tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Meiden wat is er veel geschreven, niet alleen leuk nieuws jammer genoeg maar ja zo is het leven veel ellende en af en toe hoogtepunten, sorry klinkt negatief maar zo voel ik het ook momenteel.

Mijn vader wordt vandaag overgeplaatst, hij moet hoogstwaarschijnlijk gedyaliseerd worden, zijn nieren functioneren slecht.
    Ook ligt hij nu aan het infuus en catheter, dus wordt momenteel alleen maar minder.

Gisteren een enorme aanvaarding gehad met mijn moeder, ik snap het wel het is voor haar ook ellendig, heen en weer gevlieg, oppassen op do 5 morgens is ook veel te veel, al zegt zij van niet!

maar goed wat is er gebeurt, jullie kennen vast mijn broer nog wel die 5 maanden lang niet bij mijn doodzieke moeder was geweest??
    Die waar ik toen woorden mee heb gehad en sindsdien niet meer heb gezien?
    Hij flikt bij mijn vader precies hetzelfde hij heeft nog niks van zich laten horen!
    Nu belde hij eergisteren met de mededeling dat hij het niet wist dat mijn vader in het ziekenhuis lag, terwijl mijn moeder het aan zijn zoon en zijn vrouw heeft verteld.
    Maar goed, hij nodigde zichzelf uit voor de verjaardag as. zondag, dus mijn moeder vroeg of ik dan ook kwam, ik zei dat ik daar over na wilde denken, dacht dat ze niet goed werd, ze werd zo boos, en begon te huilen en te schreeuwen en over het verleden wat mijn hubbie allemaal in hun ogen verkeerd heeft gedaan, en dat is in hun ogen nogal wat, maar dat had er toch helemaal niks mee te maken.

Het ging er om of ik met mijn broer samen op mijn moeders verjaardag wil zitten en daar is het antwoord nee op, ik wil dat niet, maar mijn moeder wil mij dwingen tot wel gaan.

Het liep volledig uit de hand, waren beide compleet overstuur.

Gisterenavond nog een heel gesprek met haar gehad, ik weet ook niet hoe zij dit voor zich ziet, de laatste keer dat ik mijn broer aan de telefoon had, hadden we een fikse ruzie en wilde hij wel even bij mij langs komen was echt een dreigement!
    Nu moet ik gezellig met hem op de koffie gaan.........:(!

Gisterenavond was ze weer helemaal van slag, dus nu begin ik te twijfelen wat ik moet doen, zit te denken om s morgens te gaan dan zie ik hem wellicht een uurtje, dat moet misschien te doen zijn.
    Maar ja daar is jetteman het niet mee eens, hij vindt dat we gewoon een andere dag moeten gaan, maar dan zegt mijn moeder dat ze zondag jarig is, zit tussen twee vuren!!!!

Ik denk dat dit komt van alle spanningen, ik wordt ook doodop van het heen en weer gevlieg moet nu alle morgens werken, omdat mijn moeder s; middags naar het ziekenhuis gaat, ik ga diverse keren mee, maar moet ook mijn paarden rijden.
    Ik heb toen ik een kindje kreeg bewust gekozen om niet halve dagen te gaan werken en nu weet ik zeker waarom, het is voor mij veel te ver weg om een halve dag te gaan werken,
    zit nu dus te denken om dominique 2 dagen in de creche te doen, creeert wat afstand tussen mij en mijn moeder, meer rust, en heb ik zelf meer de touwtjes in handen, maar dan voel ik me weer schuldig want ik ontneem haar ook veel!!!!

WAT MOET IK DOEN MEIDEN, GRAAG ADVIES!!!!!

jette

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jette ten eerste zou ik Dominique naar de creche brengen dat is voor iedereen alleen maar rustiger je moeder zal het even vervelend vinden maar heis wel inzien dat dit beter is.
    Ze kan toch ook nog oppassen als jij de paarden rijdt?

Ik zou wel naar de verjaardag gaan tegelijk met je broer dan hoor je tenminste wat hij tegen je moeder zegt.
    Ben jammer genoeg bekent met familie ruzies en er wordt altijd een heleboel gelogen en gemanipuleerd:(
    Probeer ook alle belangrijke dingen over/voor je vader waar maar ruzie over kan komen vast te leggen scheelt een hoop narigheid.

