Hier hebben ze allebei een borgvest wat ze aan zouden kunnen doen als het nog wat kouder wordt, maar voorlopig vinden ze een zomerjas of een dun vestje nog warm genoeg.
Voor beide heb ik een tussendoor jas. De oudste wil geen zomerjas meer aan, dat is echt een koukleumpje. Als er wind staat zit ze echt te bibberen op de fiets. De ene heb ik een keer in de uitverkoop gekocht voor een paar euro en de ander op mp. En een complimenten dat ze krijgen omdat ze zo leuk staan.
Mijn dochter heeft een softshell jack van H&M als tussenjas. Perfect voor dit weer, en ook in de zomer voor de frisse ochtenden op de camping.
Hier gewoon een shirt met lange mouwen aan en daarover een zomerjas. Zag echt al kindjes met hun winterjas lopen terwijl het gewoon boven de 15 graden is. Hoe gaat men dat doen als het echt winter en koud is? Voor de koudere momenten heb ik een wat dikker vest liggen maar die is nog niet aan geweest met deze toch wel warme nazomer/herfst.
Ik heb deze besteld voor mijn dochter: C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Is dikker dan een zomerjas en dunner dan een winterjas.
Ik heb een borgvest voor de frissen en droge dagen, daarnaast een dunnere winterjas en een echte winterjas (deze is nog van vorig jr). Borgvest heeft zoon hier al vanaf zijn geboorte,en elk jaar een nieuwe.
Spijkerjasje met bodywarmer, borgvest, zomerjas met vestje ingeritst. Of zijn winterjas maar dan zonder het vestje erin. Genoeg keuze deze tijd van het jaar. Favoriet is zijn borgvest. Lekker zacht. Maar niet makkelijk met regenachtige dagen.