O ik heb een nieuws meiden een super nieuws en het is een eer dit jullie te mogen meedelen maar onze lieve hope is zwanger 12 weken en 5 dagen wat een super mooi nieuws he aan het eind van dit jaar ik ben onwijs trots op haar dat ze een doorzettingsvermogen heeft en dat ze nu over de eerste 12 weken heen is hope je hebt het zo onwijs verdiend geniet met volle teugen meid. ps voor de gene die haar op hyves heeft nog effe via pb haar feliciteren het is nog niet helemaal bekend dus effe diskreet maar hier mocht ik het vertellen vind het heel bijzonder liefs miriam
Even snel vanaf mijn werk, Hope wat geweldig, gefeliciteerd, hoop je hier snel weer te zien. Enne, ik dacht het al... ik had een voorgevoel na je reactie op hyves...
YES YES YES wat een fantastisch nieuws voor hope, echt geweldig wat een geweldig nieuws!!!!! Wat ben ik blij voor jullie!!! Me2 wat een fantastische kindjes heb je, leuk hoor, trouwens ook het behang achter de kindjes errrugg gleuk hi hi hi! (niet beledigd voelen hoor zo is het niet bedoeld)!! Neia, ja ik herken dat, als je ouders oppassen en er gebeurt iets dan staat alles direct op zijn kop, bij ons dus nu ook omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt, mijn moeder wil dan halve dagen oppassen nu moet ik dus 5 halve dagen werken maar ja dan loopt alles in het 100 normaal rijd ik paard als do op bed ligt maar ja als ik om half 2 thuis kom is ze al bijna weer wakker dus........ stres stress stress nou ja gezondheid gaat voor alles he!!! Miriam moest jij nu al weer werken man man wat vliegt de tijd, hoop dat je het als fijn ervaart om even uit de thuissituatie te zijn, vondt ik wel !!! jette
Hier ook even een snelle reactie vanaf mijn werk: Hope wat geweldig, nu vasthouden hoor babie-hope! Heerlijke foto Me2, wat een dotjes Jette, pff even moeilijk dus allemaal, hoop dat het snel beter gaat met je vader Flyke, Ik draag wederom naar voren.Gevoel van Minka-man was ook een jongetje en ik dacht wederom een meisje, zoals het er nu uitziet krijg ik gelijk (maar je weet maar nooit he Amber!!!) Leuk inderdaad die nieuwe woordjes, Eline zei gisteren mamarijn in plaats van mandarijn hihihi ik ga nu lekker onder werktijd een pakje naar je sturen hoop dat jij en Merel ze lekker vinden. Eline is gisteren ingeent, ggen huiltje of niks, ze vond het superinteressant allemaal. Ikzelf weer redelijk goedgekeurd door de VK, mijn HB was veels te laag, dus nu aan de Floradix! maar mijn bloeddruk was weer goed. Moest toch wat rustiger aaan doen van de VK! Tot snel allemaal Kus Minka
Flyke: Nee die banner doet het niet meer goed. Hij pakt december op een of andere manier niet meer...... JP is van 11 december 2007. Dus nog een paar nachtijes slapen totdat hij 2 is ! JA dat zindelijk worden is nog wat...JP zegt altijd kaka maar ja, wel net als hij het al heeft gedaan..... Gatsie klinkt naar dat virus, ken het wel. Had Neia dat niet ook gehad? Hoop dat ze snel beter is dat hijgen en piepen vind ik ook altijd er eng bij die kleintjes! Hope: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAN HARTE!!!!!! Jude zei al dat ze het voorgevoel had!! Wat een prachtig nieuws zo voor de feestdagen! Is het met pgd gegaan of heeft de natuur het nu eindelijk goed gedaan? Enfin, het is in ieder geval FANTASTISCH!! Kom je gauw je echo laten zien? Jette: dank, maar is geen behang achter de kindjes Wij hebben een hemelbed en dat is een gordijn van de hemel JA dat alles in de soep loopt als je opvang niet kan is bekend...ik zat dus vorige week met 2 kindjes thuis omdat de dochter van de oppasmama mex. griep had, maar gelukkig kon ons buurmeisje komen en heb ik dus wel nog behoorlijk kunnen werken! Als Do slaapt en jij rijdt paard heb je dan een bayfoon bij je of hoe doe je dat? Hoop dat je vader weer snel naar huis mag..... Minka: ja en veel vit c helpt bij ijzer opname. Dus even glas jus drinken Verde rgelukkgi goed gekeurd! Fijn jij kan er weer tegenaan!