Beterschap met je vader hoe gaat het geeselijk nu met hem?

3. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hij verslechterd nu geestelijk omdat hij heel veel prakizeert en nadenkt, dat doet geen goed aan de situatie.

Heb het vanmorgen voorzichtig aan jetteman voor gelegd om zondagmorgen te gaan, mijn broer moet uit breda komen en is dan denk ik nooit voor 11 uur aanwezig, danzouden we nog een half uurtje samen zijn, maar mijn man reageerde met "hebben we het vanavond wel even over" conclusie NIET DUS!!

Ja heb inmiddels twee creches benaderd hoor vanmiddag of er plek is, maar hoe gaat dat dominque zal zich heel goed realiseren dat het vreemde mensen zijn, toen als baby ging dat heel makkelijk maar op deze leeftijd???

iemand ervaring??

jette

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ik zou toch inderdaad serieus over de creche nadenken. Dat creeert rust voor iedereen en ook voor je moeder die nu die rust ook gewoon hard nodig heeft. Het feit dat ze zo over haar toeren raakt van die verjaardag is daar alleen ook maar een teken van. Meestal vinden de kindjes die verandering hartstikke leuk. Ze ziet andere kinderen en heeft interactie met ze. Normaal is ze toch ook niet eenkennig? Je kan haar ook uitleggen dat het tijdelijk is. Ze begrijpen meer dan je denkt....
    Wat naar dat je vader zo slecht gaat...heel veel sterkte voor jullie en hem....pfffff
    Over je broer...ik zou idd ook gewoon vroeg gaan. En als hij komt aanstalten maken om weg te gaan....Klinkt missschien vreemd tov je moeder waar je normaal zo geod mee omgaat, maar wellicht ook een andere afspraak als excuss gebruiken....

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, meis toch wat een ellende weer!
    Verschrikkelijk dat jullie dit weer mee moeten maken.
    En dan ook nog die ruzie met je moeder er boven op.
    Ik kan je moeder ook wel begrijpen, ze wil graag alle mensen die ze lief heeft bij elkaar. Maar zoiets kun je niet dwingen.
    Dan kun je ze beter niet tegelijk bij elkaar hebben, maar wel een gezellige dag, als dat er weer ruzie ontstaat.
    Ik zou inderdaad vroeg gaan, en dan evt opstaan als hij komt.......
    En wat betreft het oppassen, zou ik inderdaad kiezen voor het kdv.
    Je moeder kan nu ook wel de rust gebruiken en jij al helemaal. Jij me verschrikkelijk om 5 halve dagen te moeten werken.
    Dominique went snel genoeg hoor. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik verwacht dat ze het alleen maar leuk vindt om met andere kindjes te spelen.
    Dikke knuffel meid!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jette Sophie is begin November overgestapt naar een nieuwe vestiging van het kinderdagverblijf met allemaal vreemde en het gaat gewoon goed.
    Moest de eerste paar keer even iets langer blijven dan normaal maar nu rent ze alweer naar binnen.

Begrijp je man ook wel dat hij niet wil vroeg dan maar en gauw wegwezen

Wat erg dat je vader niet zo goed gaat wil hij nu wel therapie ?

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    MInka,ik dacht dat ik ook nog floradix gedronken heb, poeder oplossen in water toen ik zwanger was van Merel maar was voor ontstopping dacht ik.
    Heb daar zowiezo al last van en nu nog meer...neem nu soms promagnor.De piet is nog niet gearriveerd oei, dat is echt balen, 's nachts wakker worden en de slaap niet opnieuw kunnen vatten, een lauw bad, geen idee? of met de benen hoger liggen?

marieke, leuk dat Neia zich zo vermaakt heeft met sint en piet.heb ik het goed voor maar heb je nu de uitslag van het bloed zeker of is het pas volgende maandag zeker? ik duim voor goede uitslag voor jullie!

