Jude: ja ik kolfde ook al vanaf het begin. Bovendienw erk ik full time dus kolf ook al weer 3 maanden overdag helemaal omdat ze dan bij de oppas zijn Noem mij maar een meester-kolver hahahahahahaha. Enige verschil is dat ik die flesjes dan nooit gaf en nu wel...Ze drinkt ze wel bij mij,maar niet leeg...... Wow lekker even rust hahahaha Heb je lekker tv gekeken. Wat jij begrijft herken ik ook. Heb echt de kribels en zeker als ik hoor dat iemand anders zwanger is in onze omgeving, dan denk ik...ik wil ook, maar a) het mag nu gewoon nog niet van mijn gyn vanwege de keizersnee en b) is het gewoon echt verstandiger om te wachten tot Fee wat ouder is. Zoals je zegt is het nu al super druk en met een drde wordt dat niet beter, Sterker, je hebt met je man maar 2 paar handen en die zijn nu al vol.... Ik ben er niet zo'n gelover in maar ik dacht steeds wellicht volgende zomer weer zwanger....ben ik van de week gependeld voor juni 2010, dus wie weet hahahahaha Minka: jeeeee 3 jarg bestaan al, man, man, man, wat is er veel gebeurd in die tijd! Goed dat je die 2 uurtjes pakt! en dan inderdaad ook rusten he! (ik ken mezelf, dan ga ik alsnog bodschappen doen ed...). en wat gaat dat snel, na kerst al weer verlof!!!! Lekker hoor! Miriam: veel groeten terug aan Hope!!! Even wat foto's van mijn kindjes:
Ah, wat een schatjes! En wat is JP al groot zeg! Ongelofelijk hoe snel het dus gaat! Maar, volgende zomer al weer... dat is toch best wel snel dan... 3 kindjes, dat zal druk worden, ha ha! Minka, wat ben jij toch goed in data, maar 3 jaar al weer... ja inderdaad, zo lang is het al weer geleden, kan het me nog zo goed herinneren dat we hier begonnen. Mijn MK is dan binnenkort ook weer 3 jaar geleden en met dit herfstweer in deze tijd van het jaar met korter wordende dagen komt dat ook steeds weer terug en dan voel ik weer hoe ik me toen voelde, bah... dat zal wel nooit meer overgaan ben ik bang. Goed dat je minder gaat werken en zo bezien lijkt het nog maar erg kort tot je verlof. Gaat het nu met de tweede ook echt sneller voor jou zelf, of ligt dat aan mij? Nee, dat spiraaltje blijft er nog mooi in, hoor. Is eindelijk sinds een maand of zo helemaal op orde daar, ik had nog steeds tussentijds bloedverlies en had al op het punt gestaan om het ding er uit te laten halen, maar toch maar even aangekeken tot het einde van dit jaar en ik denk dat het nu goed is. Dus voorlopig komt daar geen vreemde meer in de buurt, ha ha!
hoi meiden, tjonge jonge al drie jaar "in de lucht" ongelofelijk zeg! Maar wat hebben we al wat met elkaar meegemaakt he! Marieke heel veel sterkte vandaag denk aan jullie!!! Laat je het ons weten als er iets bekend wordt?? nou de afgelopen nacht is wat verbeterd, ik heb haar al vroeg weg gelegd want ze was doodop, ze sliep direct, en vanmorgen om vier uur melde ze zich, beetje drinken en sliep toen door tot 6.00 uur, toen moesten we er toch uit omdat ik aan het werk moest vandaag. Ik schrok eergisterenavond wel even ze zat onder de vlekken haar hele lichaam, dus ik dacht aan waterpokken, ze had al koorts en verkoudheid gehad dus zou het kunnen maar nu is alles weer weggetrokken. De slechte nachten hadden dus echt te maken met haar ziek zijn maar man man wat vermoeiend om er s'nachts 6x uit te moeten pffff!!!! nou vanavond maar weer wat later naar bed brengen en hopen dat we dan weer om half zeven uit komen!!! Miriam hoe gaat het meis?? jette
