Franka, hebben jullie de uitslag al van je neefje? Ik denk aan jullie! Me2, zielig voor je meiske zeg. Gelukkig nu koortsvrij, maar zo te horen nog niet de oude. Ik denk er nog steeds constant aan hoor, als je die wens hebt dan blijft dat de hele dag bij je. Maar ik durf nog steeds niet de stap naar de gyn te zetten. Dus eerst maar richten tot het huis verkopen. Jette, heerlijk dat je weer de kriebels hebt. Kan me voorstellen dat je ook de praktische dingen opgelost wilt hebben. Maar erg mooi dat je er weer aan denkt. Minka, och meis toch opeens zo ziek. Het valt ook allemaal niet mee. Hele dikke knuffel! Wuppie, leuk dat de familie het nu ook weet. Dat is zoiets moois dan kun je het lekker delen. Grappig dat ze het niet verwacht hadden. Miriam, toch geslaagd voor een kinderstoel. Hoe is het verder?
Jette: combineren lukt altijd waar een wil is Kijk maar naar mij! Maar goed, je zal inderdaad echt hele strakke planning moeten hebben en een Plan B voor als Plan A misgaat hahahahahahaha He ja, en dat ziek zijn, ga je inderdaad van het een in de ander....hoop dat Do nu snel opknapt en de oude is. Wup: leuk dat iedereen het nu weet van de familie en extra verrassing dat niemand het had verwacht! Denk dat tussen 7 en 8 weken eerste echo ideaal is. Bij jullie dus ook ziekjes....beterschap! Marieke: ja zoals ik al zei kan me voorstellen dat je er de hele dag aan denkt...waarom vind je de stap naar de gyn zo moeilijk als ik vragen mag? Op het huis concentreren zal wel de nodige afleiding geven denk ik zo en las vandaag dat de huizenmarkt weer stabiliseert! Fee is volgens mij weer redelijk de oude. Ze is gisteren ook weer naar de oppasmama geweest en die zei dat het gewoon heel goed ging zoals gewoonlijk. Ze is vannacht wel 1x wakker geweest om 4 uur en wilde toen opeens een fles Hebben we bij JP ook een tijdje gehad rond zijn 1ste verjaardag.....hoop niet dat dat een herhaling hiervan is maar dan bij Fee. Ik denk echter dat ze gewoon honger had omdat ze de afgelopen week veel minder heeft gegeten. Zodra de fles erin zat sliep ze weer...Ze krijgt nu ook nachtmerries, zo begin van de avond, hoort echt bij de leeftijd, heel zielig. Heeft JP minder last van gehad.
he marieke meid ik denk ook dat ik het heel moeilijk vind om die stap te moeten zetten tenminste als ik het goed begrepen heb de laaste tijd, want dan hoor je of er mogelijkheden zijn voor jullie en wat toch? als die er zijn ik moet vaak aan je denken en hoop gewoon dat je de stap neemt met mooi nieuws terug mag komen en met niet al te lange tijd erna hier met top nieuws komt hier gaat het redelijk we zitten midden in een ziekenboeg ik zondag en gister bart gister en vandaag en sem begint vandaag ook buikgriep lijkt het afwachten hoe het verder gaat. morgen als ik tijd heb kom ik uitgebreider terug even alles vertellen hoe het gaat maar dit is het in het kort wel marieke doe de meiden op het andere forum ook maar weer eens de groeten van me de mei 2008 mama's gr miriam
Hé meiden, ik lees wel mee hoor, maar heb even erg weinig puf om te reageren. Ik voel me nog steeds niet goed en ben steeds misselijk waardoor mijn buik dus echt op knappen staat. Heb vanaf gisteren tot morgen ook mijn moeder in huis gevraagd om even te ondersteunen. het lukt even niet om alleen voor Eline te zorgen. Morgen is Minka-man ook de hele dag naar het ziekenhuis omdat mijn schoonvader wordt geopereerd en gedotterd. (geen doorbloeding meer in 1 been en de andere maar 25%) Vandaar even de hulptroepen ingeroepen. Morgen moet ik op controle bij de VK, kijken wat zij ervan zegt. Sorry meiden, klinkt zo ongeinteresserd maar als ik me beter voel kom ik snel weer terug om op jullie te reageren. Kus Minka
Minka: ja goed dat je even hulptroepen hebt ingeschakeld!! Hoop echt dat je snel weer opknapt!!! Miriam: betrschap voor jullie!! Bleh echt naar als de hele familie wordt geveld...
Franka, shame on me, een te late maar welgemeende gelukkige verjaardag! x x x kan me voorstellen dat het heel dubbel is, je neefje zien zingen en dansen, ik duim voor mee voor goed nieuws! minka, oei oei dat klinkt slecht, beroerd, spugen... goed van je dat je de hulptroepen inschakelde, vond ik grappig gezegd van je , hoop dat het goed was bij de VK! jude, strijk daar heb ik ook de hekel aan mir, bij mijn moeder staat ook zo een kinderstoel, handig want als ze weet dat wij komen kan ze die gemakkelijk uit de berging rijden , hier thuis hebben wij zo een houten verstelbare stoel en op reis of op verplaatsing nemen wij ikea stoel mee waarvan je de vier poten kan in en uitdraaien, handig oei, hoop dat jullie snel allemaal beter zijn! me2, gelukkig is Fee al weer bijna de oude lees ik toch wel handig dat iedereen terug in zijn normale patroon kan verder doen o jee, inderdaad herkenbaar 's nachts om 4u melk willen jette, hehe het is zover, verlangen naar een tweede goede instelling, even afwachten kijken of je nog zeker bent en ervoor gaan, ik denk dat het het laatse zal worden wuppie wat leuk, het grote nieuws verteld aan de familie en blijbkaar een grote verrassing marieke, ik lees dat je je nu eerst focust op verkoop van de woning, ik duim alvast mee voor de volgende stap, bezoek aan de gyn! hier gelukkig weer goed, zoals ik vorige post zei, ik heb dan toch weer een mooi teken van leven gevoeld lag 's avonds in mijn bed en schrok van een plotse beweging in mijn buik als ik op mijn werk aan mijn buro zit, voel ik ook nu en dan beweging en vanmorgen is de VK op huisbezoek gekomen, eigenlijk voel ik terug elke dag iets, bloeddruk beter of vorige keer 12/6, en mijn baarmoeder zit blijbkaar al iets hoger dan normaal, maar is niet erg zei ze. Was best grappig, merel wou ook aan die gel en angelsound prutsen en de VK heeft es naar haar hartje geluisterd zo ik laat jullie beste voor iedereen! flyke
Ik ben even een paar dagen weg. Ga naar London met vriendinnen! Zondag weer terug! Fee is weer de oude en wilde gelukkig maar 1x snachts om 4 uur een fles. NU slaapt ze gelukkig weer door