hey flyke, dan doe jij het eigenlijk hetzeflde als ik dus, s'morgens en s'avonds melk? dit doe ik ook ook 210 cc! ik bied ook s'morgens een broodje aan tegen 8 uur ongeveer! ja ik wil eigenlijk het gevecht niet aan om het eten, hoop maar dat ze vanzelf over gaat op gewone voeding. Op het pak staat ook tot 36 maanden, dusssss dan heb ik nog even!!! gaat het goed met je zwangerschap?? jette
inderdaad 2x 210 soms 's morgens 230 cc. Maar als ik meer geef drinkt ze meestal maar 210 cc op. Ik geef groeimelk, geschikt vanaf 1 jaar staat geen max.leeftijd op denk ik, dezelfde groeimelk bestaat vanaf 2jaar enz. (bambix heet het) CB zei me wel es dat ik vanaf nu tegen haar 2jaar mag overschakelen naar gewone melk maar wel volle melk. Ga ik nu af en toe es tussendoor geven dat ze daar al aan went. zwangerschap op zich verloopt zelfde als merel, in begin enkel krop in de keel en meer vermoeid, nu vooral nog vlugger vermoeid en vaker hoofdpijn precies. Hoewe mijn bloedresultaten goed waren voel ik me regelmatig duizelig, ik let er nochtans op als ik uit bed kom,ik eerst even rechtzit enz. wat ook heel stom was, gisteren in de winkelstraat,ik kom de winkel uit en weet aan geen kanten mij te orienteren:welke kant ik uit moest naar de auto, nooit eerder gehad anders goed visueel geheugen. En tegelijkertijd sloeg een enorme hoofdpijn toe, misschien door verschil temperatuur, binnen warm buiten koud? dan maar even gewacht en beginnen stappen en het kwam langzaam aan terug.... qua tijd, de eerste weken gingen tergend traag voorbij tot 12 weken,en nu vliegt het, kan het zelf amper geloven dat ik al 18 weken ben, met Merel ging de tijd trager. groetjes flyke
Jahhhh! daar ben ik weer, ik dacht vandaag eens lekker bij te komen kletsen, deed de pagina het niet maar nu dus weer wel gelukkig. Ik heb het deze week enorm druk gehad en op het werk was het echt een race tegen de klok om alles op tijd af te krijgen wat ik nog wou. Maar nu dan eindelijk verlof!!! Heb vandaag niet veel gedaan, een boodschap, lekker onder de douche gestaan, geslapen etc. Eline gaat gewoon naar de opvang zodat ik even wat tijd voor mezelf kan hebben. Ik voel me prima, maar ben wel erg vermoeid, dat probeer ik nu dus in te kunnen halen. Gisteren controle gehad en een heel mini glimpje mogen zien van klein zusje, de ligging was nog steeds onzeker, maar het hoofdje zit echt gewoon lekker naar beneden! Gelukkig maar. Alles was prima, ook mijn HB was weer omhoog, dus gerust mijn verlof in. Jette, flink druk dus met de paardjes erbij. Hoop dat de vakantie leuk was, alles nog goed gekomen met de auto? wel vervelend van de oorontsteking. Komt wel vaker voor van dat soort zwembaden dacht ik, erg jammer.Knapt Do al op? Wat het eten en drinken betreft; je kunt het ze toch niet dwingen! Lekker het flesje blijven geven hoor, is ook een moment van lekker sabbelen en rust. Ik vind het ook erg moeilijk. Eline eet volgens mij wel goed, maar een potje van 8 maand of ouder eet ze niet omdat er stukjes in zitten ! (nou ja!!!!!) Ze eet voor de rest goed mee met de pot, allemaal stukken, maar uit het potje ho maar, ik pureer het nu, dan gaat het prima. S'avonds krijgt ze hier ook nog een fles van 210, die gaat er meestal goed in. Flyke, kijk je wel uit met je hoofdpijn? Erg rustig aan doen zou ik zeggen. Misschien