me2 wat een mooie foto's wat worden ze alweer groot. Ik snap je kriebel gevoel en al helemaal als iemand meld zwanger te zijn. Dat half jaar is zo om. Minke drie jaar alweer wat vliegt de tijd en wat is er een hoop veranderd in die tijd. Wat goed dat je toch wat minder gaat werken even lekker uitrusten. Marieke Ik hoop dat ze snel weten wat het is en dat het meevalt Knuffel. Jude het kan inderdaad door de tandjes komen dat rick wat minder drinkt ik mekte het ook als ze wat last van haar keel had. Jette gelukkig ging vannacht weer wat beter je zo moe worden van 'snachts je bed uit ik vind het ook verschrikkelijk.Hoop dat ze gauw weer helemaal beter is. Miriam wordt het lucht alarm al wat minder? Ben je al een beetje aan het uitrusten. Wat goed dat je de site heb kunnen afsluiten en dat jullie samen iets gepland hebben. Wij zijn lekker een lang weekend weggeweest naar Duitsland staan daar op een camping. het was echt heerlijk en ben ondanks we daar hebben geklust aan de caravan en het harde bed wel uitgerust. Sophie heeft voor het eerst in het grote bed geslapen ging goed ze is er een keer uitgevallen doordat ze ging klimmen en alles wat los kon is losgehaald maar ze was ook zo op haar gemak dat ze uitsliep en er ook wilde spelen. Ze heeft nu ook heel goed door wat een speeltuin is als we erlangs fietsen zegt ze af af Ze begint nu ook verhalen te vertellen in haar eigen taaltje,is geen touw aan vast te knopen. Gister is ze naar het Cb geweest en ze is nu 81 cm en 10.2 kilo.
tjonge wuppie nu al in een groter bed??? dominique ligt nog achter de tralies hoor denk als ik haar in een groter bed leg dat ze er steeds uitklimt, maar ja zal natuurlijk wel een keertje moeten! ik zat zelf te denken aan volgende zomer of zo, dan kunnen we de bovenverdieping mooi aanpakken en dan krijgt zij daar haar nieuwe kamer. Aan de andere kant is het ook wel lekker dat ze nu nog zo dichtbij ligt, ik zie me al elke nacht de trap op klimmen als mevrouwtje wakker wordt!!! ME2 denk je nu al aan een derde ????? meis heerlijk voor je, jullie gaan een groot gezin krijgen, ik voel het aan mijn water!!!! maar kun je dat allemaal wel combineren met je baan?? jette
Jette Sophie heeft in de caravan in een groot bed geslapen met de ladder van het stapelbed ervoor. Thuis begin ik er ook nog niet aan dan trekt ze denk ik de hele kast leeg8) Al heeft ze haar ledikant aardig gesloopt de bovenkant heeft ze aardig met haar tanden bewekt en het voorpaneel mag ik wel eens aandraaien. Hoe was de woesel en pip voorstelling
Even snel vanaf mijn werk: Vanmorgen de echo gehad. Ben mega trots op mijn meisje, ze heeft het super gedaan. Wel gehuild natuurlijk, maar ze bleef perfect op haar zij liggen en maar snikken. Arme meid......... Radioloog mocht niks zeggen, alleen dat hij wel wat vocht zag. De arts belt deze week nog de uitslag door. Blijft wachten dus.............. Meiden, GEFELICITEERD met ons 3jarig jubileum!!! Heel erg bedankt voor alles, jullie zijn toppers!
