Ontpillen na miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tinkelbel, Dec 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

Sep 4, 2008
    253
    0
    0
    In juni ben ik gestopt met de pil. De 1ste ronde was ik meteen zwanger. Helaas heb ik begin augustus een miskraam gehad. Nu heb ik vanaf september al elke maand vage klachten zoals zere buik/ krampen, schommelende emoties, moe, misselijkheid. Dit lijken klachten die ook bij zwangerschap kunnen horen, maar helaas. Kan het zijn dat het komt doordat ik gestopt ben met pil, dus ontpillingsverschijnselen, ondanks de miskraam die ik tussendoor gehad heb?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mij zijn dit de gewone hormonen in je cyclus waar je last van hebt. Je lichaam maakt zich elke maand weer klaar voor een eventueel bevrucht eitje en daar komen allerlei soorten hormonen bij kijken die je tijdens het slikken van de pil nauwelijks hebt. Ik heb nog nooit de pil geslikt en heb na mijn eisprong altijd dit soort symptomen. Het hoort er volgens mij allemaal bij.

3. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

Sep 4, 2008
    253
    0
    0
    Ik snap dat dit klachten zijn die haast iedere vrouw wel elke maand een bepaalde periode heeft. Maar de klachten die ik beschrijf heb ik de hele cyclus door en had ik voordat ik aan de pil ging nooit.

Share This Page