tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja franka tijd vliegt ineens ik weet er alles van gek he eerst alle tijd zeg maar van de wereld en nu ineens zo druk dat je tijd moet zoeken ik weet er alles van en ik moet echt er aan wennen aan het ritme aan alles.

meiden heb hope een berichtje gestuurd wil even weten of het nog goed gaat daar hoop snel antwoord te hebben.

gaan jullie nog iets bijzonders doen de komende feestdagen
    wij zoals altijd eerste bij mijn ouders gezellig eten en tweede met schoonouders gourmetten en oud en nieuw voor het eerst bij mij thuis met mijn schoonouders gezellig

heb er zin in voor het eerst sinds drie jaar weer drie jaar terug op de 22ste een miskraam gehad as de 23ste twee jaar terug danique* gekregen en direct weer moeten missen vorig jaar nog vol in het verdriet en nu voor het eerst weer zin in deze dagen mooi he ben blij hoor.

Heb toch heel veel kunnen afsluiten op een bepaalde manier en ook veel een plekje kunnen geven waardoor ik nu door kan verder kan sem heeft hier een hele grote bijdrage in maar ik heb het toch zelf moeten doen.

Voor Danique heb ik een harvorm besteld met rode rozen wordt die bekleed en witte in het midden net als vorig jaar.

heb nog een plaatje van hoe haar plekje er nu uit ziet zal het in een map plaatsen

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: ik voelde Fee al met 12/13 weken :$ echt heerlijk vond ik dat....Placenta lag ook aan de achterkant. Bij JP aan de voorkant en toch voelde ik hem al bij 18 weken. Ben denk ik wellicht ook wat sensitief....

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: wat een ellende met je neefje...vind het zo naar....gelukkig zijn ze positief over de genezing. Kan me wel voorstellen dat je hele gezin er zo aan onderdoor gaat... heel veel sterkte voor jullie!

JA de eerste periode is zwaar of je nou een slaapbaby hebt of een wakkere baby. Ze hebben gewoon de hele dag door aandacht en zorg nodig. Ik ben bij Fee gewoon gaan slapen wanneer zij sliep dus zoveel mogelijk. Overdag dus ook gewoon,maakte me niet uit als ik maar fit was. Dat had ik namelijk niet gedaan met Jeep en dat vond ik mijn grootste misser van de eerste keer. NA een half jaar wordt alles wat makkelijker vond ik. Dat klinkt ver, maar is zo om

Miriam: ja heerlijk dat je dit jaar wel eens kan genieten van de feestdagen. Danique waakt over jullie. Hoop dat jullie mooie dagen hebben met elkaar! Wij gaan naar mijn ouders in Schotland. Hele familie komt daar dus wel erg gezellig,maar ook druk! Morgen nog even hard werken en dan lekker vrij.

Minka:voel je je weer een beetje ok? Al bijna verlof! Lekker aftellen! Ben heel benieuwd hoe het peuterbed gaat bevallen. Houd me op de hoogte!

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke, ik voelde Eline bij 17 weken terwijl de placenta aan de achterkant lag, nu bij 18 weken en placenta aan de voorkant, dus wie weet een lekker trapje onder de kerstboom?

Me2, ik houd je op de hoogte hoe het verloopt met het bedje. Het kamertje moet de komende 2 weken klaar gaan zijn, pfff vind het allemaal wel erg dichtbij komen, ben er nog helemaal niet klaar voor.

Miriam, even wat moeilijke dagen voor je, maar dit jaar misschien wel met een beter gevoel. Lekker Sem knuffelen, hij helpt je er wel doorheen.

Vandaag dagje thuis werken, moet nog een computerprogramma'tje maken, daar kwam ik op het werk niet aan toe. Vanmiddag controle bij de VK. en dan lekker weekend. Gisteren niet op pad geweest, lekker thuis en Eline in de sneeuw laten spelen. Was erg leuk!!!
    Mijn rug is echt balen nu, ik ga zo de fysio bellen of ik wat af kan spreken, met het verlof in zicht heb ik er iets meer ruimte voor. Gisteren kon ik Eline niet meer tillen, dan baal je wel en voelt net alsof je faalt. Minka-man doet al zoveel en was de afgelopen weken steeds laaat tuis zodat alles toch op mij neer kwam. Tja, het zal niet minder worden de komende tijd.
    Nu maar weer eens aan het werk, wel raar want ik werk zelden thuis.