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hope wat een geweldig nieuws! Van harte GEFELICITEERD meis! Kan me voorstellen dat je onzeker bent, het zal nog wel flink eng zijn. Dus als je het van je af wilt schrijven weet je ons te vinden he?! Jette, ja voor jou ook lastig zo, zonder je ouders. Hoe is het nu met je vader? Flyke, ai meis, ik schrok van je berichtje. Neia eheft het vorige jaar 2 keer gehad en dat was verschrikkelijk. Was echt een akelige tijd. Hoe is het nu met Merel? Kan ze een beetje slapen met die benauwdheid. Neia heeft veel slijm overgegeven en dat vond ik altijd zo eng. Hopelijk slaat de ab snel aan, en is je meisje weer de oude. Minka, LUISTEREN!!! hihihi echt rustig aan doen meis. De vk heeft het opgedragen, dus echt doen. Hopelijk helpt de floradix, ik vond dat altijd zo vies. Hihi stoere Eline!! Me2, wat een leuke foto weer zeg. Echt super! Knap van JP dat hij kakka aangeeft hahaha, nu nog iets eerder, komt vast vanzelf. Neia poept en plast soms ook op de w.c. Franka, hoe is het met jou en Suze? En hoe is het met je neefje? Jude, gekkie niet twijfelen hoor. In die fases komen de meeste kindjes wel. Uitproberen zijn ze sterren in, maar jij bent de baas. Zo te horen doe je het super! Miriam, hoe is het met jou? En op het werk?
Neia heeft gister ook de mexicaanse griepprik gehaald. Ze trilde wel enorm, maar ze heeft geen traan gelaten. Toen we naar buiten liepen zei ze: klaar, neia gote meid hahaha, zo grappig. We hebben nog meer slecht nieuws gehad. Mijn schoonvader kan bijna niet lopen omdat er een zenuw klem zit in zijn rug. 21 januari wordt hij daaraan geopereerd. Er zitten natuurlijk heel veel risico's aan, vooral op verlamming. Dat wordt weer een spannende tijd dus. Maar met de vader van mijn vriendin gaat het gelukkig een heel stuk beter!
Allereerst, Franka van harte gefeliciteerd met de geboorte van Suze (leuke naam ook). Hoe gaat het met jullie? Wat een leuk nieuws! Geniet ervan hoor. Heb je verhaal gelezen, heftig hoor. Ook heel moeilijk om je meisje zo te moeten zien liggen in de couveuse. Maar gelukkig is ze nu heerlijk thuis bij jullie en zo te lezen zit er wel pit in. Heerlijk zeg, nu extra genieten, thuis.. Marieke, wat een hoop zorgen hebben jullie. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is zodat jullie ook weten waar jullie aan toe zijn en een behandelplan op kunnen zetten. Dikke knuf. Jette, hoe is het met je vader? Het zit ook jullie werkelijk niet mee. Telkens weer is er iets. EN hoe gaan de nachten intussen? Breekt zo enorm op als je niet goed kunt slapen. Miriam. Dus toch, blijkbaar heeft er al die tijd iets achter het huilen gezeten. Sarah heeft ook verborgen reflux gehad dus ik herken je helemaal in het verhaal. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan, ik moet zeggen dat wij binnen een week al een heel ander kindje hadden. Moeten jullie de medicijnen ook aanpassen naar gewicht? Ik hoop dat alles nu een stuk vrolijker zal worden en dat jullie nu steeds meer kunnen gaan genieten. Is echt heel zwaar een huilend kindje. Klinkt heel gek maar het maakt je wel sterk. Ook wij zijn naar de kinderfysio geweest en hebben er heel veel aan gehad. Veel tips gekregen en het werkte! Hoe was de film? Wij gaan er morgen naar toe. Ben benieuwd, de zakdoekjes maar meenemen denk ik.
Amber, fijn om van je te horen. Dus jullie mannetje ook al reflux. Heftig hoor, je bent zo machteloos. Hoe is het nu met het gebruik van de medicijnen, merken jullie al verschil? Op gegeven moment wordt het steeds minder, kunnen de medicijnen weer afgebouwd worden. Minka, qua buikgroei valt het hier nog wel mee moet ik zeggen. Had jij vandaag echo? Hope, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet de vorige blz nog lezen en dan deze maar we hebben bezoek dus ik laat het even hierbij maar ben jullie echt nog niet vergeten.............
