Nutrix met vanille, straks geen Bambix lusten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Suzanne75, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik vroeg me af of kid's naderhand nog wel Bambix lusten als ze pap van Nutrix met vanillesmaak gewend zijn? Of is er in die Bambixsoorten ook iets met een smaakje te krijgen?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Je hebt kant en klare bambix smulpap met vanille, vanaf 6 maanden is dat. Lust hij dan alleen pap met smaakjes? Zou gewoon proberen of hij die normale ook lust, zou goed kunnen. Van een smaakje terug naar naturel is vaak weer moeilijker dan andersom.

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nou hij heeft net voor de eerste keer pap van Nutrix gehad. Ik heb inderdaad de gewone gepakt maar hij vond het niet zo denderend. Heb er naderhand nog een lepel met vanillesmaak bijgedaan maar wil proberen of hij het zo blijft eten.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou Louise kreeg ook Nutrix Vanille en nu eet ze gewoon de normale Bambix. Je hebt nu trouwens ook Babmix appel. Misschien is dat wat voor Dax.

Maar hier dus geen probleem mee gehad.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    bambix smaakt sowieso heel anders als nutrix. Nutrix is van rijst gemaakt, bambix van granen.

Maar er zijn van bambix inderdaad verschillende smaken.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje vindt het allebei lekker.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    De melkpap is met appelsmaak, daar je ook alleen maar water bij te doen, er zit al opvolgmelk in. Maar die is pas vanaf 8 maanden, en ik hoorde dat er stukjes appel inzitten en die gaan niet door de fles... :)

Anders heb je idd die kant en klare smulpapjes van bambix. Maar wat je ook kunt doen is mengen met de nutrix en die dan langzaam afbouwen. Dus bijv 2 scheppen Nutrix en 1 schep bambix en dan even kijken wat hij doet ( zo heb ik het ook gedaan omdat Jelle nogal last had van zijn darmen.)

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Daar zitten geen stukjes in hoor!
    Melkpap is erg makkelijk, omdat je er alleen water bij hoeft te doen.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier is het nooit een probleem geweest en de ene keer neem ik met smaakje en de andere keer gewone. nu heeft ze lichtvolkore pap van bambix en vind ze heerlijk en soms tussen door een smul of pyamapapje met smaak en ook dit gaat gewoon op

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hij is er intussen goed aan gewend. Ik geef 5 lepels naturel met 1 lepel vanille. Zit er toch iets smaak aan.

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    onzin...marti heeft alleen maar vanille nutriox gehad en vind bambix naturel heerlijk!

Deel Deze Pagina