Ik heb morgen een sollicitatie gesprek maar daar moet ik me certificaten voor hebben. Probleem is ik kan ze nergens meer vinden en weet ook niet meer waar ze zijn Hebben jullie enige tips,ik denk dat ik er morgen maar achteraan moet bellen dat ik ze nergens kan vinden . Maar dat vindt ik nou juist zo raar want zo ben ik helemaal niet . Als het belangrijk is moet en zou ik het goed doen ,maar op dit moment weet ik het effe niet meer .
Kun je de school waar je het hebt gehaald niet bellen of ze een kopie kunnen faxen? Of inscannen en mailen?
Aha oke dan De school waar ik heb gezeten heeft altijd moeilijk gedaan anders toch maar achteraan bellen. Proberen kan altijd ,maar of ze het gelijk doorsturen
En als je het echt niet meer kunt vinden en de school kan je er ook geen toe sturen, dan kun je hem bij IB-groep opvragen, maar dat kost je dan wel 72 euro. DUO – IB-Groep/Diploma kwijt 't Is wel schrikbarend veel geld. Maar wel de oplossing als je hem niet meer kunt vinden.
zeggen dat het nog ingepakt zit van een verhuizing/verbouwing/verandering ofzo? Dan heb je net wat meer tijd om een kopie te regelen of te zoeken. Ze moeten toch ergens zijn denk ik altijd Ik zou wel meteen telefoonnummers van de school als referentie meenemen en zeggen op je sollicitatie dat je het heel vervelend vind dat je je certificaten nog niet bij je hebt vanwege '....' en dat als ze al het eea willen natrekken ze in ieder geval kunnen bellen om te checken of je de opleiding hebt gevolgd en geslaagd bent... zoiets? succes! ik ken het probleem...
Ik had ook een certificaat nodig, en mn school deed moeilijk. Maar ze schijnen ze gewoon nog te hebben (zijn ze verplicht om te bewaren), en ze zijn ook verplicht ze bij opvraag te tonen. (sorry, weet niet meer hoe ik achter deze info ben gekomen) Dus gewoon een beetje doordrammen tot je ze hebt
Dat zei me zus ook al Ze moeten ook gewoon ergens liggen in huis het is zo een klein huisje je zou zeggen is niet te missen Dus ik denk idd dat ik ga zeggen dat we alvast spullen aan het inpakken zijn voor de verhuizing ,dat is op dit moment het makkelijkst8) Pff nog maar 2 uur dan moet ik alweer weg ,begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken haha