tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jette wat vervelend dat ze zo'n last heeft van die tanden.
    Ik ga ook naar haar toe 'snachts als ik weet dat ze door de pijn huilt en geef haar wat drinken waterijsjes werken hier ook goed.
    De laatste nachtelijke uitstapje hebben we het wonderteam ontdekt op tv dat was dan weer een voordeel.
    Het eten zou ik me even niet zoveel zorgen om maken dat komt wel weer hoe gaat het als je appelmouse of kwark geeft is koud en verdooft de tandjes.
    Bij Sophie komt nu 1 kies door en daar was ze zaterdag avond nacht een beetje ziekjes van.

Miriam Neem maar even rust maar dan ook echt even aan zezelf denken het is een hele hevtige tijd geweest, we willen je wel terug zien met vrolijke verhalen.

Flyke mooie banner en wat gaat die alweer hard.

Minke ook lekker uitgerust in het saunadrome denk dat iedereen het een beetje druk heeft ligt ook aan het einde van het jaar dan wordt je wat gehaaster.

Wij zijn dit weekend naar een intocht van sinterklaas geweest Sophie vond het leuk ze reageert heel erg op muziek en heeft lekker gedanst.
    Piet vond ze een beetje eng totdat ze een peppernoot kreeg toen vond ze hem wel leuk:D ook heeft ze sinterklaas een handje gegeven wel een beetje eng hoor.
    En het meeste indruk maakte het paard aaaaahhh echt een dochter van d'r moeder hoor nu de hele tijd paad paad als ze op d'r opblaas ezel zit.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat leuk dat Sinterklaas he!

Hier op 29 nov. naar Sinterklaas! jaja die komt ook in Zwitserland!!

Jette: ik zou ook wat te drinken geven. beter dat dan uren een huilend kind! Inderdaad wellicht wat appelmoes of kwark uit de vriezer ...ik zou me niet teveel zorgen maken over dat eten. Als ze honger hebben komen ze vanzelf. Geef gewoon die fles, wellicht met extra pap ofzo voor de vitaminen,m aar dat eten komt vanzelf weer.

Minka: blijf het ook moeilijk vinden dat inenten....

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden
    Even snel iets laten weten.
    Ben blij dat het achter de rug is..........
    Neia heeft veel onderzoeken gehad en ook veel gespeeld in wachtkamers.
    Uiteindelijk denkt de algemene kinderarts niet aan reuma, maar aan een neurologische aandoening.
    Er is nu bloed geprikt en we krijgen zsm een oproep van de fysio van het zh om uit te sluiten dat het iets aangeleerds is (wat ze vaak bij billenschuivers zien). Maar neia deed zo raar met haar beentje volgens hem, dat dat niet zou kunnen.
    7 December krijgen we de uitslag of ze reuma heeft en een evaluatie van de fysio. Als daar niks uit komt wordt ze doorgestuurd naar een kinderneuroloog.
    Dat hoge woord kwam er op het einde pas uit toen ik aan het doorvragen was. Maar ben blij dat ik dat gedaan heb.
    De kinderarts was super aardig en duidelijk, hij alleen al is 2,5 uur met ons bezig geweest. Hij deed ook heel erg rustig bij neia, en dat hielp, ze moest af en toe huilen.
    Het bloed prikken was 1 groot drama zoals ik verwacht had.
    Het moest met een mega naald, en bij kindjes kun je de aders niet in 1 keer prikken, dus de naald ging erin en ze heeft wel 2 min met die naald heen en weer erin bewogen voordat ze een ader had. Een ware hel dus met een krijsend kind.
    Gelukkig hebben ze 1 buisje extra afgenomen, mochten ze hierna nog iets uit willen zoeken.
    Nu is het deze klap verwerken. Want dat is het wel. De hele tijd gaat er door m'n hoofd dat ze nooit zal lopen...........
    Dan denk ik weer dat ik dat helemaal niet moet denken en dan denk ik weer dat dat toch ook geen drama is.
    Al met al zal het nu afwachten zijn. Maar ben wel van de ene kant blij dat ik het gevoel heb dat er nu ook iets wordt gedaan om dingen uit te sluiten.

Vandaag weer naar de orthopeet, weer een ziekenhuisdag dus.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, neem even tijd voor jezelf meid.
    En als je eindelijk de rust hebt als je kleine mannetje slaapt, dan ook even tijd voor jezelf nemen, geen pc of huishouden, maar even helemaal niks.
    Hoop dat je snel een beetje rust hebt kunnen vinden.