Kus Minka

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: kanme niet emer herinneren ,kwam Eline nou eerder? Anders heb je nog makkelijk 9 weken...da's nog best lang hoor!! Je werkt er nu ook echt weer naar toe.
    Hopelijk kan je van die rugpijn af door de fysio...dat lijkt me nu inderdaad niet makkelijk....tsja en de koende maanden zal het inderdaad niet minder worden met een 2de kleintje...ben heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden...de een vindt het echt mega zwaar zo'n 2de erbij omdat je hele regelmaat is verstoord en alles van voor af aan begint en de ander vindt het een eitje en doet de 2de "er even bij".

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe, Rick is vandaag 1 JAAR!

Wat snel alweer! Ik hoop dat jullie een feestje gaan bouwen .
    Jude, van harte met je mannetje, geniet ervan, en goed terug kijken op het eerste jaar, ik liet echt wel wat emotionele traantjes lopen op de 1e verjaardag.

Me2, ik beviel 3 dagen te laat van Eline. Ik heb gisteren al mijn 1e fysio behandeling gehad. S.I. gewricht zat helemaal vast, vanaf nu dus "lekker" steeds losmasseren

Even kort vandaag, wou vooral Rick feliciteren.
    Eline is dus goed ziek (waarschijnlijk van de prik?) Gisteren 39° koorts en spugen, vanacht heeft ze bij ons in bed geslapen. Resultaat, mama heeft een dik oog!!! 1x een volle vuist in mijn oog, daarna nog 'n keer een vinger, kon mijn oog niet openkrijgen en traant nog steeds hihihi, maar gelukkig gaat het nu weer wat beter met Eline, ze speelt wel wat, maar is wel nog wat hangerig en lichtere koort. Hoop dat ze zich snel beter voelt. Dit is de 1e keer dat ze echt ziek is.

Kus Minka

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Rick 1 jaar gefeliciteerd met de verjaardag van rick

ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

liefs miriam

8. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey miriam ben je toch nog hier, wat fijn, ik wilde je nog bedanken voor je kerstkaart heel lief van je!
    wilje mij je adres nog even sturen dan kan ik je ook nog een kaart sturen.!

hier gaat alles redelijk rustig, mijn vader is thuis en blijft goed op gewicht, laatst werd hij ineens 2 kilo zwaarder dus heeft mijn moeder hem een plastablet meer gegeven en hij was zo de 2 kilo kwijt.

gisteren wou jetteman even een patatje halen omdat we vreselijk laat waren, hij nam mjn auto mee ja hoor in de slip geraakt en de hele zijkant aan gort, niet normaal meer, maar gelukkig is hij met de schrik vrij gekomen.
    Maar ja nu geen auto tot mijn beschikking, volgende week zouden we naar belgie, hoop maar dat het allemaal vlot geregeld wordt.

Dominique gaat erg goed, ze praat als een grote, telt tot 10, weet allemaal ledematen te benoemen.
    Ik verbaas me soms wel over haar, ze lijkt zich zo snel te ontwikkelen!!!

slapen gaat ook weer beter, ze wordt 1x per nacht nog wakker, en slaapt tot zes uur dus al veel verbetering!

sorry meiden dat ik niet in ga op jullie ontbreekt me een beetje aan de tijd, maar ga het goedmaken dat beloof ik!!

liefs
    jette

9. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka en Miriam, bedankt voor de felicitatie (en Jette voor de niet-reactie, maar dat terzijde ;)). We hebben het goed gevierd hier, Rick is goed verwend!

Minka, je bent al naar de fysio geweest lees ik. Maak je daar zelf een afspraak voor? Ik krijg volgende week een MRI-scan, even afwachten wat daar uit komt, maar als het kan/mag, dan wil ik ook wel naar de fysio, maar ik vroeg me af of je dat dan op advies van de huisarts moet doen of dat je zelf kunt gaan.
    Het gaat hier wel beter, maar nog steeds niet goed. Ik heb goede pijnstillers en kan me hier in huis wel bewegen, maar naar buiten moet ik met krukken, want ik kan niet lang lopen. En Rick kan ik maar minimaal tillen, dus ik snap wat je bedoelde met dat je Eline niet kon tillen, dat is echt vervelend.