is toch je bloeddruk wel wat hoog, maar je hebt vanavond controle, dus dan zal het wel nagekeken worden. Succes vanavond! Wuppie, klink goed je vakantie, brrr moet er niet aan denken snowboarden hihihi, heb 1 vakantie een poging tot skieen gedaan, maar als ik op het kinderheuveltje stond had ik al hoogtevrees! Ik vind het zalig om te wandelen in de bergen, ook met sneeuw, maar op de latten laat ik maar aan me voorbij gaan. Leuk he hoe de kleintjes op de sneeuw reageren en lekker sleetje kunnen rijden. Mir, ik ga zo ook nog stemmen hoor! Jude, knap van je dat je al bent gaan werken, zal een hele onderneming zijn met reizen erbij. Ik ben benieuwd wat de neuroloog gaat zeggen, hoop ieniedergeval dat de pijn "vol te houden" is. Meiden tot snel, kom wel wat vaker langs de komende tijd hoop ik hihi Kus Minka
Goh ja Minka, je hebt verlof, wat is dat snel gegaan allemaal! Rust maar even goed uit en groot gelijk dat Eline naar het KDV is, even tijd helemaal voor jezelf, zou ik zeker ook doen! In de vakantie (als we niet weg gaan uiteraard) gaat Rick ook gewoon naar het KDV, je betaalt er toch ook gewoon voor. Nog even genieten zo, want straks krijg je het heeeeeel druk en zien we je hier niet meer zo veel denk ik . Ben benieuwd hoe klein zusje gaat heten! We krijgen wel weer een kaartje, toch? Flyke, wat fijn dat je brusje goed voelt bewegen! En vervelend van die hoofdpijn, wel goed in de gaten houden, kan het niet met een te hoge bloeddruk te maken hebben? En uitkijken met die gladheid! Wuppie, lekkere skivakantie gehad dus! Hier anders ook ski-weer! Van mij mag het lente worden, lekker warm de tuin in, eerlijk gezegd ben ik dit heel erg zat! Ik hou er niet van, die kou en 's ochtends ruiten krabben en zo, nee, geef mij maar 25 graden ! Bij mij is alles goed gegaan met werk deze week, ik heb het gevoel dat het nu langzaam echt steeds beter gaat en het doet me erg goed wat afleiding betreft en vandaag was het ook erg leuk om Rick weer te zien toen ik thuis kwam. Jude-man is vrij op vrijdag en is dan dus met Rick thuis en normaal ben ik dan pas rond 6 uur thuis, vandaag om 3 uur, extra leuk. Rick was helemaal enthousiast dat papa en mama samen met hem thuis waren! Fijn weekend! Liefs, Jude.
hey meiden vlug es laten weten dat alles goed is met kleintje weegt 220 gr nu en raar maar waar ik voel de baby nu echt veel beter bewegen , voorheen enkel met mijn hand op mijn buik en nu zonder ook hubbie ook al gevoeld met hand op mijn buik heb wel vergeten te vragen of mijn moederkoek nu voor of achteraan ligt, misschien datik het daarom anders of eerder voel dan met Merel ok ben opgelucht en heb het gevoel dat ik nu pas kan beginnen genieten van mijn laatste zwagerschap flyke
Mooi Flyke, dat alles goed was. Ga jij maar lekker genieten van je laatste zwangerschap. Dat klinkt jammer... realiseer je je dit ook echt? Ik hoop dat er bij ons ook nog eentje mag komen en dan vind ik het ook prima, dus mijn voornemen is dat de volgende zwangerschap ook de laatste is (dit is geen voornemen voor 2010 trouwens , ik zeg het maar vast, ha ha). Volgens mij voelde ik Rick ook rond de 18/19 weken, zowel van binnen als van buiten met mijn hand op mijn buik en Jude-man voelde hem toen ook al. Geen idee, scheelt het echt waar de placenta ligt? En, willen jullie weten wat het wordt?