Franka, meis ik maak me zorgen om je......
    Ik ben erg benieuwd hoe het met je neefje gaat en hoe je laatste weken van de zwangerschap zijn. ik hoop dat je binnekort tijd hebt om iets te laten horen.

Jette, moeilijk moeilijk moeilijk.
    Maar ik weet wel dat je het jezelf en je meisje 's nachts makkelijk moet maken, en als dat betekent iets drinken, dan zou ik dat zeker doen.
    En 2 keer de fles is echt niet dramatisch hoor. Als ze gewoon goed kletst, dan maakt een fles niks uit. Als ze maar wat binnen krijgt, toch? Ik zou het wel blijven aanbieden, het eten.

Minka, hoe is het met jou meid? Kun je een beetje van de zwangerschap genieten? Heerlijk dat jullie naar het Sanadome zijn geweest. Daar ben ik ook zo weg van.

Inenten, is inderdaad een lastig verhaal. Ik vond het allemaal erg opgeblazen en zag er veel nadelen in. Totdat het officieel geadviseerd werd, en ik me er beter in ben gaan verdiepen.
    vooral als ze het krijgen en ze zouden beademd moeten worden, is dat erg moeilijk bij onze kleine kindjes.......
    Neia heeft sowieso meer last van benauwdheid, maar ik ben er ook nog niet 100% uit........

Me2, he wat leuk zeg dat Sinterklaas ook in Zwitserland komt. Maar hoezo op 29 november? Heeft hij zeker geen tijd om overal tegelijk te zijn, hihi. Snapt JP er al iets van?

Wuppie, wat leuk zeg dat Sophie zo weg was van het paardje. Precies net zoals haar mama.
    Neia vond de piet opeens ook reuze interessant toen ze pepernoten kreeg hihi.

flyke, hoe was het weekendje weg?
    En hoe reageerde jullie vrienden? Hopelijk heb je echt kunnen genieten, ik was zo blij toen ik las dat je echo goed was.

Anette, hoe is het nu met jou?
    En met het slapen?
    Ik hoop zo voor je dat die therapie helpt, want zoveel pijn hebben is echt niet niks.
    De mannen hebben het dan vaak zwaar met onze hormonen maar wij dragen wel de zwangerschap uit.
    En jullie krijgen dus een jongetje, gefeliciteerd. Heb je al veel geshopt?

Marla, hoe is het bij jullie?
    Na de vakantie niks meer gehoord, hebben jullie genoten?

Amber, ik denk veel aan jullie. Ik duim dat jullie nu eindelijk aan het genieten zijn van jullie mooie gezinnetje.

Jude, hoe is het met je manneke?
    Al wat ideeen op gedaan voor de verjaardag?
    Jeetje wat gaat de tijd hard he, alweer bijna 1 jaar!

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Dacht ik jullie uitgebreid te kunnen 'mailen' in mijn verlof, had onze dochter andere plannen!!!
    Op zondag 8 november is 6 weken te vroeg onze dochter SUZE geboren.
    Ik ging op vrijdag 6 november mijn laatste werkdag in en 's avonds braken mijn vliezen al.
    Afgelopen zondag mocht ik alvast naar huis, maar Suze moet helaas nog even blijven. Na een heftige week aan monitoren en in de couveuse, ligt ze nu lekker in een eigen bedje en schipper ik op en neer van ziekenhuis naar huis.
    Met enige hoop mag ze aankomend weekend naar huis, maar we rekenen er nog maar niet op (anders valt het zó tegen)
    Wie een geboortekaartje wil ontvangen, moet me even mailen, want ik heb hier geen adressen paraat en dan heb ik in het ziekenhuis ook weer wat te doen.....
    Ik hoop snel weer te kunnen posten met goed nieuws!

Liefs Franka

6. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Franka, nee!!!!! Wat een verrassing zeg!!! Van harte gefeliciteerd meid met jullie dochtertje! Ik vond het al zo vreemd dat ik geen reactie van je kreeg op mijn mail, ik maakte me al zorgen, maar gelukkig goed nieuws dus. Wel heftig, maar ook goed! Wat zul je geschrokken zijn, 6 weken te vroeg...

Ik wil wel een kaartje ontvangen, ik mail je wel. Succes en sterkte meid!

