tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: hoe is het met jullie neefje?

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka, wat leuk een zusje voor Eline, ik heb altijd het voorgevoel gehad dat Merel een zusje krijgt ooit, wij thuis met twee zussen, maar hubbie thuis met twee broers, hij heeft nu voorgevoel voor een jongetje. Ik zei een tijdje geleden dat een zusje wel heel leuk zou zijn voor Merel, maar we zien wel, zolang alles maar goed verloopt en kindje gezond is.nieuwe foto in je banner zeker? kijk straks nog es in je album

marieke, hopelijk is Neia al beter? kraambezoek was leuk, wel niet zolang gebleven, Merel wou hele tijd de baby's aaien , wel lastig lijkt me hoor, ze moeten op het zelfde uur gevoed worden, maar de ene sliep nog en de andere was wakker en had honger... ik weet nog dat ik heeeel vroeger zei, als ik later kindjes koop, dan wil ik een tweeling, dan ben ik er in één keer vanaf, dat zeg ik nooit meer zei ik toen ik Merel had

anoek, wat een lieve mooie meid zie ik daar!, wil ze haar haarspeldje inhouden? ik heb het nu al een tijdje niet meer geprobeerd, Merel trok dat meteen uit...weet jij het geslacht?

miriam, ik herinner me ook nog goed dat die drie uren tussen voeding zo vlogen, veelal waren het maar 2.5u bij Merel,
    dan dacht je na de voeding, ok ben er even vanaf, en voor je het wist, huh, is het weeral tijd voor voeding, hoop dat je vlug wat ritme te pakken krijgt en inderdaad goede tip van Minka, ga er es alleen op uit , verwen je zelf, naar kapper, shoppen of zo.

jude, inderdaad de tijd vliegt, als ik soms terug denk aan vorig jaar hoe merel toen was, zo hulpeloos precies, en nu zo zelfstandig... gaat immens vlug

me 2, ik was al een tijdje gestopt me de pil en we waren voorzichtig,eigenlijk de knoop ook nog niet doorgehakt wanneer we echt voor een tweede wilden gaan, ik zei vooral, stel dat het weer een MK wordt, of het weer een jaar duurt vooraleer ik terug zwanger geraak....dan zal ik spijt hebben dat we niet eerder gestart zijn, toen we er voor gingen zwanger in de derde ronde, 1e zwangerschap 4e ronde: MK, dan pas een jaar later terug zwanger en nu 3e ronde, de ronde hiervoor dacht ik echt zwanger te zijn, week overtijd nog nooit geweest, bloedtest en zw.Test negatief, ongesteld geworden en ronde erna waar ik zeker niet dacht zwanger te zijn, wel zwanger, loopt raar he toch!

franka,:( van je neefje, weet je al iets meer? pf zal wel extra druk nu zijn voor je, probeer tussen alles door toch even te rusten he!

Wuppie, spijt me , had er daarnet niet bij stilgestaan, misschien ligt het voor jou ook moeilijk, duim met je mee voor een nieuwe zwangerschap!

jette, lekker druk maar gaat lekker goed bij jullie, doe zo voort, wel leuk he te zien dat je moeder zo opklaart door jullie zonnetje in haar huis, die afleiding doet haar ook wel deugd denk ik

ivm merel haar pruimpje, ze jeukt er soms nog aan als ze kan, maar er is echt NIETS te zien, foute gewoonte denk ik
    vraag ik straks es aan CB wat of hoe

de laatste week slaapt ze wel niet meer door, komt wakker huilt, speentje kwijt (terwijl ze die vroeger enkel nodig had om in slaap te vallen), soms gooit ze die woest weg, kwijlt enorm en zit met handjes in de mond, maar zie momenteel nog niets, kiezen denk ik, meer dan tandgel aandoen kan ik helaas niet doen, of geven jullie preventief paracetamol, geef ik liever zo weinig mogelijk eigenlijk

zo heb mij was wat laten ophopen, ga wat strijk in halen nu Merel slaapt

liefs
    flyke

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Flyke Geweldig ben echt heel blij voor jullie en ook nog eens na 3 ronden al gefeliciteerd.