ai jette, even schrikken van je vader, oei wat een dilemma, ja ik zou ook heel hard koppig zijn tegen mijn moeder ivm je broer maar anderzijds zo tussen de twee vuren zou ik ook mijn moeder ergens willen tevreden stellen, een soort compromis, heel kort bij elkaar samen zitten? ivm creche, zou ik doen, zal je ma ook iets ontlasten nu het minder gaat met je vader, ontlast jou ook heen en weer vliegen, en Dominique zal het ook wel leuk vinden met al die kindjes. Vrees dat Dominique in het begin wel zal huilen met die vreemde mensen, maar weet je dat Merel sinds twee maanden ook altijd huilt als ik haar uit handen geef in de creche en het zijn geen vreemden daar want ze zit er al sinds ze vier maanden oud was. Maar nadien hoor ik dan altijd dat ze vijf minuutjes huilt, ze haar knuffelen en afleiden en ze volop plezier heeft en speelt met de andere kindjes. ergens kan je het ook zien als voorbereiding voor naar het school toe te gaan, die stap naar vreemde mensen zal er ook komen, en misschien zijn ze in een creche nog ietsje meer vertroeteld en verwend?

zo hier niets speciaals, zal tevreden zijn dat de aersol vrijdag of zaterdag gestopt mag worden want het wordt een heus gevecht. Haar afleiden met bumba of kabouter plop werkt echt niet meer.
    Ze hoest nu en dan nog en slaapt meer overdag door die medicatie denk ik. Gisterenavond zijn we naar mijn schoonouders geweest daar is de Sint gekomen. met een pop en kinderwagentje voor Merel. Ik had het niet verwacht maar het is een heus succes, ze glunderde en straalde en rijdt met wagentje en popje voortdurend rond, in het begin ging ze heel hardhandig om met die pop maar probeer haar dan te zeggen dat popje pijn zal hebben enz.. soms neem ik de pop bij mij en knuffel ermee, beetje voorbereiding Voor de rest allemaal positieve reacties op het werk, net voor ik het ging vertellen had een collega het al opgemerkt, mijn zwangerschapbroek zit gemakkelijk maar zit nog te groot en die was ferm afgezakt, en dat had ze gezien

liefs
    flyke

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hier even kort een teken van leven, ik heb een aantal dagen geen internet gehad en op het werk te druk om even te komen kletsen.

Allemaal een leuk sinterklaasfeest gevierd?

Jette, hoe is het gisteren afgelopen (nog gefeliciteerd met je moeder) Ik hoop dat jij en je broer elkaar toch even in de ogen hebben kunnen kijken. Ik hoop dat alles met je vader redelijk stabiel is gebleven (of natuurlijk beter!)
    Wat betreft Do naar het KDV brengen: Doen! het ontlast je moeder, jij voelt je niet meer schuldig en Do zal het er erg leuk vinden.

Marieke, hoe was het bij de Fysio?
    Ik ben benieuwd wat hij van Neia zei. Vandaag dus uitslag van het ZH? ik hoop dat het allemaal mee zal vallen.

Flyke, is de Piet nog langs geweest? Ik had toch wel zeker gedacht dat hij het woensdag zou bezorgen (is maandag op de bus gegaan). Nu maar hopen dat je geen strafporto hebt of dat ik een verkeerd adres heb gegeven!!! Is Merel weer opgeknapt?

Eline was een paar dagen steeds helemaal over de toeren. Waarschijnlijk last van tandjes, maar zo zielig!
    Ik kon ook niet tot haar doordringen en afleiden met wat anders was niet goed (smeet het gewoon aan de kant) Soms ging zo languit op de grond liggen huilen. Na 3 kwartier was er opeens weer een glimlach en floep, daar was de echte Eline weer terug!
    Dit heeft ze 4x gehad dit weekend. Supervrolijk daarna, goed eten, goed slapen etc niks meer aan de hand. Nu maar hopen dat het hier even bij blijft. Wel een goede Sinbterklaas gehad: ze heeft een keukentje, hello Kitty pluche, blokkken, boekjes gehad. Niet al te veel, dit was al meer dan genoeg om in 1x te krijgen.
    Kleintje is goed aanwezig:) voel me weer een stuk beter, slapen is nog niet al te best maar redelijk. Nu snel aan het werk, heb nog 10 dagen tot verlof:$ hihihi met vakantie ertussen want 8 jan is mijn laatste dag!

