Hallo allemaal, Zijn er hier mama's die ervaring hebben met een combi sleeper? En dan vooral na het inbakeren met een pacco? Liefs ilona
Ik heb er geen ervaring mee, maar op Facebook heb je besloten groepen over combi sleep-in, co slapen enz. Zowel engelstalige als nederlandstalige. Misschien een tip
Voor dochter, die zonder de pacco echt niet sliep, was de combisleeper echt geen oplossing. Veel te veel vrijheid. Helaas is die dus nauwelijks gebruikt naar een vriendin gegaan. Gelukkig slaapt ze inmiddels al een paar jaar goed zonder
Ik weet het niet heel precies meer, het is alweer een tijd geleden. Maar we hebben meerdere slaapzakken geprobeerd, dat werkte niet. Afbouwen was überhaupt moeilijk. Uiteindelijk hebben we haar op haar buik laten slapen en dat scheelde een eind in het gewapper met die armpjes.
Dat proberen we met mats ook maar die gaat huilen op zijn buikje als die te moe is om terug te rollen
Mijn zoontje is net 3 mnd en heeft vanaf de kraamweek ingebakerd gelegen in een swaddle me. Een paar weken terug mee gestopt vanwege de temp op zijn kamer. Het was echt te warm. Ging in 1x goed (gelukkig). Nu slaapt hij even tijdelijk in een hema slaapzakje omdat de combisleeper nog net wat groot viel. Maar ik ga hem gebruiken zodra hij hem aan kan. Heb bij mijn oudste dochters ook altijd een combisleeper gebruikt. Werkte fantastisch. Geen gedoe met afgetrapte deken en aan te passen aan het seizoen. Maar ik vind de puckababy 4 seizoenenslaapzak ook erg mooi. Misschien wel mooier, maar ik had nou eenmaal al beide maten combisleepers klaarliggen.
Adje zijn combi sleepers nou inderdaad zo stug? Ik zoek echt iets dat mats zich niet wakker kan slaan namelijk 😊
Ik vind de rits vooral heel stug, die blijft soort van stijf staan. De mouwen enz zijn gewoon dun dus zullen weinig tot geen verschil maken qua wakker wapperen. Ik vond het een fijn warme slaapzak maar wel stug. Puckababy the bag is veel zachter en knuffelige maar door het synthetische materiaal haalde ik daar m'n dochtertje bezweet uit.
Eens met Suusjeuh. Hij is wel wat stug, maar de armen hebben gewoon bewegingsvrijheid. Dus het wakker wapperen zal het helaas niet tegenhouden.