Liefs,
    Jude.

Ps. Marieke, wat heftig ook met Neia, hopelijk gaat ze toch wel lopen straks en kunnen ze er achter komen wat het is. Zo zielig, een kleintje dat pijn heeft... en dan dat bloedprikken, dat is echt niks voor zo'n kleintje...

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Franka Gefeliciteerd met Suze
    Dit was wel het laatste wat ik verwachte waarom je hier niet was.
    Wat een mooie naam klinkt heel lief.
    Hoop dat jullie meisje dit weekend naar huis mag.
    En nu lekker genieten hoe groot is ze?

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Marieke wat vervelend dat je nog niet precies weet wat er mer neia aan de hand is. Naar de neuroloog moet ik dan denken aan zenuwen die niet helemaal goed zijn en dat ze daardoor pijn heeft en haar been niet goed beweegt?
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb en dat neia snel geen pijn meer heeft.
    Ik duim voor jullie dat dit snel voorbij is.

Wat een vreetzakjes he als ze wat lekkers krijgen

Jette hoe gaat het nu met Domenique al verbetering?

Me2 Sinterklaas in Zwitserland in het hele land of alleen bij de Nederlandse gezinnen?

Volgende week donderdag wordt er hier geent voor de mexicaanse griep hoop dat ze niet ziek word voor die tijd.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka; VAN HARTE!!! JEEEE man wat een schrik 6 weken te vroeg!! Gaat het wel goed met haar? Hoe was de bevalling en ben je zelf al weer een beetje hersteld?

Marieke: wat een gedoe allemaal, maar fijn dat er nu iets gebeurd.....ik hoop dat ze snel weten wat er met Neia is zodat je weer naar een behandeling kan toewerken.....Ik hoop zo dat dit senl allemaal voorbij is! Hele dikke knuf voor jullie en je meisje!

Wup: ja Sinterklaas komt in Zwiterland (dat gaat hier trouwens net iets anders) maar op 29 nov. speciaal voor de Nederlandse kindjes :D. Hij heeft het zo druk dat hij dan al komt!

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    OHHHHH FRANKA, WAT EEN VERASSING!!!
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid.
    Ik hoop dat alles goed met haar gaat en dat ze snel naar huis mag.
    Ik had inderdaad allerlei dingen kunnen bedenken dat je hier even afwezig was, maar niet dat je al was bevallen hihihi

Ik kom later nog op de rest terug, heb een erg drukke dag vandaag met veel bezoek en gisteravond kon ik geen bericht plaatsen.grrr
    Ik stuur Miriam wel even een sms om te laten weten hoe het met Franka is (zoals ze al vroeg)

Kus Minka

11. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Franka meis wat een verrassing, van harte gefeliciteerd, hoe gaat het nu bij jullie???

Marieke, is het definitief dat neia niet zal lopen of kan het ook nog een andere oorzaak hebben? Meis wat zit het jullie ook tegen he, ik hoop zo dat het goed komt!!
    sterkte!!!

dominique gaat weer wat beter s'nachts, komt nu nog 1 x om beetje te drinken, maar is wel weer megavroeg wakker half zes vanmorgen zelfs 5.20.

Bij ons staat de boel ook weer op zijn kop mijn vader ligt weer in het ziekenhuis, heeft vocht in zijn longen, komt doordat zijn hart zo zwak is, heeft nu 4 injecties gehad en is 4 liter vocht verloren.
    Ze gaan hem nu op medicatie zetten en hopen dat dit aanslaat zodat hij weer naar huis mag.

al met al genoeg stress weer

jette

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He jette, het zit jullie ook niet mee zeg!!! Hopelijk slaat de med. aan en mag je vader weer snel naar huis.....Wat een zorgen allemaal...

Ik heb de kdienren de hele week thuis omdat de dochter van onze opapas de mex. griep heeft en hier wordt er dus niet ingeent. Gelukkig kan een buurmeisje de hele week komen oppassen overdag zodat ik wel iets gedaan krijg van mijn werk. Wel lwekker hoor de kindjes thuis! Het is niet ideaal want ik moet wel het eten laarmaken ed voor de kinderen tussendoor, maar het is ook wel heerljik genieten met ze!