Meiden tot snel
    Kus Minka

PS Minka-man dacht na het badje gisteren dat de haartjes van haar pony wel wat korter konden. Juliie snappen het al natuurlijk :
    TE KORT!!!! hihihi, ach groeit wel weer bij zullen we maar zeggen

9. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hoi meiden, ook hier even een teken van leven, maar wel (helaas) een egoberichtje, ik ben weer eens door mijn rug gegaan voor de zoveelste keer. Kon sinds zaterdag niks meer en veel pijn gehad doorstralend naar mijn been. Kon nieteens meer rechtop lopen! Gisteren van de huisarts morfineachtige pijnstillers gehad (de gebruikelijke hielpen niet) en er gaat een MRI scan gemaakt worden. Ik baal er zo van, ik kan niks tillen. Rick is voor een paar dagen naar mijn schoonouders toe, want ik kan hem even niet verzorgen nu. Gelukkig gaat het met de pijn nu al weer beter, maar bijwerkingen zijn er wel: suf, duizelig en een beetje misselijk. Dus ja, echt lekker gaat het hier nog niet...

Hopelijk binnenkort weer leuker nieuws!

Liefs,
    Jude.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik ga me officieel afmelden hier op de zw pagina ik kan het niet meer combineren werken thuis sem en dan deze verslaving want dat is het geworden de afgelopen jaren het heeft me ook heel veel gebracht veel liefde van mensen die me niet eens persoonlijk kennen echt top vind ik dit het heeft me ontroerd heb laast voor ik de site van danique stop zette alle berichten nog eens gelezen van het begin af aan, en dan zie je wie om je geeft mensen die me in het echt voorbij zouden lopen omdat ze me niet kennen jullie meiden jullie ik ben trots een deel te hebben mogen zijn van deze groep een groep die mij gemaakt heeft tot wat ik nu ben. Een moeder van twee kindjes eentje hier en eentje in de wolkjes

De meiden die zwanger zijn het aller aller beste geniet geniet geniet en hopelijk binnen niet al te lange tijd lieve kindjes erbij

De meiden die heel graag opnieuw zwanger zouden willen worden alle geluk van de wereld met de hoop dat het mag lukken en dat er nog een wonder bij mag komen ( speciaal marieke ik gun het je zo)

Ik ben nog steeds te vinden op hyves daar blijf ik ook sommigen hebben mijn telnr je mag altijd sms of bellen of hyven
    maar hier ga ik stoppen ik ga verder en wat voor mij daar bij hoort is doorgaan en de computer even niet meer zoveeel gebruiken.

voor de gene die mijn telnr niet heeft en wel wil hebben dat kan dan pb me maar ik blijf wel lid hier

hele dikke knuffel aan jullie allen van mij

het is een zware keus om te stoppen maar het beste voor mij
    Voor ik het vergeet met Sem gaat het steeds beter en beter hij begint weer op te knappen en mijn vrolijke kereltje komt terug van weg geweest ik knap daardoor ook op. Wel denkt meneer nog s 'nachts mij lastig te mogen vallen voor een voeding dus daar ben ik nog niet vanaf.

De medicijnen blijf ik de komende tijd gebruiken want dan gaat het goed. Ik ben gelukkig en wil nog 1 keer zeggen jullie zijn allemaal kanjers echt allemaal niemand mag dat vergeten bijzonder ben je allen en ik weet zeker dat ik het hier ga missen, toch is het beter dat ik stop.
    er is een tijd van komen en van gaan en voor mij is de tijd van gaan aangebroken

speciaal amber bedankt voor je gesprek laast aan de tel echt lief en mocht ik er weer helemaal doorheen zitten dan weet ik je te vinden ik bel je zo weer hihi

voor de allerlaaste keer kus aan jullie allen en liefs miriam

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Update Neia:
    Maandag was een zware dag maar het heeft wel voor een kleine opluchting gezorgd.
    De kinderarts en de fysio denken dat er een zware ontsteking in neia's beentje/heupje heeft gezeten, daardoor is ze verkrampt gaan lopen en heeft ze zichzelf deze manier aangeleerd.
    Het zal moeilijk zijn om dit patroon te doorbreken. Maar het moet wel, anders zal ze niet leren los lopen en blijft ze pijn houden omdat ze haar spieren op de verkeerde manier gebruikt.
    We krijgen nu thuis intensieve thuisfysio voor 2 maanden. Dan moeten we terugkomen en moet er iets van verbetering te zien zijn. Als dit niet het geval is, zullen we alsnog naar de neuroloog moeten.
    Eerst moet de fysio een vertrouwensband op zien te bouwen, want neia heeft een trauma aan haar been. Omdat ze zoveel pijn heeft/gehad gaat ze bij het woord been al huilen.......
    Volgende week vrijdag beginnen we met de fysio.