Jude: ja inderdaad ken ik dat gevoel. In september 2006 kreeg ik een miskraam en hoe ik me toen voelde is echt niet fijn. Dat gevoel komt inderdaad telkens rond mijn verjaardag in oktober terug omdat ik me die verjaardag net na de mk nog zo goed kan herinneren. Stond ik daar met mijn glas wijn en sigaret ongelukkig te zijn! (ben nu gelukkig al ruim 2,5 jaar gestopt met roken!!) Jette: heeft Do niet de vijfde of de zesde ziekte gehad? Die vlekken, verkoudheid ed en meestal verder weinig symptomen? Gelukkig gaat het nu weer beter bij jullie!!!! Wuppie: nu al in het grote bed!! Mooi hoor! Thuis dus nog een ledikant dat ze al bijna heeft gesloopt hahahaha Ik hoor ook geregeld hele vreemde geluiden uit JP's kamer komen net of hij de boel aan het verbouwen is! Wij wachten er zolang mogelijk mee (ze hebben nu allebei nog een ledikantje) want we willen niet dat JP gaat rondwandelen, vooral smorgens....) en die is nogal ondernemend... Klinkt als een heerlijk weekend! Heerlijk het dat brabbelen en ja die speeltuin ken ik...als we er langs rijden zonder te stoppen is het drama....hahahahahaha Marieke: fijn dat Neia het zo goed heeft gedaan! Ik duim voor de goede utslag! Hahahahaha rustig aan hoor dames, nog geen hele serieuze plannen hoor voor een derde. Mijn man zegt nu ook dat hij er even helemaal niet aan moet denken,maar zegt wel dat de kids het beste en mooiste zijn dat hem ooit is overkomen. Hij doet ook echt veel en is dus een enorme steun en hulp. Met mijn baan zouden we met een derde echt wat extra hulp nodig hebben. Ik ben dan welliswaar thuis, maar reis dus ook nog wel eens en dan zou een oppas aan huis op redelijk permanete basis eigenlijk het meest ideale zijn, maar bij de oppasmama doen de kids het zo goed, leren er veel en hebben ook andere kinderen om mee te spelen. Al met al nog veel dingen om over te spreken alvorens de beslssing wordt gemaakt. Maar als dat allemaal niet zou spelen zou ik er nu zo weer voor gaan hahahahahaha
Me2, wat leuk om je kindjes even te zien. Wat een kereltje is JP al zeg! Ik vind het erg leuk dat je zo graag een groot gezinnetje wil, even afwachten dus wanneer jullie er klaar voor zijn. Wuppie, Wij hebben voor Eline al een peuterbedje gekocht. Is erg vroeg, maar strakjes krijgt Eline een grotere kamer en tja, moet je dan nog een ledikantje aanschaffen of niet. Klein zusje gaat de eerste paar maanden nog in een wiegje dus echte haast hebben we niet, maar als het kamertje klaar is willen we proberen gelijk het bedje neer te zetten. Ben benieuwd hoe het gaat! Jette hoe is het met Dominique? Is ze al weer wat beter of juist erger ziek geworden. Bah, niet leuk! Marieke, groot applausje voor jullie kleine meid. Wat goed dat ze zich zo goed gedragen heeft. het vocht kan natuurlijk ook nog wegtrekken, dat hopen we dan maar. Hoop dat ze minder snel pijn heeft met lopen; zegt ze nog wel eens au als ze loopt of is dat al iets minder? Jude, heb ooit een lijste gemaakt met verjaardagen erop en in de outlook agenda gezet, dus ik krijg een melding wanneer er iemand jarig is maar wil niks zeggen hoor, want heb het al een tijdje niet meer nagekeken dus kan best zijn dat ik iemand vergeet. Hier een snipverkouden Minka! Riep van de week nog trots dat ik het oversloeg terwijl Eline en Minka man al weer voor de 2e keer verkouden waren. Ben nu erg aan het hoesten en dat is geen pretje met een zere rug, dikke buik en een lek ventieltje aan de onderkant8)
Minka: ja gekke is dat ik nooit echt kinderen wilde en toen ik eenmaal had bedacht dat ik het wel wilde kreeg ik die miskraam en daarna ben ik een soort "verslaafd" geraakt aan het geheel van zwangerschap en kinderen hahahahaha erg moeilijk uit te leggen... Veel beterschap voor jou!! Hier is ook iedereen al 1 of 2 keer ziek geweest...