Flyke, wat fijn om weer te horen dat alles goed is met je kleintje. Nu ervan gaan genieten hoor! Ik besef ook dat dit de laatste keer zwanger is en soms denk ik dat ik het echt nog wel zal gaan missen. Maar een derde zit er voor ons niet meer in, daar ben ik echt te oud voor! Ik had 5 jaar geleden nooit meer gedacht moeder te mogen worden en nu gezegend met (bijna) 2 kindjes. (wow krijg er zelf kippenvel van) Jude, fijn om te horen dat jij ook graag nog een brusje voor Rick wil. 2010......bevallen of zwanger raken??? Lijkt me een mooi voornemen voor 2010 meid! Spannend, laat je hier wel weten wanneer je weer wilt proberen? Hier alles prima, niet veel kunnen rusten vandaag want Minka/man moest werken, maar wel een heerlijk dagje met Eline, ze was zo lief en vrolijk. Fijn weekend allemaal Kus Minka
hey meiden hier bij iedereen alles goed? bij ons wel sem zit denk ik in een sprongetje want hij krijgt een totaal ander ritme kwa slapen maar ik vind het niet erg hoor iets hangerige s 'avonds want dan is hij wel moe maar niet moe genoeg om te slapen dus hangt hij bij mama heerlijk hihi heb nog een verzoek niks moet he dames Olvarit Eerste Hapje heb via hyves ook al rond gemaild maar kan zijn dat ik je vergeten ben van de meiden die in mijn lijst staan want niet iedereen heb ik deze link gestuurd. maar mochten jullie denken ach ik wil nog wel ergens stemmen op sem dan mag dat met plezier hier, iets wat ik altijd overdreven vond van andere mama's doe ik nu zelf hihi in deze muur kun je zoeken op naam sem dan zie je hem er vast wel tussen staan met zijn muts die van zijn vest over zijn hoofd haha nou kijkt u maar niks moet he en als jullie het vervelend vinden mijn man wel dan is het een geruststelling dat dit de laaste foto is waar je op kunt stemmen want meer doen we niet althans voor nu hihihi
Hey meiden, Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Sorry, dat ik niet eerder op het forum ben geweest, maar het is hier nogal hectisch. Mijn neefje ligt helaas weer sinds een paar dagen in het ziekenhuis en de tijd is aangebroken, dat we alle kaarsen e.d. nodig hebben. 19 januari volgt een uitslag over welk stadia hij zich nu bevindt. De kans op de meest milde vorm is nog maar 15%, verwacht wordt de middenvorm of (en als ik eraan denk komen de tranen al) hij valt in de hoogste categorie. Volgende week wordt hij 5 jaar en hopen we dit 's ochtends thuis met hem te kunnen vieren. Het zal een hele moeilijke verjaardag zijn, aangezien we 2 dagen later de uitslag krijgen. Met Suze gaat het gelukkig super en we genieten iedere dag van haar. Ze heeft de afgelopen 4 weken een inhaalslag gemaakt en zit nu netjes rond de curves van het bureau. Ze slaapt 's nachts nu 4 en héél soms 5 uur door en zo komen we langzaam ook weer zelf aan wat rust toe. Ik hoop snel weer te kunnen posten. Liefs Franka p.s. Minka geniet van je verlof samen met Eline en doe maar niet net als ik.....(nu bevallen) We wachten weer netjes af op goed nieuws!
