hai hai, ik word morgen ingeleid, maar mijn moeder wil ik graag bij de bevalling hebben. Ben dit helemaal vergeten te vragen, ik neem aan dat het geen probleem is, maar misschien weet iemand dit? alvast heel erg bedankt voor de reacties! liefs Muis
Dit is geen probleem hoor! Ik ben 2 x ingeleid en heb weeE"n opwekkers gehad + tangverlossing en mijn moeder en schoonmoeder mochten er gewoon bij zijn (alleen dat wou ik zelf ineens niet meer tijdens het bevallen)
Dat mag idd gewoon, ik wilde het niet maar het is geen probleem al neem je een elftal mee als ze maar niet in de weg lopen!
Ja dat mag idd gewoon hoor, hier waren mijn moeder en schoonmoeder en nog een paar aan het begin van de dag aanwezig en toen ik echt naar de verloskamer ging, waren alleen mijn moeder en mijn vriend bij de bevalling, mijn schoonmoeder mocht toen niet, werd te druk. Moest alleen naar de ok voor de vacuumverlossing( ze dachten dat het ze niet ging lukken) Dus is mijn moeder dus uiteindelijk niet bij de geboorte geweest.