vreselijk nieuws!!! Mijn god.....hoe is de prognose? Hele dikke knuffel...wat een nachtmerrie..... Minka: fijn dat alles goed is!! en een zusje!! Nu wordt het weer een stuk realistischer he! en je hoeft geen nieuwe kleertjes te kopen....(ook wel weer jammer natuurlijk hahahaha).
Tjeetje Franka, dat is schrikken! Ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen voor de toekomst. Weten ze al iets meer wat de vooruitzichten zijn? Ik hoop ook dat je er zelf ook goed over kunt praten, denk wel aan jezelf en je kleintje nu. Nog even doorzetten tot je verlof meid! Kus Minka
jeetje franka meis, wat een slecht nieuws, weten jullie al iets meer over de vooruitzichten, pfff heb er even geen woorden voor. Minka super meis, wat leuk nog een meidje erbij heerlijk zeg!!! wat vindt minka man er van, super zeker, of had hij stiekum ook wel graag een jongetje gewild??? Jetteman was van het begin af aan aan het hopen op een meisje en hij zou als we ooit een tweede zouden willen weer graag een meisje willen gek he je zou toch denken dat een man het leuk zou vinden om een ZOON te krijgen maar jetteman heeft echt een meidenvoorkeur!!! Miriam hoe gaat het bij jullie, begint het wat te wennen?? Ja die bezoekjes zijn leuk maar op een gegeven moment wordt je er ook wel een beetje zat van he!?!!! Hier gaat alles goed, dominique slaapt weer goed alleen is mega vroeg wakker om half zes en gaat dan ook niet meer slapen de dag is dan voor haar echt begonnen, voor mamma is dat een heel ander verhaal. Met mij gaat het ook goed, ben nu 2 a 3 x in de week in de sportschool te vinden met een een collega, zwem 1x per week met mijn buurvrouw en rijd momenteel 3 paarden, hoe ik het doe, ik weet het ook niet!!! ha ha ha, jetteman wil er wel iemand bij op stal die wat van me overneemt, maar ik heb daar nogal moeite mee, waarom weet ik niet maar is zo. Hij zou graag in januari of februari nog een keer op vakantie willen en dan zou het ook makkelijk zijn iemand op stal te hebben, maar ik heb mijn twijfels, dus wel een discussiepunt bij ons momenteel ik denk dat ik alles zelf wel kan, maar ja het wordt straks vroeger donker, dus wordt rijden natuurlijk ook lastiger. Nou ja we zien wel. Met mijn vader gaat het redelijk, als je hem vraagt hoe het gaat is het altijd van nou niks over, maar toch als ik zie wat hij al weer probeert, vindt ik het niet slecht gaan, alleen zegt hij soms nog wat rare dingen, zoals vanmorgen zegt hij tegen Dominique jongeman???? he het is toch geen jongetje!! Nou ja als dat het ergste is!!! Mijn moeder gaat goed, ze is zo stapel met dominique dat is het zonnetje in haar leven. Wel merk ik dat het slapen blijven momenteel niet echt haar ding is, eerder wilde zo dominique graag op zondagavond al hebben maar dat zit er nu niet in, denk dat het komt met de situatie van mijn vader, nou ja geeft toch niks!!! dus zoals jullie lezen gaat het hier goed!!!! liefs jette
Jette, goed bezig meid! Klinkt allemaal wel superdruk in mijn oren, maar als je het kunt moet je er gewoon lekker mee doorgaan. Iemand als reserve voor in de stal kan volgens mij nooit geen kwaad, misschien niet voor definitief, maar als een soort oproepkracht. Lijkt me goed om iemand achter de hand te hebben. Minka-man had iets meer voorkeur voor een jongetje die hij later gras kon leren maaien hihihi, mijn voorkeur ging iets meer naar een meisje. In mijn kant van de familie komen geen jongetjes voor dus het verbaast me niks! Waar is de rest gebleven? Ik ben zelf ook een tijdje minder actief geweest hier, maar zit weer beter in mijn velletje nu. Ik hoop dat dit ook zo mag blijven voorlopig. Voor allemaal liefs van mij! Minka
Ik ben er nog Minka . Ik kan het alleen niet maken om op werk te posten . Geen idee of ik daar in de gaten gehouden word... Och, dus nu is Minka-man een beetje teleurgesteld, ha ha. Ach, het maakt ook niet uit, als het maar een lief kindje wordt! Op zich denk ik dat het erg leuk is om twee van hetzelfde geslacht te hebben, leuk voor de kindjes bedoel ik dan. Ik zou zelf een broertje voor Rick heel leuk vinden, hoewel ik het zelf ook leuk zou vinden van allebei 1 . Gaan jullie het tegen anderen zeggen wat het wordt? Ik hoor dat nu heel vaak om me heen dat mensen bij de tweede zeggen wat het wordt, terwijl ze dat bij de eerste niet gedaan hebben. Heel apart, ik zou dat toch echt voor mezelf willen houden. Och meiden, het gaat zo snel allemaal, Rick staat nu aan de salontafel, best wel stabiel al, al zijn de beentjes nog erg wankel, ik sta er versteld van. Hij probeert het de hele tijd zelf en het lukt hem best aardig. Het betekent wel dat mijn kleine baby'tje er niet meer is ... en dan denk ik aan vorig jaar om deze tijd toen alles nog onbekend was en zo, en ik bijna verlof had en dan realiseer ik me steeds hoe de tijd vliegt en dat wil ik eigenlijk helemaal niet, het gaat me veel te snel. Hebben jullie dat nou ook? Liefs, Jude.