o franka wat een naar nieuws zeg wat zwaar. pfff heel erg bah ik ga een kaarsje branden wie weet helpt het. Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een kindje leukemie krijgt en elke keer die strijd die vreselijke strijd. echt het gaat door je ziel heen vreselijk knuf voor jullie maar meid wat goed dat suze het zo goed doet en heerlijk even iets langer kunnen slapen want o je hebt het zo nodig he ik nu nog hoor zou een moord doen bijwijzevan he om een hele nacht door te pitten en dan echt tot een uurtje of 10 of mis 11 hihi dat is lang geleden en gaat denk ik heel lang duren. Aangezien ik Sem toch altijd als eerste hoor na 1 kik al en bart echt nog niet. Meestal ben ik dan zo wakker dat ik denk ach ik ga wel soms stoot ik bart er uit maar ja ben dan wel al wakker. dus veel helpt dat niet. uit logeren nee dat is nog niet aan de orde omdat bart het nog niet wil hij vind sem daar nog te jong voor ik kijk er iets anders tegen aan maar ja bart moet er achter staan anders gebeurt dat nog niet. Verder gaat het prima met mijzelf ik voel me voor het eerst sinds een hele lange tijd weer een beetje miriam worden mijn gewicht is nog lange niet terug waar we ooit begonnen zijn maar ik begin wel weer mezelf te worden. En ik kan je zeggen dat voelt enorm goed. nou iedereen de groetjes maar o minka meid inderdaad geniet maar eerst even voor je heel hard aan het werk moet. knuf ook voor jou en de laaste loodjes marieke hoe ist bij jou en jette bij jou? en amber hoe doe sam het momenteel wup hoe ist bij jou flyke en bij jou jude meid hoe ist met jou eigenlijk dus iedereen hoe ist bij jullie hope lieverd lees je nog wel eens hier ben benieuwd hoe het momenteel met je is? mocht je mee lezen ik ben benieuwd nou nu echt toedels
Franka ik duim hier voor je neefje wat een ellende hoop dat hij een fijne verjaardag heeft en een goede uitslag. Fijn dat het met suze goed gaat zo te horen heeft ze er niet veel lat van dat ze te vroeg is geboren. Minka heerlijk met verlof lekker bijslapen en niks doen is het kamertje al klaar? Flyke fijn dat alles goed was en nu indedaad genieten van je laatste zwangerschap. Miriam Je klinkt in ieder geval weer een beetje als de oude miriam gaat de goede kant op en die kilo's komen wel een stapje tegelijk. Als je van te voren zegt dat bart er uit gaat voor Sem wordt hij dan ook niet wakker? Jette sorry maar ik heb geen ervaring met nog melk drinken maar ik zou het gewoon zo laten dan krijgt ze in ieder geval genoeg binnen. Rij je elke dag 4 paarden dat is wel heel pittig vond er eentje al genoeg. Hier een positief begin van het nieuwe jaar kan het nog niet helmaal geloven heb donderdag positief getest, ben nu dus wel weer de zenuwen en ga het liefst een paar weken in winterslaap.
Ja, Ja , jaaaahhhhhhh!!!!!! Wuppie meid wat een geweldig begin van het nieuwe jaar! Van harte meid, nu de eerste moeilijke weken voorbij zien te komen, maar dat komt vast goed meid. SUPER! Franka, wat een verdriet. Het is enorm zwaar zo'n ziekte en zoals ik het lees ziet het er niet zo best uit voor hem. Hier branden ook wat kaarsjes. Wel lekker dat Suze het goed doet, ik heb inderdaad wel veel aan je gedacht deze dagen, zo van; bij Franka begon het ook net in het verlof hihihi. Maar nee hoor, ik ga nog niet beginnen, heb ik nog geen tijd voor Miriam, klinkt inderdaad weer met wat meer zelfvertrouwen. Uit logeren doen wij hier ook niet zo snel hoor, maar we hebben dan ook geen familie in de buurt. Ik krijg de olvarit pagina niet goed in beeld, kan niet naar kindjes zoeken:x helaas dus nog geen stem voor Sem. Ik zit te wachten op de loodgieter voor de CV van Eline's kamertje die opnieuw aangesloten moet worden. Hij zou tussen 13.00 en 14.00 u komen grrrrrrrr echt irri! Kan de deur niet uit (boodschappenlijst ligt klaar), moet zo Eline halen, komt volgens mij toch niet meer af vandaag wat hij zou moeten doen. Nog heel even een bakje koffie en dan ga ik bellen. Bah! Kus Minka