Hier af en toe ook wel eens zulke nachtjes zijn denk ik toch kiezen. Ik geef alleen paracetamol als ze echt pijn heeft en koorts.
    koude appelmoes of waterijs wil ook nog wel eens helpen dat verdoofd een beetje.

Jette hoeveel werk je dan ook nog erbij. en staan de paarden aan huis en moet je alles zelf doen.
    Snap wel dat je geen hulp wil kwa rijden? Welke klasse rij je eigenlijk?
    Gelukkig gaat het wat beter met je vader en onderneemt hij ook dingen.
    Dat vroege opstaan is hier nu ook steeds vaker op vrijdag mag ze dan tv kijken op bed kan ik nog even lekker liggen.:)

Miriam 4 1/2 uur is in ieder geval een vooruitgang hoe gaat het lichaamelijk nu met je? even wat voor jezelf doen helpt echt.

Jude ja nu gaat het echt hard Sophie deed ook alles tegelijk wel heel leuk hoor je kan nu meer met hem gaan spelen.
    Ja ik had die geveles ook vanaf verlof tot aan de eerste verjaardag trok alles af en toe als een film aan me voorbij.
    Elk moment van die kleintjes is gewoon bijzonder:)

Wuppie man had ook een voorkeur voor een meisje met een tweede maakt het hem niet uit.

Minka gelukkig zit je weer goed in je velletje :D

Wij zijn zondag naar monkey town geweest (overdekte speeltuin) en dat vond ze geweldig.
    Voelde mezelf ook weer helemaal kind in de ballebak en op de glijbaan.:D Alleen die spierpijn op maandag pfoe ik word oud.

Ook nog heerlijk geshopt echt een super leuk jurkje voor Sophie gekocht voor op mijn verjaardag zondag.

4. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    In de eerste plaats Flyke gefeliciteerd!
    Ik zag je septemberlijstje.....echt bizar (had dat ook met Goede Vrijdag)

Met mijn neefje gaat het niet veel beter.
    Gisteren heeft hij zijn eerste chemo gehad en was er erg ziek van (en totaal in paniek) Vanochtend vertelde mijn broer, dat hij weer een klein beetje kon lachen.
    Dinsdag wordt er één of ander apparaatje geplaatst, zodat ze niet continue in hem hoeven prikken (deze meet zijn bloedwaarden e.d.) Verder krijgt hij regelmatig beenmergpuncties en chemo's gespreid over de komende 2 jaar :(
    Ik kan hem alleen over de telefoon spreken en vindt het zo vreselijk. Sinds we dit weten, hebben we hem nog niet mogen opzoeken en ligt hij daar alleen op een kamertje (gelukkig met papa of mama in de buurt)
    Met enige hoop mag hij even in het weekend naar huis om weer bij te tanken.
    Het is allemaal zo onwerkelijk en tegelijkertijd besef je maar weer, dat het leven enorm kwetsbaar is.

Ik post dit weekend weer.

Liefs Franka

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ten eerste flyke meid van harte gefeliciteerd zeg wat onwijs gaaf wist niet dat jullie al voor een tweede gingen maar echt super en we helpen je er door heen door de enge moeilijke weken.
    Weet ook zeker dat marieke en hope beide blij zijn voor jou en je manneke.
    Ook al is de toekomst voor deze meiden niet super cool en voor hope is het vreselijk als enige overgebleven en nu al zoveel meiden of zwanger van een tweede of hebben al een tweede dat doet pijn maar denk wel dat ze het heel fijn vind dat er nog aan d'r gedacht wordt, ook al schrijft ze niet meer mee

hier verder echt geen puf om te reageren sorry sorry maar sem neemt zoveel energie van mij dat ik nu zo mijn keuken netjes maak en dan wacht tot bart klaar is met douchen en dan ga ik naar bed ik kan niet meer zit er doorheen en daardoor ook weer de waterlanders die weer om de hoek komen kijken. Soms denk ik waarom wou ik mama worden dit is niet leuk, Sem huilt en huilt en wil echt niet in bedje slapen overdag niet in de box niet in de wippert en de wandelwagen slecht alleen als ik ga lopen verder bij mij dan na de fles een uur huilen en dan overstuur worden weer wat rustiger en dan eindelijk in slaap pffff moe van te worden

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #8786 Me2, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Franka: wat een nachtmerrie zeg...vreselijk....hoe staan de artsen er tegenover? Echt hartverscheurend dit soort berichten....

