Tussendoortje

Discussie in 'Voeding' gestart door xAnne5, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAnne5

xAnne5 Lid

1 jan 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Mijn dochter is 7 maanden en krijgt nu tussendoor vaak een rijstwafel of soepstengel.
    Nu lees ik net dat ze ook crackers mag, dat wil ik wel proberen! Van welk merk zijn de crackers fijn voor baby's? Sommige lijken me zo hard..

En zal ik haar ook al wat diksap gaan geven of nog even water volhouden? Ze drinkt van water maar een paar slokjes..

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier krijgt hij de cracotte crackers van LU. Als een rijstewafel lukt, dan moeten deze crackers ook lukken!
    En tja... of je je dochter al diksap geeft of niet, dat is puur je eigen keuze.
    Hier kreeg hij vanaf 6 maanden gewoon een drupje roosvicee erin voor de smaak.
    Inmiddels drinkt hij zoveel (bijna geen melk meer), dat hij 1 beker roosvicee en 1 beker thee per dag krijgt en voor de rest alleen water, dit drinkt hij ook prima.
    Uitzonderingen daar gelaten, bv. met het warme weer wilde hij niet echt drinken, maar limonade dronk hij wel, dus toen heeft hij een paar dagen limonade gedronken. Nu doen we weer gewoon, 'normaal'. :D

3. xAnne5

xAnne5 Lid

1 jan 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super ga ik vanavond even cracottes halen! Lukt dat gewoon zonder smeersel erop? Anders krijgt ze weer teveel zout, vitamine a, suiker of weet ik het wat binnen... haha

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja hoor, hier eet hij ze al maanden gewoon 'kaal'.
    Inderdaad onnodige extra's, het is gewoon een tussendoortje en het zou hier in elk geval een onwijze kliederboel worden als ik er ook nog smeerkaas op ging smeren. :p

5. tuc

tuc Niet meer actief

Die cracottes gaan idd prima.

Qua drinken zou ik zeker alleen nog water of thee geven...nog niet met sap beginnen.

Deel Deze Pagina