Och Minka, ziek geweest lees ik? Jeetje, dat is echt balen, buikgriep en dan zo'n eind moeten rijden. En iedereen aangestoken, bah bah! Hopelijk snel weer de oude! Ik ben ook niet lekker geweest, kreeg kerstavond weer meer last van mijn been en rug en heb dat tot zondag gehad. Zondag besloten pijnstillers af te gaan bouwen en nu ben ik sinds zondag misselijk en last van mijn darmen . Ik word gek! Gelukkig gaat het nu met de rug en mijn been (waarin het dus doorstraalt) best goed, maar zodra ik echt ga lopen buitenshuis, dus grotere stukken, dan gaat het niet en heb ik echt krukken nodig anders zak ik er doorheen. Doordat ik me al een paar weken dus niet goed voel en nu de laatste dagen ook niet normaal kan eten, ben ik ook afgevallen (geen 3 kg Minka, maar wel 1,5 kg en dat is voor mij echt slecht, want ik heb altijd al ondergewicht, erg balen). Hopelijk gaat het nu snel beter, want hier kan ik niet tegen, je zou er zo erg down van worden, ik moest gisteren ineens ook ontzettend huilen van alles... Maar komt vast goed, en hopelijk ook snel! Ik wil zo graag volgende week weer gaan werken, want ik kan niet tegen doelloos thuiszitten. En ja, dat van die prullenbak herken ik, Rick zit ook overal aan, maar bij hem werkt het nog niet echt om iets te verbieden, ik denk dat hij wat groter moet zijn om echt te snappen wat niet mag en het dan ook te laten. Hij lijkt het op zich wel te snappen, want als hij iets doet wat niet mag, dan kijkt hij wel eerst naar ons. Maar doet het dan toch. Ik blijf gewoon verbieden en als het niet helpt, dan haal ik hem daar weg. Anders leert hij het nooit. Moeilijk he! Je voelt je net zo'n politieagent! Flyke, Mereltje dus een beetje losse handjes . Ach, ze verweert zich ook goed zo te lezen, dus is ook goed, toch? Het zal wel een fase zijn, ik beet vroeger en dat doe ik nu ook niet meer, ha ha! Mooi dat je kleintje denkt te voelen! Meiden, vanmiddag MRI-scan (ziekenhuis Weert Minka, jou wel bekend!), ik laat snel weten hoe het gegaan is en hoop dat er iets uit komt en nog beter dat ze er dan wat aan kunnen doen! Fijne jaarwisseling alvast! Liefs, Jude.
Jude, hoe is het gegaan vanmiddag? Ik heb aan je gedacht vanmiddag, laat je snel wat weten? Ik hoop dat het niets ernstigs is. Kus Minka
jude hoe is het gegaan inderdaad las op hyves en dacht huh ik krijg niet alles mee maar nu ben ik benieuwd verder dames goede jaarwisseling morgen te druk om hier te posten nog maar tot in het nieuwe jaar liefs miriam
Hoi Minka en Miriam, lief dat jullie er aan gedacht hebben. Vandaag via het ziekenhuis alvast de uitslag gekregen: hernia :x. Maandag naar de huisarts om te bespreken hoe nu verder... Ben in elk geval wel blij dat er een oorzaak is gevonden, nu afwachten wat er aan kan gebeuren. Fijne jaarwisseling, waar iedereen ook is!