even snel reageren mooi he meiden voor hope toch als dit een goed eind wordt een goed eind voor alle meiden hier die schrijven tof hoor. Franka hoe gaat het kun je wennen aan alles thanks voor je kaart heel mooi en mooie namen anoek ja een super mooie film wat een gevoel is er in gelegd zeg men mijn maag is een aantal keer behoorlijk omgedraaid zo'n gevoel zit er in de film tranen net kunnen bedwingen ja het is een lul maar ergens begrijp ik het wel. al met al ben benieuwd wat jij er van vind en of je het ook zo mooi vond voor zover je zoiets mooi mag noemen. wel heftig hoor. verder kleine update ik merk dat ik op ben ben daarom ook een stapje terug gaan doen minder in huis mijn conditie heeft een iets te harde klap gehad van zolang niks mogen doen. heb onwijs last van de isias zo erg dat ik nu kan huilen van de pijn, en zo bed induik sem gaat nog niet echt heel erg veel beter mischien moet ik terug en laten nakijken bij een kinderarts of er mischien toch meer aan de hand is ik weet het even niet wil hier ook goed over nadenken. iedereen een fijn weekend en marieke soms vraag ik me af wanneer houdt het voor jullie toch op meid meid wat een ellende wederom is er al meer omtrent neia bekend? liefs miriam
wow Hope wat een schitterend nieuws!! de max! dikke proficiat, eindelijk wat ben ik blij voor jullie! dan lopen wij zo goed als gelijk! goede echo gehad gisteren, ben blij en 1dagje vooruit gezet binnen 5weken pas volgende echo ik laat jullie zit op mijn werk doei!
Mooi Flyke, dat alles goed was! En idd, daar had ik nog niet aan gedacht, dat je ongeveer gelijk loopt met Hope! Ik heb contact met haar via hyves en moest jullie de groeten doen, maar ik kreeg het idee dat ze hier niet meer komt. Maar misschien bedenkt ze zich nog! Liefs, Jude.
Flyke: wat grappig zeg inderdaad dat jij en Hope echt bijna even ver zijn! En weer een fijne echo! Da's mooi! Werk jij ook op zaterdag? Miriam: rustig aan doen. Als je het niet vertrouwd gewoon weer terug naar de kinderarts.... MArieke: wat naar dat je schoonvader nu weer moet worden geopereerd.......jullie gaan wel echt van het ene in het ander...Nog een week en dan de uitslag van neai toch?
lieve Hope, van harte gefeliciteerd, wat een bijzonder mooi nieuws. Ben heel erg blij voor jullie! (rondedans!) Minka en Flyke natuurlijk ook nog gefeliciteerd, ik geloof dat ik dat nog helemaal niet gezegd heb! (sorry) Miriam, ik ben (helaas) een behoorlijke expert geworden op het refluxgebied. Bij Sam was het ook grotendeels verborgen, behalve in het begin, toen stroomde werkelijk alles terug. ALs je vragen hebt, mail of bel me gerust. Amber
Hee lieve dames, Ik durf me bijna niet meer te melden... Ik weet niet wat het is, de dagen zitten zo vol met vanalles en nog wat dat ik in mijn hoofd bijna nooit meer rust heb om eens even rustig achter de computer te gaan zitten - het is altijd snelsnel even mail checken en dan weer uit. Maar nu werd het weer eens hoog tijd, en tot mijn verrassing was ik automatisch aangelogd - dat scheelt weer! Wat een goed nieuws hier, Hope en Flyke zwanger, geweldig! Minka, bij jou schiet het ook al op, ongelofelijk. En Me2, wat een prachtige kindjes! Marieke, bij jullie is er weer vanalles aan de hand, ik moet nog even wat verder teruglezen maar hoop dat alles goed is met Neia. Hier alles prima, Guus alweer 2 en Thijs gaat hard vooruit met zwemmen en school. Werk is beredruk, we sluiten twee fabrieken dus we moeten van veel klanten de goedkeuring van de alternatieve sites begeleiden. Met helaas hier en daar wat hobbels... Maar ja. Ik ben in elk geval van plan om nu weer wat vaker te komen, als ik nog welkom ben! Veel liefs voor allemaal, Neeke