Het is en blijft nog wennen hoor heb nog het gevoel dat ik nergens aan toe kom en dat ik tussen die vier vreselijke muren zit. Sem heeft vanacht voor het eerst een ruk van vier en een half uur gemaakt dus mama heeft even iets bij kunnen pitten maar het begint zwaar te worden om de drie uur de voedingen hou nu een lijstje bij zodat ik kan zien na een week of er een bepaald ritme in zit dag drie zijn we nu
Hey meiden weet niet goed hoe zeggen, en weet dat dit pijnlijk kan overkomen bij Hope en Neia, maar ik ben terug zwanger! Hope, ik wens en duim hard verder voor jullie, dat jullie wens mag uitkomen! Neia, ook voor jou duim en wens ik dat jullie tweede wens vervuld kan worden. liefs flyke ps ben vandaag 5weken en 1 dag zwanger vorige woensdag licht pos.getest, dagen erna ook dinsdagmorgen bloedtest gedaan en gisteravond bevestiging, hcg 1474 dus zeker zwanger maar jammer genoeg zit ik vol angst en onzekerheid, naast soms wat vermoeid, vorige week krop in de keel, heb ik geen symptomen, maar dan probeer ik te denken, ik heb al een MK gehad, het zou wel groot toeval moeten zijn dat ik dit terug mee maak en probeer me op te trekken aan de anderen hier, die voor de 2e maal zwanger zijn zonder MK, net gebeld nr gyn en mag 29okt 1e echo oja, wat er ook zo raar is he in sept 2006 zwanger getest: uitgerekend 4juni : MK in sept 2007 zwanger getest: uitgerekend eind mei: Merel geboren in sept 2009 zwanger getest: uitgerekend 9 juni ik probeer vanmiddag bij te lezen en te reageren, moet nu naar HA voor verslag bloedtest en vanmiddag naar CB met Merel, prikjes liefs flyke
Jaaaahhhhhhh!!!!!!! Oh Flyke, wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd meid. Ik zit helemaal te schitteren achter de PC, laatst vertelde je nog dat je even wou wachten, dus had het echt niet verwacht. Ik herken je onzekerheid, en ik kan je zeggen, deze blijft nog wel een tijdje helaas. Maar je hebt een geweldig meisje op de wereld gezet dus waarom zou het nu fout moeten gaan. Probeer te genieten, en houd vertrouwen! Jude, het gaat inderdaad allemaal heel snel, maar de leuke tijden komen er nu aan hoor, ik vind het geweldig te zien hoe ze met de dag meer leren en zelf kunnen. Houd je deuren goed in de gaten, want 1 van de volgende dingen is : de trap op kruipen. Geloof me, in no time zijn ze halverwege! Je bent gewaarschuwd Minka-man is niet teleurgesteld hoor, maar ik pest hem nu al dat hij tussen de dames zit strakjes! We hebben familie en vrienden wel verteld dat het een zusje gaat worden. Bij Minka-man in de familie hebben ze dit eigenlijk altijd al gedaan en hij wou het ook graag vertellen. Voor mij had het niet gehoeven, maar het maakt me niet zoveel uit, nu zijn we van dat gevraag af! Miriam, 1 tip: even een paar uurtjes alleen Miriam zijn en geen vrouw of mama. Ga even lekker in je uppie de stad in dit weekend en verwen jezelf en koop iets moois voor jezelf of ga lekker naar de kapper of zo. Ik heb hetzelfde gehad en ben daar enorm van opgeknapt. Succes meid! Zit op mijn werk dus laat het hier even bij, kom straks nog wel even kijken hier. Kus Minka
Flyke: JOEHOE!!!! Van harte!!!!!!! Wat een goed nieuws!!! Was het dit keer snel gebeurd? Ja helaas breekt die onzekere periode weer aan...kan me dat nog zo goed herinneren!! Neem 1 dag tegelijk en zolang je geen aanwijzigne hebt dat het NIET goed is, is het gewoon goed. Zeg dat maar 1000x per dag tegen jezelf! Jette: klinkt alsof alles lekker loopt! Zou ook zeker iemand voor achter de hand zoeken, maar zoalng je het zelf kan doen, waarom niet?? MInka: blij te horen dat je weer lekker in je vel zit! Bij mij ook alleen maar meisjes en toch kreeg ik als eerste een ventje!! Ja voor een man is vaak een ventje een soort spiegel van zichzelf, maar als er eenmaal een meisje is dan vinden ze die ook gewedlig! Jude: ja gaat hard he! Vind ik ook. Fee was gisteren al weer 6 maanden en heeft haar eerste groentenhapje gekregen. Ze gaat al zitten en doet echt mee.....Bij JP ging het ook opeens zo hard. Kruipen, staan en trap op allemaal tegelijk! Moest ook wel slikken maar aan de andere kant wel super om te zien die ontwikkeling te zien toch? Ik had bij de eerste zelfs dat ik helemaal niet wilde weten wat het was, maar bij de 2de was mijn gevoel precies andersom....toen wisten we dus ook wat het was en heb ik het ook verteld. Ik kan niet zeggen waarom maar wellicht komt het omdat je er al 1 hebt of zo.... Miriam: ja om de 3 uur is best veel qua voeden. Ik vond dat ook. Ik weet alleen dat je gewoon verstand op nul moet zetten en na een week of 8 wordt het allemaal met wat meer ritme....Zorg dat je ook gaat slapen als Sem slaapt en vraag of Bart af en toe en flesje geeft zodat jij kan bijslapen....