7 weken geleden ben ik bevallen waarvan 1 maand borstvoeding. Dinsdagavond hadden we seks. ik wil dolgraag kinderen een week geleden ging ik direct zeggen nu beetje anders en ik was ook depri komt door de hormonen zei de verpleegster na de bevalling en rap moeten stoppen met bv zonder te kunnen afbouwen. dus dinsdag hadden we seks maar de woensdag was ik lijk niet op me gemak en ik dacht ik heb nog ovulatietest dus die was positief. Ik ben dan gisteren achter de noodpil gaan halen en heb die genomen wat zeker binnen de 72 uur is. ik hoop dat ie nog werkt
Ik snap je verhaal niet helemaal, waarom moest je stoppen met bv? En waarom gebruik je geen punten en komma's. Je verhaal word er echt wazig door. En je zegt dat je dolgraag kinderen wilt, je hebt onveilige sex gehad, maar daarna heb je de morning-afterpil gebruikt? He? Ik snap er niks van.
Ik hoop ook voor je dat die morning after pil werkt. En ik hoop dat dit je niet nog een keer overkomt! Gebruik deugdelijke AC als je niet toe bent aan een volgende zwangerschap. Koop (en gebruik!!) condooms, laat een spiraaltje plaatsen of ga de pil slikken. En er zijn vast nog andere opties. Maar de MAP is écht alleen een middel voor nood, dat bovendien lang niet altijd effectief is.
Ja er staan een viertal punten in maar een zin die drie regels lang is is niet duidelijk. Ik begrijp je verhaal ook totaal niet. Misschien dat je het een beetje kan beetje kan opschrijven.
met alle meiden eens .S vaag verhaal, onsamenhangend, onduidelijk en twee strijdig. je wilt kinderen maar hebt onveilige seks gehad en nu de noodpil gebruikt? je bent depressief en kan het nu niet aan? maar je wilt het wel :S vaag. en je kan niet een duidelijk verhaal vertellen om medische redenen. hoe vaag wil je het hebben? typ dan niets als je er niets van kan maken of leer nederlands:S
Mee eens. Cursus grammatica Nederlands iets voor TS? Ook wat betreft gebruik leestekens etc. TS je hebt echt een vaag verhaal. Onduidelijk en heel tegenstrijdig.
Nou meiden. Doe eens niet zo lelijk. Het kan toch zijn dat ze moeite heeft met taal. @Luna, ik mis bij jou ook wat hoofdletters, een komma en een punt! Als we dan toch lelijk gaan doen moet je het natuurlijk wel goed doen, toch? Nu wil ik niet zeggen dat ik alles foutloos schrijf. Neuh dat zeker niet. De meiden hebben wel gelijk dat het een wat verwarrend verhaal is. Je hebt volgens mij geen duidelijk beeld van wat je wilt. Als je zeker weet dat je geen kinderen wilt dan is het verstandig om ac te gebruiken. Wat is de reden dat je dit niet doet? Eerst denk je, ik wil nog een kindje en doe je het zonder, om dan vervolgens naar de apotheek te gaan voor een morning after pil. Als je er niet zeker van bent dan zal ik eerst de tijd nemen om na te gaan wat je echt wilt. Tja, hormonen kunnen een vrouw ook behoorlijk instabiel maken.
Als iedereen even goed kijkt kun je er achter komen dat deze mw uit belgië afkomstig is, daar is de zinsopbouw en de taal toch al anders dan de onze en het kan ook nog eens wezen dat ze franstalig is opgevoed en dus daarom een wat andere zinsopbouw gebruikt. Wat ik uit het verhaal opmaak is dat ze 7 weken geleden bevallen is. Erg veel last heeft van rondvliegende hormonen. Na een maand heeft moeten stoppen met de bv. Sex heeft gehad met haar partner en zich de volgende dag realiseerde dat het onveilig was geweest en dat ze, ondanks dat ze graag kinderen wil, er nu nog niet aan toe is om nr 2 te verwelkomen en dus de morning afterpil heeft gehaald en hoopt dat die werkt en ze dus niet zwanger zal raken. Hopelijk heb ik het goed geinterpeteerd TS.
Nou nou wat een aanvallen op elkaar zeg, mag het een onsje minder? Arabesk, ik snap wat je wil zeggen hoor, een gevecht tegen de hormonen is niet makkelijk. Zolang de noodpil binnen 72 uur is ingenomen zou het moeten werken, maar ik snap je zorg helemaal. Weet je inmiddels al meer? Succes in ieder geval. liefs, Herfstbloem