Voor de mensen die vakantie hebben: fijne vakantie en alvast fijne feestdagen! En Miriam, veel sterkte voor woensdag, ik denk aan je!

Liefs,
    Jude.

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jude nog gefeliciteerd met rick zijn eerste verjaardag

Jette wat fijn dat je vader weer thuis is
    Wat balen van de auto hoop dat die optijd klaar is.
    Gelukkig slaapt dominique weer wat beter kan je zelf ook weer een beetje bijkomen.

Minka Eline staat haar mannetje dus wel met een goede rechtse:D
    Gelukkig knapt ze al weer een beetje op.
    Had ze nu meer reactie dan op de eerste prik?
    Sophie heeft hem donderdag gehad en ik merk niets aan haar.

Miriam geniet van deze kerstdagen ik denk aan jullie woensdag.

Franka wat naar van je neefje kan me ook voorstellen dat dit heel zwaar is voor het gezin en dan is ze nog zwanger ook hoop dat ze af en toe even rust kunnen pakken.

Iedereen fijne feestdagen zal er zelf ook niet zoveel zijn met deze drukke maar gezellige dagen.

Sophie vind de sneeuw trouwens helemaal geweldig zolang ze op de slee kan zitten.
    Lopen met die dikke kleren en handschoenen vind ze maar niks de directrice:D

11. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Jude: nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Rick!

In februari kunnen jullie mijn neefje bezichtigen op de tv.
    Afgelopen vrijdag is hij blij verrast door het programma 'Hart in actie' van SBS6.
    Bob is helemaal fan van K3 en had kaartjes voor een concert. Helaas had hij net een chemobehandeling en kon niet naar het concert gaan. Vrijdag is hij opgehaald uit de klas en mocht hij in een roze limosine K3 gaan ontmoeten! De dag van zijn leven.
    Bij thuiskomst was er nog een verrassing. Mijn broer en schoonzus waren bezig met een verbouwing van de bovenverdieping om plaats te maken voor de baby. Helaas was dit door alle omstandigheden naar de achtergrond geschoven. Natasja Froger en haar SBS-team hadden ervoor gezorgd (in overleg met de familie) dat de verdieping helemaal klaar is, inclusief babykamer!
    Eind februari wordt het uitgezonden en kunnen jullie een deel van mijn familie zien.
    Ik zal de exacte uitzenddatum nog wel posten (zouden ze nog even laten weten)

Hier is het verder wat rustiger nu Franka-man lekker 2 weken vrij heeft.
    Woensdag moet Suze weer op controle bij de kinderarts. Ze heeft al een paar dagen geen ontlasting (ook niet met het laxeermiddeltje van de huisarts) Hopelijk lukt het haar snel weer.

Veel liefs Franka

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, Ik weet dat Neia er ook zo'n last van had om niet te kunnen poepen. Ik weet niet precies wat ze eraan gedaan hebben, maar hoop dat het snel beter gaat. Ik ga zeker kijken naar de uitzending van je neefje. Houd ons maar even op de hoogte wanneer de uitzending is.

Wuppie, het kon ook een beste linkse zijn van Eline hoor:D, de wazige vlek in mijn oog is nu bijna weg.
    Eline vond de sneeuw ook wel leuk, maar eerst wou ze niks van de slee weten, later wel. Maar na donderdag is ze niet meer buiten geweest i.v.m. de koorts. Trek de directrice maar lekker voort en geniet ervan hoe zij geniet.

Jude, klinkt echt heftig met je rug. Fysio kun je zo bellen zonder verwijzing hoor. Ze beoordelen dan zelf hoe snel je aan de beurt bent. Ik heb vrijdag gebeld en doordat er veel afzeggingen waren vanwege het weer kon ik meteen komen. Vandaag de 2e beurt gehad en nu is de rechter kant behandeld. De linker was nog zo beurs van vrijdag dat ze die maar even oversloegen.
    Sterkte ermee meid en gewoon bellen, alle verlichting is meegenomen! Waaraan denken ze dat het ligt bij jou? Hernia, beknelling?

Eline is weer aardig opgeknapt. Ik heb haar vandaag nog wel thuis gehouden van het KDV. Ikzelf heb ook een snipperdag genomen en denk woensdag ook maar, dan ben ik alles bij elkaar 3 weken thuis met deze kerstdagen:) In 2010 dan nog 3 daagjes werken. Daar kan ik wel overheen komen!
    Voor iedereen die ik niet meer spreek voor de feestdagen deze foto, hij is afgelopen donderdag genomen toen ze nog niet ziek was.