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    wow zeg, ik lees hier vluchtig es door en wat zie ik Franka reeds bevallen, viel bijna van mijn stoel!

franka en hubbie, dikke proficiat met de geboorte van jullie dochtertje! Mooie lieve naam, Suze! Kan me inbeelden dat het zeer lastig en moeilijk ligt ook emotioneel nu jij thuis bent en kleine Suze in het ziekenhuis. Ik herinner me zo goed mijn gevoel toen na de geboorte Merel ook in de couveuse moest, plots een klap in je gezicht maar belangrijkste is ,het is voor hun eigen goed en dan komt het zeker allemaal goed! Proficiat!

liefs
    flyke

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    #8914 flyke, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    Hey

minka, goed zo dat je lekker verwend bent geweest in sanadome, wat extra energie terug hopelijk ook.
    Gelukkig slaapt Eline terug door, maar hehe grappig nu maakt kleine onzichtbare zusje je wakker.

mir, snap je reactie gezien het zoeken naar evenwicht met Semmeke. Rust en tijd voorjezelf is wat je nu echt nodig hebt.
    Niet te lang wegblijven he, want we kunnen je hier niet missen!

jette hier bij ons geven ze ook geen inenting mex.griep aan gezonde mensen en kinderen. Oei, dat zijn ook echte spooknachten bij jullie.
    Merel had overlaatst ook twee dagen koorts 38.7 zelfs, suppo gegeven, en na twee dagen was het plots voorbij. Soms ligt ze ook in bed te huilen en roept ze ai ai, we doen dan tandgel aan, ik denk ook een kies? Hubbie denkt dat merel verslaafd is aan de smaak van die tandgel hehe, ik denk dat ze ai roept omdat ze weet dat ik dan zeker naar haar toe ga.Moeilijk toch he soms. Is haar eten al gebeterd? Ik zit met hetzelfde probleem ook, 's nachts om 3u of ten laatste om 5u wordt ze wakker, niets is goed,wijst met arm naar beneden richting trap, drinkt een hele fles uit en slaapt terug tot 7u. Nochtans 's avonds eet ze met ons warm mee, ofwel wat boterham en dan voor ze slapen gaat 210cc. Hubbie zegt dat ik haar te weinig melk geef, maar als ik meer in de fles doe, dan drinkt ze het niet uit. Iemand tips?
    Ik lees ook zonet dat je vader terug in het ziekenhuis is? 4 liter vocht? dan moet hij daar toch flink last van gehad hebben of niet? hoop met je mee dat het aanslaat!

me2, ja ik had de vrienden het verteld na mijn tweede goede echo, om te laten weten dat ze de boodschappen die we voor het weekendje ardennen doen, de alcohol voor mij mochten weglaten en vervangen naar frisdrank Had ik het hen niet verteld, gingen ze het zeker gezien hebben, want normaal drinken we nogal veel op weekend, gezellig in de zetel, gezelschapspel, niemand moet nog autorijden of weg, bed die klaar staat boven
    we hebben het eigenlijk goed gesteld, Merel kreeg veel aandacht, is ook meegeweest gaan wandelen 10km (in de buggy, uit de buggy, op de schouders, in de handen, zelf stappen) tempo lag toen wel niet zo hoog, en andere momenten ben ik dan es thuisgebleven met Merel, voelde mij ook nogal vermoeid, samen wat geslapen dan. Lekker druk dus bij je thuis nu de oppas er niet is, vind je echt zo een sterke vrouw twee kids, fulltime werken, in het buitenland zonder familie, petje af hoor!

marieke, wat maak jij nu toch weer allemaal mee en kleine Neia, die prikken en onderzoeken en al. Hoop echt dat je vlug meer weet, want dit moet ondraaglijk zijn niet weten wat en hoe en denken aan het slechste scenario, maar laat ons hopen en ik duim met je mee, dat dit zeker het geval niet zal zijn! sterkte!

wuppie, een peppernoot? wat bedoel je daarmee, peperkoek? hehe nog een echte paardeliefhebster in huis dus daar

jude, binnen een maand is het zover, Rickje zijn verjaardag, al aan het voorbereiden? Organiseer je een feestje of zo?
    De laatste twee weken is het echt enorm, Merel komt een babbelgat, zeggen we hier, hele brabbelzinnen na elkaar, ziet ze onze trouwfoto dan zegt ze vanalles en wijst ze constant. Echt leuk die veranderingen nu.
    Best grappig, gisteren in KDV zegt een medewerkster hoor es wat Merel al kan zeggen, en ze zegt PEER voor, Merel zegt dit na, ik meteen: appel, appelmoes, dank u, hehe ik wist niet dat ze dit kon zeggen zei de medewerkster ze dacht dat zij dit Merel had geleerd.