hey meiden niet veel tijd, wil jullie laten weten dat ik een goede echo had 8w0 dagen (en vlgs mijn berekening 8w1dag), supergoed dus, kloppend hartje, 1.6cm, binnen vier weken terug op controle.Kan even niet reageren op de anderen, moet er zo mee door, uitstap met het werk en raad van bestuur deze avond, infomoment en dan gaan eten. liefs flyke
Flyke, van harte meid met je goeie echo! Ben zooooo blij voor je, dit moet een eerste opluchting zijn. Nu de volgende 4 weken aftellen. Minka, ai je hebt het nu dus ook flink te pakken. Als het maar niet de mexicaanse griep is. Zorg goed voor jezelf en de kleine mini-minka. Me2, hihi verslaafd. Helemaal herkenbaar. Als ik een dikke buik zie, dan wil ik ook. Wat een schatjes heb je zeg. Leuk om de foto's te zien. Zal ik binnekort ook een keer doen. Wat een mooie grote knul is JP al zeg. Jette, hoe is het nu met de nachten? Wuppie, wat goed zeg dat het zo goed ging in het grote bed. Ze wordt al een grote meid, de tijd gaat hard. Verder weet ik het even niet meer........... Woensdagavond werden we nog gebeld door de arts. Er zat dus wel vocht op de heupen. Het kan dus een griep op de heupen zijn, maar ook kinderreuma. Ze begint nu namelijk ook te klagen over haar andere beentje en haar handjes. Over een maand moeten we terug komen en krijgt ze dezelfde onderzoeken om te vergelijken. Verder moet ze rust houden, veel zitspelletjes doen, maar niet haar ontwikkeling belemmeren, zodat ze kunnen kijken of het verder achteruit gaat. In de tussentijd moeten we ook nog naar een algemene kinderarts om andere dingen uit te sluiten. Dat moet via de ha, die is nu met vakantie, dus maandag bellen. Over een kwartier heb ik vakantie. Lekker een weekje helemaal niks. Alleen maar leuke dingen doen, en rondom huis klungelen. Iedereen een fijn weekend!
meiden eindelijk even tijd voor mezelf sem slokt echt al mijn energie en tijd op. Donderdag middag sem naar mijn moeder gebracht en thuis gekomen wou ik zoveel doen maar ben gaan slapen tot bart met sem weer thuis kwam. bleek toch wel heel erg op te zijn. nu bart druk met sem en ik even tijd voor mezelf moet eigenlijk aan de poets maar kom er niet aan toe heb er geen zin in. flyke super goede echo fijn toch weer spannend he marieke o ik wacht met jou mee in spanning op de uitslag maar je hebt een super meid en daar mag je ook trots op zijn me2 wat een scheetjes zeg en ja wat de anderen ook al zeggen wat is jp al weer groot tjee de tijd vliegt he 3 jaar alweer ik kwam iets later maar jongens wat een lief en leed is hier al gedeeld zeg pfff. jette hoe ist bij jou? minka hoe voel je je doe je het nu rustiger aan? franka meid hoe ist met jou? jude en met jou? marla en amber meiden jullie gezellige verhalen mis ik en de rest ook hope mocht je lezen knuf wuppie lees bij jou ook alles goed he heerlijk meid iedereen gehad volgens mij wel anders duizend maal sorry fijn weekend allemaal knuf van mij en kusje van sem
Oei Marieke, dat klinkt niet leuk voor Neia, hopelijk is het echt niks ernstigs, dat is zo zielig... Geniet wel van je vrije week, he! Leuke dingen gaan doen! Miriam, ik herken heel veel in jouw verhaal. Je wilt zoveel doen, maar komt eigenlijk bijna nergens toe, en dat kan frustrerend zijn. Je moet echt je tijd goed plannen, anders komt er niks van. En het stomme is, man komt vaak wel aan zijn dingen toe, maar dat komt dan omdat ik me het huishouden ook aantrek en hij daar niet echt aan denkt. Dus als ik even tijd hebt, dan ga ik vaak iets in huis doen, en als man even tijd heeft, dan gaat hij iets anders doen... Dus ja, we doen toch iets fout, Mir ... Fijn weekend meiden. Ik ga vanmiddag gezellig met Rick op bezoek bij een paar meiden van de zwangerschapsgym, met de kindjes natuurlijk, heb er wel zin in! Liefs, Jude.
Marieke: ok, dus nog niets is zeker vwb Neia...balen echt balen...hopelijk kan je snel bij de kinderarts terecht om andere dingen uit te sluiten. Heerlijk dat je nu vakantie hebt! Hoe is het eigenlijk met je vader? Tenerife al geboekt? En hoe staat het met julie voor wat betreft...uh...de uitvoering van de kinderwens? Ik weeet dat het misschien wat direct is en je hoeft niet te antwoorden maar hoop zo dat het goed gaat komen voor jullie... Miriam: niet verontschuldigen. een kleintje is gewoon vrselijk veel werk en kost veel enrgie...Goed dat je gewoon lekker bent gaan bijslapen! Moet je wat vakenr doen meis!! Dan geniet je 100 keer meer! Ik ga altijd slapen in het weekend als de kleintjes slapen overdag! Jude: was het leuk met de andere kindjes van de zwangerschapsgym?