Goede Morgen ten eerste Hope gefeliciteerd geweldig nieuws. Miriam wat balen dat je zo'n last van je lichaam heb. Bij mij hielp zwemmen heel goed ontspannend maar je spieren doen ook weer wat. en je kan er heerlijk van slapen. Marieke het houdt ook niet op bij ik duim op alleen nog maar goed nieuws. Wat een stoere neia geen traan gelaten. Flyke ojee rs virus dat is niet best hopelijk is ze snel weer beter. Me2 wat een mooie kindjes zag ik voorbijkomen wat een grote heldere ogen heeft Fee. Minka rustig aan. wat een stoere meid heb je toch. Hier geen prik gehad wilde het wel graag maar Sophie kreeg koorts zijn nog langs de huisarts geweest omdat ze ook zo hoestte maar het was gelukkig geen mexicaanse. Nu gaat het wel beter ze heeft alleen af en toe als ze niest ook wat bloed uit haar neus iemand hier ervaring mee? Neeke tuurlijk ben jij welkom iedereen snapt dat je het druk hebt. We willen wel even een foto zien hoe je kindjes er nu uitzien
Minka, ik denk wel dat we dat zullen lusten Merel lust zo goed als alles. Wel grappig mamarijn , Eline is dus erg flink geweest met de prik zo te lezen, is die Floradix voor je ijzer? En wat rustiger aan proberen te doen he!!Maar makkelijk gezegd natuurlijk. Me2, ah dacht al, zit ik er nu zover naast in mijn geheugen hij komt dus al bijna twee jaar, wat gaat de tijd snel he.Ja 1keer om de 2 maanden ongeveer moet ik de zaterdagmorgen werken, maar valt goed mee. Marieke, ja ik heb es gekeken in Merel haar boekje en vorig jaar in november had ze ook rsv-virus, alleen was het toen niet zo ernstig of waren we er vroeger bij denk ik.Neia dus ook heel flink geweest met de prik! brr dus nu je schoonvader die een operatie te wachten staat, hoop echt dat je binnekort rond 7 december eindelijk es goed nieuws mag posten van Neia! anoek, wist niet dat Sarah ook verborgen reflux had, gelukkig goede medicatie en tips gekregen zo te lezen. mir, inderdaad, eindelijk voor iedereen die hier meeschrijft of schreef, hun droom 1 of meerdere keren vervuld, zwanger zijn en blijven! de max! oei, terug iets minder met jullie, hoop dat de pijn snel afneemt! en als het te lang duurt, niet twijfelen, nog es laten nakijken bij de kinderarts, kan je niets mee verliezen, is mijn gevoel. jude, ja die hyves kennen wij hier niet, in ieder geval als je haar nog es persoonlijk wil feliciteren van me en hopelijk komt ze hier terug he! amber hehe, geen sorry nodig hoor, ben blij dat je hier terug bent en je eindelijk kan genieten met jullie viertjes! neeke, welkom terug, shame on you, waarom zou jij hier niet meer welkom zijn? moeder zijn, huishouden, werken, twee kids, kan me goed inbeelden dat je tijd te kort komt, maar we zijn blij dat als je even tijd hebt, je aan ons gedacht hebt en dat telt he! wuppie, gelukkig geen mexicaanse griep voor Sophie, nee tot nu toe nog niet meegemaakt dat ze bloed niest,is van de druk een bloedvaatje die knapt denk ik, denk niet dat je daar veel aan kan doen? zo voor de rest, hier weer beter, donderdagnacht was merel echt ellendig, wou echt haar ziek zijn overnemen, was nog maar tweede keer dat ik haar zo ziek zag. Tussen ons in bed gelegd tot 1.30u, natuurlijk niet geslapen en waken, en dan in haar bed gelegd en om 4.30u was ze terug wakker. Ik was vrijdag een wrak op het werk maar gelukkig heb ik zondag en deze morgen samen met Merel wat kunnen uitslapen. Intussen heeft ze geen koorts meer door die antibiotica en heeft ze meer adem door die aerosol die ze nog krijgt tem vrijdag. NOrmaal gaat ze morgen terug naar KDV.Morgen is mijn eerste werk mijn diensthoofd en collega's laten weten dat ik zwanger ben. O ja en nog een anekdote om te bewijzen dat Merel niet meer zo ziek is, zaterdagavond verbood ik haar iets, ze kwam naar me toe, dacht dat ze me zou aaien, maar met haar klauwtjes (ja foei van me, beetje lange nageltjes, ik durf dit niet goed knippen, is hubbie zijn taak) heeft ze mijn nek opengehaald. Resultaat in mijn nek 1 grote rode kras, precies van een kat of zo Heb een tik op haar handen gegeven en haar in de box gezet maar gisteren verbood ik haar bij mijn ouders terug iets en gaf ze me een mep in mijn gezicht, en daar is geen box meer dus daar stond ik dan... maken jullie dit ook mee of heeft Merel echt zo een agressief temperament of iemand tips nog? bij hubbie doet ze dit nooit... liefs flyke liefs flyke