Voor de rest voel ik me vrij goed, precies als een klein kind aftellen hoeveel nachten ik nog moet slapen tot de volgende echo:27 november. Begint lastig te komen om buikje te verstoppen, een collega (die op de hoogte is) schreef deze week een briefje naar me: kan het zijn dat jij een buikje begint te krijgen? vooral savonds kan ik mijn gewone broeken niet meer verdragen. Dus dit heeft me goede moed dat er binnen in van alles gebeurt met mijn lichaam en kleintje hopelijk goed groeit.

liefs
    flyke

15. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    flyke......... wist ik al dat je zwanger was????????? het valt me nu ineens zo op mijn dak, ik geloof niet eens dat ik dat wist, minka wist ik, maar jij ook, nou misschien had ik je al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer! mijn kop loopt af en toe ook om hoor!

De nachten gaan hier nu weer beter, ze wordt nog 1x wakker s'nachts, maar wel weer mega vroeg wakker, half zes!!!
    Schijnbaar is het een of het ander, nou ja gewoon volhouden he!

Mijn vader was gisteren goed tevreden in het ziekenhuis, hij is heel wat vocht kwijt geworden en is ook gewogen en ook heel wat kilootjes afgenomen, ben benieuwd waneer hij weer naar huis mag.

Het eten van dominqiue gaat weer een stuk beter, ze eet nu ook wat warm mee s'avonds, en pap wil ze ook weer eten.
    Wel begint ze nu wat te hoesten als ze maar niet ziek wordt pfff!

nou ja verder gaat het hier wel okay, het is wel druk nu elke dag te werken het zijn maar halve dagen maar okay elke dag op tijd kind in de kleren etc. ben ik niet gewend!!!

jette

16. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Suze is gisteren (eerder dan verwacht) thuis gekomen!
    Ze deed het super en mocht na twee weken nu thuis verder aansterken.

Dan volgt hier mijn bevallingsverhaal:
    OP vrijdag 6 november heb ik afscheid genomen op mijn werk en 's avonds om 22.00 uur voel ik, dat mijn ondergoed nat is (sorry voor de details..) Ik een droge aangedaan en niet direct gedacht, dat het wel eens vruchtwater kon zijn. De volgende ochtend roze bloedverlies en toch de vk gebeld. Zij is gekomen en stuurde me door naar het ziekenhuis voor een CTG (ze twijfelde) Al snel bleek daar, dat mijn vliezen gebroken waren en ik opgenomen moest worden i.v.m. infectiegevaar. De bevalling kon direct beginnen, maar kon ook nog 3 weken duren. Zaterdagavond weer aan de CTG met de vraag of ik geen last van harde buiken had (geen idee hoe dit aan moest voelen) op de CTG zagen ze toch duidelijk om de 5 minuten een piek. Ik nog even proberen te slapen. Om 4.00 uur 's nachts voelde ik wat harde buiken (bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben) Toen volgde de paniek. "Het is te vroeg, dadelijk staan we weer met lege handen, ik weet nog niet eens hoe ik een wee weg moet puffen, etc". Er werd niets meer tegengehouden, ik moet direct naar de verloskamer en Franka-man bellen. Helaas moest ik na volledige ontsluiting (die erg rap was) nog 4 uur persweeën (met wee-opwekkers) tegenhouden, omdat ze per se wilden, dat zij er helemaal goed voor lag. Ze wilde geen ingrepen doen, omdat die alleen maar meer risico's zouden opleveren en ze haar gewicht e.d. nog niet wisten. Na 3 persweeën werd ze op zondagochtend om 10.10 uur geboren.
    Ze werd direct naar de kinderafdeling gebracht en in de couveuse gelegd. Het viel me zwaar haar daar te zien liggen en ze niet zomaar vast te kunnen houden. Het was net een spookje met al dat huidsmeer en een blauw gezichtje. Gelukkig bleek alles al snel in orde te zijn, maar dat ze nog enige tijd zou moeten blijven, was wel duidelijk. Na 2 dagen werd ze geel en moest ze nog onder 'de lampen'.
    Na een week mocht ze uit de couveuse en moest ik naar huis (het meest vreselijke moment van dit alles)
    Nu na bijna nog een week ligt ze hier lekker in haar eigen wiegje. Ze heeft nog moeite met haar temperatuur op peil houden, dus zijn we met kruiken in de weer en ook de gele kleur is nog niet helemaal weg (moet iedere dag op bepaalde waardes gecontroleerd worden) Verder doet ze het super en zijn wij enorm trots op ons dametje, dat nu al haar eigen plan trekt :)