Flyke; Nou dat is dus mooi vlot gegaan!
    Als ze zo kwijlen en huilerig zijn dan geef ik wel paracetamol. Zullen wel kiezen zijn denk ik.

Wuppie: lekker geshopt dus! Monkey town klinkt ook goed! Ga je je verjaardag nog vieren?

Miriam: heeft Sem misschien last van krampjes dat hij zo lang huilt na de voeding? Het helpt vaak als je even de ander de zorg geeft en jezelf even helemaal afsluit en je rust neemt. Het hebben van een kind is niet makkelijk en dat heeft niemand ook gezegd....toch zul je na zo'n dag als vandaag er weer 100 goede hebben en ben je de slechte momenten ook weer zo vergeten. Praat anders met de vk of gyn als je het even niet trekt (je huisarts heb je niet zoveel aan begreep ik). zIj kunnen ook tips geven en let ook op dat je niet te somber wordt!

7. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Wauw Flyke, wat lees ik nu, jij ook al weer zwanger?! Wat gaat het snel nu! Van harte gefeliciteerd! Ik put hier wel moed uit, hoor, zo te lezen gaat het bij de meesten de tweede keer veel sneller! Ik herken mij trouwens heel erg in wat jij schreef, ik weet het nu ook niet meer wanneer wij weer voor een tweede zouden moeten gaan beginnen. Stel dat het weer 2 jaar duurt met alle ellende MK en zo, dan kan ik maar beter volgend jaar ergens weer beginnen. Maar ja, wat als het dan wel meteen lukt... Niet dat dat dan een probleem zou zijn, maar ik vind het wel een dilemma...

Ach Franka, dat klinkt echt zielig, voor zo'n klein manneke :(. Wat kunnen ze er van zeggen, wat is de prognose? Wat zal dit zwaar zijn...

Miriam, voor jou een hele dikke knuffel, dit klinkt mij ook heel herkenbaar in de oren. Helaas, zo heb ik me ook gevoeld soms. Gelukkig niet steeds, net wat Me2 zegt, je kan je best morgen weer veel beter voelen. Maar het is soms gewoon ook echt zwaar (zeker met te weinig slaap) en niet zoals je het je van te voren had voorgesteld. Daarom is het straks als je gaat werken ook best prettig, klinkt nu misschien gek, maar het is echt zo. Werken gaat je goed doen, even ertussenuit en als je dan weer vrij bent, dan is het extra leuk om thuis met je manneke bezig te zijn. Dan heb je weer energie genoeg. Ik voelde me soms ook thuis vast zitten, zeker op het einde van mijn verlof. Bijna niemand was overdag thuis om even op bezoek te gaan, en ja, dat rondje in de buurt lopen, dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien. Het komt allemaal goed meid, ik denk dat we dit allemaal wel gehad hebben. Ik ben soms na een inspannende dag met Rick ook erg blij als ik hem aan Jude-man "over kan dragen" :D.

Liefs,
    Jude.

8. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hoi meiden,

Flyke meis van harte proficiat, heerlijk zeg zwanger van de tweede, tja en daarbij begint het hele gedoe van voren af aan, die onzekerheden, de angsten etc.
    Meis elke dag is er 1 en probeer je niet gek te laten maken!

hey meiden als jullie allemaal aan een tweede beginnen blijf ik straks achter............!! ha ha ha!

Miriam, meiske tja die begin periode is zwaar en er lijkt geen einde aan te komen, maar geloof me het wordt makkelijker straks, je moet nu ook voor je zelf kiezen, vroeg naar bed, en als sem even slaapt zelf ook even gaan liggen.
    Neem je rust, dan kun je het allemaal beter aan.
    Wel zou ik eens informeren of het misschien krampjes of iets anders kan zijn, misschien moet er iets met voeding aangepast worden of zo, of krijgt hij wel voldoende voeding, allemaal zaken om even onder de loep te nemen.

succes meis!

Franka wat vreselijk voor je neefje en zijn ouders, wat een hel moet dat zijn, ik hoop maar dat de chemo aanslaat.

Marla waar zit jij, hoor al weer een tijdje niks van je!!

