Pff ik weet het even niet meer. Dinsdag was mijn NOD, vanaf die dag bruine afscheiding, soms roze, maar nog geen heftig rood bloedverlies zoals normaal.. Het zet niet door voor mijn gevoel. Heb sinds maandag last van misselijkheid, hele dag door. Dinsdag steken in mijn buik, vanaf woensdag alleen hele lichte kramp soms.. ook vind ik dat mijn urine sterk ruikt en feller van kleur is.. Herkent iemand hier iets van? Gister nega getest, maar voel zoveel raars en ongi zet niet door, dat ik hoop blijf houden.. Wil weten waar ik aan toe ben hihi en geduld is moeilijk!
Nog even volhouden en morgen nog eens testen, of over een paar dagen als het niet doorzet? Spannend he, en raar ding je lijf soms. Zal voor je duimen en geduld strooien Succes!
Dank je weet gewoon niet of dit nu wel of niet ongi is.. Ga vanmiddag nieuwe testjes halen, als het dan morgen nog niet doorzet probeer ik er weer 1.. Net met moeite mijn ontbijt binnen gehouden hopelijk snel duidelijkheid..
hier het zelfde verhaal ook dinsdag mijn nod en sinds die dag bruine/lichtroze afscheiding maar ook niet helder rood dus ik vroeg me ook af moet ik dit nou als menstruatie zien of niet?heb al wel een test gedaan maar die was negatief dus afwachten maar
Bij mij is het gister pas echt doorgebroken.. Ben in ieder geval blij dat ik me gister heb ingehouden en geen nieuwe testjes heb gehaald Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Op naar ronde 11 dus.. Hoop dat het voor jou anders gaat vlekje! Succes in ieder geval!
hier is nou helemaal niks meer te zien ook geen bruin/roze afscheiding als het weg blijft ga ik van de week nog maar een testje doen.als die weer negatief is zal het misschien toch mijn menstruatie zijn geweest. @leo balen dat het als nog is door gebrokken maar je weet nou wel waar je aan toe bent.hopen dat je de volgende ronde wel geluk hebt