Voor allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2010! Jude, fijn dat er nu een naam aan hangt, maar daar ben je er dus nog lang niet mee! Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoor vast wel wat ze eraan kunnen gaan doen behalve pijnstilling en therapie. Het kost vaak erg veel tijd dit te genezen of anders toch een operatie? Hier weer allemaal beter, alleen gisteren door de natte prut gebanjerd achter de kinderwagen. Dit was erg zwaar en koste me veel moeite en pijn in rug en buik. S'avonds kon ik niet meer zitten van de pijn, heb vroeger mijn bilspier gescheurd gehad en die is dus nu ook weer als een staalkabel en erg pijnlijk. Leuk hoor, dikke buik, zere rug en nu dit er weer bij, ik kan alleen nog maar waggelen hihihi. Ik zal de komende tijd wel lekker met mijn bips op een warmte kussen gaan zitten! Kus Minka
Lieve meiden Heel erg bedankt wat jullie het afgelopen jaar allemaal voor mij betekent hebben. Jullie zijn stuk voor stuk toppers! Ga allemaal spetterend het nieuwe jaar in en ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe voor 2010!!! Kus Marieke
Lieve dames!! GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!! Jude: fijn dat je nu weet wat het is...niet fijn dat het een hernia is....hopelijk operatie niet nodig... Nog van harte met de eerste verjaardag van je ventje!! Wij zijn de 18de vertrokken naar mijn ouders in Schotland en pas deze week terug, dus was niet vergeten maar kon niet posten daar!!! Minka: beterschap ook met alle pijnen....ja zo'n zwangerschap versterkt die zwakke punten...ik heb allebei de keren ischias gehad tussen wek 28 en 33...ging wel weer van zelf weg! Nog maar een paar daaagjes en dan heb je verlof!!! Wij gaan vroeg naar bed vanavond. ZIjn kapot. Hele leuk kerst gehad bij mijn ouders. Gelukkig heeft iedereen het daarheen gered ondaks het slechte weer zowel in nederland als bij mijn ouders in Schotland. Kinderen vreselijk verwend natuurlijk (zijn de enige kleinkinderen tot nu toe). Gisteren oud en nieuw met onze buren, niet laat geworden ,maar hadden wel een redelijk kater vandaag! Hoop dat in het nieuwe jaar iedereens wensen weer vervuld gaan worden!!!
van mij ook een mooi 2010 aan iedereen hier toegewenst en zoals Me2 zei, dat al jullie wensen vervuld mogen worden! liefs flyke
en natuurlijk beter laat dan niet ook vanhier uit de beste wensen en een top jaar voor ieder jullie zijn ook kanjers echt allemaal knuf minka jou sms bracht even mij van het stuk in positieve zin ja gek een jaar geleden smstje ik je met ik ben mis overtijd en nu sem was heerlijk in mijn armen met oudjaarsavond heerlijk gek hoor de tijd vliegt. jude niet mooi maar wel prettig te weten wat het nu is en mis dat er iets aan gedaan kan worden om de pijn te verlichten. minka nog effe he en dan weer een spruit erbij o ben zo benieuwd naar de naam hope lieverd lees je hier nog wel es jij ook de allerbeste wensen he en speciaal voor jou en je brusje in je buik een onwijs tof goed jaar liefs knuf mij rest meiden ik kom na de drukte van de eerste dagen in jan weer uitgebreid verslag doen liefs miriam
Meiden, hier ook van mij een heel gelukkig, vruchtbaar, gezond en alle wensen vervullend 2010 gewenst van mij Ik hoop dat we hier nog lang met z'n allen mogen gaan kletsen, net als wat Marieke al schreef, bedankt voor alles wat we al met elkaar hebben mogen meemaken. Me2, weer lekker terug thuis! Toch heerlijk om weer thuis te komen en je eigen dingen weer te kunnen doen. Hier is de rust ook weer teruggekeerd, alles super en volop genieten van onze dame! Wat gaat dat snel deze weken zo thuis, ik zie haar met de dag "ouder" worden. Heerlijk gewoon zo vrolijk als ze is de laatste tijd! Miriam, ik moest ineens aan je sms van vorig jaar denken, toen je net over tijd was en er een goed gevoel over had! ik kan me voorstellen dat het nu even terug slikken was aan zulke momenten. Amber, jij ook de