Kus Minka

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lieve meiden,
    Even snel een berichtje van mij.
    Hier alleen maar druk druk druk en ik kom tijd te kort.
    We zijn 2 weekenden achter elkaar weggeweest. Vorig weekend met mijn gezin en afgelopen weekend met schoonfamilie.
    Was allebei erg leuk en natuurlijk ook vermoeiend.
    Neia is flink verkouden en het lijkt alsof haar hele gebit op springen staat ( ze had nog maar 6 tandjes). Dit weekend heeft ze er 3 kiezen bij gekregen.
    Afgelopen woensdag een grote schrik gehad. Mijn neefjes (6 maanden en 2,5 jaar) waren binnen een uur na de 2e mexicaanse griepprik uitgedroogd. Allebei naar het ziekenhuis gebracht en de jongste moest een paar daagjes blijven.
    Neia was niet lekker en moest donderdag de prik halen, maar we durfden het niet aan. Gelukkig zijn de jongens eindelijk aan het opknappen. En voor Neia hebben we vandaag de 2e prik bij de huisarts kunnen halen.
    Vrijdag is de fysio voor het eerst geweest. En we zijn erg positief. Neia was helemaal weg van haar, en ze krijgt nu 2 x in de week intensieve thuisfysio. Ik merk nu na 1 keer al verschil, dus we zijn positief!

Helaas heb ik geen tijd om nu op iedereen te reageren.
    Jude, alsnog proficiat met Rick. Hoe was de dag? Heb je er nog iets leuks van kunnen maken ondanks je pijn?
    Miriam, ik denk morgen aan je meis!

Voor iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!

X Marieke

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dankjewel meiden het is raar 2 jaar alweer het gaat hard de tijd maar vanmorgen werd ik weer om 10 over half 6 wakker weer zo ineens en dacht tja 2 jaar terug begon het toen echt de ellende dat ik zeker wist dat het voorbij was. en nu rond deze tijd zat ik midden in de weeen voor niks
    en om 10 voor drie gaat hier een kaars aan mijn meisje
    mijn engel

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam, ik heb vandaag echt aan je gedacht maar had geen tijd eerder te reageren.
    Ik hoop dat je er een mooie herrinneringsdag van hebt gemaakt en dat je een goed gevoel erover hebt. Samen met Sem en Bart in je armen terugkijken op het verleden.

Lieve Danique*, papa , mama en Sem houden nog steeds erg veel van je. Ik ben trots op jou kleine meid, dat je zoveel goeds aan hun hebt mogen geven.

Kus Minka

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hier danique d'r plekje

17. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Mir, ik heb de foto's op hyves gezien van Danique* haar plekje, erg mooi! Ik was je ook niet vergeten, maar dat weet je wel, toch? Hoe gaat het nu met je? Ben je de dag een beetje door kunnen komen?

Franka, wat geweldig zeg, wat er voor je neefje en zijn familie gedaan is! Ik ben benieuwd wanneer het is, is zal zeker kijken! En ja, druk he, zo'n kleintje... dat kun je je van te voren echt niet indenken hoe het zal zijn... Ik ben nu nog steeds vaak moe, zo intensief vind ik het! Maar wel tegelijk ook ontzettend mooi en waardevol, dus het is het zeker waard!

Wuppie, fijne vakantie!

Marieke, fijn dat het goed ging met Neia en de fysio! En schrikken van die griepprik. Rick heeft erg geen last van gehad. Alleen de eerste keer een week lang diarree-luiers gehad, maar dat kon ook met een tandje te maken hebben. Deze keer dus niks. Hij huilde zelfs niet eens om de prik :D, mijn bikkeltje!

Minka, wauw, nog maar 3 dagen werken en dan al weer verlof, dat is snel gegaan, zeg! Gelukkig dat het met je rug weer wat beter gaat. Zie je er tegenop om 2 kleintjes te hebben straks? Mij lijkt het erg zwaar, mijn rug zou ik dat niet aan willen/kunnen doen :$.