Franka, jeetje meis wat een verdriet. Echt verschrikkelijk wat jullie moeten meemaken. Dit is zo oneerlijk, hij is nog maar zo klein! Ik hoop toch echt dat jullie met z'n allen zijn verjaardag kunnen vieren en dan na de uitslag weer tegen een goed nieuw jaar aan kunnen kijken. Heel erg fijn dat het zo goed gaat met Suze! Daar kun je echt trots op zijn dat ze het nu al zo goed doet ondanks dat ze zo vroeg geboren is. Wuppie, van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap! Ik duim voor je! Minka, GEFELICITEERD met je verlof. Ik wilde je vrijdagavond nog bellen, maar is uiteindelijk niks meer van gekomen. Ik hoop toch echt dat je nog even de tijd hebt om uit te rusten en je to do list helemaal af te werken. Heb je er nog veel op staan? Miriam, je klinkt erg goed meis! Dat van het wakker zijn bij het eerste kikje, dat herken ik en heb ik nog steeds. Dan kan ik ook echt niet blijven liggen en wil ik haar zo snel mogelijk knuffelen. Heerlijk! Flyke, wat fijn zeg dat alles goed was met de kleine. Nu inderdaad maar proberen te genieten van alle mooie momenten. Jude, leuk dat je een brusje voor Rick wilt. Maar niet dit jaar dus? Hoe is het nu met je rug? Jette, jeetje wat druk zeg 4 paarden. Hoe gaat het trouwens met het afvallen? Ik zou de melk gewoon laten zo hoor, als ze het nodig/lekker vindt waarom niet? Ik heb tot mijn 4e jaar iedere avond een fles bij mijn vader op schoot gedronken, hihi.
Minka, je hebt niet goed gelezen . Ik schreef dat het geen voornemen voor 2010 is... Dus dit jaar hier geen brusje voor Rick (en ook niet in de maak). Wie weet in 2011 . Franka, wat erg van je neefje, ik hoop dat hij er toch bovenop komt, dit is zo zielig, zo'n klein manneke... Wel super dat Suze het zo goed doet! Wuppie, mooi nieuws! Gefeliciteerd!!! Marieke, hoe is het met jou? Alles goed? Met mij gaat het nu gelukkig een stuk beter, al is het nog niet goed, maar vergeleken met hoe het was gaat het echt beter, dus ben wel blij. Volgende week naar de neuroloog, dus ben benieuwd. Liefs, Jude.
o wup wat geweldig wat gaaf van HARTE GEFELICITEERD MEID de babyboom hier gaat gestaag verder echt super wat is het toch geweldig he dat iedereen nu in ieder geval zwanger is of is geweest en vele al voor de tweede keer dit geluk mogen ervaren meiden wat een moois is er hier eigenlijk de afgelopen drie jaar bijgekomen en de hekkesluiter hope is zwanger dus dat is echt tof wuppie wanneer ben je hoogstwaarschijnlijk uitgerekend denk net als mij vorig jaar september? nou wat een tof nieuws
Even heel snel!! Wuppie: VAN HARTE!!! wat een prachtig begin van het nieuwe jaar!! Ik duim!!! Miriam: helemaal gelijk; hoe mooi dat iedereen nu zwanger is of 1 kindje heeft en sommigen al een 2de (onderweg!). er kan dus zoveel gebeuren in relatief korte tijd!!! Fijn dat je lekkerder in je vel zit!! Die kilo's gaan op een gegeven moment ook hoor als je achter Sem aan het rennen bent hahahahaha Jude: nou echt fijn dat het al een stuk beter gaat! Ben benieuwd wat de neuroloog zegt! Leuk dat je weer aan een 2de denkt! Volgend jaar is het zo hoor!!! weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd met Rick, maar iig nog van harte!! wat een mijlpaal weer he zo'n 1st verjaardag!! Wat heeft hij geklregen?? Marieke: hoe is het bij jullie wordt de pijn van Neia al minder? Ik las dat ze wel weer loopt dat is iig iets...Hoe is het met je vader?? Franka: wat een vreselijk nieuws. krijg er gewoon tranen van in mijn ogen...hoe oneerlijk zo jong en dit allemaal moeten meemaken.....vreselijk, ik zal alle kaarsen aansteken die ik heb. Je neefje MOET gewoon er bovenop komen!!! Fijn dat Suze het goed doet!! Lijkt dus weinig last te hebben van haar vroege geboorte! Minka: heerlijk verlof!! JP ging ook gewoon naar de oppasmama hoor