Hopelijk weer tot snel
    Liefs Franka

17. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik lees net vluchtig, dat het een spannende tijd is voor Neia en haar ouders. Heel veel sterkte Marieke en ik hoop, dat je snel wat meer weet zodat ze geholpen kan worden.

Jette: ik lees, dat het met jouw vader wat minder gaat. Ook voor jou heel veel sterkte!

Ik hoop snel weer op iedereen te kunnen reageren!

Liefs Franka

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franbka: blij te horen dat Suze thuis is! Daar waar ze hoort:D
    Dacht echt dat jullie een jongetje zouden krijgen!
    Hopelijk gaat alles voorspoedig en vinden jullie snel weer een nieuw ritme. Die eerste weken zijn gewoon het lastigste. Daarna wordt het 2de natuur!

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve Franka en Frankaman,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine suze! wauw, wat moeten jullie overdonderd zijn zeg! en als je zegt dat het vertrek naar huis zonder Suze het moeilijkste moment was, dan begrijp ik dat helemaal. Gelukkig maakt jullie dametje het goed en is ze lekker thuis. Franka, eindelijk je kindje in je armen, ik ben zo blij voor jullie. Heeel veel geluk...!!!
    Ps, heb veel aan je neefje gedacht, ik hoop op voorspoedige berichten.

Marieke, ik heb het forum weer een beetje gevolgd en schrok van je berichten over Neia... Ik duim heel hard en wens jullie veel sterkte. Dit moet zo moeilijk zijn. Dikke knuffel.

Jette, veel sterkte met je vader.

Miriam, het is niet niks allemaal. Je zit nu in de onzekere en zware maanden. Iedereen (incl ik) zal roepen dat het makkelijker zal worden maar ondertussen moet je wel mooi door deze periode heen. Geef niet op en vergeet niet te genieten van je prachtige zoon.. knuffel

Hier gaat het een stuk beter met Sam, we genieten enorm van ons mooie mannetje. Helaas hoor ik hem nu hard huilen, dus mama moet weer op zorgplicht ...
    tot snel meiden!

liefs
    Amber

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden franka gefelciteerd heb ik ook per pb gedaan maar hier ook nog even

minka thanks voor je berichtje super

hier Sem heeft verborgen reflux is officieel vast gesteld en heb nu medicatie gekregen tabletjes: Losec mups 10 mg.
    Drankje: Sir Simplex
    en dit doe je samenvoegen een half tabletje met 5mg water rustig uit een laten vallen en dan met 5 mg sir simplex
    nu twee keer gegeven vandaag de derde keer en hopen dat het verder werkt

En vanmiddag om kwart over 5 komt er iemand van kinder fisiotherapie ze is ook osthopaat kijken of hun ook nog iets kunnen beteken en dat het rustig hier wordt.
    Ik hoop het toch zo dat het beter en beter wordt.

Zelf ben ik ook zo onwijs moe en heb ook een boost nodig gelukkig staat as donderdag een uitje op mijn agenda naar de film komt een vrouw bij de dokter en echt daar heb ik onwijs zin in om er heen te gaan.

zondag is bart jarig wordt een hele drukke middag iedereen komt s'middags pfff tegen de 40 pers aan vreselijk wat een drukte maar ja dan hebben we het in 1 keer gehad.

meiden niet lezen en niet schrijven is moeilijk ik lees toch nog wel mee maar blijf me wel afzijdig houden even

marieke toi toi heb je ook een pb al gesproken
    franka geniet meid en ik heb je een pb gedaan met adres zou graag een kaartje willen.

amber thanks nog voor je gesprek laast aan de tel deed me enorm goed even te praten.

jette toi toi met je vader

rest knuffel van ons hier en tot snel als ik weer vrolijker ben
    liefs miriam en kusje van sem ps ik zal even een super mooie foto in het album zetten dus kijken dames

Deel Deze Pagina