Wuppie ik heb eerder Z2 gereden, dit is al wel weer een tijdje terug hoor, heb daarna telkens jonge paarden gereden die op een gegeven moment verkocht worden als ze M1 / M2 waren.
    Ik wil heel graag weer naar mijn oude niveau terug, maar ja de kwaliteit van de ruiters is ook veel beter geworden.
    Moet wel zeggen, en dat is niet arrogant bedoeld maar heb nu echt een aantal kwaliteitsvolle paarden op stal staan en dat maakt denk ik ook dat ik zo gedreven ben, met de sportschool, trainen etc. Ik wil superfit worden om goed op het paard te kunnen zitten.
    2 van deze paarden zijn 3 jaar, dus daar mag ik nog niet mee starten ja nu deze maand in de B, maar wilde ze in de L starten dus dat mag niet eerder als april 2010, wel ga ik 1 merrie in de VSN trofee starten dat is in december.
    Jetteman en ik doen de stallen altijd wie het eerst thuis is, tja de dagen dat ik niet werk doe ik ze zelf, als ik de paarden s'morgens naar buiten zet doe ik direct even de stallen, is niet veel werk omdat we dat elke dag doen, dus even drollen opscheppen en bijstrooien. en ze staan er weer netjes voor.
    De dagen dat ik werk doet jetteman de stallen hij is eerder thuis dan ik en duikt dan direct in de stal, dan is hij klaar als ik en dominique thuis komen en kan hij zich over dominque ontfermen terwijl ik dan kook.
    Daarna ga ik rijden en doet jetteman Dominique in bad of onder de douche.
    Wat een geoliede machine he ha ha ha!
    In het weekend doet jetteman de stallen helemaal we hebben daar een shoveltje voor waar je de stallen mee kunt mesten dus niet echt lichamelijk zwaar.

De discussie of we er iemand bij "nemen" is een beetje overgewaaid, ik kan nu nog makkelijk de drie paarden rijden en wil ze toch zelf op wedstrijden starten, wel heb ik toegezegd te gaan kijken als het meisje rijdt, en wellicht voor de dagen dat ik werk dat zij ons 1 of 2 uur komt helpen, maar meer wil ik eerst niet!

het gaat goed zo, dus waarom veranderen!!!

jette

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: Jude heeft gelijk,. als je straks weer gaat werken is alles wat "prettiger". Er zit meer regelmaat in je eigen leven, maar ook in dat van je kind. Ik herken dat heel erg. Ik geniet daarom ook zo van mijn boeven omdat ik ook werk. Je hebt dan wat afleiding en andere contacten en je zit niet zo opgesloten binnen 4 muren. Ik werd ook gek op het laatst tijdens mijn verlof van JP en vond aan het werk gaan een verademing. Tevens zijn jongetjes volgens mij gewoon bewerkelijker dan meisjes. JP was de hele dag wakker dus ik kon ook niet even gaan rusten. Bij Fee was het allemaal anders, maar dat is niet zo gek omdat je er dan al 1 hebt.

Jette: als ik het zo hoor heb jij helemaal geen tijd voor een 2de hahahahaha Kan me voorstellen dat je ze nu zelf wilt rijden als ze van die kwaliteit zijn. Ook wel weer erg leuk om je daarop e focussen!

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bedankt meiden voor de opbeurende woorden
    hihi had ik even nodig
    gr miriam
    die een te druk weekend heeft

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een leuke dag gaat hebben en dat Sophie straalt in haar nieuwe kleertjes.

Franka, heavy hoor, hoop dat jullie het allemaal een beetje aan kunnen. Het is niet niks. Sterkte.

Miriam, hoop dat je je weer iets beter voelt.

Jette, klinkt prima toch zo alles met jullie en jullie paardjes. Het belangrijkste is dat je je er goed onder voelt en dat is volgens mij wel zo.

Jude, keuze voor een tweede plannen is ook erg moeilijk, je weet nooit welke kant het op zal gaan. Combinatie werken/moeder vind ik ook het best. Ik ben ook niet het type dat de hele dag thuis zou willen blijven, maar als iemand dat wel is, ook prima toch!

Flyke, hihi ik was ook in de derde ronde zwanger nu. Na de BV gerekend dan want de eerste maand moest mijn ongie nog echt even op rit komen. Voel je je goed? en hoe was de uitslag?