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, ik vind het erg jammer dat je deze beslissing maakt, maar als je denkt dat dit het beste is voor jou en Sem dan ben ik blij voor je.
    Ik zal je zeker gaan missen, ik hoop dat je me op de hoogte houdt.
    Het doet me goed om te horen dat het al beter lijkt te gaan met Sem en dat je zo gelukkig bent.
    Geniet van alle mooie momenten meis!
    En bedankt voor je lieve wensen.

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hebben alle kindjes een leuke sinterklaas gehad?
    Neia is enorm verwend bij allebei de oma's. Het was een geweldig leuk weekend. Ze snap alleen niet dat sinterklaas weg is, want ze blijft zeggen: piet dootjes hahaha lekker ding.

Jude dikke knuffel, enorm klote van je rug weer.
    Hopelijk wordt de pijn nu iedere dag een beetje minder.

Jette, hoe is het nu met je paps en mams?

Minka, ben erg benieuwd naar een foto van Eline's nieuwe kapsel.

Dikke knuffel voor iedereen!
    Ik moet gaan......
    We gaan zometeen t/m maandag naar een bungalowpark samen met mijn ouders en mijn zus en haar vriend. Ik heb er enorm veel zin in!
    Tot volgende week!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je wel marieke ik ga jullie ook missen echt weet het zeker maar we hebben hyves he meid en me2 ook judith amber en wie heeft er nog meer hyves zo kunnen we contact houden

15. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Er wordt hier zo weinig gepost de laatste tijd, gaat iedereen hier dan weg, nee toch?

Ik had al wat berichtjes verwacht, want volgens mij is JP vandaag toch twee geworden?! Of zit ik er nu naast?!

Me2, van harte gefeliciteerd met de grote vent!

Mir, jammer dat je weg gaat, maar we hebben via hyves contact!

Marieke, ik hoop dat het gioed komt met Neia! Hopelijk doet de fysio zijn werk en komt ze van de pijn af.

Verder even snel, want met mij gaat het nog niet goed. Ben net uit bed, ging even beter met mijn rug/been, maar nu was ik de hele ochtend ontzettend dizzy, ik denk van de pijnstillers. Nu ben ik er even uit en wat aan het eten en drinken en nu gaat het gelukkig weer wat beter met de duizeligheid. Maar geen pretje dus...

Liefs,
    Jude.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAAAA Jude!! Dank je wel!! JP is vandaag inderdaad 2 geworden. Grote vent hahahaahaha

Ik ga hier nietw eg hoor, maar even heel druk op kantoor!!

Veel plezier MArieke!!

En Mir! We spreken elkaar via Hyveshe!!

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik was het niet vergeten hoor!
    Vandaag is JP 2 jaar geworden!!!!
    Van harte gefeliciteerd knulletje, ik hoop dat je een fijne dag hebt met je papa, mama en zusje.

Liefs Minka

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden, ik ben er ook nog hoor en nog lang niet van plan om te stoppen hier!
    Het is alleen wat drukker allemaal en ik denk dat we daar allemaal wat meer last van hebben dan "vroeger".
    Miriam, ik vind je besluit erg jammer, het is ook erg leuk om je verhaaltjes over de ontwikkeling van Sem te lezen, maar ik waardeer je beslissing en ik hoop dat alles goed met jullie mag gaan.

Jude, ik las je berichtje al eerder deze week, wat ontzettend balen dat je weer zo'n last van je rug hebt. Weten ze al wat het zou kunnen zijn, een hernia, of afknelling of zo? Ik hoop dat het snel weer beter mag gaan en dat je je mannetje weer zelf kunt verzorgen, want het lijkt me ontzettend moeilijk om hem op deze manier te moeten missen. Dikke knuf meid!

Me2, ik hoop dat een leuk verjaardagsfeestje hebt gehad voor JP.

Jette, hoe is het gegaan vorige week met je broer? Ik hoop dat dat het goed gaat met je vader.