Zelf gaat het met mij al weer wat beter. Nog zeker niet zoals het zijn moet, maar ik ben gisteren een uurtje in de stad geweest met mijn krukken, dat was pijnlijk, maar ik heb doorgezet en vond het fijn er even uit te zijn geweest. En vandaag mee geweest boodschappen doen. Dus het komt wel goed, alleen nog even geduld, want het gaat langzaam. En ik kan Rick nu voorzichtig tillen, dat is ook erg fijn.

Rick zelf is niet helemaal lekker nu. Vannacht slecht geslapen en wij dus ook helaas. Vandaag had hij geen trek in zijn lunch, hopelijk zometeen wel in zijn warm eten, anders weet ik het ook niet meer. Hopelijk wordt hij niet ziek met de kerstdagen... We zijn 2 dagen bij familie, dus dat zou lastig zijn...

X
    Jude.

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

eindelijke er geraakt
    vandaag dagje thuis
    ik wil iedereen prettige feestdagen wensen en het beste voor 2010 !

ik probeer als Merel haar middagdutje doet bij te komen lezen!

liefs
    flyke

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka,
    ik denk dat ik vorige week heel even iets voelde, dan weer paar dagen niets en ik denk gisterenavond terug wel. Ik lig dan altijd muisstil in bed, en hubbie moet mij dan gerust laten :)
    Maar veelal voel ik dan precies mijn hartslag in mijn hand, nuja we zien wel. Denk iets gevoeld te hebben maar ben het niet 100% zeker. het aftellen naar je zwangerschapsverlof is begonnen, goed zo, zal je deugd doen! Hopelijk Eline nu terug genezen?!

jette, ik geloof dat je nu in ons belgenlandje bent, geniet van jullie vakantie en van elkaar en het park!

mir, sorry, ik ben 23 december vergeten 'shame on me', wat heb je een mooi en ondanks de sneeuw toch een warm plekje gemaakt voor Danique, maar het warmste plekje is en blijft in jullie hart, knuffel
    misschien er over heen gelezen, maar al reactie van Hope, alles goed hoop ik?

franka, lekker druk zo te lezen he, ja ik had mij het ook niet zo druk voorgesteld hoe het is met een baby erbij, maar het is met zoveel liefde gegeven. Gelukkig is je hubbie nu thuis en kan je hopelijk wat extra rusten.
    blij te lezen dat het uiteindelijk gewone griep bleek te zijn bij je neefje en dat hij grote kans op genezing heeft en hij nu even energie en thuiswarmte kan bijtanken, SB6 ofzo, welke zender is dat, vraag me af of we die hebben hier? Hopelijk al beter met Suze haar ontlasting?

Me2, wow heel erg sensitief ben jij blijkbaar, al aan 13weken gevoeld?!

jude, sorry een te laten maar welgemeende Gelukkige Verjaardag voor Rick en drie dikke zoenen!
    hoop dat de MRi duidelijkheid brengt en oorzaak aangepakt kan worden zodat je van die pijn en ongemak verlost bent!

wuppie, hehe bedoel je dat Sophie ook nooit haar handschoentjes wil aanhouden? Hier ook zo, handjes rood en koud, altijd opnieuw wantjes proberen aan te doen, maar amper seconde later trekt ze ze alweer af.
    Misschien elastiekjes of zo rond de polsjes doen ? :) ga ik es moeten uittesten

Marieke, herkenbaar,hier nu ook zes tandjes nog maar, en ook twee kiezen op komst en vaak midden in de nacht komt ze wakker van de pijn. Blij te lezen dat Neia een goed contact/Gevoel heeft met de fysio en meteen al verschil te zien, goed zo, doe zo verder!

zo hier voor de rest redelijk goed, verlang tot 8 januari volgende echo, ik vervloek mezelf de laatste dagen weer dat ik twijfel of alles nog wel goed is,
    maar probeer mezelf dan in te praten van wel enz...Merel voorbije week buikloop gehad, weet niet of dit een plaagje was of het door haar tanden komt, sinds vandaag had ze weer gewone ontlasting maar zit ze wel met een vervelende hoest.

