Hallo meiden, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben voor het laatst ongesteld geweest 8 mei. Heb een cyclus die heel erg varieert van 26 tot 35 dagen. Vanaf afgelopen dinsdag was ik ontzettend misselijk en had hele erge buikpijn. Vanaf eergisteren ontzettende pijnlijke, harde borsten. Misselijk bij vlagen en als ik gehurkt zit oid heb ik van die duizeligheidsvlagen. Herkent iemand dit alszijnde een zwangerschap? En als jullie het herkennen zou ik dan nu al kunnen testen of is dat nog veel te vroeg? Ook namens mijn man heel erg bedankt want hij maakt zich nogal ongerust.
Je kan zoiezo wel voor alle zekerheid even een test wagen maar het hoeft daar niet van te zijn. Gewoon hormonale veranderingen geeft dit helaas ook (helaas, ik weet het maar al te goed) ik hoop natuurlijk wel voor je dat je wel zwanger bent maar wil je geen valse hoop geven. xxx dus ga uit van je kortste cyclus en test en eventueel na een week nog eens. sterkte
Gooi er een testje tegen aan dan heb je duidelijkheid Hoelang ben je al van de pil af? Want het kunnen ook ontpillings klachten zijn eventueel... (spreek uit ervaring namelijk) Naja hoop igg dat je snel duidelijkheis hebt!
Door omstandigheden (man heeft chemo moeten ondergaan en dus verplicht condoom gebruiken) ben ik al ruim een jaar van de pil af. Heb nooit geen pijnlijke borsten bij de ongesteldheid. Is het zo dat als je klachten hebt dat je dan ook voldoende HCG of maakt dat helemaal niets uit?
als de kwaaltjes inderdaad van een zwangerschap kommen komt dit meestal door de hcg in je lichaam, dus dan zou je de test ook al posi kunnen zijn. alsik goed geteld heb zit je al bijna op 5 weken van je cyc lus dus zou je best al een test kunnen doen! laat het weten he! i hope so! xxx
Gisteren wat raar slijm verloren en wat roze afscheiding. Dacht dat ik ongesteld zou worden want ik had een zere buik. Na een uur was dat weer weg en ook de afscheiding is niet meer gesignaleerd. Snap het allemaal niet echt meer, raar lichaam. K ga er vanuit dat de ongi eraan gaat komen al ken ik dit niet van mijn lichaam voor mijn ongi maar goed dat deed ik die pijn in de borsten ook niet.
Miesee, dat slijm herken ik .... ik had van de week een hele plas *shock* en dat is zeker geen vruchtbaarheidsslijm meer. Die duizelingen herken ik ook, maar probeer me niet gek te maken. Succes!
ik ben ook tijd terug duizelig/misselijk geweest...trouwens duizelig zijn ben ik nog steeds...heb al dik 1.5 week last van ongi pijnen maar zet maar niet door!! heb al 2 keer getest maar alle 3 helaas nega....