Marieke, van de ene kant toch een beetje geruststelling om de uitslag van de arts. Het zou goed kunnen zijn dat ze er een trauma van heeft overgehouden, nu het vetrouwen in haar beentje terug zien te krijgen. Het zal een ingrijpende tijd worden met de fysio aan huis en misschien ook moeilijk voor jou om alles aan te moeten zien, maar ik hoop dat het een ontsteking was die nu wegblijft en NOOIT meer terugkomt.
    Fijne vakantie meid, het is jullie gegund!

Franka, alles goed met jou en de kleine meid. Ik hoop dat ze het goed doet. Hoe bevalt het om mama te zijn?

Anette, hoe gaat het bij jou, wordt alles ook wat zwaarder nu?
    Ik merk erg goed dat tillen nu een stuk moeilijker aan het worden is.

Wuppie, hoe gaat het bij jullie? is er al schot in jullie wens?

Flyke, ik heb je gemist hier deze week, ook vast een drukke week gehad.
    Groeit je buikje al lekker hard?

Neeke, Marla, Amber, ik hoop snel weer wat van jullie te horen.

Hier alles weer wat beter. Ik heb de afgelopen week een stuk beter geslapen en niet zoveel last van zwabberbenen gehad. Vandaag hadden minka-man en ik allebei vrij en hebben inkopen gedaan voor Eline's nieuwe kamertje. Nieuwe meubeltjes, behang, verf en wat aankleding. Wel raar hoor dat klein zusje niet veel nieuws krijgt, maar het babykamertje is nog zo perfect in orde!
    Ach ik ben zelf ook de 2e en jongste dus moest het ook altijd met afdankertjes doen:D hihihi

Meiden, goed weekend allemaal.Kus Minka

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ik probeer morgen uitgebreid terug te komen maar een te late maar welgemeende gelukkige verjaardag voor JP!

drie dikke kussen van ons!

x x x

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ook van min kant een verwaarlozong mbt zwangerschapspagina. ik merk dat ik steeds minder achter de computer zit. Ik probeer zoveel mogelijk te rusten, dat is meestal de tijd dat ik achter de pc zat. Ik probeer wel regelmatig langs te komen.
    Door de sintdrukte en vorig weekend ziekte van mijn vriend (buikgriep) en nu een zieke Sarah weer even geleden.

Met mij gaat het best goed, werk weer hele dagen en het slapen gaat wat beter, gelukkig maar.
    Mijn buik begint nu pas te groeien dus echt last heb ik er niet van. Wel merk ik het met tillen van Sarah, mijn bekken doet dan zeer. Beetje uitkijken dus.

Miriram, ik begrijp je keuze goed, een goede keuze denk ik en als je de behoefte hebt om weer even te schrijven, je weet ons te vinden hoor. Goed van je om aan jezelf en je gezinnetje te denken. Fijn om te lezen dat het met Sem de betere kant uitgaat, geeft voor jullie een stuk rust. Dikke knuf!

Jette, hoe is de situatie nu thuis? Het lijkt me allemaal zo moeilijk, deze hele situatie. Denk ook geod aan jezelf hoor.

JP alweer 2 jaar, alsnog van harte gefeliciteerd. Een fijne dag gehad en goed verwend? Lijkt me erg leuk, ze beseffen het steeds meer denk ik/

MInka, als het kamertje klaar is ben ik wel benieuwd naar de foto's (nee hoor, ben niet nieuwsgierig).
    Hier ook niets nieuws voor de baby maar wel een nieuw kamertje voor Sarah. In de kerstweek gaan we eraan beginnen. Heb er zin in.
    Wanneer ga je met verlof? 30 weken alweer, lijkt voor mij nog zo ver weg maar is zo daar denk ik.

Jude, hoe is het met je rug? Krijg je snel een mri scan? Anders de huisarts er vaart achter laten zetten, de wachttijden kunnen best lang zijn.

Marieke, wel begrijpelijk dat trauma, ik hoop dat het op deze manier gaat helpen en dat jullie snel vooruitgang zien.

Ik ga Sarah wakker maken, die heeft oor en keelontsteking en slaapt alweer even. Even wakker maken voordat ze midden in de nacht besluit om eruit te willen. De lamp op haar kamertje is aan en de deur staat open maar wakker worden ho maar.

Liefs Anette

Deel Deze Pagina