Ze evolueert enorm qua woordjes en dingen nazeggen, maar ze zit weer in een foute fase vind ik, is een tijdje goed gegaan maar nu... eergisteren verbood mijn schoonvader haar iets en ze sloeg hem in het gezicht omdat ze iets niet mocht, verder heeft Merel echt iets tegen ' kom, jas aandoen' dan loopt ze zo snel ze kan weg, mijn schoonmoeder nam Merel vast zodat ik haar jas kan aandoen en zij deelde ook de klappen.... voelde me echt vervelend tov hen, hoe Merel deed.... gelukkig zeiden ze niet veel en zeiden ze, het is omdat ze moe is , anders is ze zo niet. Ik heb Merel dan bij me genomen handjes even samen geblokkeerd en gezegd, stoute Merel dat doe je niet pijn doen, doe nu maar aaitje/Streeltje , en dat doet ze dan wel meteen erna, raar toch. Hoorde vorige week in de KDV dat een ander meisje Merel had weggeduwd en merel zich niet liet doen en een klap terug gaf, resultaat beiden weenden, ... ik dacht dat ze in de creche precies leerden om gezamenlijk te spelen :)

Beste voor iedereen en beste wensen in 2010!
    liefs
    flyke

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke,
    Wat heerlijk dat je waarschijnlijk toch al wat aan het voelen bent. Het geeft je toch weer een goed vetrouwen.
    Wel vervelend dat Merel's handjes wat los zitten. Hier heb ik het nog niet meegemaakt. Toch proberen aan te pakken en te verbieden denk ik, is even moeilijk en hard maar ze zal toch moeten leren dat dat niet de bedoeling is. Ik vind het erg moeilijk om te straffen, laatst bleef ze aan de prullenbak zitten en ook even een klein tikje op de vingers geven (na meerdere NEE's en wwarschuwingen) dat resulteerde in een huil/woede aanval van heb ik jou daar! Eline laat zich dan op de grond vallen en is op zo'n moment woedend, krijsen etc. dus dan negeer ik haar maar even. Moeilijk, moeilijk! hoe doet de rest van hier zoiets?

Jude,
    Heb je nog naar de fysio gebeld?
    Ik zie best tegen 2 kleintjes op hoor, het lijkt me erg zwaar, zou niet weten hoe ik het strakjes allemaal moet gaan doen, maar dat had ik ook bij Eline, dus ik laat het maar op me af komen. Wat mijn rug betreft en 2 kleintjes: het is door de zwangerschap dat ik deze last heb, dus als het goed is is de rugpijn over een week of 8 weer weg:D. Gaat nu redelijk, het is al een stuk losser dan voorheen.

Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. Wij iniedergeval niet!
    Als 1e zijn we 1 dag later naar Belgie vertrokken vanwege de sneeuw en omdat Eline s'nachts gespuugt had en we haar s; morgen onder de spuug in het bedje aantroffen, zoooo zielig en vies! 2e kerstdag dan toch vertrokken en ik voelde me niet echt jofel. Ja hoor, we lagen net op bed en daar begon het spugen, spugen, spugen, diarree etc. het hield maar niet op! Een paar uur later midden in de nacht zei Minka-man, ik voel ook het zuur branden en ja hoor, precies hetzelfde liedje. Kortom, allebei zoooo beroerd!!!
    Tja, en dan zit je op 3 uur afstand van huis. Daar nog geslapen in de middag en Minka-man was niet in staat om naar huis te rijden. Ik knapte al iets op, maar kon nog niks binnen houden had alleen gigantische harde buiken! dus allebei een pamperluier ingedaan:$ en toch op pad. Tjee wat waren wij blij dat we thuis waren. Eline was supervrolijk gelukkig en ze heeft zich bij mijn zus goed kunnen amuseren! Vanddag voor het eerst een beschuitje gegeten en "droog" kunnen houden. Toen sms-te mijn zus: hoe mijn verloop ging, dan wist ze wat ze kon verwachten! Dus die was 24 uur later aan de beurt! Gelijk mijn moeder gebeld, die lag in bed! precies hetzelfde.
    Goh, ik voelde me al zo naar dat ik daar zo ziek was en nu ook nog eens andere aangestoken!!!
    Nu gaat het wel weer beter, ook de harde buiken zijn weg, ben alleen 3 kg afgevallen en dat terwijl ik pas 4.5 Kg was aangekomen. we knappen wel wat op en hoop dit zo voort te zetten, maar dat verwacht ik wel.
    So, even een ego-verhaaltje geworden!!!

Meiden, tot snel, heb lekker vrij deze week dus kom vast snel wel weer spieken hier!

Kus (zonder virusjes) Minka

Deel Deze Pagina