beste wensen, kom je nog snel eens vertellen hoe het met je gaat? Flyke, 2010 gaat voor jullie ook weer een baby-jaar worden! Maar het kan voor nog veel meer onder ons zo zijn, we gaan er voor duimen! Marieke, alles weer wat rustiger bij jullie? Hoop dat Neia snel aan de therapie gaat wennen en er profijt van heeft. Meiden, moet er weer mee stoppen, verwacht zo bezoek. Inderdaad voor mij nog 3 dagjes werken (ma, wo en do) en dan verlof! het kamertje schiet niet zo op als we zouden willen, maar hoop toch echt binnenkort Eline te verhuizen en de babykamer klaar te gaan maken, ik krijg een beetje de kriebels, ben bang dat het toch wel 2 weken eerder gaat komen en dan is het al zooo snel!!! Heb nog niks klaar (ja, wel in huis maar "ergens" op zolder!) Allemaal dikke kus Minka
Hoi meiden, Hoe is het met jullie in het nieuwe jaar? Hier wel oke, maar druk druk druk. En veel hoofdpijn gehad de laatste week, echt balen. Met Neia gaat het nog een beetje hetzelfde. Ze loopt nu wel iets makkelijker aan de hand, maar ze gebruikt haar beentje nog wel verkeerd. Ze krijgt 2 keer in de week thuisfysio en hopelijk zien we voor eind februari wat meer vooruitgang. Maar verder is ze een vrolijk ding, die zich prima alleen kan vermaken en overal de show steelt. Minka, nog 3 daagjes meid. Dan is het eindelijk zover. Wat zul jij aan het aftellen zijn. Hopelijk krijg je in je verlof nog genoeg tijd om alles af te maken. Jude, jeetje meid een hernia, dat is niet niks. Ben benieuwd wat ze nu willen gaan doen. Ik hoop voor je dat een operatie niet nodig zal zijn. Me2, zo te lezen erg leuke dagen gehad bij je ouders. Kan me voorstellen dat je kapot bent, ben je al een beetje bijgeslapen? Miriam, inderdaad ongelofelijk hoe snel de tijd voorbij vliegt. Hoe is het nu met je mannetje?
meiden willen jullie nog stemmen op sem hij staat bijna onder aan en we lopen behoorlijk achter op de koploper sem heeft 8 stemmen en de koploper nu al 25 dus meiden heb jullie stem nodig he knuf miriam
Ja, lekker he, Mir . Voor iedereen nog de beste wensen voor 2010! Ik zal even melden dat ik naar de neuroloog doorgestuurd ben, dus maar weer even verder afwachten wat die wil/kan doen voor mij. Ben vandaag wel een halve dag gaan werken en dit ging niet slecht, ik mag niet klagen. Zolang ik maar niet hoef te lopen/staan, gaat het goed, zitten is geen probleem meer, dus ja, ik vind als ik thuis kan zitten, dan kan ik dat op werk natuurlijk ook. Alleen op werk komen is nog even lastig met lopen, maar goed, dan maar even langzaam aan doen en pijn lijden en 's middags thuis op de bank... En deed me ook wel goed om er even uit te zijn, dus hoop dat ik het vol kan houden, daar knapt een mens ook al een stuk van op .
Iedereen nog de beste wensen voor 2010 Wij hebben een heerlijke vakantie achter de rug met veel sneeuw heb zelfs nog kunnen snowboarden. Zo gek ik ging de eerste keer omhoog met de lift en vond het eigenlijk eng en dacht eraan om weer te gaan skieen. Vervolgens naar beneden ging het super goed zonder angst en zo soepel was helemaal verbaasd. Sophie vond het super leuk in de sneeuw we hebben heerlijk gesleeed ze is zelfs in slaap gevallen op de slee. Oud en nieuw was ook gezellig we hebben haar uit bed gehaald en ze heeft sterretjes vast gehouden en van die trektouwtjes vond ze heel leuk ze wouw elke keer weer naar buiten. Jude ik hoop dat je snel een behandel plan krijgt voor je rug want hier word je gek van. Mijn vader heeft een hernia gelukkig al 10 jaar niet actief maar die ligt elke avond in bad en neemt homeopatische pillen die hem wel helpen tegen het stijf zijn. Miriam ik heb gestemd op mooie Sam. Neia wat fijn dat de fysio goed gaat en dat ze aan huis komt over een paar maanden rent ze door je huis. Minke laatste dagje vandaag? wat is de tijd snel gegaan de laatste loodjes alweer. Me2 weer lekker thuis dat is een hele onderneming met kerst op familie bezoek.