Me2, ben je nog veel onderweg nu of heb je een lekkere periode thuis voor de boeg.

Marieke, hoop dat alles goed gaat bij jullie, heb je al een tijdje niet gezien hier.

Marla, Neeke, bij jullie ook alles goed.

Hier weer een lekker weekend, gewoon rustig aan doen en niks in de planning. Gewoon genieten met zijn allen. Ik voel me goed dus daar ben ik wel blij om, moet alleen mezelf er af en toe toe zetten dat ik ook even wat ga rusten. Gelukkig is Minka-man daar streng in.
    Ga even de spullen klaarzetten om appeltaart te maken, anders komt het er niet meer van hihihi Jullie ook een stukje?

Kus Minka

12. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    ja eigenlijk vindt ik het wel prima zo, ik bedoel alles super te combineren, we hebben een gezond kindje wat het hardstikke goed doet, en wanneer is een gezin compleet????

Jetteman zou best wel een tweede willen, maar hij vindt het ook prima zo eigenlijk, ach wie weet!!

Bij jullie toch ook best druk me2, jij werkt full-time of niet? dan is het ook wel hectisch allemaal??!!

wuppie jij bent jarig..... of geweest, in ieder geval van harte gefeliciteerd meis!!!

jette

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb blijkbaar wel gelezen hier maar niks meer geschreven, nou daar ga ik verandering in brengen.......

Wuppie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag! Laat je lekker verwennen!

Jette, is toch prima? Ik heb ook geen idee wanneer een gezin compleet is, bij 1 , 2 of 3? Of meer, haha, ik weet het echt niet. Als je gevoel goed is en jullie zijn gelukkig dan is het toch prima. Wij hebben ook getwijfeld over een tweede, mijn vriend wil er graag 3 maar ik vind het zwanger zijn tot nu toe niet zo mijn ding zeg maar. Wel heel bijzonder maar mijn lichaam is er niet zo voor gemaakt. We zullen zien.

ow, buuf belde net om te zeggen dat ze heerlijke koffie klaar heeft. Tot straks

14. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Bedankt voor de felicitaties er is indedaad vandaag weer een jaartje bij. nog 2 jaar en dan die enge 3.:)

Jette Jeetje jij rijdt gewoon echt op hoog niveau en dan nog drie veel belovende paardjes die je kan rijden leuk,uniek.Ik kan me voorstellen dat je dan super motivatie heb op er strak op te zitten.
    Paarden bij huis is voor mij ook echt een droom, ik ben niet verder gekomen dan een verzorgpaard. Mijn mannetje zou dan ook mee willen helpen, rijden is niet echt wat voor hem maar het verzorgen wel.
    Jullie redden het zo goed druk maar alles lekker in eigen hand.
    Nog een paar jaar en dan kan je samen met Dominique rijden op zo'n lief klein ponytje :). ohh ik wil ook weer.

Miriam geen tips wel een knuffel ik hoop dat het snel beter gaat.

Franka wat vreselijk sterkte dit zet je toch weer even met beide benen op de grond.

Jude eigenlijk geef je het antwoord al in je verhaal:D

Minka lekker appeltaart:) Ik moet nu echt even streng op dieet.

Ik heb een hele leuke gezellige verjaardag gehad. De visite kwam mooi verspreid en ik ben goed verwend. Sophie zag er super uit in haar nieuwe jurkje alleen d'r oren zaten verstopt ze zat echt overal aan.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wuppie, die enge 3 valt best mee hoor, ik heb intussen alweer 4 jaar ervaring met de 3 en nog nooit ruzie gehad :)

Minka, wat leuk een meisje. En kleertjes hebben meiden nooit genoeg. Fijn dat de echo goed was. Genieten hoor!

Franka, wat een rotnieuws. Zo schrikken is dat, weet je intussen al iets meer? Welk type heeft hij?
    Doe jij maar rustig aan hoor, denk goed aan jezelf, zo'n dingen hakken er goed in. Leif dat jullie zoveel mogelijk kunnen en willen helpen. Alle hulp is welkom denk ik. Knuf!

Flyke, wat een geweldig nieuws. Hoe voel je je?