zodat ik lekker kon rusten en nog wat dingen kon doen.Fee kwam 2 weken te vroeg (maar natuurlijk wel geplande keizewrsnee) dus had niet evel tijd. heb dus extra veel gerust en wist wat ik nog moest doen dus kon vlug het lijstje afwerken. Echt dat rusten was hard nodig zodat ik even kon opladen voor de periode die zou komen van weinig slapen ed. Ik was echt veel fitter dan met de bevalling van Jeep dus neem het er echt van! Lijkt me inderdaad heel raar om te weten dat dit de laatste zwangerschap is...die gedachte kan ik hier nog niet toelaten en zou er nog wel 2 willen als je in mijn hart kijkt, maar dat wil mijn man echt niet en ik denk dat het niet realistisch is ivm onze beider banen. Flyke: hoe voel jij je verder? Ja die 20 weken echo is toch echt een mijlpaal om weer te gaan genieten. Dat vond ik ook!! Ben heel benieuwd of je een jongen of meisje krijgt. Je zei dat de zwangerschap ongeveer gelijk voelde?? Dit is dus een spannende voor onze statistieken. Bij mij was de 2de zwschap heel anders dus ging er meteen vanuit dat het een meisje was, maar dat hoeft echt niet Jette: wow heavy 4 paarden!! Maar goed hoor van je!! Ik zou gewoon nog die fles geven hoor! Wij geven sochtend en savonds gewoon nog pap in een fles. Als we het overslaan vraagt JP er naar en wil niet ontbijten totdat hij die fles heeft gehad!! Hoe is het met je vader? Lees/leef wel veel mee maar heb het zo druk op mijn werk en daarna ben ik alleen maar met mijn kindjes bezig!! Alles gaat goed. Fee is al weer 9 maanden en begonnen met kruipen. Ze klapt ook in haar handjes en vindt dansen en zingen het einde. Slaapt net als haar broer gelukkig voorbeeldig. Dus wij hebben niets te klagen! JP is echt een enorm boefje. Een echt mannetje, wild en heel ondernemend. Heeft voor zijn 2de verjaardag een step gekregenen ondanks dat men die pas eigenlijk vanaf 3 jaar aanraadt, maar meneer weet alw eer precies hoe het moet....Hij spreekt daarnaast al bijna beter Frans dan wij, maar ook het Nederlands gaat nu goed; begrijpen deed hij het sowieso maar het praten gaat nu ook echt met sprongen vooruit. Het is zo heerlijk die kindjes....Ik zei een jaar of 15 geleden dat ik waarschijnlijk geen kinderen wilde en moet je mij nu zien...ik hoop stiekem dat dit jaar ook weer in het teken staat van een zwangerschap hier
Me2, dat wens ik jullie ook! dat zou toch geweldig zijn. Er is inderdaad niks mooiers. Kan me voorstellen dat je het enorm druk hebt. Ik heb echt respect voor je. Ik heb vandaag trouwens je kaartje gekregen. Hij heeft even zijn weg hierheen moeten vinden denk ik, maar toch was ik ontroerd door je mooie woorden. Heel erg bedankt! Miriam, Sem heeft er weer een stem bij hoor! Jude, ik dacht al dat is las; niet dit jaar hoor. Fijn dat je zelf in ieder geval het idee hebt dat het beter gaat. Ik ben erg benieuwd wat de neuroloog zal zeggen en eventueel wil gaan doen. Neia geeft gelukkig veel minder pijn aan. De fysio zegt dat ze vooruit gaat, maar wij zien dat nog niet. We vertrouwen op haar. We hebben ons vorige week wel zorgen gemaakt. Want ik las de brief van de kinderarts die voor de fysio bedoeld was. Daarin stond dat als er geen grote verbeteringen plaatsvonden dat hij dan hereditaire spastische paraparese (Kinderneurologie.eu) vermoedde, en dat neia dan een mri scan zou krijgen. Mijn hoop was weer even weg............. Gelukkig hebben we ons kunnen herpakken en duimen we gewoon dat ze vooruitgang gaat boeken. Met mijn vader gaat het best goed. Hij slaapt meer als ooit tevoren, maar als hij dat doet voelt hij zich een stuk beter. We zijn ook druk aan het praten met makelaars. We zouden graag willen verhuizen, maar we vinden het moeilijk om in deze tijd ons huis te koop te zetten. Dus we zijn nog wat afwegingen aan het maken. A.s. vrijdag krijgen we de laatste makelaar over de vloer en dan gaan we een beslissing maken.