hoi meiden, nog de aller aller allerbeste wensen voor 2010!!!!! ik ben de laatste tijd zo druk in de weer dat ik helemaal geen tijd en energie heb om hier te posten (schaam schaam schaam). Ik heb mijn paarden in pension staan en moet dus elke dag naar deze stal om 4 paarden te trainen, ik weet het is erg veel maar ja heb me weer een paard op de hals gehaald dus die moet ook gereden worden. Met dominique gaat het redelijk, heeft net oor/keelontsteking gehad we zijn s'avonds nog naar de eerste hulp geweest zo'n pijn. Nu is ze nog zwaar verkouden, ze heeft dit hoogstwaarschijnlijk in het subtropische zwembad opgelopen op ons vakantieadres. Ze slaapt nog steeds slecht en is nog steeds vroeg wakker, mijn vriendin adviseerde om haar s'avonds pap te geven in plaats van de fles maar dit weigert ze pertinent. Maak me ook wel een beetje zorgen ze krijgt s'morgens en sávonds nog flesvoeding terwijl ze al bijna 2 wordt. Brood eet ze nog steeds niet en warm eten is ook maar minimaal, ze krijgt dus nog steeds tussen de middag een potje voeding maar voor babys van 6 maanden dit is toch te zot??? ik heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt, ze zegt glashard, "mamma flesje maken"! Ik zit een beetje met mijn handen in het haar, wanneer gaat ze nou gewoon eten??? Moet ik haar gewoon geen fles meer geven? maar wat voor nachten ga ik dan tegemoet, moet er nu al 2 x voor haar uit! weet het even niet meer hoor! pffff is niet makkelijk!!! sorry meiden ik ga me binnen kort weer in jullie verdiepen hoor ha ha ha!!! jette
jette ik heb er de balen geen verstand van maar ik denk en ben bang dat het de enige oplossing is om te stoppen met de fles en dan inderdaad een hel van een week tegemoet te gaan waarschijnlijk mis dat je een paar dagen vrij kunt nemen indien nodig. Anders zou ik eens met iemand van het bureau hier over praten als jullie dat in duitsland hebben en anders je werkt toch in nederland de plaats waar je werkt is vast wel een bureau die je kan bellen voor telefonisch advies. wup thanks voor je stem ben alleen bang dat ik het echt niet ga redden iemand heeft al zoveel meer stemmen dan mijn lieve mooie sem nou ja
hey hoi mir, tja dat is denk ik ook de enigste oplossing, sprak gisteren met een vriendin van me met drie kids, die zei je moet je daar niet druk over maken, het komt vanzelf! Nu krijgt ze in ieder geval alles binnen wat ze nodig is! tja dat is ook een benadering natuurlijk!! hoe is het met jou??? jette
mir, sem heeft er een stem bij jette, geen idee, ik zou ook zolang ze er zelf naar vraagt het haar geven, kan geen kwaad toch denk ik? hier wil merel ook elke morgen en avond melk, 'smorgens eet ze een klein beetje boterham erbij en s'avonds eet ze mee met ons en voor ze slapen gaat nog es 210 cc. Hier komt ze ook vaak om 5-6u wakker, drinkt melk en slaapt nog enkele uurtjes verder. wuppie, wat leuk te lezen dat jullie zo een winterpret hebben gehad! jude, goed dat het werk je wat afleiding bezorgt maar je niet overwerken he, op tijd en stond wat rusten he! marieke, goed te lezen dat Neia vrolijk blijft onder alles, met die tweewekelijkse fysio en haar inzet komt het zeker goed! minka, joehoe, je bent op verlof! ik ben het even vergeten, was Eline dan te vroeg geboren dat je nu een voorgevoel hebt? voor de rest hier redelijk goed, ik besef dat ik al een kleine twee weken de baby voel, maar gisteren en vandaag nog niet gevoeld, soms leg ik mijn hand op mijn buik en voel ik meer geschuif, misschien ligt de kleine omgekeerd of zo, zodat ik minder voel, geen idee, zal in ieder geval opgelucht zijn na gyn bezoek morgenavond! liefs flyke