Hier alles zijn gangetje, prima dus.
    Eigenlijk geen nieuws.......

16. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    is al wel een tijd geleden hoor wuppie, maar ik wil terug naar dat niveau echt waar, heb zo'n drive momenteel!

Weet je waar ik soms wel angstig voor kan zijn, als je nu keuzes maakt waar je later "spijt" dat ik nu de paarden erg belangrijk vindt maar ik kan natuurlijk niet oneindig blijven rijden!

ach maak me er niet te druk op!!!

wuppie als je het zo fijn vindt, ga weer rijden dan meis, ik weet dat het echt even ontspannend is!!!

jette

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik weet niet of je spijt krijgt van keuzes. Nu sta je op deze manier in het leven en natuurlijk kan dat in de loop der tijd veranderen maar als je je keuzes bewust maakt denk ik niet dat je er achteraf spijt van krijgt. Ik vind het juist erg goed als mensen over dingen nadenken, je hoort ook wel eens anders, helaas.
    Een collega van me was 24 weken zwanger toen haar vriend er vandoor ging met een ander. Hij wilde eigenlijk toch geen kinderen. Dat maakt me kwaad, hij zal er vast en zeker spijt van krijgen als hij er achter is wat hij mist en op heeft gegeven.

DIe twijfels zijn hier ook nog soms hoor, Sarah is zo lief, vindt zij het wel leuk een broertje of zusje en wat als ze het niet goed met elkaar kunnen vinden (zoals mijn vriend en zijn zus).
    Als jullie nu heel gelukkig in het leven staan, fijn toch, lekker genieten samen met jullie Dominique. Als de tijd ervoor is komen jullie er vanzelf achter, echt waar!

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    jette, niet te zwaar aan tillen. Je kunt nooit voorspellen hoe de toekomst gaat lopen. Je leeft nu en hier voelen jullie je prettig bij, als dat over een jaar of zo anders is meerk je dat vanzelf.
    Hier ook nog een twijfel hoe alles zal gaan met een tweede hoor, nu loopt alles soepeltjes, maar hoe moet dat straks? Ik laat het ook allemaal op me af komen, we zullen wel zien.

Anouk, wil jij strakjes weten wat het gaat worden?
    Voor jou schiet het ook al aardig op!

Ik heb gisteren controle gehad bij de VK, alles was prima, alleen de bloeddruk was weer aan de lage kant. Moest er wel voor zorgen dat ik wat meer rust krijg, maar dat had ik zelf al bedacht.
    Ook nog even over de mexicaanse griepspuit gehad, kreeg dus een oproep van de huisarts, maar ik denk niet dat ik deze ga nemen.

Allemaal dikke kus
    Minka

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden korte melding hier ben zelf letterlijk op bekaf doodmoe sem huilt best veel op een dag
    en ik ga nu even bijtanken hard nodig weinig energie om op jullie te reageren maar vergeet jullie niet hoor en de knuffel en tips bedankt liefs miriam

20. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Mir, gaat het wel goed met je? Wel op tijd aan de bel trekken, hoor, als het niet meer gaat. Goed op jezelf letten, meid!

Wuppie, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ach, die 3 straks lijkt erger dan het is (maar je hebt nog 2 jaartjes om er aan te wennen)! De 4 lijkt me erger (maar daar hebben we hier ook al iemand van, toch ;) Minka?).
    Ja, je hebt gelijk, ik las mijn stukje nog een keer en het antwoord staat er eigenlijk al in (maar dat betekent nog niet dat ik er al uit ben, ha ha).

Flyke, hoe gaat het met je?

Franka, en met jou, en je neefje? Al nieuws?

Minka, heb jij ook last van een lage bloeddruk? Dat had ik ook toen ik zwanger was en nu soms ook, dan word ik ineens duizelig, erg vervelend. Dan lig je in bed en voel je alles om je heen draaien. Fijn dat verder alles goed was!

Hier zijn we net weer beter. Rick werd vorige week woensdag ziek, verkouden en een oogontsteking en ik werd donderdag ziek, ook verkouden en erg last van keelpijn, gelukkig niet ook die oogontsteking. Heb me behoorlijk beroerd gevoeld, maar nu gaat het gelukkig weer beter.

Liefs,
    Jude.

Deel Deze Pagina