Flyke, allereerst fijn dat je echo goed was, met vol vertrouwen verder meid! Ik heb er even helemaal overheen gelezen dat Merel RS had. Bah wat naar, ik begreep vorig jaar van Neia dat het flink zwaar is! Maar nu weer een stuk beter gelukkig. Aggressief? Nee, tot nu toe nog niet meegemaakt, wel steeds meer een eigen willetje!!! Succes met het vertellen op je werk! Ik heb een internationale Piet met een envelop naar Belgie gestuurd! (Floradix is inderdaad een ijzerdrankje -> bah!) Neeke, doe niet zo gek, natuurlijk mag je hier komen, altijd! Ben blij dat alles goed gaat met jullie, wel druk dus. Klets het hier maar weer lekker van je af. Wuppie, bloed niezen kan inderdaad een gesprongen adertje zijn. ziet er altijd zo eng uit een bloedneus bij die kleintjes. Hoop dat het snel beter gaat. Maar gelukkig geen mex. griep. Marieke, al goed nieuws over je vader/vader van vriendin/Neia? Meid meid wat een ellende maak je toch steeds weer mee. ook al is het winter, de zon mag nu toch echt wel voor je gaan schijnen.(fototje is speciaal voor jou) Rest even dikke knuf Hier flink de balen! Sinds vorige week dinsdag heb ik last van onrustige benen. Als ik even wil rusten of slapen beginnen ze weer te bewegen! Kortom; ik zie s'nachts 02.00 u nog regelmatig op mijn wekker en val daarna pas in slaap, dan is de wekker 3.5 u later wel erg snel. Ben dus ook erg moe nu, gisteren wel wat bijgeslapen maar daardoor lag alle was er nog en heb ik vandaag 2 extra uurtjes vrijgenomen om te strijken (ben bijna klaar). Rusten wou dus ook nu net niet vanwege dit rot gevoel. Iemand tips??????
Anoek, hoe is het nu met jou? Miriam, meis, klinkt nog niet echt best bij jullie. De film lijkt me ook erg mooi, wil er graag heen. Als ik jou was zou ik zeker de kinderarts bellen, voordat je daar weer terecht kunt...........Je hebt het nu geprobeerd, maar je hebt geen verbetering, tijd om aan de bel te trekken. Knuf! Flyke, yoehoe fijn dat je weer een goede echo gehad hebt! Ach zielige Merel, echt verschrikkelijk om je kleintje zo te zien. Hihi maar ze kan ook een draakje zijn zo te horen. Heb ik bij neia nog niet mee gemaakt gelukkig. Me2, inderdaad aankomende maandag de uitslag voor neia. Ben benieuwd. Hoe is het met het kindje van de oppas? Amber, werk jij nu ook nog? Neeke, gekke meid, wilde je eigenlijk smsen omdat ik al een tijdje niks van je gehoord had. maar tuurlijk ben je hier welkom, logisch dat je zo druk bent. Hoeveel uur werk je? Heerlijk zeg dat het zo goed gaat met je mannetjes. Niet ziek geweest nog? Wuppie, ai lastig dat Sophie koorts had en dat je ze niet in kon laten enten. Maar gelukkig gaat het wat beter. Neia heeft nog nooit een bloed neus gehad. Zal vast niks raars zijn, maar misschien even met de assistente van de ha bellen, als het blijft? Minka, jaaaaaaaaaaaaa die zon kan ik goed gebruiken, bedankt meis. A.s. vrijdag heb ik salaris gesprek, dus hopelijk krijg ik dan goed nieuws, zodat we echt naar de zon kunnen. Maar jij kan ook wel wat straaltjes gebruiken zo te horen. Onrustige benen heb ik gelukkig nooit gehad. Misschien even vk bellen voor tips? Lijkt me erg vervelend, en vermoeiend als je er niet van kunt slapen. Dikke kus! Marla, hoeist met jou?
Wij hebben een druk maar gezellig weekend gehad. Zaterdag was het sinterklaas bij mij op het werk. Neia vond het helemaal geweldig. Ze heeft met de piet gezongen, gedanst en geaaid hahaha, lekker ding. Helaas kreeg ik zaterdagavond een migraine aanval. En 's nachts belde mijn vriendin dat haar vader weer opgenomen was, maar gelukkig gaat het daar nu weer beter mee. Gisteravond kwam de hoofdpijn in alle hevigheid terug, en vandaag op het werk bleef het maar, gelukkig zakt het nu weg. Heb wel erg zin in het sinterklaas weekend! A.s. donderdag moeten we met neia naar de fysio van het zh en dan maandag de uitslag van het bloed.