marieke fijn ook weer wat van je te horen en ja ik krijg zelfs nog een brok in mijn keel als je dat leest. Jullie lieve mooie meisje met nog zo'n toekomst voor haar dat moet beter en beter gaan ik wens dat voor jou en ik heb nog een speciale wens voor jou dat je droom uit mag komen kwa je vader en een evt tweede zwangerschap deze dingen gun ik je zo enorm en ik weet hoe heftig zwaar het is om een droom te moeten opgeven. En een ouder heb je nodig nu en over 20 jaar nog dus deze wensen moeten gewoon allemaal uitkomen voor je me2 ik had al een voorgevoel dat jullie dit jaar weer opnieuw gaan voor een wonder en ik hoop dat je ons en jezelf dus mag verbleien met goed super top nieuws dat je een derde wonder verwacht wie mag nu zo intens mee genietne met het leven van een ander dan wij met elkaar echt bijzonder marla lees jij hier nog wel eens en neeke? volgens mij is het nog een heel selectief groepje wat hier schrijft he meiden Nou fijne avond allemaal liefs miriam
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik hoop voor degene die dit verlangen ook hebben het snel waarheid mag worden. Miriam het is inderdaad september de 16. Er is inderdaad een hoop gebeurd de afgelopen 3 jaar wie had dit kunnen allemaal kunnen bedenken. Hoor je nog weleens wat van Hope? Marieke Ik hoop dat jullie ook snel verbetering zien bij neia heb vertrouwen in de fysio en je meisje. Ze loopt wel aan de hand toch? Spannend mischien verhuizen is inderdaad een moeilijke tijd maar het ligt ook in welke prijsklasse je zit. Me2 natuurlijk heb je het harstikke druk en begrijpen we dat je af en toe niet komt schrijven ik heb zelf ook van die buien. en ik hoop dat je me snel mag volgen nog 3 maanden en dan heb je groen licht Jude gelukkig gaat het weer wat beter ben benieuwd wat de neuroloog zegt hoop dat hij je kan helpen. Mika die eerste weken ga ik doorkomen kom gewoon veel hierheen om gerust geseld te worden. Wat balen dat die monteur zijn afspraak niet nakomt.
toevallig net vandaag weer met haar gesproken het gaat goed met haar ze loopt tegen de 20 weken aan en buikje begint mooi te groeien iedereen moest de groeten krijgen ik denk dat ze niet meer terug komt dat het een gesloten boek voor haar is. En dat als deze zwangerschap verder goed blijft gaan wat ik uit de grond van mijn hart hoop dat ze haar leven weer gaat oppakken waar ze het neergelegt heeft voor ze hier begon. maar het is fijn te weten dat het nog goed gaat dat was voor mij even weer belangrijk, was een tijdje stil om d'r heen. verder wup hoop ik ook dat voor de genen die opnieuw zwanger willen worden het dit jaar mag lukken en dat het kan ( marieke hoe is het bij jou hiermee?) Ik pas dit jaar en de komende als ik ooit nog weer zwanger mag worden. gr miriam